Kannabis vaikuttaa oudosti

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
MadHatter
Psykonautti

Re: Kannabis vaikuttaa oudosti

Post by MadHatter » Sun 22 Feb 2009, 11:25

Jos uroskukinnosta tykkäät suosittelen pollen maroc -nimistä hasislaatua. Sisältää nimenomaan tuota uroskasvin siitepölyä. Siitä tulee tosi hauska olo, kaikki naurattaa ja hirveät mässyt kyllä...
Ei ole tehty mistään "uroskukasta" tota. Siitepölyssä ei ole kannabinoideja. Se on siitepölyä.. Kannabinoideja löytyy hampun hartsista. Emikasveissa tunnetusti paljon paremmat pitoisuudet.

Kai se sit johtuu siitä pollen- nimestä, et jotkut luulee sen olevan oikeesti siitepölyä. Nimi viittaa käsittääkseni valmistustapaan.

h.s.t.

Post by h.s.t. » Sun 22 Feb 2009, 18:03

Joo ei se kyl omienkaan kokemusten mukaan toimi, uroksen siitepöly. Joskus polttanu rehellistä uroskukintoo mikä on ollu tietysti täynnä siitepölyä, eikä sanonu niin mitään.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 22 Feb 2009, 23:13

dredi wrote:Pysyn kannassani; Kunnon hasshista polttaa sata kertaa mieluummin kuin jotain vaatekaappihydroa...
Khyl :razz:

Ainakin eräs laatu, sellanen massiivinen, mut silti jollain oudolla tapaa skarppi ja pirtee jumi jossa ajatuksen taso nousee sfääreihin.. sellanen todella motivoitunu olo, mut silti mukava jumi. Tykkään siitä todella. ehkä siitä puuttuu nimenomaan se kukan pöhnäyttävä ominaisuus, josta en niin pidä.
Miellyin myös sellaseen vähän kellertävän savimaiseen 'marokkohasiskseen,' en tosin yhtäpaljon kuin edellämainittuun, joka tosiaan ollut parasta polttoo mitä tullut poltettua.
Keep it unreal.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Sun 22 Feb 2009, 23:22

MadHatter wrote:
Jos uroskukinnosta tykkäät suosittelen pollen maroc -nimistä hasislaatua. Sisältää nimenomaan tuota uroskasvin siitepölyä. Siitä tulee tosi hauska olo, kaikki naurattaa ja hirveät mässyt kyllä...
Ei ole tehty mistään "uroskukasta" tota. Siitepölyssä ei ole kannabinoideja. Se on siitepölyä.. Kannabinoideja löytyy hampun hartsista. Emikasveissa tunnetusti paljon paremmat pitoisuudet.

Kai se sit johtuu siitä pollen- nimestä, et jotkut luulee sen olevan oikeesti siitepölyä. Nimi viittaa käsittääkseni valmistustapaan.
Pollen Hashissa on kiefia, eli noita kasvin trikomeja ( http://en.wikipedia.org/wiki/Kief )

PCD
Psykonautti

Post by PCD » Mon 23 Feb 2009, 01:02

Luulen et oma Citalopram lääkitys vaikuttaa polttelun vaikutuksiin, tulee aina ihan outoja tuntemuksia ja fiilareita, välil menee ihan jumiin ja tuntuu sanoin kuvaamattomalta, välil on kyl ollu samanlaisia tuntemuksia kuin Thoxiumilla :shock:
Panic Chaos Disaster!

MadHatter
Psykonautti

Post by MadHatter » Mon 23 Feb 2009, 19:53

^^Juu eli tostahan se nimi sitten tuleekin.

