Kannabis vaikuttaa oudosti

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
kissankorva
Apteekki

Re: Kannabis vaikuttaa oudosti

Post by kissankorva » Thu 06 Mar 2008, 22:54

itse sekoilin kanssa aikoinaan paukuissa ja kovaa.. överit oli todellakin helposti hankittavissa ja ne olivat kirjaimellisesti överit.

Nykyään en edes paljon ole poltellut henkilökohtaisista kuumotteluista ym, mutta eipä tule övereitä enää vaikka kuinka paljon polttaisi.

Kokeilin myös kunnon kännin päälle polttaa niin paljon kun sielu sietää mutta ei tietoakaan övereistä.. Ikävä on.

growy
Kameleontti

Post by growy » Fri 07 Mar 2008, 00:01

Mä en oo koskaan saanu övereita polttamalla koko ajan lisää ja lisää vaan ne tuli kerran oikee kunnon hiteistä (kahet hitit älystä).
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.

Wol
Psykonautti

Post by Wol » Fri 07 Mar 2008, 00:04

Itelläni viime kerralla kukasta iski mm. semmosta, että puhe kuulu takaraivossa... Ennen ei ole tuota ilmiötä tapahtunut. Samoja kokemuksia?
Wöl, bongia polttava lohikäärme.

peijakas
Karvakuono

Post by peijakas » Sun 09 Mar 2008, 20:37

Wol wrote:Itelläni viime kerralla kukasta iski mm. semmosta, että puhe kuulu takaraivossa... Ennen ei ole tuota ilmiötä tapahtunut. Samoja kokemuksia?
Eipä ihan tuommoisia kokemuksia ole, mutta puheeseen muuten alkaa tulemaan jonkinlaista särinää tai efektiä, kuin joku puhuisi veden alla. Vaikea selittää. Muusiikkia kuunnellessa kitarat menevät hauskalla tavalla epävireisiksi ja kuvittelen bändin soittavan samassa huoneessa :razz:
Välillä ihan ihme settiä.

dimitri
Lepakko

Post by dimitri » Sat 15 Mar 2008, 20:01

Nyt selvisi syykin jo miksi itselläni kolmannesjointista tuli voimakkaat olot, kukka oli Jack Hereriä. Hitto, tuntuu kuin olisi lotossa voittanut - tätä lisää ehdottomasti.

maisuli
Karvakuono

Post by maisuli » Thu 03 Apr 2008, 11:43

Nyt on tässä taas toista viikkoa hötsyis.. oi tätä sadonkorjuuta! On kyllä taas tullut mitä ihmeellisempiä efektejä ja kokemuksia, kuten hidastunut (monstersound) puhe.. ja kuumotusta ja vainoharhaisuuksia. Välillä tuntuu, että pelko menee liiallisuuksiin ja kuolen sydämen tykytykseen.. Mutta ehkä tässä viime aikoina hienoin ja samalla oudoin kokemus oli kun ajoin fillarilla hidasteeseen.. nousin pyöräni kanssa noin kymmenen metrin korkeuteen ja liu'uin pikku hiljaa alas ja laskeuduin seuraavan hidasteen "alastuloon". Mahtavia aistiharhoja jotten sanoisi!
"I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands."

Touchet
Moderator

Post by Touchet » Thu 03 Apr 2008, 13:11

maisuli wrote:Mahtavia aistiharhoja jotten sanoisi!
Musta on alkanut tuntumaan siltä, että on hieman kieroutunutta kokea todelliselta tuntuvia sensorisen kentän vääristymiä joidenkin muiden aineiden kuin serotonergisten hallusinogeenien (eli psykedeelisten fenetyyliamiinien ja tryptamiinien) vaikutuksen alaisena. Varsinkin, jos näitä aineita käyttää päivittäin.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924

Aukikco
Moderator

Post by Aukikco » Thu 10 Apr 2008, 22:12

Touchet wrote:Musta on alkanut tuntumaan siltä, että on hieman kieroutunutta kokea todelliselta tuntuvia sensorisen kentän vääristymiä joidenkin muiden aineiden kuin serotonergisten hallusinogeenien (eli psykedeelisten fenetyyliamiinien ja tryptamiinien) vaikutuksen alaisena. Varsinkin, jos näitä aineita käyttää päivittäin.
Miksi juuri kieroutunutta?

skirtfeber
Moderator

Post by skirtfeber » Wed 16 Apr 2008, 12:01

Aukikco wrote:
Touchet wrote:Musta on alkanut tuntumaan siltä, että on hieman kieroutunutta kokea todelliselta tuntuvia sensorisen kentän vääristymiä joidenkin muiden aineiden kuin serotonergisten hallusinogeenien (eli psykedeelisten fenetyyliamiinien ja tryptamiinien) vaikutuksen alaisena. Varsinkin, jos näitä aineita käyttää päivittäin.
Miksi juuri kieroutunutta?
mulla tulee hieman epäterveellinen olo tollasesta.
when the going gets weird, the weird turn pro.

