The Psychoactive Vault

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
spasm
OD

Re: The Psychoactive Vault

Post by spasm » Tue 11 Dec 2007, 16:00

Jei! Thumbs up!
Kylmyys johtuu lämpötilasta.

D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S » Wed 19 Dec 2007, 08:41

Miks mul on muuttunu forumin skini vasta nyt? Kaveri puhunu että sillä on ollut tää musta layoutti iiihan vitun kauan, itelleni se ilmestyi vasta nyt :O
"Taste

Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens » Wed 19 Dec 2007, 23:58

D.E.S wrote:Miks mul on muuttunu forumin skini vasta nyt? Kaveri puhunu että sillä on ollut tää musta layoutti iiihan vitun kauan, itelleni se ilmestyi vasta nyt :O
Ohjelmisto mahdollistaa sen, että foorumilla on useita skinejä. Jokin niistä on oletus eli näkyy esimerkiksi kirjautumattomille lukijoille. Sisään logannut käyttäjä voi valita haluamansa ulkoasun User Control Panelista.
AD_HD @ synirc

RoboPoski
Lepakko

Post by RoboPoski » Sat 09 Feb 2008, 04:08

Tuntuu muuten sangen kotoisalta paikalta tää nyt. Kiitokset! Asiaa asiasta, aivan! ;)

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Wed 13 Feb 2008, 04:56

Delirium Tremens wrote:
D.E.S wrote:Miks mul on muuttunu forumin skini vasta nyt? Kaveri puhunu että sillä on ollut tää musta layoutti iiihan vitun kauan, itelleni se ilmestyi vasta nyt :O
Ohjelmisto mahdollistaa sen, että foorumilla on useita skinejä. Jokin niistä on oletus eli näkyy esimerkiksi kirjautumattomille lukijoille. Sisään logannut käyttäjä voi valita haluamansa ulkoasun User Control Panelista.
Luin tän vain pikaisesti ja säikähdin että skinejä foorumilla...

Niitä bonehead-miehijä siis...

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Sat 01 Mar 2008, 02:56

Asidyyli wrote:
Delirium Tremens wrote:
Luin tän vain pikaisesti ja säikähdin että skinejä foorumilla...

Niitä bonehead-miehijä siis...
Lieneekö yhtäkään skiniksi itseään tituuleeraavaa? Pitäiskö tehdä skini-gallup...
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Sun 08 Jun 2008, 13:13

Onko täällä topicia jossa uudet (ja miksei vanhatkin) kirjoittelijat esittelevät itsensä?

(Sori jos kysymykseni tuli väärään topiciin, mutta en sopivampaakaan löytänyt.)
Looking for planet Gong...

Ahab

Post by Ahab » Tue 24 Jun 2008, 01:51

http://trippi.ydin.org/keskustelu/view.php?page=trippi
tuolta luin joskus ensimmäiset muskottitrippistoorit kun kiinnostuin näistä jutuista.
mutta olen pitkään kelannut mikä tuon yhteys on tähän sivustoon ja nyt nuo pitkästä aikaa osui kohdalle.
kun valitsee taikasieniforumilla tyyliksi subSilver niin siellä on sama logokin, mitä olen alusta asti ihmetellyt.

Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni » Thu 26 Jun 2008, 06:10

Ahab wrote:http://trippi.ydin.org/keskustelu/view.php?page=trippi
tuolta luin joskus ensimmäiset muskottitrippistoorit kun kiinnostuin näistä jutuista.
mutta olen pitkään kelannut mikä tuon yhteys on tähän sivustoon ja nyt nuo pitkästä aikaa osui kohdalle.
kun valitsee taikasieniforumilla tyyliksi subSilver niin siellä on sama logokin, mitä olen alusta asti ihmetellyt.
Aika hyvä toi trippi.infon ytimen ydininfo! :arrow:

http://trippi.ydin.org/info.php
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.

powergrower
Kameleontti

Post by powergrower » Sat 28 Jun 2008, 18:43

Tuo logohan on trippi.info etusivulla käytössä.

Tuo sivusto on tripin esiversio, ennenkuin alustaksi tuli phpbb
Assumption is the mother of all fuckups.

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Wed 02 Jul 2008, 12:48

Huhuu.... vieläkö tää paikka on hengissä?

mysticman
Karvakuono

Post by mysticman » Sat 14 Mar 2009, 03:27

Asidyyli wrote:Huhuu.... vieläkö tää paikka on hengissä?
HEH, vieläkö me olemme hengissä?
Foorumi näyttää elävän... ja hyvin, odettelen vain että trippi radiolla saataisi kuuluvuutta UG-piirin pien-radio kanavien aistillisiin radio-taajuuksiin. Foorumi tuntuu kehittyvän siitä mihin siitoksen jäänteen jäivät itämään, hamppuhan se kasvaa vaikka kalliossa oikealla lannoitteilla. Kertokaa kuulumiset vaikka priv-mesng, jos aihetta löytyy... , Mutta PEACE & LOVE !

lahke

Post by lahke » Sun 16 Aug 2009, 22:01

Hieno paikka tämä vaultti =) aloittelijat otetaan täällä hyvin vastaan, ja oon vähän katkera kun ite jouduin aikoinaan taistelemaan hamppufoorumilla tietämättömyyteni kanssa... JEesh, keep on rocking!

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Thu 27 Aug 2009, 16:06

lahke wrote:Hieno paikka tämä vaultti =) aloittelijat otetaan täällä hyvin vastaan, ja oon vähän katkera kun ite jouduin aikoinaan taistelemaan hamppufoorumilla tietämättömyyteni kanssa... JEesh, keep on rocking!
Samaa mieltä. :)

Persoona
Karvakuono

Post by Persoona » Tue 13 Oct 2009, 14:18

lahke wrote:Hieno paikka tämä vaultti =) aloittelijat otetaan täällä hyvin vastaan, ja oon vähän katkera kun ite jouduin aikoinaan taistelemaan hamppufoorumilla tietämättömyyteni kanssa... JEesh, keep on rocking!
Olet vain omissa vainoissasi, ei täällä ole ystävällisiä ihmisä. :|

horna
Kameleontti

Post by horna » Sat 24 Oct 2009, 22:05

Persoona wrote:
Olet vain omissa vainoissasi, ei täällä ole ystävällisiä ihmisä. :|
Foorumi on piilokyttiä täynnä, jotka vaan keräävät tietoa sinusta seuraavaa karhuryhmä iskua varten :foil:
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!

zan
Apteekki

Re:

Post by zan » Wed 06 Jan 2010, 13:31

Lasipallo wrote:
jesuiitta wrote:Siis tämä on maksullinen boardi? Niin, no kuka maksaa? :o

Kaikki sitten toki tietenkin... :roll:
Meillä on yksityinen hyväntekijä.
Yliopiston Apteekki??

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Mon 03 May 2010, 22:12

joo täytyy kyllä sanoa että onneksi löysin tämän vaultin. En tiedä mitä tekisin enää ilman :(
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

tRip
Me Gusta

Re:

Post by tRip » Sat 05 Jun 2010, 00:47

Lasipallo wrote:
Asidyyli wrote:Aluejaosta vielä, että asiallinen on, joskin trippiraporteille ei näytä olevan omaa osiota...
Olen pohtinut tuota trippiraportit osiota, mutta ehkä ne raportit sopisivat omille aineilleen tarkotettuihin osioihin. Tosin kuinka moni silloin jaksaisi mitään trippiraportteja foorumille pistää?
Mun mielestä noiden lokerointi on täysin turhaa..
Keep it unreal.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 05 Jun 2010, 00:53

Jännää muuten lukea 'vanhojen konkareiden' viestejä, ja uusienkin, jotka nykyiseltään ootte hyvinkin tullu tutuks moni :)

tää Vaultti on ehtiny muodostunu mulle todella rakkaaks.

Vaikka tuntuu välillä et liikaa uusii ihmisii, sit lamaantuu.. ja kyllästyy koko vaulttiii
Keep it unreal.

XTCVelho
Lepakko

Post by XTCVelho » Fri 24 Sep 2010, 09:56

Olen jo monta vuotta lukenut foorumia (ainakin kaksi :heh: ) Ja nyt rekisteröidyin vasta jokunen aika sitten ja voi että oli kannattava päätös! Saa paljon henkeviä keskusteluita aikaan. :mrgreen:
Pannul ei muutaku kanaa, hyllys ei muutaku kamaa BITCH!

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Tue 12 Oct 2010, 03:52

Onks muuten vielä mitään tietoa että millon vaultti siirtyy uudelle palvelimelle?
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."

mgwrt
Karvakuono

Post by mgwrt » Wed 03 Nov 2010, 23:12

Tästä foorumista on tullut itelle tärkeä referenssipaikka kaikkeen psykedeliaa sivuavaan liittyen. Tieto jota täältä saa ei ole ulkopuolisten tarkkailijoiden näkemyksiä, vaan kokemuksia ja tieteellisempääkin lähestymistapaa suoraan tyypeiltä jotka on hommassa sisällä. Vuosikausia olen lueskellut, alkaen ihan naiivista uteliaisuudesta ja omien kokemusten kartuttua diggailu siirtynyt "maailmankatsomuksellisempaan" suuntaan. Kirjoittamiseen en ole juuri tuntenut tarvetta.

mauseri
LD50

Post by mauseri » Thu 04 Nov 2010, 09:10

tribh wrote:Jännää muuten lukea 'vanhojen konkareiden' viestejä, ja uusienkin, jotka nykyiseltään ootte hyvinkin tullu tutuks moni :)

tää Vaultti on ehtiny muodostunu mulle todella rakkaaks.

