Kannabiksen saamisen helppous ja vaikeus

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
AlproRusi

Kannabiksen saamisen helppous ja vaikeus

Post by AlproRusi » Thu 05 Jan 2012, 05:12

Halusin tuoda tämän asian esille. Sillä ei kaikki halukkaat saa tuota hyvää ainetta suht helposti.

Pitäisi olla joku pieni piiri tai miksei isompikin että saisi sitä tärkeää ainetta.

Yksinäinen tai esim. paniikkihäiriöstä kärsivä voi helposti jäädä ilman.

Eipä tuota ole mulle 20 vuoden baarikierrosten aikana tultu koskaan tarjoamaan.

Että eipä taida kovin hyvät taidot olla mulla. Monet saa helposti.

Minulle sopisi vajaa grammakin kukintoa. Niin pääsisi koittaan.

Toivottavasti se kerta vielä sattuu päälle! Olisin ainakin yhdet lötköt olot halunnut viettää ennen kuolemaani. Ei se lehti kokeilu oikein tuntunut missään, mutta oli tietysti hyvä.

Mutta joku helpotus tuohon hankintaan pitäisi saada. Mitenkä se voi olla niin vaikeata?

Nyty sattuisi olemaan vielä rahaakin ja kaikkea. Kukan ensi tunnelmat olisi heinointa mitä olisin tuntenut - jos olisin.

Mushru
Moderator

Re: Kannabiksen saamisen helppous ja vaikeus

Post by Mushru » Thu 05 Jan 2012, 11:52

Onhan se ylitsepääsemätön fakta ettei sitä kaikki saa helposti,sama pätee muihinkin douppeihin.

Kuitenkaan ku mitää vinkkejä ei nyt pysty jakaa. Ehkä kohtalotoveruutta..

No joo mut onhan tuo aika kivenalla mitä huhuja oon kuullu,
laatu-hinta harvoin natsaa.

Joillekki osunu paremmin kohalle.
Last edited by Mushru on Thu 05 Jan 2012, 19:23, edited 1 time in total.
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

Hz0
Apteekki

Post by Hz0 » Thu 05 Jan 2012, 17:16

Sen enempää topicin merkityksellisyyttä kritisoimatta, varmin tapa on toki kasvattaa itse. Se vaatii aikaa ja pitkäjänteisyyttä mutta ei ole loppujen lopuksi mitenkään ylivoimaisen vaikeaa. Omia puskia en ole itse kasvattanut kokonaan, taimia kylläkin, mutta tunnen sen verran monta kotikasvattajaa läheisesti että se ei haittaa.

Erilaisista bileistä ja illanistujaisista on ainakin omalla kohdallani melkeinpä aina löytynyt jossain vaiheessa iltaa jointtirinki, mutta toisaalta uusin ihmisiin tutustuminenkin auttaa asiaa :)
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Thu 05 Jan 2012, 18:32

AlproRusi wrote:Eipä tuota ole mulle 20 vuoden baarikierrosten aikana tultu koskaan tarjoamaan.
Tää on kyl jännä. Itellä on tosta ajasta baareissa menosta murto-osa vasta takana ja tuntuu et sitä tullaan tarjoamaan liian usein kun yrittäis olla polttamatta ja pitää taukoa ja joku hihkasee joka kerralla savuille kun meet baariin :roll:

Mut joo, tietyille huumeille on tietyt piirit ja sama pätee myös kannabikseen. Jotkut kaverit saa mitä huumetta tahansa mut kukkaa kysellään multa silti. Kannabiksen kotikasvatuskulttuuri on niin vahva nykyään, et sitä siunaantuu lähinnä ihmisille jotka kasvattaa itse tai tuntee jonkun joka kasvattaa. Itse kasvamaan vaan omaan kaappiin, sillä siitä selviää.