Rambo
Karvakuono

Post by Rambo » Fri 25 Apr 2008, 20:58

Nenä ja kädet paleltuu :|
Q(O_o)Q

Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna » Sat 26 Apr 2008, 00:31

Touchet wrote:
maisuli wrote:Mahtavia aistiharhoja jotten sanoisi!
Musta on alkanut tuntumaan siltä, että on hieman kieroutunutta kokea todelliselta tuntuvia sensorisen kentän vääristymiä joidenkin muiden aineiden kuin serotonergisten hallusinogeenien (eli psykedeelisten fenetyyliamiinien ja tryptamiinien) vaikutuksen alaisena. Varsinkin, jos näitä aineita käyttää päivittäin.
En tiedä tarkalleen mitä tarkoitat, mutta minä tunnen jotain lähes päivittäin vaikka en olisi "minkään" vaikutuksen alaisena?

Ja sitten näitä puolia on alkanut tuntua voimakkaammin kaiken muunkin kanssa.

Thoxium

Post by Thoxium » Sat 26 Apr 2008, 01:15

Tän aiheutti sitaloprami. Nykyään en tommosta paskaa käytä, ni toimii myssy taas mukavasti.

sjaman
Tuppisuu

Post by sjaman » Mon 28 Apr 2008, 11:08

Lämpöiset terveiset kaikille, päätin rekisteröityä foorumille ja tässä ensimmäinen postaukseni. Itselleni erittäin ajankohtainen aihe, kannabis on viimeisten 6kk aikana vienyt minut ihan sfääreihin lähes joka sessioilla. Tukevat eväät pajauttaneena usein käynnistyy rasittava introspektio ja yli-itsetuntoisuus, aivan kuin sivupersoonat jatkuvasti tekisivät huomautuksia omasta mielentilasta. Pikku pääparka joutuu käsittelemään aivan liikaa informaatiota.. Joskus myös tuntuu selvästi miten aistit ovat lähellä ylikuormittua, outoja tuntemuksia kehossa (esimerkkinä omista kokemuksistani ehkä hurjin: tunne että jalat sulaisivat aivan kuin ne olisivat muovailuvaha-pötiköitä jotka ovat unohtuneet aurinkoon), erikoiset visuaalit sekä OEV että CEV ja audioharhat. Tässä viimeaikoina olen ollut aika tripeillä hiiseistä ja olen pohtinut voisiko se johtua elämäntilanteesta, henkisestä kasvusta vai yksinkertaisesti laadukkaista kannabistuotteista. Loppupeleistä pelkkiä hyviä reissuja on ollut, nykyään tuntuukin siltä että hampusta on tullut minulle aivan jotain muuta kuin mitä se oli ennen, ja voin aivan rehellisesti sanoa että olen oppinut tuntemaan itseäni enemmän hampun avustuksella.

growy
Kameleontti

Post by growy » Mon 28 Apr 2008, 16:30

Toi jalkojen "sulamis"-fiilis on aika tuttua. Oon ainaki ite omaksunu että on ihan normaalia että jalois tuntuu vitun oudolta.
Saattaahan toi sun tilanne johtua justiinsa elämäntilanteesta, itsellänikin joskus kun olin hyvin kuumottunut, tuli ahdistavat fiilikset hiisaamisesta.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.

sjaman
Tuppisuu

Post by sjaman » Mon 28 Apr 2008, 17:47

Maybe. Tilanteet ja sen hetkinen seura toisinaan alkaa ahdistamaan kun ryhtyy miettimään liikaa millaisia viboja aistii tai on aistivinaan.

Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna » Mon 28 Apr 2008, 18:19

En tiedä oikeastaan siitä miten kannabis vaikuttaa muihin, mutta minuun se tuntuisi vaikuttavan aivan helvetin voimakkaasti todella pienilläkin annoksilla ja joka kerta pääsee niihin vaikutuksiin syvemmälle.

Parista hitistä kukkaa en epäröi kutsua vaikutuksia psykedeelisiksi. Hyppysellinen lehteä vapotettuna riittää leppoisaan oloon ja menee voimakkaasti korviin.

Muutamalla sopivalla tekniikalla pilvessä on valtavan ihana olo jatkunut viikon ja jotain muuttui pysyvästi.

