IV käyttö

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
SadPanda
LD50

Re: IV käyttö

Post by SadPanda » Fri 22 Oct 2010, 20:59

rektaaline käyttö on myös pätevä vaikka väghä perseestä. sille pitäs tehä topic
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Death
Apteekki

Post by Death » Sat 23 Oct 2010, 00:02

silok wrote: Oon kyl kuullu erittäin monta kertaa muumuassa legendaarisen "sit vast oikeesti tiiät miten pore skulaa ku heität sen hihaan". Kyl uskon ja tiedän et se ehkä nopeemmin ja paremmin??
Joo vauhti on tosiaan ihan eri asia ränniin ku nokkaan tai pommina. Mutta se on sellanen aine, että kun kerran menee vetää hihaan ni se menee kans sit AINA. Ei kannata edes kokeilla, koska se sit tuskin jää kokeiluks.
Vielä tosta subu jutusta. Niin ite jossain vaiheessa kokeilin siirtyy nokittamiseen. Silloin meni 3-4millii hihaan/päivä. Vedin joka päivä nokkaan 2x2millii, aamulla ja illalla. Reflat pysy hyvin poissa, mut jotenki oli tosi tyhjä olo.. Halus vaan piikittää. Piikkikoukku siis on tosi vahva koukku. Se 4milliä nokkaan vei reflat mielestäni yhtä hyvin pois kun 2-3milliä hihaan. Ja siinä oli se todella hyvä puoli, että se kesti todella pitkään. Kun aamulla otti nokat niin oli ihan normaali olo iltaan asti. Jos olisin aamulla ottanut 2millin vedot, olisi ollut jo illansuussa pienet viekkarit. Välillä vedin vain aamulla sen 2millii, enkä loppupäivänä enää mitään. Kuitenkin siinä kaipasi sitä piikkiä ja niitä nopempia nousuja. Nokittamista kesti sen pari viikkoa. Ajattelin sitten ottaa viikonlopun kunniaksi yhdet vedot ja ne sitten pärisi ihan helvetisti ja siitä se taas lähti.
Toi kielenalta otettuna on paras tyyli jos haluaa vain pitää viekkarit loitolla, mutta se on vaikeaa jos kotona vierottautuu. Joutuu vetämään ainakin 2 ehkä 3x enemmän kun mitä on hihaan vetänyt, joten rahaa menee. Ja siinäkin vaaditaan itsekuria, koska yleensä kamasta haetaan aina vaan niitä oloja. Korvaushoito on siis hyvä metodi. Itsekuri on se jolla vierottaudutaan.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...

peltsi
OD

Post by peltsi » Tue 26 Oct 2010, 00:27

Joo kyllä toi rännääminen on sellanen homma et siihen jää koukkuun kerrasta hyvin helposti..se jotenki vaan menee siihen ku on jo sen rajan ylittäny.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

seministi
Tuppisuu

Re: aloittelevalle käyttäjälle

Post by seministi » Thu 26 May 2011, 15:08

mauseri wrote:
frapathea wrote:
jesuiitta wrote: joo no en mäkään ite sitä tehny vaan joku teki sen mun puolesta ;)
Vähä samaa tääl. Emmä lähtis itte ainakaa toistaseks itteeni tökkii, tuntuu liia riskialttiilt ajatukselta, annan vaan asian tosiaan osaavien ihmisten tökkiä mitään mun suoniin.
itse tykkäsin aikoinaan kun mulle tökättiin, ja tuli sitä tökättyä itekin vaikka kuinka monelle. joskus oli vaikeuksia tökätä itelleen (hyvät paikat oli niin paskana) , mut muille onnistuu aina eka kerralla. kaverilla meni kerran hermot tk:ssa ku hoitaja ei löytäny suonta, se nappas siltä piikin ja tökkäs ite. oli hoitaja ollut hieman suu auki :D onneks oon päässyt tavasta eroon, vitutti kesällä olla esim: porukoitten lähellä aina pitkähihasessa paidassa..onhan tohon taipeeseen jäänyt varmaan ikuinen monttu..montakohan sataa kertaa on tullu piikitettyä? ei vittu.. onks teille muuten iskeny usein horkat? siis menee joku roska seassa ja pari tuntii tärisee 5 peiton alla ja yrittää juoda mahd. paljon.. ei oo muuten kivaa.. overi horkatkaan ei oo kovin kivat, siis puhun amfetamiinista en piristä.
Ittee inhottaa että joku toinen pistää, senkin pyydän tekemään pakon edessä jos ei onnistu, mikä useimmiten johtuu siitä että kädet tärisee niin maan perkeleesti ja se on vittumaista. Mistähän tämäkin? ei ole sidoksissa mitenkään laskuihin tai muuhun järkeistettyyn, ellei sit aina iske joku parkinson :D
"Not that we needed all this for the trip,
but once you get locked in a serious drug collection,
the tendency is to push it as far as you can."

zerk
Moderator

Post by zerk » Thu 26 May 2011, 20:11

Mulla on yksi kokemus IV-käytöstä, eikä uusia tule. Kyseessä oli morfiini ja ensihoitaja-kaveri hoiti pistämisen. Se oli taivaallista, vielä parempaa mitä odotin. Mutta tiedän, että jos siirtyisin IV käyttöön, olisin rappiolla hyvin nopeasti. Sitäpaitsi mulla on edelleen neulakammo ja ajatuskin siitä, että tökkisin itseäni säännöllisesti saa mut huonovointiseksi. :mrgreen:
^^@_

seministi
Tuppisuu

Post by seministi » Thu 26 May 2011, 22:56

zerk wrote:Mulla on yksi kokemus IV-käytöstä, eikä uusia tule. Kyseessä oli morfiini ja ensihoitaja-kaveri hoiti pistämisen. Se oli taivaallista, vielä parempaa mitä odotin. Mutta tiedän, että jos siirtyisin IV käyttöön, olisin rappiolla hyvin nopeasti. Sitäpaitsi mulla on edelleen neulakammo ja ajatuskin siitä, että tökkisin itseäni säännöllisesti saa mut huonovointiseksi. :mrgreen:
Itsekkin olin neulakammoinen, tavallaan kyllä vieläkin, ainakin neuroottinen pistämisieni suhteen nykyään. Alkuun kaivelin kuivuneita suonia yhtä soittoa 1,5 tuntia ja ei tuntunut missään, nykyään ihmettelen kun nykyään tekee pahaa. Tuli kyllä oltuakin aika tutkalla ja tunteeton. JA tuoretta lihaa olikin mukavempi naulata :D
"Not that we needed all this for the trip,
but once you get locked in a serious drug collection,
the tendency is to push it as far as you can."

fox
Psykonautti

Post by fox » Sun 12 Jun 2011, 11:56

joku 4-5 kertaa on nyt tullut eri päihteitä rännäiltyä, mutta sovittiin äijän kanssa että lopetan ton homman heti alkuunsa.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sun 12 Jun 2011, 12:31

ite myönnän ainaki et mulöla on paha piikkikouQ
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Olio
Kameleontti

Post by Olio » Wed 15 Jun 2011, 11:30

rännään joskus mut en ikinä jää siihen koukkuun, noin 20 kertaa vuodessa.

niksu
Psykonautti

Post by niksu » Mon 27 Jun 2011, 05:09

Joskus voi ottaa suoneen, kunhan on välineet kunnossa. Avaamattomat/steriilit ruiskut+neulat jne. max pari krt itse käyttämiä. ei mitään viitsi kieltää itseltään lopullisesti. Sit siitä tulee entistä houkuttelevampaa, kai? En mä sotke näissä "kuinka nisti se on", niin ei fixit siinä näyttele suurta osaa. Tai siis katsontakanta on muuttunut, kun on itse "satunnainen fixaaja". Enemmän nistiksi (ihana määritelmä) minä määrittelen ihmisen sen mukaan, onko kokeillut heroiinia. Puhataan tietty hitaiden maailmasta.

Onko olemassa opasta iv -käyttöön. Eli jos sitä tekee, niin tekee sen turvallisesti. Olen kuullut, että valtimoon lyöminen ei ole hyvä asia jne.. Tietää mitä tekee, missä on "helppoja suonia", muualla, kuin tuossa kyynertaipeessa. Varmaan lähde jäljet ikinä pois. Kiva juttu. No elämä opettaa. Kai noi vuodessa katoaa. Enään en iske samaan paikkaan uudelleen, jälkien takia.

Kyl mä tulen aina joskus ottamaan oxycontin fixit, vaikka iv-käyttöä ei muuten harrastaisikaan. Kerran vuodessa tyyliin.

edit:

Siinä samassa oppaassa saisi olla myös eri tavoista "filtteröidä" jne..

niksu
Psykonautti

Post by niksu » Sun 03 Jul 2011, 04:32

Kahtena viimeisenä yönä, kun olen mennyt nukkumaan, niin n. 20 min sirdalud-fixien jälkeen tullut horkka. ne on kestäneet n. 15-30 min, sit kun olen nukahtanut pariksi tunniksi ja herännyt, niin sänky on niin märkä, kuin siihen olisi kaadettu ämpärillinen vettä. hikoillut siis. subuxonea on ollut veressä. käytin molempina iltoina samaa ruiskua. voiko siinä olla joku "pöpö"? no selviää, kun keittää sen (jos sitä tänään käytän, eilen kyl päätin, että saa loppua tää pistely). tänään on nokka vuotanut koko päivän. varmaan johtuu tuosta horkka jutusta. sirkat oli mallia 6 mg debot. jauhoin yhden ja keitin vettä ja sekoitin. vetäisin filtterin läpi, ennen injektointia. olen tehnyt tätä (pääsääntöisesti 2 tai 4 mg:n sirkoilla, ne kun ei ole depotteja) n. vuoden ajan satunaisesti ja nyt tullu ekat horkat, kahtena iltana peräkkäin, wtf?

p.s. en kaipaa moraalisaarnoja sirkkojen rännäämisestä. tiedän kuinka tyhmää se on. tässä on nyt alkamassa muutenkin skarppaaminen, huolellinen ja suunniteltu, kunhan saa lopetuslääkkeet kasaan.

:)

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Sun 03 Jul 2011, 16:06

niksu wrote:Kahtena viimeisenä yönä, kun olen mennyt nukkumaan, niin n. 20 min sirdalud-fixien jälkeen tullut horkka. ne on kestäneet n. 15-30 min, sit kun olen nukahtanut pariksi tunniksi ja herännyt, niin sänky on niin märkä, kuin siihen olisi kaadettu ämpärillinen vettä. hikoillut siis. subuxonea on ollut veressä. käytin molempina iltoina samaa ruiskua. voiko siinä olla joku "pöpö"? no selviää, kun keittää sen (jos sitä tänään käytän, eilen kyl päätin, että saa loppua tää pistely). tänään on nokka vuotanut koko päivän. varmaan johtuu tuosta horkka jutusta. sirkat oli mallia 6 mg debot. jauhoin yhden ja keitin vettä ja sekoitin. vetäisin filtterin läpi, ennen injektointia. olen tehnyt tätä (pääsääntöisesti 2 tai 4 mg:n sirkoilla, ne kun ei ole depotteja) n. vuoden ajan satunaisesti ja nyt tullu ekat horkat, kahtena iltana peräkkäin, wtf?

p.s. en kaipaa moraalisaarnoja sirkkojen rännäämisestä. tiedän kuinka tyhmää se on. tässä on nyt alkamassa muutenkin skarppaaminen, huolellinen ja suunniteltu, kunhan saa lopetuslääkkeet kasaan.

Kuin korkee kuume tuli ja minkälaisia muita oireita sait? Mä kyllä veikkaisin et paskaa tykissä. Tai sit oot yliherkkä jollekkin depotissa olevalle aineelle.

niksu
Psykonautti

Post by niksu » Sun 03 Jul 2011, 18:23

Ei tullu kuumetta ollenkaan. Mulla on ollu joskus penskana viimeksi kuumetta. Keitin värkit, eikä eilen tullu mitään. Olen nyt pari vuotta ruiskinut enemmän ja vähemmän hihaan, ilman mitään ongelmia. Tämä oli hyvä muistutus hygienian merkityksestä ja muutenkin siitä, että eihän tuo nyt aivan vaaratonta ole. Eikö tosiaan ole olemassa suomenkielellä manuaalia iv-käyttöön? Kiinnostaisi esim. jotkut sellaiset filtterit, mistä "viimeinen hidas" -nimimerkki jossain (taisi olla saunassa) puhui. Sen läpi kun veti esim. bubret, niin liuos oli kirkasta. Eihän kessun filtteriin nyt kaikki jää. Haluasi tehdä tuon homman "oikein".

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Sun 03 Jul 2011, 20:10

niksu wrote:Ei tullu kuumetta ollenkaan. Mulla on ollu joskus penskana viimeksi kuumetta. Keitin värkit, eikä eilen tullu mitään. Olen nyt pari vuotta ruiskinut enemmän ja vähemmän hihaan, ilman mitään ongelmia. Tämä oli hyvä muistutus hygienian merkityksestä ja muutenkin siitä, että eihän tuo nyt aivan vaaratonta ole. Eikö tosiaan ole olemassa suomenkielellä manuaalia iv-käyttöön? Kiinnostaisi esim. jotkut sellaiset filtterit, mistä "viimeinen hidas" -nimimerkki jossain (taisi olla saunassa) puhui. Sen läpi kun veti esim. bubret, niin liuos oli kirkasta. Eihän kessun filtteriin nyt kaikki jää. Haluasi tehdä tuon homman "oikein".
Ei ne sit horkat ollu jos ei kuume noussu. Horkissa kuume nousee sinne 40 asteen tienoille ja vapisuttaa niin ettei mitään rajaa.

Sterifilt on kova sana. Itse tilaan kaikki täältä --> http://www.exchangesupplies.org/

niksu
Psykonautti

Post by niksu » Tue 05 Jul 2011, 21:14

Kyllä täris koko ukko sillein, että sänky hakkas seinää vasten. Ei pystynyt rentoutumaan ja tosiaan pelotti, että selkä menee paskaks, sitä piti jännittää. Mulla ei nosta kuumetta, vaikka mikä olisi. Tää on aika nihkee juttu esim. duunissa. Flunssa vetää täysin sängyn pohjalle ja sit kun pomo kysyy paljonko oli kuumetta, niin on valehdeltava. Kiitos linkistä!

PORBOT
Apteekki

Re: Huumekuvia

Post by PORBOT » Fri 23 Sep 2011, 22:26

Saako ruiskuja apteekista ilman respaa, ja mitä pitää sanoa jos haluaa niitä "filttereitä"?

Aina kun olen rännittänyt niin on ollut yleensä aina valmiina ruiskussa. Subutkin ostan ruiskujen sisässä, että en tiedä siitä oikeen mitään.
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.

kurttu
Psykonautti

Post by kurttu » Tue 27 Sep 2011, 21:56

PORBOT wrote:Saako ruiskuja apteekista ilman respaa, ja mitä pitää sanoa jos haluaa niitä "filttereitä"?

Aina kun olen rännittänyt niin on ollut yleensä aina valmiina ruiskussa. Subutkin ostan ruiskujen sisässä, että en tiedä siitä oikeen mitään.
Pyydät tiskillä "Päivystyspakkausta" maksaa n 1.50-2e paikkakunnasta riippuen ja et tarvitse mitään "respaa" :P.

Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 » Tue 27 Sep 2011, 23:06

PORBOT wrote:Saako ruiskuja apteekista ilman respaa, ja mitä pitää sanoa jos haluaa niitä "filttereitä"?
En tiedä miten sielläpäin, mutta täällä oulun korkeudella ei saa apteekista filttereitä.. Esim oulussa toimii terveysneuvontapiste Vinkki josta saa semmosia pieniä "pumpulipalloja" filttereiksi (suodattaa silmämääräisesti paremmin kuin röökifiltteri)
PORBOT wrote:Subutkin ostan ruiskujen sisässä, että en tiedä siitä oikeen mitään.
Tämä kyllä kuulostaa jo tosi oudolta hommalta! :O Suosittelen ostaan sen subun ihan pillerimuodossa niin säästyt isommilta kusetuksilta ja voit halutessa tehä ite (luultavasti) steriilimmän liuoksen. :) mutta tapansa kullakin, mikä minä olen muita neuvomaan :)
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx

frapathea

Post by frapathea » Tue 27 Sep 2011, 23:55

No huh, emmä ottais ite ainakaan edes ilmaiseks vastaan mitään valmiita vetoja ellen näkis ku ne väsätään ja otetaan puhtaat värkit ja muut kapistukset suljetuista pakkauksistaan...

Fimoist: apteekeist ei oo saanu, ei ainakaan niist mis mä oon käyny kyselee, vinkist saa vakiona pumpulipalloja ja lisämaksulla käsittääkseni niit parempii mikrofilttereit. Suosittelen etenki subun kaltaisten sidosainehirmujen kans panostamaan niihin... :I

Ja muute, entisen piikkifetisistinä oon yllättyny siitä, että nyt jo tovin on tehny vähä pahaa ajatella piikittämistä ja ku kaveri rännäs vieressä ni vaikken suoraan kattonu ällötti silti hiukan. Tavallaan sääli, tavallaan ihan kiva juttu! Mut enpä oo muutenkaan vuoteen rännänny, ja sitä ennenki kahen vuoden aikana vaan kai yhteensä 4krt, ni eipä sitä oo kauheesti muutenkaa tullu harrasteltuu :]

Paranoid
Karvakuono

Post by Paranoid » Fri 30 Sep 2011, 20:35

Oisko kellään mitään vinkkiä antaa mistä sais tilattua tööttejä?

Huiko
LD50

Post by Huiko » Fri 30 Sep 2011, 21:20

Nettiä selaamalla löydät tukkupakkauksia. Ootko kyllästyny apteekin tarjontaan? Meinaan vaan että niiltähän saa melkeen kaiken samassa paketissa eikä tarvii sijottaa noihin lootallisiin... Kavereille kans? :P
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

KarstaFari

Post by KarstaFari » Sat 01 Oct 2011, 05:54

Kyllähän sitä hihaan tulee heitettyä jos jonkinmoista romua, nyt tiedän miks pirii hehkutetaan niinpaljon kun hihattaa.. ihanaa.

Spinaalipuudutus
Psykonautti

Post by Spinaalipuudutus » Tue 04 Oct 2011, 09:31

Itse olen heittänyt poreet hihaan viimeiset 2-3 vuotta silloin, kun sitä olen käyttänyt, mutta ei, en sen takia, että ne nousut olisivat sen paremmat, vaan juuri siksi, koska mulla on psykologinen koukku siihen tunteeseen, kun mäntä on pohjassa. En edes pidä poreen vaikutuksesta enää nykyään, olenkin onneksi saanut vähennettyä sen käyttöä huomattavasti, mutta se koukku siihen tunteeseen, siihen vetojen väsäämiseen ja kaikkeen valmisteluun.. Yök.
Bupren vedän myös aina iiveesti. Syytä tuskin tarvitsee sanoa, mutta sanonpahan omalla kohdallani sen olevan se, että a) en ole rikas b) haluan sen bupren vereen NYT ja HETI. Suurempi koukku tohon bupreenpa mulla on muutenkin, kuin poreeseen, sitä ei käy kieltäminen. Onneksi en käytä kumpaakaan päivittäin, enää.
I got ice in my veins, blood in my eye, hate in my heart, love in my mind, i´ve seen nights full of pain, days of the same, you keep the sunshine, save me the rain..

testeri420
OD

Post by testeri420 » Wed 05 Oct 2011, 01:39

Niin. iv käyttö. Muuttaa kyllä jotku aineet erilaisiks täysin mutta pitää sekin oikeesti opetella että ei tuu patteja käsiin.
Vanhana narkkina annan vinkin että välttäkää siihen ryhtymistä viimeiseen asti koska sen jälkeen siitä ei ole paluuta.
Minä siirryin iv käyttöön koska sieraimeni eivät enää kestäneet. JA oli positiivisia kokemuksia muutama takana niin kynnys ei ollut muuta kuin avopuoliso/tyttöystävä mikä elämää rakkaampi ikinä minulle olitkaan.
Kynnys lähti, minulle jäi kämppä mutta sitten minulla alkoivat suonistot paukkua. Yhdeltä avopuoliskoltani/tyttöystävältäni onnistuin jopa satunnaisen iv käyttöni salaamaan.
Mutta eniten minua harmitti tämä että kukaan ei siitä välitä. Kun alat tökkimään niin luultatavimmatusti alkaa kaverit kaikkoamaan ympäriltäsi niinkuin minun tapauksessani kävi. Eivät viihdy seurassa jos eivät itse pistele itseään. Tai silloin viihtyvät jos on kovasti paljon päihteitä että "viihtyvät" sitten seurassasi.
Eikä oikeastaan muuta että siitä huomaat kuinka ne sinunkin oikeat ystävät sinuun yhteyttä pitävät. Siis että kyselevät kuulumisia, hei miten sulla menee? Eikä, hei mites sun huumeilla menee.... Siitä huomaat kuka on oikea ystävä tässä touhussa, saattaa poikkeuksia olla mutta näin se vaan menee.
Kokemukseni syvältä rustottuneesta taipeestani kertoi juuri sinulle totuuden asiasta IV.

Kehtasin aina sanoa ennen että kun joku kysyi juotko? Sanoin että en, mutta kovia huumeita suonensisäisesti nautittuna kiitos. :foil:

In the Vein tai SITMV, Suck It To My Veins....
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

bUkkA

Post by bUkkA » Sun 09 Oct 2011, 11:43

On taas niin rappiolista NIIIN vitun rappiollista. Suonet paukkuu, kaverit jättää... Kinuu vaa douppia... Miten sä kestät??? :shock:

frapathea

Post by frapathea » Sun 09 Oct 2011, 14:20

testeri420 wrote: Vanhana narkkina annan vinkin että välttäkää siihen ryhtymistä viimeiseen asti koska sen jälkeen siitä ei ole paluuta.
Itsestään yleistämistä. En voi allekirjoittaa ylläesiintyvää vättämää.

Itse aloitin hihattamisen 17-vuotiaana, lopetin muutaman kuukauden päästä, sen jälkeen hihatin kolmen vuoden aikana kai yhteensä seitsemän kertaa, ja nykyseltään olen päässyt piikkipakkomielteestäni ja oikeastaan tekee jopa vähän pahaa ajatus hihattamisesta. Että joopa. Ei sieltä varmaan olekaan paluuta jos sinne haluu jäädä. Ja sittehä kannattaa, hauskint se sillai on ja mitäpä yhellä ihmiselämällä nyt muutenkaan.

testeri420
OD

Post by testeri420 » Fri 28 Oct 2011, 07:27

:doh:
Last edited by testeri420 on Fri 28 Oct 2011, 07:48, edited 1 time in total.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

testeri420
OD

Post by testeri420 » Fri 28 Oct 2011, 07:32

bUkkA wrote:On taas niin rappiolista NIIIN vitun rappiollista. Suonet paukkuu, kaverit jättää... Kinuu vaa douppia... Miten sä kestät??? :shock:
Kestän sen niin että olen luopunut tuosta elämäntavasta jo vuonna 2009 että sellasta..
Tässä kohta kaks vuotta ollut selvinpäin, töissä käyn ja elän kuin muutkin ihmiset.
Tuossa en tainnutkaan mainita asiaa tätä. Että on pääkopankin kannalta niin rasittaavaa että eihän sitä kukaan loputtomiin jaksa.
Ja siinä vaiheessa kun tuon kaiken tajuaa itse niin on ehkä aika lopettaa.
Nykyään viidekäyttöä harvemmin kuin harvoin.. Muutaman kerran vuodessa? Mutta harvoin kuitenkin....

Että melkein oikein mainiosti kun minä itseni kanssa elelen, ihan olen surkeassa elämässäni onnellinen pikku paskiainen nykyään....
Poissa pysyn pahanteosta. En tee sitä enää itselleni, enkä myös muillekkaan.
On siisti koti sekä katto pään päällä, koira ja harrastuksena enduro, josta saan tarvittavat adrenaliinipiikit huumeiden sijasta..
Prätkänä vain toimii "piikki" (125kuutioinen 2tahti)...
frapathea wrote:
testeri420 wrote:Vanhana narkkina annan vinkin että välttäkää siihen ryhtymistä viimeiseen asti koska sen jälkeen siitä ei ole paluuta.
Itsestään yleistämistä. En voi allekirjoittaa ylläesiintyvää vättämää.

Itse aloitin hihattamisen 17-vuotiaana, lopetin muutaman kuukauden päästä, sen jälkeen hihatin kolmen vuoden aikana kai yhteensä seitsemän kertaa, ja nykyseltään olen päässyt piikkipakkomielteestäni ja oikeastaan tekee jopa vähän pahaa ajatus hihattamisesta. Että joopa. Ei sieltä varmaan olekaan paluuta jos sinne haluu jäädä. Ja sittehä kannattaa, hauskint se sillai on ja mitäpä yhellä ihmiselämällä nyt muutenkaan.
Huom. Jos luit tarkkaan niin huomaathan maininnan, " saattaa poikkeuksia olla mutta näin se vaan menee.
Kokemukseni syvältä rustottuneesta taipeestani kertoi juuri sinulle totuuden asiasta IV. "
Siihen olisi pitänyt laittaa mainintana että, tämä on vain yksi niistä totuuksista jotka liittyvät I.V käyttöön ja niiden haittoihin.

Oikeesti hienoo jos oot onnistunu pitämään sen noin hyvin kurissa. :up:
Olet aika lailla yksi niistä harvoista tälläisistä "tapauksista" mihinkä törmäsin. :D
Valitettavan monet eivät osaa sitä I.V käyttöään noin hyvin kontrolloida. :cry:

Tuossa lähinnä tarkoitin sitä myös että aineet kun tuppaavat muuttua I.V käytössä ihan erilaisiiksi kun ne pistää nahkaan.
Että saattaa ihmiset innostua siitä myös sen takia..
Ja siinä se koukuttavuus ilmenee myös mitä tuossa olen kertonut. Että kuinka minulle kävi. että kuinka minulle kävi ....
Toimikoot vaikka varoittavana esimerkkinä tämä jollekkin tätä "uraputkea" suunnittelevalle... Että näinkin voi käydä. Että eikä näin siinä käy.

Itsestäsi se on täysin kaikki kiinni, että mitenkä sinä ne asiasi ratkaiset. Vai miten se menee?
Last edited by ferox on Wed 09 Nov 2011, 15:07, edited 2 times in total.
Reason: bbcode korjattu
Music is a saint.

InvisiblePain
Karvakuono

Post by InvisiblePain » Wed 21 Dec 2011, 09:43

Itellä on pysynyt hanskassa onneksi tuo (1-2 kertaa kk) välillä ei sitäkään yleensä nokkiin(jos nokka kestää) tai sit pommeilla... mutta niin asiaan, tuo nyt vähän jäänyt oudoksi vaikka yrittänyt kaiken lukea, eli siis.. Valtimo on hyvä paikka, laskimoon taas ei sais pistää(?) omalta kohalta ihmisenanatomian tunnit on tainneet joutua jo tuonne pölykeräys puolelle päässäni joten hieman jos joku viitsisi vähän valaista vaikka että mihin EI todellakaan kannata pistää ja mikä sitten taas olis hyvä, mistä myös mielellän näkyy suonet suht jotenkin ettei tartte kauheesti tökkiä... itellä kun kyynärtaipeissa pahaa ihottumaa niin ei oikein natsais alkaa sitä pahentamaan millään tökkimisellä niin tarvis keksiä uusi tikkataulu :P
Sillointällöin on vaan pakko saada heitettyä pirit hihaan ku ei sillä muuten mitään tee :D
"It is sleeping within all of you
A force seldom awakened
Undiscoverable by modern science

The intention of our minds is powerful
And a curse

Explore the power of the mind"
-Headhunterz

Huiko
LD50

Post by Huiko » Wed 21 Dec 2011, 11:14

^Siis kait tuo oli läppä? Valtimoon ei todellakaan pistetä, vaan laskimosuonistoon. Jos kyynärtaive ei tule kysymykseen, kannattaa katsoa onko näkyviä kyynärvarressa tai kämmenselässä.

Mielummin jätä koko piikittely. Se on taidelaji, jossa pitää ottaa monta muuttujaa huomioon. Tummaa verta kun tulee pakit vetämällä ruiskuun olet laskimosuonessa. Kirkasta, niin oot ihan väärässä paikassa, ja älä todellakaan paina mäntää!

Jos vielä olit lukenu, niin miten sä tollasiin päätelmiin oikein tulit? :shock: Olihan täällä jossain vaihe-vaiheelta ohjeetkin?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.