Olen aivan retard mitä tulee kemiaan. (eikä se edes yhtään kiinnosta :? )
Huumeiden/ enimmäkseen "legal highsien" käytön olen vasta äskettäin aloittanut. Eli en paljoakaan niistä tiedä. (vielä

Myöskin, tämä on ensimmäinen postini näille foorumeille

Onglemanani on suomen..tulli.
Tarina alkaa kun eräänä kauniina päivänä lähetin taas kerran tilauksen (edit:iin joka käsittääkseni tarkoittaa erästä smartshoppia). Olen tilannut kyseisestä putiikista jo 3 kertaa aiemminkin, spice gold, sence, salvia ja "herbal cigarettes" sekä erilaiset halvemmat spicen vastineet/ lehdet ovat kuuluneet tilauksiini, puhumattakaan erilaisista bilepillereistä sun muista napeista.(Ideana on ollut kokeilla eri tuotteita jotka kuitenkin on luokiteltu laillisiksi (ainakin briteissä).
Aina ovat tulleet tilaukseni perille paitsi tällä kerralla...

Sain postilaatikkooni muutama päivä sitten normaaliin tapaan ilmoituksen, että minulle on kirjattu kirje jonka voi noutaa, ei postista, vaan Tullista, ja tämäkös vitutti! Mitään ikävää uhkausta tai soittopyyntöä ei kuitenkaan ollut.
Olin ottanut pienen riskin tilaamalla kaiken mitä jouluksi tahdoin, kerralla.. Ja huonostihan siinä kävi.
Tilaukseen kuului -vapbong vaporizer-, spice gold, smoke, Ex-ses, yucatan fire, honeyrose cigarette paketteja, kratom leafeja ja sälää kuten turbosytkäri :?
Mutta.. miten tästä eteenpäin? Tiedän että tällaisia samankaltaisia posteja on, mutta kaikissa vastaukset ovat vähän ristiriitaisia

Siksi kysynkin mitä tässä tilanteessa tai miksei yleisestikin, pitäisi tehdä, ja miten tullin kanssa pitäisi menetellä

1. Voinko hakea tullista pakettini tuosta vain? [(ehkä lahden tulli ei nipota niin) hyvin kaukaa haettua

2. Mitä tapahtuu jos en mene tulliin kyselemään, kun en kehotustakaan saanut? Lähetetäänkö paketti todellakin takaisin, vai onko siitä aina jotain suurempiakin seurauksia?
3. Jos kuitenkin päätän mennä tulliin kyselemään, ja paketti avataan paikan päällä tai on jo kenties avattu, saanko sieltä enään mitään aineita/tavaroita edes LAILLISIA itselleni? (lähinnä sytkärin tai vaporizerin tai täysin laillisia mixejä?)
4. Mitä tavaroille tapahtuu jos niitä ei saa ulos?
5. Onko kaikenlaistan aineiden tilaus suomeen todellakin laitonta? jopa LAILLISTEN??
6. Voinko jatkossa enään tilata mitään mistään

Arvostan todella jos viitsisit auttaa!
(houkutus tulliin menosta ja vittuilusta on suuri sillä muuten joulusta uhkaa tulla tylsä

Kiitos ja loppu