Lätkän / Kukan /Lehden syöminen

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
skirtfeber
Moderator

Re: Lätkän / Kukan /Lehden syöminen

Post by skirtfeber » Wed 21 Nov 2007, 16:42

jauha pieneks laita ne kaikki sinne ;)
when the going gets weird, the weird turn pro.

anomaali
Psykonautti

Post by anomaali » Wed 21 Nov 2007, 21:20

growy wrote:Mites on näitten varsien laita? kuulin juttua et tyypit oli laittanu "kahen kasvin varret"(ei punninnu niitä) ja teki niistä kaakaota..ja hyvin oli toiminu!Paljonko noita varsia pitäs laittaa et sais yum yum caacaota :P lehdestä ja kukinnosta ollaan väsäilty leivoksia,butteria ja kaakaota ja ties mitä,mut noi varret alko kiinnostaa jos niistä sais kaiken hyödyn irti..
50g varsia oli ehkä vähän liikaa yhelle. Vaikea verrata noihin että monen kasvin varret ku mulla ne on aina jääny vähän hinteliks. Ehkä verrattavissa kolmen kasvin määrään.

spasm
OD

Post by spasm » Thu 22 Nov 2007, 20:58

6g perusnurtsia, pelataanko liian pienillä annoksilla syömistä ajatellen?
Kylmyys johtuu lämpötilasta.

growy
Kameleontti

Post by growy » Fri 23 Nov 2007, 01:13

Ainiin ja joo, tosta kun noi oli sitä varsikaakaoo lipittäny,niin 3jäbää oli sitä litkiny..
Taidanpa heti aamusta keitellä kahvin sijasta kaakaota ;)
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.

MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito » Wed 28 Nov 2007, 11:45

Tulipa kerran syötyä 5g hyvää kukkaa. Plus parit savut päälle. :D
Olin aika kuutamolla. =) Hyvin psykedeelistä syödä isompia määriä.. oikein kivaa,
SUOSITTELEN. :lol: ja pitkäkestoista. Nousut oli PARASTA, alkoi vaan niin pirusti hiipivästi naurattaa ja härväilee, huomas kuinka nous ja nous ja nauratti niin hersyvästi että huh huh.. NAM!! :) Ens sadonkorjuun jälkeen 6-7g aattelin. :>

spasm kokeile :> kyl uskon et on kivaa.
Mut jos on enempi niin mikä ettei vaikka joku +8g nassuun.
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-

skirtfeber
Moderator

Post by skirtfeber » Wed 28 Nov 2007, 13:06

tos ganjan syömises o hauskaa jos syö hyvää kukkaa ja suuril annoksil, sitä ei voi mitää sille ololle joka vaa puskee ja puskee ja ei voi muutaku maata ja valittaa kuinka kauheen tutkal on hyvän ja huonon välimailla :P
when the going gets weird, the weird turn pro.

spasm
OD

Post by spasm » Wed 28 Nov 2007, 15:34

MetsänNeito wrote:spasm kokeile :> kyl uskon et on kivaa.
Mut jos on enempi niin mikä ettei vaikka joku +8g nassuun.
Tarkoitus oli, mutta ehdin polttaa jo suurimman osan :D
Täytyy poistaa isompi määrä savua ja sit kokkaileen... mm..
Kylmyys johtuu lämpötilasta.

PSYCONAUT
Psykonautti

Post by PSYCONAUT » Thu 29 Nov 2007, 14:00

offiks menee mutta menkööt - apuva, lueskelin tätä syönti topic:ia ja alko himottelee "syödyt paukut", perkules pakko hommaa kukkelii :D

Swampthing
Apteekki

Post by Swampthing » Mon 10 Dec 2007, 21:44

Voisi postata tänne, kun hämmentää.

