Huumausaineet ulkomailla, kokemuksia?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
King Ink
Moderator

Re: Huumausaineet ulkomailla, kokemuksia?

Post by King Ink » Thu 28 Apr 2011, 19:48

Must tuntuu, et järkevämpää ois tilata netistä, kuin tuoda itse tutkareita Suomeen.

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Thu 28 Apr 2011, 20:46

King Ink wrote:Must tuntuu, et järkevämpää ois tilata netistä, kuin tuoda itse tutkareita Suomeen.
Niimpä. Kuitenkin mieluummin se paketti jää ilman "vastaanottajaa" sinne tulliin, kuin että itse jäät siellä kiinni ne jauhot mukanasi.

Selko-Uni
Karvakuono

Post by Selko-Uni » Fri 29 Apr 2011, 00:29

Kiitti vastauksist, taidan joo jättää sen tutkareiden tuomisen väliin ja pelailla netin välityksel :up:

PeppeHalti
Lepakko

Post by PeppeHalti » Tue 03 May 2011, 07:54

Ai, että lontoossa paskaa ja kallista piriä. Tietenkin sanotaan, että paska kertyy pääkaupunkeihin, ja en omaa lontoon tasosta kokemusta, mutta kun se täällä maaseudulla on lähes ilmaista ja hyvää, niin en jaksa uskoa, ettei lontoosta saisi kunnollista.

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Tue 03 May 2011, 19:53

PeppeHalti wrote:Ai, että lontoossa paskaa ja kallista piriä. Tietenkin sanotaan, että paska kertyy pääkaupunkeihin, ja en omaa lontoon tasosta kokemusta, mutta kun se täällä maaseudulla on lähes ilmaista ja hyvää, niin en jaksa uskoa, ettei lontoosta saisi kunnollista.
Kyllä sieltä varmaan saa. Kaveri kuitenkin koko tuon ajan tuolla ollessaan piriä vetänyt kuten suomessakin ja sanoi että suomessakin on parempaa. Monet kontaktit kokeiltu. Taatusti saa hyvillä kontakteilla missä tahansa hyvää :)

Hitler
Apteekki

Post by Hitler » Sat 11 Jun 2011, 23:18

Vois lähtee Lissaboniin. On käsittääkseni aika douppiparatiisi. Kokemuksia ja kuosaamisesta Portugalissa?
Ja tottakai muitakin vinkkejä siisteistä mestoista vähä niitten perusturistinähtävyyksien ulkopuolelta, erityisesti paikallinen reivauskulttuuri kiinnostaa. Emmätiä kyllä majotusjutuistakaan oikeen mitään kun oon tämmönen mettäläinen, auttakaa junttia?
pirun hyvä nuolla kuorena

porter

Post by porter » Sun 12 Jun 2011, 00:11

Millasia kokemuksia Prahasta? onko apteekeista mitä saatavilla :)? onko helpolla saatavilla kaduilta budia yms?

Jenkem

Post by Jenkem » Tue 14 Jun 2011, 21:55

Hitler wrote:Vois lähtee Lissaboniin. On käsittääkseni aika douppiparatiisi. Kokemuksia ja kuosaamisesta Portugalissa?
Ja tottakai muitakin vinkkejä siisteistä mestoista vähä niitten perusturistinähtävyyksien ulkopuolelta, erityisesti paikallinen reivauskulttuuri kiinnostaa. Emmätiä kyllä majotusjutuistakaan oikeen mitään kun oon tämmönen mettäläinen, auttakaa junttia?
Siel serkkupoika oli vankilaa paossa. Tiiät kyllä kenestä puhun.. Mitä mä kuullu niin aikalailla just douppiparatiisi. Sekin voi olla että jengiä kusetetaan aika paljon siellä.

fox
Psykonautti

Post by fox » Thu 16 Jun 2011, 00:46

norjassa on hyvee hassista tullu polteltuu kun joka kesä käyn siel moikkaa broidii :P

Hurtta
Tuppisuu

Post by Hurtta » Tue 21 Jun 2011, 23:17

Prahassa ei tullut testailtua mitään muuta kun kukkaa, se tosin oli halpaa ja hyvää. Tai siis, Suomen hintoihin verrattuna halpaa. -, ei varmaan oo ihan luvallista tässä sitä tietoa jakaa?

