IV käyttö

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Skilla
Lepakko

Re: IV käyttö

Post by Skilla » Thu 10 Oct 2013, 23:27

Lyön kohta iv neitsyelle ystävälle. On käyttänyt vuosia mutta nasaalisesti. Ilmas kiinnostuksensa ja aikomuksensa mulle ja pyys mua tökkäämään. Pientä huonoa omatuntoa tässä poden mutta jos mä en lyö niin joku sen kuitenkin tekee. Mulla on koulutus, steriilit vehkeet ja aseptiikka hanskassa joten parempi se näin on. Annoin kyllä kaikki maholliset varotukset ja selitin asian järkevästi. Heppu tajus mutta haluu silti.

Mitä ootte mieltä? Jos olisitte mun saappaissa, mitä tekisittte?

Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis » Thu 10 Oct 2013, 23:37

Skilla wrote:Lyön kohta iv neitsyelle ystävälle. On käyttänyt vuosia mutta nasaalisesti. Ilmas kiinnostuksensa ja aikomuksensa mulle ja pyys mua tökkäämään. Pientä huonoa omatuntoa tässä poden mutta jos mä en lyö niin joku sen kuitenkin tekee. Mulla on koulutus, steriilit vehkeet ja aseptiikka hanskassa joten parempi se näin on. Annoin kyllä kaikki maholliset varotukset ja selitin asian järkevästi. Heppu tajus mutta haluu silti.

Jos oot 100% varma että iv-käyttö alkaa susta huolimatta niin lyö sinä kun kerran osaat. Koita myös olla varma ettet saa mitään tunnontuskia jälkeenpäin, mä en jaksais sellasista kärsiä siks et toinen haluu narkkaa vaan sanoisin että mä en oo se joka sut tohon opettaa...Siis jos kokisin että saan siitä itseltäni harmia jälkeenpäin.
Parhaat karstat on pohjalla.

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Fri 11 Oct 2013, 11:21

Joo, haittojen vähentämistähän tuo on. Jos siis tyyppi lyö joka tapauksessa.

Landmark

Post by Landmark » Mon 14 Oct 2013, 13:29

Must on jotenki jännä et vaik käytänki IV:sti hitaita niin muut aineet menee kyl nykään ihan nokkaa tai suuhun. Alkaa oikeen ahdistaa ku kelaa aiemmin jotain pirin tai vaik joidenki random naksujen lyömist. Ketamiini oli kyl metkaa.

Touchet
Moderator

Post by Touchet » Sat 26 Apr 2014, 17:39

Itse olen käyttänyt vain kahdesti intravenaalisesti kamaa. Kesti yli kymmenen vuotta, että etenin kamankäytössä kyseisen halveksitun ja arvostetun annostelutavan äärelle. Toisella kerralla sairaanhoitajaopiskelija injektoi minuun puhdistettua Subutexiä ja toisella kerralla kokenut nisti pisti melko puhdasta piriä. Halusin kokeilla, onko se sen arvoista, enkä huomannut merkittävää eroa esimerkiksi nenäkäytävien tai perseen kautta tapahtuvaan annosteluun (mm. amfetamiinin biosaatavuus rektaalisesti on 90% luokkaa). Sivuoireet tuntuivat myös tulevan esiin voimakkaammin, mutta luulen tämän johtuvan suoranaisesti annoksen tehokkuudesta. Mielestäni homma ei ole riskien ja vaivan arvoista.

En koe opiaatteja erityisen miellyttäviksi (vaikkakin koen niiden olevan käytännöllisiä esim. rentoutumisen kannalta) ja DL-amfetamiini ei ole minulla koskaan aiheuttanut voimakkaita nousuja (vaikka siitä pidänkin keskittymiskykyä voimistavien vaikutusten vuoksi); saattaisi kuitenkin siis olla niin, että pitäisin esimerkiksi dipropyylitryptamiinista injektoituna, sillä prefrenssini on mahdollisimman voimakkaissa psykedeelisissä kokemuksissa. Ehkä vielä jonain päivänä käytän jotakin suonensisäisesti.

No, jätän tämän vain tähän (ylemmällä rivillä miltä sen ei pitäisi näyttää ja alemmalla miltä sen pitäisi):

Image
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924

Personaes
OD

Post by Personaes » Mon 28 Apr 2014, 08:30

injektoi minuun puhdistettua Subutexiä
Subutex ei tuo hihaan vedettynä juurikaan mitään kunnon nousuja, että olisi järkeä ottaa. Vaikutus on sama kuin nokkaan, mutta niin että vaikutus alkaa heti eikä tunnin päästä.
Injektoi ensi kerralla morfiinia tai oksikodonia, niin huomaat eron.

