Mistä parhaat euforiat?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
CharlieBigPpotato
Kameleontti
Location: Current Short Duration Personal Saviors: Dr. Tom, FMAN, DToX, Crowley, Nietcshe, Artaud

Post by CharlieBigPpotato » Mon 25 Sep 2006, 17:05

LSD+GHB. Sitä ei voita mikään. 8)

Isosta annoksesta metaa tulee kanssa varsin euforinen olo.
Yes, YOU can rape your own mind. Fake it till you make it! YOU can finally relax in the safety of your own delusions. Just pray to "Bob", bend over, heil BULLSHIT 3x times, and inject often!
http://www.subgenius.com/bigfist/classic/classic.html

Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale » Tue 26 Sep 2006, 15:47

jesuiitta wrote:MDMA on semi-täydellinen, semi-psykedeelinen. Siinä ei kuitenkaan tajua kokonaisvalaisesti ihmistä. Muut puhtaasti psykedeeliset aineet sopivat tuohon LSD:n jokkoon... Opiaatit silkkaa kaiken hienoutta, ilman syvällisyyttä psykedelian tapaan. Hamppu pakottaa rehellisyyteen itseään kohden.

Kröhöm aika ylimielistä sanoa ''Opiaatit silkkaa kaiken hienoutta, ilman syvällisyyttä psykedelian tapaan.'' Ilman syvällisyyttä? En allekirjoita. Mikä sen syvällisempää kuin tajuta se, että ihminenkin on lopulta vain merkityksetön pikku tallaaja. Opiaateissa olemattomaan tilaan voi olla täysin tyytyväinen, se on se juttu siinä. Tajuaa tavallaan, että mitään yliluonnollista ei ole, eikä tule olemaan, eikä koskaan ole ollut. Semmoinen maailman järkkymätön perusluonne tulee vastaan. Ja siinä se. Tuota syvällisempää ei IMHO ole mikään aisti tykitys. Jos hamppu pakottaa rehellisyyteen itseään kohtaan, niin opiaatit pakottavat olemaan rehellisiä maailman varsinaista luonetta kohtaan.

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Tue 26 Sep 2006, 18:48

Se riippuu näkökannasta. Voidaanhan aina ajatella, että tämä on tässä ja nothing else. Everything is allright.

Mutta opiaatit eivät ole psykedeliaa. Ihmisessä (alitajunnassa) ja maailmassa on helvetisti asioita joita selvinpäin tai unikoissa ei välttämättä tajua. Ja uskon kyllä, että voikin tajuta, mutta ei välttämättä.

Oli tuo minulta liian kärjistetysti sanottu (ylimielistä se ei kylläkään ollut, dam!). Voisi ajatella, että LSD näyttää sen toisen puolen mitä usein ei havaitse selvinpäin, ja koska olet kuitenkin selvinpäin jo havainnut arkisemman puolen, olisi LSD kokemus aika kokonaisvaltainen, ei mitään semi-kokonaisvaltaista, saatika sitten opiaatti pörinää.

Mutta tietoinen voi olla ilman psykedeelejäkin, myös opiaateissa, eikä etsintä lopu ikinä...
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.

Kalastaja

Post by Kalastaja » Tue 26 Sep 2006, 19:25

Kalavale wrote:--Mikä sen syvällisempää kuin tajuta se, että ihminenkin on lopulta vain merkityksetön pikku tallaaja. Opiaateissa olemattomaan tilaan voi olla täysin tyytyväinen, se on se juttu siinä. Tajuaa tavallaan, että mitään yliluonnollista ei ole, eikä tule olemaan, eikä koskaan ole ollut. Semmoinen maailman järkkymätön perusluonne tulee vastaan.
Psykedeeleillähän se varsinainen egon kuolema, yksilön kuolema, tapathuu. Opiaateista tulee itselleni enemmän vain leppoinen ja silkkinen olo, millään ei oikeastaan ole mitään väliä, senkun leijuu menemään. Todellinen egosentriisyden huippu, ainoastaan omalla olemisella ja ololla on väliä.

"-- opiaatit pakottavat olemaan rehellisiä maailman varsinaista luonetta kohtaan"

Omasta mielestäni opiaatit eivät kerro mitään muuta, kuin sen että opiaattireseptorit toimivat aivoissa sillä tavalla mihin ne ovat suunniteltukin. Tarkennetaan vielä, että "suunnittelulla" tarkoitan, että ovat kehittyneet evoluutiossa johonkin toimintaan, ettei kukaan mene vahingossa ymmärtämään miksikään "olion" suunnitelmaksi.

