Esittelypalsta

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Leninkraak
Tuppisuu

Esittelypalsta

Post by Leninkraak » Fri 30 Dec 2005, 19:36

Eli, koitin haulla etsiä mutten löytänyt sellaista topikkia jossa uudet ja vanhat foorumin käyttäjät voisivat kertoa itsestään, mieltymyksistään niin päihteiden kuin muidenkin elämänalueiden saralla. Joten tähänhän voisi sellaisen laittaa. Idean sain tähän hamppufoorumilta. Eli kerro itsestäsi mitä haluat, mikä on lempiruokasi, päihteesi, mitä teet vapaa-aikana, mitä töitä teet, opiskeletko ja sen semmoista, nukutko kalsareissasi vai alasti lattialla, kaikkea maan ja taivaan väliltä.

Aloitanpa itse näin uutena vaultin käyttäjänä.

Eli tosiaan. Olen täysi-ikäisyyden tavoittanut hipahtava, avoliitossa jo monennetta vuotta oleva nuorimies. Päihteisiin tutustuin ensin kannabikseen ja sen jälkeen alkoholiin, johon kehittyiksin sitten pahempi ongelma. Alkoholi on edelleen yleisin päihteeni (lähes päivittäin), mutta suosikkini ovat kevyesti
kannabis ja dxm. Elämäni hienoimpia kokemuksia ovat olleet a) rakastuminen ja b) candyflip. :)
Seuraan futista ja olen suoramarkkinoija, eli puhelinmyyjä :) Lopetin media-alan opiskelut ja nukun alasti. En ole varma onko meille syötetty maailmankuva totta mutta uskon selvittäväni asian piakkoin. Pääasiallisesti olen onnellinen. Ja tosiaan deelit kiinnostaa ehkä eniten huumausiaineista.
Last edited by Leninkraak on Fri 30 Dec 2005, 21:22, edited 1 time in total.

m
Lepakko

Post by m » Fri 30 Dec 2005, 20:26

Oon 26v, alotellut kannabiksella joku vuosi sitte. nykyään subua ja bentsoja, ja tietenki kaljaa. käyttö lähes päivittäistä, eli n.5 päivänä viikossa. Katkolle ois meno vissiin täs helmikuussa. puoli vuotta on menny ton subun kans vähä överiksi.
Kaikki alkoi burnoutista töissä, sairaslomalla oli sitte hyvä ryypätä ja tutustua nisteihin, mikä olen itsekkin, ja sen jälkeen on tullu ambulanssi-kyytiäkin oys:siin, överit. 10 minsaa sitte vetäsin subua ja temgesiceä hiaan, alla tietenki kaljaa ja bentsoja, sekakäyttö paras käyttö :twisted:
Ei en mä noin paha ole, yritys on lopettaa, mutta mä oon aika koukussa.
Uskon vielä huomiseen, mutta kyllä sen huomaa että ajatusmaailma on muuttunut entisestä niin paljo ettei vois kuvitella selvää viikkoa, ja nyt lähössä 3kk katkoon. mä en oo ollu noin kauaa selvinpäin koskaa, pelottaa lähtä, mutta menen sinne, ja toivon, että pää selviäisi, ja vois ajatella elämää selvänä. se pelottaa, kohdata itsensä ja nähdä mitä on tullu tehtyä. velkoja rikoksia ym. :?
pitäkää mulle peukkuja! mä en halua kuitenkaan niin pitkälle että joutuis vankilaan tai jotain..

benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat » Fri 30 Dec 2005, 21:14

Mitäköhän tässä nyt oikein pitäisi sanoa :?
Noh, yritetään.

18v male Helsingistä. Kiinnostus huumeisiin alkoi kunnolla joskus pari vuotta sitten, mutta 12-13 kesäisenä oli ensimmäiset kosketukset huumeisiin. Huumeissa kiinnostus painottuu lähinnä deeleihin, mutta käytetyimmät aineet taitavat olla alkoholi ja kannabis.

Yage on ehdottomasti top 1 aineeni. En oikeastaan edes laske sitä enää huumeisiin kuuluvaksi, vaan jonkinlaiseksi "henkiseksi paimeneksi". :P
(Kuulostaa turhan uskonnolliselta, mutta en nyt parempaa kuvausta keksinyt.)

