IV käyttö

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
wRRa
Moderator

Re: IV käyttö

Post by wRRa » Fri 06 Aug 2010, 22:59

Tuli tossa vietettyä to-pe yö sellasten kavereiden kanssa jotka hiljattain ruvenneet spiguttamaan, piriä otettiin (ite vaan nokkaan ja pommina kun nää heitti kaiken hihaan). Sai kyl kuulla että "sä et osaa vetää pirii" ja "hihaan se pitää heittää" ym. mutta ei vittu kiinnosta.

Tuli vaan mieleen ku en oo rännittäjien kanssa kuitenkaan NIIN paljoa yhdessä mitään ottanu että jotenki eri meininki ainaki noitten kanssa ku muiden kavereiden jotka käyttää muilla tavoilla. Nää jätkät oli jotenki... nistimpiä. Siis ei sillä, ihan mukavia ihmisiä mut mulla tuli sellanen olo et niiden elämäs ei oikeesti oo MITÄÄN muuta ku aineet. Ne ei puhunu mistään muusta ku siitä mistä ne saa säädettyä mitäki millonki ja miten paljon ja mitä ne vetää ja miten ne vetää ja mitä ne on vetäny jne.

Emmä tiiä, kyl mäki jaksan 15 minuuttia puhua aineista mut emmä kyl 10 tuntia putkeen pelkästään niistä jaksa puhua niin ku nää teki. Ihmettelin että miten niillä ees riittää niin paljoa kerrottavaa, samoja juttuja toisteltiin jne.

Emmä tiiä meneeks tää off-topiciks, kyllähän aineet voi hallita niidenki elämää jotka ei oo IV-käyttäjii. Mut ainaki mitä noita jätkiä kattoo ni toi meno on alkanu vasta IV-käytön alkamisen myötä, sitä ennen ku tuli nähtyä ni ne pysty puhuu viel muustaki eikä muutenkaa nitkuttanu noi paljoo..

//edit
Toiseksi vastuuntunnottomuus tuntu kasvaneen aika paljon näiden keskuudessa. Esimerkiks pistettiin kavereiden kanssa samoilla neuloilla ("Ollaan me molemmat käyty testeis eikä meil mitää ollu") jne. Okei, jos on käyny testeissä eikä oo mitään ni mikäs siinä mutta eikö käyny mielessä että kai ne samat kaverit pistää muidenki kanssa samoilla neuloilla kerta ei jaksa huolehtia itelleen omia värkkejä...?
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."

CYKO
Kameleontti

Post by CYKO » Sat 07 Aug 2010, 20:34

niksu wrote:
Täytyy nyt tarkkailla noita mustelmia. Mikäköhän on seuraava vaihe, jos noi on jotain haitallisia? Apua! Ei kai mitään amputaation mahdollisuuksia ole, tai tulehdus?
Noi on vaan mustelmia ja lähtevät pois itsestään 100% varmasti. Mullakin tulee joka kerta mustelma jos lyön vedot about samoille mestoille missä sulla mustelma. Sama juttu jos lyön vedot esim. pohkeeseen (jalkoihin snaguttamista kannattais välttää) niin siitä seuraa joka kerta mustelma.

Jos vedot menee ohi ja saat patin käteen joka ei lähde pois 2vrk kuluessa niin käy heti hakemassa antibioottikuuri. Kefalosporiinijohdannaisia käytetään tähän vaivaan yleensä. Kefexin / Kefaleksiini -reseptin olen itsekin joutunut hakemaan pari kertaa. Tollasen "patin" huomioimatta jättäminen saattaa johtaakin amputointiin.

