Kannabiksen saamisen helppous ja vaikeus

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
maikkum

Re: Kannabiksen saamisen helppous ja vaikeus

Post by maikkum » Mon 16 Jul 2012, 20:43

Empä ole tainnut viimeiseen kahdeksaan vuoteen joutunut asiaa miettimään. Siitä lähtien kun on koko ajan asuttamassani asunnossa kasvatettu itse ne budit! Silloin teininä, 16-vuotiaana en tietenkään itse kasvattanut, vaan asialla oli kämppikseni. Hän onneksi opetti minulle tämän "jalon taidon" ja kun tiemme erosivat omat taimet menivät kaappiin, ja sillä tiellä ollaan.

Ja joo taidan kuulua tähän "paskasarjaan" eli mun kaapista ei mee myytäväksi mitään vaan "lainaan" muille kasvattaville kavereilleni, joilta saan samanverran takaisin. Tästä syystä mua on myös vasikoitu, kotirosvot on käyneet kylässä jne. mut miepä oonkin ovelampi kuin ne ja poliisit yhteensä ;)

Pointtinani on ehkä myös se että kun en itse osta, niin en myöskään myy.

kinglouie
Karvakuono

Post by kinglouie » Sun 22 Jul 2012, 07:46

Tää on kyllä jännä juttu. Ite asun sen verran isossa kaupungissa, ja tunnen täältä hyvin porukkaa mutta silti sen hinta/laatusuhteeltaan hyvän ganjan löytäminen on yllättävän vaikeeta nykyään. Tunnen useemmankin kotikasvattajan henkilökohtasesti hyvin, mutta tässä parin vuoden sisään meno on alkanu oleen sitä, että nää kasvattajatkin pyytää silleen suurpiirteisesti trimmatusta, kuivasta nupusta sen 18euroo, törkeimmät sen kakskymppiä, vaikka heikin kävisit hakemassa. :doh: Ei siinä mitään, kun en mitään isoja määriä kerralla pysty ostamaan, yleensä sitä hakee kerralla pari raatia itelleen, mutta kyllä se kyrpii kun frendit pyytää kahtakymppia ite kasvatetusta budista jota näillä on hillopurkit pullollaan :roll:

On toki pari poikkeusta, mutta nää henkilöt useimmiten ei oo kasvattajia itse, vaan vanhempia sellasia hipinretkuja jotka kerran-pari puolessa vuodessa lyö sulle sen kympin käteen ja sanoo maksele noista huntti takas kun kerkeet.

Toinen juttu minkä oon huomannu, on se että parin viimekesän lopussa on ollut PALJON ja HALPAA, ilmeisesti ulkokasvatettua budia tarjolla. Ihan ookoo, jos sitä saa siihen 5-10e/g, mutta laatuluokkakin on sit sitä öötä. Again, hyvästä ulkonupustakin joutuu sen 17-20euroo maksamaan. :x Mun mielestä fiksuinta on kasvattaa ite, mitä enemmän sen parempi, ja oikeesti jakaa sitä hyvää mieltä puoli-ilmaseks frendeille ja miksei muillekin. Onneks syyskuussa tulee muutto isompaan kämppään, pääsee taas kasaan sen homeboxin ja jouluks nauttiin omaa budia niin paljon ku sielu sietää :twisted:
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need".

haps
Tuppisuu

Post by haps » Fri 24 Aug 2012, 15:36

Mun mielestä ei kannata ostaa ellei tunne hyvää kasvattavaa tai muuta henkilöä, jolta ostaa. Ite en ainakaan enää lähtis ostamaan keltään muulta kuin kasvattajilta. Oon sitten mielummin polttamatta kuin ostan joltain muulta.. Paras vaihtoehtohan on tietty kasvattaa itse, niin tietää varmasti mitä saa. Eipä ainakaan kuseteta rahaa(on muuten aivan törkeen rasittavaa, pistää niin vihaksi) tai jatketa ties millä. Plus tietty ne säätämiset jää vähemmälle. Hinnathan on nykyään aivan järkyttävän korkeat. Ainakin täälläpäin hintahan on sen 20 e/g.. huh huh

PeppeHalti
Lepakko

Post by PeppeHalti » Tue 04 Sep 2012, 18:35

Aika julmaa kyllä, jos 20 euroa grammalta.

