Synteettiset kannabinoidit

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
^Gangsteri^
Lepakko

Re: Synteettiset kannabinoidit

Post by ^Gangsteri^ » Mon 14 Jul 2014, 11:55

No jos Isopropanoli kelpaa, hankin juuri pullon varastoon ku käytän sitä esim laastareihin välillä.
Mut jos tohon, tossa on nyt 200ml IPAa, niin liotanko sen gramman putsia AKB-48:a tohon määrään, vai 100ml?
Ja sit vaan suihkuttelen kun ainekset ovat liuonneet kunnolla keskenään, niin purujen päälle suihkepullolla?
Olisko tossa nyt parempi idea, ku viimeks olin vähän mietteliäänä et miten ton olis nyt järjevin tehä?

Laitoin nyt 100ml IPA:n sekaan 1 gramman putsia AKB-48:sia.
Ravistelin ja laitoin jääkaappiin. Nyt kait hommaan 20-30g puruja ja suihkepullon, jolla kostuttelen tasasesti purut ja jätän kuivuun / haihtumaan? Meniks oikein? Toivisin pikaisia vastauksia.
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Tue 15 Jul 2014, 13:02

Onnistu tehtyä ku liuotin 1g akb-48:sia isopropanolissa (100ml) ja purut sinne (30g), sit ku imeyty niin kuivumaan.

Sidney
Lepakko

Post by Sidney » Tue 05 Aug 2014, 21:31

Oon huomannu täällä meillä päin sellasen ilmiön, että vaikka olis kunnon käyhääkin saatavilla, posse blaadii mielummin spiceä. Miksi? Hinta toki yksi syy ja testeissä näkymättömyys toinen. Oiskohan synteettisille kannabinoideille kysyntää, jos hatsi olisi laillista?

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Sun 10 Aug 2014, 08:53

Nohh, olen itse huomannu sellasen seikan ainakin tossa akb-48:ssa, et kun vaikutusta vertaa normi kukkaan tai hasikseen, niin tossa akb-48:ssa on pelkkiä positiivisia vaikutuksia. Tulee ns. "pehmeämpi" pilvi. Eikä oo niin vainottava. Itseasiassa vainotuksia ei tule isommillakaan annoksilla, mikä saattaa käydä ku polttaa liikaa normihatsii.

Kasvualusta
Psykonautti

Post by Kasvualusta » Thu 21 Aug 2014, 01:06

Mitenkäs hyvin nämä menee oraalisesti tai nasaalisesti?
Culture is not your friend! -Terrence Mckenna

KarstaFari
Apteekki

Post by KarstaFari » Fri 22 Aug 2014, 02:22

Kasvualusta wrote:Mitenkäs hyvin nämä menee oraalisesti tai nasaalisesti?
Tuosta oraalisesta annostelusta/kokemuksista on muistaakseni hieman juttua tässä topicissa, jos kiinnostaa niin lue lisää..
MUTTA: ilmeisesti oraalinen annostus hankalaa, ja helposti tulee otettua liikaa (yllätys)
Toimii siis kauan ja kovaa, kai täällä joku näitä on sopiviakin määriä ottanut?
Nasaalisesta käytöstä ei muistaakseni tässä topicissa ole juttua..

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Fri 24 Oct 2014, 18:00

On muuten loistavaa kamaa tuo AB-fubinaca!

NatiHero
Apteekki

Post by NatiHero » Fri 24 Oct 2014, 21:10

JOHNSSON wrote:On muuten loistavaa kamaa tuo AB-fubinaca!
Kuvailisikko tarkemmin? Oon itsekin hankkimassa niin olisi kiva kuulla kokemuksia :)

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Fri 24 Oct 2014, 23:32

No tässä jotain settiä ranskalaisin viivoin

- Poisti ahdistuksen
- Lopetti pv psykoosin
- Hirveät mässyt
- Riittoisaa
- Nauroin aivan helvetisti ja kaikelle
- 5/5

Testailin polttamalla ja syömällä, imo syömällä mukavampi, voimakkaampi ja pitempi vaikutus. Jopa pientä visuaalia tuli kehiin ja yön nukuin loistavasti. 5/5

Illuusio

Post by Illuusio » Wed 29 Oct 2014, 23:16

PB-22

Kokemuksia?

Tietoa?

Linkkejä?

Kaikki aiheet tästä aineesta on tervetulleita. :)

Pariah

Post by Pariah » Sun 02 Nov 2014, 20:43

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 59232.html

"Ruotsissa on noussut julkinen huoli muuntohuume spicesta, jonka yliannostuksen epäillään aiheuttaneen 22-vuotiaan miehen kuoleman Keski-Ruotsissa."

