Kuinka nopeasti kotietsintä tulee?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
tRip
Me Gusta

Re: Kuinka nopeasti kotietsintä tulee?

Post by tRip » Sun 07 May 2017, 15:53

Kyllä mulla mittaruisku oltiin katsottu lakkaruutaksi :doh:

Eli.. fukit... Suomi on huomi.

xiic.

Käyttövälineinä ei sen sijaan katsottu olevan kuripé-nenäpiippua yms..
Ja jointinkin oli jättänyt.

Niin, ja tyhjä lasibottle voi antaa epäilyn huumausaineen maahantuonnille.. jos niillä nyt sattuu just silloin olemaan älynäläyspäivät meneillään.

Eli tuli syyte tyhjästä lakka-bottlesta, GHB:huumausainerikos. :roll:
Keep it unreal.

substance93
Psykonautti

Post by substance93 » Sat 27 May 2017, 10:15

Mun tapauksessa tullista tuli kirje varmaan 2kk kiinnijäämisen jälkeen, jonka jälkeen suorittivat puhelinkuulustelun (jossa tottakai kiistin kaiken/tietäväni aiheesta mitään :) )

Sen jälkeen syyttämättäjättämispäätös rikoksen vähäisyyden tms. perusteella eikä ollut todisteita mua vastaan. 0,2g heroiinia siis muistaakseni oli siinä paketissa, jos tolla määrällä aiheeseen jotain liittymistä. Tapahtui vuonna 2014.
Koskaan ei mitään kotietsintöjä tullut. En tiedä vaikuttiko asiaan sekin, kun mulla kaikki tiedot pysyneet puhtaina.

Eksä joskus tilasi netistä piriä suht ison määrän joltain isommalta myyjältä (joka siis jäi kiinni) ja odotti pakettia n. 2kk kunnes poliisisedät ilmestyi oven taakse :roll: Tämä vuonna 2014.

Kerran tuli tullimiehet oven taakse hakemaan eksääni kuulusteluihin, tämäkin sen jälkeen kun kymmeniä kertoja olivat soittaneet hänelle päivittäin ja ei ollut vastannut. Samalla käskivät MINUA availemaan laatikkoja ja etsimään douppeja (joita ei oikeasti silloin edes kotona ollut) koska eihän niillä mitään kotietsintälupaa ollut. Ovelasti siis kiersivät lakia, saahan sitä nätisti kysyä nuorta tyttöä availemaan laatikoita ja tonkimaan piikkejä laatikosta jne. Eihän siitä heitä voi syyttää, kun mitään väärääkään ole tehneet. En vain silloin tajunnut että olisi pitänyt kysyä sitä kotietsintälupaa ensin.

Samalla kyselivät käytänkö itse/tarkistivat taipeet/silmät jne. Kyllä voin sanoa että vitutti sillon. Onneksi oli kuiva kausi subusta sillon niin ei ollut pistojälkiä, olisivat varmaan tehneet jonkun jutun siitäkin.
~ ja antikristuksii ollaan ihan jokanen ~

welcome to the lonely hearts club

OpportuNisti
Psykonautti

Post by OpportuNisti » Sun 09 Jul 2017, 21:12

Itsellä kotietsintä napsahti alle pari viikkoa tullin kirjeen jälkeen. En ollut paikalla, mutta asunto oli puhdas joka tapauksessa.
Life is like a box of chocolates; most of the stuff in it sucks.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Tue 18 Jul 2017, 15:34

Topicci voisi olla myös 'kuinka helposti kotietsintä tulee'

Nopeudesta en tiedä, mutta ihan muutamasta tullin haaviin jääneestä lähetyksestä voidaan suorittaa kotietsintä.

Näitä tapauksia on alkanut olemaan kuin sieniä sateella.

Suosittelen siis pitäytymään siinä yhdessä kiinni jääneessä lähetyksessä.. sitä ei vielä kotietsitä.. eikä ehkä vielä toistakaan, mutta kolmas kerta toden sanoo.

Be safe.
Keep it unreal.