The Psychoactive Vaultin ilmapiiri !

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens » Mon 21 May 2007, 17:40

korolli wrote:Tämä sattuu olemaan ainoa tietämäni foorumi millä porukka on mun standardeille riittävän löysäperseisitä.
Eli joku korkean äo:n omaava voikin tuosta rivien välistä lukea, että muilla foorumeilla en juuriikaan kirjoittele.
+ Informaation taso on vähintäänkin kiitettävä.

Muttamutta bentsosensorini ovat havaitsevinaan pientä perseiden jäykistymistä tämän jälkeen kun tänne on ilmestynyt moninkertainen määrä admineita. Mutta admineitahan tänne tarvitaankin, jotta vaultti pysyy yhtä viihtyisänä, kuin tähänkin mennessä. Tänne kun rekisteröityy tasaiseen tahtiin uusia huumehörhöjä (ja huumepoliiseja :foil:) pitämään kommuuniamme pystyssä.

Mutta kyllä ilmapiiri tosiaankin on sitä parasta A-luokkaa.
HYVÄ VAULT! :D

Edit. ei ollut tarkoitus mollata admineita. He ovat pikemminkin seuraus eikä syy tälle lievälle hanurin jäykkyydelle.
Pieniä pikku heikkouksia löytyy jeesuksestakin (siis tosi pieniä) että ollaan ilosia että aurinko paistaa ja linnut laulaa...

Pahoittelen hyvin rivatril pitoista postausta.
Näin voisi sanoa. "Perseen jäykistymisen"(on sellaista sitten jo tapahtunut tai ei) syyksi näkisin, että kasvavalle foorumille jossain vaiheessa väistämättä ilmestyy häiriköksi luettavia käyttäjiä.
AD_HD @ synirc

jakoavain

Post by jakoavain » Mon 21 May 2007, 22:03

Itse edustan tätä mutu-pullamössö kansaa täällä.. On täällä parit tyypit jotka heittävät todella harvoin huumoria / aina asiallista tekstiä joista tulee vähän sellainen *maanmatonen* fiilis.

Kokemuksia ja tietoa kun ei ole paljoa :oops:

Tarvii sanoa, että viimeaikoina kun täällä on tullut vietettyä aikaa muutenkin kuin huumehista lueskellessa.. Kieltämättä. Helvetin asiallista porukkaa! Naisiakin jopa, :lol:

Kiitoksia teille!

Kalastaja, luv ya<09<<09<08

Usoda
LD50

Post by Usoda » Mon 21 May 2007, 23:31

Mielestäni täällä on hyvin kotoisa ystävällinen ilmapiiri.
En tunne oloani täällä vaivautuneeksi kuten foorumeilla yleensä tunnen (että kokoajan miettisin että uskaltaako tätä kirjoittaa/sanoa)
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava

frapathea

Post by frapathea » Tue 22 May 2007, 12:43

Usoda wrote:Mielestäni täällä on hyvin kotoisa ystävällinen ilmapiiri.
En tunne oloani täällä vaivautuneeksi kuten foorumeilla yleensä tunnen (että kokoajan miettisin että uskaltaako tätä kirjoittaa/sanoa)
Itselläni on hyvin samankaltainen fiilis nykyään. Aluksi pelkäsin koko foorumia enkä kirjoittanut pitkään aikaan mitään, nyt suollan kaiken paskan mitä mieleen tulee... Ei se kaikkia miellytä ehkä, mutta ainakin olen lempeä...

rebirth
Apteekki

Re: The Psychoactive Vaultin ilmapiiri !

Post by rebirth » Fri 14 Jun 2013, 20:16

Upitaan ylös vuosia hautautuneena ollut keskustelu.

