Katukauppahinnasto amatööreille

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
peltsi
OD

Re: Katukauppahinnasto amatööreille

Post by peltsi » Mon 22 Feb 2010, 00:41

W10 wrote:
peemies wrote:
Pisti silmään tuo Sirdaludin hinta, saman hintainen kuin riva?
Ainakin noiden 6mg depottien kanssa hinta voi pompata, koska ne on kallista kamaa apteekkihinnoillakin. Olikohan 0,70e per 6mg kelakorvauksen jälkeen ja jos siitä vielä voittoa haluaa niin kalliiksi tulee.
Sama kanssa lyricoissa et jengi myy niit jopa halvemmalla ku apteekis :roll:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

Petri6
OD

Post by Petri6 » Mon 21 Jun 2010, 21:59

Tällasta 02-alueella "omissa" piireissä:

Kukka: 10-17e/g
Lätkä: n. 10-12e/g
Nipsut: 10-17e/kpl
Oxycontin: 25e/40mg (Isomman määrän olisi saanut n. 12e/kpl)
Piri: 20-40e/g (useimmiten paskaa, hyvästä voidaan pyytää hieman enemmänkin)
Subutex: 40-60e/8mg
Norspan: 10e/5mg
Bentsot: 0-1e/kpl (Paitis Xanor 0,75e-1e/mg ja Rivatril 0,75e-1e/mg, Dormicum 5e/15mg)
Lyrica: n. 1e/100mg
Tramadoli: n. 1e/100mg
Ardinex ja Panacod: 0,5e-1e/kpl
Sirdalud: 0-1e/2mg
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Rekkamies
Karvakuono

Post by Rekkamies » Wed 21 Jul 2010, 14:01

Nykyään on harmillisen yleistä elättää itsensä ns: "kynytyksellä". En voi kyllä itse väittää että en olisi harrastanut/harrasta vieläkin tätä taiteen alalajia, on se vaan vaikeata (ihan oikeasti) säätöhommissa, niin vittumaista puuhaakin kun se on, jättää ottamatta itelle pieniä provikoita. En toki koskaan paljoa keneltäkään, muttakun meikäläinen ei jaksa häslätä ihan pikkurahoilla, niin jää siitä vähän itellekki päälle, ne voi sitten polttaa, tai vaihtoehtoisesti poistaa, jos vaikka tulee nälkä ;) E: offiavautuminen, en tiedä miksi postasin, en oikeasti tiedä, kai tää jotenki sit liittyy aiheeseen mun mielestä, poistakaa ihmeessä, jos on teidän mielestä aiheetonta :D E2: Eikujoo, tuolla sivulla 1. puhuttiin kusetuksesta, siitä tää kai pulppus.

Spadukka

Post by Spadukka » Wed 21 Jul 2010, 19:42

peltsi wrote:Sama kanssa lyricoissa et jengi myy niit jopa halvemmalla ku apteekis :roll:

Totta kai ku sossu korvaa kaikki :wink:

peltsi
OD

Post by peltsi » Wed 21 Jul 2010, 22:37

Spadukka wrote: Totta kai ku sossu korvaa kaikki :wink:
joo sehä on selvä..mut noistakin vois pyytää muuten enrmmän ku vitun kalliita lääkkeitä
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

HenkkA_
Psykonautti

Post by HenkkA_ » Thu 22 Jul 2010, 03:19

Tampereella:

Budi: 15-20e/g
Amfetamiini: 40e/g
Subutex 8mg: 50-70e
Suboxone 8mg: 30-50e
Temgesic 0.4mg: 5e
Lsd/bromolaput: 15e
Diapam 10mg: 1e
Xanor 2mg: 2e
Dormicum 15mg: 5-8e
Rivatril 2mg: 1-2e
Panacod: 3-5e/levy
Tramal 100mg: n. 1e
Oxycontin 40mg: 20-30e

Velho
OD

Post by Velho » Thu 22 Jul 2010, 16:24

Velho wrote:Amfetamiini: 30-50e/g
Budi 8-20e/g (Heikki 700-1000e)
Lätkä 10-12e/g (Heikki 500-900e)
Heinä 2,5-5e/g
Essot 15e/kp
Subu(8mg) 20-120e/kpl
Temgesic (0,4mg) 12e/kpl
Diapam (10mg) 2e/kpl tai 15e/liuska
Xanor mutterit tai telarit (2mg) 2e/kpl
Tramal 50mg,100mg,200mg 1e/1-1.5e/2e
Lyrica 1-2,5e/kpl
Concerta 36mg/54mg 2-2,5e/kpl
LSD 15e/lappu
Rivatril 2e/kpl
Sirdalud 2e/kpl(?)