Thoxium

Post by Thoxium » Wed 25 Feb 2009, 18:40

Eilen tuli outoja ja ehkäpä jopa pelottavia tuntemuksia lätkän jakukanpolttelun yhteydessä. Jo pitkään olen kokenut samankaltaisia tuntemuksia kannabiksen ja osittain myös lakan kanssa. Tulee hyvin etääntynyt olo muista ihmisistä, kuin en kuuluisi ollenkaan ihmisiin, tai muut eivät ole ihmisiä. Nää tuntemukset voimistuivat niin voimakkaiksi, etten pystynyt enää kommunikoimaan ollenkaan, kaveri jonka kanssa polttelin, rupesi ihmettelemään ja epäili heti paniikkikohtaukseksi. Paniikkia en tuntenut, mutta ahdistusta, siitä etten pysty enää kommunikoimaan ihmisten kanssa, sillä olen etääntynt todellisuudesta lähes täysin. Olin hyvin hyvin syvällä omissa ajatuksissani, lähes irti hetkestä.

Kuin "ahaa!" elämyksinä tiedostin ja havaitsin tiettyjä ajattelukaavoja/malleja itsessäni. Olen toki "oppinut" havaitsemaan ja tiedostamaan paremmin itseäni etäältä, niin tuo eilinen polttelu voimisti hetkellisesti tätä. Näköjään myös nuo eiliset tuntemukset kävivät varoittavana esimerkkinä, ellen hidasta tahtia. Olisi aika siis antaa mielelle lepoa.

Pelottavaa kun häviää kyky kommunikoida, etääntyen maailmasta siinä samalla. Silti on tekee mieleni poltella lisää, lisää vaikka tuntuu psyykkeessä jo.

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Fri 20 Mar 2009, 00:38

Miten voi pajarit pärähtää niinkin paljon että tuntui jo huomattavan psykedeeliseltä, kuin sienitripillä? :o
Ja iha beisikki läpiskää oli. 3edellistä kertaa samanlaista. Vai oonko sit ennen vaan polttanu niin paskaa pilvee, että sitteku saa "kunnollista" ni onkin jo aivan tuubassa?
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

Thoxium

Post by Thoxium » Fri 20 Mar 2009, 01:43

magiclymagical wrote:Miten voi pajarit pärähtää niinkin paljon että tuntui jo huomattavan psykedeeliseltä, kuin sienitripillä? :o
Ja iha beisikki läpiskää oli. 3edellistä kertaa samanlaista. Vai oonko sit ennen vaan polttanu niin paskaa pilvee, että sitteku saa "kunnollista" ni onkin jo aivan tuubassa?
Näin on itellä käynyt. Kun poltellut pitkään keskitasoista tai huonompaa sit kun yllättäen tulluki vastaa ihan huippubudii, ni ollaanki ihan muissa maailmoissa :)

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Fri 20 Mar 2009, 14:34

Näin sitten ilmeisesti, ihan positiivista kylläkin :D
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

Hz0
Apteekki

Post by Hz0 » Sat 21 Mar 2009, 12:00

magiclymagical wrote:Miten voi pajarit pärähtää niinkin paljon että tuntui jo huomattavan psykedeeliseltä, kuin sienitripillä? :o
Tulipa tässä eilen polteltua ystävän kanssa vahvinta kukkaa mitä ikinä maistellut; päällisin puolin trikomeja ihan vitusti ja muutenkin tuoksahti niin jamaikalle että huhhuh. Kaverille oli vieläpä eka kerta joten koitin vähän katsoa hepun perään ettei kokonaan flippaisi... poltettiin reilut 1,5 pesällistä,arviolta yhteensä noin 0.4g kahteen pekkaan ja tulos oli että siinä missä minä olin täysin tietoinen ympäristöstä ja normaaleissa pilvifiiliksissä niin kaveri kertoi että värit hyppivät, ajatukset sekoilevat ja että hän näkee harhoja. Harrasti aikamatkailua kuulemma :D Ja meno oli sen mukaista, onneksi olin siinä vieressä vähän rauhoittelemassa ja oltiin meikäläisen kämpillä turvallisessa ympäristössä.

