Kannabislajikkeet

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
rlsmooth
Apteekki

Re: Kannabislajikkeet

Post by rlsmooth » Thu 06 Mar 2014, 17:50

Joo, mulla taas on jotain överi sativaa, tietäspä lajikkeen. Musa menee päähän paremmi ku naksukuoseissa konsanaan, kohta kulkee penkki salilla B)

xammy
Karvakuono

Post by xammy » Mon 10 Mar 2014, 11:53

Olin unohtanut miten hyviä jotkut lajikkeet voivat olla.. Jack Herer on aivan loistopolttoa. Super Lemon Haze kanssa, pitää vielä enemmän testailla sitä. Sen pitäs olla 80% Sativaa, voittanut pari cannabis cuppia.

boost
Lepakko

Post by boost » Mon 19 May 2014, 01:47

Överi sativa kukkaa olen poltellut aiemminkin, mutta näin överi kukkaa en edes tiennyt olevan olemassa:
Poltin tuhdit savut bongista, jonka jälkeen katsoin edessäni olevaa pöytää, joka muuttui 2D:een näköiseksi, tai näytti siltä, että se pöytä olisi jossain kolmen sentin päässä mun silmistä. Sen jälkeen menin vessaan ja näin kaiken sielläkin samalla tavalla. Yhtäkkiä oven suljettuani kirjaimellisesti hukuin lattiaan, niinkuin se olisi ollut jotain juoksu hiekkaa ja sain paniikkikohtauksen. Lähdin vessasta äkkiä, jonka jälkeen kaikki palautui normaaliksi. Hetken ajan luulin, että olin oikeasti kuolemassa tai haihtumassa universumista.

Mitäköhän vittua? :) Mietin, että jos olisin poltellut jotain synteettistä polttoa, josta mulla ei ole ainakaan tietoisesti kokemusta, mut oliskohan mahollista? Tuntuu hieman kummalliselta, että kukka voisi vetää noin tripille.

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Thu 29 May 2014, 18:32

Jack Hereriä tarvii mun jo tarkasti annostella ja silloinkin vain jointtiin. Muttamutta, pitkästaikaa kunnon rauhoittavaa nybläriä, mikä sopii mulle tosi hyvin :)

gouranga

Post by gouranga » Tue 17 Jun 2014, 17:30

Ulkoa Diesel Ryderin ja Nepalin lehteä. Hyvin toimii kun taukoa on takana kohta ööh.. puoli vuotta :) . Eikun enemmän on. Haisee pirusti pelkkä nepalin lehti ja DR taas ei haise yhtään.

Skitzle
Psykonautti

Post by Skitzle » Thu 02 Oct 2014, 09:20

Super Lemon Haze, Super Silver Haze, C99, Wonder Woman, Ice, White Widow, Blueberry, Pure Power Plant, Critical Mass, Northern Lights, OG Kush, Royal Caramel, Super Skunk, Sour D, Cheese ja NYC Diesel ovat olleet omia lemppareita tähän mennessä. Varsinkin tuo PPP on iskenyt aina ihan helevetin kovaa, 0.05 jointista kolisi monta tuntia. Kaikki loistavia lajikkeita omalla tavalla. Blueberry taitaa olla parhaimman makuinen tai sit Super Silver Haze. Icestä ei pahemmin oo muistikuvia, mut ainakin todella hyvät muistot jäi. :)

Joskus junnuna, ku poltin nollatoleilla kyykästä tuota Cheeseä nii öykytin nii pahasti, et en tienny kuka olin ja vielä vähemmän, et millä planeetalla. Maistui ihan erille, kuin mikään muu aiemmin, semmoisen todella voimakkaan yrtin makuinen. Ei ole tullut enää vastaan..

Super Skunkkia, ku olen poltellut deelitripeillä nii yleensä oon sygoosiin joutunut, eli tosi stydiä shittiä.
Super Lemon Haze on itellä kestosuosikki, todella omalaatuinen lajike, mut en ookkaan kyl pitkään aikaan poltellut, joten paha sanoa, jotenki elävät muistot vaa jäi. :D
Sour Diesel oli iha vitu jepa, mut olin sillon muutenki nii blosseissa ja mäiskeissä, ku testasin et paha sanoa.
Tällä hetkellä postissa tulossa kybäsäkki White Widowia. Odotukset korkealla taivaalla, eli pilvissä..

