Kannabis vaikuttaa oudosti

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
Thoxium

Kannabis vaikuttaa oudosti

Post by Thoxium » Thu 27 Sep 2007, 10:42

Olen tässä vähän miettinyt, aina kun olen kunnon kukkaa vetänyt, niin siinä sit pikkuhiljaa huomaa että esim. sydämmen tykytys tuntuu koko kehossa, ja sit kaikki siitä johtuvat ilmiöt tuntuis tulevan siitä. ELi pystyy vaikka tuntemaan ittensä naulojen påä'äälä, sillein että pyörittelet ittees siinä ja tunnet ne pistot kehollasi. no sitt ku keskityt oikeen siihen sydämmen tykytyksenen niin se laantuu, ja sitä pystyy kontrolloimaan ite, et mite nopiasti sitä liikuttaa tai hitaasti. voi esim mennä näin tk...tk.tk.tk.tk.tkjtktktktktktktk ja sit pistää hiljaseks taas, no kuiteski sit ku rupee miettii ni rupee epäilee että nää kaikki tuleee vaan sydämmen tytyksestä, mut sit taas kun sitäki pystyy säänöstelee, testasin just ja pysty pysäyttämään sydämmen, ssillain ettei tuntu enää mitään. niin ja muute silmät kiinni tuntuis menevän pienelle matkalle. asiat unohtuu kyl heti, nytkään en muista mitä tein väähät aikaa sit.

nii että onko muilla samanlaista budin kanssa?

Touchet
Moderator

Re: Kannabis vaikuttaa oudosti

Post by Touchet » Thu 27 Sep 2007, 10:55

"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924

Thoxium

Post by Thoxium » Thu 27 Sep 2007, 11:57

hmm, meen iote kohta testaa tota, täytän ison pesällisen budii ja vedän maratonin, putkeen kaks pesällistä, hirveesti keuhkoissa pidän jotain 1min sit päästän savut ulos. meneepä muute aika todella hitaasti, 1min tuntuu vitun pitkältä.

frapathea

Post by frapathea » Thu 27 Sep 2007, 16:11

Soot vaan sekasin.

MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito » Thu 27 Sep 2007, 16:30

1min täysin turhaa pitää keuhkoissa, kaikki tarvittava/mahdollinen imeytyy sinuun Thoxium jo muutamassa sekunnissa.
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-

Usoda
LD50

Post by Usoda » Thu 27 Sep 2007, 16:31

Mä en edes pystyis pitää minuuttia keuhkoissa.
Jo salvian 30sek on aika vaikea.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava

Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna » Thu 27 Sep 2007, 23:26

MetsänNeito wrote:1min täysin turhaa pitää keuhkoissa, kaikki tarvittava/mahdollinen imeytyy sinuun Thoxium jo muutamassa sekunnissa.
Niinhän ne sanoo... mutta itselläni ei kyllä siltä ole koskaan tuntunut.

bol
Kameleontti

Post by bol » Thu 27 Sep 2007, 23:45

Lähde puuttuu, mutta jossain näin sanottavan, että 90% THC:stä imeytyy 5 sekunnin sisällä.
Hieman oudosti kirjoitettu, mutta toivottavasti ymmärrätte mitä yritän sanoa.

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Tue 02 Oct 2007, 16:44

Lymykonna wrote:
MetsänNeito wrote:1min täysin turhaa pitää keuhkoissa, kaikki tarvittava/mahdollinen imeytyy sinuun Thoxium jo muutamassa sekunnissa.
Niinhän ne sanoo... mutta itselläni ei kyllä siltä ole koskaan tuntunut.
Kyllä selkeän eron voi huomata siinä pidätteleekö esim 5, 10 tai 15 sekunttia.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.