Melkoista paniikkiuutisointia mutta silti laillistamisen puolustamiseen sopiva argumentti, "Käyttäjän tietämättä kannabinoidilla vahvistettu katukannabis on vaarallista".

Pariah

Post by Pariah » Sun 02 Nov 2014, 20:47

Illuusio wrote:PB-22

Kokemuksia?

Tietoa?

Linkkejä?

Kaikki aiheet tästä aineesta on tervetulleita. :)
Pistää pään pyörimään melko kierroksilla ja ajan looppaamaan. Mässyt tuntuu helpottavan oloja.

Annostusta kannattaa kokeilla hyvin hyvin varovaisesti. Melkoisen syviin vesiin tällä pääsee.

Vaikutus poltettuna n. 45min jonka jälkeen n. 2h laskut jotka on kuin mietoa ganjapöhinää, muuta ganjamaista tässä ei mässyjen lisäksi oikein ole.

3/5

Illuusio

Post by Illuusio » Wed 05 Nov 2014, 17:02

AB-fubinaca todella natsaavaa.

Dosesta ei tosin tarkkaa tietoa, koska poltin n. 0.1-0.15 jotain mixiä.

Alko natsaa todella nopeasti. Kannattaa polttaa vaikka hitaasti spliffistä niin huomaa kun on ottanut tarpeeksi.

Ei mitään pahaa sanottavaa ainakaan vielä. :D

Hz0
Apteekki

Post by Hz0 » Wed 05 Nov 2014, 21:01

Mä olen kyllä vaihtanut mielipidettä negatiivisempaan suuntaan noiden synteettisten kannabinoiden osalta. JWH:t 018, 122 testattu ja luultavasti se CP 555... mikä lie. Pari vuotta takaperin noita siis pössyttelin paremman puutteessa ja tuolloin ehkä päällimmäisin asia mikä jäi mieleen, ihan pienetkin yläkanttiin annosteluvirheet aiheuttivat todellä epämiellyttäviä olotiloja, ja niistä palautuminen kesti kauan. Kaveripiirillä samoja kokemuksia, ja useita "läheltä piti" - tilanteita käynyt, vaikka on toimivia vaakojakin käytertty.

Minusta synteettisillä kannabinoideilla kuosatessa se meno on aina helkkarin intensiivistä ja sekavaa. Kuulun tosin siihen ihmisryhmään, että saan luomusavuistakin aika herkästi paniikkikohtauksia/ahdistusta.

Suurimmalle osalle noista uudemmista synteettisistä kannabinoideista ei taida olla edes eläinkokeita koskaan tehty. Jatkuvalla käytöllä mahdolliset terveysvaikutukset eivät ole oikein selvillä noiden osalta. Toisin kuin luomutuotteella. Lukemani perusteella suurella CB1- ja CB2 - reseptoreiden täysagonistien yliannostuksella käsittääkseni saa aikaiseksi suht' pahoja epilepsiakohtauksia ja henkinen toipuminen moisesta voi viedä pitkäänkin.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Wed 12 Nov 2014, 21:29

Ei vittu, ihan naurettavan sekaisin tästä AB-fubinacasta. :D EI vittu huhhhuh nauran ilman aihetta hirveetö huutonaurua

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Fri 21 Nov 2014, 15:05

Juuh elikkäs. 9 päivää meni Ab-fubinacan parissa. Ihan mainiota ainetta. Ei sivuoireita, vain yhdet öyskät ( jos ei öyskiksi lasketa sitä että joka päivä poltin/söin fubinacaa siihen asti että tipuin). Nice :up: Jälkioloja sen verran että vitun hitaalla tässä aivot käy vielä ja pikku ahdistusta meinaa puskea. Ehdottomasti paras ja vähän sivuoireita aiheuttava synteettinen kannabinoidi. Annoksista kerralla ei mitään hajua, muistaakseni 0,3g riitti vittu 9 päiväksi.

E. Lähimuistiin vaikuttaa aika vitusti. 5 kautta Sons of anarchya tuli katsottua vaikutuksen alaisena ja en edes muista ketä päähenkilöt ovat.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sat 22 Nov 2014, 22:12

JOHNSSON wrote: Lähimuistiin vaikuttaa aika vitusti. 5 kautta Sons of anarchya tuli katsottua vaikutuksen alaisena ja en edes muista ketä päähenkilöt ovat.
Perus :mrgreen:

Joo itse ostin mixiä.Ab-Funinacaa Ensinnäkin... Se oli sekoitettu tupakkaan ja tosi inhottavan makuista oli polttaa piipusta...