Sit kun sitä on omassa kaapissa niin sit sitä on niin paljon ja yltäkylläisesti, et siihen kyllästyy aika hyvin äkkiä.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Fri 06 Jan 2012, 15:16

Useampien ihmisten pitäis vaan kasvattaa ihan hitosti budia myyntiin. Mitä enempi ois, niin sitä enempi sitä ois, ja varmaan polkis tällä hetkellä törkeitä hintojakin alas. Ku porukka kasvattaa vaan itelleen ja kavereilleen, niin hiton moni jää ilman! Kunnon sisäpiirirunkkausta. Mekin halutaan pilivee ketkä ei tunneta kasvattajia kunnol, edit: tai voida kasvattaa itse.

zerk
Moderator

Post by zerk » Fri 06 Jan 2012, 16:24

Joskus oli helppoa ja mukavaa, kun tunsi kasvattajat ja käsiinsä sai priimatavaraa edullisesti ja välillä myös ilmaiseksi. Tulipa sitä myös itse jaeltua eteenpäin ystäväpiiriin ilmaiseksi jos näin pääsi käymään, laitettiin hyvä kiertämään ja kaikilla oli hyvä olla.

Nykyisin mun polttelu on jäänyt todella vähiin juurikin koodien puuttumisen takia. Tuntuu jotenkin koomiselta, että välillä tavaraa ei ole tarjolla edes siihen 20€/g ryöstöhintaan. Mutta ah niitä hetkiä, kun käsiin sattuu oikein hyvää budia kohtuulliseen hintaan... Osaan arvostaa sitä ihan eri tavalla nykyisin.

Tarvis päästä nyt takaisin asumaan omilleen ja saada ne omat kasvit pystyyn. Voisi ainakin oman sekä lähipiirin tarpeen tyydyttää.
^^@_

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Fri 06 Jan 2012, 16:29

SahkoinenVelho wrote:hihkasee joka kerralla savuille kun meet baariin :roll:
Tähän auttaa tosipaljon ulkonäkö ja muutenkin olemus.

Ite joskus huomas, että kuinka hiton ärsyttävää välillä toi pilven polton hommailu varsinkin vain säädellä pikkaisen aina sieltä täältä on. Toisaalta nykyään, ehkä tykkäis polttaa, mut maksaa jokapäiväsestä poltosta 15 euroo niin huhuhuuuuh, VITTU PÄIVITTÄINEN SUBUKIN ON HALVEMPAA (ja siistimpää) tai lappu happoo. Tarttis aina isoja satseja käydä hakeen kerralla, ja siis. Nyt puhutaan ISOISTA, että se hinta ois kivan alhainen ja siitä päivän mittaisesta säädöstä tulis sillai jotain takaisin. Tosi harvoin enään kandee ees yrittää massia tehä ganjalla niin, että kävis hakeen joltain kasvattajalta ja myis eteenpäin ainakin itteni mielestä. Parempiakin tapoja tehä rahaa on nykyään. Joskus vielä muutamia vuosia sitten sillä, että haki kympin ja myi sen eteenpäin, pysty hyvinkin ottaan rahaa siitä saman verran, kuin mitä omaan polttoon meni. No... en tiiä onko omat säädöt muuttuneet paljon vai ajat... Kyllähän se, itteäkin hirvittää oikeasti pyytää 15 egee geesi, kun sen pitäis olla alle kympin.

No joo.

Miten saada enemmän. Hankkimalla vitusti kavereita, nuolemalla toisten perseitä, muistakaa säätää kavereille ja oikeasti TARJOTA VÄLILLÄ omia huumeita myös vuorostaan niin kyllä niitä soittoja, että hei ois tätä ja tätä rupee yllättävän nopeasti tuleen, mut jos on oikeasti nihkeä KAIKKI MULLE HETI asenteella ja aina soittamassa vain muutamille kavereille, että hei voiks nyt vähän taas mun viikonlopulle poistaa niin kyllä äkkiä porukka jättää myymättä. Kyllä ahkeruus palkitaan näissäkin hommissa aina. Yleensä jumitteleminen jonkun douppikavereiden kämpillä auttaa asioita (vaik vois olla parempaakin tekemistä), yhessä tapahtuu paljon enemmän kuin yksin, porukassa säädöt ja tyhmyys tiivistyy. Se on myös oikeasti jopa ihan mukavaa hommaa välillä vain säätää mun mielestä... Oikeasti... muutama satanen taskussa jotka on hommattu jollain psykedeelistäshillä ja muutama geesi jotain jänniä kemikaaleja taskussa on ihan kiva tunne... Sit siihen pientä harmitonta sekoilua kavereiden kanssa, tarjoaa ihan mukavaa ajanvietettä ja sisältöä elämään. Sitä on myös hauska sitten vuosien päästä naureskella välillä... Jos ei mulla ois mitään tekemistä niin tuskin muuta tekisinkään...