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Sun 21 Dec 2014, 14:55

Huhhuh mitä kukkaa on täl hetkel kiva määrä hallus, niin tykkiä Indicaa et silmät menee väkisin kiinni ja kuuntelee 20-luvun jatsia :D en tiiä onko tämä Skunkkia, kun tuoksut on niin vahvat että suljetun pussin pitäminen pöydällä 15 minuuttia saa koko kämpän dunkkaamaan todella vahvasti vahvalle hatsille :D Ajantaju katoaa kokonaan ja kunnon mässyt + pistää haluamaan aivan sairaasti :D

Rentouttaa erittäin paljon lihaksia, ikään kuin oikeasti olisi "pilvessä", jossakin hieromailmasuihkuhattarassa, auttaa uneen ja (tämä on hyvin harvinaista kannabiksen kohdalla mulla, unen saaminenkin yleensä päinvastoin vaikeutuu) vaikuttaa uniin tehden niistä aivan ihania, ikään kuin matkustisi unelmiin ja kaikenlaisiin haaveisiin (sama kun silmät sulkee), ja olotila aamulla on erittäin hyväntuulinen ja rauhallinen (käytän benzoja mutta tämä budi vähentää käyttötarvetta vaikka yleensä hatsi lisää sitä mulla). Eli myös erittäin pitkäkestoista.

Eli Super Skunkkia, vahvaa sellaista, varmaan? Ihanaa kuitenkin!! Oivoi :love:

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Tue 23 Dec 2014, 19:36

Super Skunk oli tosi hyvää peruspolttoa. (Sopii kaikkeen ja varmaa kaikille jotka pilvestä tykkää, rento ja rauhoittava vaikutus vaikka ihan suhteellise vahva silti.)

Blueberry ja Bubblegum on molemmat olleet tosi peruspolttoa, hyvää sellaista. Vähän niin kuin Super Skunk mutta ei niin mieleenpainuvaa.

ICE oli erittäin miellyttävä kokemus kanssa. En paljon muista muuta kuin että tykkäsin siitä kukasta paljon.

Pure Power Plant oli iha mahtavaa kans, indicaa jossa on selvä sativainen vaikutus silti, vaikutti tosi erikoisesti. Niin ku indica joka silti piristää sitten lopulta kumminkin. Molempien parhaat puolet ja voi polttaa millo vaa ku ei väsytä tai vedä jumii muutaku sillee miten paukku nyt aina vähä. PPP savuissa oli kiva tehdä kaikkea yms, ei ollu heti katollaan niinku yleensä on savuista. Ei mikää perus hybridi tosiaan, jotenki tuntuu välil et ois iha täys sativaa ollu mut sit huomaa ne indicaiset ominaisuudet.

Critical Mass on ollu mukavaa polttoa, tosin hemmetin hitaalle pistävää. Hyvää polttoa mut ei sovi aamu- ja päiväpoltoks. Illalla poltettavana täydellistä. Uniongelmiin vois olla lääkinnällisiä vaikutuksia tällä, tipahdin itse ainaki joka savuje jälkeen ja nukuin hyvin.

Jack Herer kukasta en tykännyt koskaan, oli jotenkin iha liian diippiä ja hullua meininkiä sen kanssa. En tykkää. Tästä tuli jopa lieviä visuaaleja. Ehkä sopii jos haluaa pilveltä VAHVAA trippaavaa efektiä, jos ei niin parempiaki lajikkeita löytyy. Mistää pilvestä en oo näin sekasi menny ku tästä, enkä hyvällä tavalla.

Tässä oli lajikkeita jotka muistuivat mieleen, sellaisia jotka ovat erottuneet muista. Yhtä lukuunottamatta (Hereriä siis) hyvällä tavalla mieleen jääneitä.

Joskus kun on tullut vastaan 100% sativaa, ne on ollu parasta pilvee mitä oon polttanu. Harmi etten muista lajikkeita. Ekan kerran puhdasta sativaa kun poltin niin en huomannut edes et oon pilves aluks ku ei ollu minkäälaista bodyloadia. Sit alkoki naurattaa ja tajus et on hullu pilves.