Nämä siis minun suhteilla ja idässä.
E. Lisäisin tuohon
xone(8mg) 40-60e
Ketamiini 90e/g
Amfetamiini 30-40e/g
RC:t Millo mitäki löytyy ja hinnat on suhteellisen korkeat tai joskus halvat ihan miten sen nyt ottaa :D
Räjähteillekkin on hinnasto mutten sitä tänne ala laittamaan.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

dazerc

Post by dazerc » Fri 23 Jul 2010, 02:11

Tampere

Lätkä 8-15€/g (heikki 500-800)
Budi 10€-20€/g (heikki 600-1200)
Niitit 10-20€
Subu 30-50€/8mg
Piri 30-50€/g
Kola 120-140€/g (yleensä tän kans on niin, että hinta-laatu suhde on paljon parempi jos on kallista, tiedä sitten miks...)
Ryynit 0,5€-2€/kpl
LSD 8-20€/lappu
Sienet 10-20€/g (mielestäni näitä ei pitäisi myydä...)

Hinta riippuu aika pitkälti siitä, että ostaako kaverilta vai "diileriltä".

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Fri 23 Jul 2010, 02:12

dazerc wrote:Sienet 10-20€/g (mielestäni näitä ei pitäisi myydä...)
Miksei? Huumeita nekin.
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

dazerc

Post by dazerc » Fri 23 Jul 2010, 02:37

Mushruumis wrote:
dazerc wrote:Sienet 10-20€/g (mielestäni näitä ei pitäisi myydä...)
Miksei? Huumeita nekin.
Jotenkin rahan liittäminen psykedeeleihin (varsinkin tatteihin jotka ovat kaikille lähestulkoon ilmaisia) ei vaan käy järkeen... Ajattelen jotenkin niin, että jokainen psykedeelinen kokemus on niin ainutlaatuinen ja opettava minulle, että sille ei pysty määrittelemään minkäänlaista rahallista arvoa. Ensimmäinen trippailuni silokeilla oli ehkäpä elämäni paras ja opettavaisin kokemus ja tulee luultavasti aina olemaan. En olisi ennen sitä uskonut että voin kuolla samaan aikaan kuin olen elossa... Miten esimerkiksi omalle kuolemalle voi asettaa rahallisen arvon?

Jonkun hapon hinnoittelun nyt vielä jotenkuten ymmärrän, kun se kumminkin roudataan tänne pitkän matkan päästä ja on hankala valmistaa.

Rupesipas taas tekemään mieli sieniä =P kohta taas vuosi kulunut viime matkasta.

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Fri 23 Jul 2010, 02:56

dazerc wrote:Jotenkin rahan liittäminen psykedeeleihin (varsinkin tatteihin jotka ovat kaikille lähestulkoon ilmaisia) ei vaan käy järkeen..
Kuinka niin ilmaisia? tarkoitat nyt silokkeja.
Ei tattien kasvattamien oo todellakaan ilmaista,ja pakko jonkun on tienata.
Ei mun mielestä oo väärin että psykedeeleillä rahastetaan,
ois harvinaisen mullistavaa jos ne olis ilmaisia.
Raha se kuitenkin rajoittaa käyttöä?

Voiko seksille antaa rahallista arvoa? Persettäkin myydään?

phuuh..
dazerc wrote:Jonkun hapon hinnoittelun nyt vielä jotenkuten ymmärrän, kun se kumminkin roudataan tänne pitkän matkan päästä ja on hankala valmistaa.
Jospa ne tatitkin on vaikea ''valmistaa''?
Mistä tiedät että ostaisit kotimaisia tatteja? Ite törmännyt ainakin vain ulkomaisiin.

Must on oikein ja todellinen kohtuus että kaikella on hinta.
Vittu kaikki olis helppoa jos olis kaikki ilmaista..

Nyt meni offiksi,sori.
. . . (--) °

dazerc

Post by dazerc » Fri 23 Jul 2010, 03:26

Mushruumis wrote: Kuinka niin ilmaisia? tarkoitat nyt silokkeja.
Ei tattien kasvattamien oo todellakaan ilmaista,ja pakko jonkun on tienata.
Ei mun mielestä oo väärin että psykedeeleillä rahastetaan,
ois harvinaisen mullistavaa jos ne olis ilmaisia.
Raha se kuitenkin rajoittaa käyttöä?