Kertokaahan mulle Nepalista ja Kaakkois-Aasiasta. Nepaliin olisi tarkoitus kohtpuoliin lähteä, ja sieltä jatkaa matkaa sitten todennäköisesti kaakkoon päin, esim Vietnamiin tai mihin nyt sattuu halpoja Aasian sisäisiä lentoja sopivasti osumaan.
Onko Pilvi kuinka laitonta Nepalissa? Useasta eri lähteestä oon lukenu että sitä on saatavilla naurettavan helposti, mutta millainen siellä on lainsäädäntö asian suhteen? Joutuuko paljon kuumottelemaan kiinnijäämistä? Ja jos onnistuu itsensä saamaan liriin, niin onko kuinka raisut rangaistukset minkätason rikoksista?

Samat kysymykset koskee myös toki näitä kaakkoisempia maita, Vietnamia varsinkin, mutta jos on tietoa joistain muista alueen maista niin kertokaahan toki niistäkin.

Millaisia löydöksiä näissä maissa matkaava voi esim tehdä vieraillessaan apteekin käsikauppahyllyllä?

(Sääntöjä rikkova kohta poistettu, ei oo luvallista, eikä myöskään ehdotus privaatimpaan.. kanssakäymiseen asian tiimoilta.

-king ink)

Feya
OD

Post by Feya » Tue 28 Jun 2011, 16:36

Washingtonin osavaltiossa Yhdysvalloissa kaikki on reilusti Suomea halvempaa. Pilvi on yleensä 7€ grammalta ja "eight" (eli 3,5 grammaa) 17€, mutta halvemmallakin joskus saa. Kasvattaminen on hyvin yleistä (ja lääkekäyttöön semi-laillista) - tuntuu kuin joka toisella olisi omat puskat kellarissaan.

Sieniä (etenkin cubensista) tursuaa joka luukusta ja 3,5 g sitä maksaa 14€. Hydrokodonia löytyy joka teiniltä, reseptilääkkeiden saaminen on niin naurettavan helppoa.

Puhdasta MDMA:ta on myös helposti saatavilla ja se yleensä maksaa 7€ / 100mg. Nappeja saa joskus 3,5 euron kappale hintaan, mutta niiden sisältö on kyllä aika surkeaa.

Tutkareita liikkuu silloin tällöin, mutta se on yleensä 2C-I/2C-B linjaa.

"Crystal meth" ja koksu ovat tietenkin hyvin yleisiä, mutta niiden hinnoista en tiedä mitään.

VoodooPeople
Karvakuono

Post by VoodooPeople » Sun 03 Jul 2011, 13:48

Lontoossa pari vuotta sitten käydessä piti tietty käydä psykebileis. Meit oli kolme suomijamppaa ja hassusti kävi niin et se jolla meistä oli vähiten käyttökokemuksia yhtään mistään hoiti meille illan madamet. Joltain niilt bilejärkkäreilt se tais käydä poistaa, en yhtään kyllä muista mitä me siit maksettiin mut halpaa se oli ja oltiin ihan hyvis kaikki kolme se yö. Tuli jorattua aamuun ja jossain vaihees joku tyttö iski mulle tikkarin suuhun, vääns mua nännistä ja katos johki.. :love:
Colaa tuli kans vastaan sillä reissulla ja oli kyl suht eri leveleil ko tääl suomes. Paikalliset tykkäs myös vedellä jtn ihme pillereitä, ois irronnu 1£ kappale, sain sen käsityksen et ne oli ikäänku dextroi tai vastaavii. Ketamiini kai kans aikasen suosittua briteis.. Perus essoi ei ihme kyl tullu vastaan.