Vaikka tuntuu välillä et liikaa uusii ihmisii, sit lamaantuu.. ja kyllästyy koko vaulttiii
Trippi osaa aina kirjottaa mun ajatuksia.. jännää..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Thu 11 Nov 2010, 21:59

tää on kyllä kiva paikka :) ja vanhat konkarit teijän kirjotuksia on aina kiva lukea.. oikeestaan noitten ihan uusien viestit jostain syystä ignoretan enkä jaksa lukea. nää konkarit on mielenkiintosia tapauksia ja niitten juttuihi yleensä luotanki esim jos jotain dosehommia kyselen jne. Sori tää meikän kirjotustyyli mutku en osaa käyttää pilkkuja ja pisteitä jne.... :( yheltä adminilta on tullu huomautus siitä. mut en voi sille mitään :foil:

powergrower
Kameleontti

Post by powergrower » Mon 22 Nov 2010, 12:20

Täällä on semmmosiakin kestonarkkkeaja, etttä heille normaali dose on paha yliannnostus normikäyttäjälle.

Pitäkää järki päässä.
Assumption is the mother of all fuckups.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Mon 22 Nov 2010, 13:21

Kyllä täälä sen verta huolellisii tyyppejä on ettei ne mene suoraan heittämään mitään od määriä. Vaan yleensä aina on tullu selvä vastaus mistä kannattaa lähteä testaileen tiettyä substanssia. Ja oma järki päässä heittää aina vaikka alakanttiin. Ite ainaki aina ku jotain otan niin testailen mahollisimman vähällä,, ja nostan dosea ylöspäin. Järkipäässä! :)

_Melba
Kameleontti

Post by _Melba » Mon 06 Dec 2010, 04:38

^Nooojoooohmmm... Vaikka itse ajatteletkin, niin mistäs sitä näistä yhdenviestin ihmeistä aina tietää kuinka huolellista porukkaa siellä loppujenlopuks luuraa :)..

sunyata
Psykonautti

Post by sunyata » Sun 12 Dec 2010, 08:12

Lasipallo wrote:Muutenkin kaipaan ehdotuksia, antakaa kritiikkiä, haukkukaa, mitä tahansa.
Oon melko uus täällä ja en tässä mielentilassa kun aivot räjähtää tietopaljoudesta, niin kykene lukemaan tai edes selailemaan tätäkään threadia läpi, mutta must olis ihan jees, jos:

Yksittäisillä käyttäjillä olis naamakirjaminen "seinä" minne vois jättää viestei. Internet on kuitenkin avoin kaikille, nii ainaki must olis kivaa päästä sanomaan ihan julkisesti joku perussetti, et "Päivää, mitä kusipää" tai "Sullapa hieno ava, syö lisää sieniä". No siis oikeesti. Sellasta perushörhellystä jota ei tarvis mystisesti yksäreillä laittaa. Toivottavasti toi sarkasmi tuli tosta sit esille ihan huumorina.

Eli taas vaihteeks asia lyhesti: Käyttäjäkohtaiset kommentointi-seinäkirjoitukset vai mitä ovatkaan lisäks tänne jooko-hei.
vain otettu lääke ottaa päähän

sunyata
Psykonautti

Post by sunyata » Sun 12 Dec 2010, 08:32

No mutta joo. Mielenkiintoinen ja jotenkin kodikas foorumi (ihme hörhöjä täynnä, ilmankos). Yleensä en viihdy missään ainakaan pitkiä aikoja, joteen saas nyt nähdä. Ilmeisesti ihan hyvin tässä on jo pikkuhiljaa sopeutunu joukkoon, kun ei ainakaan vielä oo tullu mitään huomautettavaa. Usein vaikeaa sopeutua yhteisöihin ja/tai ymmärtää jotain käyttäymisetikettiä. Mut sit jos joku homma natsaa, nii tekstiä tulee ja mun paskajutuista ei pääse eroon sitten niin millään, oon sellanen pikaliima-paskakikkare pitkin föörymiä.
vain otettu lääke ottaa päähän