Kumminkin... huumeiden säätö on enemmän toisten hyväksikäyttöä kuin ystävyyttä :D ja hyvä kauppias on usein myös mukava frendi. Pitkistä kauppasuhteista, kyllä usein myös vääntyy jonkinlaisia ystävyyksiä jossain päin aikaa on tullut huomattua. Moni näistä ystävistä saattaa kyllä mennä menojaan ja niistä ei näe eikä kuule, kun jotkut yrittää lopettaa/vähentää ym, mut silti ne aina pysyy ystävinä.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

AlproRusi

Post by AlproRusi » Sun 08 Jan 2012, 00:31

Kiitoksia kaikista kommenteista!

Maailma on muuttunut 20 vuodessa. Silloin ns. huumeita pidettiin järkyttävänä asiana ja todella pahana. Ei tullut kysymykseenkään, ettäkö voitaisiin esim. kannabista käytellä. Tietysti vaikutti oma perhepiiri ja tuttavat missä olin.

Sama bentsoissa, masennuslääkkeissä jne.

Viinan kulutus on sen sijaan lisääntynyt huolestuttavasti ja ei ole kovin hyvä aine tuo. Moninkokertaistunut se on sitten viime sotien? Nyt ylpeillään sillä kun 1-2 vuotta on viinan kulutus vähentynyt jonkun desilitran... Apinat alkaa vasta ymmärtämään että sitä tuodaan ulkomailta ja parempaakin tavaraa olisi saatavilla.

Milloin laitetaan Alkoon takaisin tiskit, ja pullot piiloon. Tupakat on nyt tehokkaasti piiloitettu, ja ostaminen on erittäin vaikeaa. Minun pitää neuvoa myyjää, mistä tietty tupakka löytyy. Sen sijaan, piiput ja Nicorette on vapaasti kaupan hyllyillä saatavissa.

Hitler
Apteekki

Post by Hitler » Sun 08 Jan 2012, 05:50

Puskat kasvaan tai kaupungilta kyseleen hörhöiltä. Ilmankin pärjää.

Röökikoneiden lottonumerotaulut pisti mut repeileen, mut edellä jonottanutta psykoottista vanhusta ei. Kehitys kehittyy. Ruottisa puhutaan hatsin laillistamisesta, meillä yritetään kieltää röökit. Hahhah.
pirun hyvä nuolla kuorena

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Sun 08 Jan 2012, 08:53

Jos haluaa priimaa, niin kannattaa tosiaan itse kasvattaa ja trimmata ja kurettaa huolella.

Aika paljon myynnissä liikkuvasta budista on hätäsesti kuivattua ja karun makuista tavaraa. Lehdet ja oksat mukana myös jossain. En maksaisi 15-20€ sellaisesta, mitä usein pyydellään.

Laadukasta hasista kyllä ostan mieluummin, ellen tiedä tarkalleen budi lajiketta mitä ollaan kauppaamassa ja saan testerit ensin. CBD/THC suhde on hyvässä hasiksessa yleensä parempi ja maistuu ja tuoksuu usein paremmalta, kuin lehtivihreää sisältävä kukinto. Paljon CBD:tä sisältävä poltto on mulle tehty. Rentouttaa ja poistaa lihasjäykkyyttä ja stressiä mukavasti. Monet budilajikkeet ovat fyysisiltä tuntemuksiltaa liian karuja IMHO.
Last edited by eNZYMe on Sun 08 Jan 2012, 09:18, edited 4 times in total.