Lähes kaikissa "näin nautit kannabiksesi oraalisesti" -oppaissa jauhetaan rasvaiseen maitoon keitetystä kaakaosta, cannabutterista yms. Olin ajatellut ostaa isomman satsin kukkaa ja kokkailla siitä itselleni tehokkaat syömiset. Haluaisin kuitenkin nimenomaan tehokasta, en välttämättä huikeaa makunautintoa. Onko väliä, millaista rasvaa käyttää? Olin ajatellut jotain kompaktia oliiviöljyllä väsättyä pajapestoa, jonka voisin kaapia suoraan napaan tai levittää leivän päälle. Lähes 100% rasvaahan tuollainen öljy olisi, mutta liukeneeko THC jotenkin erityisen hyvin voissa olevaan rasvaan, kun sitä tunnutaan suosivan?
Mieli on mukava paikka asua.

siipirikko
Tuppisuu

Post by siipirikko » Tue 25 Dec 2007, 16:43

itse hölmönä kaverini kanssa laitoin lätkää teen sekaan jonka jälkeen söimme sitä
ja joimme taas tätä teetä ja söimme vielä vähän lisää...joo ei mitään oloja joten
poltellaans vähäsen...jutut alkoi jossain vaiheessa hämärtymään ja lopulta olo niin
sakee,että tärinät ja kylmän hiki +paniikki iski yllättäin päälle...eli on ihan järkevää
ottaa rauhallisesti ei noin kuten itse menin tekemään :shock:

i dont want to die
but sometimes wish id never been born att all

growy
Kameleontti

Post by growy » Tue 25 Dec 2007, 18:07

siipirikko wrote:itse hölmönä kaverini kanssa laitoin lätkää teen sekaan jonka jälkeen söimme sitä
ja joimme taas tätä teetä ja söimme vielä vähän lisää...joo ei mitään oloja joten
poltellaans vähäsen...jutut alkoi jossain vaiheessa hämärtymään ja lopulta olo niin
sakee,että tärinät ja kylmän hiki +paniikki iski yllättäin päälle...eli on ihan järkevää
ottaa rauhallisesti ei noin kuten itse menin tekemään :shock:
Kävi vähän samalla tavalla. Kaveri oli tehny pipareita jotka oli maustanut hyvällä kukalla. Katottii leffaa ja se laitto ne siihen pöydälle astiaan ja sano et iisisti sit otat ettei mee överiks koska oli laittanu aika aimo-annoksen kugua pipareihin. Katottii leffaa ja oon aina tottanu leffaa kattoes mässään ihan vitusti ja yhtäkkiä tää kaveri huutaa "VITU SÖIT KAIKKI" olin et o-ou täst ei hyvä seuraa,ei siis sillä et kaveri mättäis turpaan/Suuttuis vaan tuntisin pian kuinka överit hiipii selkäpiitä pitkin..
Överikshän homma meni. En ollu syöny koko päivänä oikee mitää ja laatta lensi hyvin ja näkökenttä pyöri pian ihan vitusti ku piti silmiä auki,paniikki oli myös kova, pientä kuolemanpelkoaki oli.. Syömisen kans pitää ottaa ihan iisisti.. :mrgreen:
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.

Unelias Dopey
Tuppisuu

Post by Unelias Dopey » Tue 08 Jan 2008, 02:43

Syökää sitä yrttiä. Resepti A´la Sydankohtaus:

Ainekset:
--Leipää ihan sama mitä oot löytänyt roskiksesta.
-Vähän härskiintynyttä voita.

Valmistus ohjeet:
-Leikkaat´leivän, 2 osaan
-Levität centin kerroksen voita kummankin osan päälle
-Ripottelet mausteet, mahdolliset kukinnot
-Vedät ruokaa turpaan

Yksinkertaista ja helppoa.
Etsiva löytää.

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Tue 29 Jan 2008, 20:04

Mä oon välil syony hamppusalattia.
Tuoreita pestyjä hampulehtiä ja salaattikastiketta :P

hyvää mut tuskin toimii
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.