Ottaen huomioon, että tämä yksikin suomalainen firma maksaa 18 karaatin kullasta vaan EUR 19.48 / g.

Täälläkin päin se on sen 10 puntaa gramma, ja 9 karaatin kulta £11.48 grammalta.

Vittu, meitsihän on alkemisti. Kasvatan kultaa.

BCP
Karvakuono

Post by BCP » Wed 12 Sep 2012, 11:45

Itelle ei 15v alaikäjonnena kun halusin ekan kerran hiisata tullut mieleenkään yrittää mitään hämäriä ostojuttuja vaan reippaana opiskelin kasvatuksen teoriaa ja tilasin netistä ulko-siemenet restanteen ennen kevättä ja tietysti vanhempien takia hirveissä kuumotuksissa vain viikon esikasvatus että tyyliin taimi nous pintaan ja sitten vein heti ulos. :foil: Ihan tyhmää ulista hinnoista/saatavuudesta jos ei itse uskalla tai jaksa oppia kasvattamaan. Ei hyvältä vaikuta jos valmiiks tiukilla olevat rahansa käyttää johonkin 20e/g prässi budiin. :/ En ole ikinä ostanut budia enkä aio kun samalla hinnalla saa stimuja :mrgreen: Valmistaisin nekin mielummin itse.

kinglouie wrote: Toinen juttu minkä oon huomannu, on se että parin viimekesän lopussa on ollut PALJON ja HALPAA, ilmeisesti ulkokasvatettua budia tarjolla. Ihan ookoo, jos sitä saa siihen 5-10e/g, mutta laatuluokkakin on sit sitä öötä. Again, hyvästä ulkonupustakin joutuu sen 17-20euroo maksamaan. :x Mun mielestä fiksuinta on kasvattaa ite, mitä enemmän sen parempi, ja oikeesti jakaa sitä hyvää mieltä puoli-ilmaseks frendeille ja miksei muillekin. Onneks syyskuussa tulee muutto isompaan kämppään, pääsee taas kasaan sen homeboxin ja jouluks nauttiin omaa budia niin paljon ku sielu sietää :twisted:
Asiallisesti kasvatetusta ja kuivasta ulkobudista 15e/g on asiallinen hinta ja sitte curetetusta tosi vahvasta UG OG kush hydro kukasta 20e/g on hyvä kunhan myyjä on luotettava ja tiedät ennestään laadun :) Mut tosi usein myynnissä on kosteaa takkutukkien kasvattamaa lehtibudia ja siitäkin pyydetään 15e/g.

mauseri
LD50

Post by mauseri » Thu 13 Sep 2012, 09:54

Onhan tuota tullut poltettua keväästä asti. Pari kertaa ostanut, kasvatus on vaan niin vitun mukavaa niin kauan kuin joku käy viemäs osan lähes valmiista budista..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

Soppaluu
Lepakko

Post by Soppaluu » Mon 24 Sep 2012, 01:02

Kyl tätä tarjotaan lähes joka puolelta. Pari frendii tykkää tarjota tätä paljonkin, oon päätyny siihen lopputulokseen ettei kannata enää ite edes ostaa koko ainetta.
Pyrin kuitenki tarjoomaa niille sitte jotain muuta, jos vaikka muutaman kaljan tai jotain.

