Kusitesti

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens » Wed 04 Apr 2007, 15:02

frapathea wrote:jos esim. oopiumia nautin niin meneekö läpi jos sanoo, että on saanut panacod reseptin (jos se on totta) ja että opa olisi siitä? vai näkeekö ne että siinä on muutakin kun kodeiinia? edelleen sellainen halpa peruskusitesti.
Positiivisen tuloksen opiaateille saa vaikkapa kodeiinia sisältävällä ilman reseptiä myytävällä yskänlääkkeellä. En oikeastaan tajua, mitä opiaattien testaamisella haetaan. Sitä nyt ei vaan voi jälkeenpäin testata helposti yleistestillä. Toisin sanoen positiivinen tulos ei anna aihetta edes epäillä mitään eikä toisaalta negatiivinen tulos todista mitään.

Mythbusters kokeili mausteena käytettävien unikonsiementen syömistä, ja pikatesti näytti opiaatteja. Näillä maustettuja sämpylöitäkin kokeilivat, en muista riittikö se.
AD_HD @ synirc

Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein » Wed 04 Apr 2007, 16:39

Kyllä se riitti. Toinen söi kakkua jossa oli unkonsiemeniä ja toinen sämpylöitä. Monta eri testiä teki ja kaikki oli positiivisia.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.

frapathea

Post by frapathea » Wed 04 Apr 2007, 18:20

Kuulostaa varmaan uskottavalta kun selittää seulontahenkilökunnalle että "mää söin unikonsiemenleipiä, siitä ne opiaatit tulee!", mutta mitäs niillä on sanottavaa :wink: Aika kätevää. Kiitos hyvät vaulttilaiset! Olen kiitollinen!

:roll:

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Wed 04 Apr 2007, 18:24

Tässä on pari pätevänoloista linkkiä, mitkä kannattanee vilkaista:

http://www.vshp.fi/medserv/klkemi/fi/oh ... taohje.htm

http://www.yhtyneetlaboratoriot.fi/kasi ... .asp?id=51
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

mr.codeine
Karvakuono

Post by mr.codeine » Thu 05 Apr 2007, 00:42

ite oon joutunu eräässä laitoksessa antan seuloja (selane seulonta kone jonka tulos riittää oikeuteenki todisteeks) ja huomasin että ainakin cannabiksen saa negatiiviseksi juomalla vitusti vettä ja käymällä kusella enen seuloja monesti. (olin olu polttamatta 2kk mut polttelin ennen seuloja 4pvä n.5-10g läpyä päivässä) myös leivinjauheen olen huomannut huijaavan ainakin pika testejä erittäin hyvin. nyt mietin mitä teen ku pitäs ens su "ehkä" antaa seula, ja oon viime lauantaista asti vetäny piriä n.1g/vrk ja subua n.2-4mg/vrk (sitä ennen lähes 5kk tauko molemmissa) eli haluaisin tietää muita hyviä huijaus keinoja (subu otetaa pikatestillä jos sitä ees testataan) en haluis ton pirin näkyvän siellä. ainii, ja la otin myös pari medipamia mut ne pystyn selittään. kusen laimeudella ja värillä ei ole mitään väliä. auttakaa jos pystytte kaikki keinot käy, mut sellasta seulan huijaus juttua en kerkiä tilata. anteeks tän pituus ja sekavuus mut oon pireissä ja subuis, enkä voi sille mitään. kiitos etukäteen. :shock: + 8) = :D

frapathea

Post by frapathea » Thu 12 Apr 2007, 23:21

Kuulin, että sitruunamehun juonti auttaa... Onko todenperää?

Parempi olla koska jos ei niin positiivista tulee niin ettei pää siedä.

RiotStarter
Apteekki

Post by RiotStarter » Fri 13 Apr 2007, 17:51

frapathea wrote:Kuulin, että sitruunamehun juonti auttaa... Onko todenperää?

