Lätkän / Kukan /Lehden syöminen

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Wed 28 Jun 2006, 14:06

Joniitti wrote:kärähtääkö paperi siniseen liekkiin vielä kuivanakin :) ???
Alkoholi ei pala, kun sitä ei enää ole.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

Joniitti
Apteekki

Post by Joniitti » Wed 28 Jun 2006, 16:06

Lasipallo wrote:
Joniitti wrote:kärähtääkö paperi siniseen liekkiin vielä kuivanakin :) ???
Alkoholi ei pala, kun sitä ei enää ole.
Ja tch haihtuu alkoholin mukana???

Kalastaja

Post by Kalastaja » Wed 28 Jun 2006, 16:14

Miksi ihmeessä mitään kannabinoideja siinä haihtuisi. Alkoholi haihtuu.

Kokeile keittää vaikka teetä tai kahvia, sitten pistät johonkin puhtaalle lasille sitä kahvia tai teetä vähän. Odota, että vesi haihtuu ja katso mitä jää jäljelle.

Nyt ehkä tyhmä kysymys, mutta tarkoitetaanko hamppuöljyllä ainoastaan sitä rasvalla liuotettua thc tököttiä vai käykö hamppu"öljystä" alkoholilla liuotettu greendragon??
Hampusta alkoholilla liuotetut kannabinoidit voidaan hyvin laskea "hamppuöljyksi", mutta silloin ei kyse todellakaan ole green dragonista.
Parhaan tuloksen saisi varmaan kloroformilla, koska se ei liuota klorofyllia, mutta nopea liuotus asetonilla, metanolilla tai jopa etanolilla antaa hyvän lopputuloksen. Itse olen kokeillut vain asetonilla ja stydiä on.

Joniitti
Apteekki

Post by Joniitti » Wed 28 Jun 2006, 19:02

Kalastaja wrote:Miksi ihmeessä mitään kannabinoideja siinä haihtuisi. Alkoholi haihtuu. Kokeile keittää vaikka teetä tai kahvia, sitten pistät johonkin puhtaalle lasille sitä kahvia tai teetä vähän. Odota, että vesi haihtuu ja katso mitä jää jäljelle.
Niinpä tietenkin :oops: , paremmin tuo fysiikka hallussa... eeehkä :lol:

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Thu 29 Jun 2006, 20:40

olikos jossain täällä vaultissa tai jossain muualla ohjeet siihen buutanilla öljyn erotteluun.... vaikka muistan sen suunnilleen ulkoa kyllä mutta hyvä tarkistaa tietonsa välillä.. :?
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään

Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens » Sun 02 Jul 2006, 00:16

aivoruoska wrote:haha. tota on naurettu kyllä kun ihmiset valittaa ettei hampun sivut toimi. osoittaa sen ettei juuri kukaan lue tollasia disclaimereita..
Kuulemma erään sovellusohjelman käyttöehdoissa kerrottiin, että tiettyyn puhelinnumeroon ensimmäisenä soittamalla voi lunastaa jonkin summan rahaa, olisiko ollut 1000 dollaria. Tarinan mukaan soittoa jouduttiin odottamaan kuukausia julkaisun jälkeen.
AD_HD @ synirc

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Sun 02 Jul 2006, 15:55

aika paha.... nyt alkaa vainottaa että jos kaikissa ohjeissa on joku juju millä voittaa rahaa, en silti lue niitä vaika maksettais... liian tylsää tekstiä :D

Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale » Tue 11 Jul 2006, 14:18

Heh keksin kyllä semmoisen cannabutter valmistustavan, että nauratti koko eilisillan ajan. En tiedä, että voisiko edes periaattessa toimia, mutta oli vain huvittava ajatus.

1. Sulata voita.
2.Kaada voi bongiin.
3.Vedä savua bongin läpi.
4.Voi taas pois bongista ja ei muuta kuin kokkailemaan.
:P

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Tue 11 Jul 2006, 14:47

mäkin oon mietiny että jos savut imettäis rasvan läpin ni jäisköhän paljonkin siihen rasvaan kannabinoileja....

Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale » Tue 11 Jul 2006, 14:51

Niin kyllä luulen, että ei toimi, mutta mistäpä minä sen tietäisin. Olen ehkä harvinaisuus, mutta en juurikaan edes polttele tuota kamaa. Ehkä 2 kertaa vuodessa. Ei oo ns. mun juttu.