zerk
Moderator

Post by zerk » Sun 08 Jan 2012, 09:00

eNZYMe wrote:Monet budilajikkeet ovat fyysisiltä tuntemuksiltaa liian karuja IMHO.
Veit sanat suustani. Nyt viimekerralla sattui TODELLA pitkästä aikaa järjettömän hyvää budia. Harmi, ettei sitä ollut tarjolla enempää. Ikävä tulee tuota...
^^@_

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Sun 08 Jan 2012, 09:10

zerk wrote:
eNZYMe wrote:Monet budilajikkeet ovat fyysisiltä tuntemuksiltaa liian karuja IMHO.
Veit sanat suustani. Nyt viimekerralla sattui TODELLA pitkästä aikaa järjettömän hyvää budia. Harmi, ettei sitä ollut tarjolla enempää. Ikävä tulee tuota...
Joskus tulee vastaan mahtavia budilajikkeita, mutta ikävä kyllä, kadulla liikkuu yleensä nopeasti kasvavia indicapainotteisia hybridejä, jotka vois olla parempaa poltettavaa huolellisemmalla kuretuksella. Nopea kuivaus lisää THC:n suhteellista määrää. Varsinkin jos vähän nuoremmalta porukalta ostaa, niin voi tulla välillä aika yllätyksiä. Paras satsi menee yleensä omiin polttoihin tai lähipiirille ja aika monelle tuntuu olevan tärkeintä, että kolisee kovaa. Kai myös noille aamusta-iltaan hitsaaville myssypäille on kehittynyt kova toleranssikin kaikille tHC:n sivuvaikutuksillekin.

Oon aika herkkä THC:lle, ellei ole CBD:tä taspainottamassa mukana. Mulle noi laadulliset erot lajikkeiden välillä on huomattavia. Täytyy varmaan tilata jotain kunnollista siementä ja laittaa kasvamaan lääkkeeksi. Vähän harvinaisemmat ja spesiaalit siemenetkin on kyllä pirun kalliita. Unelma olisi löytää sellainen lajike, jossa olis tasapainoinen lääkkeellinen blendi kannabinoideja, eikä liian kovaa päihtymystä.

zerk
Moderator

Post by zerk » Sun 08 Jan 2012, 09:33

eNZYMe wrote:
zerk wrote:
Joskus tulee vastaan mahtavia budilajikkeita, mutta ikävä kyllä, kadulla liikkuu yleensä nopeasti kasvavia indicapainotteisia hybridejä, jotka vois olla parempaa poltettavaa huolellisemmalla kuretuksella. Nopea kuivaus lisää THC:n suhteellista määrää. Varsinkin jos vähän nuoremmalta porukalta ostaa, niin voi tulla välillä aika yllätyksiä. Paras satsi menee yleensä omiin polttoihin tai lähipiirille ja aika monelle tuntuu olevan tärkeintä, että kolisee kovaa. Kai myös noille aamusta-iltaan hitsaaville myssypäille on kehittynyt kova toleranssikin kaikille tHC:n sivuvaikutuksillekin.

Oon aika herkkä THC:lle, ellei ole CBD:tä taspainottamassa mukana. Mulle noi laadulliset erot lajikkeiden välillä on huomattavia. Täytyy varmaan tilata jotain kunnollista siementä ja laittaa kasvamaan lääkkeeksi. Vähän harvinaisemmat ja spesiaalit siemenetkin on kyllä pirun kalliita. Unelma olisi löytää sellainen lajike, jossa olis tasapainoinen lääkkeellinen blendi kannabinoideja, eikä liian kovaa päihtymystä.
Hah. Vähäsen hämmentää, kun tuntuu siltä, että joku kirjoittaa mun ajatuksia tänne. :D Juuri näin se menee nimittäin munkin kohdalla.
^^@_

Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis » Sun 08 Jan 2012, 19:10

eNZYMe wrote: Kai myös noille aamusta-iltaan hitsaaville myssypäille on kehittynyt kova toleranssikin kaikille tHC:n sivuvaikutuksillekin.
Joo mörköjen kans oppii elämään kun niihin tutustuu ja muistaa ettei ne oo oikeita.
Parhaat karstat on pohjalla.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Mon 09 Jan 2012, 03:57