mauseri
LD50

Post by mauseri » Tue 25 Sep 2012, 04:11

trollol wrote:
Enfini wrote:Kyllä sitä helposti saa, mutta välillä se menee niin vitun vaikeeks kun alkaa jostain ilmestyy ihmeellisiä välikäsiä ja "varmat jutut" on yhtä odotteluu ja muuta niin sen hommaaminen on ärsyttävää.
Jees. "Helppoa" se on ja "aina sitä jostain saa", mutta kuten saa taas huomata, nää varmat jutut ei ookaa enää niin varmoja. Kuudetta päivää odottelen rahoja takas/satsia yhdestä paikasta ja kolmatta päivää toisesta. On se lottovoitto syntyä Suomeen. :up:
Kannattaa vähän parantaa koodeja tai edes käyttää järkeä kelle massit antaa. Ja jos vetää joku ohi niin heti kunnolla turpaan. Kyllä se sana leviää äkkiä noissa rottapiireissä ketä ei kannata kusettaa ja keltä saa massit veettyy ohi helposti. Vittu pari tai aika moniki on menny täälläpäin niin pitkälle että alkaa oleen pakko puuttua asiaan. Yks apina vetäny jo niin monelta etten osaa laskee niin pitkälle. Pari vrk sit veti ohi yli 1000€ frendiltä, ei tienny kai kenen rahoja ne oli. Vittuku ois joku rotankarkotin suomessa tai ees jypissä.

Kasvit palo mut kyllä tota polttoo näyttää saavan jos haluaa. Ei oo tarvinnu odottaa ja voi päättää mitä ja mistä ottaa jos ottaa.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

Tiempo

Post by Tiempo » Mon 22 Oct 2012, 01:05

Pienen paikkakunnan anti pitkän ajan sisällä oli kaverille vain pieni pala lihaliemikuutiota.
Muut säädöt menee aina kusetuksiksi ja kaiken muun saaminen on aina helpompaa.
Nim. Merk. Aito lsd ennen pajaa :roll:

rebirth
Apteekki

Post by rebirth » Mon 22 Oct 2012, 16:03

Tuppukylässä itekki asustelen, mutta kyllä sitä budia loppujen lopuks saa nykyään melkein joka nurkan takaa jos vaan massia löytyy. Päätä tosin hieman huimaa 20€/g hinnat. Aina välillä tosin on niitä kuivia kausia mutta kyllä sitä melkein aina jostain sais jos vaan jaksais säätä tai olis massia. Tietysti kusettajilta löytyy aina riisto hintaan täyttä paskaa, mutta niiltä ei tuu onneks enää poistettua edes nitkuissa. Pahimmillaan 50€ pussukka sisälsi reilun gramman paskalaatusta lehtikukkamixiä ja monet kerrat aikoinaa jäi tuotteetkin saapumatta.
mauseri wrote: Ja jos vetää joku ohi niin heti kunnolla turpaan. Kyllä se sana leviää äkkiä noissa rottapiireissä ketä ei kannata kusettaa ja keltä saa massit veettyy ohi helposti.
Kaikkia kusettajia ei kannata aina turpiin lyyä ihan oman turvallisuuden kannalta. Sosiopaatti manne saattaa äkkiä tuikata moraa kylkeen jos kimppuun käyt. Jos pieksetkin sen kusettajan niin sitten onki koko vitun manne suku morien ja pyssyjen kanssa ittes ja läheistes perässä. Parempi vaan koittaa välttää kaikkia kusettajia varsinkin jos on jotakin menetettävää.

jumalatjalassa
Lepakko

Post by jumalatjalassa » Mon 22 Oct 2012, 17:11

Tuon yrtin hankkimisen helppous tosiaan riippuu ihan hirveän paljon piireistä. Kuten myös hinta, laatu ja kaikki mahdollinen. Itse saan polttoa lähes koska tahdon, mutta useimmiten vain lättyä kiskurihinnalla pitkän odottelun jälkeen. Tosin, jos en jaksa itse syystä tai toisesta ostaa, kyllä aina jostain löytyy kaveri, joka voi passata jos niin kovasti savututtaa.

