Kannabis vaikuttaa oudosti

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
Dive
Karvakuono

Re: Kannabis vaikuttaa oudosti

Post by Dive » Sat 13 Sep 2008, 12:45

Itelläni kannabis välillä tuo kuuloharhoja ja muuta aistiharhoja,
oon nyt savutellut suunnilleen joka päivä tällä viikolla,
ja paras tais olla keskiviikkona kun alko soimaan bob marley - no woman no cry,
niin se kertosäe muuttu suomeksi ja siellä laulettiin jotain älä huolehdi, elä täysillä,
ja jotain huomisesta...
Basso(Ja jotkin muut äänet) saattavat muuttua kiinteäksi muodoksi,
ne tavallaan "vyöryvät" ihmis kehoni päälle...
Joskus värit ovat muuttuneet, esim. omistan vihreän huivin,
yksi ilta savuissa se oli muuttunut valkoiseksi :lol: ...
Mutta yleensä kunnon tötsyt rentouttaa, ruoanhalu kasvaa, menee tunteellisemmaksi,
musiikki muuttuu, tai siis äänet... no worries... ja jumitus tietysti, niin ja sit semmonen kanssa...
Mestat menee ihan vitun savuun, ei meinaa nähdä välillä(Harvoin)kävelee eteenpäin...
Itelläni kunnon hasis toimii vitusti paljon paremmin kun hyvä kukka...
Mutta on siinä kukassa aina enemmän tyyliä, ja ehkä rupee enemmän jumittamaan kun budia poltellut,
ja enemmän sellasia valve-unia...

E:
Niin ja sit sellanen kanssa,
silmät kiinni alkaa luomaan jonkinlaista visuaalia musiikin tahtiin,
esim. Makaan aavikolla, ympärilläni on paljon pyramideja jotka nousevat ja laskevat basson tahtiin,
kuva muuttuu lähikuvaksi ja kaukokuvaksi ja liikkuu musiikin tahtiin,
aurinko pienenee ja suurenee rumpujen tahtiin,
tähdet välkkyvät ja liikkuvat kitaran tahtiin...
Tollasia aika usein tulee....... varsinkin kun on jotain kunnon lätkää polttanut, ei mitään pl:ää...
Image

trama
Psykonautti

Post by trama » Sat 13 Sep 2008, 20:46

voinee johtua siitä olet polttanu tarpeeksi etkä tajua enää mistää 8)

pilkkija
Lepakko

Post by pilkkija » Mon 22 Sep 2008, 19:49

itse muistan elävästi ensimmäiset överipaukkuni...
perus lagaamista ja naurua..positiiivisia huippuja mutta kaikista friikein juttu tapahtui loppuillasta eräällä kioskilla :D
aloin lagaamaan,(ilmeisesti) vaivuin mieleni syövereihin,ja sitten..näin ja tunsin kuinka nainen otti poskeen siinä kiskalla istuessani. tämän asian muistan loppuelämäni..
muutenkin noin pilvipäissään on tullut tunnettua naisen kosketusta ympäri kehoa.. :D

tiedä sitten oisiko se mary jane joka koskettelee, 8) :!: :?: :idea: :foil:

öö..samantyyppisiä kokemuksia ?
mielipiteitä ?
yms...?

mauseri
LD50

Post by mauseri » Mon 22 Sep 2008, 20:10

Dive wrote:Itelläni kunnon hasis toimii vitusti paljon paremmin kun hyvä kukka...
Mutta on siinä kukassa aina enemmän tyyliä, ja ehkä rupee enemmän jumittamaan kun budia poltellut,
ja enemmän sellasia valve-unia..
oot eka jonka kuulen sanovan että mieluummin lätkää ku kukkaa. onko se polttamasi kukka varmasti todella hyvä laatuista?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

Dive
Karvakuono

Post by Dive » Mon 22 Sep 2008, 22:43

mauser1911 wrote:
Dive wrote:Itelläni kunnon hasis toimii vitusti paljon paremmin kun hyvä kukka...
ja enemmän sellasia valve-unia..
oot eka jonka kuulen sanovan että mieluummin lätkää ku kukkaa. onko se polttamasi kukka varmasti todella hyvä laatuista?
jooo mut siis itseasiassaa yleensä kukka parempaa,
mutta viime kerralla taisi olla huippu laadukasta lätkää............
olin väärässä. olen ehkä edelleen,
sehän riippuu aika paljon, suomen kaduilla kulkeva lätkä on oikeasti paskaa,
mutta kyllä sitä voi itsekkin valmistaa tai sitten jos jaksaa etsiä...
Mutta on kukassa enemmän tyyliä,
okei antakaa anteeksi kukka on paras jos suoraan pitää sanoa :(
Image