AatosMatka
Tuppisuu

Post by AatosMatka » Fri 27 Mar 2015, 17:21

Trainwreck!
Siinä oli jotenki mulle mieleenpainuva lajike. Kaverin kanssa ekat kasvatteluhommat ton kanssa - olipahan palkitseva sadonkorjuu sanonpahan vaan :D

Just tällä hetkellä menee itseasiassa Critical Massia ja Bubblegumia - molemmat tosi hyviä, mut ehkä sen verran harvoin kuitenki polttaa et sit ku polttaa nii menee kyl semi kuutamolle noista! ...pitäs vaan polttaa enemmän ;)
...mitään ei näyttäisi puuttuvan

Patterson
Lepakko

Post by Patterson » Tue 16 Jun 2015, 15:44

Hyvä kukka maistuu aina, mutta eniten pidän tykeistä sativoista ja varsinkin haze-geenejä omaavista lajikkeista. Ystävän rakkaudella tuottama Brainstorm (NL#5 x Haze) ehkäpä nautinnollisin kokemus tähän ikään, nimensä veroista tavaraa. :twisted:
Saatana elää ja voi hyvin.

pallokorva

Post by pallokorva » Thu 30 Jul 2015, 20:44

Paras mitä oon polttanut on ehdottomasti Pineapple Chunk. Yllätti kokeneemmankin hiisarin. Kiva sarjakuva efekti tuli, kaikki näkyi sarjakuvana.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 30 Jul 2015, 21:18

psychiCNoob wrote:Ite oon nyt tykästynyt näihin, suhteellisen vähän aikaa markkinoilla olleisiin highCBD-lajikkeisiin. Kyseessä on siis ryhmä kannabislajikkeita, jotka tuottavat vähintään 4% CBD:ia eli kannabidolia, useimmissa lajikkeissa THC:CBD suhde on 1:1 - 1:3, jenkkilässä on myös jalostettu lajikkeita jossain nimenomainen suhde voi olla jopa 1:20.
Iso kiitos sulle kun toit esiin tämän.
CBD:stä (joka kaiketi ei ole lainkaan psykoaktiivinen) ja sen lääkinnällisyydestä lueskelin juuri toiseksi uusimmasta National Geographicista.

Jonkinaikaa olen jo haaveillut palaamista ganjaan, lääkinnällisesti.. Nyt heräsi mielenkiinto tutustua ihan tosissaan.
Parhaimmilla (oikealla) lajikkeilla kun pystyy tosiaankin vähentämään bentsoja, ja poistaa aivohermojumia paremmin kun mikään chemi.

Suuri osa 'katu' kannabiksesta on aivan liian THCtykkiä uskallettavaksi polttaa, juurikin siinä syy miksen pariin vuoteen hiisaillut ollenkaan, tai vähintäänkin bentsoturran turvin.

Swiss cheese tjsp. ainakin sellainen lajike jota uskaltaa ilman bentsoja poltella, ja toimii itselläni lääkinnällisesti.
PPP on kans aikojen takaa yksi suosikkeja.
psychiCNoob wrote: Ehdottomasti mielenkiintoinen lajikeryhmä, joka tarvitsee enemmän huomiota. Oisko modeille ok, jos pistäisi pystyyn ihan oman ketjunsa kyseisistä lajikkeista, kun erot "perinteisiin" lajikkeisiin nähden on kuitenkin aika selvästi erottuvat. Joten näitä vois melkeinpä kohdella ihan omana lokeronaan. Sitten siihen ketjuun vois linkata uutisia ja kokemuksia, mitä ihmiset kokee näiden lajikkeiden parissa ja tutkimuksia aiheesta yms.yms. CBD-rintama etenee vauhdilla nääs. ;)
Kyllä. Sen voisi toteuttaa.. :)
Keep it unreal.

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Fri 31 Jul 2015, 20:53

Itse en kannata lajikkeita joihin on jalostettu järkyttävät thc pitoisuudet mutta olemattomat cbd yms pitoisuudet. Vaikutus on niin mutkille pistävää ettei sitä voi käyttää edes unilääkkeeksi.

Harmi kun Suomen katukaupassa on lähinnä näitä monsteri thc lajikkeita vain kun ihmiset ovat vaan korkean thc pitoisuuden perään. CBD critical cure lajike esim sisältää 8% thc ja 6% cbd. Tälläisiä lajikketa polttaisin mieluiten. Normi nykykukassa cbdtä on alle yksi % ja thctä yli 20% ja vaikutus on kääntynyt vahvasti psykedeeliseksi eikä näitä pysty lääkekäyttämään juurikaan esim edes unilääkkeeksi kun aina menee niin solmuun että uni tulee vasta sen psykedeeli pilven pois laskettua.