Tuota typerää ja aihetonta uskonnollisuuden ja materialismin ulkopuolisen olemassaolon pilkkaamista en allekirjoita ollenkaan. Osoita mielestäni vain kuinka erilaisista näkökulmista ihmiset pohtivat olemassaoloaan.
Tietysti pitäisi ensiksi määritelmllä mitä tarkoitetaan "yliluonnollisella", mitä "luonto" oikeasti ja perusteellisesti on. Siitä tullaan tietysti kätevästi kysymykseen mikä on todellista ja mikä ei, missä menee "todellisuuden" ja "epätodellisuuden" raja.

Oikeastaanhan "yliluonnollinen" ei tarkoita yhtään mitään. Jos emme tiedä miten jokin toimii ei kai se tee siitä "luonnon ulkopuolista", se tekee siitä vain "tietämätöntä". Ja jos ei tiedä, ei voi sanoa, että sellaista ei ole, koska sitä varten pitäisi tietää.

Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale » Wed 27 Sep 2006, 13:24

En siis usko siihen, että joku aine laukaisee jonkun mystisen tietoisuuden, tai että ylipäätään on olemassa tietoisuus. Olisi aika kummallista sanoa, että on olemassa joku kollektiivinen tapa ajatella, jonka jonkun aineen käyttö sitten laukaisee. Toki tämä on mahdollista, ja kenties jonain päivänä tutkimuksella tällainen osoitetaan :) , mutta toistaiseksi en itse moiseen usko.

Ajatella ja pohtia voi ilman minkään aineen vaikutustakaan, ja syvällistä asioiden monipuolista pohdintaa on suotavaa harjoittaa selvinpäin. Mutta joskus omissa pohdinnoissaan tulee vain vastaan sellainen este, ettei siitä pääse yli eikä ympäri. Siinä vaiheessa, me pahat narkkarit turvaudumme aineisiin. :twisted: Mutta ainakin itseni kohdalla aineet antavat lähinnä raamit uudenlaiselle ajattelulle, siis mitä yritän sanoa, on se että jos päässä ei ole tärkeitä kysymyksiä, ei niitä sinne synny jonkun aineen vaikutuksesta. Nyt puhun siis omasta puolestani. Minulle opiaatit toimivat joskus, eivät tosin aina, syvämeditaationa, tapana päästä lähellä olemattomuuta. Tavallaan niitten avulla on mahdollista nousta pois olemassaolon antamista puitteista, ja pohtia asiota siltä kantilta, että loppujen lopuksi tähän kaikki päättyy, olemattomuuteen. Tämä oivallus antaa mahdollistaa sitten uudet kysymykset:

Onko tällä asialla loppujen lopuksi mitään merkitystä?
Keneen tämä asia vaikuttaa?
Onko lyhyttä olemassaolon aikaa syytä tuhlata tämän asian enempään pohtimiseen?
jne.

Tarkoitukseni ei siis ole pilkata mitään tai ketään, mutta voin tässä ja nyt sanoa, että itse en usko ''luonnon ulkopuoliseen'' tai ''elämän jälkeiseen''.
Tähän tulokseen olen lyhyen eloni aikana tullut, mutta se ei tarkoita ettenkö arvostaisi yhtälailla myös niitä, jotka uskovat toisin. En ole kaikki tietävä kuten ei kukaan meistä ole, ja mikä siis minä olen sanomaan että minulla on ainut oikea tapa suhtautua asioihin. Ihmiset ovat erilaisia ja tulevat olemaan erilaisia. Myös suhtautumisesta aineisiin haluaisin sanoa sen verran, että kuitenkin jokainen meistä saa aineista eri asioita irti. Monet meistä varmaan toivovatkin niiltä eri asioita. '' tää on niinq syvällisempää kuin tuo '' Tuollaista tuskin kaipaamme, koska ymmärrän, ja tiedän että muutkin ymmärtävät sen, että kaikille sama aine on lopulta eri aine.

Ettei mentäis offtopikiksi:
Ja mitä tulee ylipäätään siihen, että mikä aine antaa parhaat euforiat... Kysymyksen asettelukin jo osoittaa, että vastauksia on niin monta kuin vastaajiakin.