Ja tottahan tuo on, että ei jokaista nilkkiä kannata lähteä turpiin vetämään. Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää, voi se rastapäinen hipinretkukin tehdä turhan pahaa jälkeä. Omissakin piireissä liikkuu eräs jätkä, joka oli ennen pirun luotettava säätäjä ja muutenkin hyvä tyyppi. Vaikuttaa se edelleen pääosin ihan letkeältä tapaukselta, mutta auta armias, jos sanot yhdenkin väärän sanan. :|

lixcc
Psykonautti

Post by lixcc » Mon 22 Oct 2012, 19:29

Täällä päin (itä-suomi) vaihtelee aika paljon. Välillä on jatkuvasti jotain ja välillä ei tunnu edes lehteä löytyvän mistään. Lätkää liikkuu sit lähinnä siellä missä pirit yms.
"Elämästä saa ja pitää nauttia joka päivä. Matkustaminen on keino muistaa se." -Riku Rantala.

Swp
Psykonautti

Post by Swp » Fri 26 Oct 2012, 18:53

pk seudulla välil ei tuu mistään vaikka kuinka ois valmis maksaa ja välil joku kaunis torstai tuleekin sitten inffoa et tarjol ois nyt.. :) yleensä kaverit tarjoo kun oon tämmönen satunnais sauhuttelija. mut onhase ihanaa kun tietää et tuon o jemmas jos alkaa stressaa jokin.

Edit: itse kyl nieliin tilanteen jos ei kympeistä puhutaan ja sit joku vetää välistä. vaikka tietäiski ettei kuokkaan tuu myllys, mut koskaan et tiiä hörhöistä et mikä sekopää lauma sua metsästää sit aseman nurkilla alkuyöstä kun seuraavan kerran lähet baarista horjujen kotii.. nykyää muutenki nii sekoo toi meno ku viattomii hakataan pelkästä ilosta et saada paskoo toinen henkihieverii. ("sit ollaan taas niit kovii jätkii").

sunyata
Psykonautti

Post by sunyata » Wed 14 Nov 2012, 20:27

Kotikasvatus on helppous. Vaikeus tulee sit hajuista tai muusta apinoinnista. Sama alkoholissakin, voi tehä ite. Sieniä voi kasvattaa ite jne. Kaikki mikä ei oo synteettistä on jonkinlaisella vaivannäöllä helposti saavutettavissa ja kasvatettavissa, ilman että ois riippuvainen ulkopuolisista lähteistä.
vain otettu lääke ottaa päähän

rebirth
Apteekki

Post by rebirth » Fri 16 Nov 2012, 15:40

sunyata wrote:Kotikasvatus on helppous. Vaikeus tulee sit hajuista tai muusta apinoinnista.

Yksinkertainen ratkaisu hajuhaittoihin on hankkia aktiivihiilisuodattimella varustettu ufo ja apinointiin ratkaisuna on älä apinoi :D
Itse pidän pahimpana vaikeutena sitä että täytyy rajoittaa sosiaalinen elämä aika vähäiseksi ettei käy ihmisiä juurikaan kylässä ettei liian moni ihminen tietäisi puskista. Toisiksi vaikeinta on olla helvetinmoinen ninja multaa ja muita kasvatustarvikkeita kämpälle rehatessa ettei naapurin kyylämummot oo heti utelees et "Mihinkäs nuorimies noin paljon multaa tarvii?".

Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis » Sat 17 Nov 2012, 16:46

rebirth wrote:
sunyata wrote:Toisiksi vaikeinta on olla helvetinmoinen ninja multaa ja muita kasvatustarvikkeita kämpälle rehatessa ettei naapurin kyylämummot oo heti utelees et "Mihinkäs nuorimies noin paljon multaa tarvii?".
Vesi tulee hanasta ja menee viemäriin. Terveisin kerrostalo asuja joka ei jaksa rontata multaa.
Parhaat karstat on pohjalla.