Voiko seksille antaa rahallista arvoa? Persettäkin myydään?
Eivät nyt ihan ilmaisia lukuunottamatta silokkeja, mutta ei se niiden kasvattaminen maksa käytännössä mitään, ainakaan minulle. Korkeintaan 100€ maksaa alkuinvestoinnit ja sen jälkeen tatit on ilmasia lukuun ottamatta uusia kasvualustoja jotka maksaa varmaan 5e... Ja kuinka niin jonkun on pakko tienata? Mielestäni asiat menevät paljon paremmin niin, että kavereille jaetaan omista ja kavereilta saat myös itse takaisin :) Raha ei ainakaan minulla rajoita käyttöä yhtään...
Mushruumis wrote: Jospa ne tatitkin on vaikea ''valmistaa''?
Mistä tiedät että ostaisit kotimaisia tatteja? Ite törmännyt ainakin vain ulkomaisiin.

Must on oikein ja todellinen kohtuus että kaikella on hinta.
Vittu kaikki olis helppoa jos olis kaikki ilmaista..

Nyt meni offiksi,sori.
Tiedän ulkonäöstä että ostanko kotimaisia vai ulkomaisia, mutta ei sillä ole tämän kanssa juuri merkitystä että onko ne kotimaisia vai ei... Ilmaisia ovat poimittuna maasta ja lähes ilmaisia kasvatettuinakin. Eivätkä ne ole vaikea "valmistaa" vaan helvetin helppo. Itse en osta tatteja vaikka niitä minulle joku "diileri" kauppaisikin koska saan ne "ilmaiseksi" omasta puutarhasta ja ilmaiseksi niitä myös ystäville jaan.

Sori ot.

edit Koin paremmaksi olla spämmäämättä tähän ketjuun enempää turhaa offtipiccia, mielipideasioista on turha kiistellä eikä tämä johda mihinkään. Pointtini tuli kuitenkin selväksi :)

Ostakaa tai myykää jos haluatte, itse en näin tee koska en osaa määritellä näin ainutlaatuisille kokemuksille hintaa. Mielummin annan ja otan ilmaiseksi.
Last edited by dazerc on Fri 23 Jul 2010, 04:01, edited 2 times in total.

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Fri 23 Jul 2010, 03:31

dazerc wrote:Ja kuinka niin jonkun on pakko tienata? Mielestäni asiat menevät paljon paremmin niin, että kavereille jaetaan omista ja kavereilta saat myös itse takaisin :) Raha ei ainakaan minulla rajoita käyttöä yhtään...
No tottakai on jonkun pakko tienata! Miten tää maailma susta pyörii? Sitä paitsi kaikilla ei ehkä oo niitä kavereita jotka tatteja jakelee.
dazerc wrote:Raha ei ainakaan minulla rajoita käyttöä yhtään...
Jaa.
dazerc wrote:Tiedän ulkonäöstä että ostanko kotimaisia vai ulkomaisia, mutta ei sillä ole tämän kanssa juuri merkitystä että onko ne kotimaisia vai ei... Ilmaisia ovat poimittuna maasta ja lähes ilmaisia kasvatettuinakin. Eivätkä ne ole vaikea "valmistaa" vaan helvetin helppo. Itse en osta tatteja vaikka niitä minulle joku "diileri" kauppaisikin koska saan ne "ilmaiseksi" omasta puutarhasta ja ilmaiseksi niitä myös ystäville jaan.
Kuinka tiedät sen ulkonäöstä?
Helvetin helppo juu,mikähän tässä sitten on se taso 'helvetin helppo'. Ehkä oon paska tai jotain koska ei se mulla ainakaan oo 'helvetin helppoa'.
Älä osta,joku ostaa kyllä. Helpompaa suoraa ostaa kuin tilailla kaikki sporet ja kasvatella niitä.
Kato kaikki ei ehkä jaksa nähä vaivaa?
. . . (--) °

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Fri 23 Jul 2010, 08:05

Kyl mä oon valmis maksamaan kasvattajille tateista,
koska kyllähän ne siinä vaivaa vähän näkee, ja tosiaan, tottakai sitä halutaan tienata.

Noi hinnat on aika käsittämättömän kovia, mut silti, ymmärrän sen.

frapathea

Post by frapathea » Fri 23 Jul 2010, 10:29

dazerc wrote: Jotenkin rahan liittäminen psykedeeleihin (varsinkin tatteihin jotka ovat kaikille lähestulkoon ilmaisia) ei vaan käy järkeen... Ajattelen jotenkin niin, että jokainen psykedeelinen kokemus on niin ainutlaatuinen ja opettava minulle, että sille ei pysty määrittelemään minkäänlaista rahallista arvoa.
Mitä vittuu, jäbä? Tuonhan vois ihan samal tavoin kääntää niin, että psykedeeliset kokemukset ovat sulle niin arvottomia, ettet ole valmis maksamaan niistä rahaa.
Halooooooooooooooo.
Hinta ei ole synonyymi arvolle.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Mon 26 Jul 2010, 02:47