Tolet nousi ihan silmissä. Tyyliin kolmen päivän jälkeen alkoi tuntuun polttamisessa vain pieni humahdus, eikä alku annokset tuntuneet oikein missään. Aluksi toimi tosi pienellä dosella ja hyvin.

Täytyy kokeilla ensikerralla ns puhasta ainetta. Se vois olla miellyttävämpää. Dosetus joo on hankalaa näitten kemikaalejen kanssa varsinkin aluksi. Tähän asti kummiskin kyl ab-funinaca tuntunut aika skarpilta ja oikeasti hatsin tuntuiselta verrattuina moniin muihin synteettisiin versioihin. Tosi lyhyt kesto joku 3 tuntia ehkä tais futaa, ja siitä ehkä tunnin vähän kovempaa.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Sun 07 Dec 2014, 05:52

Ainakin 1 grammasta AKB-48 (APINACA), saa liuotettuna IPA:n tai asetonin kanssa 30 tai 40g vielä
erittäin vahvaa omatekemää spicea (sillai et tällanen kesto-kroonikkoki ku polttaa ihan small jointin,
niin alkaa sopivasti surraamaan... Oon testannu sellastakin, et gramman liuokseen 60g röökiä ja se oli mun
makuun jo liian laimeaa, ei silläkö ettei olisi toiminu...

Pitääpä muuten seuraavaksi keksiä joku parempi "yrtti" ku tupakki
noiden noiDIEN liottamiseen :P . Olis erilainen, ja ei niin karvas maku, kun yksiki kaveri ei nykyseltään enää polta röökiä, olis sillekki parempi vaihtoehto. Oon miettiny tuotanoinnii.... tota maustesalviaa. Joskus töräyttäny sitä ganjan
sekaan ja sopi sinne ihan mainiosti. Koostumukseltaanki se olis vähän ku sit mintun, taih no MAUSTESALVIAN makusta budia polttelis...

Muita vaihtoehtoja seoksen yrtiksi? :)

Lyhyt lainaus "Ydinbongilta": Vaikutuksiin on vaikea ottaa kantaa, mutta AKB-48 on kyllä aivan kuin sitä itseään, mutta hieman pidempikestoinen. (oon samaa mieltä).

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Sun 07 Dec 2014, 21:01

Nokkosta monet ihmiset tuntuvat käyttävän.

Velho
OD

Post by Velho » Thu 25 Dec 2014, 00:10

KarstaFari wrote:
Kasvualusta wrote:Mitenkäs hyvin nämä menee oraalisesti tai nasaalisesti?
Tuosta oraalisesta annostelusta/kokemuksista on muistaakseni hieman juttua tässä topicissa, jos kiinnostaa niin lue lisää..
MUTTA: ilmeisesti oraalinen annostus hankalaa, ja helposti tulee otettua liikaa (yllätys)
Toimii siis kauan ja kovaa, kai täällä joku näitä on sopiviakin määriä ottanut?
Nasaalisesta käytöstä ei muistaakseni tässä topicissa ole juttua..
Oraalisesti toimii hyvin kaikki mitä kokeiltu :up:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Ganjasaurus
Karvakuono

Post by Ganjasaurus » Wed 14 Jan 2015, 20:12

Saako mitään synteettistä kannabinoidia tilauttua netistä laillisesti Suomeen?
Sossuu turpaa 6-0 ja kannabis lailliseksi

Huiko
LD50

Post by Huiko » Wed 14 Jan 2015, 20:29

Ei saa. Vaikka ei olisi listalla voidaan syyttää. Ostat sieltä netistä ihan rehellisesti lääkeainelistalla olevia, niin tuomiot on muistaakseni pienempiä. Tai sitten alat käyttämään ihan oikeita huumeita. :P
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

LeeviON
Lepakko

Post by LeeviON » Mon 19 Jan 2015, 23:34

Joo on jännää kamaa toi AB-FUBINACA. Tykkään tosi paljon, vaikka ei pysty jahtaamaan foliolta kun alkaa rätisemään :foil: pitää siis laittaa tupakan sekaan.