rebirth
Apteekki

Post by rebirth » Sat 17 Nov 2012, 19:19

Infitialis wrote: Vesi tulee hanasta ja menee viemäriin. Terveisin kerrostalo asuja joka ei jaksa rontata multaa.
Niinhän sitä yleensä tulee mutta persaukisena ei oo ollu varaa sijoittaa vesiviljelyjärjestelmään. Voisihan semmosen toki halvalla itsekkin rakentaa, mutta kun en luota omaan ammattitaitooni niin voin vain todeta että vesivahingon korvaaminen olisi aika kallista puuhaa. Sitten joskus taas ku jaksaa kasvatella niin setit kyllä menee hempy bucket tyylillä.
Terveisin persaukinen kyylämummojen keskellä luhtitalossa asustelia.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Sun 18 Nov 2012, 17:14

Ämpäri, kansi, verkkoruukku, akvaariopumppu ja ilmakivi. Reikä kanteen, ruukku reikään, lekasoraa ruukkutäyteen, pistokas sinne, ja pumppu porisemaan. Eikös se jotenkin noin mene? Ihan oikeesti kannattaa vaihtaa veteen heti jos sitä harkitsee sekunttiakaan, kasvu on ainakin minun mielestäni niin paljon överimpää multaan verrattuna.

lixcc
Psykonautti

Post by lixcc » Fri 23 Nov 2012, 22:07

Hitto että on taas kiven alla. En tykkää hirveesti doupata jos ei oo savuja ja nytkään ei tunnu löytyvän millään. Yks kaveri on 6-7g auki meille mut ei tunnu saavan sitä maksettuu.. Silti tänäänkin odotetaan et sais ne.. skunkkii ois :)
"Elämästä saa ja pitää nauttia joka päivä. Matkustaminen on keino muistaa se." -Riku Rantala.

rebirth
Apteekki

Post by rebirth » Thu 03 Jan 2013, 04:28

King Ink wrote:Ämpäri, kansi, verkkoruukku, akvaariopumppu ja ilmakivi. Reikä kanteen, ruukku reikään, lekasoraa ruukkutäyteen, pistokas sinne, ja pumppu porisemaan. Eikös se jotenkin noin mene?
Vissiin aikalailla noin, mut viellä sit tarvis reson, letkuja ja järjestelmän tyypistä riippuen mahdollisesti muita härpäkkeitä. Ainakin siis jos väsää useamman kasvin järjestelmää eikä tahdo juurien sotkeutuvan pumppuun.
King Ink wrote: oikeesti kannattaa vaihtaa veteen heti jos sitä harkitsee sekunttiakaan, kasvu on ainakin minun mielestäni niin paljon överimpää multaan verrattuna.
Joo toi kasvunopeus on kyllä ihan älytöntä verrattuna multaan. Kaverilla kasvo vesiviljelmässä omiin multa setteihin verrattuna 1-2 viikkoa lyhyemmällä vegellä varmaan noin kolme kertaa suuremmiks puskat.
On sillä kyllä valotehookin kolme kertaa enemmän kukitukses, mut veges muistaakseni sillä oli vaan cooltubetettu 600w natikka ja itel oli alkuun varmaan about 150-200w eslejä. Jossain vaihees tuli sit käyttöön 400w natikka ilman tubee. Varmasti on siis eroo valotehon ja lajikkeidenkin takia, mut kyllä vedes se kasvu silti vaikuttas olevan todella paljon nopeempaa kuin mullas. Tästä johtuen suunnittelinkin ite hankkivani ens setteihin nft pöydän kun se taitaa olla helpoimpia vesiviljelyjärjestelmiä ja vaikuttais ainakin hintalaatusuhde olevan kohillaan.

Nyt itse topicin aiheeseen.
Itte ollu nyt tovin hiisailematta mut tullu silti huomattua et taitaa tuo tarjonta katukaupassakin olevan hieman kausiluontoista. Välillä sitä pursuaa joka tuutista ja toisinaan ei löydy minkään kiven alta. Tästäkin huolimatta sitä kovasti etsivä sen aina jostain löytää vaikkakin toisinaan pitkän ajomatkan päästä. Itse kyllä olen sen verran laiska ja mukavuuden haluinen etten jaksaisi autossa istua reippaasti päälle toista tuntia per suunta pelkän savun takia. Kai se on sit vähän kuin nykypäiväistä aarteenmetsästystä, koskaan ei tiedä mitä löytää vai löytääkö mitään eikä ikään voi tietää mitä esteitä sitä kohtaakaan ennen määränpäähän saapumista.
Tästä kaikesta johtuen taidan koittaa tulevaisuudessakin pysyä mieluiten mahdollisimman omavaraisena budin suhteen vaikka kyllä tuo kasvattelu kuumotus leveleitä pirusti nostattaakin.