Sanoisin että vaultin yleisilmapiiri on hyvä. Täällä on todella hyväksyviä ja tukevia ihmisiä kun ei oo kukaan tullut edes nillittimään mun angsti avautumisista vain päinvastoin on kannustettu ja kerrottu omia koettelemuksia. Täältä on hyvin saanut vastauksia ja ohjeistuksia päihteisiin liittyviin kysymyksiin vaikka välillä onkin kysellyt aivan typeriä itsestäänselviä asioita.
Mielenkiintosta luettavaa vaultti on pullollaan ja on todella positiivista kun täältä kautta löytää kaikkea kiinnostavaa muutakin kuin päihdeaineista. Toisinaan täällä on todella kiinnostavia keskusteluja ja väittelyitä käynnissä (useasta mielenkiintoisesta väittelystä kuuluukin suuren suuri kiitos frapathealla :) )
Jotenkin teidän ihmisten kirjotusten lukeminen on saanut itseänikin pyrkimään kehittämään yhä enemmän itseäni parempaan suuntaan elämän joka osa alueella. Vaultti ja vaultin kannustava ilmapiiri on osatekiänä edes auttanut minua kääntämään elämäni suunnan kohti parempaa ja mielekkäämpää huomista.

En tiedä mitä tekisin ilman vaulttia :love:

NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero » Mon 17 Jun 2013, 17:58

Jokusen vuoden ku tätä pläränny niin onhan tästä ollu vitusti hyötyä. Muutamat OD tapaukset, hengenvaara tai sit joku skitsopaniikki yms. oon saanu handlattua, (tai autettua muita) iha tän foorumin informaation ansiosta.

En mää oikee jaksa kirjotella, mullei oikeestaa oo IMO mitää nii tärkeetä sanottavaa. Varsinkin kun yritän ajautua ulos tästä elämäntavasta (ja joka toinen päivä KAIKKEE MULLE HETI VITUSTI LISÄÄ!) Mut lueskeltua tulee viel.

Iha hyvä joo, kirjotelkaaha kaikki vauhtihirmut ja laiskiaiset ja pipopäät ynnä muut hörhöt, nii on luettavaa.

Etten vahingossa viel raitistu.

Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja » Fri 21 Jun 2013, 04:19

Hyvä ilmapiiri, erittäin :up:
ja haluan kiittää koko vaultin kansaa kaikesta informaatiosta jota olette tänne jakaneet. Olen oppinut paljon uutta täällä. Kaikki hyvin, mutta välillä alkaa itessä vähän ärsyttämään se että tuun aina tänne pore päissään kirjotteleen iha mitä sattuu :oops: pitäis keksiä joku juttu ettei aina nousuissa tuu/pääse tänne höpötteleen yli-innokkaasti. Mutjoo, Vaultti on kyl tosi asiallinen foorumi jossa hyväksytään kaiken rotuiset/tyyppiset ihmiset.
Pisteet modeille.
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani

placebo
Kameleontti

Post by placebo » Mon 24 Jun 2013, 17:02

Hmm. Vaulttissa on kyl mun mielestäni ilmapiiri hyvä. Tätä ny on tullu semmonen kaks vuotta lurkittua enemmän tai vähemmän keskusteluun osallistuneena. Ehkä en se kaikkein aktiivisin kirjottelija ole, enkä todellakaan se joka pystyy lyömään faktoja pöytään. En varmaan ole se kaikkein hauskinkaan.
Kaikkein tärkein asia minulle itselleni tässä foorumissa on se minkä jo moni on nostanutkin esiin. Informaatio. Täällä Vaultissa silti oikeestaan puhutaan Asiaa Asiasta Asiallisesti, vaikka monesti väitetäänkin että täällä ei enää niin korrektia homma oliskaan.

Totuus on ehdottomasti se, että täällä käsitellään tärkeitä asioita/tabuja/pahoja asioita/elämänpelastavia aiheita kylmänviileästi ja korrektisti. Oon sitä mieltä että ilman tätä foorumia moni ihminen olis saattanu kuolla. Tää foorumi on tällä hetkellä mulle ittelleni se kaikkein tärkein tiedonlähde päihdekokeiluitani varten! Ja kyl tääl silti osataan huumorilla suhtautua asioihin, kaikki tehdään kuitenki rentoutunees ilmapiiris!
Periaatteet perustana, totuus selustana.