Ehkä se on vain minun kehoni joka on erikoinen, mutta en ole koskaan suhtautunut kannabikseen muulla asenteella kuin kunnioituksella.

Aukikco
Moderator

Post by Aukikco » Mon 28 Apr 2008, 19:55

Kyllä se vaan on ihmeellinen olento - mitä enemmän vaikutuksiin keskittyy, sitä enemmän huomaa kuinka massiivisia ne ovat, myös pienillä määrillä.

Kunnioitus, todellakin. Se on ystävä.

Sjaman, en ollut ihan varma ilmaisiko tekstisi jonkinlaista ongelmallisuutta kokemuksiesi suhteen, vai onko se ihan puhtaan positiivista? Tietysti varmaan ainakin hämmästyttelehtivää.

growy
Kameleontti

Post by growy » Mon 28 Apr 2008, 22:18

Lymykonna wrote:minuun se tuntuisi vaikuttavan aivan helvetin voimakkaasti todella pienilläkin annoksilla ja joka kerta pääsee niihin vaikutuksiin syvemmälle.

Parista hitistä kukkaa en epäröi kutsua vaikutuksia psykedeelisiksi.

Muutamalla sopivalla tekniikalla pilvessä on valtavan ihana olo jatkunut viikon ja jotain muuttui pysyvästi.

en ole koskaan suhtautunut kannabikseen muulla asenteella kuin kunnioituksella.
Aivan totta. Mitä enemmän oloihin todellakin keskittyy,sitä psykedeelisempää ko.Kukka on.
Hetkeäkään en itsekkään epäröi kuvailla fiiliksiä erittäinkin psykedeelisiksi.
Kugu-parasta lehtevä-rentouttaa.
Mielummin sanon sille PL:lle ei,mutta myös hyvää läbyä on tullut poltettua,joka myös nosti fiilikset aivan psykedeelisiksi..

sjaman
Tuppisuu

Post by sjaman » Tue 29 Apr 2008, 10:00

Aukikco wrote: Sjaman, en ollut ihan varma ilmaisiko tekstisi jonkinlaista ongelmallisuutta kokemuksiesi suhteen, vai onko se ihan puhtaan positiivista? Tietysti varmaan ainakin hämmästyttelehtivää.
Hieman pulmallista on ollut tälläisten kokemusten puiminen jälkikäteen kun lähimuisti pilvessä on mitä on. Uusia lajike tuttavuuksia maistaessa on käynyt niin että on tullut hiisattua vähän liikaa jolloin vaipuu oman pään sisään ja ympäristön tarjoamat ärsykkeet stimuloi niin paljon, että asioiden kanavointi tuottaa ongelmia.

Uskomattomat euforian tunteet lähtee siitä kun saa päänsä takaisin raiteille ja sitten sitä vain lipuu myötävirrassa ja nauttii oloista.
Lymykonna wrote: Muutamalla sopivalla tekniikalla pilvessä on valtavan ihana olo jatkunut viikon ja jotain muuttui pysyvästi.

Ehkä se on vain minun kehoni joka on erikoinen, mutta en ole koskaan suhtautunut kannabikseen muulla asenteella kuin kunnioituksella.
Olen myös ollut todella hyvällä tuulella vkloppujen jälkeen ja sitten arjesta jaksaakin paremmin ottaa ilon irti. Jos kuvio toistuu joka vkloppu, se hyvä olo ei kestäkkään enää niin kauaa.

Parin viikon tauko on kultaa.

growy
Kameleontti

Post by growy » Tue 29 Apr 2008, 23:32

Joskus melko ensimmäisillä kerroilla kun polttelin,sain käsiini Northern Light:sia (joka melko tripauttavaa,varsinkin pienillä toleilla!) Poltin muutaman hitin Bongista,pari minsaa ja BOOOM!pärähti aivan älyttömän lujaa ja menin aivan paniikkiin. Seinät vääntyili enkä meinannut pysyä pystyssä. Hetken aikaa vain makailin sängyssä ja mietin että mitä ihmettä,eihän pilven pitäisi näin tuntua.
Ajatuksen enimmäisen virran mennessä ohi, aloin tuntea todella Euforista oloa.
N.1-tunnin makasin sängyssä mitään sanomattomana ja ihmetelessä josta en lähinnä muista mitään.

Tuo oli lähinnä ahdistavaa kun olin vain suhtautunut tuota ennen miedompiin lajikkeisiin ja yht`äkkiä pilvi laittoi tripille.