Parempi olla koska jos ei niin positiivista tulee niin ettei pää siedä.
En oikein usko noihin..Mut ehkä..Mut vesi on kuitenkin kaikista paras omien kokemuksien perusteella...2pv poretta ja hittiä siinä sivussa..2päivän päästä testit oli ja negatiiviset..2litraa vettä ja paljon kusemista ja bvitamiiniä.. :wink: EDIT:ja kannattaa kusta siihen purkkiin siinä kusemisen "keskivaiheessa" :lol:
2000-luvun sakilainen.

räpeltäjä
Tuppisuu

Post by räpeltäjä » Sun 22 Apr 2007, 03:34

onhan noita keinoja vesi on havaittu toimivaks ja oon myös leivinjauhetta/ruokasoodaa käyttäny mut niiden toimivuudesta en runsaan vesimäärän takia osaa sanoa, mutta kaveri sai puhtaat luultavasti soodalla koska ei juonu vettäkä normaalia enempää. kannattaa kusta mahdollisimman monta kertaa juonnin yhteydessä että "röörit" puhdistuu. tosin olen kuullut väitteen, että jos juo ja kusee paljon ennen seuloihin menoo ni piri näkys helpommin mut toi voi olla kyl urbaanilegenda. ainii, ja ainaki pseudoefedriini
pistää metamfetaminin näkyyn useissa seuloissa, myös sellasissa "ei pikatesteissä" (kuultu päihdealan työntekijältä) normi efedriiniki saattaa metan tai poreen näyttää. kannattaa pikatesteissä kuitenki kieltää kaikki, kunnes lähettävät yhtyneille ja näet itse sen siitä lapusta. sori tän pituus mutku on hirvee tarve kirjoittaa tai räpeltää jotain. :shock:

Vaeltaja
Tuppisuu

Post by Vaeltaja » Tue 01 May 2007, 15:23

Onko kenelläkään tällä palstalla kokemuksia huumetesteistä avovankiloissa? Olen nimittäin lähitulevaisuudessa joutumassa lusimaan, koska olen totaalikieltäytyjä.

Kiinnostaisi tietää, kuinka usein niitä testejä siellä järjestetään ja saako sieltä samantien lähtöpassit suljetulle, jos testi on positiivinen. Ja jos käry käy, niin missä ajassa on mahdollista päästä takaisin suljetusta avolle?

Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna » Tue 01 May 2007, 15:33

Vaeltaja wrote:Onko kenelläkään tällä palstalla kokemuksia huumetesteistä avovankiloissa? Olen nimittäin lähitulevaisuudessa joutumassa lusimaan, koska olen totaalikieltäytyjä.

Kiinnostaisi tietää, kuinka usein niitä testejä siellä järjestetään ja saako sieltä samantien lähtöpassit suljetulle, jos testi on positiivinen. Ja jos käry käy, niin missä ajassa on mahdollista päästä takaisin suljetusta avolle?
Mielipidevangin oppaassa lukee näin:
Rangaistuslaitos tai sen osia voidaan määrätä päihteettömäksi. Nykyään avolaitokset ovat tällaisia. Päihteettömään laitokseen saapuvalta otetaan virtsanäyte, mikä kannattaa huomioida omassa toiminnassa ennen laitokseen astumista, sillä positiivinen tulos saattaa johtaa avolaitospaikan menetykseen. Viranomaisten mahdollisuudet kontrolloida vankeja ko. asian osalta ovat päihteettömiksi määrätyissä laitoksissa muutenkin suurempia kuin muissa (ks. 6j).

Vaeltaja
Tuppisuu

Post by Vaeltaja » Tue 01 May 2007, 17:55

Mielipidevangin opas on kyllä tuttu. Kiinnostaisi vain tietää, että kuinka usein niitä huumetestejä siellä järjestetään. Olen saanut sellaisen käsityksen, että testit ovat ns. yllätystestejä, eli niistä ei sen kummemmin varoitella etukäteen. Lisäksi kiinnostaisi tietää, seuraako positiivisesta tuloksesta automaattisesti siirto suljetulle, sillä mielipidevangin oppaassakin sanotaan, että positiivinen tulos saattaa johtaa avolaitospaikan menetykseen.

frapathea

Post by frapathea » Thu 03 May 2007, 13:19

Näkyykö tänä klonatsepaami seuloissa? Mitään tietiao? Perus kustesti. Muistaakseni siinä oli ainakin näitä perus kulttihUUmeita, eli LSD, kannabis, opiaatit, amfetamiini jne. Tässä vain faijan kanssa mietittitt, että voiko ota ottaa ahdiaukssnee laittomasti??

