Lätkän / Kukan /Lehden syöminen

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
Kalastaja

Post by Kalastaja » Tue 13 Feb 2007, 22:04

Martikainenhan puhui siinä Voiman artikkelissa, kuinka syö aina hamppunsa. Kannattaa lukea Voiman sivuilta se artikkeli, jos ette vielä ole ehtineet. Taisi puhua grammasta tai kahdesta, jos en väärin muista.

h.s.t.

Post by h.s.t. » Tue 13 Feb 2007, 22:21

Lyö Kalastaja kirjallisella 2/4:lla päähän, jos olen väärässä...
Mut sitä vähän jäin ihmettelemään, ku se Martikainen puhu, et se syö sen pilven sellasenaan. Oon käsittäny erilaisia kannabisreseptejä lueskellessani, et pilven kuumentaminen ois tärkeää, jotta thc:sta tulisi aktiivista(?).
Poltettaessahan kuumennus tapahtuu samalla, mut tosissaan oon kuvitellu et esim. kokatessa ku sekottaa pilven rasvaan ja kiehauttaa sen, thc muuttuis toimivaks, vai johtuukse vaan, et se imeytyy niin paremmin?...

Inovix
Apteekki

Post by Inovix » Tue 13 Feb 2007, 22:21

3846 wrote:Ku kuiteski oon aika uus alal, ni kertokaas ny joku helppo ja suht nopia systeemi.
Ku mitä luin tässä, ni ei oikee oo varaa mitää 10g:tä ostaa. Et iha grammaluokkaa.
Ma tekisin kupin hyvaa kaakaoo. Nam. 8)

Inovix
Apteekki

Post by Inovix » Tue 13 Feb 2007, 22:22

h.s.t. wrote:Lyö Kalastaja kirjallisella 2/4:lla päähän, jos olen väärässä...
Mut sitä vähän jäin ihmettelemään, ku se Martikainen puhu, et se syö sen pilven sellasenaan. Oon käsittäny erilaisia kannabisreseptejä lueskellessani, et pilven kuumentaminen ois tärkeää, jotta thc:sta tulisi aktiivista(?).
Poltettaessahan kuumennus tapahtuu samalla, mut tosissaan oon kuvitellu et esim. kokatessa ku sekottaa pilven rasvaan ja kiehauttaa sen, thc muuttuis toimivaks, vai johtuukse vaan, et se imeytyy niin paremmin?...
Nain olen hst minakin kasittanut. :o

Nyt alko vituttamaan naa nappaimistot oikeesti...*!|

Inovix

3846
Karvakuono

Post by 3846 » Tue 13 Feb 2007, 22:46

Inovix wrote:Ma tekisin kupin hyvaa kaakaoo. Nam. 8)
Mutta siis koko kysymyksen pointti oli, että kertokaa MITEN. Kyllä mä osaan uskoakseni sen verran lukea, et jengi diggaa kaakaost tääl. :D
Can't stand it for another day
I ain't gonna live my life this way
Cold sweat, my fists are clenching
Stomp, stomp, stomp, the idiot convention

skirtfeber
Moderator

Post by skirtfeber » Tue 13 Feb 2007, 23:07

h.s.t. wrote: pilven kuumentaminen ois tärkeää, jotta thc:sta tulisi aktiivista(?).
ainaki läpy toimii iha raa´altaan syötynä?

3846, lämmitä maitoo ja rasvaa ja suklaapaloja kattilassa, laita sinne kukkas ja hauduta joku tunti ja juo.

spasm
OD

Post by spasm » Tue 13 Feb 2007, 23:17

Hamppuforumin niksinurkka-osiossa on paljon herkullisia reseptejä. Check it out.

http://www.hamppu.net/forum/viewforum.p ... 9e4070d1e1
Kylmyys johtuu lämpötilasta.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Tue 13 Feb 2007, 23:30

Nam, maistuis varmaan mullekin..

8)

Niin, kuulin että tyyppi oli syönyt runsaasti kukintoa ihan raakana ja kyllä oli kuulemma vaikuttanut ihan hyvin.
Keep it unreal.

Ahab

Post by Ahab » Wed 14 Feb 2007, 00:57

Tuota kans ihmettelin että ei kai se martikainen söisi sitä pelkiltään jos se ei niin toimisi ja kelasin tänään että pitää kyllä kokeilla sitten kun sato valmistuu että toimiiko se merkittävästi huonommin ilman valmistusta. Kyllä mulla on monesti tehnyt mieli haukata ku on nähny oikein kauniin kukinnon. Pitää vaan mennä viettien mukana.

