Kannabis huumeseuloissa

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
seppo600
Lepakko

Re: Kannabis huumeseuloissa

Post by seppo600 » Tue 21 Feb 2012, 19:38

Siis kreatiinia ja c-vitamiini poretabletteja vaikka tai enivei kuhan on c-vitamiinia, mutta eikö kannabis oo rasvaliukonen ja bentsot ei?? ja miten tuo sitruunatiiviste, cicilia vai miksi ne sitä sanoo? eikö seki kusta värjää?
Last edited by seppo600 on Tue 21 Feb 2012, 19:46, edited 1 time in total.

testeri420
OD

Post by testeri420 » Tue 21 Feb 2012, 19:45

hideo wrote:Siis kreatiinia ja c-vitamiini poretabletteja vaikka tai enivei kuhan on c-vitamiinia, mutta eikö kannabis oo rasvaliukonen ja bentsot ei??
On rasvaliukosia bentsoja, ei kaikki mut kuitenki on... Jonka takia ihmetykseni on suuri kun porukka rännää kaikki bentsot mitä käsiin saa??
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

Huiko
LD50

Post by Huiko » Tue 21 Feb 2012, 20:50

Yritänpä nyt vääntää rautalangasta... Sillä ei oo mitään väliä onko jokin aine sitä tai tätä. Kun vesitankkaus tehdään tarkoituksena on että hivenaineita ja muuta ei siinä kusena ulostulevassa nesteessä olis, vaan se ois suurimmalta osaltaan vettä.

C-vitamiini värjää, koska siinä on väriaineita ja kreatiini-arvot tarkistetaan aina jos näytettä epäillään vesiseulaksi. Siksi siis kreatiinimonohydraattia ja C-vitamiinitapletteja tai pore-vastaavia lisäksi siihen veteen mitä tankkaatte seuloja varten.

Ja en mene lupaamaan että tuokaan keino mikään satavarma kikka olisi. Parempi kait tuokin on yrittää jos ne seulat on pakko antaa? Paras keinohan on jättää antamatta.

Siihen että kyypakkaus auttas mihinkään uskon vasta kun joku jotain kunnollista tutkimusta tuo näytille aiheesta.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Tue 21 Feb 2012, 21:49

Huiko wrote:C-vitamiini värjää, koska siinä on väriaineita
Ömm, C-vitamiinihan on pelkkää askorbiinihappoa eikö...?

B-vitamiinit ainakin tekee kuseen tosi keltasen jopa vihertävän värin. Vahvan B-vitamiinipillerin jälkeen kusella kattoo silleen :shock: et mitä vitun avaruuskusta oikein tulee... C-vitamiinin kanssa en oo pistäny merkille(ei oo silleen tullut lisäravinteena hirveesti käytettyä), mut molempien ollessa vesiliukosia vitamiineja, luulis niitten erittyvän virtsaan ja värjäävän sen...

Huiko
LD50

Post by Huiko » Tue 21 Feb 2012, 22:12

Tossa omassa on: Happamuudensäätöaine (E330, E500), Maltodekstriini, Askorbiinihappo, Aromit, Makeutusaine (E952, E954), Täyteaine (E420), Väriaine (E160a) ja nimi on Vitaplex C-vitamiini poretabletti - Appelsiini. Mutta voi toki olla ettei kaikissa valmisteissa ole. Tämä siis vain minun tiedoillani.

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Wed 22 Feb 2012, 07:43

Kyllä mulla ainakin vesiseuloja antaessa c-vitamiini värjännyt. Yhesti en ottanut ja väritöntä oli... :right:
Olivat tuolloin joka vesiseulalla eli kolmesti,positiiviset. THC ei näkynyt.
3l vettä ja c-vitamiinia ja (lusikallinen?) kreatiinia. Plääh..

Mutta eipä noita oo tullut erityisemmin harjoitettua vaikka oiskin joskus seuloja ollut.
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

Kosmonautti
Psykonautti

Post by Kosmonautti » Sat 25 Feb 2012, 03:48

ei aamun ekoja kusia koskaan. Vesitankkaus 3l, kuselle. Sit vitamiinitabletteja ja appelsiinimehuja..
Ja sit seuloissa jos kysyy ootko polttanu niin sano että olet ollu passiivisessa savussa kun muut ovat polttaneet mutta olet itsekieltäytynyt ja kysyt että näkyykö siinä se...