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Tue 08 Apr 2014, 20:55

Itsellä vaikeutunut muuttaessani Pk-seudulle, frendien kautta kun joutuu hoitaa välikätenä. Aikaisemmassa kotikaupungissani sai hatsia mistä tahansa, kun tunsi niin paljon jengiä. Parasta on tutustua reiluihin frendeihin, jotka eivät tyyliin edes juo vaan vain polttaa. Esim. eräs luukkuni, paras, oli duunissakäyvä skarppi kaveri jolta kävin hakemassa suoraan himasta Marokosta matkalaukussa tuotua nybläriä ja sellasta budia että meni valkoseks :) Oi niitä aikoja...

TersePerse
Karvakuono

Post by TersePerse » Thu 29 May 2014, 11:51

Keskipohjanmaalla ei ole mulle tarjoiltu, enkä edes tiedä paikkaa tms. mistä tuota saisi ja mieli tekisi kokeilla ihan kipuun! Jos sitä voisi polttamisen sijaan ottaa syömällä niin ei muut haistaskaan mitä puuhastelee, mutta ei tarjontaa!!?

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Thu 29 May 2014, 12:42

Josset hirveesti näytä "pajapäältä" tai muuta niin voit aika kauankin mahdollisesti joutua odottaa että joku sulle tarjoaa. Jossei kaveritkaan tiiä mistä saa niin suositan sua paineleen hamppufoorumille ja ostaan autoflower siemeniä ja säkin pari multaa. Aurinkonen paikka ulkoa ja sit on polttoa loppukesästä jo, eikä tarvi maksaa sitä 20e/g. Lowryderit ja sen risteytykset on luvattoman helppoja kasvattaa ja nopeita.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

TersePerse
Karvakuono

Post by TersePerse » Thu 29 May 2014, 18:14

magiclymagical wrote:Josset hirveesti näytä "pajapäältä" tai muuta niin voit aika kauankin mahdollisesti joutua odottaa että joku sulle tarjoaa. Jossei kaveritkaan tiiä mistä saa niin suositan sua paineleen hamppufoorumille ja ostaan autoflower siemeniä ja säkin pari multaa. Aurinkonen paikka ulkoa ja sit on polttoa loppukesästä jo, eikä tarvi maksaa sitä 20e/g. Lowryderit ja sen risteytykset on luvattoman helppoja kasvattaa ja nopeita.
No miksei niinki?!? Mutta tuohon kokeiluun ei viittisi "uhrata" tuommosta vaivaa vaan jos jostain sais sen verran, että sais kokeiltua, mitä kivut ja kroppa aineesta sanoo niin hyvä olis.

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Thu 29 May 2014, 22:15

En nyt rupee kehottelee et mitä kannattais tehdä ja mitä ei, mut jos sitä oikeest haluu jostain ja uskaltaa mennä kysymään niin kyllä sitä löytyy. (Stadis vaikka?)

Oli hauska kun olin Saksas työharjottelees nii mentii vaan sellaseen perus koirankusetus puistoon, jossa oli "sen" näköstä porukkaa ja kysyttii vaa rohkeest et löytyiskö polttoo nii löytyhän sitä. (Tosin yli 20 puhelinsoiton jälkeen klo 23:30, mut löyty kuitenkin :D) Sit myöhemmin kävi ilmi et kaikki kävi siellä säätämässä settiä. Et eiköhän täältä löydy samanlaisia "säätöpuistoja".

Suosittelen silti kasvattamista. :up: Voi valita lajikkeet ja käyttötavat ihan miten itse lystää.
Life = The Trip

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Thu 29 May 2014, 23:11

TersePerse wrote: No miksei niinki?!? Mutta tuohon kokeiluun ei viittisi "uhrata" tuommosta vaivaa vaan jos jostain sais sen verran, että sais kokeiltua, mitä kivut ja kroppa aineesta sanoo niin hyvä olis.
Deepweb sitten, tilaat Suomen sisältä ni ei pitäis jäädä helpolla kii, ja vaikka jäiskin ni kiistät tilanneesi ja vältyt seurauksilta. Tai sit kyselet kaveris läpi, kyllä kaikilla nyt on joku joka tietää edes jonkun joka tietää.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Fri 30 May 2014, 00:55

psychiCNoob wrote:En nyt rupee kehottelee et mitä kannattais tehdä ja mitä ei, mut jos sitä oikeest haluu jostain ja uskaltaa mennä kysymään niin kyllä sitä löytyy. (Stadis vaikka?)
avainsanana tässä: erilaiset tapahtumat, varsinkin just semmoset joissa stereotypioidenkin mukaan pitäs liikkua huumeita. just jotku REIVIT!

joskus arvioin et joittenki klubi reivien sisäänpääsymaksun plus narikan maksamal hatsin hinnaks tulis jotai 2,5 euroo/G. lolz.

tai no, okei. ei nyt ihan, monissa tapahtumissa sitä ei tarvii ees pyytää, tilaisuuksia ottaa hatsit on enemmän kuin kaivaa nenää kenenkään huomaamatta.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

TersePerse
Karvakuono

Post by TersePerse » Sat 14 Jun 2014, 14:19

VXA wrote:
psychiCNoob wrote:En nyt rupee kehottelee et mitä kannattais tehdä ja mitä ei, mut jos sitä oikeest haluu jostain ja uskaltaa mennä kysymään niin kyllä sitä löytyy. (Stadis vaikka?)
avainsanana tässä: erilaiset tapahtumat, varsinkin just semmoset joissa stereotypioidenkin mukaan pitäs liikkua huumeita. just jotku REIVIT!

joskus arvioin et joittenki klubi reivien sisäänpääsymaksun plus narikan maksamal hatsin hinnaks tulis jotai 2,5 euroo/G. lolz.

tai no, okei. ei nyt ihan, monissa tapahtumissa sitä ei tarvii ees pyytää, tilaisuuksia ottaa hatsit on enemmän kuin kaivaa nenää kenenkään huomaamatta.
Kyllä kuulostaa helpolta!?!
Työ on semmosta, ettei tuu liikuttua paljoa ja perhe on yms yms.
Kyllä se menee jotenkin netin kautta järjestelyksi. Oliskin noin helppoa perhana!! Sais kokeiltua tuohon hermokipuun edes!!!

Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis » Sat 14 Jun 2014, 17:42

TersePerse wrote:
VXA wrote:

Kyllä kuulostaa helpolta!?!
Työ on semmosta, ettei tuu liikuttua paljoa ja perhe on yms yms.
Kyllä se menee jotenkin netin kautta järjestelyksi. Oliskin noin helppoa perhana!! Sais kokeiltua tuohon hermokipuun edes!!!
Mulla pahentaa minkä tyylistä kipua tahansa :down:
Parhaat karstat on pohjalla.

Ganjasaurus
Karvakuono

Post by Ganjasaurus » Mon 02 Mar 2015, 23:57

NYT KAIKKI ÄÄNESTÄMÄÄN DEKRIMINALISOINTIA TÄLLE VUODELLE!

Eli en tiennyt oikein minne topicciin tämä sopisi, mutta ainaki voisi kasvatella ilman kuumottelua ja savuja olisi luultavast paljon enemmän tarjolla. Tässä linkki kannabiksen dekriminalisointiin https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1114 sanokaan kavereillekkin jos vaikka tnä vuona saisi kasaan tuon 50 000 ääntä :D
Sossuu turpaa 6-0 ja kannabis lailliseksi