3846
Karvakuono

Post by 3846 » Wed 14 Feb 2007, 20:56

skirtfeber wrote:3846, lämmitä maitoo ja rasvaa ja suklaapaloja kattilassa, laita sinne kukkas ja hauduta joku tunti ja juo.
Oge. Kiitoksia.
Can't stand it for another day
I ain't gonna live my life this way
Cold sweat, my fists are clenching
Stomp, stomp, stomp, the idiot convention

Ahab

Re:

Post by Ahab » Sat 30 Jun 2007, 21:53

Ahab wrote:Tuota kans ihmettelin että ei kai se martikainen söisi sitä pelkiltään jos se ei niin toimisi ja kelasin tänään että pitää kyllä kokeilla sitten kun sato valmistuu että toimiiko se merkittävästi huonommin ilman valmistusta. Kyllä mulla on monesti tehnyt mieli haukata ku on nähny oikein kauniin kukinnon. Pitää vaan mennä viettien mukana.
Kokeilinkohan syödä gramman ja kaksi kuivaa kukkaa ja muuten meni hyvin alas mutta sitten jäi joku melko terävä suikale kurkkuun pistelemään ja oli vaikea ja inhottava kakoa sitä sieltä pois. Ei kyllä toiminut juuri ollenkaan. Hamppufoorumilla puhuvat että se on lajikekohtaista monta grammaa mitäkin kukkaa pitää syödä pelkiltään että toimii. Että jotkut olisivat siihen parempia. Veikkaan että sellaiset indicat joille tulee kunnon lumipeite trikomeista olisivat niitä toimivampia. Ite yritin syödä suht sativaista kukkaa jossa kuitenkin näkyi trikomit selkeästi.
Voima 10/2006 wrote:Ninalla on näyttää asiasta tutkimustuloksia: pöytä täyttyy papereista. Selviää, että kannabiksen psykoaktiivinen ainesosa THC hajoaa poltettaessa hapettumistuoteeksi CBD:ksi. Syötäessä THC taasen muuttuu maksassa 11-hydroksi-delta9THC -hajoamistuotteeksi.
Aloin kelaaman tota kun satuin lukemaan tämän
http://www.yhtyneetlaboratoriot.fi/kasikirja/kuvat.asp?id=51 wrote:Käytetty aine: Kannabis
Toteamisaika (vrk): 1—30
Huom: mitattava yhdiste 11-nor-9-karboksi-Δ 9 -THC (konj)
(konj) = yhdiste konjugoitunut joko glukuronihappoon tai -sulfaattiin
Kelailin jotain sekavaa kelaa että voisiko olla ettei ganja näy testeissä jos on nauttinut sen eri tavalla johtuen eri hajoamistuotteista mutta eipä se tainnut ihan loksahtaa kohdalleen.

Happotatti
Apteekki

Re: Lätkän / Kukan /Lehden syöminen

Post by Happotatti » Sun 30 Sep 2007, 15:05

kerran 1g paskaa lätkää syöny.. ei vaikutusta.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?

tila saha
Lepakko

Post by tila saha » Sun 30 Sep 2007, 19:44

söin paskalätkää.
jumittaa...
vittumäpoltanpäiväkodin!

Ahab

Post by Ahab » Sun 30 Sep 2007, 20:25

Ehdotan että jos lätkää syö ni putsaa ensin sen.

Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö » Mon 01 Oct 2007, 01:29

Ahab wrote:Ehdotan että jos lätkää syö ni putsaa ensin sen.
Ehdotan että jos lätkää edes polttaa ni putsaa sen ensin. Itse en jaksa kun sain suht hyvää läpykkää mistä ei paljonkaan myrkkyjä löytynyt
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!

Jeshu
OD

Re:

Post by Jeshu » Sun 07 Oct 2007, 17:29

h.s.t. wrote:Lyö Kalastaja kirjallisella 2/4:lla päähän, jos olen väärässä...
Johtuu imeytymisestä - sen takia just pitäis rasvaan laitaa ja näin, että imeytyy sen siivellä sitten paremmin. Niin lehti, kukka kuin pläyräkin toimii sellaisenaan syötynä, mutta pitää syödä enemmän kuin jos kokkailisi rasvan kanssa jotenkin.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.

Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö » Sun 07 Oct 2007, 17:37

Toimiiko lätkä syötynä yhtä hyvin kuin kukka tai lehti? Oon vain kuullut ettei toimisi paljonkaan

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Sun 07 Oct 2007, 17:39

Ensiö wrote:Toimiiko lätkä syötynä yhtä hyvin kuin kukka tai lehti? Oon vain kuullut ettei toimisi paljonkaan
En osaa sanoa toimiiko yhtä hyvin, mutta osaan sanoa, että toimii. Paljon on kiinni annoksen koosta.

