Kannabis huumeseuloissa

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
Jeshu
OD

Kannabis huumeseuloissa

Post by Jeshu » Sat 06 Dec 2008, 20:31

Monesti erinäisistä taulukoista saa lukea, että saapi odotella 3-4 viikkoa siihen että pystyy käydä antamassa negatiivisen näytteen.

Kuitenkin porukalta usein kuulee, että on paljon lyhyemmässä ajassakin käyneet antamassa puhtaan näytteen. Oon itekkin tainnut joskus käydä.

Tietoa aiheesta, kokemuksia?
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.

Kalastaja

Re: Kannabis huumeseuloissa

Post by Kalastaja » Tue 09 Dec 2008, 06:22

Juo vettä vettä vettä ja lisää vettä niin on niin laimeeta kusta, että ei löydy mitään siitä kusesta.
Jos on joku asiantunteva taho testaamassa tollanen läträys ei kyl mee läpi.

Sit riippuu ihan polttomääristä. Eli kauan on polttanut putkeen ja tommosta.
Yhellä polttokerralla se näkyy ehkä päivän kaks. Monen kuukauden hiisaamisella useita viikkoja.

Yhtyneet laboratoriot: Taulukko 3. Huume- ja lääkeaineiden viitteelliset toteamisajat virtsanäytteestä tehdyssä seulontatutkimuksessa.

Käytetty aine toteamisaika

Kannabis (mm. THC)
Kertakäyttö < 3 vrk
Tavanomainen säännöllisempi käyttö < 4
Päivittäinen käyttö < 10
Pitkäaikainen päivittäinen käyttö** < 36

** Kannabisjohdannaiset varastoituvat rasvakudokseen, ja ne vapautuvat vähitellen verenkiertoon ja erittyvät edelleen virtsaan.

Stimulantit
Amfetamiini 2–3 vrk
Kokaiini 2–3
Metamfetamiini < 2
MDMA (ekstaasi) < 2

Bentsodiatsepiinit
Alpratsolaami 2–7 vrk
Diatsepaami 4–5
Dikaliumkloratsepaatti 5–14
Klooridiatsepoksidi 5–14
Midatsolaami 2–3
Oksatsepaami 5–14
Tematsepaami 5–7
Triatsolaami 1–2
Tsopikloni 2–3

Opiaatit
Metadoni (korvaushoitoannos) * 7–9 vrk
Kodeiini/morfiini < 1
6-monoasetylmorfiini (MAM) 2–4 tuntia
morfiini(glukuronidi) < 2 vrk
kodeiini(glucuronidi) < 3
dekstropropoksifeeni/normetaboliitti* 6–48 tuntia
dihydrokodeiini < 2 vrk
buprenorfiini* 48–56 tuntia
buprenorfiinikonjugaatit* < 7 vrk

Muut
Fensyklidiini* 2–30 vrk
LSD* < 1

* Pikatestit ja immunoanalysaattorilaitteet eivät löydä näitä aineita, vaan ne vaativat oman seulontamenetelmän. Buprenorfiini voi olla positiivinen pidempään, jos kyseessä on aineen krooninen väärinkäyttö.

Kimmo Kuoppasalmi, LKT, dosentti. Yhtyneet laboratoriot.
Milloin huumausaineiden seulontatulos pitää varmistaa?
http://www.yhtyneetlaboratoriot.fi/kasikirja/?id=66

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Tue 09 Dec 2008, 13:26

Tack!
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.

Harold
Kameleontti

Post by Harold » Tue 09 Dec 2008, 17:31

toi oli kätsy postaus, kiitokset kalastajalle !
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää

frapathea

Post by frapathea » Tue 09 Dec 2008, 18:01

Kalastaja wrote:Juo vettä vettä vettä ja lisää vettä niin on niin laimeeta kusta, että ei löydy mitään siitä kusesta.
Jos on joku asiantunteva taho testaamassa tollanen läträys ei kyl mee läpi.

Joo, kurvilla ainaki jos antaa laimeen näytteen ni se on sitte uus näyte ku tulokset on tullu. Eli ei kannata siihen luottaa liikaa.

Anonyymi

Post by Anonyymi » Wed 17 Dec 2008, 02:46

Kyllä parin päivän päästä uskaltaa varauksella käydä antamassa näytteen "kertakäytöllä".

freakmatic
Psykonautti

Post by freakmatic » Wed 17 Dec 2008, 10:22

itel näky seulas 2viikon jälkeen parinvuoden melkeen päivittäinen käyttö
ja siitä 30päivää eteempäin oli jo puhas pissa
normi ruokavaliolla (ei mitää neste diettii ollu) ja elämisellä ilman kannabista

En olekkaan tuota aikaa enempiä miettinykkään, olikoha mulla vierotus oireita, sen tiiän/muistan että laihuin iha vitusti, ja ruokahalu katos, tosin röökii meni senki eestä. tuosta ajasta n.6v aikaa, olin muute polttamatta melkee vuoden sen jälkee =D
F R E A K M A T I C @ mikseri.net

Rastis
Lepakko
Location: I'm everywhere. I'm in the air you breath, and in the ground you walk on.

Post by Rastis » Fri 04 Feb 2011, 12:50

Aaah. ihanaa. Vaikka posti on vanha niin silti kalastajalle suuret kiitokset. Oma mielen terveys parani kertaheitolla. Kannabis, kertakäyttö, viikko seuloihin. Nyt loppu kuumotus/ahdistus
"Kaikki tässä maailmassa on joko moraalitonta, laitonta tai lihottaa"

Aksu6
Psykonautti

Post by Aksu6 » Sun 13 Feb 2011, 16:13

Eli, olen poltellut aikalailla päivittäin n. vuoden ajan ja tällä hetkellä olen ollut polttelematta 3vk tasan.

Uskallanko jo mennä kuseen purkkiin ensi viikolla vai kannattaako odottaa viikko lisää?
Et pysty selittämään totuutta, vaan totuuden esteitä.

Otin niitä monta ja osasin tanssii
-Allu

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Sun 13 Feb 2011, 16:43

Aksu6 wrote:Eli, olen poltellut aikalailla päivittäin n. vuoden ajan ja tällä hetkellä olen ollut polttelematta 3vk tasan.

Uskallanko jo mennä kuseen purkkiin ensi viikolla vai kannattaako odottaa viikko lisää?
Itse kyllä odottasin vielä ainakin viikon. Riippuu aika paljon kyllä siitä, miten paljon tuon vuoden aikana on tullut polteltua, voi olla että kannabinoideja on vielä suuriakin määriä veressä tai sitten ei melkein yhtään... En kyllä ottais mitään riskejä tossa vaiheessa.

niiskuneiti
Psykonautti

Post by niiskuneiti » Tue 05 Apr 2011, 00:38

Hiisasin 3 kk ajan joka päivä (n. 1-3 jointtia per pv) ja pidin 5 viikon tauon (huumeseulat!). Kusin puhtaat :) (varmuuden vuoksi join vettä ja kävin pari tuntia ennen testiä vessassa)
"Elämä on sitä että opettelee ymmärtämään, millainen olen, ja erottamaan sen, millaisia muut on, sekä ymmärtämään ettei muut koskaan tuu ymmärtämään mua. ja sitä pitää ymmärtää loputtomiin"

Aksu6
Psykonautti

Post by Aksu6 » Tue 05 Apr 2011, 18:25

Joo elikkäs, kävin kusemassa purkkiin ja vielä näkyi thc:n hajonta-aineita 32 päivän polttamatta olemisen jälkeen.

Toki mietin, että voisiko johtua tuo pitkä aika siitä, että painoa minulla on kuitenkin reilut 98 kg?
Ja rasvaa on melko suuresti.

-Allu

anaganja
Psykonautti

Post by anaganja » Wed 06 Apr 2011, 05:49

Kannabiksesta ei ole kysymystä mutta kun kerran kalastajan postissa kaikki mömmöt on lueteltu nii :D amfetamiiniko näkyy tietyn ajan riippumatta määristä tai käytön pituudesta?

Huiko
LD50

Post by Huiko » Wed 06 Apr 2011, 07:19

Aksu6 wrote:Joo elikkäs, kävin kusemassa purkkiin ja vielä näkyi thc:n hajonta-aineita 32 päivän polttamatta olemisen jälkeen.

Toki mietin, että voisiko johtua tuo pitkä aika siitä, että painoa minulla on kuitenkin reilut 98 kg?
Ja rasvaa on melko suuresti.
Nimenomaan. Sitoutuu nimittäin kehon rasvoihin tuo. Kaveri selvinny joskus lomilta taloon, ja 2. päivän tauon jälkeen ei oo näkyny havaittavia määriä. Kaveri oli tuolloin kyllä langanlaiha, mutta voit kuvitella riemua kun pääs heti varailemaan uusia lomia. :)

Jos paljon joudut seuloissa reissaamaan, niin kehottaisin pienentämään kehon rasvaprosenttia. Tämä siis cannabiksen osalta.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Wed 06 Apr 2011, 13:29

Jos on paljon läskiä, niin sinne tosiaan imeytyy kannabinoideja sen verran että ilmeisesti oikeasti jos on todella runsaasti tullut poltettua ja sitten lähtee rankasti laihduttamaan, on mahdollista tulla "pilveen" polttamatta ollenkaan. Ei ehkä nyt todellakaan kuten polttamalla, mut luulis että näin voi näkyä esim. seuloissa erittäinkin pitkien aikojen jälkeen...

Rastis
Lepakko
Location: I'm everywhere. I'm in the air you breath, and in the ground you walk on.

Post by Rastis » Tue 12 Apr 2011, 16:57

itse olen käynyt vuoden ajan kahden viikon välein ja kokeillut rajojani tämän vuoden ajan aluksi poltin vain joka toinen viikko. sitten aloin polttaa viikkoa ennen seuloja eikä vieläkään näkynyt mitään(lantrasin kyllä joka kerta) sitten poltinkin ketsin budia kolme päivää ennen seuloja(kertakäyttö?) enkä lantrannut ennen seuloja niimpä tuli ensimmäinen positiivinen :D

olen tosiaan 80kg painava ja 190cm pitkä joten rasvaa ei ole juuri laisinkaan

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Tue 12 Apr 2011, 17:28

kyllä 80/190 rungossa vielä rasvaa on helposti yli 15% ellei ole hankittu reippaasti lisää lihasmassaa saliharjoittelulla.

Tuntuu tosi yksilölliseltä tuo miten pitkään thc näkyy testeissä, varmaan yksi hankalimmista aineista "tietää" milloin tulee puhtaat ja milloin ei.

Aksu6
Psykonautti

Post by Aksu6 » Wed 13 Apr 2011, 20:45

Kottonmouth wrote:kyllä 80/190 rungossa vielä rasvaa on helposti yli 15% ellei ole hankittu reippaasti lisää lihasmassaa saliharjoittelulla.

Tuntuu tosi yksilölliseltä tuo miten pitkään thc näkyy testeissä, varmaan yksi hankalimmista aineista "tietää" milloin tulee puhtaat ja milloin ei.
Oon itekki miettiny, että kannabis on oikeastaan ainoa huume mitä voi seuloa, kemikaalithan lähtee viimestään parissa päivässä, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

-Allu

kirkas
Lepakko

Post by kirkas » Wed 13 Apr 2011, 22:21

Joo varmasti paljon kehon rasvamäärästä kii kauanko näkyy, mutta myös kaikesta muusta, aineenvaihdunta jne, moni asia vaikuttanee kun tuntuu olevan vaikein tietää juuri kannabiksen näkyvyydestä. Itse esim ihmettelin todella paljon kun korvaushoitoon hakeutumassa ja oon ollut nyt reilu 2kk ilman seulontaa kun en oo ollut buprehoidossakaan kun silloin reilu 2kk sitten (silloin en käyttänyt mitään mitä mulle ei ollut määrätty), mutta toki kun kannabiksesta tykkään on tullut polteltua nyt 2kk aikana 2-4x viikossa x määriä, lähinnä iltaisin 2-3 pesälliset bongista. No tuossa joku aika sitten kävin ekassa arvioinnissa ja viikonloppuna meni olisko 1.5g hyvää budia eli tekee mulle tommoset 3-4 bongillista ilta kahtena iltana (no jokatapauksessa siis n.1.5gemmiä paloi kuitenkin) ja 2pv siitä oli päpsyssä seulat tietenkin sen tiesinkin ja sanoin jo et bupun bentsojen lisäks THC näkyy aikas varmasti, mutta eipä näkyny ja siis tota (kohtuu suurena määränä omassa tapauksessa mennyttä määrää kukkaa tona viikonloppuna edelsi just 2-4 bongilliset/vko 8vko aikana. Eli epäsäännöllistä polttoo mutta viikottaista kuitenkin ja sitten just 2pv ennen seuloja isompi määrä itelle ganjaa ja ei näkynyt, no ei siinä mitään, mutta yksilöllistä, veikkaan et monella toi 1.5g-2g ja monta bongillista 2pv ennen seuloja ois näkynyt. Oon tosin melko laiha, rasvaprosentti ei oo iso, muttei pienikään (mikä lienee ns keskiarvo?), 180cm pitkä ja 67kg painan ja mulla on aivan tajuton aineenvaihdunta, varmaan kusellakin käyn 10-15x päivässä ja jos jotain olutta satun juomaan niin saa käydä joka tölkin jälkeen kusella, että semmosta. :)

Yksilöllistä, mutta hiuksistahan voi vuosienkin jälkeen nähdä kannabisjäämiä jos nyt edes kuukauden oot päivittäin polttanut parit jointit tai sinnepäin.. jännä aine itsessään ja hajoamistuotteineen, varsin ihana :love:

Aada
Karvakuono

Post by Aada » Tue 10 May 2011, 23:17

Kalastaja wrote: ** Kannabisjohdannaiset varastoituvat rasvakudokseen, ja ne vapautuvat vähitellen verenkiertoon ja erittyvät edelleen virtsaan.
Tästähän minun on jo jonkin aikaa ottaa selvää, mutta olen ollut aivan liian laiska. Millaisella mekanismilla kannabis (tässä yleisnimityksenä hampun päihdyttäville aineille) poistuu elimistöstä? Muistelen kuulleeni rasvakudokseen sitoutumisesta aikaisemminkin ja samassa yhteydessä puhuttiin puoliintumisajasta eli kannabiksen määrää kehossa vähenisi eksponentiaalisesti. Mahtaakohan tämä pitää paikaansa? Miten kannabis varastoituu rasvakudokseen? Varastoituuko sitä myös aivoihin?

Rastis
Lepakko

Post by Rastis » Fri 02 Sep 2011, 12:14

Juu eli nyt tuli (ehkä?) testattua nuo kepulikonstit seuloja varten toimiviksi... poltin 2vko sitten viikonloppuna noin 5g budhaa ja seuraavan viikon torstaina seulat... kaksi päivää ennen seulaa 1x kyypakkaustabu, seulaa edeltävänä päivänä 1x kyypakkaustabu sekä 3x sicilia(siis tätä sitrusmehua), seula-aamuna 1x kyypakkaustabu sekä vitusti vettä ja puhtaat oli, vaikkei kusi vettä ollutkaan...

seulani ovat siis U -Huum-O seulat joten ei pikaseulonnat.

testeri420
OD

Post by testeri420 » Mon 03 Oct 2011, 03:06

Mulla näky virtsatestissä vielä reilun 20 päivän jälkeen vaikken ollu edes polttanut. Mutta sitä ennen olin polttanut vissii kaks vuotta joka päivä.
Seuraus-->Armeijasta pihalle, syy turvallisuusriski mutta vapautettu C-rauhan aikana. Syy, epilepsia.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

nuk123
Karvakuono

Post by nuk123 » Mon 03 Oct 2011, 08:24

Mulla ei näkynyt reilun polttelun jälkeen n. viikon päästä seuloissa mitään.

mauseri
LD50

Post by mauseri » Thu 17 Nov 2011, 11:01

Poltin viimeviikolla ke, to ja pe hyvää lefaa yhteensä joku 5g. Nyt sain siirrettyä seulat maanantaille, mitäs luulette, näkyykö maanantaina mitään? Kyypakkauskin ois tossa, tarviinko sitä maanantaina? Tai kannattaako juoda vettä vitusti? Ahdistaa kun on ajokortti kyseessä..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

Huiko
LD50

Post by Huiko » Thu 17 Nov 2011, 16:06

Jos päädyt vesitankkaukseen, niin käy hakemassa kreatiinia lisäravinne-hyllyltä ruokakaupasta. Kreatiinin puute paljastaa yleensä noissa. Aina ja kaikilla ei satunaispolttelu näy seuloissa kuitenkaan. C-vitamiinia voi olla hyvä hommata virtsaan väriä tuomaan. C-vitamiinia ja kreatiinia siis veden kanssa ois mun neuvo. :/

seppo600
Lepakko

Post by seppo600 » Mon 20 Feb 2012, 23:43

Jos tekee nuo hommat niin näkyykö sillon enää bentsot ja tramal? Ku niitten pitäs näkyä myös.

Huiko
LD50

Post by Huiko » Tue 21 Feb 2012, 00:14

Ei. Vesitankkaus mahdollistaa näytteen annon puhtaana, kuhan muistaa tuon kreatiinin ja c-vitamiinin. En tiedä miten sitten saisit näkymään... ellet sitten aamukusia anna näytteenä, mitä ei pidä myöskään tehdä jos haluaa puhtaat kusta. :left:

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Tue 21 Feb 2012, 13:49

Ite ku jouduin seulat antamaan niin, Olin ollut ennen paljon polttamatta mutta kuitenkin poltin ennen seuloja. Ekaksi oli positiiviset kun olin polttanu edeltävänä päivänä.. :doh:

Olin kuitenkin hiisaamatta n.2 viikkoa ja puhtaat tuli. Join b-vitamiinia, sitruunatiivistettä sekä vettä. Myös yksi kyypakkaus tuli otettua. Heti seulojen jälkeen polttamaan ja seuraaviin seuloihin olin noin viikon polttamatta mutta puhtaat tuli silti. Ja taas samalla tavalla. Tuntuu aika kehnoilta noi tikkutestit.. :roll:
Life = The Trip

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Tue 21 Feb 2012, 13:55

No jo on teillä keinot :D Ei noista mistään muusta oo hyötyä, kuin tarpeeks pitkään polttelematta olemisesta ennen näytteen antamista ja veden juomisesta just ennen näytteen antamista... Vesi laimentaa näytettä, mut mitään keinoa nopeuttaa kannabinoidien poistumista elimistöstä ei ole. Vettä kun juo ennen kusemista niin muutkin aineet laimenee näytteessä, kreatiinia on hyvä ottaa koska sen pitoisuus saatetaan mitata jos laimentamista epäillään. Jos kuseen haluaa vielä tervettä väriä jotta se ei näytä vedeltä, niin ylimääränen b- ja c-vitamiini värjää kusta terveen väriseksi.

Kuulemma päivän ekaa kusta eikä alkusuihkua kannata kusta purkkiin, voi pitää paikkaansakin.

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Tue 21 Feb 2012, 16:23

SahkoinenVelho wrote: Kuulemma päivän ekaa kusta eikä alkusuihkua kannata kusta purkkiin, voi pitää paikkaansakin.
Näin myöskin tein, unohtu mainita..
Life = The Trip