Joskus saanut kukkaa jota polttamalla pystyy nukahtamaan heti, näissä lajikkeissa on varmaan cbd pitoisuus ollut korkeampi koska psykedeelisyys on puuttunut.

itse jos kasvattaisin tai jos tulen kasvattamaan niin laitan jonkun lääkelajikkeen joka omaa korkean CBD pitoisuuden, tai edes että THC ja CBD ovat suhteessa toisiinsa jotenkin ilman hirveää kerrointa. Eniten nautin tälläisestä rentouttavasta poltosta ja siksi hasis on ollut aina mieleeni myös varmaan.

Psykekukat on ihan ok silloin jos tarvii kuosata mutta enemmän pilveä käyttäisin lääkityksenä kuin sekoilemiseen jos alkaa arvioimaan pilven käyttöäni.

taudis
Lepakko

Post by taudis » Mon 17 Aug 2015, 20:26

Onko muiden mielestä lajikkeet AK-47 sekä AK-48 ylihypetettyjä lajikkeita? Taisiis, vähän sama juttuhan siinä on kuin näissä muissa ns. legendaarisista lajikkeista mm. WW, nortti tms. suht ison sadon suht lyhyessä ajassa tuottavassa supercommercial lajikkeesta, mitä kasvatetaan rahan vuoksi, ettei ole ihan kuitenkaan parhaasta päästä. Muttakun noista ei oo kumpikaan oikeestaan ikinä tehny muhun erityistä vaikutusta, vaikka on ollut (välillä) ihan todella ammattitaidolla kasvatettuja nugetteja.

Nyt itseasissa kun katsoin niin ainakin Leafly rankkaa WW:n ja nortin molemmat hieman korkeammalle kuin kummankaan noista, mutta ei siinä paljoa eroa ole. Silti tuntuu että noita aina kehutaan todella päräyttäviksi joka puolella mutta itse en ikinä ole kummastakaan hirveästi diggaillut.
Last edited by Mushru on Mon 17 Aug 2015, 20:57, edited 1 time in total.
Reason: viesti tuli kaksi kertaa, poistelin toisen. Kandee tsiigaa viesti viel ku on postannut sen, huomaa sit samalla jos tullu vahingos kaks kertaa. :)
Come up with your own damn quotes.

Patterson
Lepakko

Post by Patterson » Tue 25 Aug 2015, 18:14

Helvetin tiukkaa AK-48 indicafenoa tullut muutamia kertoja vastaan ja pakko sanoa että mieleen jääny TODELLA jäätävänä jumikukkana. :mrgreen:

Kyl se laatu mun mielestä on aina eniten kiinni kasvattajasta ja olosuhteista, lajike kun lajike, paitsi jos kasvi on jo geeneiltään ihan ripulia.

Tietty sit henkilökohtaiset mieltymykset, yks äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas koirasta jne. :P

Don
Lepakko

Post by Don » Tue 25 Aug 2015, 23:30

Omia suosikkeja ovat super silver haze, jack herer ja ehkä parhaimpana malawi. Kunnon sativat ovat vaan jotain niin mahtavaa. Tuossa tuli reilu femma poltettua jotain perus indicaa, meh. Emmä vaan tykkää siitä jumista.

Ei siinä sinällään mitään negatiivisii viboi, mut on vaan tylsää polttoa. Näin niinkuin karkeasti yleistäen.

kurttu
Psykonautti

Post by kurttu » Thu 17 Sep 2015, 14:41

G13 köpikses. Parasta hands down, vieläkin kylmät väreet tulee kun muistelee pari kesää taaksepäin :love:

taudis
Lepakko

Post by taudis » Fri 18 Sep 2015, 05:36

Itelle tullut tässä ihan suomenmaalla viimeaikoina vastaan todella pärähtävää G13-kukkaa. Sit kaikki indikaiset, dunkkaavat cheeset on ollut lähikuukausina kovassa kulutuksessa. Blue cheese yks lemppareista :) Nyt aamuhatsit PPP:tä :up:
Come up with your own damn quotes.

varjo
Psykonautti

Post by varjo » Sat 19 Sep 2015, 12:45

PPP on kyllä hyvä peruslajike. Jumittaa, mutta ei pistä sohvan pohjalle. Sopivasti annosteltuna hyvä vaikka ennen ulos lähtemistä. Tuli aika hyvä hölkkälenkki tehtyä kun jumitus oli laantunut.
Turhaa pelleilyä ja sen välttelyä vuodesta toiseen.

pallokorva

Post by pallokorva » Tue 03 Nov 2015, 10:59

Tulipas eilen ostettua ketola sativaista kukkaa. Tosi jännä kun ei tullut yhtään jumittavuutta. Lajikkeesta ei tietoa, mutta koitin kysellä, toivottavasti saisin tietää.