Myöhemmin kaveri oli sitä mieltä ettei kyse ollut varsinaisesti ahdistuksesta vaan siitä ettei hän ollut kokenut koskaan mitään sellaista. Posiitivinen jälkimaku jäi hänelle siis. Totesin, että parempi näin päin, koska jos ekalla kerralla polttelee jotain paskaa niin sitten voi myöhemmin juuri tälläinen kotikasvatettu A-luokan budi iskeä kuin leka naamaan. Olen itse SSRI-kuurilla, tiedä sitten onko sillä vaikutusta asiaan, etten itse ollut niin tuubassa kuin kaveri. Vai olisiko kokemus vain syynä.

Täytyy sanoa, että vaikka tämä budi maksoikin yli 16 euroa/g, oli sen arvoista. Ja sitä tuntuisi olevan tuolla vielä jäljellä :) Voisin illalla väsätä uudet savut.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen

Kasvualusta
Psykonautti

Post by Kasvualusta » Sat 04 Apr 2009, 20:47

Väittäisin, että nuo kummalliset vaikutukset selittyisivät parhaiten hypoglykemialla. Ganja kun tunnetusti laskee verensokeria, jota aivot tarvitsevat toimiakseen kunnolla.
Culture is not your friend! -Terrence Mckenna

Thoxium

Post by Thoxium » Mon 06 Apr 2009, 11:41

Onko kellekään tullut semmoista oloa kuin kelattaisiin taaksepäin? Samalla tavalla kuin leffaa kelais taaksepäin, tuntuu ja näyttää samalta?

Aesma
OD

Post by Aesma » Mon 06 Apr 2009, 13:26

Thoxium wrote:Onko kellekään tullut semmoista oloa kuin kelattaisiin taaksepäin? Samalla tavalla kuin leffaa kelais taaksepäin, tuntuu ja näyttää samalta?
Joo aika usein tapahtuu tällästä.. Mutta yleensä mun päälle valuu sellainen tunne että se on tulevaa, ja olen joskus tulevassa(tulevaisuudessa) kokenut saman. Ihan erilaista kuin deja vu mielestäni.

Mutta mutta, mun mielestä kannabiksen vaikutuksen alaisena saa muokata aika paljon vaikutuksia uskomalla ja kuvittelemalla mitä sitten huvittaa :mrgreen: .

Mulla lähtee nykyään aina muisti kun savuttelee, ei ihan kokonaan, mutta aika heikkoja kuvia muistaa seuraavina päivinä,ennen ei ole koskaan, tai harvoin mennyt muisti?

Thoxium

Post by Thoxium » Mon 06 Apr 2009, 13:34

Aesma wrote:
Thoxium wrote:Onko kellekään tullut semmoista oloa kuin kelattaisiin taaksepäin? Samalla tavalla kuin leffaa kelais taaksepäin, tuntuu ja näyttää samalta?
Joo aika usein tapahtuu tällästä.. Mutta yleensä mun päälle valuu sellainen tunne että se on tulevaa, ja olen joskus tulevassa(tulevaisuudessa) kokenut saman. Ihan erilaista kuin deja vu mielestäni.
Joo toi on tuttua usein, kun polttelee liikaa sativaa(?). Hieman epämiellyttävä olotila kun tuntee elävänsä saman hetken uudestaan, menee semmoseen imuun joka alkaa kelata sun elämää taaksepäin, mutta kuitenkin edespäin.

Aesma
OD

Post by Aesma » Mon 06 Apr 2009, 13:43

Thoxium wrote:
Aesma wrote:
Joo toi on tuttua usein, kun polttelee liikaa sativaa(?). Hieman epämiellyttävä olotila kun tuntee elävänsä saman hetken uudestaan, menee semmoseen imuun joka alkaa kelata sun elämää taaksepäin, mutta kuitenkin edespäin.
Joo, nimenomaan sativan kanssa, muutenkin sativaa polttaessa musta tulee vähän hysteerisempi ja se tekee siitä hetkestä yleensä epämielyttävän, menenkin nyt partsille aamu paukuille(polttamaan jotain aiempien päivien jämiä, yhyh)...

