IV käyttö

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Kottonmouth

Re: IV käyttö

Post by Kottonmouth » Sat 31 Mar 2012, 22:54

:D

Mullakin vaikka suonet pullottaa niin esim verikoetta ottaessa suoni "sukeltaa" sinne ja syvälle :D

goblinshaman
Tuppisuu

Post by goblinshaman » Thu 12 Apr 2012, 01:36

Kunnioitan niitä ketkä osaa, lie ketkä sitten osaa? Itse en tykittäis ikinä, joskus trippipäissäni miettiny että ei pitäisi olla kovinkaan järkevää.

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Sat 05 May 2012, 11:00

Itse en omia suonia ole aikoihin nähnyt pistäessä, muistan missä ne ovat niin menee rutiinilla. Tääki on semmone tapa minkä kerra opettelee ni osaa aina, jouduin sairaalas opastaa hoitajia kanyylin laitossa ku eivät löytäneet suonia. Yleensä onnistu aina ku ite kerroin jonku paikan mihi testata. Kerran pistivät ranteen sisäpuolelle ku ei muualle saaneet, hyi saatana oli ilkeän tuntusta. Mut ei se sillo enää haitannu ku oli katetrit tungettu ja kylkee porattu reikiä keuhkoon ja ties mitä, ja olin jatkuvasti melko tuhdissa lääkityksessä. (Suboxoneja sairaalassa ku antavat niin eivät muuten paljon kato perään, osa hoitajista ei edes tiennyt et ne pitää imeskellä. Tästä johtuen suurin osa meni hihaan tai nokkaan.) Sori offtopiccci.

cannathug
Tuppisuu

Post by cannathug » Sat 29 Sep 2012, 19:12

Millasta vaurioo aiheutuu jos lyö samaan suoneen pidemmän aikaa? Vajaa kaks vuotta tullu tätä harrastettuu ja melkee aina toho lemppari suoneen. Suoni muuttunu ihan kovaks ja ei tuu pakkeja vaik tiedän että se on siellä. Pitäs ettii joku parempi mihi tökkii mut toi vaa on se varma spotti...

Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 » Mon 01 Oct 2012, 00:52

cannathug wrote:Millasta vaurioo aiheutuu jos lyö samaan suoneen pidemmän aikaa? Vajaa kaks vuotta tullu tätä harrastettuu ja melkee aina toho lemppari suoneen. Suoni muuttunu ihan kovaks ja ei tuu pakkeja vaik tiedän että se on siellä. Pitäs ettii joku parempi mihi tökkii mut toi vaa on se varma spotti...
Pistokohta rustoutuu ja voi vähän ahtauttaa suonta. Samankäden pienempiä laskimosuonia alkaa häviimään pikkuhiljaa, mutta alkaa vähitelle palaileen muutaman kk:n päästä lopettamisesta. Voi aiheuttaa herkemmin käden puutumista tai pistelyä. Mutta en nyt osaa tähänhätää sanoo :) (eli nämä omasta kokemuksesta)

Luultavasti toi että sulla ei tuu pakkeja niin johtuu siittä paksusta rustosta. Jäljellä oleva putki on nii pieni että siihe hankalasti osuu. Riippuu kans siitä kuin paksut suonet sulla alunperin on.
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx

ag00
Psykonautti

Post by ag00 » Fri 26 Oct 2012, 08:35

eipä tosiaankaan osaa vetää enää nasaalisti ku joskus siihe piikkii tarttu..

LeFairylette
OD

Post by LeFairylette » Sat 10 Nov 2012, 11:45

ag00 wrote:eipä tosiaankaan osaa vetää enää nasaalisti ku joskus siihe piikkii tarttu..
Juurikin kovasti toivon ettei mulle käy tätä, siks mahdollisimman kauan välttelin piikkiä.
Toisaalta en tiiä onko mulla jotenki liian herkkä nenu ku meinaa vähä välillä jo bupreki kirvelemään...
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Sat 10 Nov 2012, 14:30

Psychonautilus wrote:Dimitriä tai ehkä LSD:tä voisin heittää ehkä räpyläänkin. Sain tossa vähän aikaa sitten sairaalasta midatsolaamiampullin mutten vielä uskaltanut rännää, en ole koskaan tykittänyt. Pelkään sitä, et kynnys rännäillä uudestaan laskee huomattavasti, ja se "narkkariraja" menee mulla tavallaan henkisesti siinä. Toisaalta, putsia apteekkikamaahan vois ihan hyvin rännäillä, kun ei oo sen suhteen riskejä - enkä todellakaan esim. jossain sairaalassa päivystyksessä sanois et "Ei mulle IV morfiinia, en käytä suonensisäisiä huumeita".