Ahab

Post by Ahab » Sun 07 Oct 2007, 17:53

Ensiö wrote:Toimiiko lätkä syötynä yhtä hyvin kuin kukka tai lehti? Oon vain kuullut ettei toimisi paljonkaan
Gramma puhdistettua lätkää kaakaossa ja toivoin etten olisi lähtenyt ihmisten ilmoille. Ekat vaikutukset tuntui jo 15min päästä.

Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö » Sun 07 Oct 2007, 18:12

Ahab wrote:
Gramma puhdistettua lätkää kaakaossa ja toivoin etten olisi lähtenyt ihmisten ilmoille. Ekat vaikutukset tuntui jo 15min päästä.
Eikös tuo gramma ole aika paljon kun yleensä menee jotain 0.2 yhdellä polttelu kerralla (riippuu tietenkin henkilöstä ja lätkästä). Syömällä annostuksenhan pitäisi olla vain kaksinkertainen poltettuun verrattuna?

Kauanko vaikutukset kesti ja millaiset olivat? Kiinnostais ainakin kokeilla mut en varmaan ihan grammaa viitsisi uhrata :)

frapathea

Post by frapathea » Sun 07 Oct 2007, 18:26

Ite oon kerran yrittänyt juoda (liuotettuna rasvaan ja se sitten maitoon) mutta ei natsannut kunnolla, lähinnä tuli ahdistava jumitus. Sensijaan yks tuttu meinas flipata muffinsista. Oon ajatellut kokeilla jossain vaiheessa brownieita. Pitää vaan vähän perehtyä että missä lämpötilassa se menee tyriksi :?

Ahab

Post by Ahab » Sun 07 Oct 2007, 22:01

Ensiö wrote:Eikös tuo gramma ole aika paljon kun yleensä menee jotain 0.2 yhdellä polttelu kerralla (riippuu tietenkin henkilöstä ja lätkästä). Syömällä annostuksenhan pitäisi olla vain kaksinkertainen poltettuun verrattuna?
Kauanko vaikutukset kesti ja millaiset olivat? Kiinnostais ainakin kokeilla mut en varmaan ihan grammaa viitsisi uhrata :)
No en tiedä onko tuo mikään pätevä kaava että syötynä annos olisi VAIN kaksinkertainen. Tai että ehkä 0.4 toimii syötynä samalla tavalla kuin 0.2 poltettuna mutta kyllä mulla se syömisen pointti on yleensä se että haluaa jotain vähän toisenlaista oloa kuin mitä polttamalla voi edes saavuttaa. Syötynä se on mulle ainakin jo ihan kunnon psykedeeli. Niin ja gramma putsattua lätkää tietenkin sisältää jo enemmän vaikuttavia aineita kuin gramma putsaamatonta.

No join kaakaon ja oli tarkoitus lähteä junalla tapaamaan muutamia vaulttilaisia. Kaakao alkoikin potkia jo matkalla junalle ja junassa olinkin jo ihan övereissä. Pistin silmät kii ja koitin rauhoittua. Kuulin jokaisen vaunussa olevan keskustelun samaan aikaan mutta erikseen. Samaan tyyliin kun kuuntelee hatseissa musiikkia niin voi nauttia erikseen jokaisesta instrumentista mutta samaan aikaan. Keskustelut alkoivat mennä aika hämäräksi ja vaunussa oli myös joitain ulkomaalaisia joten kohta en ollut enää edes varma mikä on suomenkieltä ja mikä ei. Laitoin tekstiviestiä yhdelle tutummalle vaulttilaiselle että tulisi vastaan pelastamaan mut. Kun juna pääsi perille oli asemalla paljon eri etnisiä ryhmiä ja tuntui kuin olisi ollut jossain vieraassa suurkaupungissa vähän hukassa. No päästiin lopulta perille mutta oli tosi epäsosiaalinen olo ja menin vaan pimeään vessaan rauhoittumaan. Normaalisti hatsi tekee mulle vaan sosiaalisemman olon. Kasailin vessassa jonkun aikaa itseäni ja sitten pystyi taas olemaan ihmisiksi.
Olisi varmasti ollut tosi mahtava kuosi uppoutua yksin himassa sohvalla musiikkiin mutta tulipahan opittua.

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Sun 07 Oct 2007, 22:42

Ensiö wrote:Eikös tuo gramma ole aika paljon kun yleensä menee jotain 0.2 yhdellä polttelu kerralla (riippuu tietenkin henkilöstä ja lätkästä). Syömällä annostuksenhan pitäisi olla vain kaksinkertainen poltettuun verrattuna?