I.V jutut on ihan ok, kunhan pitää tiettyjä rajoitteita.

Esim. Aina omat vehkeet ja yhtiä vehkeitä/yhtä neulaa käytetään tasan yhden pistoksen verran, minkä jälkeen vehkeet hävitetään. Vaan apteekki kamaa, esim. Oksikodonia, morfiinia jne. Ei random piriä tai muuta random katu-roinaa.
Yhtä suonta käytetään yhden pistoksen ajan, minkä jälkeen annetaan kohdan parantua, ennenkuin pistetään siihen uudestaan. Pistetään vaan taipeisiin ja mielellään pienellä insuliini neulalla.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

Pen
OD

Post by Pen » Tue 29 Apr 2014, 00:29

Aijjai. Tänään tein sen päätöksen että ensimmäisen IV-kokemukseni otan 9. päivä ensi kuuta. Morfiinia (depolan 10 mg) viitisen kappaletta. Mietityttää kyllä että mikähän mulle on oikea dose.

Nasaalisesti esim. 4 mg buprea ei oikein sano mitään - tramalia voin syödä pari grammaa ja vaikutuksia ei tule, oksykaan ei sano oikein mitään ja kodeiini kutittaa. Suomalaisista kodista tehdystä teestä saan vain ripulin.

Mutta joo, ton mopon ja oksyn päätin että koitan hihaan heittää. Tarkoitushan oli että venaan 30-vuotiaaksi (vajaat 7 vuotta siis) ennen kuin IV-touhun aloitan mutta vitut, ei viitsi haaskata harvinaisia herkkuja kuten mopo, hydromopo tai heppa kun niitä eteen tulee. Nyt on tosiaan depolaneja tiedossa ja morfiinin biosaatavuus oraalisesti tai perseeseen on niin heikko että pakko se on alkaa piikeillä leikkimään koska mun toleilla muut ROAt lienee turhia.

30 mg tai 50 mg ajattelin ottaa doseksi. En oikein tiedä kumpihan se ois. Varmaan kannattais aloittaa pienemmällä ja katsella - on tota kuitenkin 150 mg yhteensä käytettävissä.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Tue 29 Apr 2014, 03:27

Pen wrote:Aijjai. Tänään tein sen päätöksen että ensimmäisen IV-kokemukseni otan 9. päivä ensi kuuta. Morfiinia (depolan 10 mg) viitisen kappaletta. Mietityttää kyllä että mikähän mulle on oikea dose.

Nasaalisesti esim. 4 mg buprea ei oikein sano mitään - tramalia voin syödä pari grammaa ja vaikutuksia ei tule, oksykaan ei sano oikein mitään ja kodeiini kutittaa. Suomalaisista kodista tehdystä teestä saan vain ripulin.

Mutta joo, ton mopon ja oksyn päätin että koitan hihaan heittää. Tarkoitushan oli että venaan 30-vuotiaaksi (vajaat 7 vuotta siis) ennen kuin IV-touhun aloitan mutta vitut, ei viitsi haaskata harvinaisia herkkuja kuten mopo, hydromopo tai heppa kun niitä eteen tulee. Nyt on tosiaan depolaneja tiedossa ja morfiinin biosaatavuus oraalisesti tai perseeseen on niin heikko että pakko se on alkaa piikeillä leikkimään koska mun toleilla muut ROAt lienee turhia.

30 mg tai 50 mg ajattelin ottaa doseksi. En oikein tiedä kumpihan se ois. Varmaan kannattais aloittaa pienemmällä ja katsella - on tota kuitenkin 150 mg yhteensä käytettävissä.
Nää on niin vaikeita sanoa. 50mg saattaa olla liikaa tai just passeli sun tolella, mutta tosiaan 50mg on IV:nä todella iso annos morfiinia. Morfiini on n. 1.5 kertaa oksikodonia vahvempaa IV ja aiheuttaa helpommin hengityslamaa. Ei ainakaan kannata kombotella ihan kauheasti muita aineita samaan. Itse tyyppäisin varovasti n. 20mg- korkeintaan 30mg sun tolella. Aina saa uudet vedot vedettyä perään jos tuntuu jäävän vajareiksi. Ja kannattaa se 10 minuuttia odotella kun nuokut voi yllättää vasta hetken päästä. Mieluummin turvallisesti ensikokeilu vaikka jäis vähän vajaaksi. Vetää mieluummin kahdet vedot peräjälkeen kuin yhdet överit.