Tsigis
Karvakuono

Post by Tsigis » Wed 08 Nov 2006, 16:34

Khyl kannabis tuo euforian kun on ollu raskas päivä takana ja sitten laittaa
reagyen soimaan ja istahtaa puistonpenkille aurinkoisena päivänä. Nyt talven aikana pelkkää Masennus paukutellua :D
Sekasin kuin seinäkello!

LD50
Apteekki

Post by LD50 » Wed 08 Nov 2006, 17:10

Kodeiini minulla, mutta tietenkin joku vahvempi opiaatti potkis paremmin. Psykeillä saan nykyään vain järjettömän kauhun ja paniikin.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Wed 08 Nov 2006, 18:33

Psykeissä juuri on se, että euforian vastapainona usein on se ahdistus.
Mutta se euforian kokonaisvaltaisuus on se miksi siitä pidän. Kun huonojen fiilisten jälkeen huomaa, että alkaa euforiat hiipimään vallaten jokaisen kolkan ruumiissa.
Se on ikävää jos trippi jää vain siihen ahdistukseen..
Kait se on sanottava kodeiini (opiaatit yleensä) on toisena.
Keep it unreal.

powergrower
Kameleontti

Post by powergrower » Wed 08 Nov 2006, 18:53

Mielestäni euforia käsitteenäkin on todella laaja. psykedeeleistä saatava euforia on mielestäni hyvin toisenlaista kuin opiaateista. Fyysisestä tai psyykkisyydestä lähtevä euforia.. jne.

Esim kodeiini vs buprenorfiini: bupre pistää kehon paljon enemmän euforiaan, koskettaminen mihin tahansa tuntuu mahdottoman hyvältä ja lämpimät aallot vain sykähtelevät kehon läpi. kodeiinissa taas on vaan jumissa siinä tuolissa, ja antaa jostain ryöppyävän hyvänolontunteen viedä mukanaan. Siinä ei niinkään kehossa sitä tunne, jotenkin vain haluaisi räjähtää palasiksi koska on niin hyvä olo.

Sit taas ehkä voimakkain euforia minkä olen kokenut, mutta myöskin hyvin erilainen luonteeltaan on amsterdamissa sienipeakin aikaan ottamani nuuska. selvinpäin nuuska jo pistää koko kehon rennoksi minulla, tomii siis varsin hyvin, mutta sioenimatkalla se tunne oli aivan käsittämätön. Tuntui kuin joka ikinen lihas olisi kehossani haukottanut yhtä soittoa. ei ollut mitään raskautta/väsymystä kehossa havaittavissa, ei ollut yleistä hyvänolontunnetta nupissa, mutta se haukotuksesta lähtevä hyvänolontunne oli jotakin uskomatonta. Vaikea selittää, mutta tiedätte varmasti että tavallisen haukotuksen jälkeen tulee myöskin semmoinen pieni hyvä olo, rentoutus kun huomaa että jännitykset poistui leukalihaksista. Se siis joka kehon lihakseen, jatkuvana 15 minutin ajan, se oli uskomatonta.
Assumption is the mother of all fuckups.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Wed 08 Nov 2006, 19:10

Juu..
Psykedeeleistä saa juuri sitä sekä fyysistä, että henkistä euforiaa, ja esim. LSA:lla pystyy oikein kierimään ja kiehnäämään siellä euforioissa. Ikäänkuin tiivistäen euforian kokoon ja sitten räjäyttämään sen eri puolille kehoa. Se on käsittämättömän nautinnollista..

Tai sitten Ayahuascan euforiat, missä liikkuu silmät kiinni unessa katsoen maailman kauneinta filmiä ja tuntien koko kehossa sen käsittämättömän hyvän olon.. mieletön harmonia.
Keep it unreal.

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Thu 09 Nov 2006, 00:14

Kalavale wrote:Jos hamppu pakottaa rehellisyyteen itseään kohtaan, niin opiaatit pakottavat olemaan rehellisiä maailman varsinaista luonetta kohtaan.
Se on yksi ja sama asia.