Oon joskus juonut kaakaon jossa oli n. gramma peruslätkää, peruslätkää joka poltettuna toimi ihan ok 0.2 g:n annoksella (ilman toleranssia), mutta joka juotuna aiheutti vain lievän mukavan pilven. Ja abaut samoin tuloksin olen tuon jälkeenkin syönyt lätkää tai juonut viinan seassa. En usko oikein tuohon, että kaksinkertainen määrä syötynä aiheuttaisi saman kuin yksinkertainen poltettuna. Mistä lienet tietosi saanut?

spasm
OD

Post by spasm » Sun 07 Oct 2007, 22:46

En kyllä jaksa uskoa että tuo syötynä 2x annos olisi millään tapaa totuudenmukaista.. imho se vaatii enemmän ja toimii erilailla.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.

Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö » Mon 08 Oct 2007, 01:15

Kai se pitää vain kokeilla. Pelottaa vaan ajatus että syön gramman ja ei toimikaan ollenkaan.. Oon meinaan vähän niinku täysin rahaton että pakko vaalia jokaista pikkusta hippusta ettei mee mikään hukkaan :D
Onko muuten väliä sillä että onko THC imeytyneenä rasvaan ennen nauttimista vai voiko syödä jotain megarasvaista ja siihen päälle vaan kannabista?

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Mon 08 Oct 2007, 02:39

Ensiö wrote:Onko muuten väliä sillä että onko THC imeytyneenä rasvaan ennen nauttimista vai voiko syödä jotain megarasvaista ja siihen päälle vaan kannabista?
Syöty megarasvainenkin saattaa auttaa, mutta parempi on imeyettynä. Sulatat vaikka voita pienessä kattilassa vaan, murskaat läbyn sinne sekaan ja sötkötät sen verran että se on hyvin siellä seassa.

Kyllä se gramma ainakin jotain sanoo. Itse en muuten tota gramman kaakaota valmistanut rasvaan, vaan murskasin vaan läbyt sekaan ja sekoittelin. Kermaa oli kyllä, mutta hmm... Ehkä parhaiten minulla on toiminut viinaan liuotettu lätkä, joka oli lillunut siellä päiviä.

h.s.t.

Post by h.s.t. » Mon 08 Oct 2007, 12:13

Parhaimat olot syötynä oon saanu ku leivoin isosta läjästä lehtiä (n. 30-40g)
kaurakeksejä. Olo oli, niin kuin Ahab tuolla jo mainitsikin, psykedeelinen.
Huomattavasti mukavammin hiipii syötynä tuo vaikutus ja muutenkin vaikutus on parempi syötynä.
Eli leivoin suunnilleen 10 keksiä tuosta määrästä ja söin ite kaksi.

Mutta joo, suosittelen nauttimaan kodin rauhassa, ainakin aluks.

Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein » Tue 09 Oct 2007, 16:52

15g ihan hyvää lehteä joka toimi polttamallakin mainiosti. Tämä erittäin hienoksi ja kattilaan ja vajaa puoli litraa punaista maitoa ja pieni nokare voita vielä. Tätä sitten hauduttelimme hieman yli tunnin ja sitten suodatettiin kankaan läpi. Tuloksena vihreää maitoa johon sitten kaakaojauhetta reilusti. Koko setin jaoimme kahteen osaan ja joimme kaverin kanssa pois(aivan saatanan pahaa). Rupesi toimiin hieman alta tunnin odottelun jälkeen ja kunnolla toimikin. koko illan oli kyllä erittäin pilvessä(kertaakaan ei pajautettu välissä), vaikutusajasta en osaa sanoa koska tuli mentyä nukkuun ennenkuin kerkes pöhinä loppuun ja vielä aamullakin oli aikas jumissa. Varmasti tulee tehtyä toistekkin.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.

made
Karvakuono

Post by made » Tue 13 Nov 2007, 20:06

Itse tehtiin kaverin kanssa Thaimaassa suklaabudilevitettä. Elikä semmoinen 100g rasvaa, 100g suklaata ja muutama keksi (keksit syötiin mässyihin). Kaikki ainekset kattillaan porisemaan budia oli varmaan n.30g. Tästä vähän yli puolet syötiin ennen 9 h lento kohti koti suomea. Kyllähän siinä vierähti aika mukavasti aika lennolla.

growy
Kameleontti

Post by growy » Wed 21 Nov 2007, 15:56

Mites on näitten varsien laita? kuulin juttua et tyypit oli laittanu "kahen kasvin varret"(ei punninnu niitä) ja teki niistä kaakaota..ja hyvin oli toiminu!Paljonko noita varsia pitäs laittaa et sais yum yum caacaota :P lehdestä ja kukinnosta ollaan väsäilty leivoksia,butteria ja kaakaota ja ties mitä,mut noi varret alko kiinnostaa jos niistä sais kaiken hyödyn irti..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.