Mielialalääkkeet

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
mauseri
LD50

Re: Mielialalääkkeet

Post by mauseri »

tajusin et tää masennus johtuu mirtazapiinusta.. tai ainaki alko joskus sillo ku alotin. melkein aina oon selvinpäin nykyään! ei kiinnosta mikään. pää hajalla koko ajan..paitsi nyt oon nuokut :>

efexor lopetettiin kokonaan. olin maissa ennen sitäki. ei tuu täällä käytyy nykyää. ei voi pelata ku hermot menee. ei mikään kiinosta. vitun paskat.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

mauser1911 wrote:tajusin et tää masennus johtuu mirtazapiinusta.. tai ainaki alko joskus sillo ku alotin. melkein aina oon selvinpäin nykyään! ei kiinnosta mikään. pää hajalla koko ajan..paitsi nyt oon nuokut :>

efexor lopetettiin kokonaan. olin maissa ennen sitäki. ei tuu täällä käytyy nykyää. ei voi pelata ku hermot menee. ei mikään kiinosta. vitun paskat.
En tiedä mutta mulle mirtatsapiini aiheuttaa helvetillisen ahistuksen aina ku herää siitä pökkyrästä. Paska aine mutta paremman puutteessa nukkuu.
MortimerManic
Tuppisuu

Post by MortimerManic »

Täällä jengi dissaa aika kovasti mielialalääkkeitä.
Omalta kohdaltani voin sanoa, et ne lähestulkoon pelasti elämäni kun sit vihdoin ja viimein oikee setti saatiin aikaiseksi.
Sen verran vanha gubbe oon ja niin monet (no okei, nyt oli vissiin kolmas kierros menossa) masikset läpikäyny et ihan olen valmis syömään noita lopun elämäni.
Joitain ikäviä sivuvaikutuksia on, mut siihen masennus/ahdistushelvettiin verrattuna ei tunnu missään (<-kirjaimellisesti :D )
Comadope

Post by Comadope »

Tässä ihan mielenkiinnosta kyselen, että voiko lääkäri määrätä alaikäiselle esim Xanoreita ilman hänen vanhempien suostumustaan/tietämystään? Vai voiko alaikäiselle määrätä tuon tason napsuja ollenkaan? Ei sillä että olisin itse alaikäinen vaan ajattelin vain, että olisiko kannattanut koittaa hakea niitä jo alaikäisenä tuossa viime syksynä. Nyt täysi-ikäisenä kun tilanteet ovat jälleen menneet vähän huononemaan päin niin olisi ehkä aika mennä niitä kinuamaan... ;) Mitä sille herra iso herralle kannattaisi sanoa? "NAPPEJA TÄNNE TAI TAPAN ITTENIIII" vai...? vittu kunhan hörhöön. vastatkaa nyt joku. Varmasti selvää tekstiä kyllä.
dopE
Lepakko

Post by dopE »

meikälle määrättiin 14 (tai 15) vuotiaana mirtsoja, ataraxeja ja rivoja..silloin ainakin piti olla huoltajan suostumus
Mortalaplasia
Karvakuono

Post by Mortalaplasia »

Mites, kun olen nyt syönyt Aurorixia n. kolme kuukautta (ekat 2 kk annos 300 mg, kolmas kk 600 mg) ja olen nyt sitä lopettamassa, niin kuinka kauan pitäisi viimeisestä annoksesta odottaa, että uskaltaisi esim. MDMA:ta ottaa?
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Mortalaplasia wrote: Wed 30 Oct 2019, 14:39 Mites, kun olen nyt syönyt Aurorixia n. kolme kuukautta (ekat 2 kk annos 300 mg, kolmas kk 600 mg) ja olen nyt sitä lopettamassa, niin kuinka kauan pitäisi viimeisestä annoksesta odottaa, että uskaltaisi esim. MDMA:ta ottaa?
Ainakin kaksi viikkoa. Varoiksi kolme, itse ainakin odottaisin sen verran.
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D
Mortalaplasia
Karvakuono

Post by Mortalaplasia »

Mushru wrote: Wed 30 Oct 2019, 16:20
Mortalaplasia wrote: Wed 30 Oct 2019, 14:39 Mites, kun olen nyt syönyt Aurorixia n. kolme kuukautta (ekat 2 kk annos 300 mg, kolmas kk 600 mg) ja olen nyt sitä lopettamassa, niin kuinka kauan pitäisi viimeisestä annoksesta odottaa, että uskaltaisi esim. MDMA:ta ottaa?
Ainakin kaksi viikkoa. Varoiksi kolme, itse ainakin odottaisin sen verran.
Ok. Mä luulin, että vähempikin riittäis, kun tossa on niin lyhyt se puoliintumisaika, mutta kait sitä kerääntyy ruumiiseen sitten tai jotain sellaista.
^Gangsteri^
Apteekki

Post by ^Gangsteri^ »

Mulla on kohentunut aina mieli kun olen YRITTÄNYT lopettaa Cipralexin.
Koukuttavin lääke mitä olen KOSKAAN syönyt. Sen kun sitten vuosien jälkeen lopetat,
niinkuin TAAS yritän, saan vitunmoisia RAIVARETA, en ole nytkään nukkunut kun 2-3
tuntia per yö, 4 vuorokauden aikana (lopetin noin 3 viikkoa sitten 10mg).

Sit alkaa ne synkkyys ja surullisuus, vaikka tunnen ettei OIKEASTI ole missään mitään
surullista ei ole tapahtunut, viekkareita vieläkin.
Ne raivarit mitä saan on pelottavia ja kohtauksenomaisia. Tekee mieli tapella tai
hajottaa paikkoja ihan vitun pienestä asiasta. Nyt mun lääkäri ei ole vieläkään uusinut
Aurorix-lääkettä (MAO-A, RIMA-lääke), mikä auttaa samana päivänä kun otat sen.

Laitoin 3:tta kertaa viestiä KH-Klinulle yöllä, että uusikaa nyt herranen aika Aurorix, kun hajotan
jo paikkoja täällä! ÄLÄ KOSKAAN KOSKE CIPRALEXIIN !!! (jos masentaa ja haluat lääkitä
sitä, ssri-lääkkeisiin ei tod. kannatya koskea. Lisäksi, se tukkii sun reseptorit niin jyrkästi,
että EEMELIT EI TOIMI OLLENKAAN! Testannut monta kertaa. Hermostuin ja vedin jo 3:tta
eemeliä ja päätin että nyt vaikka hihaan! Ei toiminut MITENKÄÄN.

Sitten tuo Aurorix.
Aurorix on ainakin muuten turvallinen MAO-estäjä,
RIMA-lääke, millä ei ole juuri mitään haittavaikutuklsia,
jos et juurikan vedä vahvoja stimuja. Hyvä puoli on juurikin puoliintumisaika moclobemidilla.
Se oli jtn 3-6 tuntia. Vahinko sattui kerran ja vedin ihan hyvää vauhtia, niin oksennus lensi,
nousi kuume, ja tuntu että kuolen. Olo helpottu jtn 2-3 tunnin päästä.
PIRI ON AURORIXIN KANSSA EHDOTON EI! Mutta kun odotin että puooliintumisaika menee, niin
pääsin vetelemään oman säkkini pois. :mrgreen: 8)

Efedriiniä syön koko ajan. Ehkä tuplaa melkein vaikutusta, mut kun tottuu ja puolittaa vaikka
annoksen, niin ei mitään pahaa tapahdu..
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.