Emie
Karvakuono

Post by Emie » Sat 14 Feb 2009, 02:08

Just laitoin kaakaon sekaan kukkelia jonkun satunnaisen määrän.
Ensin keittelin kaakaojauhetta ja rasvaa pannussa sokerin kanssa, sit otin levylt pois, kaadoin kuppeihin ja lisäsin pieneksi silputtua upeeta öljyisää kukintoa. Sekottelin vähän ja sit kaadoin normaalia maitoa päälle, ja ihan pieneks hetkeks mikroon viel lämpeneen.

Maistuu aika älyttömän hyvält (saattaa kyl mässyt vähän vaikuttaa tosin ;P) ja innolla odottelen mitä tällä kertaa tapahtuu.

Tullu usein syötyä ja juotua satunnaisesti budia, lätkää en söis, en edes polta sitä paljoakaan :)

hui hai tilulii
lämmin fiilis
emie
Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä

dredi
LD50

Post by dredi » Sat 14 Feb 2009, 13:34

Mulla on hyvä hatsikaakaoresepti.

Pannaan kattilaan 10g kukkaa tai läpyä. Päälle ihan pieni loraus oliiviöljyä. Kuumennetaan, sitten lisätään 0,5 litraa punaista maitoa ja 1kpl maraboun suklaalevy. Keitetään hiljaisella lämmöllä jonkun aikaa ja pannaan jäähtymään. Juodaan, nam nam.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!

Ahab

Post by Ahab » Sat 14 Feb 2009, 20:47

Ja monelle toi on? Gramma puhdistettua läpyä on ollu tarpeeks ja joskus jopa liikaa.

mauseri
LD50

Post by mauseri » Sat 14 Feb 2009, 21:00

Ahab wrote:Gramma puhdistettua läpyä on ollu tarpeeks ja joskus jopa liikaa.
riippuu läpystä..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Sun 15 Feb 2009, 12:59

Ahab wrote:Ja monelle toi on? Gramma puhdistettua läpyä on ollu tarpeeks ja joskus jopa liikaa.
Paljon käytit tuohon läpyä ei-puhdistettuna?
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.

Ahab

Post by Ahab » Sun 15 Feb 2009, 13:16

jesuiitta wrote:
Ahab wrote:Ja monelle toi on? Gramma puhdistettua läpyä on ollu tarpeeks ja joskus jopa liikaa.
Paljon käytit tuohon läpyä ei-puhdistettuna?
Se vaihteli tilanteen mukaan koska välillä painosta lähti puolet ja välillä jotain 1/4. Puhdistin isomman määrän läpyä ja otin siitä lopputuloksesta gramman erikseen. Laatu tosiaan vaihtelee mutta aina se gramma puhdistettua on mulle ollut vähintään tarpeeksi.

dredi
LD50

Post by dredi » Sun 15 Feb 2009, 16:27

No, voi sen tehdä pienempäänkin määrään hatsia. Laittaa sitä sen mukaan kuin on porukkaa. Lisäksi tuo kyllä säilyy jääkaapissa muutaman päivän.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!

whiskey
Karvakuono

Post by whiskey » Sun 15 Feb 2009, 17:55

Muistakaahan laittaa paljon rasvaa joukkoon jos popsitte! Rasvaliukoinen aine kun on, niin olisi hyvä nauttia mahdollisimman suuren määrän rasvaa kera. :)

Yksi nopea resepti on heittää suklaata ja ihan vähän voita vesihauteeseen ja venailla että suklaa sulaa ja sitten heittää materiaalit joukkoon ja sekoittaa. Kun on kunnolla sekoitettu niin kaadetaan leivinpaperin päälle, muotoillaan neliö ja laitetaan pakkaseen. Siellä annetaan herkun sulaa vähän aikaa ja se on valmis popsittavaksi!