Thoxium

Post by Thoxium » Tue 02 Oct 2007, 17:13

hah :lol:
Älkää ottako xanoreita ja budii samaan aikaan :|

Thoxium

Post by Thoxium » Wed 03 Oct 2007, 11:15

Ihan hirveet vainoharhat iski eilen parin älyn ja myöhemmin jointin jälkeen. Kokoajan tuntu et kohta kuollaan tai tapahtuu jotain kauheeta, sit pääsin kotiin ni en uskaltanu lähtee huoneesta hakee ruokaa ku tuntui että siellä vaanis joku tappaja. Sit musiikkia kun kuuntelin, niin kuvittelin (toivottavasti) kuulleni jotain pikkupirun ääniä. Hyi vittu, toiste en vedä noin vahvaa kukkaa noin paljon. Pitää opetella käyttämään tota...

skirtfeber
Moderator

Post by skirtfeber » Wed 03 Oct 2007, 15:46

jos sul o oikeesti vahvaa kukkaa epäilen et pystys pitää täysii hittei keuhkos 1min.
when the going gets weird, the weird turn pro.

Thoxium

Post by Thoxium » Wed 03 Oct 2007, 17:57

nojoo ehkä max. 20s oon pitäny.
Koitan täs harjotella vainoharhaisuuden pois, tuntuu jo paremmalta, ei saa mennä paniikkiin ja tunea paranoidisuutta 8)

ishtar
Psykonautti

Post by ishtar » Wed 03 Oct 2007, 23:11

kannabis ei sovi kaikille :? itelle ei ainakaan. oon huomannu samoja efektejä :roll:

Thoxium

Post by Thoxium » Thu 04 Oct 2007, 00:26

ishtar wrote:kannabis ei sovi kaikille :? itelle ei ainakaan. oon huomannu samoja efektejä :roll:
Nijaa, en sanois etteikö mulle sopis. Jos kunnolla relaa eikä välitä vainoharhoista niin pystyy rauhottuu.
Tuli muute mieleen, kun tuli vedettyä yks päivä kaks kertaa älystä sit myöhemmi jointista pilvee, niin rupes tuntuu et oon vitun iso, katoin nii näytin helvetin isolta. Kyselin kavereilta onks niillä psykedeelisiä efektejä, sano et ei. Yleensä tuntuu kun olis tosi painava ja iso kivi sylissä, joka painais mut maata päin, jne muita efektejä. Onhan noi ihan hauskoja, kunha pääsis kunnolla paranoidusuudesta eroon, se on aika vittumaista.

Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna » Thu 04 Oct 2007, 01:01

Älkää poltelko DXM-pilveä.

Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö » Thu 04 Oct 2007, 01:06

Viime viikolla vihdoin vaikutukset vetivät varsin vallattoman vahvaan hassuunpassuun olotilaan, tuntui että pää liukui vatsani kohdalle kun vedin sitä alaspäin ja kaulaa kurkottamalla olin kuin kirahvi. Ensimmäistä kertaa tuli tuollaista psykedelimäistä vääntyilyä kannabiksesta. Poltin silloin damista tuotua lätkää, aika tosi omaperäisiä vaikutuksia tuosta muutenkin tullut tähän mennessä.
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!

Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna » Thu 04 Oct 2007, 01:11

bol wrote:Lähde puuttuu, mutta jossain näin sanottavan, että 90% THC:stä imeytyy 5 sekunnin sisällä.
Voin sanoa, että minulle käy myös ne loput 10%

Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö » Thu 04 Oct 2007, 01:29

Lymykonna wrote:
bol wrote:Lähde puuttuu, mutta jossain näin sanottavan, että 90% THC:stä imeytyy 5 sekunnin sisällä.
Niimpä. Mieti jos polttaa jointin vaikkapa kymmenellä imutuksella ja ja niistä jokaisesta jää kymmenen prosenttia THC:ta pois, sehän tekee yhteensä ihan liikaa!
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!