Pen
OD

Post by Pen » Tue 29 Apr 2014, 05:58

Joo, olen vähän samoilla linjoilla. Vaikka bupressa tuleekin toi "kattoraja" vastaan kun nasaalisesti ottaa (ei siis vain saa mitään oloja vaikka koko kasipallon nokittais) niin on tämä kuitenkin aivan eri asia.

30 tai 40 milliä mulla oli mielessä aloitusdoseksi. Ehkä toi 30 mg niin jää sopivasti 120 mg jäljelle. Oishan se hienoa jos 30 milliä olisi sopiva dose, niin tosta saisi viidet hyvät vedot kunhan ei ihan putkeen vetele. Morfiinissakin varmaan toleranssi nousee aika äkäseen?

Ja combotusta en todellakaan aio edes harkita kun ensimmäinen IV-kerta kyseessä. Varmaan sterifiltterit ja stoppipussit NERVistä riittää varusteiksi, vai onko helposti saatavilla vielä jotain parempia filsuja ja vermeitä?

Mutta joo - morfiini, oksikodoni, metoksetamiini, dormicum, heroiini, hydromorfoni (jos sitä joskus saan) on aika pitkälti se lista jotka oon aatellut IVnä koittaa. Muutamalla vuodella vain nyt siirty tämä kun ei jaksa 30-vuotiaaksi ootella. Saas nähä mikä meininki on vuoden päästä - meneekö subutkin ja kaikki muu paska hihaan vai pysyykö touhu ihan vain näissä harvinaisissa herkuissa.

Varmaan vuosien aikana tekee pahaa suonille jo sekin, että pari kertaa viikossa heittää hihaan. Parina päivänä kun itselläni on tapana viikossa jotain opiaattia, lähinnä buprea ottaa.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Tue 29 Apr 2014, 07:22

Ole varovainen. IV tuntuu usein liian hyvältä ja helpolta. En itse ole stimulanteista ikinä pitänyt enkä edes IV kokeilulla amfea tai koksua pitänyt mitenkään erityisenä vaikka ovatkin intensiivisiä kokemuksia. Opiaatit taas olivat ihan taivaallisia suoneen. Pitää sitten hitaista tai nopeista, tai molemmista, niin on usein vaikea palata nokitteluun tai syömiseen ensimmäisten kunnollisen nousujen jälkeen. Tuollaisen vahvat kokemukset tekevät vahvoja muistijälkiä ja muuttavat aivojen mielihyväkeskusta. Kunnoliinen filtteröinti, valmistelu ja pistospaikkojen kierrättely nyt tietysti auttaa pitämään suonet ja sisäelimet paremmassa kunnossa. Jos nuo morfiinit ovat depotteja, niin muistaakseni bluelightissa oli hyvät ohjeet mscontin erotteluun puhtaaksi morfiiniksi. Dolcontin suomessa vastaa rakenteeltaan lähes yksi yhteen tuota mscontinia. En noista depolaneista tiedä. Depottejen vahat sun muut ovar aika ikävää tavaraa hiusverisuonille.

Vaikka en ite tauteja saanut, niin varmaan jotain vahinkoa kroppa ottanut niistä sadoista pistoksista jota elämäni aikana tullut tehtyä. Nykyään en enää harrasta. Tuo vaan on niin monella tie nopeasti rappiolle ja jättimäisiin toleransseihin. Se hyötysuhteen nousu jää väliaikaisekski kun hihattelemalla tolet voi kasvattaa aivan pilviin ja ne myös nousevat nopeammin ainakin opioideihin ja stimulantteihin. Silti, on sitä aina ehkä 2/10 poikkeuksia jotka pystyy ottamaan vedot pari kertaan vuodessa. Toivottavasti kuulut niihin poikkeustapauksiin.

Pen
OD

Post by Pen » Tue 29 Apr 2014, 07:42

Jep, näin minäkin toivon. Lähinnä haluaisin IV:ttää niitä aineita joita oikeasti kannattaa IV:ttää. Niitä joissa on se "rush" kuten suuri osa vahvemmista oppareista; heppa, mopo, oksymorfo, hydromorfo, oksikodoni ja niin edelleen. Näitä ei onneksi tule todellakaan usein vastaan joten piikitys ei ole säännöllistä vaan pääasiassa buprella mennään ja sen hihattamista en kyllä ymmärrä ja "pelon" takia en ajatellut edes yrittää buprea rätkiä. Sitä kun kuitenkin käyttää pari kertaa viikossa, niin se ois aivan liian monta piikitystä vuodessa.