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Thu 09 Nov 2006, 00:32

Kalavale wrote:En siis usko siihen, että joku aine laukaisee jonkun mystisen tietoisuuden, tai että ylipäätään on olemassa tietoisuus.
Tietoisuudeksi kutsutaan niitä ajatuksia joita sinunkin päässäsi liikkuu. Sitä, että voit olla tietoinen että elät ja hengität ja että niin tekee sinun toverisikin.
Olisi aika kummallista sanoa, että on olemassa joku kollektiivinen tapa ajatella, jonka jonkun aineen käyttö sitten laukaisee. Toki tämä on mahdollista, ja kenties jonain päivänä tutkimuksella tällainen osoitetaan :) , mutta toistaiseksi en itse moiseen usko.
Eikai täällä kukaan moista ole väittänytkään? Samaa ainakin itse hain takaa mitä sinäkin sanoit, eli psykedeelit antavat kyllä uusia näkökulmia, mutta ne tekevät sen jo olemassaolevan avulla. Se on yhtä subjektiivista kuin elämäkin.

psyke
Lepakko

Post by psyke » Thu 09 Nov 2006, 02:24

Aika vaikea vastata. Toisaalta savut + olut on lyömätön yhdistelmä, sillä kalja hävittää skitsoilut ja korostaa savujen euforista vaikutusta, ainakin minulla.

Ayahuasca taas aiheuttaa välillä aivan uskomattomia onnenhetkiä, mutta yhtäkkiä uskomaton onnenhetki saattaa muuttua elämäsi pahimmaksi painajaiseksi.

Ehkä vastaisin siis savut + alko -yhdistelmä.

artemisia absinthium
Apteekki

Post by artemisia absinthium » Thu 09 Nov 2006, 05:45

Koska en ole pahemmin psykedeelejä vielä päässyt kokeilemaan, niin sanoisin et parhaat euforiat on tullu MDMA:sta... <3 se oli vaan aivan sanoin kuvailematon kokemus.. johtui ehkä myös siitä et oltiin parhaitten kavereitten kanssa, kaikki MDMA:n vaikutuksen alaisena... aivan upeeta.

Love

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 09 Nov 2006, 14:14

psyke wrote:Ayahuasca taas aiheuttaa välillä aivan uskomattomia onnenhetkiä, mutta yhtäkkiä uskomaton onnenhetki saattaa muuttua elämäsi pahimmaksi painajaiseksi.
Toi on kyllä käsittämättömän totta..

Olen muuten huomannut kaikissa psykeissa sen niiden aaltoilevan luonteen. Olotila vaihtuu aaltoillen euforiasta pelkoon jne.. Ayahuascassa se vain on todella voimakasta aaltoilua.
Keep it unreal.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 09 Nov 2006, 14:17

Extasya en ole koskaan kokeillut, mutta voisin kuvitella siitä saadun euforian samankaltaiseksi kuin esim. LSA:sta.. Joku joka on kokeillut molempia voisi kommentoida?
Keep it unreal.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 09 Nov 2006, 20:12

aivoruoska wrote:
tRip wrote:Extasya en ole koskaan kokeillut, mutta voisin kuvitella siitä saadun euforian samankaltaiseksi kuin esim. LSA:sta.. Joku joka on kokeillut molempia voisi kommentoida?
ihan eri asia IMHO.
Kiitos selvennyksestä.. Osaisitko kuvata yhtään tarkemmin ekstaasi (MDMA) euforiaa?
Keep it unreal.

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Fri 10 Nov 2006, 12:36

Psykedeelit ja ekstaasin kaltaiset "empatogeenit" ovat molemmat voimallisesti euforisoivia, mutta jotain täysin erilaista niissä euforioissa on...

En osaa sitä selittää. Nyt selvinpäin niiden eroa on hankala edes hahmottaa.

Nipsujakin olen syönyt ehkä jotain kolme tai neljä kertaa, en edes tiedä onko niissä juuri MDMA:ta kertaakaan ollut. Ehkä kyse ei olemaan ollut edes madma-euforiasta.

skirtfeber
Moderator

Post by skirtfeber » Wed 15 Nov 2006, 11:45

sienet. niistä jää tosi hyvä mieli moneks päiväks syömisen jälkeen.

shishamon

Post by shishamon » Wed 15 Nov 2006, 14:44

skirtfeber wrote:sienet. niistä jää tosi hyvä mieli moneks päiväks syömisen jälkeen.
Kyllä. Semilanceatatrippit on mulla ollu aikamoista euforialeijailua. Heti kun alkaa sienet osoittamaan merkkejä olemassaolostaan ni tulee sellanen :lol: fiilis joka voimistuu kokoajan. Tripin loputtua ei voi sanoa muuta kuin, että oli ihan pirun mukavaa.

edit: ja erikoismaininta pitää myös antaa LSA:lle. Muistan kun kaaduin sängylle ja olin siinä silmät kiinni, oli ihan järjettömän hyvä fiilis, mut silti mun mielestä sienet on voittajia.

