The Psychoactive Vault

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Ahab

Post by Ahab » Fri 19 May 2006, 17:51

No voi vitun kyrpä joudun kirjottaan tän uusiks ku jotenkin kirjautuminen hävis kesken tutkimustyön.
Eli vaultissa on tällä hetkellä 139 jäsentä ja onko tää nyt ollu käynnissä loppusyyskuusta 2005. Jotain 10+ jäsentä näyttäis tulevan kuukaudessa lisää. Eli tähän tahtiin vuoden loppuun mennessä pitäis olla reilu 200 päätä kasassa. Tietysti jossain vaiheessa kaikki asioista kiinnostuneet ovat jo löytäneet tämän eikä kaikki edes jäsenöidy.
Vertailun vuoksi Apothecassa on 337 jäsentä ja se on ollut kai pystyssä alkusyyskuusta 2005 lähtien.
Taikasienessä on 268 elokuun puolivälistä 2005.
Hampussa 3930 kai jostain loppuvuodesta 2000.
No joo eihän tätä voi verrata kuin ehkä Apothecaan jos siihenkään. Toisaalta onhan vaultti kokoajan joutunut alottamaan alusta mutta ehkä sekin on vain hyvä.
Vaultti on paras 8)

benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat » Fri 19 May 2006, 19:24

Mutta vaikka täällä tuo rekisteröityneiden määrä koko ajan tasaisesti kasvaa, niin silti tuntuu ettei aktiivisia kirjoittajia tule lisää miltei ollenkaan. Onko se sitten hyvä vai huono juttu, mene ja tiedä.. :?
"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Fri 19 May 2006, 20:31

Kyllä tätä minusta apotechaan voi verrata ja tämän nelosversion alussa kuvittelin että jäseniä tulisi enemmän kuin taikasieni foorumille. Kun vertaa aktiivisuutta ja jäsenten määrää aikaisimpiin vaultteihin, niin taantuma näyttää isolta. Kolmos vaultissa oli nopeasti yli 300 jäsentä.

artemisia absinthium
Apteekki

Post by artemisia absinthium » Fri 19 May 2006, 23:07

Luulen että tänne on entisiä vaultteja vaikeampi löytää...

Mut niin, totta puhuit tuntuu et samat vanhat aktiivit täällä kirjottelee, ois kiva nähdä niitten uusien rekisteröityneidenkin kommentteja!

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Sat 20 May 2006, 05:37

Ehkä kaikki siis kehuvat kolmosvaulttia parhaaksi siksi, että jäseniä oli niin paljon... tämäkin on kyllä loistava..jäseniä voisi toki koittaa jotenkin saada enemään, voisi syntyä enemmän keskustelua, joskin nyt tuntuu että aktiviteettia on ollut taas hiukan enemmän ja se on hyvä.

Tuo oli kyllä yllätys, että taikasienifoorumilla enemmän porukkaa?

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Sat 20 May 2006, 16:16

Apotheca syö markkinoita ja jatkuvat reinkarnaatiot myös huomattavasti. Vanhoihin kadonneisiin vaulttilaisiin olisi kiva saada yhteyttä ja ilmoittaa, että tällänen on täällä. Kohdistettu mainostuskin voisi toimia, täällä tarvitaan aktiiveja.

Apotheca on ihan toimiva ja kiva foorumi, mutta siellä ei ole oikein mitään itse asiaa, en toivoisi tästä sellaista.

Admin paneelista vähän tämänhetkisiä tietoja:

Number of posts: 5259

Number of topics: 299

Number of users: 139

Board started: 20 Aug 2005 03:02 pm

Posts per day: 19.27

Topics per day: 1.10

Users per day: 0.51
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

Kalastaja

Post by Kalastaja » Mon 22 May 2006, 12:13

Eihän jäsenienmäärällä mitään tee jos eivät rahaa maksa tai muuta sellaista. Aktiiveja tarvitaan.
Täällä huomattavasti suurempi aktiivisuus kuin esim. sienessä. Suhteellisen iso aktiivien määrä täällä jos vertaa jäsenmäärään ja sitä edelleen johoinkin muihin foorumeihin.

Eikä mitään häiriöitä tms ole ollut.

Mielestäni mukavempi kuin kolmonen

Tuntuu, että voi olla vähän vaikea tulokkaan päästä tänne sisälle, joksenkin tiivis porukka, mutta huom. isompi este puhuttavien aineiden kirjo. Jos ennen ainoa aine mistä tiesi edes jotain on hamppu niin on voi olla aika ihmettelemistä alku ajat täällä.
Mutta kaiken kaikkiaan hyvinkin opettavainen foorumi jo tässä vaiheessa.

Pitäisi hampulle jonkun väsätä joku mainos tms. sieneenkin voisi jonkun erillisen topicin pistää jos siellä ei vielä ole.

benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat » Mon 22 May 2006, 18:27

Kalastaja wrote:Pitäisi hampulle jonkun väsätä joku mainos tms. sieneenkin voisi jonkun erillisen topicin pistää jos siellä ei vielä ole.
Mitenköhän ne hamppuforumilla suhtautuisi jos sinne mainoksen laittaisi. :? Eräs päiväkin joku erehtyi kysymään psinestä, niin ensimmäinen vastaus oli että kysy sieltä psykovaultti narkkarifoorumilta! No ei kai sillä väliä, kunhan ihmiset kerkeisivät nähdä sen ennen kuin poistetaan(jos poistetaan).
"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.

Ahab

Post by Ahab » Mon 22 May 2006, 18:49

käy vaan heittää linkin jos sielä on joku "linkkejä iltojen ratoksi" -topic

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Mon 22 May 2006, 20:10

benelux fat wrote:
Kalastaja wrote:Pitäisi hampulle jonkun väsätä joku mainos tms. sieneenkin voisi jonkun erillisen topicin pistää jos siellä ei vielä ole.
Mitenköhän ne hamppuforumilla suhtautuisi jos sinne mainoksen laittaisi. :? Eräs päiväkin joku erehtyi kysymään psinestä, niin ensimmäinen vastaus oli että kysy sieltä psykovaultti narkkarifoorumilta! No ei kai sillä väliä, kunhan ihmiset kerkeisivät nähdä sen ennen kuin poistetaan(jos poistetaan).
Heh, tyypillistä hamppuforum-mentaliteettia :roll: enpä ole juurikaan sitä lueskellut, mutta ei kai siellä ihan niin natsimodeja ole, että poistaisivat ilmoituksen, jos siitä väsäisi sellaisen kohteliaan tiedonannon; "Jos etnobotaniikka, kulttuuri ja vaihtoehtoinen tajunnan alterointi kiinnostaa yms. yms... tervetuloa pvaulttiin"???

Sienifoorumilla on tästä jo mainos, on vaultin kanssa saman sivuston alla niin taitaa olla aika suuri määrä samoja käyttäjiä.

Kalastaja

Post by Kalastaja » Tue 23 May 2006, 13:19

Pistin hamppuun mainoksen:
http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=21441

Ihan ok siitä tuli..tajunnan alterointi oli hyvä idea :!:

Kannattaa muista, että noita narkkari kommentteja antavat yksittäiset ihmiset. Ei pidä leimata melkein neljäntuhannen käyttäjän yhteisöä niiden perusteella.

Mutta joo, aika naiivi ilmasto siellä tuntuu olevan :lol:
Last edited by Kalastaja on Tue 23 May 2006, 13:34, edited 1 time in total.

Dalph
Psykonautti

Post by Dalph » Tue 23 May 2006, 13:22

Huomasin tuon mainoksen, ehkä kolmen ensimmäisen joukossa?

Heti tuli hieman negatiivinen viesti ja veikkaanpa, että mainos ei tuolla kauaa ole..

Kalastaja

Post by Kalastaja » Tue 23 May 2006, 13:42

Ei saatana, ne poisti sen puolessa tunnissa :lol: :lol:
go hamppuforum. Suomen päihdepolitiikan asialla :lol: :lol:

hohhoijaa

edit:Olin siis pistänyt tuon mainoksen media osioon, poistivat suoraan, ei mitään kommentteja tms. minulle.

Pistin uuden mainoksen nyt linkkiketjuun. Sivulla 13 pitäisi olla.
http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.p ... &start=300

edit2:Taas joku niistä poisti sen. Nyt kolmannella kerralla otin kaikki huomiota herättävät värit pois ja pienensin "otsikon" fonttikokoa. Katsellaan.

artemisia absinthium
Apteekki

Post by artemisia absinthium » Tue 23 May 2006, 16:45

Aika mielenkiintoisia kommentteja irroitti tuo mainos hamppufoorumilla :lol:

benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat » Tue 23 May 2006, 17:44

Pistää vihaksi nuo pyty nimimerkin kirjoitukset. :evil: Varmaan tyyppi edes viitsinyt vilkaistakkaan tätä "pirinrännäysfoorumia" kun tulee tuollaista tuubaa suusta.

Dalph
Psykonautti

Post by Dalph » Tue 23 May 2006, 18:43

benelux fat wrote:Pistää vihaksi nuo pyty nimimerkin kirjoitukset. :evil: Varmaan tyyppi edes viitsinyt vilkaistakkaan tätä "pirinrännäysfoorumia" kun tulee tuollaista tuubaa suusta.
Eikös hän sanonut, että on itsekin löytänyt täältä tarvittavaa tietoa joskus, mutta että mainos ei sovi hamppufoorumille tai jotain..?

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Tue 23 May 2006, 21:54

Kalastaja wrote:Ei saatana, ne poisti sen puolessa tunnissa :lol: :lol:
go hamppuforum. Suomen päihdepolitiikan asialla :lol: :lol:
Huh huh... :roll: :?

No, ei voi mitään jos haluavat pyhittää palstan pelkälle hamputtelulle ja pitää "puhtaana" muista päihteistä poliittisista syistä tai sitten kohderyhmän intressien vuoksi, mutta iso miinus silti hampun moderoinnille jos eivät viitsi mitenkään edes kommentoida asiaa. Se olisi IMHO kuitenkin vähintäänkin kohteliasta.

Walrus
Psykonautti

Post by Walrus » Sun 11 Jun 2006, 22:53

Ei tätä mun mielestä tarvi ainakaan mainostaa. Ne joita kiinnostaa varmaan tietää, ja eiks hamppufoorumin porukka oo kuitenki ehkä vähän erilaista.

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Thu 15 Jun 2006, 19:23

Mikä toi uusi osio "Suljettu osasto" tuolla lienee? Onko se joku apothecan tyylinen privaattipuoli?

Pot Head
Psykonautti

Post by Pot Head » Fri 16 Jun 2006, 01:21

Asidyyli wrote:Mikä toi uusi osio "Suljettu osasto" tuolla lienee? Onko se joku apothecan tyylinen privaattipuoli?
viewtopic.php?t=346

Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni » Fri 16 Jun 2006, 22:19

Onko tää nyt oikee paikka kysyä, että missä vika, kun klikkaan tosta post reply naviskasta, ni toisinaan se heittää mut tohon psychoactive vault IV forum indeksiin, eli niinku etusivulle, joskus mä sitte pääsen kirjottamaan viestiä?

Ei siinä sinänsä, mutta kun tätä ilmenee nyt kun oon selvinpäinkin, ni on jo vähän outoa... Kuoseissa mä luulin eka, että mä kuvittelin koko jutun, sitten mä aloin räyhää mun koneelle ja menin tupakalle. Vieläkin on rystyset kipeet kun innostuin lyömään tota näyttöä... Paha tapa, pitäs päästä eroon... :roll:
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Fri 16 Jun 2006, 23:26

Älä välitä... tai siis ite oon jo niin tottunu tuplakirjautuun ja että vaultti sillointällöin sekoilee. Ei se pahaa tarkoita :P

admin
Site Admin

Post by admin » Sun 18 Jun 2006, 11:09

Tofupekoni wrote:Onko tää nyt oikee paikka kysyä, että missä vika, kun klikkaan tosta post reply naviskasta, ni toisinaan se heittää mut tohon psychoactive vault IV forum indeksiin, eli niinku etusivulle, joskus mä sitte pääsen kirjottamaan viestiä?
tästä aiheesta löytyy ihan oma viestiketjukin. Toivomme että ongelma korjaantuu lähitulevaisuudessa asennettavan phpbb päivityksen myötä.

Ahab

Post by Ahab » Tue 20 Jun 2006, 16:46

Tuleekos tuohon yläpalkkiin mitään ilmoitusta jos on saanut priva viestin? Tyyliin suluissa ykkönen tai jotain.
En muista nähneeni mitään kun asidyyli pisti miitin yksityiskohtia vaan tajusin käydä topicin perusteella tarkistamassa.
Notify on new Private Message on raksitettu mutta olen pistänyt tonne sellaisen mailiosotteen joka ei oikeen pysy aktiivisena.
Saiskos jonkun sellasen hoidettua tohon että näkee täälä jos on privaviestejä?
Eräällekin käyttäjälle on outboxissa ollut jo kuukauden ajan viesti eikä se ilmeisesti katoa sieltä ennen kuin kyseinen käyttäjä keksii käydä kattomassa privansa?

Kalastaja

Post by Kalastaja » Tue 20 Jun 2006, 20:22

Se lukee oikeassa ylänurkassa. Log out/in yläpuolella.

Ahab

Post by Ahab » Tue 20 Jun 2006, 21:13

Kalastaja wrote:Se lukee oikeassa ylänurkassa. Log out/in yläpuolella.
:D No katos perkele. No en ilmeisesti ole ainut joka ei huomaa sitä kun ei ole viesti mennyt perille vielä.

EDIT: tuli tuossa yksi priva ja olisi kyllä mukava jos siinä olisi jotain isompaa ja värikkäämpää.

EDIT2: kävin töissä kattomassa vaulttia ku oli tylsää niin tulikin ponnahdusikkuna että on viestiä. himassa jääny tollaset näkemättä ku firefox automaattisesti estäny moisen.

sillis
Karvakuono

ilmoittautuminen

Post by sillis » Sun 02 Jul 2006, 11:19

Terve!

On tullu pidettyä vähän taukoa kirjoittamisesta. Intin sun muun vuoksi.
Välillä olen kyllä käyny lueskelemassa juttuja.

Kohta intti ohi on ja lähden konemetsään totuttelemaan taas siviilielämään, epärehellisesti hankkimassani m-62 maastopuvussani. Ellei mikään kyytihomma sun muu kuse, ei kyllä pitäisi.

loppu
...vie vain tilaa turhaan...

Ahab

Post by Ahab » Wed 12 Jul 2006, 00:14

Olisiko tänne muuten mahdollista saada kuvapankkia?

psyvault
Karvakuono

Post by psyvault » Wed 12 Jul 2006, 01:33

Ahab wrote:Olisiko tänne muuten mahdollista saada kuvapankkia?
Kannattaa lukaista: http://trippi.info/taikasieniforum/viewtopic.php?t=89
Kuvapankki/galleria olisi mukava juttu, mutta mutta...

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Wed 02 Aug 2006, 21:27

Miksi mä en pääse suljetulle osastolle?
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.