The Psychoactive Vault
-
- OD
-
- Kameleontti
Re: The Psychoactive Vault
Miks mul on muuttunu forumin skini vasta nyt? Kaveri puhunu että sillä on ollut tää musta layoutti iiihan vitun kauan, itelleni se ilmestyi vasta nyt :O
"Taste
-
- Kameleontti
Ohjelmisto mahdollistaa sen, että foorumilla on useita skinejä. Jokin niistä on oletus eli näkyy esimerkiksi kirjautumattomille lukijoille. Sisään logannut käyttäjä voi valita haluamansa ulkoasun User Control Panelista.D.E.S wrote:Miks mul on muuttunu forumin skini vasta nyt? Kaveri puhunu että sillä on ollut tää musta layoutti iiihan vitun kauan, itelleni se ilmestyi vasta nyt :O
AD_HD @ synirc
-
- Lepakko
Tuntuu muuten sangen kotoisalta paikalta tää nyt. Kiitokset! Asiaa asiasta, aivan! 

-
- LD50
Luin tän vain pikaisesti ja säikähdin että skinejä foorumilla...Delirium Tremens wrote:Ohjelmisto mahdollistaa sen, että foorumilla on useita skinejä. Jokin niistä on oletus eli näkyy esimerkiksi kirjautumattomille lukijoille. Sisään logannut käyttäjä voi valita haluamansa ulkoasun User Control Panelista.D.E.S wrote:Miks mul on muuttunu forumin skini vasta nyt? Kaveri puhunu että sillä on ollut tää musta layoutti iiihan vitun kauan, itelleni se ilmestyi vasta nyt :O
Niitä bonehead-miehijä siis...
-
- OD
Lieneekö yhtäkään skiniksi itseään tituuleeraavaa? Pitäiskö tehdä skini-gallup...Asidyyli wrote:Luin tän vain pikaisesti ja säikähdin että skinejä foorumilla...Delirium Tremens wrote:Ohjelmisto mahdollistaa sen, että foorumilla on useita skinejä. Jokin niistä on oletus eli näkyy esimerkiksi kirjautumattomille lukijoille. Sisään logannut käyttäjä voi valita haluamansa ulkoasun User Control Panelista.D.E.S wrote:Miks mul on muuttunu forumin skini vasta nyt? Kaveri puhunu että sillä on ollut tää musta layoutti iiihan vitun kauan, itelleni se ilmestyi vasta nyt :O
Niitä bonehead-miehijä siis...
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
- Apteekki
Onko täällä topicia jossa uudet (ja miksei vanhatkin) kirjoittelijat esittelevät itsensä?
(Sori jos kysymykseni tuli väärään topiciin, mutta en sopivampaakaan löytänyt.)
(Sori jos kysymykseni tuli väärään topiciin, mutta en sopivampaakaan löytänyt.)
Looking for planet Gong...
http://trippi.ydin.org/keskustelu/view.php?page=trippi
tuolta luin joskus ensimmäiset muskottitrippistoorit kun kiinnostuin näistä jutuista.
mutta olen pitkään kelannut mikä tuon yhteys on tähän sivustoon ja nyt nuo pitkästä aikaa osui kohdalle.
kun valitsee taikasieniforumilla tyyliksi subSilver niin siellä on sama logokin, mitä olen alusta asti ihmetellyt.
tuolta luin joskus ensimmäiset muskottitrippistoorit kun kiinnostuin näistä jutuista.
mutta olen pitkään kelannut mikä tuon yhteys on tähän sivustoon ja nyt nuo pitkästä aikaa osui kohdalle.
kun valitsee taikasieniforumilla tyyliksi subSilver niin siellä on sama logokin, mitä olen alusta asti ihmetellyt.
-
- Kameleontti
Aika hyvä toi trippi.infon ytimen ydininfo! :arrow:Ahab wrote:http://trippi.ydin.org/keskustelu/view.php?page=trippi
http://trippi.ydin.org/info.php
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
- Kameleontti
Tuo logohan on trippi.info etusivulla käytössä.
Tuo sivusto on tripin esiversio, ennenkuin alustaksi tuli phpbb
Tuo sivusto on tripin esiversio, ennenkuin alustaksi tuli phpbb
Assumption is the mother of all fuckups.
-
- LD50
Huhuu.... vieläkö tää paikka on hengissä?
-
- Karvakuono
HEH, vieläkö me olemme hengissä?Asidyyli wrote:Huhuu.... vieläkö tää paikka on hengissä?
Foorumi näyttää elävän... ja hyvin, odettelen vain että trippi radiolla saataisi kuuluvuutta UG-piirin pien-radio kanavien aistillisiin radio-taajuuksiin. Foorumi tuntuu kehittyvän siitä mihin siitoksen jäänteen jäivät itämään, hamppuhan se kasvaa vaikka kalliossa oikealla lannoitteilla. Kertokaa kuulumiset vaikka priv-mesng, jos aihetta löytyy... , Mutta PEACE & LOVE !
Hieno paikka tämä vaultti =) aloittelijat otetaan täällä hyvin vastaan, ja oon vähän katkera kun ite jouduin aikoinaan taistelemaan hamppufoorumilla tietämättömyyteni kanssa... JEesh, keep on rocking!
-
- LD50
Samaa mieltä.lahke wrote:Hieno paikka tämä vaultti =) aloittelijat otetaan täällä hyvin vastaan, ja oon vähän katkera kun ite jouduin aikoinaan taistelemaan hamppufoorumilla tietämättömyyteni kanssa... JEesh, keep on rocking!