Muihin kiinnostuksen kohteisiin kuuluu mm. tiede, musiikki, katutaide sekä tähän vuodenaikaan lumilautailu. :)

Nyt olen jonkinlaisessa risteyksessä, joko jatkan duunia tai sitten lähden aikuiskoulutukseen ensi vuoden puolella.. Taidan toteuttaa jälkimmäisen.
eli semmonen jurpo. :D

EDIT 4.6.2006: Oli pakko heittää vähän edittiä. Eli aikuiskoulutukseen en lähtenyt, ja suunnitelmissa on jatkaa duunaamista kunnes armeija kutsuu ensi talvena. Jos kaikki menee putkeen, niin jatkan 2007 syksyllä ammattikoulua jota olen jo yhden lukukauden aikaisemmin käynyt. En tiedä miksi minun piti tämä teille jakaa, mutta kävi vatuttamaan noi "vanhentuneet" suunnitelmat. :P
Last edited by benelux fat on Sun 04 Jun 2006, 00:30, edited 3 times in total.

artemisia absinthium
Apteekki

Post by artemisia absinthium » Fri 13 Jan 2006, 13:32

Hei olen 21-vuotias nuori nainen kotoisin Ita-Suomesta, nykyaan asustelen Englannissa jo kohta kolmatta vuotta.
Yritys on kova tulla viela jonain paivana menestyvaksi kuvittajaksi/graafiseksi suunnittelijaksi (opiskelen alaa ensimmaista vuotta). (:

Mitas muuta tassa nyt voisi sanoa..
Tekee mieli salmiakkia...

Niin siis hUUmeita kokeilin eka kerran pari vuotta sitten, nyt ei huonon saatavuuden takia ole tullut otettua mitaan kummempaa pitkiin aikoihin, no paitsi tietty alkoholia ja kannabista sillon tallon. Talla hetkella viinan ajattelukin tekee pahaa (...ok, miulla on krapula..) enka aio juoda enaa ikina.... ;p

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Sat 14 Jan 2006, 17:41

en mä oikeen osaa ikinä kertoo ittestäni paljoo, sen mitä kysytään lähinnä mutta kirjotellaanhan ny jotain.

asun pohjois-suomessa ja oon ainaki täysikänen..... :wink:
töissä en käy ku ne vissiin mua jonnekki sairaseläkkeelle on laittamassa tai jotain.....
koulussa en peruskoulun jälkee oo käyny enkä käy, oli se sellasta helvettiä (ei mua siis kiusattu oo eikä mitään koulussa mutta kuitenki), autokouluun meneminenki tuntuu jo ahdistavalta ja en oo sinnekään vielä kerenny.

huumetausta:
joskus 12-13 vuotiaana jotain bentsoja syöny (tyhmyyttäni vaan kattonu että HEI! punasia kolmiolääkkeitä näähän menee päähän kaljan kans.)
tuota ei kuitenkaan enää kauaa jatkunu kun kuvaan tuli kannabis, maistoin sitä... OLIN KOUKUSSA :D
seuraava huume mitä kokeilin oli muistaakseni DXM, sekin oli aika hienoa ja sitä tulikin sitten vedettyä vähän turhan tiheään(nyt en ole siihen kyllä piiitkään aikaan koskenut)
seuraavaksi kokeilin sieniä, ja voisin sanoa että siitä elämäni vasta alkoi...ihmettelen vieläkin että miksen ole aiemmin tajunnut että jokin voi olla niin hienoa kun psykedeelit.
piriä taisin testata ennen sieniä kerran tai kahdesti, tai sitten en kertaakaan... en muista
ekstaasia kokeilin vähän myöhemmin.
nykyään meneekin sitten kaikkea mitä satutaan tarjoamaan (kokoajan joku ovella tai soittamassa) ja välillä venähtää kuosailut liian pitkäksi, kuitenkin mulla joku kontrolli on etten aina vedä itseäni niin pihalle etten tajua mitään ja örisen vaan, oikeestaan en oo ikinä niin sekasi vaan nautin huumeiden vaikutuksesta ja haluan muistaa sen olon vielä seuraavanakin päivänä, alkoholia tuli ennen nautittua vähän liikaakin mutta nyttemmin en juo itseäni känniin juuri koskaan, ehkä pullo tai 2 ihan seurajuomana.

joo tulipa kirjotettua pitkästi kuitenki..... kai tosta tekstistä saa jonkinlaisen kuvan musta.

kerrotakoon vielä että luonteeltani olen: Idealistin, Realistin ja Optimistin sekoitus. (vai oliko optimisti se mikä ajattelee positiivisesti :?: )

ainiin ja vielä se että opiaatteja en ole käyttäny juuri ollenkaan. kerran tai pari jotain tramaleita syöny. metadonia ois ollu tarjolla mutta en oikeen uskaltanu ostaa... ku kuulin vähä juttua että siihen voi muka jäähä koukkuun tai jotain...... :wink: :D
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään

Shro
Apteekki

Post by Shro » Sun 15 Jan 2006, 02:36

Itsestään kirjoittaminen on vaikeaa minulta mutta yritetäänpä nytten.