Aina meni läpi, kerran kun tiesin et olis ollu kusitestit niin kävin kusella ennen näytteenottoa ja sanoin että en voi nyt antaa näytettä vaan seuraaval kerralla. olin a klinellä piripäissäni.
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja

Rastis
Lepakko
Location: I'm everywhere. I'm in the air you breath, and in the ground you walk on.

Post by Rastis » Wed 16 May 2012, 00:18

Tuli taas seulavarotus tossa tänään ja huomiseks seulat :D ei kyllä jännitä yhtään, mutta tossa vaan kelasin ku kaikki puhuu ettei aamukusia kannata antaa ni sehän taitaa perustua siihen että kaikki kuona-aineet jotka on yön aikana kerääntyny rakkoon tulee ekoilla pihalle..

Mutta asiaan kun tuli tossa mieleen ku joskus kuulin että noita kuona-aineita erittyisi enemmän virtsaamisen alku-ja loppuvaiheessa ni pitäneekö paikkaansa että näyte kannattaisi vielä antaa "keskeltä" prosessia ? :foil:
"Kaikki tässä maailmassa on joko moraalitonta, laitonta tai lihottaa"

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Wed 16 May 2012, 00:38

Rastis wrote: ni pitäneekö paikkaansa että näyte kannattaisi vielä antaa "keskeltä" prosessia ? :foil:
Näin ainaki neuvotaan. :roll: Suosittelen kyllä jos haluat mahdollisimman suuret onnistumisprosentit.. ;)
Life = The Trip

Rastis
Lepakko
Location: I'm everywhere. I'm in the air you breath, and in the ground you walk on.

Post by Rastis » Wed 16 May 2012, 14:19

Nyt sitte jännitys päällä ku ei saanu eile unta ku oli niin tiukka aikataulu ni ei saanu unta illalla ennen ku hiisas(vittu mä oon hölmö :D) mut juu lantrattu on kaffella siiderillä ja 4l vettä... sormet ristiin koko psykonauttien yhteisö :foil:

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Wed 16 May 2012, 14:33

Peukut pystyy. :up:
Life = The Trip

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Sun 20 May 2012, 21:58

Rastis wrote:Nyt sitte jännitys päällä ku ei saanu eile unta ku oli niin tiukka aikataulu ni ei saanu unta illalla ennen ku hiisas(vittu mä oon hölmö :D) mut juu lantrattu on kaffella siiderillä ja 4l vettä... sormet ristiin koko psykonauttien yhteisö :foil:

Miten kävi? :/
Life = The Trip

Rastis
Lepakko

Post by Rastis » Wed 23 May 2012, 15:32

psychiCTalent wrote:
Rastis wrote:Nyt sitte jännitys päällä ku ei saanu eile unta ku oli niin tiukka aikataulu ni ei saanu unta illalla ennen ku hiisas(vittu mä oon hölmö :D) mut juu lantrattu on kaffella siiderillä ja 4l vettä... sormet ristiin koko psykonauttien yhteisö :foil:

Miten kävi? :/
Ei oo mitään puhelua tullu perästä päin eli toistaseks on toivo korkeella ja en oo menossa kysymäänkää ku reseptit uusittiin jo ni saan 3kk pamit ja mirtat tässä taas ni ei niin paljon ees kiinnosta juuri nyt :) mutta on mahdollista tietysti että on toi U-Huum-O menny varmistukseen ja sitä venaillaan nyt.... tulokset toisaalta kyllä kiinnostais vitusti :D

bol
Kameleontti

Post by bol » Sat 18 May 2013, 12:28

Kannattaa olla varovainen ettei liikoja lantraa pissaa :).

Ennen testejä join ehkä yhteensä 2-3 litraa nesteitä, söin aamupalan ja yhden mitan kreatiinia sekä otin multi-tabsin. Ilmesesti nesteitä tuli nautittua liikaa, koska pissatessani purkkiin huomasin että tämäpä on aika kirkasta.
Testi tuli takaisin, koska kreatiiniarvot olivat niin pienet ettei näytteestä voinut tehdä luotettavaa ottoa huumausaineista. Syön jokatapauksessa lihaa joka päivä, ja käytän myös kreatiinia koska treenailen aktiivisesti. Eli jos haluaa tankata sitä kreatiinia pissaan, nii kannattaa vaan ihan reilulla kädellä ottaa sitä (3-4 rkl tai mitallista) tunti tai pari ennen testejä sekä c-poretabletit taitaa värjätä virtsaa paremmin kuin multi-tabsit.