Mitä oon tota bupren hihattelua katsonut, niin ainoa hyöty siinä tuntuu olevan se, että ei tarvitse ottaa niin isoa dosea.
Itselleni bupre on onneksi puoli-ilmaista joten ei tarvitse paljoa miettiä että otanko millin vai kaks milliä kun voin suoraan ottaa sen 4 milliä jos siltä tuntuu.

Stimutkaan onneksi ei mulla toimi.
Tai siis perus dekstro-levoamfe ei anna mitään vaikutuksia, nyt kun nokitin 50 mg metaa, niin se kyllä toimi. Taisin juuri löytää sen "salaisen" ainesosan joka on niinä parina kertana saanut pirin toimimaan. Montaakymmentä eri settiä siis olen koittanut, niin ulkomaista kuin suomalaista ja oiskohan kolmesti tullut vaikutuksia. Mutta nyt kyllä 50 mg porsketta johon on sotkettu metaa toimi aika hyvin. Oho, lähteepä off-topiciksi taas teksti.

Tosiaan, noi depolanit on vanhentuneita, viime syksynä menneet vanhaksi. Myyjä sanoi että depot rakenne oli monissa rikkoutunut kun hän pari levyä itse käytti.

Noh, pitää katsella ohjeita noiden väsäämiseen kun sen aika on. Kämppikseni eli nupari varmaan jo tossa keskiviikkona tai torstaina meinaa parikymmentä milliä hihaan lykätä, niin siinäpä samalla voin sitten katsoa että miten itse teen kun oma IV-aika koittaa tossa parin viikon päästä.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Tue 29 Apr 2014, 09:30

Vaikutat sen verran fiksulta tyypiltä, että sulta toi voi onnistuakin. Jos et ole nopeisiin kallellaan, bupre ei ole sulle päivittäinen elintarvike, etkä pode rahapulaa minkä takia pitäisi nipistää päivittäisestä subuannoksesta maksimaalinen hyöty, niin sulla on varsin hyvä mahdollisuus onnistua pitämään vain noissa selvästi rushin aiheuttavissa harvinaisissa herkuissa. Toivo vaan ettei yhtäkkiä Tampesteriin tule tykkiä heroiinia tai jotain vastaavaa jatkuvasti saataville. Tuo on kyllä epätodennäköistä, ellei lähes mahdotonta. Kallista ja korkeintaan keskinkertaista se täällä tulee olemaan, vaikka jossain vaiheessa tekisikin pienimuotoisen comebackin bupren rilnnalle markkinoille.

Ei vaan kannata oikein muita jarruja oksikodonin ohella tuoda maahan kun bupressa on aivan uskomattomat katteet Suomessa ja tuomiot todännäköisesti pienemmät kiinnijäädessä.

Itsekin nähnyt ja harrastanut ihan tarpeeksi subun piikittelyä. Typerää toimintaa ja johtui vaan rahan puutteesta ja typeryydestä. Ei tule mitään rusheja. Se alkaa vaan toimimaan melkein heti tai muutamassa minuutissa on huippu päällä. Sitä luuli säästävänsä rahaa, vaikka toleranssi nousi 1-2mg nokisita 4mg kertavetoihin, ja ei enää saanut juuri mitään oloja. Reflojen poistoa ja terveenä itseensä pitämistä kalliilla hinnalla ja bentsoja kylkeen aina vaarallisia määriä loppuvaiheessa ongelmakäyttöä. Ihme, että oon vielä elossa. Onneksi tulin järkiini jo vajaa kymmenen vuotta sitten.
Last edited by King Ink on Wed 21 May 2014, 01:55, edited 3 times in total.
Reason: Editoin kaupan nimen pois.

Personaes
OD

Post by Personaes » Tue 29 Apr 2014, 09:36

30 mg tai 50 mg ajattelin ottaa doseksi. En oikein tiedä kumpihan se ois.
Ite oon pikkutoleilal vedellyt 30mg:tä, joka on ollut sopiva. Mutta jos 4mg:tä subua ei toimi juuri ollenkaan, niin veikkaisin että se 50mg:tä olis sopiva notku annos.
Mutta tosiaan, 50mg:tä on aika iso annos morfiinia, että ehkä kannattaa aloittaa siitä 30mg:stä ja lisätä sitten annosta. Vaikka aika varma oon, että sulle 50mg:tä ei olis liikaa.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

Pen
OD

Post by Pen » Tue 29 Apr 2014, 09:57

eNZYMe wrote:Toivo vaan ettei yhtäkkiä Tampesteriin tule tykkiä heroiinia tai jotain vastaavaa jatkuvasti saataville. Tuo on kyllä epätodennäköistä, ellei lähes mahdotonta. Kallista ja korkeintaan keskinkertaista se täällä tulee olemaan, vaikka jossain vaiheessa tekisikin pienimuotoisen comebackin bupren rilnnalle markkinoille.
Noillla suomen hinnoilla kyllä turha toivoakkaan että sitä heppaa ainakaan sillä 100€ / 200 mg -hinnalla tulisi aktiivisesti käytettyä. Vaikka raha-asiat mulla suht kunnossa onkin niin noilla hinnoilla ne ei kauaa olisi.