Mikäli sais ihan ampulleissa ja takuulla puhasta tavaraa niin esim tota midatsolaamia olisin voinut testata, ku haluan kokea miltä ns. bentso-rush tuntuu. Sit jos jostain tulis vastaan vahvaa opioidia/opiaattia niin saattaisin kokeilla... Mut pelkään kyl aika paljon tohon lipsumista. Sen lisäks monet on tosiaan sanonu, et ainakin joidenkin aineiden kohdalla se ei todellakaan oo sen väärttiä, pärähtää vaan pikkasen nopeemmin ja tehokkaammin mut ei toimi vastaavasti niin paljoa paremmin, ja sit koukutuspotentiaali ja muiden annostelutapojen tehon huomattava vähentyminen huolettaa. Vituttaa jos vetää vedot jotain ainetta ja sit sitä ei voikaan enää koskaan syödä tai nokittaa, ku toimii hihaan niin paljon bättrimmin.
Tättärää. Kymmenesti oon piikittänyt, eikä kyseessä ole ollut DMT eikä LSD. Oksikodonia, morfiinia, kokaiinia, heroiinia. Oksikodonia lukuun ottamatta kokeilut oli kyllä sen arvoisia mut toivottavasti en enää ikinä rätki. Koksua en enää uskalla ku viimeks ois voinu lähtee henki, herskaa en uskalla ku on vähän turhan "elämä vituiks" -dekadenssia mulle (ja toimi rännäämisen jälkeenkin plugaamallakin ihan vitun stydisti). Morfiininkin taidan jatkossa plugata.

Vittu. Oon vaan aika monta kertaa sanonu jo, että no niin, se oli viimonen kerta.

den

Post by den » Sun 11 Nov 2012, 18:32

Olen pari kertaa epäonnistuneesti yrittänyt, enkä taida enää kolmatta yrittää yksin. Mulla ei vain ole yhtään IV:nä käyttävää kaveria keneltä voisin kysyä apuja.
Suonet eivät tule näkyviin, vaikka kiristysside olisi paikoillaan. Sormilla pystyn tuntemaan missä suoni suurinpiirtein menee mutta kun siihen törkkäisee niin ei ainakaan verta tule ihon pinalle yhtään. Silmämääräisesti en pysty erottamaan yhtään missä suonet menevät. Paitsi tossa kyynärvarren ulkosyrjällä menee yksittäinen pullistunut suoni, siihen en uskaltanut pistää. Taipeeseen on kuulemma paras ensimmäinen injektio suorittaa.

Huiko
LD50

Post by Huiko » Sun 11 Nov 2012, 19:16

Den. Oletkos tutustunut vaikkapa tuohon vinkin "oppaaseen"? http://toimipaikka.a-klinikka.fi/vinkki ... pistamista
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

den

Post by den » Sun 11 Nov 2012, 20:04

Kas kun ei ole tuommoinen tullut vastaan. Myönnän etten ole koko tätä ketjua selannut mutta kyllä tuota informaatiota on tullut haettua aiheeseen liittyen. Kiitos linkistä, tutustun siihen. Katsotaan jos turvallinen pistäminen onnistuu sen jälkeen..:)

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Sun 20 Jan 2013, 07:20

Parikyt kertaa on menny suoniin roinaa, herskaa useiten (6x), mopoa kait neljästi, Dormicum kolmesti, Pyrazolam kerran, Levozin kerran, metasta piriä kerran, oksikodonia kerran. Just aikasemmin laskin 20 kertaa tai 21, en kyl muista, mut oon nyt ryyneis ja kohta tipahtamas ni en voi olla saletti.

EDIT: Niin ainakin 3x kokaiini tosta unohtu. Ja mopoa onki menny kuudesti.