Anteeksi kirjoitusasuy, olen vieläinv vähäv pöhnissä eiliseltä

frapathea

Post by frapathea » Fri 25 May 2007, 15:36

Frapan tyhmät kysymykset part 32534536... :(

Jos oon ollut hiisaamatta yli kuukauden ja seulat hohkaa negaa jne niin jos nyt hiisaan ja meen viikon päästä seuloihin niin tuleeko positiivinen vai ei?

Olkaa kilttejä :( :( :(

Eli ts. näkyykö ne sen aikaa kun normaalisti kertakäyttö?

skirtfeber
Moderator

Post by skirtfeber » Fri 25 May 2007, 19:17

tuskimpa. huonol mäihäl näyttää siltä väliltä et ne ei voi sanoo onko positiivine vai negatiivine.
when the going gets weird, the weird turn pro.

Nancy
Tuppisuu

Re: Kusitesti

Post by Nancy » Mon 01 Oct 2007, 14:37

varmoi aineita jotka ei näy testeis/ ei testata ollenkaa?

frapathea

Post by frapathea » Mon 01 Oct 2007, 15:36

Nancy wrote:varmoi aineita jotka ei näy testeis/ ei testata ollenkaa?
Bensa ja mustikkamehu. Erowidistä voi kattoo esim yksittäisiä aineita jos miettii sen syömistä/haistamista/polttamista/rännittämistä/jtn jos on epävarma olo...Sienet ei ainakaan näy kai!

spasm
OD

Post by spasm » Fri 05 Oct 2007, 21:38

Daa dirlandirlandaa.. On mulla bensaa suonissa ja vauhtia kallossa.. daa dirlandirlandaa.. atomaklypsiini ei näy testeissä! Hyvää ja harmaata!
Kylmyys johtuu lämpötilasta.

Huiko
LD50

Post by Huiko » Sun 29 Aug 2010, 10:46

imbesil wrote:En tiedä oliko nyt järkevää nostaa tämän takia, mut oon syönyt nyt yli kuukauden kaikenlaisia bentsoja (Rivatril, Xanor, Stilnoct yms pamit) ja ois seulat parin viikon päästä. Miten tota testii voi kusettaa ?
Eihän noitten nyt mun ymmärtääkseen pitäis edes näkyä enää parin viikon päästä? Ellet sitten oo vetäny noita ihan sikana. Ja jos sulla sattuu olemaan reseptit niin mitä väliä? Pameissa sitä paitsi noista pisin puoliintumisaika ja sekin kerkeää kyllä kadota. Nyt sitten lopetat napsimisen testiin asti ja kuset puhtaat. ;) Muistaakseni jarruista löytyy nuo puoliintumisajat.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

CYKO
Kameleontti

Post by CYKO » Sun 29 Aug 2010, 12:24

Huumetestistä ei välttämättä ilmoiteta kuin vasta sinä päivänä kun se aiotaan ottaa. Itse sain kerran tietää työhönottoterveystarkastuksesta 5pvää etukäteen. Olin edellisenä päivänä ottanut ronskisti iv buprea ja myöskin sama linja oli jatkunut 7-9 päivää sitä ennen.

Eli lopetin heti bupren vetämisen vaikkei mistään huumeseulasta ollut kukaan puhunukkaan. Siinä tarkastuksen yhteydessä ilmoittivat että nyt kuset purkkiin ja niinhän minä teinkin. Noin viikon päästä tuli kenkää kun tulokset tulivat takaisin ja testissä oli kuulemma näkynyt buprenorfiini + sen metaboliitteja. 3kk olin ehtinyt ko. firmassa töitä paiskia.

Neste
OD

Post by Neste » Sun 29 Aug 2010, 23:14

http://shop.cleanu.de/epages/61559281.s ... cts/081001

Onko kokemuksia? Huomataanko että on synteettistä?
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

Hz0
Apteekki

Post by Hz0 » Mon 30 Aug 2010, 00:20

Toisesta topicista kopsailtua:

Yhtyneet laboratoriot: Taulukko 3. Huume- ja lääkeaineiden viitteelliset toteamisajat virtsanäytteestä tehdyssä seulontatutkimuksessa.

Käytetty aine toteamisaika

Kannabis (mm. THC)
Kertakäyttö < 3 vrk
Tavanomainen säännöllisempi käyttö < 4
Päivittäinen käyttö < 10
Pitkäaikainen päivittäinen käyttö** < 36

** Kannabisjohdannaiset varastoituvat rasvakudokseen, ja ne vapautuvat vähitellen verenkiertoon ja erittyvät edelleen virtsaan.

Stimulantit
Amfetamiini 2–3 vrk
Kokaiini 2–3
Metamfetamiini < 2
MDMA (ekstaasi) < 2

Bentsodiatsepiinit
Alpratsolaami 2–7 vrk
Diatsepaami 4–5
Dikaliumkloratsepaatti 5–14
Klooridiatsepoksidi 5–14
Midatsolaami 2–3
Oksatsepaami 5–14
Tematsepaami 5–7
Triatsolaami 1–2
Tsopikloni 2–3

Opiaatit
Metadoni (korvaushoitoannos) * 7–9 vrk
Kodeiini/morfiini < 1
6-monoasetylmorfiini (MAM) 2–4 tuntia
morfiini(glukuronidi) < 2 vrk
kodeiini(glucuronidi) < 3
dekstropropoksifeeni/normetaboliitti* 6–48 tuntia
dihydrokodeiini < 2 vrk
buprenorfiini* 48–56 tuntia
buprenorfiinikonjugaatit* < 7 vrk

Muut
Fensyklidiini* 2–30 vrk
LSD* < 1

* Pikatestit ja immunoanalysaattorilaitteet eivät löydä näitä aineita, vaan ne vaativat oman seulontamenetelmän. Buprenorfiini voi olla positiivinen pidempään, jos kyseessä on aineen krooninen väärinkäyttö.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Mon 30 Aug 2010, 21:47

mietin tässä seuloissa tänää käyneenä että
näkyykö doupit kauemmin veressä vai kusessa?
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

Petri6
OD

Post by Petri6 » Tue 31 Aug 2010, 13:00

Mushruumis wrote:mietin tässä seuloissa tänää käyneenä että
näkyykö doupit kauemmin veressä vai kusessa?
Kusessa. En jaksa etsiä linkkiä, mutta ainakin erowidin mukaan aineet näkyvät kusessa huomattavasti kauemmin kuin veressä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

enc0re
Karvakuono

Re:

Post by enc0re » Wed 01 Sep 2010, 16:27

Vaeltaja wrote:Mielipidevangin opas on kyllä tuttu. Kiinnostaisi vain tietää, että kuinka usein niitä huumetestejä siellä järjestetään. Olen saanut sellaisen käsityksen, että testit ovat ns. yllätystestejä, eli niistä ei sen kummemmin varoitella etukäteen. Lisäksi kiinnostaisi tietää, seuraako positiivisesta tuloksesta automaattisesti siirto suljetulle, sillä mielipidevangin oppaassakin sanotaan, että positiivinen tulos saattaa johtaa avolaitospaikan menetykseen.
Tähän vastatakseni jos joku muu miettii samaa asiaa, Ne testit on ns. yllätystestejä mutta todellisuudessa siinä on selkeä kaava, max 1 kerran kuussa kusettavat.
Aika helppo laskea siitä sit että kun on käyny kusella kerran niin ainakin 3 viikkoa rauhallista aikaa ellei sitten itse sekoile jotain.
Ja kyllä, suletulle lähtö poikkeuksetta jos testissä kiinni jää, en ole nähny yhtään tapausta jossa näin ei olisi käynyt.
Hauska esimerkki:
yksi tyyppi pomppasi testeissä, joutu suletulle ja siellä sitten tarkoissa testeissä/puhutteluissa kävi ilmi että ei se ollu mitään vetäny, syöny vaan kaupasta ostettuja sämpylöitä mutta ne siemenet aiheutti väärän tuloksen :D Pääsi sitten about 2 viikon reissun jälkeen takas avolle.
Heräätkö koskaan painajaisista
Puhutko paskaa ja kiellätkö kaiken
Haluatko nähdä uuden painajaisen
Hengitä rauhassa ota varovasti
Loppu on lähellä se on viimeinen Rasti

jumalatjalassa
Lepakko

Post by jumalatjalassa » Wed 01 May 2013, 16:25

Vähän kusinen tilanne päällä. Faija on alkanut saada vihiä mun käytöstäni. Ei tosiaan arvosta. Onko mahdollista että se taluttaa mut tk:seen ja sanoo, että ottakaahan seulat ja että he suostuvat sen maksutta tekemään? Kieltäytymään en ala, jos niin käy. Se ainakin herättäisi liialti epäilyksiä.

rebirth
Apteekki

Post by rebirth » Wed 01 May 2013, 21:52

jumalatjalassa wrote:Vähän kusinen tilanne päällä. Faija on alkanut saada vihiä mun käytöstäni. Ei tosiaan arvosta. Onko mahdollista että se taluttaa mut tk:seen ja sanoo, että ottakaahan seulat ja että he suostuvat sen maksutta tekemään? Kieltäytymään en ala, jos niin käy. Se ainakin herättäisi liialti epäilyksiä.
Ei isäs voi pakottaa aikusta ihmistä purkkiin kusemaan jollei poliisi tai joku muu vastaava satu olemaan. Joten senkun rohkeasti vain kieltäydyt kusemasta jos meinaa viiä. Muista myös kiskasta herneet nenään ja ruveta valittamaan asiasta.
Toisaalta voithan toki huoletta kusasta sinne purkkiin sillä sullehan ne testitulokset niistä lähetettäis ei isälles(oletan toki ettet ole holhouksen alainen tai sovi muuta asiasta testaus paikassa). Tulokset saatuasi sanot vaan et negatiiviset oli ja jos hän rupeaa todisteita kinamaan niin yllättäen olet jo "vahingossa" heittänyt paperin roskiin ja nyt voitkin hermota siitä että hän ei luota sanaasi jne.

frapathea

Post by frapathea » Wed 01 May 2013, 22:25

rebirth wrote:Tulokset saatuasi sanot vaan et negatiiviset oli ja jos hän rupeaa todisteita kinamaan niin yllättäen olet jo "vahingossa" heittänyt paperin roskiin
Itse asiassa aika monesti tällaisista testituloksista etenkin niiden ollessa negatiivisia vaivaudutaan korkeintaan soittamaan. Näin itselläni jopa silloin, kun alaikäisenä jouduin psykpolin kautta käymään seuloissa. Positiivisista tuli paperi, jossa oli eritelty aineet, joista positiivinen oli napsahtanut, ja negatiivisesta vain puhelu, että "ei löytyny mitään", samoin kuin vesiseuloista. Eli tuotakin voi käyttää tekosyynä.

rebirth
Apteekki

Post by rebirth » Thu 02 May 2013, 16:59

Aah luulin että tuollaisessa kertaluontoisessa testauksessa lähetetään aina paperillinen todistus oli tulos mikä hyvänsä, sori väärästä infosta my bad. Ite oon saanu lekurin kautta aina sillon tällöin lipareen seulan tuloksista, mutta yleensä on juurikin vain suullisesti mainittu et "negatiiviset on niin kuin pitääkin olla".

kytkinlevy
Karvakuono

Post by kytkinlevy » Mon 15 Jul 2013, 19:06

Viikon syönyt oksikodonia n. 80mg/vrk. Kuinkahan kauan näkyy seuloissa? Tuon taulukon mukaan kodeiini ja mopo eivät kauaa näkyisi.. :roll:
Kotona ja matkoilla.

frapathea

Post by frapathea » Mon 15 Jul 2013, 19:36

Oksikodoni näkyy virtsassa 3-4 päivää, mutta sitä ei yleensä testata eikä se näy peruskusitestissä, joissa opioideista testataan tietääkseni pääsääntöisesti morfiini ja sen metaboliitit (ja ehkä buprenorfiini, en oo varma).

IHMISET. Jos haluatte tietää, kuinka kauan joku aine näkyy virtsassa, saatte monen monituisissa tapauksissa nopeimman vastauksen käväisemällä Erowidissa ko. aineen sivulla ja etsimällä esittelypalkin alla olevasta listasta – yleensä ensimmäisen alaotsikon alta – [Aineen nimi] & Drug Testing -linkin. Siellä näkyy oikein hyvät perustiedot aineen testattavuudesta ja havaittavuusajoista.