Edit: Btw *naurahdus* tekstit alkaa "Joo, joo, joo"... joo.. meen.. joo.. :mrgreen:

Siva
Kameleontti

Post by Siva » Sat 11 Apr 2009, 10:07

On hyvää hassistakin, kuten afga. Oon törmännyt tuolla pääkaupungin suunnilla siihen. On niinku hyvää settiä. Rakastuin. Matkustan Afrikkaan ja pystytän omenapuun.

Mutten kyllä unohda ikinä kukkakokemusta, sillon oli jtn muuta kukkaa pienenä lisänä ja sen lisäksi Northern Lightsia (tai jtn..) ja oli tosi kujalla. Tämmösiä enää niin hehkutusta saavia pärähdyksiä sekakäyttäjän elämässä tulee harvoin sanottua, oikeasti.
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Fri 17 Apr 2009, 12:50

Samat vaikutukset mulla.. Älä kuumota siellä :lol:
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.

Thoxium

Post by Thoxium » Sun 19 Apr 2009, 16:28

Varmaan muillekin tulee näitä mega ylianalysoivia tiloja pilvestä välillä, polttelin tossa melko hyvän benzopöhnän päälle paukut bongista (vapotettuna ei tuu mitään ylianalysointeja), niin iski taas itseanalyysi päälle, mut tällä kertaa ilman ahdistusta, tietenkin kun benzoja alla. Lopulta onpinkin siitä yliaanalysoivasta tilasta itsestäni, mutta silti en varmaan enää pysty polttamaan pilveä suoraan bongista, etenkään porukassa.

Siva
Kameleontti

Post by Siva » Wed 22 Apr 2009, 09:05

Mulla on nyt parina kertana yhdestä tietystä lätkästä tullut heti polttamisen jälkeen huono olo ja raskasta huohotusta n. 10-15min. Ei normaalia hengähtämistä kun polttaa kyykästä. Menee jo tyhmäksi toi polttaminen jos tää jatkuu. :E
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.

dredi
LD50

Post by dredi » Sat 09 May 2009, 15:34

On hyvää hassistakin, kuten afga.
Tai hyvä liba, tai temple nepal (suosikkini)... Joku kaverinkaveri toi joskus vuosia sitten pienen määrän temple nepalia suomeen, sitä myivät sitten about 15e gramma (kun normihinnat siihen aikaan oli katukaupassa 8e vähittäismyynnissä ainakin) eikä kyllä kukaan valittanut hinnasta sen jälkeen kun oli ekat paukut polttanut.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!

Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale » Sun 10 May 2009, 12:23

Kannabis vaikuttaa nykyisin nostavan kauas yli ihmiskokemuksen, oma lihallisuus ja hetkellisyys tuntuu enää kaukaisesti pahalta ja maailma on kokonainen, MAAILMA on mahtava. Ihmiset eivät ole kuolevia muistoja ja ohimenevää harhaa ja elämän on auringosta toiseen laskeutumista. Mutta ah selvänä....

Toisinsanoen polttamalla nykyisin tulee kyllä huomattavasti erinlainen olo kuin ennen, mutta se on vain merkki siitä että on kasvanut jostain vaiheesta seuraavaan.
All things are equal, there are no special things.