Ketamiini 90€ / g
Naksut 15€ / kpl
Laput 13-15€ / kpl
Lätkä 7-13€ / g
Budi 9-15€ / g

Mulle harvemmin näköjään tyrkytetään huumeita kun listani on vallan lyhyt.

disease
Psykonautti

Post by disease » Mon 23 Aug 2010, 21:57

yllätyin kyllä aika paljon ku monet sanoo saavansa 8 mg subuja jollain 20 - 30 e hintaan tai jotkut maksavansa yli 120 e :oo: täälläpäin meinaan ei kyllä voisi kuvitellakaan saavansa 8 mg subuja alle 40 e, mutta ei vois myöskään kuvitella että maksais enemmän ku 60 e. mutta siis:

budi: 12 - 20 e g
lätkä: 10 - 15 g
essot: 10 - 15 e
sienet: 10 - 15 e g
happo: 7 - 15 lappu
subu 8 mg: 40 - 60 e
bentsot: 1 - 2 e kpl, rippuu tietenkin bentsosta
piri: 30 - 50 e g

mauseri
LD50

Post by mauseri » Tue 24 Aug 2010, 07:57

disease wrote:yllätyin kyllä aika paljon ku monet sanoo saavansa 8 mg subuja jollain 20 - 30 e hintaan tai jotkut maksavansa yli 120 e :oo: täälläpäin meinaan ei kyllä voisi kuvitellakaan saavansa 8 mg subuja alle 40 e, mutta ei vois myöskään kuvitella että maksais enemmän ku 60 e
täällä oulussa päin on 120e aika vakio.. en ite koskaan ostas tohon hintaan
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

CYKO
Kameleontti

Post by CYKO » Tue 24 Aug 2010, 16:40

disease wrote:yllätyin kyllä aika paljon ku monet sanoo saavansa 8 mg subuja jollain 20 - 30 e hintaan tai jotkut maksavansa yli 120 e :oo: täälläpäin meinaan ei kyllä voisi kuvitellakaan saavansa 8 mg subuja alle 40 e, mutta ei vois myöskään kuvitella että maksais enemmän ku 60 e. mutta siis:
Vaikea kuvitella että yksittäisiä kappaleita moni myisi tuohon hintaan. Tietenkin Xoneja kyllä saa välillä ihan erikoishintaan.

Ehkä psyvault on täynnä blisaajia?? :rollfukkingeyes:

disease
Psykonautti

Post by disease » Tue 24 Aug 2010, 16:53

CYKO wrote:
disease wrote:yllätyin kyllä aika paljon ku monet sanoo saavansa 8 mg subuja jollain 20 - 30 e hintaan tai jotkut maksavansa yli 120 e :oo: täälläpäin meinaan ei kyllä voisi kuvitellakaan saavansa 8 mg subuja alle 40 e, mutta ei vois myöskään kuvitella että maksais enemmän ku 60 e. mutta siis:
Vaikea kuvitella että yksittäisiä kappaleita moni myisi tuohon hintaan. Tietenkin Xoneja kyllä saa välillä ihan erikoishintaan.

no xonet onkin asia ihan erikseen. itse ainakin käsitin noista viesteistä että ois ollu ihan texistä puhe, voi kyllä olla että saatoin käsittää asian väärin..

mauseri
LD50

Post by mauseri » Tue 24 Aug 2010, 20:44

CYKO wrote:

mitä bliisaja tarkottaa?

CYKO
Kameleontti

Post by CYKO » Tue 24 Aug 2010, 20:54

mauser1911 wrote:
CYKO wrote:

mitä bliisaja tarkottaa?
blisaaja = diileri, myyjä

miymau
Lepakko

Post by miymau » Wed 25 Aug 2010, 01:46

Kamala, oon oikeesti aatellu muuttaa Ouluun, ihan huvin vuoks, mut hitto jos subun hinta liikkuu huntissa nii huuhhhuuh. Tääl etelässä maksan yleensä 30e, jos joku randomimpi myyjä nii voi joutuu 40e pulittaa.
Kaikki on paskaa paitsi kusi.