Oli opettava kokemus siitä "kuinka monella tavalla" Kannabis voi oikeasti vaikuttaa.

maisuli
Karvakuono

Post by maisuli » Mon 05 May 2008, 14:21

growy wrote:Toi jalkojen "sulamis"-fiilis on aika tuttua. Oon ainaki ite omaksunu että on ihan normaalia että jalois tuntuu vitun oudolta.
Joo.. mun jalat yleensä häviää, ei sula. Tai sitten vain osa niistä, mutta kuitenkin. Taas olen tauolla hetken, että tolet paranee. pure kukkaa!
"I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands."

Chaugnar Faugn

Post by Chaugnar Faugn » Tue 13 May 2008, 13:09

Mä en ees tiiä kuinka kannabis vaikuttaa. Enkä myöskään tiiä mitkä vaikutuksista on placeboa ja mitkä ei, eisen niin voimakas päihde pitäisi olla :foil:

skirtfeber
Moderator

Post by skirtfeber » Wed 14 May 2008, 11:49

kyllä se on. ehkei sulle oo ollu mitään hyvää polttoo tai sit kannabisimmuniteettiä tai jotain havaittavissa. ekoilla kerroilla ei välttämättä pärise lainkaan.

Chaugnar Faugn

Post by Chaugnar Faugn » Fri 16 May 2008, 14:41

skirtfeber wrote:kyllä se on. ehkei sulle oo ollu mitään hyvää polttoo tai sit kannabisimmuniteettiä tai jotain havaittavissa. ekoilla kerroilla ei välttämättä pärise lainkaan.
Meinasin että kaikki ne vaikutukset joita nykyään ilmenee, on liiankin delirianttimaisia kannabikseksi.
Immuniteetistä en tiedä, pitkään oli yhdessä vaiheessa ettei tapahtunu juuri mitään, mutta tauolla sekin korjaantu.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 17 May 2008, 19:46

growy wrote:Toi jalkojen "sulamis"-fiilis on aika tuttua. Oon ainaki ite omaksunu että on ihan normaalia että jalois tuntuu vitun oudolta.
Ite kanssa kokenut tuota 'sulamista' nykyään :o
..myös kädet joskus tuntuvat jollaintapaa häviävän, tai tuntuvan olemattomilta, hyvin kevyilta tai äärettömän raskailta.

Nykyään kannabis vaikuttaa hyvin kummallisesti, mutta yksin ollessa jopa pidän siitä.
Keep it unreal.

skirtfeber
Moderator

Post by skirtfeber » Tue 20 May 2008, 11:19

Chaugnar Faugn wrote: Meinasin että kaikki ne vaikutukset joita nykyään ilmenee, on liiankin delirianttimaisia kannabikseksi.
juuh, tuota ilmenee itselläkin aika-ajoittain, eipä sitä edes välttämättä siinä hatsien alasena tajua, sit seuraavana aamuna ennenku o kerenny taas polttaa hittii saattaa miettii et olipa outo meininki eilen, just tommosessa deliranttimaisessa olotilassa tullu oltua (ehkä puhumme samasta asiasta?), vaikea 'vaikutuksia' selittää ehkä siihe sit:
Chaugnar Faugn wrote: Mä en ees tiiä kuinka kannabis vaikuttaa.

[P-Nut]
Tuppisuu

Post by [P-Nut] » Sat 06 Sep 2008, 15:21

skirtfeber wrote:kyllä se on. ehkei sulle oo ollu mitään hyvää polttoo tai sit kannabisimmuniteettiä tai jotain havaittavissa. ekoilla kerroilla ei välttämättä pärise lainkaan.
^^ Mun kaveril oli sillee et ostettii joskus kauan aikaa sit jotain budia, lajikkeesta ei silloin ollut vielä mitään hajua. Mulla päris ihan niiku pitiki ja kaveril ei mitn. Sil kävi monesti noin mut silti jatko ja nyt sil pärtsii aivan niinkuin muillakin :D

subutexprinssi
Tuppisuu

Post by subutexprinssi » Fri 12 Sep 2008, 23:13

mistä saa pilvee jkl (jyväskylä) sanokaa nopeesti!!!! plz!!!
n00b!!!11!!1!!!111

mauseri
LD50

Post by mauseri » Sat 13 Sep 2008, 00:50

subutexprinssi wrote:mistä saa pilvee jkl (jyväskylä) sanokaa nopeesti!!!! plz!!!
keljonkeskuksen roskiksen takana on aina n.kilo hyvää kukkaa:DD.ei täällä tehdä mitään kauppaa!
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Sat 13 Sep 2008, 01:36

Mee vittuun mun jyväskylästä
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO