IV käyttö

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
testeri420
OD

Re: IV käyttö

Post by testeri420 » Fri 23 Dec 2011, 08:29

Ja sitte ne kaikki tulehukset sun muut mitä siitä seuraa jos et puhista paikkoja ja käytä steriilejä vehkeitä..
Ittekki ottanu vedet monesti järvestä kun vetäny vedot ja kerran jopa vesilammikosta... Onpa tullu väsättyä sorbukseenki vedot...

Mutta kertaakaa ei oo mikää paikka vielä tulehtunu... MÄIHÄÄ!
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Fri 23 Dec 2011, 17:18

testeri420 wrote:Ja sitte ne kaikki tulehukset sun muut mitä siitä seuraa jos et puhista paikkoja ja käytä steriilejä vehkeitä..
Ittekki ottanu vedet monesti järvestä kun vetäny vedot ja kerran jopa vesilammikosta... Onpa tullu väsättyä sorbukseenki vedot...

Mutta kertaakaa ei oo mikää paikka vielä tulehtunu... MÄIHÄÄ!
Oot osunu onneksi suoneen noilla kerroilla. Jos olis pieni osakin nesteestä menny lihakseen tai ihokudoksen alle, niin olisi todennäköisesti tullut antibioottihoitoa vaativa paha tulehdus. Veren valkosolut on tosi tehokkaita bakteereita vastaan, mutta ei ne aina 100% kaikkea saa tuhottua. Ei huonosti filtteröityjä kiinteitä veteen liukenemattomia hiukkasia ainakaan pysty poistamaan, jotka sitten kertyy pikkuhiljaa pääosin keuhkoihin ja muualle hiusverisuoniin. joskus harvoi saattaa päästä elimiin syntymään systemaattisia bakteeri- tai sienitulehduksia epähygienisistä pistoksista. Esim.Sepsis tai bakteeritulehdus sydänläppään ovat ihan mahdollisia. Vähän samaan tyyliin kun voi hoitamattomasta hammasreiästä päästä bakteerikanta verisuonien kautta leviämään.

IV-käyttö tekee kyllä pahaa terveydelle monille jotka ei pysty pitämään joka kerta piikitys hygieniasta huolta. Niin helppo saada hepatiitti tai unohtaa filtteröinti refloissa ja tiukassa paikassa.

Itse säästyin hepatiitilta, mutta monesti tuli vaan pumpulilla fimattua. Subua viälä välillä, josta maissitärkkelystä ja kalkkia aina vähän elimistään paitsi alle 1µ rengasfiltterillä. Tuskin kuitenkaan mitään kovin pahaa damagea muutamassa vuodessa tullut.

Olio
Kameleontti

Post by Olio » Mon 26 Dec 2011, 12:19

huomasin yks päivä kun olin vetänyt stilnocteja ja subua niin pirusti hihaan ni mulla sumeni näkö koko päiväksi en nähnyt yhtään mitään lukea ja kaikki oli sumeaa. sen jälkeen en oo rännännyt paitsi kerran yhet subut mut se oli siinä.

NatiHero
Apteekki

Post by NatiHero » Tue 27 Dec 2011, 06:10

Olio wrote:huomasin yks päivä kun olin vetänyt stilnocteja ja subua niin pirusti hihaan ni mulla sumeni näkö koko päiväksi en nähnyt yhtään mitään lukea ja kaikki oli sumeaa. sen jälkeen en oo rännännyt paitsi kerran yhet subut mut se oli siinä.

Tai kenties tuolla stilnoctien ja subujen PIRUSTI vetäminen päivän mittaa(jos sitä siis tarkoitettii, näin ymmärsin) on jotain vaikutusta siihen, jos on vaikee nähä mitää?

Olio
Kameleontti

Post by Olio » Tue 27 Dec 2011, 12:25

niin niin, sitä just tarkoitin mut ikinä ennen ei tollasta oo käyny vaik viihteilijä rännääjä oonki mut sillon sitä meneekin ihan hyvin..

Ja mähän olin tietty omasta mielestä selvinpäin sillon :D

NatiHero
Apteekki

Post by NatiHero » Wed 28 Dec 2011, 06:52

En tie, tuli vaan mieleen, et voihan se olla vähän suttusta näkymää noilla eväillä :D

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Wed 28 Dec 2011, 22:00

buprenorfiini itessään kyl sumentaa näköä pitkäaikasela käytöllä ja kyllä siis monesti vedot parit päivässä ni näkee sumeemmin :P sumussa...
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Wed 28 Dec 2011, 22:29

SadPanda wrote:buprenorfiini itessään kyl sumentaa näköä pitkäaikasela käytöllä ja kyllä siis monesti vedot parit päivässä ni näkee sumeemmin :P sumussa...
Ei, subutexin jatkeaineet varsinkin huonosti filtteröitynä suoneen iskettynä kerääntyy mm. keuhkojen ja silmien hiussuoniin ja sumentaa näköä, ei itse bupre...

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Wed 28 Dec 2011, 22:34

Nonii noniii sitä tarkotinki. Mut kirjotustyyli oli vähä tyhmä ja väärin kirjotin. anyways kyllä näi o

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Thu 29 Dec 2011, 18:13

viihteilijä rännääjä :D

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Fri 30 Dec 2011, 09:43

Kottonmouth wrote:viihteilijä rännääjä :D
Entä narkkarinokittaja? narkkaripommittaja? narkkarihomo, narkkari blugaaja. voivoi näitä käsitteitä. TUlee mieleen julmahenkan lokero biiisi :P

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Sat 31 Dec 2011, 04:14

Nojoo, nisti ku nisti.

NatiHero
Apteekki

Post by NatiHero » Sat 31 Dec 2011, 05:54

Kottonmouth wrote:viihteilijä rännääjä :D
Khyl
Kottonmouth wrote:Nojoo, nisti ku nisti.
En mielestäni?

Nojoo, heittohan tuo kaiketi..

testeri420
OD

Post by testeri420 » Wed 11 Jan 2012, 03:31

xxx-men wrote:
Spadukka wrote:Miks pitää vetää hihaan? ihmettelen säätämist et eiks ihmisel muuta elämässä kuin hakee värkkei apteekist oraaliseti toimii kakkki melkeen hyvin mut tää on vaan mun mileipide. Heanhan mäkin apoteekista mun hyvät jyvät....oouukkei
No eipä toi kauheen kauaa vie mun tai jengin elämästä jos hakee vehkeet apteekista.

Hihattamisella nyt sattuu saamaan suuremman hyötyosuuden kuin syötynä. Enkä tarkota mitään ryynejä tms.

Ja se kysymys oliki se et onko sille mitään järkevää syytä ettei niitä myydä 7 jälkeen.
"Ja se kysymys oliki se et onko sille mitään järkevää syytä ettei niitä myydä 7 jälkeen."
Itse asiassa kysyin sitä syytä niin se on kuulemma terveydelle haitallista jos myy puhtaita värkkejä yheksä jälkee illalla..
Eiks se oo terveydelle haitallisempaa ku niitä vermeitä ei myyä nii nistit kierrättää sitte likasia ja ruosteisia vermeitä sen yön...
Ku uusia ei saa sen takia koska se on "terveydelle haitallista"... Kenenköhä terveydelle seki o haitallista????
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

KarstaFari
Apteekki

Post by KarstaFari » Wed 11 Jan 2012, 04:01

testeri420 wrote:
xxx-men wrote:
Spadukka wrote:Miks pitää vetää hihaan? ihmettelen säätämist et eiks ihmisel muuta elämässä kuin hakee värkkei apteekist oraaliseti toimii kakkki melkeen hyvin mut tää on vaan mun mileipide. Heanhan mäkin apoteekista mun hyvät jyvät....oouukkei
No eipä toi kauheen kauaa vie mun tai jengin elämästä jos hakee vehkeet apteekista.

Hihattamisella nyt sattuu saamaan suuremman hyötyosuuden kuin syötynä. Enkä tarkota mitään ryynejä tms.

Ja se kysymys oliki se et onko sille mitään järkevää syytä ettei niitä myydä 7 jälkeen.
"Ja se kysymys oliki se et onko sille mitään järkevää syytä ettei niitä myydä 7 jälkeen."
Itse asiassa kysyin sitä syytä niin se on kuulemma terveydelle haitallista jos myy puhtaita värkkejä yheksä jälkee illalla..
Eiks se oo terveydelle haitallisempaa ku niitä vermeitä ei myyä nii nistit kierrättää sitte likasia ja ruosteisia vermeitä sen yön...
Ku uusia ei saa sen takia koska se on "terveydelle haitallista"... Kenenköhä terveydelle seki o haitallista????
Oho.. Pitää varmaan itekki kysyä, ja katsoa mitä ne sanovat..
Mut helvetti jos sanoo et on terveydelle haitallista ni ei jumalauta :D Luultavast viittaa sil ettei iv käyttö oo terveellist koska oot sillon HC-nisti heidän mielestä.. mut miks vitussa ne sitten myy niit päiväl? sillonko se ei oo haitallista!?!?!? :doh: :doh: :doh:

testeri420
OD

Post by testeri420 » Wed 11 Jan 2012, 05:20

puslu wrote:
testeri420 wrote:
xxx-men wrote: No eipä toi kauheen kauaa vie mun tai jengin elämästä jos hakee vehkeet apteekista.

Oho.. Pitää varmaan itekki kysyä, ja katsoa mitä ne sanovat..
Mut helvetti jos sanoo et on terveydelle haitallista ni ei jumalauta :D Luultavast viittaa sil ettei iv käyttö oo terveellist koska oot sillon HC-nisti heidän mielestä.. mut miks vitussa ne sitten myy niit päiväl? sillonko se ei oo haitallista!?!?!? :doh: :doh: :doh:
Jepa, käyppä kysymässä nii sanovat että on turvllisuusriski vai terveydelle haitallista.. tais olla terveydelle haitallisempaa olla myymättä niitä puhtaita..
Kumpi o terveydelle haitallisempaa?
a,sulle kielletää myymästä puhtaita värkkejä sen takia ku kello on yö vai
b,se että istut ringissa kierrättämässä likasia neuoja tyyppie kanssa joilla on sama värkit käytössä koska uusia ei saa Kosja se on "terveysriski"$
W.
Music is a saint.

Mandown
Lepakko

Post by Mandown » Sun 15 Jan 2012, 20:41

^^ sinne teille apteekkareille.
Niitä ei varmaan yömyöhään kiinnosta kattoo kaikenmaailman iv-käyttäjiä.
Jotka tulevat sinne sitten missä mömmöissä ja tähän aikaan on vähemmän henkilökuntaa ja PIMEETÄ.
Se on heille uhkaavampaa.
Vastuuntuntoiset iv-käyttäjät ostavat ensi kerralla sitten perhepakkauksen värkkejä talteen(muistakkee filtterit, ja niitä pikku kippoja), niinkun siinä reindeerspotting leffassa.
"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Sun 15 Jan 2012, 21:08

Tsolpideemin vaikutus kyllä sumentää näköä ihan itsesäänki jo. Etenki räpylää mäiskittynä.

Olio
Kameleontti

Post by Olio » Sun 15 Jan 2012, 23:42

Tai sama laki periaatteessa kuin viinasssa ei sitäkään enää 9 jälkeen saa myydä. Mut sinänsä typerää kun haluaako ne että ihmiset tökkii paskasilla ja tylsillä :(

"Normi" ihmiset haluaa että nistit kuolee pois vaan, sano mun sanoneen.

anarchy
Psykonautti

Post by anarchy » Sat 11 Feb 2012, 16:12

milläs nimellä näitä saa apteekista, välineitä siis. pitäs kohta käydä hakeen...
NYHC

testeri420
OD

Post by testeri420 » Sat 11 Feb 2012, 22:55

anarchy wrote:milläs nimellä näitä saa apteekista, välineitä siis. pitäs kohta käydä hakeen...
Päivystyspakkaus.
Ja jos oot horkkaäijjä eli käytät hormooneita nii sano että punttipaketti :)
Music is a saint.

NatiHero
Apteekki

Post by NatiHero » Tue 14 Feb 2012, 16:09

Stoppi pakkauksen nimellä ainakin tampereella myydään. Sisältää 3kpl pumppuja, 3kpl kärkiä ja 3kpl sterilappui. Nii ja ohjevihkon miten puhdistat värkit käytön jälkeen .

Nii ja saaha niitä sitä yksittäisinäki.

testeri420
OD

Post by testeri420 » Wed 22 Feb 2012, 16:47

Ja niitä micron filsuja sai helsingin vinkistä makso 50 centtiä jokunen kappale.. Suosittelen kaikille jotka vetelee puppelia suoraan pumppuu ja nahkaan.
Itselläni siitä touhusta niin kalkkeutuneet suonet että tässä odotan innolla mitä tapahtuu sormenpäilleni. Vaikken vetele koko ainettakaan, tosin harvoin.
Ja sillonki koitan muistaa filsun läpitte jos kerkiää tai pystyy. Mut yleesä ne ekat vedot menee pala pumppuun ja nahkaan poks.
Etusormissani tuntuu kihelmöintiä useasti ja varsinkin sormeni päissä.
Muistakaa myös syödä 100mg vahvusia aspiriinejä niin ei oo nii paksua veri sillon.
Yks päivässä sellanen nii pitää veren ohkasena. Enempi jos vetää nii veri valuu ikävästi sitten.
Varsinki suboxoneja vedellessä kandee se filtteröinti tehdä.
Kun siitä hommasta menee myös näkö. Näin kuulin tuolta että silmäsuonet myös kalkkeutuvat ikävästi ja näkö hämärtyy/häviää.
Music is a saint.

Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 » Sat 03 Mar 2012, 02:25

testeri420 wrote:Ja niitä micron filsuja sai helsingin vinkistä makso 50 centtiä jokunen kappale..
Monesti oon esittäny toiveita microni filsuista Oulun vinkkiin, mutta mitään ei oo tapahtnu.. sillo klikkaa nuilla perus pumpuleilla mitä vinkistä saa.. Onko kellää mahdollisesti mitään suomalaista tai nopeaa toimittajaa ulkomailta joka myy pieniä määriä yksityisille? :) Tahtoo kaikki olla yrityskauppoi mistä löytyy edullisesti..
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx

porter

Post by porter » Fri 30 Mar 2012, 03:09

kauankohan säilyy mustelmat käsissä, tuli nyt sorruttua... tähän paskaan, mutta tuota 2 semmosta kipeeetä mustelmaa jäi, meni selvästi hermon läpi! kama kyllä meni perille, otin pakkeja niin usein ja varmistin. Mutta Kauankoha tosiaa noi säilyy, kerran tuli tällänen samanlainen mustelma terkkarilla kun meni hermoon verikokeet otossa.

Ps toverit... en ota tavaks :)

Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis » Fri 30 Mar 2012, 15:40

porter wrote:kauankohan säilyy mustelmat käsissä, tuli nyt sorruttua... tähän paskaan, mutta tuota 2 semmosta kipeeetä mustelmaa jäi, meni selvästi hermon läpi! kama kyllä meni perille, otin pakkeja niin usein ja varmistin. Mutta Kauankoha tosiaa noi säilyy, kerran tuli tällänen samanlainen mustelma terkkarilla kun meni hermoon verikokeet otossa.

Ps toverit... en ota tavaks :)
Etköhän sä osu aina hermoon kun lävistät nahkas.
Parhaat karstat on pohjalla.

paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti » Fri 30 Mar 2012, 15:58

IV on vain yksi annostelutapa muiden joukossa - liikaa stigmaa siihen tosin liittynee. Mikä ettei jos ois steriilejä ampulleja käytössä. :P
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Fri 30 Mar 2012, 17:30

OnnenVarjot wrote:IV on vain yksi annostelutapa muiden joukossa - liikaa stigmaa siihen tosin liittynee. Mikä ettei jos ois steriilejä ampulleja käytössä. :P
Ei se stigma ole ihan turhasta tullut. Pieni vähemmistä tuon taitolajin hallitsee "järkevästi" pidemmän päälle.

zerk
Moderator

Post by zerk » Fri 30 Mar 2012, 22:56

eNZYMe wrote:
OnnenVarjot wrote:IV on vain yksi annostelutapa muiden joukossa - liikaa stigmaa siihen tosin liittynee. Mikä ettei jos ois steriilejä ampulleja käytössä. :P
Ei se stigma ole ihan turhasta tullut. Pieni vähemmistä tuon taitolajin hallitsee "järkevästi" pidemmän päälle.
Juurikin mun mietteeni.

Omat kokeilut on jääny siihen yhteen kertaan josta onkin jo reilusti aikaa.
^^@_

porter

Post by porter » Sat 31 Mar 2012, 12:27

ainakin itellä tuo mxe i.v kokeilu, niin oli semmosta ronkkimista et huhhhuh... vaikka suoni on selvästi näkyvillä paksu mollukka, niin ei... kun karkaa johki heti vaikka kui puristaa. Kaveri sen taiski sit tönätä loppu viimeksi, kun ei tullut hevonvittujakaan siitä. No ei ainakaan himota rännäillä liikoja, kun on paksunahka ja tuntuu et suonia on vaikee löytää.... saakelin naulataulu