Hurtta
Tuppisuu

Post by Hurtta » Sun 03 Jul 2011, 19:26

Oh, joo anteeksi, amatöörimoka.

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Mon 04 Jul 2011, 17:11

VoodooPeople wrote:Lontoossa pari vuotta sitten käydessä piti tietty käydä psykebileis. Meit oli kolme suomijamppaa ja hassusti kävi niin et se jolla meistä oli vähiten käyttökokemuksia yhtään mistään hoiti meille illan madamet. Joltain niilt bilejärkkäreilt se tais käydä poistaa, en yhtään kyllä muista mitä me siit maksettiin mut halpaa se oli ja oltiin ihan hyvis kaikki kolme se yö. Tuli jorattua aamuun ja jossain vaihees joku tyttö iski mulle tikkarin suuhun, vääns mua nännistä ja katos johki.. :love:
Colaa tuli kans vastaan sillä reissulla ja oli kyl suht eri leveleil ko tääl suomes. Paikalliset tykkäs myös vedellä jtn ihme pillereitä, ois irronnu 1£ kappale, sain sen käsityksen et ne oli ikäänku dextroi tai vastaavii. Ketamiini kai kans aikasen suosittua briteis.. Perus essoi ei ihme kyl tullu vastaan.
Ne pillerit on m-catteja eli methylone nappeja. Niitä tosiaan on siellä vaikka miten paljon.

Neste
OD

Post by Neste » Tue 05 Jul 2011, 00:16

Kottonmouth wrote:m-catteja eli methylone nappeja
Olen kyllä ymmärtänyt että mkat = 4-MMC

Mutta varmaan joka tapauksessa random tutkari nappeja.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

konvehdinmussuttaja
Karvakuono

Post by konvehdinmussuttaja » Fri 25 Nov 2011, 00:03

noniiin sunnuntaina pärähtäis kolmen viikon intian reissu tulille, viimehetken, ja muitakin vinkkejä alueelta otetaan vastaan :mrgreen:
suunnitelmis näil näkymin piipahtaa hetkeks pohjoseen ja sit goan syövereihin loppuajaks 8)
Last edited by konvehdinmussuttaja on Fri 25 Nov 2011, 00:51, edited 1 time in total.
auta mut kotimatkan alkuun, en jaksa juosta enää karkuun

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Fri 25 Nov 2011, 00:27

Neste wrote:
Kottonmouth wrote:m-catteja eli methylone nappeja
Olen kyllä ymmärtänyt että mkat = 4-MMC

Mutta varmaan joka tapauksessa random tutkari nappeja.
Kys. tapauksessa oli methylonea. Mutta joo, niissä voi olla tosiaan mitä tahansa :D

testeri420
OD

Post by testeri420 » Fri 25 Nov 2011, 15:02

Italia.
Italiassa oli melko avointa pilven polttelu.
Mulle sanottiin näin ku olin Napolissa että, täällä ois pilven polttelu sallittua ellei kirkko kieltäis.
Porukka vaan veti keskellä päivää jointtia muina miehinä kadulla.
Siellä oli joskus 90 luvulla ihan törkeen paha heroiini ongelma. Esim. Milano, siellä tuli oikeesti melkeen joka toine ihmine vastaan pollepäissään.
Yheltä 50metrin kadun pätkältä laskettiin 40kpl likasia käytettyjä värkkejä.
Keskellä päivää kaupungin puistoissa lähinnä ahdisti kun porukka kakoili enemmän tai vähemmän pollepäissään.
En muista nähneeni missään euroopan maassa niin pahaa huumeongelmaa kun oli Italiassa 90 luvulla.
Nyt sielläki oli meno rauhottunu, siis 2000 luvulla. Mitään muuta en nähny viimeks ku pilvenpolttoo ja sitäki vahtii mafia. Yhet paskaset värkit rannalla.
3 vai 4 viikkoo olin Napolissa.
Puistoissa uskalti liikkua jopa iltaisin 12 aikaan yöllä. Ei tarttenu pelätä sillon 2003 vuonna.
90 luvulla kun olin Italiassa reilaamassa niin puistoissa viihty sen 10 minuuttia päivällä...
Mafia myi, vei ja toi. Etelä Italiassa sen mafian läsnä olon huomas paremmin ku pohjosessa. Vaikkei sitä mafian toimintaa silleen nähny.
Liikenne ympyrässä Napolin keskustassa oli karabineerien paku, sisällä noin 5-10 miestä täysissä mellakka varusteissa konekiväärit aseina.
Kattoluukusta mies postaamassa vielä raskaammalla konekivärillä varustettuna, puoliks siellä katolla ja tähtäilemässä sen pyssynsä kanssa.

Rannalla illalla nähtiin sellanen ilmeisesti röökin tai pilven/huumeiden salakuljetus.
Tuli sellanen ISO muskelivene. Sitten rannasta ja sieltä isommasta veneestä näytettiin taskulampulla pari kertaa.
Rannasta lähti pienempi vene vastaan siitä isommasta veneestä lähtenyttä jollaa, lasti lapattiin kyytiin siinä puolivälissä.
Napolista Marokkoon on noin sama matka kun Turusta Tukholmaan...

Ja kyllä huomas savujen tasossa, Viddu huh.
5€/g "lätkästä", se oli paremminki muovailuvahaa eikä lätkää. Kukka siellä oli lätkään verrattuna nii huonoo että ei poltettu sitä.

Mafian läsnäolo.
Mentii aamupäivällä kaverin serkun luo kyselee savuja. Sano että tulkaa iltapäivällä takas.
No mentiin iltapäivällä takas nii se sano että, "-Kävelin tossa satamassa päivällä niin kaks mafian tyyppiä tuli ja sano että lopeta se imujen myynti..."

Englanti.
Englannissa ei periaatteessa kannata ostaa tuntemattomilta mitään tai saat jotain, A. paskaa tai B. sut putsataan siihen tyylii munasilles.
Ei tietenkää joka paikassa, mutta ne pahimmat ghetot siellä on ihan jotain muuta ku täällä Itä-Helsinki.
Voi vaan naureskella kun täältä ei yksin kertasesti löydy kunnon random paikkoja.
Hackney, siellä on katu minkä nimi on "murdermile"... Barking oli kanssa kunnon ghettoo.
Heti ku hypättiin undergroundista ulos niin seuraavan kulman takana oli jo säädöt menossa.
Vaikka siellä oli kameroita joka paikassa niin eipä se näyttänyt menoa estävän, hidastavan ehkä.
Kaverilta ostin subuja+metadoninappeja, 20£ löin kouraan nii sain 7 subuja + 40 kpl 5mg metadoninappia. Halpaa huvia siellä indeed.
Sielläki oli tuo pilvenpolttelu melko avointa. Kaverille ei ollu perus katujen donitsipoliisi sanonu mitään ku se frendi oli poltellu savuja minkä lie,
työkkärin rappusilla. No siitä oli marssinu poliisi ohi ja kysyny, "-You are smoking just cigarette right?" Kaveri sano että "- Jeah, just cigarette".
Poliisi siihen "-Yes indeed..", oli nauranu ja jatkanu matkaa...
Vallattuja taloja, crackia, jengiläisiä, jengin valtaamia taloja ja sit samalla kadulla saatto alkaa parempi alue.
Se oli tosissaan jännä miten ne ghetot ja paremmat porvari alueet oli silleen vierekkäin.
Sellasta jännää prässättyä kukkaa ostin sieltä, thaiweediks ne sitä siellä kutsu.
Maksoin 10£/1.5g tai jotain. Ei ollu fiktiä. Iha jees se oli, päivän pari sellane kesti. Viikossa meni 40 vai 50£ savuihin.

Eesti.
Eestissä uskalti mennä kyseleen tuntemattomilta ja niin tutustuin yhteen savujen polttelijaan, sellane semihippi, tosi jees tyyppi.
Subu siellä makso 50€/7 kpl, sellanen random äijä tuli satamassa kauppaamaan.
Kaveri Tallinnassa kyseli että paljo Helsingissä maksaa lätkä tai savu yleensä. Sanoin että 10-15€ noin laadusta riippuen.
Kaveri siihen että viddu sitähä on haettava tänne Eestiin. Täällä ku maksaa sen 20€ jos edes on niin halvalla.
Porske siellä makso vähän ja oli hyvää, mitähä tuo ois ollu 15 vai max 25€/g. Nakkulat kanssa noin 5€/kpl.
Euroopasta kulkee douppi nykyään itajan taakse. Jännä kun on kääntyny niinpäin tässä vuosia sitten.
Venäjän markkinat on suuren suuret, ja ongelmatkin isot.

Hollanti.
Amsterdam, se riittää... Kyllä siellä melkein ois syytä edes kerran elämässään käytävä jokaisen savupään.
Tosi hieno kaupunki ja heti kun lähtee siitä turistirysä keskustasta pois niin muuttuu meininki.
Sielläki oli ne ghetot vittu huh huh. Oli pikkase jännä olo ku ajelin linjurilla siellä ghetossa.
Ihmettelin ku tuli pahaa silmää. Sitte tajusin että tässä ollaa mustien asuin alueella. Kuski musta ja jokainen kyydissä oleva oli musta.
Ja kaikki ketä näin linjurin ikkunasta oli mustia...
Aseet paukku öisin siellä ghetossa.
Mutta on se niin hieno tunne yksinkertasesti mennä kahvilaan. Valita listalta mitä polttaa, no problem.
Todella suvaitsevia ihmisiä siellä. Ja aika rentoja olivat myös.
Kerran kysyin coffeeshopista pelkkää kahvia nii ei suostunu myymää jos en ostanu savuja, röökin poltto kielletty. :D
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

C0H0

Post by C0H0 » Sat 26 Nov 2011, 10:47

testeri420 wrote:Italia.
Italiassa oli melko avointa pilven polttelu.
Mulle sanottiin näin ku olin Napolissa että, täällä ois pilven polttelu sallittua ellei kirkko kieltäis.
Porukka vaan veti keskellä päivää jointtia muina miehinä kadulla.
Siellä oli joskus 90 luvulla ihan törkeen paha heroiini ongelma. Esim. Milano, siellä tuli oikeesti melkeen joka toine ihmine vastaan pollepäissään.
Yheltä 50metrin kadun pätkältä laskettiin 40kpl likasia käytettyjä värkkejä.
Keskellä päivää kaupungin puistoissa lähinnä ahdisti kun porukka kakoili enemmän tai vähemmän pollepäissään.
En muista nähneeni missään euroopan maassa niin pahaa huumeongelmaa kun oli Italiassa 90 luvulla.
Nyt sielläki oli meno rauhottunu, siis 2000 luvulla. Mitään muuta en nähny viimeks ku pilvenpolttoo ja sitäki vahtii mafia. Yhet paskaset värkit rannalla.
/offtopic/ En kyllä tajuu kuinka idiootti ja mielenvikainen pitää olla että heittää käytettyjä värkkejä maahan? Aina sillointällöinhän noita löytyy leikkipuistoista ja on ollut muutamia tapauksia että piilotetaan esim. taksiin penkkien väliin. Tuollaisilta tapauksilta pitäisi evätä pääsy piikeihin ja antaa käyttää niitä samoja ruostuneita piikkejä kunnes käsi tipahtaa pois, eipähän sitten ainakaan heitä muiden ihmisten riesoiksi noita tautipesäkkeitä. Varmaan samoja tapauksia jotka piilottaa rikkinäisiä lasipulloja uimapaikkoihin ja myrkkymakkaroita koirapuistoihin....

frapathea

Post by frapathea » Sat 26 Nov 2011, 14:32

^ Heh heh, mitenkä vahdit sitä et kuka niitä sinne leikkipuistoon jättää... :roll:

Kiitos, testeri, oli tosi mielenkiintosta lukea! Damin lähiöt on kyl ankeita... Siel oli piikkilankaakin ihan vitun kaikkialla, tai viel enemmän niit metallitankoon asetettuja pyöriviä isoja piikkejä, hrr..

C0H0

Post by C0H0 » Sat 26 Nov 2011, 14:53

frapathea wrote:^ Heh heh, mitenkä vahdit sitä et kuka niitä sinne leikkipuistoon jättää... :roll:
Niin ei mitenkään. Mutta tuollaiset ääliöt jotka heittelee niitä piikkejä ympäriinsä saa ihmiset ehkä vastustamaan sitä piikkien jakaamista, kun ei kerta osata hävittää niitä oikein. En kyllä tiedä kuinka paljon tuollaista harrastetaan, toivottavasti ei kovinkaan paljoa. Emt, pitäs tehdä sellanen systeemi että niitä ilmaisia piikkejä saa tasan saman verran mitä tuo takaisin. Eipä sekään poistaisi tuota ongelmaa täysin.

lanttu
Apteekki

Post by lanttu » Sun 11 Dec 2011, 19:25

wRRa wrote:
Dexma wrote:
wRRa wrote: meskaliini yleisimpiä
Missä muodossa tämä siellä liikkuu? Jännää, kun luulis, että helpompi ois viedä jotain happoa sielläkin, mut niin.... Jännää... Ehkä ne japanilaiset on niin outoo porukkaa...
Nytpä kysyit pahan kysymyksen! Ei tullut tosiaan itselle vastaan meskaliinia niin että joku olis sitä yrittänyt esim. myydä (ei tosin mitään muutakaan). Kavereilta vaan kuulin että sitä liikkuu ja ovat kokeilleet, mutta en älynnyt edes kysyä et missä muodossa :/ Jospa joku yakuzan porukoista kaktuksia kasvattaa?

Luulenpa että, synteettisessä muodossa liikkuu meskaliini!
wtf

lanttu
Apteekki

Post by lanttu » Sun 11 Dec 2011, 19:41

PeppeHalti wrote:Ai, että lontoossa paskaa ja kallista piriä. Tietenkin sanotaan, että paska kertyy pääkaupunkeihin, ja en omaa lontoon tasosta kokemusta, mutta kun se täällä maaseudulla on lähes ilmaista ja hyvää, niin en jaksa uskoa, ettei lontoosta saisi kunnollista.

Lontoossa on hyvää pilvee hyvään hintaan jos tuntee paikallisia (kannattaa tutustua). heroiini on suhteessa halvempaa kuin kannabis englannissa, vaikka onkin b-luokan drug mutta ihan smart shopeista saa hyvää pilvee 10-15e/g kukkaa, siis pl eli soap siellä ihan normi pl paskaa jos joku tykkää se on halpaa (osta heikki ja putsaa vedellä ja jos intoa riittää vesiputsauksen jälkee butskulla öljyy)! mut noi hinnat mitä tässä oon lukenu niin aika ylä kanttii heitätte teil on ollut huonot diilerit tai ne kusettaa!
wtf

konvehdinmussuttaja
Karvakuono

Post by konvehdinmussuttaja » Thu 29 Dec 2011, 20:37

kokemuksia intiasta,

pohjosessa pyörin ekat pari viikkoo, paikallisen oppaan kans tuli polteltuu charasta muutaman tunnin välein kun saatiin jää rikottua :mrgreen:
etelästä poiketen toi oli kovaa, oikein leppoisaa kyllä, kelpas patikoida vuorien välis ;)

goalla ei mennyt montaa minuuttia saapumisesta kun oli tovereita myymässä kaikkea maan ja taivaan väliltä, en kuitenkaan ostanut mitään näiltä onnekseni vaikka paris kämpäs kävinki. kuulin myöhemmin eräält paikalliselta et nää kaverit tekee diilit himassa ja kun on mato koukussa kämppään pärähtää tusina uusia ystäviä ja voi käydä hassusti.

yks ilta lähti sit ihan lapasest kun säädettiin kolmeen pekkaan kolaa ja mämmiä, aamu käyntii pameil, koko päivä polteltu huolel ja kitattu bissee :cheers:
paris illas tuli veettyy enemmän kaikkee jännää mitä normaalist menee vuodes, ekat kola ja mämmityypit, mun nuppi ei oo koskaan ollu niin sekasi :mrgreen:

happooki oli tarjol ja ois tehny mieli mut olin kuiteki periaattees yksin ja uus ja sekava ympäristö vaik mukava olikin, päätin skipata kaikenvaralt mikä harmittaa nyt jälkikäteen mut toisaalta ehkä ihan hyvä. tuli kerran selvinpäinkin eksyttyy yöllä kun näytti paikat kovin erilaiselta valojen sammuttua, kuumottaa pelkkä ajatuskin samast kokemuksest hapois :roll:

mut oli hieno reissu, suosittelen goaa muillekin lämpimästi, matkailu avartaa kyllä :mrgreen:
auta mut kotimatkan alkuun, en jaksa juosta enää karkuun

caelum
Tuppisuu

Post by caelum » Sat 31 Dec 2011, 01:50

Onks Thaimaasta viimeaikaisii kokemuksia kellään?
Helmikuussa lähtö kuukaudeks sinne ja varmaan aluks ollaan Krabin puolella ja siitä suurimmaks osaks aikaa Siaminlahden saarille. En halua vetää koko reissua kuosaamiseksi, mutta ehkä kiinnostaisi miten voisi maksimoida hauskanpidon jos johonki viidakkobileisiin tulee eksymään :)

zerk
Moderator

Post by zerk » Sat 31 Dec 2011, 07:57

Muistan kuulleeni/lukeneeni, että Espanjassa ja/tai Portugalissa tramadolia saisi apteekista ilman reseptiä jos tajuaa pyytää. Mahtaakohan asia edelleen olla näin?

Ystävälle kysyn, hän viettää ensin vajaan viikon Portugalissa, sitten Espanjassa ainakin 3 viikkoa, luultavasti pidempäänkin. Itse en valitettavasti pääse reissaamaan Ruotsia pidemmälle varmaankaan vuosiin. :(
^^@_

Neste
OD

Post by Neste » Sat 31 Dec 2011, 14:25

Hesarissa taisi olla joskus kesällä artikkeli Suomen naurettavasta kipulääkepolitiikasta ja muistaakseni siinä mainittiin että esim. Portugalissa tramadolia saa ilman respaa. En mene varmaksi sanomaan, mutta erittäin vahva tunne.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Sat 31 Dec 2011, 14:33

Espanjassa oli joitain vuosia sitten tramadoli ja joitakin bentsoja käsikauppatuotteena. Nykyään tarvitsee reseptin. Saa ilmeisesti aika helpolla paikalliselta lääkäriltä. Ovat etelässä vähän rennompia noissa asioissa. Portugalista en tiedä.

Molemmissa maissa on ainakin halpaa ja laadukasta marokkolaista hasista joka turistirysässä ja suurkaupungissa. Varmaan nipsuja tai kolaa bileihmisille tai ruskeaa heroiinia jarrupäille myös löytyy.

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Thu 05 Jan 2012, 19:39

zerk wrote:Muistan kuulleeni/lukeneeni, että Espanjassa ja/tai Portugalissa tramadolia saisi apteekista ilman reseptiä jos tajuaa pyytää. Mahtaakohan asia edelleen olla näin?
Juuri tänään luin eräältä toiselta foorumilta tuoreen viestin jossa Espanjassa lomaileva kaveri hehkutti sieltä saavan tramadolia ilman respaa.
eNZYMe wrote:Molemmissa maissa on ainakin halpaa ja laadukasta marokkolaista hasista joka turistirysässä ja suurkaupungissa. Varmaan nipsuja tai kolaa bileihmisille tai ruskeaa heroiinia jarrupäille myös löytyy.
Espanjasta ainakin löysin pilveä todella helposti, ja kolaa ja piriäkin varsin pienellä vaivalla.
Looking for planet Gong...

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Fri 06 Jan 2012, 04:06

Tallinnassa tuli käytyä, melkonen pettymys, tai sit oon vaan niin amatööri etten osaa säätää.

Yks varma ennestään tuttu tyyppi oli, jolta pitäis löytyä melkoinen smörgåsbord kaikenlaista - "Mitä sillä on" "mitä sä haluat" kuulu vinkin heittäneeltä frendiltä vastaus.

Sit ku päästiin paikalle, niin sillä oli kukkaa hintaan 25€/g ja 10e nakkuloita. Kukka oli perusbudhaa josta oisin maksanu mielellään ehkä kympin, nykyhinnoilla Härmässä sen 15 - ihan perushyvää. Nakkulat oli kaverin mukaan hyviä, mut ku myöhemmin mentiin ostaan lisää (otettiin vaan kaks) niin sit niitä ei ollukaan enää. Eli sillä oli joku 3g budia ja 5 nipsua. Melkonen diileri.

Sit perusrundi - yökerhoista ihmisiltä, deejiiltä, taksikuskeilta, prostituoiduilta, apteekkareilta, nistahtaneen näkösiltä tyypeiltä kaduilla, rastapäiltä -MISTÄÄN ei natsannut mitään. 6h pyörimisen jälkeen taas ois ollu mahikset ostaa hatsia mut ei kiinnostanu antaa 25€ etukäteen ku tyyppi katoaa kadunkulmasta "hakemaan". Piristä ku kyseltiin niin yleisin vastaus oli "Ei jengi vedä täällä sitä ollenkaan, kukkaa saatat löytää".

Sit apteekit tosiaan kaikki vaati reseptin, eikä sekään ollu helppoa. Ensin lääkärit ei suostunu ees palveleen ei-virolaista, sit ne sano ettei oo valtuuksia ilman psykiatrin lausuntoa kirjottaa respaa, ja sit se psykiatri vittuili mulle päin naamaa tyyliin eikä ollu millään kirjottaa respaa - ihan oikeaan tarpeeseen, ja vanhoja respoja väläytellen (rivoja oisin tarvinnu). Sano että tarvitaan viikkojen terapiasessiot ennenku tietää mitä voi kirjottaa. Kyllä se ne sit vastahakosesti ja mulle röyhkeästi moralisoiden ne kirjotti, mut ei tosiaankaan ainakaan mulla ollu mikään douppitaivas toi Tallinna.

Suomessa saa helpommalla respat, kukka on parempaa/halvempaa, naksut oli ihan jees kait, ja piri on kuulemma hyvää mut sitä ei näkyny missään. Ja kysyin aivan häikäilemättömästi tyyliin yhdeltä yhtään sen näköseltä ihmiseltä kymmenestä.

500/8mg Co-Codamol (Parasetamoli/Kodeiini) siellä on käsikauppalääke ja 20 napin boksi maksoi jotain euron pari, niin jos kodeiinista tykkää ja haluaa ruveta erottelemaan hirveitä määrää parasetamolia pikkumääristä kodukkaa, niin siitä vaan.

Mut en suosittelisi tosiaan Viroa douppikohteeksi, ellet tunne porukkaa, tai ole luonnostaan helvetin hyvä spottaamaan nistejä.