Synteettiset kannabinoidit

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
Velho
OD

Re: Synteettiset kannabinoidit

Post by Velho » Sat 21 Sep 2013, 13:34

Dexma wrote:
Velho wrote:Mikäköhän näistä olisi parasvaihtoehto hankkia?
Ite oon noita vanhempia testaillut enemmän just jwh sarjaa. Niistä ainakin 018 ja 078 (jos oikein muistan) niin oli parhaat. Monta jwhoota testannut ja kerran mamia (koodin loppua en nyt jaksa muistaa).

Jwh 018 oli aika psaikadeelista aina alussa ja 078 oli vähän fyysisesti kevyempää, mut aina aluksi pienillä toleilla nää toimi saatanan kovaa ja sit, kun tolet tuli niin ei oikein niin paljoo enään sanonut. 078 Oli ainakin sit, kun ne tolet oli päällä niin parempaa tollaiseen yleispätevään ja milloin vain missä vain käyttöön.

Pitäis ehkä jaksaa taas ostaa moisia.

Joo mäki niit sillo ku ne oli in juttuja just :foil: mut näist uudemmist tuo am-2201 on nimensä verosta hippicräkkii :up: :doh:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Velho
OD

Post by Velho » Sat 21 Sep 2013, 13:42

damazca wrote:Itse olin vastaavaa todistamassa, tosin 5f-akb-48 kanssa ja alla oli kaverilla reilusti mdpv:tä...
Kaveri kyllä ainakin yritti vastata puheeseen, joten tuskin oli epilepsiakohtaus.
Joo kyllä tässäkin ku jotai kysyi niin vastaili jotenkin mut asioilla mitkä ei liittynyt kysymykseen mitenkään ja hetken näytti että joku akuutti psykoosi jonkinsortin epilepsia kohtauksen ois saanu samaa aikaa :doh:

Tietysti saattoi olla kyseessä tuo 5f-... myös kun ottanut sen enempään selkoa että se on mixttu nokkoseen ja jokseenkin vaikutukset täsmäs am-2201

Velho
OD

Post by Velho » Tue 15 Oct 2013, 14:01

Tää 5f-pb22 on aika karua kun polttaa liikaa vähäsenkää :foil: Muuten tykkään kyllä :up:

Drr
Karvakuono

Post by Drr » Thu 17 Oct 2013, 19:58

Velho wrote:kaatu suorilta jaloilta päin seinää ja maassa kramppaili iha hullunlailla ja vaikutti ettei sil ollu mitää hajua että mitä tapahtuu ja missä on jouduin lopulta soittamaan ambulanssin kun se jatkui ja jatkui 20 min ajan.
damazca wrote:Itse olin vastaavaa todistamassa, tosin 5f-akb-48 kanssa ja alla oli kaverilla reilusti mdpv:tä...
Kaveri kyllä ainakin yritti vastata puheeseen, joten tuskin oli epilepsiakohtaus.
Tuli mieleen näitä lueskellessa tällänen video:

http://www.youtube.com/watch?v=tc2jj_wLCHQ

Olikohan kyseessä jotain vastaavanlaista liikehdintää yms?

Velho
OD

Post by Velho » Fri 18 Oct 2013, 09:21

Drr wrote:
Velho wrote:kaatu suorilta jaloilta päin seinää ja maassa kramppaili iha hullunlailla ja vaikutti ettei sil ollu mitää hajua että mitä tapahtuu ja missä on jouduin lopulta soittamaan ambulanssin kun se jatkui ja jatkui 20 min ajan.
Tuli mieleen näitä lueskellessa tällänen video:

http://www.youtube.com/watch?v=tc2jj_wLCHQ

Olikohan kyseessä jotain vastaavanlaista liikehdintää yms?
Muuten kyllä mutta jos siihe lisätää viellä rajut kouristukset ja kramppaamiset ni sit täsmäis ja muutenki vaikutti vähän sellaselle ois joku tosi voimakas epilepsia kohtaus tullu tuon päälle viellä ainakin näin jälkeenpäin ajateltuna :/ ja aiiin sellasta vaahtoa puski suusta varmaan 5-10 min tuon tapahtuman alusta mutta sitten kaveri tuli jokseenkin tolkkuhin ja alkoi palautua tuosta "tripistä" jos sitä siksi voi sanoa

edit: ehkä enemmän kovaa syljeneritystä ku vaahtoa :roll:

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Wed 23 Oct 2013, 09:00

Juu, kyllä tuo kuulostaa epilepsiakouristukselta. Itte harrastin niitä joskus lähis päivittäin. :D tervettä , sori jos vähä offtopic
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

ordo
Karvakuono

Post by ordo » Tue 12 Nov 2013, 20:39

Mullekki tuli joku massiivinen kouristelukohtaus ku poltin ekaa kertaa jehovaa ja tietenkin törkeet överit. Aika hirvee kokemus.