Kivaahan tässä on se, että testien jälkeen poltin kolmen päivän aikana ehkä gramman pelkästään jointeista. Nyt saadaan nähdä näkyykö se satunnaiskäyttö kuinka pitkään.
Uusien testien ja viimeisen käyttökerran välillä tulee olemaan kahdeksan päivää.

Toivottakaa mulle onnea, ettei duunipaikka lähde alta :cheers:

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Thu 06 Jun 2013, 15:18

Riboflaviini eli B2-vitamiini on se joka ainakin värjää kusen voimakkaasti. C-vitamiinista en tiedä, itse ottaisin varmuudeksi pari grammaa C-vitamiinia, pari vahvaa B-monivitamiinikapselia, muutamaa päivää ennen seuloja alkaisin tankkaamaan kreatiinia ja ottaisin tosiaan reilulla kädellä tuota kreatiinia vielä veden tankkaamisen yhteydessä ja sitä ennen.

Raskasta lihasreeniä tekevillä on muutenkin kreatiinitasot alempana kuin muilla.

Travel
Psykonautti

Post by Travel » Sun 04 Aug 2013, 18:34

Mulla oli satunnaiskäyttöä n. kuukauden välein, poltin n. 1g bujua ja ei näkynyt 12 päivän päästä labratesteissä virtasta. Nyt poltellu 1,5vuotta joka päivä, en kyllä tiiä millon uskaltautuisin mennä testeihin.
Kaikki mitä kirjoitan, on vain oman pääni sisäistä fiktiota, jossa todellisuus on kaukaa haettua.

Velho
LD50

Post by Velho » Sat 17 Aug 2013, 17:59

Yleensä näkyy päivän jos sitäkään kun ei kovin useasti tule polteltua
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Breaker
Karvakuono

Post by Breaker » Mon 19 Aug 2013, 15:01

Mulla on hypännyt 7vkon jälkeen vielä positiiviseksi kannabis kun joskus vieroituksessa sitä ihmetteli
lääkärikin. Tosin poltin kohtuu paljon jokapäivä vuosia.
Normaalit ajat ovat miehillä siinä 3-5vkoa ja naisilla monesti hieman nopeammin poistuu eli 2-4vkoa näin
lonkalta heitän.
Nuo ajat siis meinaa, että polttaa useamman kerran viikossa eikä mitään 0,2g savuja.

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Tue 20 Aug 2013, 12:00

Breaker wrote: Normaalit ajat ovat miehillä siinä 3-5vkoa ja naisilla monesti hieman nopeammin poistuu eli 2-4vkoa näin
lonkalta heitän.
Tähä pakko heittää että epäilisin tätä. Koska naisille enemmän rasvaa kehossa noin yleensä. Aineenvaihdunta ja rasvaprosentti vaikuttaa kaikkein eniten. Jos oikein langanlaiha on ni ei siellä kauaa mikään kerkee näkyyn.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

Ganjasaurus
Karvakuono

Post by Ganjasaurus » Tue 08 Jul 2014, 17:00

Jos käyn lääkärissä ottamassa verikokeen ja olen polttanut paukkua. Niin näkyykö se heti jos sitä ei käy tutkimaan erikseen? Btw tyhmäkysymys :)
Sossuu turpaa 6-0 ja kannabis lailliseksi

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Tue 08 Jul 2014, 17:17

hatsi näkyy veressä niin kauan ku olet paukuissa plus ehkä jokunen tunti siihen päälle emt. ei näy ellei sitä erikseen katota. mitä ne nyt tuskin harrastaa perus verikokeissa. jos luovutat verta, ne tavalla tai toisella haluaa varmistaa ettei veres oo mitää dirty juttui kute huumeita tai verta.

mut ei kantsi mennä tiettyjä arvoja antamaan paukuissa, vaikuttaa esim. insuliinitasoihin. ehkä vaikuttaa tosi moniin verikoetuloksiin, vaikkei ois sillee efektiä tutkittavaan asiaan. en tiä, spekuloin.

ei sillä, että olisin olettanut sinun olevan paukuissa kokeissa. katsos, kun en tiedä, kysymyksesi oli hieman epäselvä. ehkä olet/olit menossa, ehkä et.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