Infitialis wrote:
eNZYMe wrote: Kai myös noille aamusta-iltaan hitsaaville myssypäille on kehittynyt kova toleranssikin kaikille tHC:n sivuvaikutuksillekin.
Joo mörköjen kans oppii elämään kun niihin tutustuu ja muistaa ettei ne oo oikeita.
Joo, mutta en ala harrastamaan enää päivittäin polttelua. Tullut sitäkin tehtyä joskus ja ei oikein sovi mulle. Laskee motivaatio ja ei sitä apaattista pöhnää jaksa pidemmän päälle. Kannabis on parasta säästää viikonloppuihin ja spesiaalitilanteisiin.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Fri 13 Jan 2012, 01:11

eNZYMe wrote:Jos haluaa priimaa, niin kannattaa tosiaan itse kasvattaa ja trimmata ja kurettaa huolella.

Aika paljon myynnissä liikkuvasta budista on hätäsesti kuivattua ja karun makuista tavaraa. Lehdet ja oksat mukana myös jossain. En maksaisi 15-20€ sellaisesta, mitä usein pyydellään.

Laadukasta hasista kyllä ostan mieluummin, ellen tiedä tarkalleen budi lajiketta mitä ollaan kauppaamassa ja saan testerit ensin. CBD/THC suhde on hyvässä hasiksessa yleensä parempi ja maistuu ja tuoksuu usein paremmalta, kuin lehtivihreää sisältävä kukinto. Paljon CBD:tä sisältävä poltto on mulle tehty. Rentouttaa ja poistaa lihasjäykkyyttä ja stressiä mukavasti. Monet budilajikkeet ovat fyysisiltä tuntemuksiltaa liian karuja IMHO.
Suomessa vaan aika harvoin liikkuu kovinkaan laadukasta hasista - tai PK-seudulla varmaan joskus enemmän mut yleensä muualla ku on jotain spessua tullu vastaan niin se on ollu jonkun pyllycharasta, eikä niitä mitään isoja satseja yleensä oo.

Siitä että myytävä budi on usein paskaa oon aika samaa mieltä. Aina kun suomalaiset käy Hollannissa, ja polttaa sen ekan jointin, niin ne melkein lähtee reklamoimaan "Meitä on kusetettu, ei multa lähteny taju eikä tukka päästä!" Paasataan, että kuinka suomalainen kotikasvatettu kukka on vähintään noin kymmenen kertaa parempaa. Tosi monelta kuultu toi läppä.
Tosiasia on, että kaikkein parhaat polttamani lajikkeet vat tulleet kotikaapista. Loogista, omaan käyttöön rakkaudella kasvatettu hamppu on vähän eri asia kuin kasvottomalle asiakasmassalle tuotettu budi.
KUITENKAAN en ainakaan itse ole ikinä kokenut, tai kenenkään kaverin suusta kuullut, että tilanne olisi yleensä Suomessa parempi. En ole valitettavasti osallisena sellaista rinkiä jossa kaikki kasvattaa, helvetin hyvin, ja niin hyvin ajoitettuna että KOKO ajan on laatubudia. Ei, välillä joutuu säätämään. Ja vaikka sekin voi olla hyvää, niin se säätöbudi on yleensä nimenomaan sitä, jossa itse kauppatavaran kanssa painoa lisää varret, lehdet, sekä kosteus.

Vähän niin kuin (ennen vuotta 2011) '95 jäkismestaruudella leijuminen. Kyllä Suomesta saa hyvää kukkaa, mutta vähän hassua valittaa Damissa siitä että on muka paskaa, kun jos osaa käydä oikeissa koffareissa niin sanotaan 7-9/10 hakkaa randomisti säätämäsi budit ihan kevyesti?

Suomesta saa kaikkein parasta, mutta 97% ajasta se on paskempaa kuin mitä saisit Hollannista.