Toinen nopeahko on heittää jonkinnäköistä ruokaöljyä ja budia sekaisin ja juoda. En kyllä tiedä tuon toiminnasta, veikkaisin että maistuu ainakin erittäin pahalta. :D

Tosiaan syödessä pitää olla hieman isompi määrä kuin poltettaessa. Kannattaa kokeilla itse millainen määrä itselle sopii! Eivät muut täällä foorumilla välttämättä osaa sanoa, koska se riippuu niin monesta tekijästä. Kokeilemaan, hyvät ihmiset, kokeilemaan! Sillähän sitä oppii.

Emie
Karvakuono

Post by Emie » Tue 17 Feb 2009, 17:50

Toimi muuten hyvin nuo kaakaot..
En saanut juotua kaikkia loppuun joten kaveri joi vielä aamulla puoli mukillista kylmänä.
Toimi ilmeisesti ihan hyvin kun hymy oli korvasta korvaan (vielä enempi ku yleensä) ja oli kuulemma rento olo ;)
Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä

peltsi
OD

Post by peltsi » Sun 17 May 2009, 17:54

Väsäilin itte tossa joku aika takaperin sellasesta suht hyvästä läbystä kaakaota ja pistin lätkää ensin kuuman voin sekaan ja sit sekotin kaakaoon...meni tunti niin rupes tule hämy humalainen olo ja kahden tunnin kuluttua oli tooosi paukuissa :mrgreen: Lätkää pistin varmaan joku 0,5ketolaa ja toimi ainakin viis tuntia. Miinuksina helvetilliset mahakivut mutta olo oli kyllä jollain tapaa aika erilaine ku pelkästään poltettuna.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

Ahab

Post by Ahab » Sun 17 May 2009, 23:43

On tullut tässä tehtyä paljon lehtikaakaota kun tuntuis hyvältä siirtyä kokonaan polttamisesta muihin reitteihin. 4g lehteä on tuntunut aika hyvältä määrältä jos on toleranssia juomisesta/syömisestä. Jos on polttelusta toleranssia niin sitten ehkä 5g. Lehden voimakkuus voi toki vaihdella mutta tosta nelosesta on varmaan ihan hyvä lähteä liikkeelle.

Tanz

Post by Tanz » Wed 15 Dec 2010, 01:25

Jos tästä omat kokemukset kertoisin. Ennen en ollut paukun syömistä tesmaillut, mutta eilen siihen sattui saumaa.

Eli laitomma miedolle lämmölle punasta maitoa lämpenemään (levy kakkosella) ja heitettiin vähän ajan päästä 2-4g hartsista trimmiä sekaan. Annoimme lillua 30 min ja nakkasimme kaakaojauheet sekaan. Vähän lisää keittelyä, levy nollalle ja polttamaan jointti kukkaa. Tosiaan kaiken jaoimme kaverin kanssa puoliksi.

Jointilta tultuamme alkoi olo olla chilli ja nauttimaan kaakaota. Maku oli ihan OK, ei mikään mahdoton elämys, mutta hyvää. :) Lopputulos oli lähinnä se että poltetut paukut eivät laskeneet missään välissä ja nousivat hieman vielä lisääkin kaakaon ansiosta. Psykedeelisempää ja pehmeämpää oli syöty/juotuna tuo kannabishuume. Kuten olin odottanutkin. Suosittelen.

Tekis mieli kyllä joskus testata tuota isommilla määrillä kukkaa, eli jotain 2-3g kukkaa. Vois meininki mennä aika hurjaksi. Ja siitähän minä tykkään. 8)

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Wed 30 Mar 2011, 19:14

Pelittäisköhän tämä jos heittäis punaista maitoa, kaakaota ja puhdistettua läpyskää kuppiin, ja heittäis mikroon pyörimään pariksi-kolmeksi minuutiksi? Lopuksi voisi heittää sekaan vaikka vähän kermaa :P

Budikaakao on jo testattu ja toimii vitun hyvin. Poltettuna kun ei itselläni THC toimi, niin syödähän ne sitten pitää. Mutta syömällä paukkuu ja pitkään. :foil:

HYI VITTU!!!