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Sat 23 Nov 2013, 17:09

Jehovasta tuli minulle aivan törkee syke (luokka 250-300??), joka kesti tunnin. Kyselin myös, miksi Ronald McDonald on lattiassa.

Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja » Sun 24 Nov 2013, 14:52

Velho wrote:Tää 5f-pb22 on aika karua kun polttaa liikaa vähäsenkää :foil: Muuten tykkään kyllä :up:
Kertoisitko lisää tästä ? Ostoslistalla olis ja kiinnostaa et miten vaikuttaa ja doset ym.
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani

Ydinbongi
Tuppisuu

Post by Ydinbongi » Tue 03 Dec 2013, 07:42

Sivustakatsoja wrote:
Velho wrote:Tää 5f-pb22 on aika karua kun polttaa liikaa vähäsenkää :foil: Muuten tykkään kyllä :up:
Kertoisitko lisää tästä ? Ostoslistalla olis ja kiinnostaa et miten vaikuttaa ja doset ym.
Kannattaa aina valmistaa esim. puhdistettua tupakkaa eli keität purua ja suodatat. Knasterit on kanssa ihan kivan makusia. Aikoinani teki melko tujakkaa seosta 1000mg am-2201 + 50g tupakkaa ja porukka flippaili siitä. Eli mielummin sellasta mikä ei heitä övereitä jo yhistä hiteistä vaan, että voi lutkutella paritkin.

Veikkaisin, että 500µg (mikrogrammaa) on maksimi kertasavuilla nautittava määrä niin pysyy ainakin kengät jalassa.

Vaikutuksiin on vaikea ottaa kantaa, mutta AKB-48 on kyllä aivan kuin sitä itseään, mutta hieman pidempikestoinen.

kinky
Apteekki

Post by kinky » Fri 13 Dec 2013, 19:15

On tullu polteltua varmaan ~ 10 eri lajiketta. Kaikista oon oikeestaan tykänny, mulla tulee suurimmasta osasta tutkaripolttoa semmonen olo, mitä oon aina normipilvestä hakenu, paitti ilman sivuvaikutuksia...
PAITSI.
UR-144 vei meikän psykoosineitsyyden tossa parisen vuotta taaksepäin.
Olin tottunu, et voin polttaa kaikkee niin paljon ku vaan sielu sietää, en ollu koskaan elämäni aikana menny mistään psykoosiin,
vaikka valvomaanki on tottunu viikkoja putkeen ym ym. Tota kauhistusta ei tarttenu kumminkaan polttaa ku yhet henkoset joiberista,
nii sitte mentiin. Mulla on edelleen vaikee hyväksyy tota kokemusta, ku jotenki pitäny psyykettä aina niin vahvana. :P
En jaksa nyt kertoo tarkemmin, mut noin vuorokauden sitä helvettiä kesti.
Tietenki päätin sitte ettei enää koskaan tota paskaa, mut viime talvena poltin vahingossa tuota,
taas yhet henkoset ja sitte mentiin takasi päänsisäseen helvettiin.
Oon ihmetelly, että mikähän tuon tekee, kun niin hyvin oon sietäny muita tutkaripolttoja.
Noitten kokemusten jälkeen tullu kyllä varovaisemmaks noitten polttotestailujen suhteen.