-
- Karvakuono
Olet vain omissa vainoissasi, ei täällä ole ystävällisiä ihmisä.lahke wrote:Hieno paikka tämä vaultti =) aloittelijat otetaan täällä hyvin vastaan, ja oon vähän katkera kun ite jouduin aikoinaan taistelemaan hamppufoorumilla tietämättömyyteni kanssa... JEesh, keep on rocking!

-
- Kameleontti
Foorumi on piilokyttiä täynnä, jotka vaan keräävät tietoa sinusta seuraavaa karhuryhmä iskua vartenPersoona wrote:Olet vain omissa vainoissasi, ei täällä ole ystävällisiä ihmisä.lahke wrote:Hieno paikka tämä vaultti =) aloittelijat otetaan täällä hyvin vastaan, ja oon vähän katkera kun ite jouduin aikoinaan taistelemaan hamppufoorumilla tietämättömyyteni kanssa... JEesh, keep on rocking!

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
- LD50
joo täytyy kyllä sanoa että onneksi löysin tämän vaultin. En tiedä mitä tekisin enää ilman 

[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
- Me Gusta
Re:
Mun mielestä noiden lokerointi on täysin turhaa..Lasipallo wrote:Olen pohtinut tuota trippiraportit osiota, mutta ehkä ne raportit sopisivat omille aineilleen tarkotettuihin osioihin. Tosin kuinka moni silloin jaksaisi mitään trippiraportteja foorumille pistää?Asidyyli wrote:Aluejaosta vielä, että asiallinen on, joskin trippiraporteille ei näytä olevan omaa osiota...
Keep it unreal.
-
- Me Gusta
Jännää muuten lukea 'vanhojen konkareiden' viestejä, ja uusienkin, jotka nykyiseltään ootte hyvinkin tullu tutuks moni :)
tää Vaultti on ehtiny muodostunu mulle todella rakkaaks.
Vaikka tuntuu välillä et liikaa uusii ihmisii, sit lamaantuu.. ja kyllästyy koko vaulttiii
Vaikka tuntuu välillä et liikaa uusii ihmisii, sit lamaantuu.. ja kyllästyy koko vaulttiii
Keep it unreal.
-
- Lepakko
Olen jo monta vuotta lukenut foorumia (ainakin kaksi :heh: ) Ja nyt rekisteröidyin vasta jokunen aika sitten ja voi että oli kannattava päätös! Saa paljon henkeviä keskusteluita aikaan. 