Hitler
Apteekki

Post by Hitler » Thu 19 Jan 2012, 13:19

Juuri valmistuneen tutkimuksen mukaan THC aiheuttaa rappeutumista huumorista vastaavissa aivojen osissa.

Feya
OD

Post by Feya » Thu 19 Jan 2012, 13:29

Hitler wrote:Juuri valmistuneen tutkimuksen mukaan THC aiheuttaa rappeutumista huumorista vastaavissa aivojen osissa.
No siis kaikkihan tietävät, että kannabiksen pahin sivuoire on se, että alat vain hekottamaan omille, typerille vitseillesi. :D

Hitler
Apteekki

Post by Hitler » Thu 19 Jan 2012, 13:37

Joo toi oliki mun oma tutkimus. Jarrut taas parantaa huumorintajuu.

offtopic. Mimmonen aamu?

trollol
Kameleontti

Post by trollol » Wed 22 Feb 2012, 12:47

AlproRusi wrote:Halusin tuoda tämän asian esille. Sillä ei kaikki halukkaat saa tuota hyvää ainetta suht helposti.

Pitäisi olla joku pieni piiri tai miksei isompikin että saisi sitä tärkeää ainetta.

Yksinäinen tai esim. paniikkihäiriöstä kärsivä voi helposti jäädä ilman.

Eipä tuota ole mulle 20 vuoden baarikierrosten aikana tultu koskaan tarjoamaan.

Että eipä taida kovin hyvät taidot olla mulla. Monet saa helposti.

Minulle sopisi vajaa grammakin kukintoa. Niin pääsisi koittaan.

Toivottavasti se kerta vielä sattuu päälle! Olisin ainakin yhdet lötköt olot halunnut viettää ennen kuolemaani. Ei se lehti kokeilu oikein tuntunut missään, mutta oli tietysti hyvä.

Mutta joku helpotus tuohon hankintaan pitäisi saada. Mitenkä se voi olla niin vaikeata?

Nyty sattuisi olemaan vielä rahaakin ja kaikkea. Kukan ensi tunnelmat olisi heinointa mitä olisin tuntenut - jos olisin.
Oman kokemuksen mukaan polton saamisen "helppous" on ihan vuodenajasta kiinni. Aina ei tämäkään riitä, vaan saaminen on ihan kausittaista; välillä tulisi joka suunnalta, välillä ei yhdeltäkään. Kuten tällä hetkellä ainakin täällä suunnalla melko vaikeeta saada kannabista mistään, kauheen säädön takana kokoajan. Itse kasvattamalla saa tyyliin ainoastaan aina silloin, kuin haluaisi. Muuten sitä ollaan muiden armoilla :|
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta

Kosmonautti
Psykonautti

Post by Kosmonautti » Wed 22 Feb 2012, 12:57

Tiedä oliko ajankohtanen kakkonen niin yläasteelaisetki pystyvät saamaan kannabista. Heidän käyttö on viikonloppuista käyttöä. Teini sano riittää kun vaan tietää jonkun henkilön joka polttelee niin hommaa samalla. Niinhän se täälläki päin on.

Kausittaistahan tuo pilven saanti on. Joskus on joskus ei.

Tukkuhintaa ei meinaa saada mistään enää. Tai saattaa nykyään johtua välikäsien määrästä.
Ite tykkään tehdä isompia ostoksia mieluiten.
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja

Enfini
Psykonautti

Post by Enfini » Thu 23 Feb 2012, 01:45

Kyllä sitä helposti saa, mutta välillä se menee niin vitun vaikeeks kun alkaa jostain ilmestyy ihmeellisiä välikäsiä ja "varmat jutut" on yhtä odotteluu ja muuta niin sen hommaaminen on ärsyttävää. Varsinkin jos ei oo paljoa tuttuja joilta saa suoraan käteen tai vasta alottelee polttamista niin se saattaa olla tommosta kaverin kaverin kaverilta touhua. Pitää vaan tutustua ihmisiin ja pikkuhiljaa avata keskusteluu vaihtoehtosista päihteistä ja jos kys ihmisillä on kokemusta niin eiköhän sitä jotakin kautta saa :) sitten kun ajan kanssa tämän henkisiä kavereita kertyy niin homma saattaa olla yhden puhelinsoiton päässä. Toisaalta tietenkin sillon tällön kuivempiikin kausia ilmenee.