Ai niin, pakko nyt lisätä tähän toine juttu, ku tuli mieleen. Oli takana useemman viikon putki eri kemikaalisavuja.
Ja muitaki kemikaaleja (mut muistaakseni ny etyylillä, mpa:lla ja pv:llä tuli valvottuu pari viikkoa).
Polttelin siinä muistaakseni MAM-2201 + eri AM- savuja, nii yhtäkkiä pärähti päälle semmonen, että KAIKKI hajut mitä haistoin, haisi ihan semmoselle... Samalle miltä joku voimakas hiuslakka haisee, ku kastuu. Tosi pahalle ja kemikaalimaiselle.
Sitten huomasin ku aloin mässyihini syömään, että kaikki myös maistuu tolle. Vähän niinku bensalle. :D En osaa selittää paremmin.
Aattelin sitte että oon vaa liian väsyny ja pilvessä, mut ton jälkeen en vetäny mitään enkä poltellu enempää, mut tota "aistihäiriöö" kesti silti jotain viikon eteenpäin. En pystyny sitte syömää mitää ja pysyttäydyin erossa kaikista hajuista ja tuoksuista. :D
Aattelin jo että oon tullu hulluks. Onneks toiki meni ohi sitte. Strange shit.

Olis kai noita tarinoita kerrottavana näistä, mut tossapa jotka tuli ny mielee, olkaa varovaisia näitte kans!
Hmm, ens viikol vois tilailla pitkästä aikaa jotain uutta testiin. :)
Do you really want to waste your time
Wake up and live your life
I want to be your chemical ride

Pen
OD

Post by Pen » Sat 14 Dec 2013, 01:09

Vaikka lähemmäs 100 huumetta testannu niin eilen (taisiis torstaina) testasin ekan kerran, JWH-018.

Lähtee kyl synteettisetkin mun testilistalle, oon niitä tarkotuksella vältelly vaik monia tullut eteen kun on kuulunut ikäviä tarinoita. Mut toi ainakin oli tosi mukavaa oikeella dosella.

Seuraavaks AB-FUBINAGA varmaankin vuorossa.

kinky
Apteekki

Post by kinky » Sat 14 Dec 2013, 15:22

Pen wrote:Vaikka lähemmäs 100 huumetta testannu niin eilen (taisiis torstaina) testasin ekan kerran, JWH-018.

Lähtee kyl synteettisetkin mun testilistalle, oon niitä tarkotuksella vältelly vaik monia tullut eteen kun on kuulunut ikäviä tarinoita. Mut toi ainakin oli tosi mukavaa oikeella dosella.

Seuraavaks AB-FUBINAGA varmaankin vuorossa.
Meikä suosittelee MAM-2201, jos meinaat testailla enemmänki! Tosi tasasta ollu laatu, vaikka lukemattomilta eri vendoreilta tullu parin vuojen ajan tilailtuu. Mun mielestä toi eroo muista tutkarisavuista semmosella "keveydellä" ja sativaisuudella. Ei vedä niin jumiin ku muut tutkaripoltot, mut kyllä tollaki aika deepit setit saa kehiin, jos tarpeeks polttelee.

Pen
OD

Post by Pen » Sun 15 Dec 2013, 19:11

Pistetäänpä toi muistiin jos vaikka vastaan tulis.
AKB-48 (ihan jo nimensä takia :D) olen aikeissa ainakin testata. Saa nyt nähä. Mut positiivinen yllätys oli ja harmittaa että monet kerrat oon jättänyt välistä kun ois eri synteettisiä saanut.

Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko » Sun 15 Dec 2013, 19:57

Pen wrote:Pistetäänpä toi muistiin jos vaikka vastaan tulis.
AKB-48 (ihan jo nimensä takia :D) olen aikeissa ainakin testata. Saa nyt nähä. Mut positiivinen yllätys oli ja harmittaa että monet kerrat oon jättänyt välistä kun ois eri synteettisiä saanut.
Synteettiset kannabinoidit ei onneks maailmasta kesken lopu, ja pikkulabrat jalostaa niitä kokoajan lisää ja lisää. <3
Am on mun mieklestä ehkä hivenen hyödytön pitkäaikaiskäytössä, mam-2201 toimii jo hivenne pidempään ja tasasemmi.
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Sun 22 Dec 2013, 02:18

Tuo ihan basic JWH-018 oli kyllä mun mielestä miellyttävää. Niinku kova budi mut ilman bodyloadia (Saan joskus ärsyttävän nopean sykkeen ja niska menee joskus tosi oudosti jumiin jos poltan jotain jytkyä). Vedin semiöyskyt kaverin kanssa mutta se meni makoilemalla ohi. Tosin kommunikaatiokyky loisti kyllä poissaolollaan noitten öyskyjen aikana. Mutta laski harmittavan nopeaa. Ehkä 2h poltosta niin oli jo melkeen selvä.
Vai toimiiko?