LD50
Apteekki

Post by LD50 » Tue 11 Jul 2006, 14:56

Maistakaa bongin vettä. Voi vain kuvitella miltä se voi sitten maistuisi

Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale » Tue 11 Jul 2006, 14:59

No ei se niin pahaa edes ole....... Mutta voihan sen maun vaikka mokkatortuissa kahvilla peittää. Mutta edelleen en usko, että edes toimisi mokoma menetelmä.'

Edit: Toisaalta olenkin henkilö, joka pitää ketsupista ruisleivän päällä. Maku on niin yksilöllinen juttu. Ainiin ja kahvia(sitä rouhetta) on kiva imeskellä suussa suolan kanssa. :shock: :shock:

Ahab

Post by Ahab » Wed 12 Jul 2006, 00:07

No siis maku on yks juttu mutta onko tollanen ees kovin terveellistä.
Yks päivä kelasin että pistän bongiin kookosmaitoa mutta sitten tajusin että rasvaprosentti on ainaki 17 ni tuli huoli että jotain jää saamatta. Jäi tekemättä.

Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale » Thu 13 Jul 2006, 02:35

Joo tuo bongi juttuhan oli tosiaan vain hullu päähänpisto. Kiinnostaisi vain tietää millainen kemiallinen reaktio syntyy. Imeytyykö THC voihin, jonka läpi se kuljetetaan savuna. Joku kotikemisti vastatkoon, jos uskoo tietävänsä vastauksen. Itsellä menee yli hilseen.

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Thu 13 Jul 2006, 14:53

Vaikka THC on takertuvainen molekyyli, niin sen bongihitin aikana tuskin ehtii mitenkään merkittäviä pitoisuuksia imeytymään rasvaan.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

medicineman
Lepakko

Post by medicineman » Fri 22 Sep 2006, 11:41

Itse olen nauttinut invärttes vain läpyskää. Mulle riittävä annos on ollu noin rammin luokkaa. Mulla vaikutus alkoi noin 30-60 minuutin kuluttua. Pari kertaa on ollut pakko lähtee hoitamaan asioita kaupungille melkein heti syönnin päälle ja aika veikeetä on huomata yht´äkkiä jossain pankin/kaupan kassalla et on ihan tuhannen sekasin, eikä tiedä mitä on hommailemassa ja miten kyseisestä kioskista pääsis nopeiten ulos. :lol:
Suosittelen kokeilemaan...
Fear is the price of imagination.

h.s.t.

Post by h.s.t. » Tue 07 Nov 2006, 01:06

Maor wrote:Jos lätkää meinaa syödä niin puhdistus on enemmän kuin suositeltavaa! Muistakaa se!
Niin en ole syömässä mutta kuitenkin. Kymmenen vuoden peruslätkän polttourani aikana en oo kertaakaan saanut aikaseks, tai oikeestaan tullu edes mieleen, et rupeis sitä puhdistamaan.
No, nyt kuitenkin sen tein, ja ei kai siitä haittaakaan ollu. Oikeestaan jäi kyllä pl:än huonot puolet pois ku poltti tota putsattua stuffia.
Ja vaikutuski tuntu hiipivän enemmän budimaisesti.
h.s.t. wrote:Ja vaikutuski tuntu hiipivän enemmän budimaisesti.
Toi kuulosti ihan joltain hamppufoorumin pilvenhehkuttajalta... :D

Saa nähä kuinka usein jaksaa vaan ton vaivan alkaa näkee. Yleensä kuitenki ostaa jollain 20:lla, ei jaksa niin pienen kikaman takii...

Ahab

Post by Ahab » Tue 07 Nov 2006, 14:01

tuplapostista päättelisin että hyvin on toiminut :wink:

TaraK
Karvakuono

Post by TaraK » Wed 03 Jan 2007, 14:15

Onko kokemuksia cannabutterin valmistuksesta uunissa?

Mietin että vois olla lepposampi tapa valmistaa kuin liedellä lämmittäminen, koska sitä ei joutuisi varomaan että pääseekö se kiehumaan.