Ihan törkeän makuista läbykaakao :shock:

E: TOIMII!! äkkiä lähti nousuun , paljon nopeammin kuin budin kanssa :foil:

Ohje:

Kupin pohjalle parhaaksi näkemästi määrä lätkää, riko lusikalla ihan jauhoksi.
Perään PALJON kaakaojauhetta
2-3dl punaista maitoa

Mikroon 1 min, sekoitus, taas 1min, sekoitus ja vielä 1 min.
Sekoittelua (kuumaa :P ) siihen sitten kermaa vielä sekaan.
Ei oo hyvää ei, ihan yhtä paskalle maistuu kuin budikaakao :mrgreen:

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Fri 01 Apr 2011, 11:40

Kyllä saa jäädä taas hetkeksi nuo kaakaot :mrgreen:

Keskiviikkona 22.00 aikoihin suunnilleen kaakao naamaan =

Koko ilta johonkin yö kolmeen asti täysin sekaisin.
Seuraavana aamuna ei pysynyt edes pystyssä, kaikki vipatti ja väpätti silmissä.
Iltapäivällä täysi kooma päällä (selkä ja keskikroppa kipeä)
Illalta seuraava muistikuva, kun katsoin salkkareita. Siitä taas 2 tuntia sumua, ja tänä aamuna herätys.
VIELÄKIN on outo olo, ei ihan kun olisi vieläkin vähän paukuissa. Suuta kuivaa ja jumituttaa.

Uskomatonta!
Eilisestä ei kauheesti muistikuvia.

Polttamalla ei toimi ollenkaan ja syötynä toimii kymmeniä tunteja :mrgreen:

Hz0
Apteekki

Post by Hz0 » Wed 29 Feb 2012, 18:17

Kottonmouth wrote: Kupin pohjalle parhaaksi näkemästi määrä lätkää, riko lusikalla ihan jauhoksi.
Perään PALJON kaakaojauhetta
2-3dl punaista maitoa

Mikroon 1 min, sekoitus, taas 1min, sekoitus ja vielä 1 min.
Sekoittelua (kuumaa :P ) siihen sitten kermaa vielä sekaan.
Ei oo hyvää ei, ihan yhtä paskalle maistuu kuin budikaakao :mrgreen:
Kadun tätä kyllä huomenna, mutta paljonkos laitoit lätkää tuohon annokseen? Olen tässä itse miettinyt syömisien tekemistä kun sattui suht hyvälaatuista lätkää eteen ja röökiin sekoittaminen tuntuu raiskaavan keuhkot ja poskiontelot...
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen

testeri420
OD

Post by testeri420 » Wed 29 Feb 2012, 18:53

Syöminen tapahtunu mun kohdalla niin että ottanut puskan. Syöny sen ja thats it.
Kaakaota kun oon keittäny nii pistäny sen 0.5 litraa punasta maitoa. Sitte kaakaota. Oisinko peräti hipisti voita lisänny siihen?
Ja sitä kukkaa urakalla sekaan vaan.
Muisti kyllä lähteny joka ikinen kerta sen kokkauksen tehtyäni. Liekö syynä lääkitys vai opiaattiriippuvuus vai mikä lie.
Niinpä en voi sanoa siitä kaakaon toimimisesta muuta kun ilmeisesti toimii.

Ja toi lehden syöminen on mulla ainaki parantanu mahakivusta lähtien, närästykset sun muut monkey bitet että hyvä on lääkeyrttinä siinä sivussa.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

PeppeHalti
Lepakko

Post by PeppeHalti » Thu 01 Mar 2012, 00:45

Mä tein mun viime sadon lehdistä cannabutteria. Seitsemän kasvia yhteensä, vähän vajaa muovikassillinen lehteä.