Thoxium

Post by Thoxium » Mon 11 May 2009, 23:16

Ehkä johtuu Sativasta, tulee vain polttaessa, vapottaessa taas ei mitään tällaista. Kaikki äänet muuttuu todella ärsyttäviksi, jotenkin yliteräviksi ja korvia särkeviksi. Jopa hidas musiikki kuulostaa liian nopealta. Ruoka maistuu epämiellyttävälle, kuin olisi syömäkelvotonta. Ajatukset rupee kulkemaan liian nopeasti ja tulee helposti ajatuslooppeja, negatiivisia sellaisia, ei paranoidisia, mutta itseensä keskttyviä huonoja ajatuksia. Tuntuu välillä että silmät menee kieroon jos katselee jotain, oikeasti ei tietenkään näin ole, mutta tuntuu ettei pysty katselemaan kohdetta laajasti vaan silmät automaattisesti hakee yhteen pisteeseen johon ne terävästi porautuu syvemmälle. Sitten rupee päässä pyörimään pahimmassa tapauksessa. Lievää ahdistusta, välillä voimakkaampaa, välillä vähempää.

Onkohan paniikkikohtaus vai vain tavallista voimakkaampi paukkuahdistus? Huomiotavaa, ettei näitä oireita tule ollenkaan vapotaessa, vaan vain polttaessa kukkaa. Oletan siis että jokin tietty kannabioidi tuota aiheuttaa. Ei oikein houkuta enää poltella.

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Sun 14 Oct 2012, 23:01

Mul tuli aikoinaan, ei nykyää enää tuu melkee ikinä, varmaa ku en enää ihan alottelija oo, ni semmone et alkaa pyörii. Vähän niinku itsestään, jos istun ni joko mul lähtee ylätorso kiertämään akselinsa ympäri, tai sit se vetää sillee edestakas. :roll:

mitä vittuu, oks teil ikin ollu? Kyl sen pysty pysäyttään jos halus, mut yleensä ei nähnyt syytä miksi olisi näin pitänyt tehä.

Mun teoria on et kroppa ei ihan osaa käyttäytyy niin vitun pilvessä. Mut sittemmin se on tottunut siihen.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

Aesma
OD

Post by Aesma » Mon 15 Oct 2012, 05:39

Thoxium wrote:Ehkä johtuu Sativasta, tulee vain polttaessa, vapottaessa taas ei mitään tällaista. Kaikki äänet muuttuu todella ärsyttäviksi, jotenkin yliteräviksi ja korvia särkeviksi. Jopa hidas musiikki kuulostaa liian nopealta. Ruoka maistuu epämiellyttävälle, kuin olisi syömäkelvotonta. Ajatukset rupee kulkemaan liian nopeasti ja tulee helposti ajatuslooppeja, negatiivisia sellaisia, ei paranoidisia, mutta itseensä keskttyviä huonoja ajatuksia. Tuntuu välillä että silmät menee kieroon jos katselee jotain, oikeasti ei tietenkään näin ole, mutta tuntuu ettei pysty katselemaan kohdetta laajasti vaan silmät automaattisesti hakee yhteen pisteeseen johon ne terävästi porautuu syvemmälle. Sitten rupee päässä pyörimään pahimmassa tapauksessa. Lievää ahdistusta, välillä voimakkaampaa, välillä vähempää.

Onkohan paniikkikohtaus vai vain tavallista voimakkaampi paukkuahdistus? Huomiotavaa, ettei näitä oireita tule ollenkaan vapotaessa, vaan vain polttaessa kukkaa. Oletan siis että jokin tietty kannabioidi tuota aiheuttaa. Ei oikein houkuta enää poltella.
Kuulostaa ihan itseltäni.. Kiinnostaiskin kuulla miten Thoxilla menee nykyään polttelun suhteen? Mahtaako kukaan tietää? :D

Tosin kun tuosta ahdistavasta vaiheesta pääsee yli ja kun kohtaa ne omat ahdistukset ja pelot niin sen jälkeen tulee yleensä parin tunnin jälkeen oikeen taianomaista aikaa mikä motivoikin edelleen polttelemaan toisinaan.

Voi ollakkin, että ne äänet ärsyttää sen takia, että ne ahdistukset siellä mielen sisällä pitää kohdata ja voittaa ennen kuin voi jatkaa eteenpäin ja nauttia taas.