Uunivuokaan rasvaa+vettä+materiaali ja lämpöä 100astetta. Sitä pitäis vaikka 3h tai miedommalla lämmöllä vaikka pidempään.

Onnistuiskohan tämä?

immuzu

Post by immuzu » Thu 04 Jan 2007, 12:45

oisko kellään kertoa hyvää teen valmistus reseptiä? 8)

Inovix
Apteekki

Post by Inovix » Thu 04 Jan 2007, 14:07

THC on rasvaliukoinen. Eiköhän se öljyn, voin, kaakaon ja ruuan valmistus ole se oikea vaihtoehto. Jos ajattelit ihan vaan veteen keittää niin hävikki vaikuttavien aineiden kohdalla voi olla melkoinen. Kaakao täysmaitoon taas onnistuu varmasti täysin ongelmitta. :o

En ole mikään asiantuntija tällä saralla.

Inovix

immuzu

Post by immuzu » Thu 04 Jan 2007, 14:22

joo kaakota olen kyllä joskus keitellyt, mutta kuulin jostain että on joku tee resepti joka nappaa hyvin...

Itse tein kerran teetä ensin liottamalla lehtiä maidossa ja sitten lisäämällä maidon teehen :D:D ei ollut kovin hyvä idea..

catha
Psykonautti

Post by catha » Thu 04 Jan 2007, 23:24

Olen joskus frendien kanssa keitellyt lehti kaakaot punaiseen maitoon. Kyllä se hieman rentoutti, mutta en mitään ihmeellisiä vaikutuksia odottanutkaan koska lehden määrä oli kuitenkin melko pieni. En kyllä muista yhtään että paljon sitä lehteä siinä oli.

Hasis kahvia olen myös joskus juonut. Valmistimme sen sillain että keitimme kahvit tavalliseen tapaan ja sitten siihen kuumaan mustaan kahviin lisäsimme hienoksi murskattua palaa hieman reilun 0,5g per henkilö ja sekottelimme sitä vartin verran. Se toimi ihan mukavasti.

Hasis viina myös olen kerran tehnyt. Laitoin murskatun 0,5g palan suurinpiirtein desiin viinaan, joka oli muistaakseni perinteistä koskenkorvaa. Annoin olla pari viikkoa, kunnes join sen. Kyllä siitäkin mukavan leppoisa pilvi tuli, vaikkakaan ei mikään hirveän vahva kuitenkaan.

Ahab

Post by Ahab » Tue 30 Jan 2007, 06:00

Tuossa toissaviikonloppuna pistiin kaakaon(punasesta maidosta) gramman puhdistettua lätkää, hörppäsin aika vauhdilla sen ja lähdin housuille(Username). En mene sen enempää yksityiskohtiin mutta kaakao toimikin paremmin kuin olin odottanut ja olin hieman heikkona kun pääsin perille ja meninkin siitä kylppäriin hieman rauhoittumaan. Välillä oli todellakin sellainen olo kuin olisi ottanut jotain selkeästi psykedeelistä. Olisi ollut todella pätevä kuosi mutta reissaaminen ja oudot paikat alkoivat hermostuttamaan liikaa.

http://www.youtube.com/watch?v=nmpkQ_KulGE&NR

satunnainen sankari
Psykonautti

Post by satunnainen sankari » Tue 30 Jan 2007, 13:47

Leivottiin loistava kakku tuossa toissa vkolla!

Koska meikä oli vaan öljymestari, ja tytöt hoiti ite kakun väsäämisen, niin en pysty tarkkoja ohjeita antamaan.

50g kuivaa lehteä pölyksi jauhettuja + 10g trimmiä kukintoa jauhettuna.

Iso kattila, joka puolilleen vettä, pienempi kattila isomman päälle.
Levy neloselle, jolloin alemman kattilan kiehuva vesi lämmittää ylemmänkin kattilan (tällä tavalla lämpö ei missään vaiheessa nouse yli 100 asteen)
Sitte vaan noin 250g voita kattilaan ja ku voi on sulanut ni matskut sekaan.
Tunteroinen hämmennellään ja painellaan, suodatetaan neste pois.