trollol
Kameleontti

Post by trollol » Thu 23 Feb 2012, 21:43

Enfini wrote:Kyllä sitä helposti saa, mutta välillä se menee niin vitun vaikeeks kun alkaa jostain ilmestyy ihmeellisiä välikäsiä ja "varmat jutut" on yhtä odotteluu ja muuta niin sen hommaaminen on ärsyttävää.
Jees. "Helppoa" se on ja "aina sitä jostain saa", mutta kuten saa taas huomata, nää varmat jutut ei ookaa enää niin varmoja. Kuudetta päivää odottelen rahoja takas/satsia yhdestä paikasta ja kolmatta päivää toisesta. On se lottovoitto syntyä Suomeen. :up:
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta

PeppeHalti
Lepakko

Post by PeppeHalti » Tue 28 Feb 2012, 19:54

Ei sitä kannata ostaa ollenkaan, jos ei itse jostain syystä pysty kasvattamaan, niin sitten on ilman. Hinnat ovat englannissa ainakin inflatoituneet naurettaviin mittasuhteisiin, ja laatu on mitä sattuu. Mutu-tuntumalta sanoisin, että suomessa on vielä huonommin, ellei tunne jotain kotikasvattajia.

Ja sitten vielä joutuu säätämään, mikä on mielestäni maailman vittumaisinta hommaa, kun joutuu viettämään aikaa kaikkien epämääräisten hyypiöiden seurassa, jotta ne voivat viedä sinulta rahat, ja antamaan jotain epämääräistä paskaa tilalle. Joku venailu jossain vitun porttikongissa/puolitutun kämpässä/autossa on niin vastenmielistä, että ei enää koskaan minulle tätä kiitos.

Itse kun kasvattaa, niin saa paljon hyvää kukkaa, mikä toimii paremmin itsellä, kuin muilla, kun sen eteen on nähnyt vaivaa. Syntyy jonkinlainen side lopputuotteen, ja kasvattajan välille. Lisäksi saa valita lajikkeensa itse, ja tietää ettei ole mitään epämääräisiä myrkkyjä lisätty matkan varrella. Pystyy kuivaamaan ja curettamaan rauhassa, kun lopputuotteen paino on toissijainen asia, ainakin jos omaan käyttöön menee.

Ostokukkaan jää myös koukkuun pahemmin mielestäni, kuin kotikasvatettuun. Kun sitä on joka nurkassa, niin ei ole mitään tarvetta hiisailla koko aikaa, mutta kun sitä on vain yksi pikkuinen pussukka, niin aina tekee mieli.
Last edited by PeppeHalti on Thu 01 Mar 2012, 00:57, edited 1 time in total.

taikapoika
Psykonautti

Post by taikapoika » Wed 29 Feb 2012, 01:03

peppe halti on asian ytimessä.. Täysin samaa mieltä :D
ken itsestään luo eläimen, jättää taakseen tuskan ihmisen..

Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma » Sun 11 Mar 2012, 13:01

En kaikkia posteja jaksanut lukea, mutta sulle on varmaan ehdotettu kotikasvatusta, en tiedä sitten onko se kohdallasi edes mahdollista.

Ennen (200o-luvun puoliväli) sitä tungeetti kokoaja, mutta nyt viime vuosina tuntuis olevan niin kiven alla (luukuun ottamatta tuttujen kotikasvattajien satoja), etten sellaista hintaa (siis ihan käsittämätöntä, kai silti menee jengille kaupaksi :cry: ) + sitä vaivaa, ilan liikaa pelleilyä

... satoa odotellessa =>

PeppeHalti
Lepakko

Post by PeppeHalti » Sun 11 Mar 2012, 20:21

2000-luvun puolivälissä on ilmeisesti tapahtunut joku euroopan laajuinen kannabiksen kasvattajakartellin vuosikokous, jossa on yhdessä päätetty, että mitään kunnon kukkaa ei enää tuoteta, meinaan täälläkin päin laatu tipahti aika radikaalisti noihin aikoihin, samalla kun hinnat rupesivat nousemaan kovasti.