Elikkä, nuori herra. Täysi ikäinen mutta alle kahtakympin mennään.
Harrastuksina kitaran soittaminen ja laiskottelu.
Peruskoulu käytynä ja nyt datanomina kauppiksessa, opiskelusta en tykkää, vaikeinta on aamuisin herääminen.

Päihteisiin tutustuttu noin 15vuotiaana, ensiksi se alkoholi jonka jälkeen erään ystävän kautta mielenkiinnon(utelias persoona) vuoksi tutustuin kannabikseen. Kannabiksen jälkeen mielenkiinto kasvoi muihin päihteisiin, etenkin psykedeeleihin. Ensimmäiset psykedeeliset kokemukset sain itsekasvattamista sienistäni.

Nyttemmin mielenkiintoa riittää lähes mille vaan. Kokemuksia haluan lisää ja voisin koittaa melkein mitä vaan päihteitä, ainaskin kerran.

Elämä on omasta mielestäni vain elämää, kokemusten haaliminen.
Kiinnostaisi tietää mitä on kuoleman jälkeen, helvettiin ja taivaaseen tai muuhun vastaavaan en usko mutta en niitä pois suljekaan.

Dalph
Psykonautti

Post by Dalph » Tue 24 Jan 2006, 18:34

Kai sitä jotain voisi kertoa.. Elikä olen tällänen miehen alku Tampereen suunnalta. Olen kiinnostunut kaikenlaisista psykoaktiivisista aineista, mutta hommaamisen takia on jäänyt vähemmälle:

Alkoholi oli se ensimmäinen päihde mitä tuli kokeiltua. Sen jälkeen tuli kannabis, olisiko ollut 14-vuotiaana, sitä on sitten tullut polteltua enemmän ja vähemmän. DXM:ää olen pari kertaa kokeillut ja ihan mukavaa ainetta oli, myös innoitti kokeilemaan kaikenlaisia psykoaktiivisia aineita, mutta jäänyt ottamatta suhteiden puutteessa :(
Kolmiolääkkeitä on tullut syötyä pari kertaa.

Eipä minussa kovin paljoa ole kiinnostavaa kerrottavaa, en harrasta juuri mitään, koulussa olen vielä reilun vuoden ja sellaista. Opitte ehkä tuntemaan enemmän myöhemmin.

Walrus
Psykonautti

Post by Walrus » Sat 03 Jun 2006, 15:37

No täysikänen olen, eteläsuomesta,ammattikoulussa opiskelen. Dokaaminen alko joskus 12-13vuotiaana mutta oli tosi epäsäännöllistä. Savu tuli kans 13vuotiaana.Sen jälkeen oon kokeillu kyllä aika paljon kaikkea mutta savu ja alkoholi on vakkarit.

Nukun boksereissa, ilman lakanoita koska ne aina tippuu tai menee jotenki huonosti. Vähän lähteny dokaaminen ainakin käsistä ja no savuu nyt menee aina mut se ei haittaa sillee. Ehkä siks tulee dokattua ku ei oo parempaakaa tekemistä. Suurin ongelma on aina rahanpuute, mut se nyt on varmaa melkei kaikilla.

Tykkään enemmän stimulanteista, haluun että tulee hyvä olo ku vetää jotain vaikka on deelejäkin kokeiltu. Haluisin alkaa itekki soittamaan vaikka kitaraa tai vaikka kalastamaan tai tekemään jotain ku nyt ei tuu muutakua dokattua jne. Oon huumorintajuinen ja öö no emt.

psyke
Lepakko

Post by psyke » Sat 03 Jun 2006, 16:03

Noh, kannanpa omankin korteni kekoon.

22-vuotias pitkätukka miäs muuan pikkukaupungista Oulun lähettyviltä. Lukio tullu käytyä ja sen jälkeen ollu työttömänä, tosin tällä hetkellä olen työharjoittelijana päiväkodissa. Harrastuksiin kuuluu mättölajit sekä erilaiset pelit, luen myös jonkin verran lähinnä filosofista, psykologista tai uskonnollista kirjallisuutta. Jonkinlainen totuuden etsijä olen, tosin niinhän kaikki meistä, luulisin ainakin.