Pen
OD

Post by Pen » Mon 17 Mar 2014, 19:29

5F UR-144 - onko tosta kellään tietoa, onko mistään kotoisin?
Last edited by Pen on Sat 22 Mar 2014, 16:22, edited 1 time in total.

Sienestäjä
Karvakuono

Post by Sienestäjä » Sat 22 Mar 2014, 16:09

JWH-018 ja sitte oli vielä se yks jonka nimi pikkase hakusessa.. Olikos sitten sillä väliä onko se setti "liuotettu" vai sekotettu puruihin? Kunnollisia termejä en hallitse ja jos joku ymmärsi, niin vastaukset ovat tervetulleita :P

Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis » Sat 22 Mar 2014, 18:05

Sienestäjä wrote:JWH-018 ja sitte oli vielä se yks jonka nimi pikkase hakusessa.. Olikos sitten sillä väliä onko se setti "liuotettu" vai sekotettu puruihin? Kunnollisia termejä en hallitse ja jos joku ymmärsi, niin vastaukset ovat tervetulleita :P
Voit sä lennossa pulverin ja täytematskun sekottaa ennen polttelua. Liuotus, sekottaminen, haihdutus tulee tarpeelliseks jos teet enemmän materiaalia kerralla niin tahdot välttää hotspotteja (gramman pussukka kertyy presupussin kylkeen, poltellaan vaan röökiä kunnes hups).
Parhaat karstat on pohjalla.

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Wed 02 Apr 2014, 11:38

JOs laittais vaikka 1000mg, eli gramman tutkaripolttoa esim: AKB-48:sia, liuottaa sen (mihin määrään vettä?), ja sinne veteen (mikä määrä sekoitetta?). Jotta liukenee tasaisesti, ja sopiva määrä. Eli ainesmääriä kyselen.
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.

Sienestäjä
Karvakuono

Post by Sienestäjä » Wed 02 Apr 2014, 20:03

Kun viestiä ei enään voi muokata, nii kirjoitan joidenkin mielenkiinnoksi että se setti jonka nimeä en muistanut oli joku AKP tai semmoinen.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Wed 02 Apr 2014, 20:23

^Gangsteri^ wrote:JOs laittais vaikka 1000mg, eli gramman tutkaripolttoa esim: AKB-48:sia, liuottaa sen (mihin määrään vettä?), ja sinne veteen (mikä määrä sekoitetta?). Jotta liukenee tasaisesti, ja sopiva määrä. Eli ainesmääriä kyselen.
AKB-48:sta en tiedä, mutta harva synteettinen kannabinoidi on vesiliuokoinen ja vaikka olisikin, niin vesi haihtuu pirun hitaasti. Todennäköisesti alkaa sekoitemateriaali haisemaan aika pahalla enen kuin vesi on haihtunut.

Asetoni tai isopropanoli olis huomattavasti parempia tohon hommaan. Asetoni varmaan pares vaihtoehto.

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Thu 03 Apr 2014, 09:40

Eikun joo, vaikka esim. isopropanolia, vaikka pieni pullollinen astiaan, sinne liuottaa 1g tutkaripolttoa, niin paljonko sekoitepurua laitetaan lillumaan, jotta seoksesta ei tulisi liian tuhtia, mutta ei liian mietoakaan?
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.

gouranga

Post by gouranga » Fri 18 Apr 2014, 11:39

Olin koekaniinina putsille AM-2201:lle. Menin kaverin luokse ja tuttuun tapaan siellä odotti älyämpäri ja AM-2201 savut (siihen aikaan tuli poltettua joka päivä useampi kuukausi tuota).
Pajautin normit savut ja menin sohvalle. Huomasin että nyt jostain syystä menin aivan jumiin. Katselin kahta kaveriani enkä tajunnut mitään mitä he sanoivat. Kaikki näytti edellisillalta ja mietin että palasinko jotenkin ajassa taaksepäin. Sitten vessaan, lattia tuntui kovalta ja jalat tönköiltä. Vessassa taisin oksentaa. Menin sitten takaisin olohuoneeseen jossa muistan kuinka kaverini puhuivat minulle jotain mutta en saanut mitään selvää. Päässä pyöri ja kun alkoi överiolo helpottaa niin näkökenttä kuitenkin heitteli mutta olo oli muuten LOISTAVA. Sain kuulla jälkeenpäin että siinä oli karstan seassa putsia jauhoa :) .