Koska olin kokematon tämän asian suhteen, niin varmuuden vuoksi laitoin vielä reilut kymmenen grammaa kukintoa samasta sadosta sekaan, "kun toi lehti nyt on niin mietoa". (ensimmäinen virhe)

Annoin voit kaverille, joka käytti noin puolet kakun leipomiseen. Söimme viisaina koko kakun neljästään varttitunnin sisään. (toinen virhe)

Pari tuntia oli tosi kivaa, nauratti ihan kaikki, ja juttu oli uskomattoman korkealentoista.

Sitten yksi kaveri rupesi väittämään, ettei henki kulje. Toinen, joka ei kannabista hirveästi ollut ennen käyttänyt, rupesi minulta kyselemään, että "onko tämä vaarallista, olet perkele myrkyttänyt meidät". Koska olin itse niin tutkalla, en ollut aivan varma, onko kannabiksen yliannostukseen mahdollista kuolla, ja onko tämä annos jonka nautimme sellainen.

Tunti tästä, niin alkoi oksentelu. Ei kestänyt hirveän kauaa, eikä ollut läheskään samalla tavalla vittumaista, kuin viinayliannostuksesta johtuva oksentelu. Oma oloni parani tästä kummasti, eikä minua enää pelottanut, että kukaan kuolee. Keskustelu oli kuitenkin mahdotonta, koska ajatukset eivät pysyneet kasassa, ja minulla oli tunne, että kaverini olivat hivenen vittuuntuneita minuun. Selitin rikkoontunen levyn tapaan, että "you are going to be just fine", mutta en ole aivan vakuuttunut siitä, että selitykseni menivät perille haluamallani tavalla.

Vähän ajan (tai ainakin tuntui siltä)päästä kaksi kaveriani lähti kotiin. Päätin jäädä yöksi, koska jumiset aivoni muistavat internetin ihmeellisestä maailmasta juttuja, joissa ihmiset ovat paniikissaan toimineet todella typerästi, ja esimerkiksi soittaneet ambulanssin, kun ovat olleet niin kuumotuksissa. Jäin mestarina valvomaan tilannetta, ja katsomaan ettei kaverini näin toimisi.

Pistin ilmapatjan olohuoneen lattialle, kaverini mennessä huoneeseensa nukkumaan. Viimeinen muisikuvani on, että voisi vielä vessassa käydä, mutta oli liian rento olo, joten pistin vain silmät kiinni. (kolmas virhe)

Seuraavana aamuna herään siihen, että olen kusemassa housuihini kaverin olkkarin lattialla. Nopean ryntäys vessaan, ja tuntui, että olisin kussut minuuttitolkulla, ennen kuin hanat menivät kiinni.. Silmät näyttivät samalta, kuin olisi erittäin paha silmätulehdus molemmissa silmissä, ja että olisin valvonut viikon putkeen. Ninjailen takaisin olohuoneeseen, pelko perseessä siitä, että olohuoneen matto on saanut osansa tulvasta. Yllättäen kaikki kaverini omaisuus tuntuu olevan kusivapaata, ainoastaan omat housuni näyttävät saaneen osumaa kiitettävästi.

Ninjailen päällystakin (pitkää mallia, luojan kiitos), päälle, ja olen jo menossa ulos, kun kaverini herää. Hän näyttää olevan aivan yhtä tutkalla, kuin minäkin, mutta kuulemma vointi on paljon parempi. Kysyy vielä, että jäänkö aamiaiselle. Nälkä on kova, mutta totean parhaaksi lähteä tästä liikenteeseen, ja irroittaudun tilanteesta. Sitten vaan muutaman kilometrin kävely märissä housuissa kotiin, ja suihkuun, kuivaa ylle, savut ja nukkumaan. En ole vielä tähän päivään mennessä saanut varmuutta siitä, huomasiko kaverini nolon vahinkoni, ja oliko olohuoneessa lammikoita, mitä en huomannut.

Eli jos teette voita, niin varovasti sen annostelun kanssa. Siitä saattaa tulla yllättävän vahvaa.

edit: hymiö poistettu, en minä mitään sellaisia härpäkkeitä teksteihini laita.