Sativa voittoisista lajikkeista kokemusta on ainakin PPP:stä ja Cinderella99.

Kyllä tuo indica voittonen on se mun juttu, mutta tosi kivaa vaihtelua tuokin. Ja kun saa myös ennemmän aikaan asioita kun jaksaa paremmin liikkua. :P

EDIT: sit on tullut polteltua tuota Mexican Sativaa vai oliko se pelkkä Mexican, en oo ihan varma mutta jompaa kumpaa. Sativoita siis molemmat.

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Tue 02 Feb 2016, 18:41

Tässä mun suosikkeja:

Nevilles haze
Apollo11
G13
Jack herer
PPP
Bubblegum
Cinderella 99
Super silver haze
Alaskan ice

Suurin osa noista kokeneempien kasvattajien lajikkeita, eli ei helpoimmasta päästä kasvattaa. Mut palkitsee kyl kunnolla kun onnistuu.
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

frapathea

Post by frapathea » Tue 02 Feb 2016, 21:52

tRip wrote:
psychiCNoob wrote:Ite oon nyt tykästynyt näihin, suhteellisen vähän aikaa markkinoilla olleisiin highCBD-lajikkeisiin. Kyseessä on siis ryhmä kannabislajikkeita, jotka tuottavat vähintään 4% CBD:ia eli kannabidolia, useimmissa lajikkeissa THC:CBD suhde on 1:1 - 1:3, jenkkilässä on myös jalostettu lajikkeita jossain nimenomainen suhde voi olla jopa 1:20.
Iso kiitos sulle kun toit esiin tämän.
CBD:stä (joka kaiketi ei ole lainkaan psykoaktiivinen) ja sen lääkinnällisyydestä lueskelin juuri toiseksi uusimmasta National Geographicista.
Ot, mut pääsin itse kokeilemaan lääkinnällistä CBD:tä vastikään, siis ihan sertifioitua öljypohjaista kamaa. Ei tosiaan pärtsi niin millään, ja maistuu muuten aivan järkyttävän pahalta. Yks asia mikä mua pidättelee ton kanssa tosin on, että rottakokeissa CBD:n on huomattu aiheuttavan pitkällä aikavälillä ahdistusta. Oon jo muutenkin ahdistusherkkä, ei huvittais ahdistua enempää. :right:

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Wed 03 Feb 2016, 09:46

Lääkekannabis-topic frapahtaja hyvä? :)

No mut siis joo. Hamppu on tosi mielenkiintonen kasvi siitä syystä, että sillä on niin moniuloitteinen vaikutus. Se voi lievittää oireita tai pahentaa niitä. Yleensä pahentaakseen oireitaan sitä täytyy liikakäyttää jonkin aikaa, jotta negatiiviset puolet "saa ongittua" esiin. Jopa CBD-pitoisesta tuotteesta. (Porkkanaanki voi tukehtua jne.) Kehtaan kuitenki väittää et newschool turboTHC-pärinäruoho ignitoi ahdistusta paljon tehokkaammin, kun lempeämpi serkkunsa.

Itekkin oon lukenut kyseisten rottakokeiden tuloksia mut oon omien kokemuksien pohjalta sitä mieltä, että käytön jaksottaminen itselleen sopivin intervallein estää negatiivisten oireiden syntymistä varsin tehokkaasti. (Vaikka ei se kokonaan poista riskejä tietenkään.) Mut tää on vaan mun oma kokemus. Jotkut on herkempiä hampulle kun toiset, senhän me jo tiedämme.

Balanssii.
itse kokeilemaan lääkinnällistä CBD:tä vastikään, siis ihan sertifioitua öljypohjaista kamaa.
Oliks tää niiku ns. "Rick Simpsonii" eli peltohampusta uutettua CBD-litkua vai ihan lääkinnällisestä kannabiksesta ekstraktoitua matskua missä on kaikki muukin oleellinen messissä? (kannabinoidit, terpeenit jne.)