Rimbaud
Karvakuono

Post by Rimbaud » Sat 29 Jun 2013, 22:17

Ilmapiiri on vitun leppoisa. Nuorempana (tyhmempänä) kun tätä selailin niin kutkutti se, miten kaikki "rikolliset" ovat kokoontuneet yhteen punomaan juoniaan. Nyt kun on kokemuksia monenlaisista harrastuksiini liittyvistä foorumeista - musiikki, pokeri, sähkötupakka ja kirjallisuus - niin on pakko sanoa että täällä, vastoin "sanoeihuumeille"-tyyppisen taviksen mielikuvaa, on ehdottomasta analyyttisin ja vapaasanaisin meininki.

frapathea

Re:

Post by frapathea » Sun 30 Jun 2013, 00:40

frapathea wrote:
Usoda wrote:Mielestäni täällä on hyvin kotoisa ystävällinen ilmapiiri.
Itselläni on hyvin samankaltainen fiilis nykyään. Aluksi pelkäsin koko foorumia enkä kirjoittanut pitkään aikaan mitään, nyt suollan kaiken paskan mitä mieleen tulee... Ei se kaikkia miellytä ehkä, mutta ainakin olen lempeä...
Jaha, terveisin frapa vuodelta 2007. Oh god :doh:

Joo-oh, on kyllä ilmapiiri muuttunut kovasti näiden pian seitsemän vuoden aikana, jotka oon tänne kirjoitellut. Joskus silloin taannoin rekatessani tuntui ehkä olevan erilaista yhteisöllisyyttä, vähemmän sisäänpäin kääntynyttä ja meininki tuntui yleisestiottaen hörhömmältä ja jotenkin avantgardistisemmalta. Muutenkin nettihuumeskene oli ihan erilainen, silloin porukka veti Kratomia ja Spice-höttöjä, aikana ennen MDPV:tä ja puhtaita JWH-jauheita, tai siis niiden suosiota. :roll:

Totta puhuen, vaikka nolottaakin se peeloilun ja paskanjauhannan määrä, mitä täällä joskus aikoinaan harjoitin, tulee mulle silti kotoisampi olo vanhoja ketjuja lukiessa. Nykyään ykkösmotivaattori täällä käymiseen onkin velvollisuudentunto, kun aikanaan mun urpoilua niin suvaitsevaisesti katsottiin, niin nyt tuntuu että pitää kantaa oma korsi kekoon ja moderoida tunnollisesti kiitokseksi niille pääosin jo foorumilta kaikonneille, jotka aikanaan pitivät paikasta huolta – ja pyörittelivät mulle silmiään...
rebirth wrote:Toisinaan täällä on todella kiinnostavia keskusteluja ja väittelyitä käynnissä (useasta mielenkiintoisesta väittelystä kuuluukin suuren suuri kiitos frapathealla :) )
Lol thx I aim to please. No ei nyt kai!!!!!! Läppä oli! I aim not to please!!! Mut mukava kuulla, että on joku, jota ei ilmeisesti lähinnä vituta mun taipumus alkaa vääntää kättä ihan mistä tahansa. :D

rebirth
Apteekki

Post by rebirth » Wed 03 Jul 2013, 21:17

frapathea wrote: Lol thx I aim to please. No ei nyt kai!!!!!! Läppä oli! I aim not to please!!! Mut mukava kuulla, että on joku, jota ei ilmeisesti lähinnä vituta mun taipumus alkaa vääntää kättä ihan mistä tahansa. :D
Joo ei vituta tuosta tulee itelle kotoisampi olo kun ite oon aina irl väittelees kaikkien kaa ihan pelkästä väittelyn ilosta :D Muutenkin osa omasta mielestäni mielenkiintoisimmista keskusteluista täällä on syntynyt juuri väittelyiden ansiosta.