zero wrote:Toobad wrote:Kannattaako enää ikinä tilata vai onko niin, että mun osoitetiedoista jää sinne niille joku merkintä ja aina kun tilaan, niin ne kaivelee kaikki mun paketit auki?
ei jää, hyvin voi tilata. itellä jäänyt kymmenisen kertaa tulliin ja nyt about viimesimmät kymmenen kertaa tullut hyvin läpi.
Onko tosiaan näin?
Mä elän tässä huhujen varassa, ja kuullut taas sitä huhua, et tullin bustaamasta lähetyksestä jäis jotain merkintää et tähän osotteeseen on kirjattu druqseja, ja seulottais tarkemmin.
Oli miten oli, aikalailla tuuripeliähän toi lopulta mitä tulee läpi, mitä ei.. Toki väitän myös että osansa on tietyllä stealthiydella tiettyjen chemien kanssa jne. Tottakai. Varsinkin koiralle opetetut aromit, ettei pääse läpi paistamaan.
**
Opin kans sen, että kirjattuna lähetyksenä, pääsee sillai iisimmällä, et viikossa tulee tullilta postia bustatusta lähetyksestä, kun pahimmillaan voi sen puolikin vuotta joutua venaamaan kirjettä, että on tullin haltuun ottama sillon ja sillon..
Tietty, vaikeempihan se on kiistää tätä taustaa vasten, mut eipä ollut tarkoituksenakaan.
Seison useimmissa tapauksissa mielummin tekojeni takana, se on ainut tapa protestoida tätä järjetöntä päihdepolitiikkaa täällä. J N E.
Mitää muutosta voi tapahtua jos kaikki toimii anonyyminä, koska minä nistinä tarvitsen huumeeni jokatapauksessa, ja jos ei lekurilta heru, niinkun useinmiten ei heru, ni mä sit hoidan sen muualta. Ois tyhmää kelata muuta. Kyllä addikti aina huumeensa itselleen löytää. Oli laillista tai ei.
Miten sen nyt sit ottaa.. Kirjattua lähetystä on toki vaikeempi kiistää (cv+ huumausainerikossyyte lääkeaineesta) mut väliäkös sillä, kriminaali-status kauheesti täsvaiheessa elämää enää kauheasti jaksa painaa, kun elämä edessä hapettaa.
Shit happens. Bit a trip kriministi.
Tunnustan kiusallanikin. Vastasyyte hoitotakuun toteutumattomuudesta.
Muuten tietty.. Kiistää vaan kaikesta kaiken, selkärankaisena, ryhti suorana.