Aateltiin kyllä itse asiassa ottaa puoliksi kämppiksen kanssa yksi 0.2 sitä ruskeaa jos/kun sitä taas tulee. Kyllä siitä varmaa parit hihat saa, mutta tollasta siis voi ostaa max kerran kuussa, ei varmaan niinkää usein.

Harmi kun kaveri aikoinaan sai hyvää #3:sta jostain ulkomailta, oiskohan ollu tyyliin 75 euroa gramma ja 125€ 2 grammaa. Siitä sitten aina lohkeni mulle jokunen sata milliä. Nokittaessakin jo oli aivan mahtavaa niin voi vain kuvitella minkälaista ois ollut polttamalla tai intravenöösilla.

Samaa tavaraa käytin itsekin joskus puoltoista grammaa poste restante aikaan ja siinä kyllä meni putki päälle - 1.5 grammaa tuli snorailtua kuudessa päivässä ja sen jälkeen koin elämäni ekat ja toistaiseksi ainoat reflat, jos niitä refloiksi voi sanoa. 2 päivää oli flunssainen olo. En ole varma, että oonko iloinen tosta että heppa on harvinaista suomessa vai harmittaako se, koska siinä on aine johon luulen että oikeasti jäisin koukkuun koska mitään "kattovaikutusta" ei tuntunut olevan. Dosage kyllä nousi 25 mg nokista johonkin 100+ mg nokkiin loppuvaiheessa mutta jos sitä lisää ois ollu, niin varmaan sitä ois kans sit menny.

Vähän taas lähtee raiteiltaan tää mun teksti, aiheena kun on IV käyttö.. Mutta jos ton 1.5 grammaa ois IV:nä tosiaan käyttänyt niin ois varmaan aika pitkään riittänyt.. Ja suonet olis varmaan kiittänyt. Toivon että noin isoja määriä hyvää pollea ei enään vastaan tule koska siinä on aine jonka kohdalla itsekuri on todellakin koetuksella.
Last edited by King Ink on Wed 21 May 2014, 01:58, edited 1 time in total.
Reason: Kaupan nimi editoitu pois.

Rotsfas
Psykonautti

Post by Rotsfas » Fri 02 May 2014, 13:04

Jeah oon ylpee itestäni ! Yli vuos heittämättä Subua hihaan, tai aikalailla tasan vuos. Pirin kans taistelen viel, mut alkaa vihdoinkin onnistua ! :) Ei oo enää sitä pakonomasta tarvetta saaha niitä nousuja, vaan nokkaan sujahtaa vallan mainiosti. Pevekkiä heitin kyl tänään, mut viimeseen kuukauteen tää oli vasta toinen kerta IV-seddiä. En siis haluu moralisoida ketään sillä, et miten vetää, mut itelle ympäristö on luonu sellaset paineet ja pelot, että jos tää jatkuu niin asiat kusee huolella. Vaikka vaihto nokitukseen lähti ihan omasta halusta päästä piikistä, ja 'kuvotuksesta' tätä kohtaan, mutta nyt asiat muuttunu et en vaan voi heittää muuten kun yksin jossain luolassa, kenenkään ikinä tietämättä :D Melkein ainakin. :up:
Ja sitä kelaillu ettei omasta kaveriporukasta kukaan oo heittäny tai heitä, niin ollu aika erikoisessa saumassa jotenkin.. Tai pikemminkin lähimmistä kavereista, tai edes niistä joiden kanssa on mukavaa viettää aikaa. Ja vuosia tällein mennykkin. Sellanen kuva itellä, et IV-käyttö helposti katkasee kaverisuhteita, tai ainakin vaihtaa, tai tiiätte varmaan mitä tarkotan. Pointti oli se, että outoo kun kaverit jaksanu vuosia kattoo meikän IV-touhuja samalla kun itse ovat selvinpäin tai nokittavat. Thanks mates <3