CharlieBigPpotato
Kameleontti
Location: Current Short Duration Personal Saviors: Dr. Tom, FMAN, DToX, Crowley, Nietcshe, Artaud

Post by CharlieBigPpotato » Thu 04 Oct 2007, 04:59

Niin sehän tekee 100%!
Yes, YOU can rape your own mind. Fake it till you make it! YOU can finally relax in the safety of your own delusions. Just pray to "Bob", bend over, heil BULLSHIT 3x times, and inject often!
http://www.subgenius.com/bigfist/classic/classic.html

Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna » Thu 04 Oct 2007, 12:35

CharlieBigPpotato wrote:Niin sehän tekee 100%!
Niin ja kuitenkin 100 % hukkaan menevästä THC:stä menee hukkaan niin se tekee yhteensä 200% !!!!!

spasm
OD

Post by spasm » Fri 05 Oct 2007, 19:38

Lymykonna wrote:
Saattaa mennä vähän offiksi, mut mie rakensin säiliön johon voi puhaltaa savut kun jos ei jaksa pitää keuhkoissa. Sit vaan samat savut uudestaan kiertoon, ei mee hukkaan juuri mitään. Siitä voi olla montaa mieltä, kuinka tarpeellista se on. Mutta kun tarpeeksi oudon vempeleen väkertää, on savuissa mitä jännittävintä käyttää sitä.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.

spasm
OD

Post by spasm » Fri 05 Oct 2007, 19:40

Lymykonna wrote:Älkää poltelko DXM-pilveä.
Miksi? Savut dexmeissä on jotain aivan mahtavaa. Vai tarkoittiko tuo dxm-pilvi jotain ihan muuta kun dxm+savu -komboa?

Thoxium

Post by Thoxium » Wed 21 Nov 2007, 00:12

No eipä tuossa enää mitään. Nyt on ihan viime kerrat menneet just niinkuin pitäisi, ei psykoosia, paniikkia tia muutakaan outoa. Mut eipä tota oikeen jaksa poltella, kunnon savut kun vetää niin se on sit varma ettei seuraavaan neljään tuntiin jaksa liikkua paljon yhtään paikaltaan, hyvä kun jaksa edes mennä hakemaan ruokaa tai muuta vastaavaa, vaikka on vitun kova nälkä. Ehkä oon vaan polttanu tosi raskasta indicaa?

Hyvä jos tota kasvattais ite, niin varmaan 24/7 ajasta samalla paikalla polttelemas pilvee, semmosta megajumittelua, en oikeen tykkää, tai ainakana kovin usein.

RoboPoski
Lepakko

Post by RoboPoski » Wed 21 Nov 2007, 03:15

spasm wrote:
Miksi? Savut dexmeissä on jotain aivan mahtavaa. Vai tarkoittiko tuo dxm-pilvi jotain ihan muuta kun dxm+savu -komboa?
Mäkin ennen poltin aina savut dxm-tripillä ja ennen sitä koska pukkas aina alussa nauseaa. Viime aikoina oon nauttinu todella mahtavista "puhtaista" dxm-kokemuksista. Lopussa savut on kyllä poikaa että pääsee nukkumaan. Jos on.

spasm
OD

Post by spasm » Wed 28 Nov 2007, 15:46

RoboPoski wrote:
spasm wrote:
Mäkin ennen poltin aina savut dxm-tripillä ja ennen sitä koska pukkas aina alussa nauseaa. Viime aikoina oon nauttinu todella mahtavista "puhtaista" dxm-kokemuksista. Lopussa savut on kyllä poikaa että pääsee nukkumaan. Jos on.
Kyllä peakin yli mennään yleensä ilman savua, enemmän laskuissa tulee polteltua.. Ne aistivääristymät....mm...Välillä menee tuolla kombolla hyvinkin paljon visuaaliseksi..

Mut takaisin aiheeseen.