FlyingH

Post by FlyingH » Mon 12 Mar 2012, 00:57

trollol wrote:
Enfini wrote:Kyllä sitä helposti saa, mutta välillä se menee niin vitun vaikeeks kun alkaa jostain ilmestyy ihmeellisiä välikäsiä ja "varmat jutut" on yhtä odotteluu ja muuta niin sen hommaaminen on ärsyttävää.
Jees. "Helppoa" se on ja "aina sitä jostain saa", mutta kuten saa taas huomata, nää varmat jutut ei ookaa enää niin varmoja. Kuudetta päivää odottelen rahoja takas/satsia yhdestä paikasta ja kolmatta päivää toisesta. On se lottovoitto syntyä Suomeen. :up:
Kannattaa odottaa että budia tullaan myymään sulle, näin välttyy kusetuksilta ja tavaran laatu on poikkeuksetta parempaa. Jos kitkusena metsästää budia ties mistä ja antaa rahaa etukäteen joillekkin random säätäjille niin voi olla varma että siitä ei mitään hyvää seuraa...

taikapoika
Psykonautti

Post by taikapoika » Mon 12 Mar 2012, 01:35

PeppeHalti wrote:2000-luvun puolivälissä on ilmeisesti tapahtunut joku euroopan laajuinen kannabiksen kasvattajakartellin vuosikokous, jossa on yhdessä päätetty, että mitään kunnon kukkaa ei enää tuoteta, meinaan täälläkin päin laatu tipahti aika radikaalisti noihin aikoihin, samalla kun hinnat rupesivat nousemaan kovasti.
sukupolven vaihdos, skidit on tyhmiä ja ahneita eikä osaa kasvattaa kunnon budia.. ja vanhat ei sitä myy :)
ken itsestään luo eläimen, jättää taakseen tuskan ihmisen..

testeri420
OD

Post by testeri420 » Tue 13 Mar 2012, 12:35

taikapoika wrote:
PeppeHalti wrote:2000-luvun puolivälissä on ilmeisesti tapahtunut joku euroopan laajuinen kannabiksen kasvattajakartellin vuosikokous, jossa on yhdessä päätetty, että mitään kunnon kukkaa ei enää tuoteta, meinaan täälläkin päin laatu tipahti aika radikaalisti noihin aikoihin, samalla kun hinnat rupesivat nousemaan kovasti.
sukupolven vaihdos, skidit on tyhmiä ja ahneita eikä osaa kasvattaa kunnon budia.. ja vanhat ei sitä myy :)
Jah.
Muistan kun eräs tyyppi 90 luvulla erehtyi kerran myymään tavallista heinää/jotain kukan näköstä yhdelle ihmiselle.
Tämä tyyppi manasi loppuelämänsä tätä tekoa, koska sen jälkeen kukaan ei suostunut häneltä enää mitään pilveen liittyvää ostaa...

Toisin on nyt.
Jengi ihan pokalla myy jatkuvalla syötöllä "kukkaa" jota on lakattu? jollain lakalla että tuleepi painoa enemmän.
En oo ikinä onneks sellasee törmänny, täältä oon lukenu vaan siittä.

Joskus löysin heikin lätkästä 5 vai 10 tuuman rautanaulan, kuitenki sellane isoin rautanaula mitä rautakaupasta saa...
Niin mun mielestä se oli vaan hyvä läppä sinänsä. Painoahan se tuo lisää mut kuitenki, aika läppä silti :D
Ja legomiehet oli toine jokeri minkä joskus löytäny heikin seasta :mrgreen:
Joskus ollu alkuperäiskelmutkin sotkettu sekaan. Sulatettu sinne vaan.
Mutta hintakaan ei ollu paha niin mikäs siinä.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.