00000000
Psykonautti

Post by 00000000 » Fri 30 May 2014, 17:13

eNZYMe wrote:Vaikutat sen verran fiksulta tyypiltä, että sulta toi voi onnistuakin. Jos et ole nopeisiin kallellaan, bupre ei ole sulle päivittäinen elintarvike, etkä pode rahapulaa minkä takia pitäisi nipistää päivittäisestä subuannoksesta maksimaalinen hyöty, niin sulla on varsin hyvä mahdollisuus onnistua pitämään vain noissa selvästi rushin aiheuttavissa harvinaisissa herkuissa. Toivo vaan ettei yhtäkkiä Tampesteriin tule tykkiä heroiinia tai jotain vastaavaa jatkuvasti saataville. Tuo on kyllä epätodennäköistä, ellei lähes mahdotonta. Kallista ja korkeintaan keskinkertaista se täällä tulee olemaan, vaikka jossain vaiheessa tekisikin pienimuotoisen comebackin bupren rilnnalle markkinoille.

Ei vaan kannata oikein muita jarruja oksikodonin ohella tuoda maahan kun bupressa on aivan uskomattomat katteet Suomessa ja tuomiot todännäköisesti pienemmät kiinnijäädessä.
Minkäslaisia tuomioita tulee jos esim. jää tullissa jää kiinni kymmenen 8mg subutex paketin kanssa?

zerk
Moderator

Post by zerk » Sat 31 May 2014, 00:11

00000000 wrote:
eNZYMe wrote:Vaikutat sen verran fiksulta tyypiltä, että sulta toi voi onnistuakin. Jos et ole nopeisiin kallellaan, bupre ei ole sulle päivittäinen elintarvike, etkä pode rahapulaa minkä takia pitäisi nipistää päivittäisestä subuannoksesta maksimaalinen hyöty, niin sulla on varsin hyvä mahdollisuus onnistua pitämään vain noissa selvästi rushin aiheuttavissa harvinaisissa herkuissa. Toivo vaan ettei yhtäkkiä Tampesteriin tule tykkiä heroiinia tai jotain vastaavaa jatkuvasti saataville. Tuo on kyllä epätodennäköistä, ellei lähes mahdotonta. Kallista ja korkeintaan keskinkertaista se täällä tulee olemaan, vaikka jossain vaiheessa tekisikin pienimuotoisen comebackin bupren rilnnalle markkinoille.

Minkäslaisia tuomioita tulee jos esim. jää tullissa jää kiinni kymmenen 8mg subutex paketin kanssa?
Onkohan tää oikea topic tälle kysymykselle?
^^@_

Petri6
OD

Post by Petri6 » Wed 04 Jun 2014, 01:02

00000000 wrote:Minkäslaisia tuomioita tulee jos esim. jää tullissa jää kiinni kymmenen 8mg subutex paketin kanssa?
Vaikka onkin väärä paikka kysyä, niin jotain 3-9kk väliltä vankeutta, joka olosuhteista (lähinnä rikostaustasta) riippuen tuomitaan ehdollisena, muutetaan yhdyskuntapalveluksi tai tuomitaan ehdottomana.

Tuolla tarkempia rangaistusasteikkotaulukoita yleisimmistä huumausaineista: http://parazite.pp.fi/2pactae.pdf

e:tai 160e sakkoo -sxo
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

00000000
Psykonautti

Post by 00000000 » Wed 04 Jun 2014, 18:17

Petri6 wrote:
00000000 wrote:Minkäslaisia tuomioita tulee jos esim. jää tullissa jää kiinni kymmenen 8mg subutex paketin kanssa?
Vaikka onkin väärä paikka kysyä, niin jotain 3-9kk väliltä vankeutta, joka olosuhteista (lähinnä rikostaustasta) riippuen tuomitaan ehdollisena, muutetaan yhdyskuntapalveluksi tai tuomitaan ehdottomana.

Tuolla tarkempia rangaistusasteikkotaulukoita yleisimmistä huumausaineista: http://parazite.pp.fi/2pactae.pdf
Kiitoksia linkistä. Luulin että sanktiot olisivat bentsojen luokkaa.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Wed 06 Jul 2016, 12:22

Skilla wrote:Lyön kohta iv neitsyelle ystävälle. On käyttänyt vuosia mutta nasaalisesti. Ilmas kiinnostuksensa ja aikomuksensa mulle ja pyys mua tökkäämään. Pientä huonoa omatuntoa tässä poden mutta jos mä en lyö niin joku sen kuitenkin tekee. Mulla on koulutus, steriilit vehkeet ja aseptiikka hanskassa joten parempi se näin on. Annoin kyllä kaikki maholliset varotukset ja selitin asian järkevästi. Heppu tajus mutta haluu silti.

Tuo on kieltämättä vittumainen tilanne. Yhdelle kaverille rupesin aikanaan lyömään kun ei itse osannut, tietysti hyödyin siitä monesti niin että tarjosi minullekin. Jossain vaiheessa sitten päätin lopettaa, että jos välttämättä haluaa lyödä IV niin lyököö itse. Aikanaan sitten oppi. Sen jälkeen olenkin pohdiskellut, että jos en olisi lyönyt siyä ekaa kertaa, niin olisiko se koskaan aloittanut... Mutta todennäköisesti olisi aloittanut joka tapauksessa, koska koko kaveripiiri käytti IV.

Toisen kerran toiselle tyypille mukamas etsin suonta ja tökin vähän sinne ja tänne, ja lopulta laitoin suoneen mutta löin tahallani hieman ohi. Ihan vain siksi että jäisi mahdollisimman inhottava ja epämiellyttävä ensivaikutelma IV-käytöstä. Ei pyytänyt toiste ja tietääkseni ei IV-hommia jatkanut. Vähän ilkeä temppu, mutta hyvä tarkoitus.
Cogito, ergo sum

Captainmorgan
Karvakuono

Post by Captainmorgan » Fri 05 Aug 2016, 17:05

Nyt kun ollu tämmösellä paikkakunnalla mistä ei saa anonyymisti vermeitä vaihdettua ja lähin sellanen paikka on joku 70-100km, niin aluksi tuli spuulailtua vanhoja vermeitä ja apteekista haettua ylihintaan niitä. Mutta netistä sain sata pumppua neulaa, neulajätepurkin ja kiristysiteen, n.30€ kuljetuksineen eipähä tarvii tylsillä tökkiä ja säästyy suonet. Täällä kyllä voi vaihtaa neuloja mutta voi vaikuttaa ajokorttiin yms. kyseinen mesta joten mielummin maksan ton 30€.

Jos jollai sama ongelma niin voin yv:llä laittaa mestan mistä tilasin.

modetraktorin ystävällinen tervehdys. haittojen vähentämiseen liittyvät kauppalinkit ovat ok ei tartte yyveetä laittaa, pistä ihan vaan jakoon.-sxo
Last edited by sxoxyvg on Thu 11 Aug 2016, 01:31, edited 1 time in total.
Reason: duh

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Thu 11 Aug 2016, 01:31

Kerro ihmeessä mistä tilasit!
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Thu 18 Aug 2016, 21:24

Noita kauppoja ois kiva kun sais vaikka listattuna joko uuteen topikkiin tai tähän topikkiin vaikka edes. Toisaalta vois olla hyvä joku oma topikki nettikaupoille missä ois samassa kaikki kauppojen linkit kategorioittain, helppo ois sieltä sit kattoo kun tarttis osotetta vaikkapa kauppaan josta saa ruiskut, tai.vaikkapa puntarin tai bongin ostoa varten tai vaikkapa natikkaa, eli tollasiin eri tarvikkeita myyviin laillisiin kauppoihin. Olisko mitään?

Eli mua ainakin kiinnostais joku huokee ja hyvä valikoimainen liike mist sais värkit filtterit kipot ja kapot yms. Ja jos jollain ois tietoo jostain suomalaisesta nettikaupasta mistä sais varsinkin noita sterifilttejä, onko sellaista olemassa? Ulkomaalaisetkin käy siis toki.
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

frapathea

Post by frapathea » Thu 18 Aug 2016, 22:06

Listan saa tehdä ja jos se on kattava niin modet voi nostaa sen johonkin näkyvämpään paikkaan. Ole se muutos jonka haluat foorumillamme nähdä :)

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Thu 18 Aug 2016, 22:24

frapathea wrote:Listan saa tehdä ja jos se on kattava niin modet voi nostaa sen johonkin näkyvämpään paikkaan. Ole se muutos jonka haluat foorumillamme nähdä :)
Noniin hyvä homma. Täytyy koittaa ottaa asiakseni aloittaa moinen topsu. Lähinnä siksi kysyinkin asiasta että saisin jonkinlaisen siunauksen asialle että on ok. Jotenkin jääänyt tuo kauppojen linkittely täällä epäselväks vaikka ihan selkee tietty ettäon okei kunhan laittomuudet pysyy ulkona niistä. Emt mitä selitän :D nyt on selvä homma mulle tämä. Yritän vähän keräillä ainakin foorumilla ennestään mainittuja sivuja.
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sun 21 Aug 2016, 05:46

Petri6 wrote:

e:tai 160e sakkoo -sxo
Kymmenestä subusta voisi vielä sakoilla selvitäkin, mutta nyt oli puhe kymmenestä paketista eli 70 subusta, josta ei taatusti sakoilla selviä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Asystole
Lepakko

Post by Asystole » Mon 22 Aug 2016, 21:18

Lueskelin tän ketjun likimain kokonaan läpi.

Joo.

Kyllä mullekin 'nististä' tai 'narkomaanista' ensimmäisenä tulee mieleen suonensisäisten huumeiden käyttäjä, ja jotenkin se iv-käytön aloittaminen tuntuu sellaselta viimeisen portin aukaisemiselta... Onko se sitä todellisuudessa, en tiedä, mutta mielikuvat on vahvat.

Nuorempana tuli jokuseen kertaan harrastettua hihahommia ja kyllä olen jälkikäteen taas jälleen kerran ihmtellyt, että siitäkin ajanjaksosta selviydyttiin suht kolhuitta. En opetellut iv-touhuja mitenkään, itse asiassa ei käynyt pienessä mielessäkään että ensin olis syytä ottaa selvää miten se oikeastaan kuuluisi tehdä. Senkus hommasin vermeet + aineet ja työnsin ne suoneeni. Älyvapaata.

Nyt kun oon aikuisena alkanut douppamaan uudestaan, pari kertaa on tullut rätkästyä hihaan mutta aika turhaa touhua onpi se. Käytän pääasiassa aineita jotka toimii vallan mainiosti ihan oraalisesti / nasaalisesti joten turha alkaa rääkkäämään muutenkin piilossa olevia suonia + ottaa riskejä. Pirin iv-nousut kyllä haluaisin kokea, mutta koska jyrkistä nousuista tuppaa seuraamaan rankat laskut, niin olen jättänyt väliin. Halu ois kova mutta toistaiseksi pelot vielä kovemmat.

Mitä sitten tulee tuohon toisille rätkimiseen niin... Itse en ole sitä koskaan harrastanut, ei ole pyydetty ja vaikka oiskin, en olis sitä tehnyt. Myn hyvä ystävä aikoinaan pyysi toista ihmistä lyömään hälle sen ekan ja vikan kerran piriä ja siihen se tosiaankin jäi, vaikka kuulemma oli hyvin miellyttävä kokemus. Aika karulta tuntuu näin jälkikäteen, jollei kaverinsa ois siihen suostunut, luultavasti olis sen siinä tapauksessa tehnyt itse ja riskit ois ollut suuret. Että onko se toiselle lyöminen palvelus vai karhunpalvelus, lienee niin ihmisestä kiinni.
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not. - Kurt Cobain

Raia
Tuppisuu

Post by Raia » Sat 23 Sep 2017, 22:33

Mun kokemukseni aiheeseen on melko naiivi, koska en reaalielämässä tunne yhtäkään huumeidenkäyttäjää (mieli tekis kyllä tutustua).
Mutta kun itse aloitin, taisin kolme kertaa ottaa midaa suun kautta. Koska sitä oli tarjolla vain iv-liuoksena ampulleissa, se maistui ihan järkylle. Siis ampullin kun kumos kitusiin, lensi ekalla kerralla laatta. Hyi.
Ja kun kuitenkin tuli päivittäin töissä annosteltua lääkkeitä IV, totesin käytännön ihmisenä että niinhän se lienee viisainta tehdä. Ja aloin näppäillä tuota silloin jos oli aikainen aamuherätys heti iltavuoron jälkeen, kun en saanut muutenkaan oikein nukuttua, joten olihan se myös käytännöllistä, säästi aikaa kun ei tarvinnut odotella vaikutusta.
Midan hylkäsin kuitenkin vissiin viiden käyttökerran jälkeen, huomasin että joka yö oli asioita väärillä paikoilla. Ja olin ottanut ampullista vain puolet, mutta aamulla koko amoulli oli tyhjä. Eli olin vaan sitten käyttänyt yöllä loputkin, ja ties mitä muuta puuhaillut. Pelottavaa kun en muistanut siitä mitään.

Tämän jälkeen siirryinkin sitten lääkkeeseen jota ei voi käyttää muuten kuin IV. Propofoliin.
En silti koe itseäni narkkariksi, en ole nyt puoleen vuoteen päässyt käsiksi aineisiin kertaakaan, eikä se ole ollut mikään ongelma, eikä oikeastaan edes häirinnyt.
Vuodatuksen pointti taisi olla että Iv-käyttö on joskus myös käytännön syistä järkevää, eikä vain nistiyden merkki.