Aukikco
Moderator

Post by Aukikco » Thu 25 Sep 2008, 19:13

sjaman wrote:Hieman pulmallista on ollut tälläisten kokemusten puiminen jälkikäteen kun lähimuisti pilvessä on mitä on. Uusia lajike tuttavuuksia maistaessa on käynyt niin että on tullut hiisattua vähän liikaa jolloin vaipuu oman pään sisään ja ympäristön tarjoamat ärsykkeet stimuloi niin paljon, että asioiden kanavointi tuottaa ongelmia.
Jos tulee sellanen olotila että on liikaa energiaa, ylistimulaatio, tuntuu että on tosi vaikea istua paikoillaan, että koko keho säkenöi tai jotain vastaavaa, niin kannattaa testaa tekniikoita jotka avaavat kehoa tavalla tai toisella. Joogaa, venyttelyä, tanssimista, jonkkaamista, kävelyä... Noi toimivat itelläni, jossain vaiheessa aloin mieltää ton olotilan pintaan nousseeksi energiaksi joka vaatii kanavointia, jonka myötä tossa mielessä häiritsevät olotilat oikeastaan poistui.

Käytännössä siis taas kerran esimerkki siitä kuinka uuden ajatuksen myötä tapahtuva ajatusmaailman muutos voi muuttaa täysin koetun asian luonteen.

PCD
Psykonautti

Post by PCD » Thu 06 Nov 2008, 00:58

Muutaman bongi pesällisen jälkeen itsellä alkoi sydän tykyttää tiheästi ja suuta kuivasi kovasti, tuntui kuin se olisi ollut hiekkapaperia, kohtaus meni ohi muutamassa minuutissa, sellaisia outoja ääniä on kanssa kuulunut päässä, esim pienen lapsen naurua :lol: sohvalla istuessa on tuntunut että se sohva vetää puoleensa ja siihen uppoutuu :D hyviä sekä huonoja kokemuksia on polttelusta...
Panic Chaos Disaster!

trama
Psykonautti

Post by trama » Thu 06 Nov 2008, 02:14

voiko olla mahollista että kannabis tuo sieni nousut takaisin.. en välillä tiede missä oon ku oon poltellu ja tuntuu kuin olisi sienissä???+ auttakaa

Raz
Psykonautti

Post by Raz » Sat 08 Nov 2008, 20:45

Mulla on alkanu tulee pajarista ihmeellisiä vaikutuksia apauttirallaa kuukaus sitten tulleen pahan matkan jälkeen. ensin tuli eka paniikkikohtaukseni, ja sen jälkeen paukuissa olo on vaan ollut jotain ihan muuta ku normaalisti. joku aika ton matkan jälkee tuli semmone vauhtikausi,tuli liikaa vauhditeltua ja valvottua, vieläkin uneton ja välillä pelottavan vainoissa. tossa yks yö iski ihme kohtaus ku kurkotin kirjaa hyllystä, yhtäkkiä en nähnyt muuta ku häikäsevää valoa, en kuullut enkä tuntenut mitään, ihan kun olisin leijunut jossai valomeressä parin sekunnin ajan.. :foil: kun palasin takas maanpinnalle, heikotti ja kuumotti, mut silti muikeen mukava olo. kun siitä rauhottu ni kaikki oli taas hyvin ja uskalsin polttaa paukut->JUMI ja untenmaille. jokaset paukut muistuttaa matkaa, mutta vaan ajatusmaailman osalta hämysti, vaikee selittää.. Eilen tuli pitkästä aikaa poltettua vauhtiqq-paukut(0,5g qq ja 0,3g 70-80% pöhköä), oli koko illan jotenki hämmästynyt, juminen, muikee ja eksynyt olo. kaikki näytti tosi mielenkiintoiselta ja ilta menikin siinä kaverin kämppää sohvaltakäsin hermostuneena tutkiskellessa. kotimatkalla sitten iski kauheet vainot ja tuntui että kuumotus vaan kasvaisi. hyppäsin bussista kesken matkan ja poltin jointin rauhoittuakseni, ja se toimi. kotona iski taas vainot ja kuulin ääniä jne, poltin uudet vauhtiqq paukut ja vainotus lähti käsistä--> sänkyyn, peiton alle piiloon, heräsin päivällä normaalisti. on se kukka hassu kasvi :)

e: sekavaa tekstiä, ei pysy ajatus kasas :roll:

dredi
LD50

Post by dredi » Sun 09 Nov 2008, 05:45

Kaikki jotka sanoo että kukka on parempaa ku lätkä ei oo polttanu kunnon lätkää...