Poltin eilen tota ja 5f-AKB48:a, lopputuloksena kuulin ääniä, luulin etten ollut yksin, ajatus ei juossut ja hikoilin verta (hikoilin siis muutenkin sairaalloisen paljon, mutta otsalla oli alue josta hikoili verta)
zero wrote:mikset saatana menis työhaastatteluu? minä vedän lippuviinan ja kourallisen tennareita ja työkkärii. mikset sinä menisi EDES TYÖHAASTATTELUUN? ET SÄ SITÄ DUUNIA KUMMINKAA SAA!
Not even milk can stop me now!

viixi
Karvakuono

Post by viixi » Fri 23 Jan 2015, 17:58

Tuo AB-Fubinaca on pikaliimaa.

NatiHero
Apteekki

Post by NatiHero » Tue 03 Feb 2015, 17:37

viixi wrote:Tuo AB-Fubinaca on pikaliimaa.
Sori jos en vaan hiffaa, mut mitä meinasit tällä?

nigaro
Tuppisuu

Post by nigaro » Thu 09 Apr 2015, 02:16

Kellään kokemuksia MMB-CHIMNICA kannabioidista? Ilmeisesti ihan helvetillisen vahvaa. Useampi sanonut että yksi vahvimpia synteettisiä kannabioideja joita ovat polttaneet. Olisi mahdollisuus kokeilla valmista miksausta kohtapuolin. Eka kokeilu synteettisen polton kanssa :foil:

LeeviON
Lepakko

Post by LeeviON » Sat 18 Apr 2015, 12:03

nigaro wrote:Ilmeisesti ihan helvetillisen vahvaa. Useampi sanonut että yksi vahvimpia synteettisiä kannabioideja joita ovat polttaneet.
Tämä. Jos joku joka on polttanut sitä aiemmin tarjoaa, aloita yhdellä hatsilla (tolet nousee nopeasti!)
Pointtina siis että on liian helppoa yliarvoida annos tolettomalle kun itse tarvii ~5 kertaa enemmän.
zero wrote:mikset saatana menis työhaastatteluu? minä vedän lippuviinan ja kourallisen tennareita ja työkkärii. mikset sinä menisi EDES TYÖHAASTATTELUUN? ET SÄ SITÄ DUUNIA KUMMINKAA SAA!
Not even milk can stop me now!

nigaro
Tuppisuu

Post by nigaro » Wed 22 Apr 2015, 23:42

nigaro wrote:Kellään kokemuksia MMB-CHIMNICA kannabioidista? Ilmeisesti ihan helvetillisen vahvaa. Useampi sanonut että yksi vahvimpia synteettisiä kannabioideja joita ovat polttaneet. Olisi mahdollisuus kokeilla valmista miksausta kohtapuolin. Eka kokeilu synteettisen polton kanssa :foil:
Nojaah, itsellä aiheutti nauseaa ja muutenkin omituisen "pilven". Sensijaan jos tuota nakkaa hieman kukan joukkoon niin toimii helkkarin hyvin.

taudis
Lepakko

Post by taudis » Sun 03 May 2015, 19:59

Testissä atm AB-Fubinacaa imeytettynä tupakkaan. Väsäsin itselleni älyämpärin ja otin 3 x 0,05 g hittiä tuota matskua. Täytyy kyllä sanoa, että oikein mukavaa tavaraa. Tälläisellä pienellä annoksellakin on meno melko takykardia, mutta toisaalta en polta tupakkaa (+3 v sitten lopettanut) ja olen niinä kertoina joina olen polttanut vaikka toverin joopelia tms. niin huomannut tuon että nikotiini kosahtaa sillain päähän plus syke nousee.

Ainoa tätä edeltävä syntikkakokeilu oli sitä pk-seudulla joku aika sitten liikkunutta 'synteettistä hasaa' eikä oikein natsannu mulle. Mut tää on ihan jees tavaraa. Tosin ei niin paljoa body highta kuin budilla. Silleen tulis aika halvaks polttaa tätä mut ei tää nyt niin jees kuitenkaan oo. :) Eli keep the deal real jne.
Come up with your own damn quotes.

purifiedd
Tuppisuu

Post by purifiedd » Thu 07 May 2015, 15:25

Velho wrote: Oraalisesti toimii hyvin kaikki mitä kokeiltu :up:
Itsellä kokemusta vain ab-fubinacasta ja sillä oraalinen annostelu toimii loistavasti. Olen liuottanut sitä alkoholiin 0.888 mg/ml vahvuudella ja annostelen siitä itselleni aina noin 0.5 mg jonka sekoitan veteen. Tuo määrä toimii minulle hyvin ja vaikutus kestää 6-7 tuntia. En ymmärrä miksi ihmiset tätä haluavat polttaa kun se kestää niin vähän aikaa ja himot polttaa lisää ovat kuulemma aika suuret.