Ajatuksia, ihan mistä vaan

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
boost
Lepakko

Re: Ajatuksia, ihan mistä vaan

Post by boost » Sun 29 Oct 2017, 23:58

Lopetin röökin ilman, että "edes yritin". Tajusin, millainen ahdistus/masennus kohtauksen laukaisija se on. Suosittelen kaikkia, jotka kärsii ahdistuksesta yhdistämään noi pisteet, niin voi lähinnä alkaa ahdistaa ajatus aamu kessusta.
Olen myös pitänyt kannabiksesta tole taukoa, jonka aikana olen tajunnut, että myssyissä on suurempi tarve käydä röökillä, kun vaatii enemmän taukoja jotain tehdessä. Siis sillä tavalla, että kannabiksen avulla pystyn keskittymään kerralla paljon pidempiä aikoja, joten tauoilla on suurempi merkitys. Ilman vihreää mun tekeminen on ollut sellaista levotonta on/offia.
Onko muita, jotka lopettanut näin? Ja jos, niin millasia on teidän kokemukset nikotiini vieroitusoireista sitten vähän pidemmän ajan jälkeen?

Opiaate
Apteekki

Post by Opiaate » Thu 16 Nov 2017, 06:15

Tuli eilen taas käytyä Vinkissä hakemassa perustarvikkeet.
Tosi mukavia tätejä ja nuoria naisia tuol kyl on.
Kyseli mun DOC:ta ja oonko ajatellu/haluaisinko lopettaa, johon tottakai vastasin että kukapa vittu ei haluais.
Pienen juttutuokion päätteeks laitto mulle lähetteen H-klinikalle ens maanantaiksi, joten aattelin mennä käymään ja kattoo millasia vaihtoehtoja niillä ois tarjota.
Pitkälle katkolle en oikein pääse lähtemään, ilman kunnon sumplimista kun on vakkariduuni ymsyms.
Mut pisti kyl miettimään taas. Silleen ihan kunnolla.

Hessutico
Psykonautti

Post by Hessutico » Sat 18 Nov 2017, 23:57

Olen tullut johtopäätökseen ettei Lyrica + alkoholi kombo ole kovinkaan hyvä. Hetken aikaa sai rauhoittua ja makoilla ja unohtaa ahdistuksen, ei siinä mitään, ainakin kun tarpeeksi lyricaa otti. Mutta helvetti kun tuli kaatuiltua sohvalta ja kävellessä horjui ihan helvetisti seinään osuen, vaikkei viinaa paljoa tullut otettua. Lyrican perkele tekee tuota mulla.

Muutenkaan ei lyrica mulle mitään oloja varsinaisesti anna, en edes tiedä miksi käytän. Vähän se rauhoittaa kuitenki, ehkä siinä syy.
Broken body, broken mind, makes a merry cocktail.