SynaKine
Psykonautti

Post by SynaKine » Tue 16 Oct 2012, 03:51

VanXskua wrote:Mul tuli aikoinaan, ei nykyää enää tuu melkee ikinä, varmaa ku en enää ihan alottelija oo, ni semmone et alkaa pyörii. Vähän niinku itsestään, jos istun ni joko mul lähtee ylätorso kiertämään akselinsa ympäri, tai sit se vetää sillee edestakas. :roll:

mitä vittuu, oks teil ikin ollu? Kyl sen pysty pysäyttään jos halus, mut yleensä ei nähnyt syytä miksi olisi näin pitänyt tehä.

Mun teoria on et kroppa ei ihan osaa käyttäytyy niin vitun pilvessä. Mut sittemmin se on tottunut siihen.
Tasapainoaisti heittää häränpyllyä. Itse tykkään istahtaa alas, sulkea silmät ja meditoida paukuissa. Tuntuu juuri tuolta kuin kuvailit, kuin keho kiertäisi akselinsa ympäri, tai kuin näkisi ja tuntisi 360 astetta ympärilleen. Jos antaa tunteelle tilaa, tuntuu kuin lähtisi hitaasti leijumaan korkeammalle ja korkeammalle, kunnes jossain vaiheessa palaa takaisin istuma-asentoon tuttuun kehoon. Ilman paukkujakin tulee tuo leijailufiilis melko helposti mietiskellessä, mutta silloin ei tule akselinympäripyörimis-tunnetta. Mahtavia fiiliksiä joka tapauksessa.

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Thu 18 Oct 2012, 02:08

SynaKine wrote:
VanXskua wrote:Mul tuli aikoinaan, ei nykyää enää tuu melkee ikinä, varmaa ku en enää ihan alottelija oo, ni semmone et alkaa pyörii. Vähän niinku itsestään, jos istun ni joko mul lähtee ylätorso kiertämään akselinsa ympäri, tai sit se vetää sillee edestakas. :roll:

Jos antaa tunteelle tilaa, tuntuu kuin lähtisi hitaasti leijumaan korkeammalle ja korkeammalle, kunnes jossain vaiheessa palaa takaisin istuma-asentoon tuttuun kehoon.
Tää on kans tuttu tunne! silmät sulkiessa kuvailisin sitä sillee et tuntuu ku todellinen ruumis ois jonku 20 metrii taka-alaviistoon susta ja sit sä oot joku "mieliruumis" tai jotai.
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Soppaluu
Lepakko

Post by Soppaluu » Sat 20 Oct 2012, 00:10

Joo.. Kaikki tuntuu oudolta ja tosi erilaiselta pilvessä. (no shit?)
Mut välillä ne asiat kokee tosi ahdistavina ja pahoina. Sillon kun poltin ekoja kertoja ja sain ihan kunnon kukkaa kerran niin olin ihan muussa maailmassa, ei se tuntunut todelliselta. Ahdisti koko ajan ja luulin olevani robotti kunnes tajusin että mullahan on äiti, en voi olla robotti! Joo. Mut siitä se paniikki sitten eteni.

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Fri 02 Nov 2012, 20:44

mulla tää selkeesti auttaa löysään vatsaan. :) siks ollukki koko päivän savuis. tai ehken mä vaan huomaa pajois? tiäppä sit.

niin kuin myös ummetukseen.
niin takuulla pajautat.

Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis » Sat 03 Nov 2012, 01:59

VanXskua wrote:mulla tää selkeesti auttaa löysään vatsaan. :) siks ollukki koko päivän savuis. tai ehken mä vaan huomaa pajois? tiäppä sit.

niin kuin myös ummetukseen.
Ja myös tuntuu aiheuttavan molempia ainakin kroonikolle. Riippuu poltteleeko vai nitkuttaako. Silti sanonta sanoo että savujen jälkeen paska lähtee aina jompaan kumpaan suuntaan.
Parhaat karstat on pohjalla.