Bongi, Äly vai piippu?

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
SinatraPesonen
Lepakko

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by SinatraPesonen » Tue 01 Feb 2011, 23:20

^No miks ei vois? Varsin toimiva ja yleinen väline tuohon tarkoitukseen. Budiahan voi polttaa millä vaan.. vain mielikuvitus on rajana. :)

Ja itte topikin aiheeseen..bongilla tykkään lussuttaa menemään, jos noista kolmesta pitää valita...
"All in all not a bad guy - if looks, brains and personality don't count"

SynaKine
Psykonautti

Post by SynaKine » Wed 02 Feb 2011, 03:51

Vaporisaattori on mahtava, kun tolet ovat alhaalla tai kukka on laadukasta. Sätkän pyöritys ja polttamisen rentous ja sosiaalisuus puhuvat vahvasti jointin puolesta. Piippu ja kaboomi ovat kätevyydessään lyömättömiä. Mutta ei ole bongin ja bongiin liittyvien rituaalien voittanutta. Lasiteokset, niiden hoito, pesän täyttö, imemistekniikan harjoittaminen, pesän nostaminen/potkun vapauttaminen, kyhärit ja tietenkin hetki, kun imet koko valkoisen paksun savupatsaan bongin sisältä keuhkoihisi ja hengität sen ulos. Ei oo sen tunteen voittanutta :)

Huiko
LD50

Post by Huiko » Wed 02 Feb 2011, 08:56

Kunnon vapo on vielä testaamatta, mut oon tykänny nykyään poltella jointtia aktiivihiili-filtterillä. Siinä vaan siemailen jointtia ja yht´äkkiä onkin keuhkot tupaten täynnä savua eikä ees tunnu pahalta. Silleen saan enempi irti jointista. :mrgreen: Eikä nää mun mielestä mitään makuu pilaa. Kateellisten panettelua sanon minä. :left:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

Harold
Kameleontti

Post by Harold » Sun 13 Feb 2011, 04:27

SynaKine wrote:ei ole bongin ja bongiin liittyvien rituaalien voittanutta. Lasiteokset, niiden hoito, pesän täyttö, imemistekniikan harjoittaminen, pesän nostaminen/potkun vapauttaminen, kyhärit ja tietenkin hetki, kun imet koko valkoisen paksun savupatsaan bongin sisältä keuhkoihisi ja hengität sen ulos. Ei oo sen tunteen voittanutta :)
toi kiteytti aika hyvin oman mielipiteen :D
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää

trollol
Kameleontti

Post by trollol » Sat 03 Mar 2012, 21:30

Bongi on tuttu ja turvallinen
Äly puolestaan saa paskemmankin lajin pärähtämään
Piippu on helppo ja mukana kulkeva

Kaikilla siis puolensa, mutta ehkä bongi vie hipoen voiton näistä :)
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta

Kobe
Psykonautti

Post by Kobe » Sat 03 Mar 2012, 21:33

Ensimmäiset kunnon hitit tuli poltettua iskunkestävästä g-spotista. Itselläni ei instrumenttia ole ja kotona tulee oltua kaikessa rauhassa, johon jointti sopii kaikista parhaiten. Bongi vie kuitenkin voiton ylivoimaisesti. Kun kerran polttaa elämänsä päräyttävimmät hitit jostakin, tässä tapauksessa tuosta g-spotista, on ykkössija aika tiukasti lukittuna. Älyttämisestäkin tykkään mutta kuten trollol:kin sanoi; tuttu ja turvallinen. Siinähän ne yhdistyvät kaikista parhaiten neljä peruselementtiä yhdessä harmoniassa ja mielentilan kohennus/stimulointi on aina taattu.
Don't let the drugs control your life. Live your life, control the drugs. Be like water, take the mould but always be ready to set yourself flow freeeee...

taikapoika
Psykonautti

Post by taikapoika » Sun 04 Mar 2012, 03:37

jos polttelee harvakseen niin bluntti tai jointti, mut sit jos poltellaan tosissaan niin magic glassi porisee.. Ei meinaan kurkku kestä enää jointteja sit ku polttaa sen femmasäkin päivässä.. Äly on savunistin värkit.. Ja samaan topicciin lisäkysymys.. Kylmillä vai lämpöisillä vesillä? Lämpösillä ehdottomasti, ja aina puhtailla :D
ken itsestään luo eläimen, jättää taakseen tuskan ihmisen..

Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma » Tue 06 Mar 2012, 11:26

Noh... Kyllähä se pongi o, aina mukana :up:

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Tue 06 Mar 2012, 11:57

Vaporisaattori on uusi suosikki.

Muuten perinteinen lasinen piippu, kuten Martikainen tai joku pieni one-hitteri. Mukava imaista nopeasti raakasavut.

Bongi on kyllä hyvä, mutten omista sellaista, enkä jaksa hommatakaan. Jointteja ei tule harrastettua. Niissä palaa eniten hukkaan ja polttelen usein yksin. 0,1g on aika yleinen kerta annos mulla. Saisi laittaa aika paljon täytetty tuuttiin jatkoksi ja tupakasta en tykkää.

paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti » Tue 06 Mar 2012, 20:35

Entäs tavallinen puinen tupakkipiippu? :P
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Wed 07 Mar 2012, 05:05

Vapon voisi hommata, mut pitäis investoida kunnolliseen eikä nyt ole likviditeettia.

Yksin kun hiisaan, lasibongi on ykkösväline. Harvoin poltan yksin jointteja - yleensä lähinnä jos haluan maistella jotain lajiketta tarkemmin, haluan polttaa pihalla kävellessä tai yskittää sen verran ettei keuhkot kestä bongia. Piippu on kanssa jees, helpoin kantaa mukana, ja soveltuu minkä tahansa matskun polttamiseen. Bubbleri vielä parempi, pikkumäärää vettä nyt ei ole hankala varata mukaan jos ottaa puistoreissulle tms.

Älyistä en oikeastaan tykkää yhtään, menee vähän liian HC-hiisailun puolelle minusta, ja tuntuu urheilulta. Vie nautiskelun kokonaan pois. Jos haluan savuisen salamaniskun, isot hatsit bongista ajaa saman asian.

Kosmonautti
Psykonautti

Post by Kosmonautti » Fri 09 Mar 2012, 13:23

tästä tuli mieleen paras älyni minkä oon virittäny.
http://img138.imageshack.us/img138/6484/dscn1957v.jpg
http://img205.imageshack.us/img205/9649/dscn1959g.jpg

äly jäätilalla. Ei yskitä vaikka imee 2,5 litraa kermasta....
Nykyään polttelen piipustakin ku menee hyvin mukana.
Nykyään on bongina toiminu mehukattipullo + maglitestä varsi ja kynttilänjalasta kynttilänpaikka pesänä. Ghettopbongi
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja

peijjoona
Psykonautti

Post by peijjoona » Sat 10 Mar 2012, 13:30

Kosmonautti, siistit välineeet. Oot hiisaamisen macgyver:D

Dreamer
Psykonautti

Post by Dreamer » Sat 10 Mar 2012, 13:45

1. Bongi
2. Vapo
3. Piippu

ehdottomasti tässä järjestyksessä.

Touchet
Moderator

Post by Touchet » Sat 10 Mar 2012, 15:48

Tällästä mä nykyään enimmäkseen käytän. Käytän kuitenkin aika harvakseltaan.

Toi luukku on kätsy, kun se suojaa tuulelta, toimii stashina ja sammuttaa pesän jos ei jaksa polttaa loppuun.

Näyttää kans siltä, että polttaa pelkkää tupakkaa, jos yksinään hiisaa jossain puistonlaidalla klassikkovehkeellä.

Taitaa olla entisen kämppiksen vanha piippu.

Image
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924

PeppeHalti
Lepakko

Post by PeppeHalti » Sun 11 Mar 2012, 20:25

Toi piippu näyttää tosi komealta!