toki perus-suomi-pl on paskaa, mutta käykääpä krisussa tai miksei damissakin maistelemassa. Kunnon temple nepal tai luxus libanon vie jalat alta.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 09 Nov 2008, 13:05

dredi wrote:Kaikki jotka sanoo että kukka on parempaa ku lätkä ei oo polttanu kunnon lätkää...

toki perus-suomi-pl on paskaa, mutta käykääpä krisussa tai miksei damissakin maistelemassa. Kunnon temple nepal tai luxus libanon vie jalat alta.
Mulla yhdessä vaiheessa oli aika usein jotain ihan sekopää hasis laatuja... Aina kun sitä poltti rupes miettiin, että olikohan tää ihan oikeasti hasista, kun koppas jalat alta pesällisen jälkeen...

Mut siis todellakin lätkää kiitos mulle... Kyllä lätkä jotenkin paremmin mulle sopii kuin kukka...
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

dredi
LD50

Post by dredi » Sun 09 Nov 2008, 21:59

Parasta mitä oon polttanu oli oopiumilätkää joskus köpiksessä. Vedettiin yks jointti puoliks ja oltiin ihan nuokuissa.

PCD
Psykonautti

Post by PCD » Sun 04 Jan 2009, 02:29

Kaveri sitten väsäs budista paukut bongiin, sellaiset normit mitä se itsekkin polttelee(polttaa melkein päivittäin)itellä oli alla 2mg Rivatrillia ja 20mg Citalopramia, vedin sitten kunnon pesällisen sitä, tuntui kuin maailma olisi lähtenyt pyörimään, heilu edes takas ja oli pakko vain keskittyä olemaan paikoillaan, kävelykin oli myös pelkkää tsiktsakkia... laidasta toiseen ja tuntui kuin olisi kaatunutu taakse päin, aikaisemmin polttanut noin kuukausi sitä ennen, Northern Lightsia oli ja todella hartsista... pidemmän aikaa olin sekaisin yhdestä kunnon pesällisestä :shock:
Panic Chaos Disaster!

Uke
LD50

Post by Uke » Sun 04 Jan 2009, 07:22

Dexma wrote:
dredi wrote:Kaikki jotka sanoo että kukka on parempaa ku lätkä ei oo polttanu kunnon lätkää...

Mulla yhdessä vaiheessa oli aika usein jotain ihan sekopää hasis laatuja... Aina kun sitä poltti rupes miettiin, että olikohan tää ihan oikeasti hasista, kun koppas jalat alta pesällisen jälkeen...

Mut siis todellakin lätkää kiitos mulle... Kyllä lätkä jotenkin paremmin mulle sopii kuin kukka...
Totta. Itse sanon nyt vielä kumminkin, että kukkaa poltan mielummin kuin lätkää. Lätkästä tullut niin monesti niin perkeleen tukahduttavat savut, että huhhuh. Muutaman kerran tullut sellaiset tötsyt vedettyä, että oksennukset olis ollu paikallaan tai sitten toinen on, että yskittää niin perkeleesti. Enkä edes tykkää mausta yleensä. Mutta voin sanoa rehellisesti, että enpä ole vielä kunnon läpyskää poltellut ja se on ollut sitä venäläisen pojan kumisaapasta tähän mennessä. Kukka on mukavaa sen takia, koska se ratisee niin ihanasti, siitä lähtee kermaiset savut, lajikkeesti tietenkin riippuen maku on kumminkin yleensä mitä mahtavin, potkii paremmin kuin tämä kengänpohjaPL, IMHO helpompi käsitellä / väsätä paukku jne. mitä vielä? Ahh..
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.

Nuiva Uneksija
Tuppisuu

Post by Nuiva Uneksija » Mon 05 Jan 2009, 05:05

Gandalffi wrote:
Dexma wrote:

Totta. Itse sanon nyt vielä kumminkin, että kukkaa poltan mielummin kuin lätkää. Lätkästä tullut niin monesti niin perkeleen tukahduttavat savut, että huhhuh. Muutaman kerran tullut sellaiset tötsyt vedettyä, että oksennukset olis ollu paikallaan tai sitten toinen on, että yskittää niin perkeleesti. Enkä edes tykkää mausta yleensä. Mutta voin sanoa rehellisesti, että enpä ole vielä kunnon läpyskää poltellut ja se on ollut sitä venäläisen pojan kumisaapasta tähän mennessä. Kukka on mukavaa sen takia, koska se ratisee niin ihanasti, siitä lähtee kermaiset savut, lajikkeesti tietenkin riippuen maku on kumminkin yleensä mitä mahtavin, potkii paremmin kuin tämä kengänpohjaPL, IMHO helpompi käsitellä / väsätä paukku jne. mitä vielä? Ahh..
Mulla taas lätkäkokemukset ovat olleet lähinnä pettymyksiä, voi olla että kyseessä oli vain huono kama tosin. Pettymyksellä tarkoitan lähinnä hullua uneliaisuutta ja älyttömän pahaa makua (kieli muuttuu yleensä aika eksoottisen väriseksi). Kukkaa sen olla pitää, lätkään en tartu ellei ole sitten kotiluomua, iih <3

Itselläni on ollut mitä kummallisimpia fyysisiä kokemuksia kannabiksesta, eikä kaikki ole todellakaan olleet mielyttäviä. Olen todella pelännyt että sydän räjähtää, keuhkot räjähtää, kurkku räjähtää, ja olen ollut hilkulla soittaa ambulanssin moneen otteeseen. Onneksi en sentään, ohi on mennyt vaikka on saanut sitä odottaa.

Pitää varmaan mainita tähän että kyseessä on useimmiten ollut sativa uroskukinto. Naurakaa vain mutta se oli todella skitsoa tavaraa :foil: .
Leidi matkaaja~

dredi
LD50

Post by dredi » Fri 09 Jan 2009, 16:57

Jos uroskukinnosta tykkäät suosittelen pollen maroc -nimistä hasislaatua. Sisältää nimenomaan tuota uroskasvin siitepölyä. Siitä tulee tosi hauska olo, kaikki naurattaa ja hirveät mässyt kyllä...

Thoxium

Post by Thoxium » Thu 15 Jan 2009, 09:41

Tuli poltettua Cinderella99:iä viiden päivän tauon jälkeen, ihan helvetin flippauttavaa. Täytin pesällisen (n. 300mg), josta sit poltin suunilleen puolet, vaikutukset alkoivat suht. nopeasti ja menin todella kuutamolle, hyvin psykedeelistä kukkaa, vahvaa sativaa, ajatukset pyöri vauhdikaasti ja jaksoi tehdä kaikkea muutakin kuin jumitella, silmät kun sulki niin kehossa tuntui kuin vajoaisi johonkin pehmeään. Jonkun puolen tunnin päästä aattelin poltella loput pesästä pois, mikä taisikin olla virhe. Tän jälkeen muuttui erityisesti kielen maku- ja tuntoaisti yli-intensiiviseksi, mitään ei oikeastaan pystynyt syömään, sillä esim. suklaan syöminen rupesi tuntumaan siltä että söisi lasia, musiikki alkoi kuulostamaan liian metalliselta, liian terävältä. Päässä rupesi tuntumaan kuin se räjähtäisi kohta, tunne voimistui jatkuvasti ja olin jo varma että laukaisin itselläni migreenin. Seuraavaksi koko olotilan valtasi todella negatiivinen ahdistus, tuli todella ylianalysoiva mielentila, jossa rupesi tuntumaan että "sisäinen ääni" rupesi tarkastelemaan ja arvostelemaan omaa käyttäytymistäni. Otin jossain vaiheessa lakkaa rauhottamaan tilannetta, kun rupes tosissaa tuntuu siltä et flippaan kohta ihan pysyvästi, ihan vitun pelottava olotila. Enpä ole ennen näin vahvaa sativaa poltellut. Onneks oli lakkaa, vaikka muuten olikin tarkotus pitää pitkä tauko siitä, ihan vitun paha olo tuli psyykkisesti.

bom
Lepakko

Post by bom » Thu 15 Jan 2009, 10:08

dredi wrote:Jos uroskukinnosta tykkäät suosittelen pollen maroc -nimistä hasislaatua. Sisältää nimenomaan tuota uroskasvin siitepölyä.
Onks siinä siitepölyssä thc:ta?
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki

dredi
LD50

Post by dredi » Thu 15 Jan 2009, 17:58

bom wrote:
dredi wrote:Jos uroskukinnosta tykkäät suosittelen pollen maroc -nimistä hasislaatua. Sisältää nimenomaan tuota uroskasvin siitepölyä.
Onks siinä siitepölyssä thc:ta?
Tiedätkö, eipä ole ikinä tullut laitettua hampun uroskasvin siitepölyä massaspektrometriin tai kaasukromatografiin. En ole varma. Jotain kannabinoideja siinä varmasti on, ei välttämättä juuri THC:tä, mikä ei suinkaan ole kannabiksen ainoa vaikuttava aine.

forum
Tuppisuu

Post by forum » Sun 25 Jan 2009, 00:43

Tuohon sykkeen kontrollointiin liittyen...
Huomasin viime kerralla poltellessani saman vaikutuksen.

