SDB-001

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
Sivustakatsoja
Lepakko

SDB-001

Post by Sivustakatsoja » Fri 30 Aug 2013, 19:45

Onko kukaan muu kokeillut ? itse polttanut tupakanpuruihin sekoitettuna, tuntuisi olevan hieman potentimpaa kuin thc. suht halpaakin. Itse tykkäsin, mutta tietoa tästä aineesta löytyy hyvin vähän, vissiinki aika uus tutkari vai ?
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani

veke
Psykonautti

Re: SDB-001

Post by veke » Sun 01 Sep 2013, 19:23

ihan ok settii melko mietoo verrattuna mämmiin tai esim pb-22.. hiljallee nousee tolet pilviin
...

Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja » Sun 01 Sep 2013, 20:35

veke wrote:ihan ok settii melko mietoo verrattuna mämmiin tai esim pb-22.. hiljallee nousee tolet pilviin
Itse oon taas sitä mieltä että tolet nousee jo yössä pilviin. Ensin meni puol jointtia ja kappas vaan samana iltana jo älytettiin ja poltettiin bongista. Nopeesti paloi se 8g. Valmiiksi blandattua siis röökiin asetooni meiningillä. stydimpää ku kukka mutta miedompaa kuin jwh-018.
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani

Drr
Karvakuono

Post by Drr » Sun 20 Oct 2013, 08:57

Suhteellisen mieto aines tämä tuntuu olevan eli ei tarvi ainakaan övereitä pelätä hirveesti. Tuntuu että ei jotenkin toimi vaposta yhtä hyvin ku röökin sekaan laitettuna tai sitten en vaan lämmitä tarpeeksi. Ehkä vähän hasamainen fiilis mutta kuitenkin ihan omanlaisensa tunnelma.

Tunnetaan ilmeisesti myös nimillä 2NE1 ja APICA

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Tue 12 Nov 2013, 11:30

Mites ku vaik esim jwh-018 näkyy laajoissa labraseuloissa niin mites tietääkö kukaan sanoa varmaa kannabinoidia mikä ei siellä tulisi esille eikä myöskään pika kusi seulassa näkyisi?

Tarvitsen jonku boostimahiksen korvaushoitolääkkeelle ja muistaakseni nämä kannabinoidit am2201 ja mam boosti samallaila ku ganjah!
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

cognition
Karvakuono

Post by cognition » Fri 09 May 2014, 11:53

Mielenkiintoista ainetta. Pussukan noudettuani heitin n. 1mg kasan piippuun, ja kohta olin enemmän pilvessä kuin aikoihin, seuraava tunti menikin sängyllä euforioissa pyörien, ja ulkomaailman ääniä seinän läpi kuunnellen. Jonkinlaista toleranssia löytyy perinteiseen kannabikseen. Vähän kuin todella vahva indicavoittoinen hybridi, tavallaan muistuttaa joitain opioideja Helvetin kovat mässyt iskee vaikutusten hiipuessa.

Toleranssi vaikuttaa myös jännältä. Yhteen menoon pilvessä ollessa lisää voisi polttaa miltei kokoajan sekavuustilan kovenematta, mutta seuraavana aamuna se pelaa samoin kuten aloittaessa. Miten lie sitten jos viikkoja hiisailisi.. Ja onkohan kukaan huomannut negatiivisia vaikutuksia/ominaisuuksia sen lisäksi että hitti maksaa vain sentin pari.. :foil: :)

Tässä samalla odottelen että 33mg/g seos knasteriin kuivahtaa, voi olla että tulee vieläkin turhan vahvaa sellaisenaan poltettavaksi.
"Turn off your mind, relax and float downstream."