Ja tämän valmiin tummantummanvihreän rasvan voit sitte käyttää mihin tahansa leivonnaiseen, missä nyt rasvaa tarviikaan...ja toimii, niinku ganjan syötynä pitääkin toimia 8)

Shogun
Psykonautti

Post by Shogun » Tue 30 Jan 2007, 22:15

Yksinkertainen vahvin oraalinen nautintotapa, mitä olen koskaan nauttinut. Pitänyt postata jo kauan. Ei todellakaan kannata tehdä ellei itse kasvata. Iso lasipurkki missä on kansi. Laita sinne, niin paljon kukkaa, että 1l 80% viru valgea peittää tuon. Anna liueta kuukausia ja käy parikertaa viikossa tiivistelemässä ja ravistelemassa. Kun uutto on valmis laita korkin tilalle tiheä ritilä. Ota esiin tratti ja 1l hieno pullo. Kaada uutos pulloon ja laita pulloon hieno ganja tarra. Tuota juomaa kun kaataa lasin pohjalle vähäsen ja loput limua päälle, niin hetken päästä niin perhanan pilvessä, että ei mitään järkeä. Ja luulin ekalla kokeilukerrallani todellakin, että jään lopullisesti pilveen. Alkoi jopa ahdistamaan tuo. Olen kerran tuon tehnyt, kun kasvatin 7 narttua sensin hash planttia. Suurin sato mitä koskaan olen kasvattanut. Ja tuota juomaa hehkutetaan vieläkin. Ehkä hieman turhaa mutta, jotain yksinkertaista oli silloin tehtävä, kun oli kukkaa niin paljon, ettei tiennyt mitä sillä tehdä. Enkä ole koskaan halunnut leikkiä huumekauppiasta, mutta tuli sitä poistettuakin.
Ei sitä voi pukea sanoiksi...

skirtfeber
Moderator

Post by skirtfeber » Wed 31 Jan 2007, 10:28

Shogun wrote:Yksinkertainen vahvin oraalinen nautintotapa, mitä olen koskaan nauttinut. Pitänyt postata jo kauan. Ei todellakaan kannata tehdä ellei itse kasvata. Iso lasipurkki missä on kansi. Laita sinne, niin paljon kukkaa, että 1l 80% viru valgea peittää tuon. Anna liueta kuukausia ja käy parikertaa viikossa tiivistelemässä ja ravistelemassa. Kun uutto on valmis laita korkin tilalle tiheä ritilä. Ota esiin tratti ja 1l hieno pullo. Kaada uutos pulloon
greendragon, tehtiin tota joskus pirtun kanssa, toimii kyl aika kiitettävästi jos sekavan sauhukännitilan haluaa.

Lauantaina tehtiin kaakao, ~10g kukkaa ja aika hyvä määrä nurtsia, keiteltiin joku 1,5-2h kattilassa missä oli maitoa, voita, suklaata ja vähän kaakaopulverii. vedettiin kahestaan kaverin kans ja kyl tosi hyviin möngerryksiin tuli mentyy. Kuuntelin baarissa keikkaa ja puolentunnin ajan oli vaikee pitää silmiä auki ku niitä siristytti nii paljo ja puhuminen oli vaikeeta, ei negatiivisilla tavalla.
perjantaina syötiin myös kakkui, en tiiä miten ne oli valmistettu mut yli viis ihmistä menin toosi hämäriin meininkeihin, en oo ennen nähny ganjatuotteista porukan sähläävän ja säätävän nii pahasti :D
posiitiivisesti sekin.

3846
Karvakuono

Post by 3846 » Tue 13 Feb 2007, 20:34

Ku kuiteski oon aika uus alal, ni kertokaas ny joku helppo ja suht nopia systeemi.
Ku mitä luin tässä, ni ei oikee oo varaa mitää 10g:tä ostaa. Et iha grammaluokkaa.

immuzu

Post by immuzu » Tue 13 Feb 2007, 21:00

Syö 3g kukkaa :D Ehkä kaikkein nopein

3846
Karvakuono

Post by 3846 » Tue 13 Feb 2007, 21:47

immuzu wrote:Syö 3g kukkaa :D Ehkä kaikkein nopein
Haha. Tarkotin kylläkin iha jotai "ruoka"reseptiä. :D
Can't stand it for another day
I ain't gonna live my life this way
Cold sweat, my fists are clenching
Stomp, stomp, stomp, the idiot convention