Ganjasaurus
Karvakuono

Post by Ganjasaurus » Sun 12 Apr 2015, 10:31

Täytyy taas vaultista kysyä neuvoa. Elikkäs poliiseille päätyi kyhäri minkä välissä oli muutama vihreä muru. En myöntänyt mtn ja se kyhäri lähti lisätutkimuksiin. Ja siinä kyhärissä oli ollut pelkkää lehteä, eli saako poliisit selville mitä siinä on ollut vai jääkö huomaamatta lehden alhaisen thc pitoisuuden takia? :doh:

Huiko
LD50

Post by Huiko » Sun 12 Apr 2015, 11:25

Kyllä ne sen saa selville jo haistamalla, mutta onko sillä väliä?

Sanot vaikka että joku koiranleuka työnsi yks päivä postiluukusta mainosten mukana, etkä ollu vielä heittäny pois. :)

Käyttöjutuissa et myönnä mitään. Jos itse ainetta päätyy poliisille, ne kyllä laskee montako "annosta" siinä on. Jos ottavat "lapinkulta"-näytteen, niin pari kertaa oot just kokeillu ja kaisaniemestä ostit mustalta mieheltä. ;)

Ganjasaurus
Karvakuono

Post by Ganjasaurus » Sun 12 Apr 2015, 11:34

Kallio wrote:Kyllä ne sen saa selville jo haistamalla, mutta onko sillä väliä?

Sanot vaikka että joku koiranleuka työnsi yks päivä postiluukusta mainosten mukana, etkä ollu vielä heittäny pois. :)

Käyttöjutuissa et myönnä mitään. Jos itse ainetta päätyy poliisille, ne kyllä laskee montako "annosta" siinä on. Jos ottavat "lapinkulta"-näytteen, niin pari kertaa oot just kokeillu ja kaisaniemestä ostit mustalta mieheltä. ;)
Eipä se lehti tuoksu yhtään ja saako ne muka muutamasta lehen murusta jotain thc lukuja irti?

Huiko
LD50

Post by Huiko » Sun 12 Apr 2015, 11:37

Eikä sillä olisi edes väliä. Mistä sua edes syytettäisi jollet itse sano käyttäneesi? Parista murusesta alustalla?

Älä panikoi. :D

Ganjasaurus
Karvakuono

Post by Ganjasaurus » Sun 12 Apr 2015, 16:33

Kallio wrote:Eikä sillä olisi edes väliä. Mistä sua edes syytettäisi jollet itse sano käyttäneesi? Parista murusesta alustalla?

Älä panikoi. :D
Nojoo totta totta

nausea
Karvakuono

Post by nausea » Sun 17 May 2015, 23:48

Saako sitä thc:tä olla yhtään veressä ettei lähde kortti. Poltin jonku 0,15 ja parin päivän päästä pysäytti autolla ja kielitestissä näky selvästi. WTF? Sit kämpän ratsaus ja sieltä löyty n.0,05. Eli lähteeko se autokortti automaattisesti sit kun tulokset tulee vaikka siellä olis kuinka vähän tahansa pitoisuudet? Mitäs mulla on edessä nyt? Huh mitä paskaa!

reikäpää
Tuppisuu

Post by reikäpää » Wed 31 Jan 2018, 17:39

Mikähän on kun itseltä otetaan noita pikaseuloja joissa dipataan testeri kusipurkkiin, niin kannabis ei ole näkynyt seuraavana päivänä polttelusta, vaikka noin puoli grammaa hiisasin ja toisella kertaa poltin noin 0,3g eikä näkynyt kahden päivän päästä seuloissa. Testataankohan noissa multa otettavissa seuloissa se pelkkä thc eikä sen metaboliittejä ja mikähän mahtaa olla thc:n puoliintumisaika? Mietin vaan, että uskaltaakohan sitä aina sillointällöin poltella kukkaa, jos on tiedossa, ettei ole seuloja pariin päivään tulossa vai voiko se kannabiksen näkyvyys vaihdella tilanteesta riippuen? :foil:
Paska meno menettelee siinä missä muutkin menot. Ja vikoist vedoist saatu OD riittänee selonteoks.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 31 Jan 2018, 22:00

Kannabis pysyy enemmän silloin, kun enemmän polttaa. Eli on se aina riski...

Mut sit jos pidempään polttaa niin sit alkaakin pysyyn kuukausia....
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!