Itse en kyllä piipuista perusta yhtään, mutta sellaisia tulee käytettyä lähinnä ulkosalla poltellessa, kun kulkee mukana kätevämmin, kuin suosikkimetodini eli bongi. Lasinen sellainen. Lasibongit särkyvät tosin vähän liian helposti, ja vesiä on vammaista kanniskella mukana.

Älyämpäri on myös mukava, mutta sellainen missä on oikea pesä pistetty siitä pullonkorkin läpi, ja korkki kierretään paikalleen ja pois. Ei mitään foliopesiä minulle.

trollol
Kameleontti

Post by trollol » Tue 13 Mar 2012, 15:19

Touchet wrote:Tällästä mä nykyään enimmäkseen käytän. Käytän kuitenkin aika harvakseltaan.

Toi luukku on kätsy, kun se suojaa tuulelta, toimii stashina ja sammuttaa pesän jos ei jaksa polttaa loppuun.

Näyttää kans siltä, että polttaa pelkkää tupakkaa, jos yksinään hiisaa jossain puistonlaidalla klassikkovehkeellä.

Taitaa olla entisen kämppiksen vanha piippu.
Mieletön piippu tosiaan! Ton tapaista olen itsekin etsiskellyt. Piippu on kätevä kyllä omistaa, jos ulkosalla julkisemmilla paikoilla tahtoo ilman kuumotuksia pajautella...ja toki tyylillä vielä :)

...Varsinkin kun toi jointin teko on vähän hakusessa edelleen :D
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Tue 13 Mar 2012, 17:05

trollol wrote:...Varsinkin kun toi jointin teko on vähän hakusessa edelleen :D
Kantsii opetella. ;) Todella rentouttavaa puuhaa kyl. Ja sit ku sen pääsee polttaa niin ah.. :P

Itellä ykkösenä tulee bongi. Maistuu hyvältä ja toimii.

Kakkosena spliffi. Se on vaan niin rento. Voi kääntää mukaan kun lähtee pois kämpiltä ja kuumotusvapaa.

Kolmosena perinteinen älyämpäri. Vie todellakin älyn mennessään.

Joskus kyllä tulee poltettua jostain kaboosta tai piipusta.

E: typot :x
Life = The Trip

placebo
Kameleontti

Post by placebo » Fri 16 Mar 2012, 12:43

Itte kyl ehdottomasti nautin eniten jointista hiisailusta. Se jopon väsääminen itsessään on jo mukavaa ja sitte ku sen pääsee sparkkaamaan, niin aijje! Jointti on muutenkin kätevä, sen voi hiisailla yksin samalla kun katselee televisiota tai datailee, mutta sen voi myös poltella kaverien kanssa passailemalla ja samalla heittää läppää. Bongi on myös ihan hyvä vehje, mutta jotenkin oma kurkkuni ei siitä oikeen pidä ja sen takia se ehkä latistaakin fiiliksiä hieman. Piipuista polttaminen on nyt kans ihan jees, mutta ei todellakaan vie voittoa jointista.

Vapo oli ihan jees kokemus myös. Siitä kyl pöhisi jos jostakin :D
Periaatteet perustana, totuus selustana.

Varjo

Post by Varjo » Fri 16 Mar 2012, 16:42

Jep, jonarin kyhäys ja hiisaus on nautinto. Mut kaikki värkit on omalla tavalla ihan jees ja sopii eri tarkotuksiin.

testeri420
OD

Post by testeri420 » Mon 19 Mar 2012, 20:09

Tilantee mukaa.
Kaikki menee mistä se savu vaa nuppii menee.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

LeFairylette
OD

Post by LeFairylette » Wed 11 Apr 2012, 16:06

Kyllä meikäläisen suosikki on ihan lasibongi... tosin nyt tulee savuteltua piipun kanssa.
Jotenkin bongissa on sitä fiilistä enemmän. Jointti ei sit taas juurikaan ole mun juttu, mutta en kieltäydy jos joku tarjoaa.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!