Fiksuna jätkänä tosin ymmärsin heti, että mistä se johtui. Ymmärsin sen johtuvan siitä, että pidättäessäni hengitystä syke tietysti muuttui nopeammaksi. Sitten taas hidastaessani sitä, minun täytyi vain hengittää syvään ja rauhallisesti. Kikan ymmärrettyäni jutussa oli lähinnä ihmeellistä se, kuinka hyvin sykkeen oikeasti pystyikin tuntemaan :)

hippiehater
Tuppisuu

Post by hippiehater » Mon 02 Feb 2009, 01:56

Siis mitä!? "lätkää ennemmi ku kukkaa" onks toi jonku sortin hassuttelu täällä käynnis vai onks jengi oikeesti noi fiksuja?

Aesma
OD

Post by Aesma » Mon 02 Feb 2009, 02:51

Jos oot polttanut hyvää hasista niin et sanois noin ;)

Uke
LD50

Post by Uke » Mon 02 Feb 2009, 21:26

hippiehater wrote:Siis mitä!? "lätkää ennemmi ku kukkaa" onks toi jonku sortin hassuttelu täällä käynnis vai onks jengi oikeesti noi fiksuja?
Krhm.. Eikös mm. Bubble Hashissä ole +90% THC:ta ja kukassa korkeintaan jotain alle 40? (tai olla paljon alempi, mut heitin yläkanttii ku ei yhtää pysy nuo numerot mielessä). Tosiaan moneen kertaan jo sanottu, et tuo perus suomi/ryssäläpy, mitä Suomessa pyörii paljon, on paskempaa, kuin kukka, mutta ziisus ku pääsis damiin tai krisuun.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.

Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö » Wed 04 Feb 2009, 02:27

Lätkää kun polttaa niin tuntuu että on elokuvassa mutta kun polttaa kukkaa niin tuntee olevansa satukirjassa.
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!

dredi
LD50

Post by dredi » Fri 06 Feb 2009, 04:23

hippiehater wrote:Siis mitä!? "lätkää ennemmi ku kukkaa" onks toi jonku sortin hassuttelu täällä käynnis vai onks jengi oikeesti noi fiksuja?
Vapauta mielesi ja matkusta (pois suomesta)

PCD
Psykonautti

Post by PCD » Tue 10 Feb 2009, 23:20

Kyl sitä Budia mieluummin polttelee kuin lätkää, ite tykkään aina tietää et mitä laatua se on, mielestäni budissa on paljon parempi maku ja tuoksu :) Mut onhan sitä tullu kyl aika voimakastakin lätkää polteltua 8) itellä välillä vaikuttaa todella oudosti jonka luulen johtuvan Citalopram lääkityksestäni, äänet kuulostavat oudolta ja sellainen vaino koko ajan päällänsä, tosin ei tälläistä ole joka polttelu kerralla, rivojen alaisena olen huomannut että tuollaisia oloja ei ole vaan olo on paljon raukeempi ja rennompi 8)
Panic Chaos Disaster!

whiskey
Karvakuono

Post by whiskey » Sun 15 Feb 2009, 17:49

Täälläkin yksi budin puolestapuhuja. Onhan se kiva tietää että mitä käryttelee. Se on vähän samaa kuin viinien maisteleminen - kaikki maistuvat erilaisilta ja tuovat erilaiset vaikutukset. Budissa korostuu paljon paremmin maku.

dredi
LD50

Post by dredi » Sun 15 Feb 2009, 17:57

Budissa korostuu paljon paremmin maku.
No niin varmaan jos siihen lätkään pitää aina sitä röökiä änkeä. Hyvää lätkää raakiksena polttaessa saa kyllä todella hienostuneen jalostuneita makuelämyksiä.

Pysyn kannassani; Kunnon hasshista polttaa sata kertaa mieluummin kuin jotain vaatekaappihydroa...

whiskey
Karvakuono

Post by whiskey » Sun 15 Feb 2009, 18:19

Siinä olen kyllä samaa mieltä että jos se lätkä on hyvää niin tottahan toki se silloin menee. Itsetehty hasis on kyllä jees.

dredi
LD50

Post by dredi » Sun 15 Feb 2009, 22:00

Itsetehty hasis on kyllä jees.
Samoin kuin nepalilaisten munkkien väsäämä.