Muutama kerta on ollu ihan turhia joko liian pienestä annoksesta tai virheellisestä fiksauksesta johtuen, mut pääsääntösesti on kyllä humissut ja lujaa, ja ihan eri tavalla kuin muuten annosteltuna. Ei ole siltikään mistään noista tullut sellaista, että jatkossa tykittäisin aina tai edes yleensä, ja ainakaan herskaa, oksikodonia, piriä tai koksua en rätki enää ikinä. Oksikodonia ja piriä rännäämällä sain kyllä voimakkaat vaikutukset, eli dose oli ihan riittävä, muttei tietoakaan nousuista, eli ei kannata. Pyrazolam humahti enemmän hihaan lyötynä kuin piri. Herska ja kokaiini futas lujempaa ku mikään muu mut ne meinas tappaa, ni en uskalla enää.
Last edited by Psychonautilus on Wed 23 Jan 2013, 07:18, edited 3 times in total.

paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti » Sun 20 Jan 2013, 17:25

Psychonautilus wrote:Levozin kerran
:shock:
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Sun 20 Jan 2013, 20:29

mellow wrote:
Psychonautilus wrote:Levozin kerran
:shock:
Puski vittumainen amfetamiiniöyskä sekä -psykoosi päälle ja halusin et varjomiehet suksii vittuun ja päästää mut nukkumaan. Toimi. Levozin on saatavina myös injektioliuoksena.

Velho
OD

Post by Velho » Wed 23 Jan 2013, 22:34

Itselleni mukavin tapa nauttia :up:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Thu 24 Jan 2013, 04:37

Velho wrote:Itselleni mukavin tapa nauttia :up:
Ai Levozin? Joo, suosittelen itsekin kaikille varauksetta. :up: 8)

RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki » Tue 26 Mar 2013, 11:18

Viikko sitten löin vanhingossa pirit vahingossa jänteeseen. Käteen ei koske mutta muuten käsi ei toimi juuri ollenkaan.
Kannattaisikohan vielä odotella, vai pitäisiköhän jo kääntyä lääkärin puoleen?

Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti » Tue 26 Mar 2013, 12:05

Ai saatana ku sattuu käteen kun voxrat meni ohi, paripäivää oli ok mut nyt aamulla oli iha jumissa. :(
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?

frapathea

Post by frapathea » Tue 26 Mar 2013, 17:48

RcKokki wrote:Viikko sitten löin vanhingossa pirit vahingossa jänteeseen. Käteen ei koske mutta muuten käsi ei toimi juuri ollenkaan.
Ei toimi? Siis et pysty liikuttamaan? Mars lääkärille...

RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki » Tue 26 Mar 2013, 21:13

frapathea wrote:
RcKokki wrote:Viikko sitten löin vanhingossa pirit vahingossa jänteeseen. Käteen ei koske mutta muuten käsi ei toimi juuri ollenkaan.
Ei pysty liikuttamaan, välillä tuntuu kylmältä ja tunto lähtee. Kai se sitten huomenna on uskaltauduttava lekurille.

Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 » Tue 26 Mar 2013, 23:00

RcKokki wrote:
frapathea wrote:
Ei pysty liikuttamaan, välillä tuntuu kylmältä ja tunto lähtee. Kai se sitten huomenna on uskaltauduttava lekurille.
Joo lääkäriä kans suosittelen :) Kannattaa vaa kertoo suoraa mistä tullu ja miten ni voivat jopa päästää samanpäivän aikana lääkärille! Toivottavasti on vaa joku tilapäinen häiriö tms. eikä mikään elinikänen hermovaurio.
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx

DoloresHumbert
Tuppisuu

Post by DoloresHumbert » Tue 26 Mar 2013, 23:28

RcKokki wrote:
frapathea wrote:
Suosittelen että menet lääkärille ja kerrot syyn ihan suoraan, aivan kuten Timp3 suositteli. Kyseessä voi olla jotain vakavaa, eli on tärkeää että hoitaisit asian mahdollisimman nopeasti.

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Wed 27 Mar 2013, 01:29

Voisko olla ihan vaan juoppohalvaus kyseessä?

-Tietokoneelle usein tipahtaja
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

frapathea

Post by frapathea » Wed 27 Mar 2013, 12:56

sxoxyvg wrote:Voisko olla ihan vaan juoppohalvaus kyseessä?

-Tietokoneelle usein tipahtaja
Ai jos ei pysty ollenkaan liikuttamaan kättä? Epäilen.

FlyingH

Post by FlyingH » Wed 27 Mar 2013, 15:39

Ihmettelen kyllä mikä kynnys lääkäriin menossa on varsinkin jos mahdollisesti vakavakin vamma on kyseessä. Ei ne sieltä poliisille soita.

Feya
OD

Post by Feya » Wed 09 Oct 2013, 13:14

Olenpa nyt sitten tätäkin käyttötapaa pari kertaa kokeillut. Kyllähän ne aineet IV:nä paremmin potkii, mutta silti en jotenkin innostunut.

Jos huumeista haluaa niin paljon irti ja niin kovat kuosit kuin mahdollista, niin siitä rännittämään vaan. Kyllä itsekin ajattelin seuraavan kerran ketamiinia hankkiessani käyttää sitä IV:nä, mutta muuten ei oikein kiinnosta.

Itseäni kyllä vituttaa ne IV-elitistit jotka on aina kommentoimassa että kaikkia aineita on pakko rännittää tai muuten sitä ei lasketta. Joo, kyllä mä voisin aineeni suoneen pistää, mutta kun en halua. Itse tykkään nokittamisesta ja siitä, että aineet kestää pitkään. En hae "ihan vitunmoisia" kuoseja, ne on jo nähty, vaan tykkään pystyä toimimaan, työskenteleen ja oppimaan ja tunnusteleen fiiliksiäni. Samalla tavalla ei mua kiinnosta vetää 20 lappua happoa, vaan pari riittää aivan hyvin, kun voin oikeasti havannoida maailmaa ja tunnustella omaa mieltäni. Ehkä se tekee musta nössön, mutta ihan sama.

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Wed 09 Oct 2013, 14:20

Feya wrote:Olenpa nyt sitten tätäkin käyttötapaa pari kertaa kokeillut. Kyllähän ne aineet IV:nä paremmin potkii, mutta silti en jotenkin innostunut.

Jos huumeista haluaa niin paljon irti ja niin kovat kuosit kuin mahdollista, niin siitä rännittämään vaan. Kyllä itsekin ajattelin seuraavan kerran ketamiinia hankkiessani käyttää sitä IV:nä, mutta muuten ei oikein kiinnosta.

Itseäni kyllä vituttaa ne IV-elitistit jotka on aina kommentoimassa että kaikkia aineita on pakko rännittää tai muuten sitä ei lasketta. Joo, kyllä mä voisin aineeni suoneen pistää, mutta kun en halua. Itse tykkään nokittamisesta ja siitä, että aineet kestää pitkään. En hae "ihan vitunmoisia" kuoseja, ne on jo nähty, vaan tykkään pystyä toimimaan, työskenteleen ja oppimaan ja tunnusteleen fiiliksiäni. Samalla tavalla ei mua kiinnosta vetää 20 lappua happoa, vaan pari riittää aivan hyvin, kun voin oikeasti havannoida maailmaa ja tunnustella omaa mieltäni. Ehkä se tekee musta nössön, mutta ihan sama.

Itsekkin aluksi piikitin ''ihan vain pari kertaa''. Ajattelin että pysyn nokittamisessa mutta niin vain piikillä menee nykyisin melkein kaikki aineet. Siitä se lähtee.

Feya
OD

Post by Feya » Wed 09 Oct 2013, 14:28

JOHNSSON wrote:Itsekkin aluksi piikitin ''ihan vain pari kertaa''. Ajattelin että pysyn nokittamisessa mutta niin vain piikillä menee nykyisin melkein kaikki aineet. Siitä se lähtee.
Piikitin tosiaan vain pari kertaa ja siitä on jo yli kaksi kuukautta aikaa. Että tuskin siitä mitään piikkikoukkua lähtee päälle.

Illuusio

Post by Illuusio » Wed 09 Oct 2013, 17:00

Feya wrote:
Ehkä se tekee musta nössön, mutta ihan sama.
Ei tee, päihteissähän haetaan yleensä hyvää oloa, ei sitä että voi sitä huudella kadulla et '' Vedin 20 tippaa LSD pistäkää paremmaks ''

Hauskanpito on tärkeinä imo, ei se että on mahollisimman avaruudessa. On jopa säälittävää kuunnella näitä '' Ei vittu, vedin perjantain lavan bissee ja likööripullon, vittu olin sekasin, hakkasin 2 mummoo ja räjäytin hyväntekevyysjärjestön, sit jouduin putkaan yheks yöks, vittu suomi on paska maa '' Jokainen tietysti tyylillään mutta mutta...

zerk
Moderator

Post by zerk » Thu 10 Oct 2013, 04:27

Feya wrote: Ehkä se tekee musta nössön, mutta ihan sama.
Mun mielestä se tekee susta fiksun ja vastuullisen päihteidenkäyttäjän. Sen perusteella mitä sua tunnen, niin sulla on tosi tervehenkinen lähestymistapa päihteitä kohtaan ja mä itse asiassa ihailen sitä aika paljon.
^^@_