c20ne
Tuppisuu

Post by c20ne » Fri 13 Apr 2012, 23:30

1. Jointti eli Jouni
2. Bongi, oma täl hetkel rikki
3. Chillum

Äly on järkyttävää pelleilyä ja mun mielestä koko toiminta kuuluis yläasteen fysiikan tunnille eikä hamppukulttuuriin. Jos "parempia" välineitä on tarjolla niin miksi pitää silti väsätä siitä foliosta pesä ja rikkoa pullo? wut O.o

Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis » Sat 14 Apr 2012, 08:30

c20ne wrote:1. Jointti eli Jouni
3. Chillum

Äly on järkyttävää pelleilyä ja mun mielestä koko toiminta kuuluis yläasteen fysiikan tunnille eikä hamppukulttuuriin. Jos "parempia" välineitä on tarjolla niin miksi pitää silti väsätä siitä foliosta pesä ja rikkoa pullo? wut O.o
Miks älyssä pitäisi tehdä foliosta pesä tai rikkoa pullo?
Parhaat karstat on pohjalla.

rebirth
Apteekki

Post by rebirth » Sat 21 Apr 2012, 13:00

1. Lasibongi, akryyliset tuppaa haisemaan sekä maistumaan karstalta ja ovat omaan käteen liian köykäsiä.
2. Bluntti, mieluiten aktiivihiilifimalla vaikka yleensä meneekin ihan pahvi tipsillä.
3.Shisha, todella rauhallinen, maukas ja leppoisa tapa poltella, miinuksena hiilten kans takkuaminen.

Vapottanu en oo viellä kertaakaan, mut kunnon vapon aattelin hankkia sitten kun rahatilanne sen sallii.
Samaa mieltä, vaikka on joskus itekki tullu älytettyä :roll: . Mielestäni älyllä polttelu on verrattavissa kiljun juontiin, paskalta maistuu ja tuntuu mutta kyllä se päihin nousee.

c20ne
Tuppisuu

Post by c20ne » Tue 01 May 2012, 17:53

Infitialis wrote:
c20ne wrote:1. Jointti eli Jouni
3. Chillum

Miks älyssä pitäisi tehdä foliosta pesä tai rikkoa pullo?
Meilläpäin niin tehdään. Miten äly teilläpäin väsätään? :P

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Tue 01 May 2012, 18:10

Pesän voi ottaa bongista ja pullon säilyttää!
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Tue 01 May 2012, 22:26

Ja sitten siitä saa karstaa. :P
Life = The Trip

Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius » Thu 03 May 2012, 11:11

1.bongi
2.bongi
3.kaboomi

uskomatonta että kyykkä ees mainittu täällä,kännissä kerran vuodessa ihan kyhäämisen ilosta vanhojen kavereiden kera sen älyn voi kyhätä ja ottaa kännin päälle läby kyykät tai buda kyykät.

muuten toi kyykkähän on ihan skidien touhua,jos on pilveen rahaa ni luulis et ois piippuunki?eiks?mun mielestä älyn ylistäjät äly hoi! :cheers: :cheers:
-=€ukataforia eis pathoS=-

anaganja
Psykonautti

Post by anaganja » Thu 03 May 2012, 14:21

1.bongi
2.jointti
3.äly

En nyt kyllä ihan ymmärrä mikä tästä älystä tekee niin vastemielisen porukalle?
Ei kai sitä nyt kukaan sen vuoksi käytäkkään ettei olisi rahaa muihin välineisiin? Ei se minunkaan suosikkini ole mutta mielestäni aivan yhtä pätevä tapa polttaa kuin mikä tahansa muukin..
Tavallisia piippuja ja kaboomeja enemmän kammoan, riipii ja raapii, yskittää ja kutittaa.. Niinhän se älykin joskus mutta ei tarvitse kuin sen yhden kerran ne henkoset ottaa. Esimerkiksi kaboomilla joudun "valmistelemaan" kurkkuni jokaista imaisua varten. :down: