Savossa päin tuli vastaan ja kiinnostais tietää mitä tää on syönyt.

tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!
Tuo mitä nyt lähiaikoina tullut vastaan on ihan kuin muksujen muovailuvahaa, ei tuoksu juuri miltään ja palaa todella vaivalloisesti. Väri on lähes pikimusta ja jööti ei kuiva millään vaikka jättää lojumaan pöydälle. En ole fiktaillut mutta hitteihin riittää ~0.2-0.3g, vaikutusaika todella lyhyt ja övereitä en saanut aikaiseksi vaikka kuinka yritin.MethAciD wrote:Tosta synteettisestä hasasta tuli mielee et millasessa muodossa sitä on ollu liikenteessä?
Väri, haju, annostus, väsättävyys jne..
Sillo yhes vaiheessa oli uutisissakin jotain siitä joka värjäs sormia keltaseks.. ja joskus kuulin jostain punasesta kemikaali läbystä mut enpä oo näihin niin tutustunut, niin olis kiva tietää kuinka helposti toi synteettinen hasa eroaa vaikka nypsystä tai ihan siitä iigorin pellistä?
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!
tollanen "lajike" ku ab fubinaca sisältää kemiallisessa kaavassa 4-fluorophenyl liitteen voiko tästä päätellä et olis munuaistoksista ku siin on toi fluoro niinku aiheessa olevaa mämmis missä 5-fluoropentyl kohta..osaako oppineet kertoo olisko verrattavissa??jenjere wrote:Näyttäisi siltä, että 5F- eli fluorinoidut kannabinoidit eivät tee hyvää munuaisille. Itse lopetin MAM-2201(josta se fluoridi löytyy) käytön kun virtsaneritys alkoi selvästi vähentyä ja yleinen olo heiketä. Samanlaisia oireita nähnyt muuallakin raportoitavan, joillain myös selkä- ja/tai munuaiskipuja.
Itse suosittelisin, ettei näitä käytä muuten kuin satunnaisesti. Ei ole kiva joutua dialyysiin tällaisten takia.
Onko kenelläkään lisätietoa PB-22:sta (1H-indole-3-carboxylic acid, 1-pentyl-, 8-quinolinyl ester)?
Näyttäisi siltä, ettei siinä tuota fluoridia ole, mahdollisesti siis turvallisempaa, tai ainakin edellämainitulta ongelmalta vältyttäisi. Itse en löydä paljoa muuta tietoa kuin että ilmeisesti aika vahvaa.
Itse en suosittelisi AKB-48F:ää (a.k. 5F-AKB-48) ihan kokemuksen perusteella, plus edellämainittu. Kahdesta muusta en ole paljoa kuullut.lixcc wrote:Onkos porukalla kokemusta SF-PB22:sta tai STS-135 tai AKB-48f? Mietin et mitä näistä kannattaa tilata vai tilatakko kaikkia ja kannattaako niitä mixata keskenään? Nääkö ei näy seuloissa?
Kuitenkin noiden sijaan pitäisi varmaan suositella sitä PB22:a, sillä kun on yksi tunnettu haitta vähemmän kuin noilla muilla.
Omien kokemusten perusteella sanoisin ettei kannata tehdä päätelmiä näiden aineiden nefrotoksisuudesta pelkän kemiallisen rakenteen perusteella. Vaikka on totta, että tällä hetkellä tunnetuimmat munuaistoksiset kannabinoidit, kuten XLR-11 tai AM-2201 ovat fluorinoituja, uskaltaisin väittää että kyse on muustakin.jenjere wrote:Näyttäisi siltä, että 5F- eli fluorinoidut kannabinoidit eivät tee hyvää munuaisille. Itse lopetin MAM-2201(josta se fluoridi löytyy) käytön kun virtsaneritys alkoi selvästi vähentyä ja yleinen olo heiketä. Samanlaisia oireita nähnyt muuallakin raportoitavan, joillain myös selkä- ja/tai munuaiskipuja.
Itse suosittelisin, ettei näitä käytä muuten kuin satunnaisesti. Ei ole kiva joutua dialyysiin tällaisten takia.
Onko kenelläkään lisätietoa PB-22:sta (1H-indole-3-carboxylic acid, 1-pentyl-, 8-quinolinyl ester)?
Näyttäisi siltä, ettei siinä tuota fluoridia ole, mahdollisesti siis turvallisempaa, tai ainakin edellämainitulta ongelmalta vältyttäisi. Itse en löydä paljoa muuta tietoa kuin että ilmeisesti aika vahvaa.
Itse en suosittelisi AKB-48F:ää (a.k. 5F-AKB-48) ihan kokemuksen perusteella, plus edellämainittu. Kahdesta muusta en ole paljoa kuullut.lixcc wrote:Onkos porukalla kokemusta SF-PB22:sta tai STS-135 tai AKB-48f? Mietin et mitä näistä kannattaa tilata vai tilatakko kaikkia ja kannattaako niitä mixata keskenään? Nääkö ei näy seuloissa?
Kuitenkin noiden sijaan pitäisi varmaan suositella sitä PB22:a, sillä kun on yksi tunnettu haitta vähemmän kuin noilla muilla.
Itellä lopettamisesta sen verran vähän aikaa, että kiinnostaa tietää onko tilanne palautunut sittemmin normaaliksi? Labrakokeissa tuli käytyä ja seerumikreatiniini oli ainakin ihan kunnossa..SadPanda wrote:Mulla tuli sama juttu kun polttelin 1.5kk AB-chminacaaJa sit tuli iha TÖRKEET reflat
D
Kyllä kuoli mutta syy tais olla perisuomalainen sekakäyttö enemmänki johon tuo spice shitti boostasi tai jotain. En sen enempää pysty sanoa kuin että hengityslama ja/tai sydämmenpysähdys joiden takia itsekkin sairaalaan päädyin siitä.Sidney wrote:Kerrohan vähän lisää tosta superspigestä. Pari tyyppiä siis kuoli synteettisistä kannabinoideista saatuihin övereihin? Mikäs oli kuolinsyy?
Kertomasi perusteella, jos ei aineesta eikä sen tavanomaisesta käyttöannoksesta ole mitään hajua, niin lopputulos oli ihan odotettavissa.Black7343 wrote:Näistä sain varoituksen kaiffalta,tuolta itärajalta. Oli sieltä tuoneet Suomeen ja helvetin halvalla myyneet. No,tämä tyyppi oli ostanu pienen määrän ja oli heränny lattialta yrjön keskeltä. Polttanu koko ikänsä ja vitusti, kehotti pysymään erillään näistä. Olen uskonut kokenutta tyyppiä.