Nykyään tuntuu että mitä tahansa huumetta otan, pääsen/joudun/HEheh tripille. Kummallista, mutta ei haittaa. Ehkä olen vain avoimempi ja alttiimpi psykedeeliselle kokemukselle huumeidenkäytöstä johtuen. Tänään taas..

yoshimura
Psykonautti

Post by yoshimura » Wed 05 Dec 2007, 17:15

mulla on nyt ongelma poltin 2 puol grammaa ruohoa tuli aika jumittava ja todella ahdistava ja vainoharhainen olo sitten olojen jälkeenkin on ahdistanut todella paljon välillä enenmmän välillä vähemmän että mitä helvettiä tässä pitäisi tehdä psykoosia ei pitäisi tullla kun on seroquel lääkitys :( :( :(

frapathea

Post by frapathea » Wed 05 Dec 2007, 18:43

yoshimura wrote:mulla on nyt ongelma poltin 2 puol grammaa ruohoa tuli aika jumittava ja todella ahdistava ja vainoharhainen olo sitten olojen jälkeenkin on ahdistanut todella paljon välillä enenmmän välillä vähemmän että mitä helvettiä tässä pitäisi tehdä psykoosia ei pitäisi tullla kun on seroquel lääkitys :( :( :(
hiisihän kai vahvistaa aika hyvin sitä olotilaa mis oot ku poltat ni jos joku esim. alitajuisesti ahdistaa ni voisin kuvitella että se vahvistais sen ahdistusfiiliksen. Esim niiku

Thoxium

Post by Thoxium » Wed 05 Dec 2007, 19:14

yoshimura wrote:mulla on nyt ongelma poltin 2 puol grammaa ruohoa tuli aika jumittava ja todella ahdistava ja vainoharhainen olo sitten olojen jälkeenkin on ahdistanut todella paljon välillä enenmmän välillä vähemmän että mitä helvettiä tässä pitäisi tehdä psykoosia ei pitäisi tullla kun on seroquel lääkitys :( :( :(
Hehe, tuttu tilanne, koskaan en osaa pitää aisoissa doupin vetoa. Oli aika jännää ajella kaverin kans moottoritietä pitki kylille, ku tuntu vahvasti siltä et kohta ajetaan rekkaa päin, tai joitan. Semmone olo oli et nyt eletään viimeset hetket elämässä, et filmi mun elämästä juoksee jo silmissäni, semmone oikeen mystisen vainoharhane olo, olin 100% varma et ajetaan kohta kuolemakolariin.

Sit mentiin toise kaverin luo, mentiin hiisailee mettään, oli ihan pilkkopimeää jo. Oli jännää ku epäilin jotain puita ihmisiks, vitunmoine kuumotus oli. Sit jointtia polttaessa, tuntui et olisin kasvanu pari metriä, katoin kavereita ni ne näyttä paljo pienemmiltä ku normaalisti, tuntu et olisin jotain 3m.

Sit myöhemmin ku lähin kotiin, niin en pystyny hakee ruokaakaan, vaikka oli helvetin iso nälkä. Pidin oven kiinni ja oli vahvasti tunne että oven taka odottaa joku puukon kanssa, et pääsis puukottaa mut. Musiikin pistin täysille, sillä aina kun oli hiljasta rupesin kuulee epäilyttäviä ja pirullisia ääniä. Sit ne tunkeutui jossain vaiheessaa musiikkiin.

Sit uskallauduin ottamaan parit xanorit, vähentämään tota oloa, vaikka epäilin pitkään että ne siell' plinkissä koittaa saada mut suljetulle, ku suosittelivat ottamaan xanoreita.

Tota olotilaa kuvais parhaiden sana "painajaisuni".

No sit seuraavina kertoina psyykkasin itteni pois tosta olotilasta ja nykyään onkin pilven polttaminen puhdasta jumittelua, eli ihan mukavaa.

Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti » Wed 05 Dec 2007, 21:15

Onko outoa että polttaa paskaa lehteä ja varsia n.3g ja joutuu yhtäkkiä tarantinon ohjaamaan elokuvaan. Kaikki mihin katsoin zoomautui lähelle vaikka olikin oikeasti n.20m päässä. :shock:
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?