Mielenkiintoista eittämättä.
Life = The Trip

frapathea

Post by frapathea » Wed 03 Feb 2016, 10:58

PsychicNoob wrote:
itse kokeilemaan lääkinnällistä CBD:tä vastikään, siis ihan sertifioitua öljypohjaista kamaa.
Oliks tää niiku ns. "Rick Simpsonii" eli peltohampusta uutettua CBD-litkua vai ihan lääkinnällisestä kannabiksesta ekstraktoitua matskua missä on kaikki muukin oleellinen messissä? (kannabinoidit, terpeenit jne.)
Tällasta slovenialaista kamaa, kuten kuvassa, paitsi 5%:

Image

Sivuston mukaan ekstraktointitapa säilyttää terpeenit, flavonoidit, antioksidantit ja ravinteet.

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Wed 03 Feb 2016, 11:25

Nii joo tosiaan eipä tullu mieleen että tota "full on"-öljyä ei saa myydä missään muualla, kuin siellä missä se on laillista. :D Siinä nimittäin on yleensä ihan merkittäviä määriä THC:tä, riippuen tietyst lajikkeesta.

Eli peltohampustahan toi on tehty. Ois ihan mielenkiintosta päästä testaamaan, vaikka en niinkään moisten tuotteiden fanittaja ole. Jos lääkinnällisiä vaikutuksia kaivataan niin siihen tarvitaan muutakin kuin pelkää CBD:tä. Kaikki muut hilut plussaa tietyst tossa. Kohottaa lääkinnällistä arvoa nekin.
Life = The Trip

Personaes
OD

Post by Personaes » Thu 11 Feb 2016, 20:19

Onko täällä kellään kokemuksia/tietoa "Critical Kush" lajikkeesta?

Kuinka indica voittoinen tuo on? Onko hyvää polttoa?

Sain tota tänään reilun gramman pussin ja vaikuttaa hyvältä. Vielä en ole voinut polttaa. Näyttää ja HAISEE helvetin hyvältä. Paljonkohan tota uskaltaa polttaa kerralla?
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

Patterson
Lepakko

Post by Patterson » Thu 11 Feb 2016, 20:39

Personaes wrote:Onko täällä kellään kokemuksia/tietoa "Critical Kush" lajikkeesta?

Sain tota tänään reilun gramman pussin ja vaikuttaa hyvältä. Vielä en ole voinut polttaa. Näyttää ja HAISEE helvetin hyvältä. Paljonkohan tota uskaltaa polttaa kerralla?
On tullut vastaan, pirun hyvää nuppua oli. Pesä täyteen. :mrgreen:

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Thu 11 Feb 2016, 21:27

Jos epäilyttää kuinka pärisee niin kelaa vähän maalaisjärjen kanssa; testaa vähän kerralla. :D

Ite ainakin testaan uusia lajikkeita varovasti ja tunnustelen kuinka toimii. Varsinkin jos on taipumusta snadiin paranoidisuuteen ja muuten kuumotteluun niin ihan suositeltavaa. :roll:

Onhan sekin tapa et suorilta pesä täyteen ja kattoo päriseekö liikaa. :D Ihan omista mieltymyksistä riippuen, minkälaisest "pärinäst" diggaa. Toki jos on tosi smoothii ja semmost ei-tripauttavaa (niin kuin monet tuntuu olevan, hyh) niin sit tarvi kovin varovainen olla.

Mutta suosittelen niin kuin kaiken kanssa, alottaa pienestä.
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

Personaes
OD

Post by Personaes » Fri 12 Feb 2016, 12:45

Patterson wrote:
Personaes wrote:Onko täällä kellään kokemuksia/tietoa "Critical Kush" lajikkeesta?

Kerro tarkemmin.

Oliko vaikutus pirteämpi vai väsyttävä? Tuliko paranoidisuutta? Paljon poltit kerralla?
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

Patterson
Lepakko

Post by Patterson » Fri 12 Feb 2016, 13:54

Personaes wrote:
Patterson wrote:

Kerro tarkemmin.

Oliko vaikutus pirteämpi vai väsyttävä? Tuliko paranoidisuutta? Paljon poltit kerralla?
Hyvää kukkaa oli, siis sillälailla hyvää kukkaa että jäi mieleen. Kannattaa muistaa fenotyyppivaihtelut ja kasvattajan taidot - jokainen kasvi on yksilö. Suuntaa antavasti omalla kohdalla oli selkeästi indicainen feno. :mrgreen:

*Edit*

Geenit on ainakin Barney'sin Critical Kushissa hyvät, Critical Mass x OG Kush.