niksu
Psykonautti

Post by niksu » Sun 08 Aug 2010, 11:53

Iso kiitos CYKO! Hiema kuumotellut ja A-klinikan saunassa Dark Magus kehoitti tarkkailemaan tunnin välein. Paskalla mäihällä ikuinen rupi tai arpi jne... Huh..
wRRa wrote: Tuli vaan mieleen ku en oo rännittäjien kanssa kuitenkaan NIIN paljoa yhdessä mitään ottanu että jotenki eri meininki ainaki noitten kanssa ku muiden kavereiden jotka käyttää muilla tavoilla. Nää jätkät oli jotenki... nistimpiä. Siis ei sillä, ihan mukavia ihmisiä mut mulla tuli sellanen olo et niiden elämäs ei oikeesti oo MITÄÄN muuta ku aineet. Ne ei puhunu mistään muusta ku siitä mistä ne saa säädettyä mitäki millonki ja miten paljon ja mitä ne vetää ja miten ne vetää ja mitä ne on vetäny jne.
On tietty paljon ihmisiä, ketkä rännää, eikä se muuta heitä miksikään, mutta on tuossa sun jutussa perää. Huumeidenkäyttö menee psykologisesti aivan toisille leveleile, kun alkaa rännitteleen. Siksi olenkin vastaan, kun joku puhuu i.v. käytön vaarattomuudesta. Onhan se kai elimistölle oikein tehntynä vaarattomampaa, kuin nokkaan vetäminen, mutta entäs ne muut puolet? Ne fixien kanssa säätämiset ja suonten etsimiset? Ja ennen kaikkea nousut.

Hyvin kuvasit tuota, että ei ole muuta puhuttavaa, kuin huumeet. Jos me vedetään spiidiä, niin ne kaadetaan cd:n kansien päälle ja joku väsää - muiden sihen puuttumatta - viivat ja sit kysytään, ottiks kaikki halukkaat jo ja levy turvalliseen paikkaan. Enempää ei vauhdista puhuta. No ehkä et oliks ok. No olihan se ihan ok. Fixi-porukoissa tosiaan (nyt vasta huomasin, kun otit puheeksi), niin se koko homma pyörii sen kaman ympärillä. Ei paljoa off the topikkia tule.

Jep, mutta ne parhaat kaverit, ketkä käyttää i.v.:nä, niin ne käy vaan vessassa, sen kummempaa haloota nostamatta ja huumeista puhuminen on ehkä tylsintä, motä on. Tietty joskus joutuu puhumaan, aivan käytännön syistä.

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Sun 08 Aug 2010, 15:17

Siihen se varmaan menee ku toi hohto spiguttamisesta lakkaa. Nää pojat joiden kans ite olin on 90-luvun tuotoksia eli aika nuorta sakkia, tuskin kukaan niistä yli puolta vuotta rännäilly. Luulen että neki kyllästyy tohon jossain vaiheessa ja sit ei välttämättä tuu jatkuvasti siitä puhuttuakaan, vaikka tapa säilyis.

Mä en oikeasti ees tajua miten noilla riitti niin paljon juttua huumeista. Emmä ainakaan noin paljoa ois niistä jaksanu jauhaa, pari kertaa ku yritti keskustelun aihetta vaihtaa ni joku palautti sen minuutin sisään takas huumeisiin...
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Fri 13 Aug 2010, 14:40

Hei semmonen homma ainaki tääl oulussa ei myydä värkkejä enään seittemän jälkeen illalla niin että miks? Onko sille mitään syytä ja voiko noita muka ees säännöstellä tohon tapaan niiku alkoholin myyntiä? Ne tuntuu oikein sekunnilleen kyttään et kello on seittemän et voi sanoo ettei myydä. Läväriliikkeestä sit joutuuki hakeen vähän reilumman kanyylin jos ei muuta keksi.

Spadukka

Post by Spadukka » Sat 14 Aug 2010, 01:39

Miks pitää vetää hihaan? ihmettelen säätämist et eiks ihmisel muuta elämässä kuin hakee värkkei apteekist oraaliseti toimii kakkki melkeen hyvin mut tää on vaan mun mileipide. Heanhan mäkin apoteekista mun hyvät jyvät....oouukkei

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Sat 14 Aug 2010, 13:01

Spadukka wrote:Miks pitää vetää hihaan? ihmettelen säätämist et eiks ihmisel muuta elämässä kuin hakee värkkei apteekist oraaliseti toimii kakkki melkeen hyvin mut tää on vaan mun mileipide. Heanhan mäkin apoteekista mun hyvät jyvät....oouukkei
No eipä toi kauheen kauaa vie mun tai jengin elämästä jos hakee vehkeet apteekista.

Hihattamisella nyt sattuu saamaan suuremman hyötyosuuden kuin syötynä. Enkä tarkota mitään ryynejä tms.

Ja se kysymys oliki se et onko sille mitään järkevää syytä ettei niitä myydä 7 jälkeen.

Spadukka

Post by Spadukka » Sun 15 Aug 2010, 00:20

xxx-men wrote:
Spadukka wrote:Miks pitää vetää hihaan? ihmettelen säätämist et eiks ihmisel muuta elämässä kuin hakee värkkei apteekist oraaliseti toimii kakkki melkeen hyvin mut tää on vaan mun mileipide. Heanhan mäkin apoteekista mun hyvät jyvät....oouukkei
No eipä toi kauheen kauaa vie mun tai jengin elämästä jos hakee vehkeet apteekista.

Hihattamisella nyt sattuu saamaan suuremman hyötyosuuden kuin syötynä. Enkä tarkota mitään ryynejä tms.

Ja se kysymys oliki se et onko sille mitään järkevää syytä ettei niitä myydä 7 jälkeen.
jepjep hihattamal toimii nopeemmin ja saa ne "rushit" mu piikkikoukku kaupan päälle ei oo hirveen hyvä. tiiän kyl ku kaverit vetelee ränniin.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 15 Aug 2010, 03:31

Spadukka wrote:Miks pitää vetää hihaan?
Miks pitää provosoida?
Miks huumeita käytetää?
Miks ihmiset on erilaisii?
Miks...
nii i.. sitä mä en tiedä, enkä muuta osaa sanoo ku et oon kyl tosissani yrittäny ymmärtää sitä meininkii, mut..
surullisen monta ystävää on vaan vieny piikki.
ni väkisinki kelaa et miks..
mut mikä mä oon sanomaan.. kukin tyylillään.. kuhan tietää mitä tekee.
Keep it unreal.

CYKO
Kameleontti

Post by CYKO » Tue 17 Aug 2010, 19:40

xxx-men wrote:Hei semmonen homma ainaki tääl oulussa ei myydä värkkejä enään seittemän jälkeen illalla niin että miks? Onko sille mitään syytä ja voiko noita muka ees säännöstellä tohon tapaan niiku alkoholin myyntiä?
Mielenkiintoista...

Helsingissä voi käydä hakemassa virvelit aikavälillä 9-21 YliopistonApteekki@Mannerheimintie96. Eivät kumminkaan myy ennen klo09 tai 21 jälkeen vaikka kyseinen lafka on auki 24/7. Eipä ole tullut kysyttyä miksi. Oletan että syy on se etteivät he halua että pahat ja ilkeät nistit kuumottelevat yövuorossa olevaa henkilökuntaa (huomattavasti vähemmän ihmisiä töissä öisin). Näin siis meillä Helsingissä...

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Tue 17 Aug 2010, 19:59

CYKO wrote: Helsingissä voi käydä hakemassa virvelit aikavälillä 9-21 YliopistonApteekki@Mannerheimintie96. Eivät kumminkaan myy ennen klo09 tai 21 jälkeen vaikka kyseinen lafka on auki 24/7. Eipä ole tullut kysyttyä miksi. Oletan että syy on se etteivät he halua että pahat ja ilkeät nistit kuumottelevat yövuorossa olevaa henkilökuntaa (huomattavasti vähemmän ihmisiä töissä öisin). Näin siis meillä Helsingissä...
Ja tosiaan naurettavaa touhua että oot esim jonossa ennen seittemää ja sit kello nasahtaa minuutin yli niin toivotetaan huomenna uusiks.

pirinisti82
Karvakuono

Post by pirinisti82 » Sat 18 Sep 2010, 08:13

Happotatti wrote:mihin muualle vois laittaa, ku ei saatana ala näkyyn?
ei niitä suonia tarvinähä, se riittää et tunnet pulssin siit suonesta ja lyö sinne vaa ei mullakaa mitää näy eikä oo ikinä näkynykkää

CYKO
Kameleontti

Post by CYKO » Sat 18 Sep 2010, 11:19

pirinisti82 wrote:
Happotatti wrote:mihin muualle vois laittaa, ku ei saatana ala näkyyn?
ei niitä suonia tarvinähä, se riittää et tunnet pulssin siit suonesta ja lyö sinne vaa ei mullakaa mitää näy eikä oo ikinä näkynykkää
Öh... Aika paska neuvo. Laskimoissa ei tunnu pulssi vaan valtimoissa. Et todellakaan halua lyödä vetoja valtimoon.

kokasmurffi
Psykonautti

Post by kokasmurffi » Sat 18 Sep 2010, 17:19

niin miks pitää vetää hihaan.. toi on yhtmä kysymys..
ihminen joka on pitkään vetänyt kaiken hihaan.. niin ei sitä vaan saa oikeen mitään irti nokittamalla..
esim texiä kun on jonkin aikaa käyttänyt niin ei siitä muuta irti saa kuin ne nousut mitä minä en ainakaan nokittamlla tai kielen alla liuottamalla saa.. tapansa kullakin.. jos on aina sniffannut niin ei sitä tarvi hihaan kamaa heittää kun se toimii vielä jotenkin sielä nenässäkin..
ja ei mun mielestä se piikki nistiä tee.. vaan se kuinka paljon sitä kamaa vetää..
vaikka itse vedänkin kaiken hihaan niin on minulla muutakin puhuttavaa kavereiden kanssa kuin huumeet..
ja mun mielestä huumeet tylsä puheen aihe..
tai ei ehkä katkolla.. sielä kun on ja sielä ihmiset ei tiedä oikeen muusta kuin kamasta niin vaikea olla kuivanappeilematta..
vähän sama kuin kaikki ois just tullut intistä ja ei sais intti jutuista puhua..

Morffi
Psykonautti

Post by Morffi » Wed 22 Sep 2010, 00:38

oon kerran joskus pari vuotta sit vetänyt 10mg morfiinia hihaan ja siihen jäänyt. olihan se parasta mitä oon huumeiden osalta kokenut ikinä, mutta en mä ite pystyis elää itteni kans jos rännittäisin huumeeni. onneks mulla on ollu hyviä kavereita, et vaik osa ite rännittää niin ei ne mulle silti ikinä antas ruiskua kätee. onhan se yksilökohtasta, mut kyl varmasti voin kuvitella että monilta lähtis lapasesta käyttö ekan kerran jälkeen. ainakin itellä oli pieni psyykkinen taistelu ton ainoon rännityskokemuksen jälkeen etten uusiks vedä.
fuck the world before it fucks you

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Sun 26 Sep 2010, 07:06

Kyl iteki tuun todistaa että ku räpylää alkaa lätkii, niin ei tee mieli vetää mitään enää muuten, paitsi ryynit ja tommoset pakolliset syömäl. Ekat vedot otin 2007 vuoden lopus, sit rännäilin parit kuukaudet ja sit tuli taukoo ja tän vuoden jostain, hmm helmikuusta on mennyt kaikki maholline hihaa. Nokka on jotenkin niin, eih, etenki jos bupre kysees. Tuntuu että heittäs kaike hukkaa jos nokittais bupret.

hir
Psykonautti

Post by hir » Mon 27 Sep 2010, 23:05

mentalhell wrote:Kyl iteki tuun todistaa että ku räpylää alkaa lätkii, niin ei tee mieli vetää mitään enää muuten, paitsi ryynit ja tommoset pakolliset syömäl. Ekat vedot otin 2007 vuoden lopus, sit rännäilin parit kuukaudet ja sit tuli taukoo ja tän vuoden jostain, hmm helmikuusta on mennyt kaikki maholline hihaa. Nokka on jotenkin niin, eih, etenki jos bupre kysees. Tuntuu että heittäs kaike hukkaa jos nokittais bupret.
Hehe, mä IV 2006 (16v.) ensimmäistä kertaa buprea ja amfetamiiniä. Myöhemmin tsolpideemiä, midatsolaamia, MDPV:tä ja fentanyyliä. Viimekerrasta joku ~5kk. Siitä tulee jonkilainen perverssio, mut ainakin omalla kohdalla ei minkäänlaisia "heittäis hukkaan" tuntemuksia, vaik piriä ja buprea myöhemminkin ottanu.
“I slept with faith and found a corpse in my arms on awakening; I drank and danced all night with doubt and found her a virgin in the morning.”

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Fri 01 Oct 2010, 05:20

hir wrote:
mentalhell wrote:Kyl iteki tuun todistaa että ku räpylää alkaa lätkii, niin ei tee mieli vetää mitään enää muuten, paitsi ryynit ja tommoset pakolliset syömäl. Ekat vedot otin 2007 vuoden lopus, sit rännäilin parit kuukaudet ja sit tuli taukoo ja tän vuoden jostain, hmm helmikuusta on mennyt kaikki maholline hihaa. Nokka on jotenkin niin, eih, etenki jos bupre kysees. Tuntuu että heittäs kaike hukkaa jos nokittais bupret.
Hehe, mä IV 2006 (16v.) ensimmäistä kertaa buprea ja amfetamiiniä. Myöhemmin tsolpideemiä, midatsolaamia, MDPV:tä ja fentanyyliä. Viimekerrasta joku ~5kk. Siitä tulee jonkilainen perverssio, mut ainakin omalla kohdalla ei minkäänlaisia "heittäis hukkaan" tuntemuksia, vaik piriä ja buprea myöhemminkin ottanu.
Pirin nokittaminen ei ois ongelma mulle sinänsä, se ku pärisee aika hyvi muutenkin nautittuna ku rännäämäl. Mut subu on semmonen etten raaskis nokittaa, ellei mul ois kymmenittäi ilmasia subuja. Helposti menee puolet hukkaa. Ja sitku monet nokittaa subun väärin, siis niinku nokittaisivat piriä et ryystää voimalla samantien nielua kohti, ja sieltä vatsalaukkua jossa bupre tuhoutuu, eikä vaikuta sieltä. Nokitettuna bupresta tulee talteen 35% - 55%~, pikaisesti katselin googlea. 1 mg jos nokittaa, niin jos luvut pitävät edes jotenkin paikkansa niin joku suurinpiirtein 0,55 mg menisi hukkaan, tuommoinen määräkin omaa hintaa jo jonkun verran, koukussa olevan on oikeastaan pakko vetää hihaan, etenki pohjoisemmassa Suomessa asuvilla, kun subun hinnat on ihan järjettömiä.

Piriä en kyl taas mielellää nokita, ihan sen takia että se haisee pahalle ja maistuu. Siihen vielä se, että se jää nieluun vellomaan. Mieluummin sekotan veteen ja juon. Rektaalinen käyttökin tais olla ihan pätevä? En satu muistamaan, enkä jaksa googlettaa.

Sterifilttejä suosittelen kyllä kaikille jotka rännää, jopa Stilnoct tööteistä saa "puhtaat", kun fimailee eka röökifiman läpi, sitten puuvillan ja tämän jälkee Sterifiltti paikalleen ja kamat pumppuu. Täällä kaupungissa ei tuolla huumeneuvontapaikassa myydä minkäänlaisia filttereitä, olen maininnut asian sinne ja monet muut mutta kaupungin pitää säästää? Huhhuh.

Ite en oo nyt pariin kuukautee subuja jaksanu fimata, menny suoraan pumppuun ja sit vettä perää, ja räpylään. Todella typerää touhua koska subussa on 8 mg vaikuttavaa ainetta ja yks kasipallo painaa sen 0,4 grammaa eli 400 mg. 392 milligrammaa siis kaikkea muuta kuin buprea. Itellä lähti fimaamatta vetämine käyntii siit ku piti huoltiksel käyä vedoil ja ei ollu fimoja yms muutaku ruisku ja neula. Ja pakko oli vedot sillon saada, tein sit sen että liotin subunpalan suoraa pumppuu ja löin sen, siitä jäi tavaks tuo. :roll:

Death
Apteekki

Post by Death » Sat 02 Oct 2010, 23:15

Tulee itelläki just sellanen olo, et nyt menee kamat hukkaan jos nokkaan alkaa vetää. Ja onhan se fakta, että ränniin toimii vitusti paremmin ja on aineita joita ei edes kannata nokittaa tai syödä (esim. morfiini). Ja kyllä toi bupre nokkaan ihan hyvin toimii, ei siinä oo mitään suurta eroa ku ei subusta tuu IV:näkään mitään hirveitä nousuja, huomaa vaan et on subuis n. 5min pääst. Mut sit taas amfetamiinista ei saa mitään nousuja ku vetää nokkaan, mut taas kaikki jotka sitä on hihaan vetäny tietää mistä mä puhun ku sanon että amfetamiini on tehty IV-käyttöön. En kannusta ketään vetämään piriä hihaan, koska jos sitä menee kerran hihaan vetää ni se sit menee sinne myös aina jatkossa. Sama oikeestaan muussakin kamassa..
Eihän tos subussa mitään säästä ku sitä hihaan vetää. Koska sitä pitää vetää 3-5x2millin vedot päivässä, että toimii kokoajan. 2x3millin nokat rittää. Se on vaan se piikkikoukku.. Ja ku sitä bupree on tarpeeks kauan vetäny ni ei siitä mitään juurikaan saa IV:näkään irti. Aina vetojen jälkeen on puol tuntii ihan hyvä fiilis, mut sit taas on normi olo. Pitää sit buustii kaikella paskalla.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...

ferox
OD

Post by ferox » Sun 03 Oct 2010, 02:39

Death wrote:Tulee itelläki just sellanen olo, et nyt menee kamat hukkaan jos nokkaan alkaa vetää. Ja onhan se fakta, että ränniin toimii vitusti paremmin [...]
Eihän tos subussa mitään säästä ku sitä hihaan vetää. Koska sitä pitää vetää 3-5x2millin vedot päivässä, että toimii kokoajan. 2x3millin nokat rittää.
Heh, sanoitkin sen jo itse: Rännättynä aine toimii lyhyemmän aikaa. Siitä vaan laskemaan mikä käyttötapa loppujen lopuksi on hukkaan heittämistä. Lopputulos voi tietenkin riippua siitä, mistä aineesta on kyse ja mitä itse kukin siltä hakee, nousuja vaiko oloja. Hyötyosuus on silti vähän tökerö peruste hihattamiselle. Samasta syystä jätätte kai myös kaiken filtteröimättä...? Ettei mitään menisi hukkaan.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa

frapathea

Post by frapathea » Sun 03 Oct 2010, 11:45

ferox wrote:
Death wrote:Tulee itelläki just sellanen olo, et nyt menee kamat hukkaan jos nokkaan alkaa vetää. Ja onhan se fakta, että ränniin toimii vitusti paremmin [...]
Eihän tos subussa mitään säästä ku sitä hihaan vetää. Koska sitä pitää vetää 3-5x2millin vedot päivässä, että toimii kokoajan. 2x3millin nokat rittää.
Heh, sanoitkin sen jo itse: Rännättynä aine toimii lyhyemmän aikaa. Siitä vaan laskemaan mikä käyttötapa loppujen lopuksi on hukkaan heittämistä. Lopputulos voi tietenkin riippua siitä, mistä aineesta on kyse ja mitä itse kukin siltä hakee, nousuja vaiko oloja. Hyötyosuus on silti vähän tökerö peruste hihattamiselle.
Nii, mut tarvii kans ehkä vähän pienemmän annoksen hihaan heittäes. Eli perstuntumalta vois tietenki väittää, että yhtien nokkien kustannuksella sais kahdet vedot, jolloin lyhyt kesto korvaantuis kaksilla nousuill. En tiiä. Kunhan höpötän.

peltsi
OD

Post by peltsi » Thu 07 Oct 2010, 16:53

IV-käytössä nousee tolet lähes joka aineeseen niin paljon nopeemmin että mun mielestä kaiken kaikkiaan hyötyosuus on loppupeleissä pienempi. Tai näin ainakin omien kokemusten perusteella.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Thu 07 Oct 2010, 21:08

peltsi wrote:IV-käytössä nousee tolet lähes joka aineeseen niin paljon nopeemmin että mun mielestä kaiken kaikkiaan hyötyosuus on loppupeleissä pienempi. Tai näin ainakin omien kokemusten perusteella.
Totta. Hyötyosuuden nostosta seuraava etu jää lyhtaikaiseksi. Toistuva IV annostelu herkistää reseptoreita voimakkaammin, kuin hitaammin nousevat käyttötavat.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Fri 08 Oct 2010, 12:46

nykyään oon ottanu semmosen linjan et subut ja pirit menee hihaaan. ei enää rc hommiii hihaaan jne
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Tue 12 Oct 2010, 04:45

Death wrote:Eihän tos subussa mitään säästä ku sitä hihaan vetää. Koska sitä pitää vetää 3-5x2millin vedot päivässä, että toimii kokoajan. 2x3millin nokat rittää. Se on vaan se piikkikoukku.. Ja ku sitä bupree on tarpeeks kauan vetäny ni ei siitä mitään juurikaan saa IV:näkään irti. Aina vetojen jälkeen on puol tuntii ihan hyvä fiilis, mut sit taas on normi olo. Pitää sit buustii kaikella paskalla.
No jos mietin sitä että reflat pidän poissa, niin yhdet about 1 milligramman vedot riittää mulle päiväks. Nokkaan en usko että sama määrä riittäisi. Tottakai tuo vaikutus hiipuu iltaa kohden aina, mutta väittäisin että jos nokkaan vetäisin niin tarttisin sen kaks kolme milliä päivälle, että välttelisin refloja samalla lailla. Paras tilanne on se että aamulla isommat vedot ja illalla vielä pienet vedot, tyyliin puol miltsii.. Parasta olisi tietenkin lopettaa, mutta se on vaikeata. 12 päivää olen ollut ilman pisimmillään ja reflat jatku vielä, himot vetää oli hirveät vielä niin eihän se siihen loppunut sit. 7 päivää tuosta ajasta olin katkolla. Tosin ei ne kehossa tuntuvat reflat ole pahat subun kanssa, mutta se himo. Etenkin jos on viikon parikin taukoa ollut niin tietää että tolet on laskenu, ja bupre toimisi taas paljon paremmin. Vittumainen ja tosi ristiriitanen aine kyllä.

Exaile
Karvakuono

Post by Exaile » Tue 12 Oct 2010, 22:53

Piri ränniin, subu nenään ja pillerit suuhun. itel ainakin noin. jengi joka on ruvennu junttaa niin osal on lähtenyt homma käsist osal ei..
Pari kertaa on vähä kuvottanu kattoo kun joku koukkii ja ettii suonta monta tuntii ja vessa näyttää joltain splatterleffan lavastuksilt..
sitä en myöskään tajua kun ei osata lopettaa viel sillonkaa kun puuttuu raajoja ja rännätään kaulaan tai dikkiin! :twisted:

SeuGe
Tuppisuu

Post by SeuGe » Thu 14 Oct 2010, 21:48

Tähän mennessä oon vetäny kaikki jauhot nekkuu ja pillerit suuhu, mut vähä olis kokeilunhalua rännittää.
Tiiän ettei sitä oikeesti kannata alottaa mut tekis mieli ees kerran kokeilla, mutta mitä täältä oon lukenu nii sanotaa et jos rännää nii ei kama toimi esim. nekkuu samallalailla enää, vai tuntuuko se vaa laimeemmalta?
Tähän asti oon selvinny sillä kun omistan neulakammon, enkä verestäkään sen enempää tykkää :D mutku jengi hehkuttaa nousuista kui taivaallisia ne on piikittämäl... :confused:
Mut eihän sitä ny kerrasta voi mitään.... ;)

peltsi
OD

Post by peltsi » Fri 15 Oct 2010, 02:01

SeuGe wrote:Tähän mennessä oon vetäny kaikki jauhot nekkuu ja pillerit suuhu, mut vähä olis kokeilunhalua rännittää.
Tiiän ettei sitä oikeesti kannata alottaa mut tekis mieli ees kerran kokeilla, mutta mitä täältä oon lukenu nii sanotaa et jos rännää nii ei kama toimi esim. nekkuu samallalailla enää, vai tuntuuko se vaa laimeemmalta?
Tähän asti oon selvinny sillä kun omistan neulakammon, enkä verestäkään sen enempää tykkää :D mutku jengi hehkuttaa nousuista kui taivaallisia ne on piikittämäl... :confused:
Mut eihän sitä ny kerrasta voi mitään.... ;)
Ei pidä paikkansa ainakaan mun kohdalla.

Mentalhell: Ootko kokeillu kielenalle? vaikuttaa kuitenkin nenään ja kielenalle paljon pitempään niin ei tartte ottaa niin usein jos haluu vaan reflat pitää loitolla. Ja jos psyykkiset reflat on pahemmat niin sopii miettiä et onko ne aiheutunut enemmän iv-käytöstä kuin muusta? Muutenkin jos vierottautumisesta puhutaan niin varmaan ei tarvii ees käydä väittelee siitä et iv olis muka oikee käyttötapa siihen vaik ehkä pienemmällä annoksella reflat lähtis. Varmaan korvaushoidossa muuten annettais iv noi suput..vai?
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Sun 17 Oct 2010, 21:35

SeuGe wrote:Mut eihän sitä ny kerrasta voi mitään.... ;)
Joo mulla on vaikka kuinka monta frendiä jotka on sanoneet et "kerran vaan haluaa kokeilla hihaan" että pääsis kokemaan ne ihanat nousut, sen jälkeen on AINA menny tavara hihaan. Mut oma asias, varotanpa vaa. Pari tyyppiä tiedän jotka on vaan kokeilleet eivätkä oo jatkaneet hihattamist, mut suurin osa jotka kerran kokeilee mieltyy siihen niin että sen jälkeen ei enää muualle ku ränniin...

Olento
Apteekki

Post by Olento » Sun 17 Oct 2010, 22:06

Ite en oo ikinä heittäny enkä tuu heittämäänkään hihaan. Monta tuttuu kyllä harrastaa kyseistä toimintaa, mut tiedän ite faktat muumuassa sen et oon ite niin helposti koukahtavaa sorttia et jos kerran rännäilisin ni saletisti tulis tehtyy jatkossakin. Oon kyl kuullu erittäin monta kertaa muumuassa legendaarisen "sit vast oikeesti tiiät miten pore skulaa ku heität sen hihaan". Kyl uskon ja tiedän et se ehkä nopeemmin ja paremmin?? skulaa mut tähän asti riittäny pommit ja nokat ihan tarpeeks hyvin ja tulee riittämäänkin.