Pannul ei muutaku kanaa, hyllys ei muutaku kamaa BITCH!
-
- Moderator
Onks muuten vielä mitään tietoa että millon vaultti siirtyy uudelle palvelimelle?
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
- Karvakuono
Tästä foorumista on tullut itelle tärkeä referenssipaikka kaikkeen psykedeliaa sivuavaan liittyen. Tieto jota täältä saa ei ole ulkopuolisten tarkkailijoiden näkemyksiä, vaan kokemuksia ja tieteellisempääkin lähestymistapaa suoraan tyypeiltä jotka on hommassa sisällä. Vuosikausia olen lueskellut, alkaen ihan naiivista uteliaisuudesta ja omien kokemusten kartuttua diggailu siirtynyt "maailmankatsomuksellisempaan" suuntaan. Kirjoittamiseen en ole juuri tuntenut tarvetta.
-
- LD50
Trippi osaa aina kirjottaa mun ajatuksia.. jännää..tribh wrote:Jännää muuten lukea 'vanhojen konkareiden' viestejä, ja uusienkin, jotka nykyiseltään ootte hyvinkin tullu tutuks moni
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
- LD50
tää on kyllä kiva paikka
ja vanhat konkarit teijän kirjotuksia on aina kiva lukea.. oikeestaan noitten ihan uusien viestit jostain syystä ignoretan enkä jaksa lukea. nää konkarit on mielenkiintosia tapauksia ja niitten juttuihi yleensä luotanki esim jos jotain dosehommia kyselen jne. Sori tää meikän kirjotustyyli mutku en osaa käyttää pilkkuja ja pisteitä jne....
yheltä adminilta on tullu huomautus siitä. mut en voi sille mitään 

-
- Kameleontti
Täällä on semmmosiakin kestonarkkkeaja, etttä heille normaali dose on paha yliannnostus normikäyttäjälle.
Pitäkää järki päässä.
Pitäkää järki päässä.
Assumption is the mother of all fuckups.
-
- LD50
Kyllä täälä sen verta huolellisii tyyppejä on ettei ne mene suoraan heittämään mitään od määriä. Vaan yleensä aina on tullu selvä vastaus mistä kannattaa lähteä testaileen tiettyä substanssia. Ja oma järki päässä heittää aina vaikka alakanttiin. Ite ainaki aina ku jotain otan niin testailen mahollisimman vähällä,, ja nostan dosea ylöspäin. Järkipäässä! 

-
- Kameleontti
^Nooojoooohmmm... Vaikka itse ajatteletkin, niin mistäs sitä näistä yhdenviestin ihmeistä aina tietää kuinka huolellista porukkaa siellä loppujenlopuks luuraa
..

-
- Psykonautti
Oon melko uus täällä ja en tässä mielentilassa kun aivot räjähtää tietopaljoudesta, niin kykene lukemaan tai edes selailemaan tätäkään threadia läpi, mutta must olis ihan jees, jos:Lasipallo wrote:Muutenkin kaipaan ehdotuksia, antakaa kritiikkiä, haukkukaa, mitä tahansa.
Yksittäisillä käyttäjillä olis naamakirjaminen "seinä" minne vois jättää viestei. Internet on kuitenkin avoin kaikille, nii ainaki must olis kivaa päästä sanomaan ihan julkisesti joku perussetti, et "Päivää, mitä kusipää" tai "Sullapa hieno ava, syö lisää sieniä". No siis oikeesti. Sellasta perushörhellystä jota ei tarvis mystisesti yksäreillä laittaa. Toivottavasti toi sarkasmi tuli tosta sit esille ihan huumorina.
Eli taas vaihteeks asia lyhesti: Käyttäjäkohtaiset kommentointi-seinäkirjoitukset vai mitä ovatkaan lisäks tänne jooko-hei.
vain otettu lääke ottaa päähän
-
- Psykonautti
No mutta joo. Mielenkiintoinen ja jotenkin kodikas foorumi (ihme hörhöjä täynnä, ilmankos). Yleensä en viihdy missään ainakaan pitkiä aikoja, joteen saas nyt nähdä. Ilmeisesti ihan hyvin tässä on jo pikkuhiljaa sopeutunu joukkoon, kun ei ainakaan vielä oo tullu mitään huomautettavaa. Usein vaikeaa sopeutua yhteisöihin ja/tai ymmärtää jotain käyttäymisetikettiä. Mut sit jos joku homma natsaa, nii tekstiä tulee ja mun paskajutuista ei pääse eroon sitten niin millään, oon sellanen pikaliima-paskakikkare pitkin föörymiä.
vain otettu lääke ottaa päähän