On tullu polteltua varmaan ~ 10 eri lajiketta. Kaikista oon oikeestaan tykänny, mulla tulee suurimmasta osasta tutkaripolttoa semmonen olo, mitä oon aina normipilvestä hakenu, paitti ilman sivuvaikutuksia...
PAITSI.
UR-144 vei meikän psykoosineitsyyden tossa parisen vuotta taaksepäin.
Olin tottunu, et voin polttaa kaikkee niin paljon ku vaan sielu sietää, en ollu koskaan elämäni aikana menny mistään psykoosiin,
vaikka valvomaanki on tottunu viikkoja putkeen ym ym. Tota kauhistusta ei tarttenu kumminkaan polttaa ku yhet henkoset joiberista,
nii sitte mentiin. Mulla on edelleen vaikee hyväksyy tota kokemusta, ku jotenki pitäny psyykettä aina niin vahvana.

En jaksa nyt kertoo tarkemmin, mut noin vuorokauden sitä helvettiä kesti.
Tietenki päätin sitte ettei enää koskaan tota paskaa, mut viime talvena poltin vahingossa tuota,
taas yhet henkoset ja sitte mentiin takasi päänsisäseen helvettiin.
Oon ihmetelly, että mikähän tuon tekee, kun niin hyvin oon sietäny muita tutkaripolttoja.
Noitten kokemusten jälkeen tullu kyllä varovaisemmaks noitten polttotestailujen suhteen.
Ai niin, pakko nyt lisätä tähän toine juttu, ku tuli mieleen. Oli takana useemman viikon putki eri kemikaalisavuja.
Ja muitaki kemikaaleja (mut muistaakseni ny etyylillä, mpa:lla ja pv:llä tuli valvottuu pari viikkoa).
Polttelin siinä muistaakseni MAM-2201 + eri AM- savuja, nii yhtäkkiä pärähti päälle semmonen, että KAIKKI hajut mitä haistoin, haisi ihan semmoselle... Samalle miltä joku voimakas hiuslakka haisee, ku kastuu. Tosi pahalle ja kemikaalimaiselle.
Sitten huomasin ku aloin mässyihini syömään, että kaikki myös maistuu tolle. Vähän niinku bensalle.

En osaa selittää paremmin.
Aattelin sitte että oon vaa liian väsyny ja pilvessä, mut ton jälkeen en vetäny mitään enkä poltellu enempää, mut tota "aistihäiriöö" kesti silti jotain viikon eteenpäin. En pystyny sitte syömää mitää ja pysyttäydyin erossa kaikista hajuista ja tuoksuista.

Aattelin jo että oon tullu hulluks. Onneks toiki meni ohi sitte. Strange shit.
Olis kai noita tarinoita kerrottavana näistä, mut tossapa jotka tuli ny mielee, olkaa varovaisia näitte kans!
Hmm, ens viikol vois tilailla pitkästä aikaa jotain uutta testiin.