CharlieBigPpotato
Kameleontti
Location: Current Short Duration Personal Saviors: Dr. Tom, FMAN, DToX, Crowley, Nietcshe, Artaud

Post by CharlieBigPpotato » Thu 16 Nov 2006, 05:33

LSD+amfetamiini+GHB kombosta tuli aika hyvät.
Yes, YOU can rape your own mind. Fake it till you make it! YOU can finally relax in the safety of your own delusions. Just pray to "Bob", bend over, heil BULLSHIT 3x times, and inject often!

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Mon 20 Nov 2006, 16:55

Kodeiini pehmentämään savujen vaikutuksen euforisempaan suuntaan. Luoden näin täysvaltaisen mukavuuden ja fiiliksen, että mikään ei voisi olla tämän parempi olotila, tietäen kuitenkin, että sellainen jossain on olemassa..

:D
Keep it unreal.

Inovix
Apteekki

Post by Inovix » Thu 21 Dec 2006, 17:34

Savut ja tatit. :) Siinä se, simple.

edit:
Tuli heti mieleen vaan että kun tossa joku aika sitten olin sairaalassa kun oli vatsakalvon tulehdus niin sillonhan sitä morfiiniin eufoorista vaikutusta ei tullut hirveästi mietittyä, mutta kun tulehdusarvot olivat taas saatu alas eikä itse sairaudesta ollut enää hirveästi harmia niin pari viimeistä morfiini settiä sai niin hymyn naamalle että. Ja tämä muuten on oikestai totta. :D

Inovix

offia:

Mitä ihmettä on muuten se ennen nukutusta annettava esilääke ? Sitä mä haluan, jumalauta siinä on sellasta settiä mitä oikeesti tahdon käsiini. Se oli joku nappi mikä laitettiin kielen alle ja siitä hetkestä puoltuntia eteenpäin tahdoin olla leijonakuningas ja hymy naamalla mentiin leikkaus saliin eikä yhtään pelottanu vaikka olin sillon 14w. :D Muistan sen fiiliksen vieläkin jotenkin.

Kyz
Lepakko

Post by Kyz » Thu 21 Dec 2006, 22:59

itse sain savut ja LSA:sta aika hyvät värinät :twisted:
"Kaksi Euroopan suurinta päihdettä ovat alkoholi ja kristinusko."

Friedrich Nietzsche

CharlieBigPpotato
Kameleontti

Post by CharlieBigPpotato » Fri 22 Dec 2006, 06:35

Aijoo oonkohan jo maininnut kombinaation: 2C-E+ketamiini IM + gammaa vähän juotuna.

benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat » Sat 23 Dec 2006, 06:27

tRip wrote: Tai sitten Ayahuascan euforiat, missä liikkuu silmät kiinni unessa katsoen maailman kauneinta filmiä ja tuntien koko kehossa sen käsittämättömän hyvän olon.. mieletön harmonia.
"Sinä pidät halussasi niitä oikeita sanoja, ystäväni. Elämä on vaikeaa, sanasi ovat helpotus."
"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.

vauhtihuora
Psykonautti

Post by vauhtihuora » Wed 10 Jan 2007, 13:30

yage.

immuzu

Post by immuzu » Wed 10 Jan 2007, 14:59

Mulla tuli kombosta LSA+DMT.. aivan täydellistä :D

En toki väitä etteikö jostain lähtisi vieläkin paremmat euforiat. odotan innolla ayanhuascaa ;)

Señor Escobar
Psykonautti

Post by Señor Escobar » Wed 07 Feb 2007, 05:47

ehdottomasti hbwr + kukinto <3 taivaallinen olo, ihan kuin keho saisi miljoonia orgasmeja tms. ei kyl verrattavis mihkää opiaatteihin tms, en ole kyl LSA:n voittanutta kokenut.

tuosta lsa:sta vielä sen verran, että kerran otin naispuolisen henkilön kera tuota, hmmm kuinka hyvälle voikaan naisen kosketus ja paljas iho tuntua <3 voi herrajestas :D

edit. Inovix se lääke on mahdollisesti Dormicum, tosin sitä ei kielen alla lioteta mutta tiedän että sitä käytetään noissa tilanteissa ja antaa todella herkullisen olon.

olzu123
Tuppisuu

Post by olzu123 » Fri 09 Feb 2007, 04:13

Itse olen saanut parhaat euforiat psygedeeleistä tai opiaateista.
Matkailu avartaa mieltä ja virkistää kehoa.