Morffi
Psykonautti

Post by Morffi » Wed 25 Aug 2010, 04:06

miten jengi maksaa piristä noin saatanasti? ite en ikinä maksais yli 30e/g, varsinkaan jos ei oo puhtosta.
fuck the world before it fucks you

Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 » Wed 25 Aug 2010, 04:42

miymau wrote:Kamala, oon oikeesti aatellu muuttaa Ouluun, ihan huvin vuoks, mut hitto jos subun hinta liikkuu huntissa nii huuhhhuuh. Tääl etelässä maksan yleensä 30e, jos joku randomimpi myyjä nii voi joutuu 40e pulittaa.
oulun subut harvemmi ees tuota hunttia :) 120-140 tällehetkellä
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx

HenkkA_
Psykonautti

Post by HenkkA_ » Wed 25 Aug 2010, 09:28

Mitä pohjosempaan menee niin subun hinnat nousee. Eilen maksoin texistä 60e, joskus sain 50 euroon ja kaks ku osti niin 90e. Xonen saa välillä 30e, mutta normihinta on 35-40e.
Onneks asun Tampereella, koska jossain Oulussa pitäs ryöstää pankkeja, että voisin rahottaa subun käytön.
Pieni laskelma: Jos subu maksaaa Oulussa 120e ja vetää sen 4mg päivässä, niin viikossa menee 420 euroo.
Ja jos sen 8mg vetää päiväs niin saa maksaa 840e viikossa. Saa kyllä käydä duunissa tai muilla keinoilla hankkia rahaa, että pystyy rahottaa käytön.
Vittu kun subu maksais Suomessa saman verran kun esim. jenkeissä. New Yorkissa maksetaan kuulemma xonesta 5 dollaria ja muualla jenkeissä 5-20 dollaria. Keski-Euroopassakin ne maksaa jotain kympin kappale.

Death
Apteekki

Post by Death » Thu 26 Aug 2010, 18:40

Morffi wrote:miten jengi maksaa piristä noin saatanasti? ite en ikinä maksais yli 30e/g, varsinkaan jos ei oo puhtosta.
Kai sulla vaan on vitun hyvät linkit, ite maksan 25-35 hyvästä 35-40e vitunhyvästä.. paskaa piriä ei oo tapana ostaa
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...

Death
Apteekki

Post by Death » Fri 27 Aug 2010, 15:43

desoxy wrote:tää on vähän hassu topikki. ihanku tää olis skaba siit et kellä on parhaat connectionit. "mäpäs saanki puolee hintaa siit mitä sä maksat, hähää, vähänks oon kovempisälli"

mutjoo eimitää. saaha täst selvää et mitkä o alimmat ja mitkä korkeimmat hinnat, mut jos sulla on paskat konneksönit ni minkäst teet, pakkoha se o maksaa vaik sit siit suboXONESTA se 120e/kpl jos ei mitää muutakaa saa ja pakko o päänsä sekasi saada.

mut porukka hei, älkää suostuko maksaa riistohintaa. esim tää nykyne trendi et kukast pyydetää ihan pokal jokapuolel jopa 20e/g on TEIÄN VIKA KETKÄ SUOSTUTTE OSTAAN SITÄ SIIHE HINTAAN!. kotikasvatuksen ja tarjonann määrä senku kasvaa mut hinnat vaan nousee... ei sen pitäs näin mennä.
Noinhan se menee käyttäjät määrää hinnat jos kukaan ei maksa budista yli 15e/g ni ei kiukaan sitä sit myykkään siihen hintaan.. Subus menee toisin päin käyttäjät ostaa vaikka pyydettäis joka päikas 200e xone koska sitä on pakko saada mut yleensä mitä enemmän kamaa on liikkeellä sitä halvempaa se on budia on ihan vitusti liikkeellä mut se on silti vitun kallista..Taas joskus kun on kaupungissa paljo subuu liikkeellä sitä saa tosi halvalla..
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...

mauseri
LD50

Post by mauseri » Fri 27 Aug 2010, 16:03

desoxy wrote: mut porukka hei, älkää suostuko maksaa riistohintaa. esim tää nykyne trendi et kukast pyydetää ihan pokal jokapuolel jopa 20e/g on TEIÄN VIKA KETKÄ SUOSTUTTE OSTAAN SITÄ SIIHE HINTAAN!. kotikasvatuksen ja tarjonann määrä senku kasvaa mut hinnat vaan nousee... ei sen pitäs näin mennä.

Niin totta ku olla voi!!!! Vittu ku junnut on vallannu alaa ja junnut maksaa junnuille mitä vaan ni me vanhemmatki joudutaan maksaan. tai joudutaan ja joudutaan.. 15 ki on liikaa vihreestä, mut sen kyllä maksan, ku oon niin nitkunen

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Sat 28 Aug 2010, 12:25

No, mut entäpäs jos pyydetään 20€/g, tekee mieli savua eikä oo mahdollisuutta kasvattaa yms? Mitäs sit tehdään, pitäiskö olla kokonaan ilman?