Tosiaan AM-2201 meni melkein 3kk joka päivä. Övereitä tuli vedettyä usein ja aina nauratti. Nitkuja ei tullut juurikaan ollenkaan (vähemmän kuin normi hatsista). Aamusta alkaa älyllä ja päivä loppui älyllä ja siinä välissä paloi bongi ja äly. Lopetin sitten kun sitä ei enää saanut.

En enää polttaisi koska niin sekopäistä tavaraa, silloin nuorempana kun psyykkeen puoleta ei pelännyt niin silloin oli eri asia. En itseasiassa enää ikinä koskisi mihinkään tuntemattomaan kemikaaliin.

kinky
Apteekki

Post by kinky » Wed 30 Apr 2014, 10:41

^Gangsteri^ wrote:JOs laittais vaikka 1000mg, eli gramman tutkaripolttoa esim: AKB-48:sia, liuottaa sen (mihin määrään vettä?), ja sinne veteen (mikä määrä sekoitetta?). Jotta liukenee tasaisesti, ja sopiva määrä. Eli ainesmääriä kyselen.
Mikset vaan hanki valmiina mixinä? :roll:

Velho
OD

Post by Velho » Fri 06 Jun 2014, 14:18

Oi voi kun meni osa näistä nyt sille H- listalle :(
AM-2201, MAM-2201, 5-APB, 6-APB, alfa-metyylitryptamiini (AMT) sekä fenatsepaami on nyt sit huumausaineita vissiinki :foil: :foil:

00000000
Psykonautti

Post by 00000000 » Fri 06 Jun 2014, 18:53

Velho wrote:Oi voi kun meni osa näistä nyt sille H- listalle :(
AM-2201, MAM-2201, 5-APB, 6-APB, alfa-metyylitryptamiini (AMT) sekä fenatsepaami on nyt sit huumausaineita vissiinki :foil: :foil:
AMT ja fenatsepaami ovat tietääkseni olleet jo kauan huumeita? Vai olivatko peräti vain lääkkeitä pitkään. Paska tämä uusi laki, olen varma että kun Euroopassa aletaan laillistamaan esim. kannabista, niin Suomi tulee olemaan viimeinen maa jonka sen tekee, usko mennyt Barrack Obamaan kun sanoi että tämä huumekasvi olisi haitattomampi kuin alkoholi.

Illuusio

Post by Illuusio » Fri 06 Jun 2014, 19:19

Onko kellään kokemusta AB-FUBINACA:sta ?

Tietoa löytyy tosi niukasti, ja kokemuksia löysin tasan yhden bluelightistä. Oletettavasti ei ole siis kovin yleinen.

Ilmeisesti pitäis olla melko euforinen kannabinoidiksi, ja erittäin edullista.

Tiedän vain, että hyvä dose liikkuu siinä 4-8mg:n holleilla, ja tuo 8mg:kin on jo aika paljon, kun 10-15mg= Harvinaisen epämiellyttävät öyskyt.

Sienestäjä
Karvakuono

Post by Sienestäjä » Thu 19 Jun 2014, 03:19

Kuinka olisi järkevin tapa sekoittaa putsia röökiin?

Pen
OD

Post by Pen » Thu 19 Jun 2014, 12:40

Tumppaa kärkeä IHAN vähän jauheeseen. Sitku on toleja, niin voi laittaa jo ihan sekaan, mutta tosiaan pieniä annoksia, tyyliin veitsen kärjellä vähän. Mutta alkuun ihan pientä tumppausta.

Itse poltin AB-FUBINACA överit ja ei ollu kivaa. Tai oli sinänsä. JWH-018 överit tuli kans, ne oli onneks nopee ohi. Mut JWH-018 on tosi kivaa tavaraa oikeella dosella.

5F-AKB48 otin yhen hitin ja vittu että oli sekava kauppareissu.

Näitä ei siis paljoa kannata laittaa ennen kun on toleja.