Vaikka seuraankin päihdefoorumeita en itse käytä juuri mitään. Itse asiassa en ole edes kokeillut juuri mitään. Bentsoja ja bubrea pari kertaa näiden perinteisempien alkon ja ganjan lisäksi sekä tatteja ja yagea myöskin. Yagea en laske huumeeksi vaan enemmänkin työkaluksi. Olen elämääni suht tyytyväinen, varsinkin kun olen onnistunut pysymään erossa noista haitallisimmista päihteistä. (paitsi alko)

Tulevaisuuden suunnitelmat ovat vielä täysin avoinna. Jokin ammatti pitäisi kai hankkia ja töitäkin pitäisi joskus tehdä mutta saas nähdä milloin saa aikaiseksi lähteä opiskeleen jotain, varsinkaan kun mikään ala ei erityisemmin vedä(vielä) puoleensa. Aika näyttää...

m
Lepakko

Post by m » Mon 12 Jun 2006, 10:10

joo, toi edellinen homma ei sitte onnistunu, ei kuulemma ollu tarpeeksi motivaatiota. Mutta nyt ois jo maksu-sitoumus 3kk, mutta kaikki paikat tuntuu olevan kiinni heinäkuussa,eli voi mennä sinne elokuuhun asti ennen ku pääsee. Vittu että mä oon muuttunut mies, vuosi subua, ja nykyään ei ajattele muuta ku sitä, aamusta asti. eli se mitä olin puoli vuotta sitte, ei taida enää pitää paikkaansa.. aargh! ois pitäny uskoa sillon aikanaan, eli "varo sitä subua! se on kavala aine." ja se on. :evil:

Keisari
Lepakko

Post by Keisari » Mon 12 Jun 2006, 12:29

Öhh, tästä se lähtee.

Nuori herra Itä-Suomesta, eli minä.
Kiinnostus huumeisiin alkoi 12-13v, mutta en ole vielä kokeillut mitään, paitsi alkoholia tulee nautittua yleensä.
Enpä muuta keksi, jos keksin editoin sen tähän :e

Pot Head
Psykonautti

Post by Pot Head » Mon 12 Jun 2006, 23:42

hamppukeisari wrote: Kiinnostus huumeisiin alkoi 12-13v, mutta en ole vielä kokeillut mitään, paitsi alkoholia tulee nautittua yleensä.
Äläkä kokeilekkaan viellä pariin vuoteen. Taidat olla ikäväliltä 14-16. Itse nyt viellä reilusti ala-ikäinen ja itsestä ainakin tuntuu siltä, että ehkä olisi ollut parempi kokeilla juttuja vasta vähän myöhemmällä iällä.

Keisari
Lepakko

Post by Keisari » Tue 13 Jun 2006, 08:35

Uh, en nyt haluaisi verrata muihin, mutta oikeastaan kaikilla on kiinnostus/kokeilu alkanut 12-13v, enkä minä nyt mitään piriä halua kokeilla, vaan psykejä enimmäkseen.

Pot Head
Psykonautti

Post by Pot Head » Tue 13 Jun 2006, 13:31

hamppukeisari wrote:Uh, en nyt haluaisi verrata muihin, mutta oikeastaan kaikilla on kiinnostus/kokeilu alkanut 12-13v, enkä minä nyt mitään piriä halua kokeilla, vaan psykejä enimmäkseen.
Sepä se. Deelien kanssa just kannattaiskin odottaa hieman myöhempään ikä vaiheeseen. Kannattais nyt ainakin varmaan cannabista kokeilla, ennenkö mitään deelejä menet ottamaan. Itse poltin kerran lowryderiä 2 isoo pesällistä kukkaa ja siitäkin pääsin jo "tripille". Eihän sitä kunnon deeleihin voi verrata, mutta aika tripauttavat savut oli nekin. Niistäkin tämmösellä viellä teini-ikäisen päällä palautuminen kesti suht. kauan.

Walrus
Psykonautti

Post by Walrus » Tue 13 Jun 2006, 14:21

Juu sitä aikaa riittää kyllä, eikä kukaan sanonu että se oli hyvä että niin aikasin kokeili.

Keisari
Lepakko

Post by Keisari » Tue 13 Jun 2006, 15:59

Kyllä kannabista ihan mielellään kokeilisin, mut se on vaan siinä et en usko et sitä kauheesti täälläpäin liikkuu.

sillis
Karvakuono

Post by sillis » Sun 02 Jul 2006, 12:05

Terve!

Pikainen esittely itsestäni

Sukupuoli: M
VM: -86

Kotoisin olen isommanpuoleisesta pikkukaupungista hieman pääkaupungista itään. Tarkoitus olisi lähteä syksyllä Turkuun opiskelemaan. Tällä hetkellä olen intissä, enkä ole päässyt käymään kotona reiluun kuukauteen poistumiskiellon takia. Tullu vähän rikottua sääntöjä (toistuvasti). Pääsen kuitenkin siviiliin ensi viikolla, eivät jaksaneet kai katella touhujani yhtään kauemmin ja siksi vältyin ylipalvelukselta. Paska firma, suosittelen kaikille totaalikieltätymistä tai siviilipalvelusta, ellei löydy taipumuksia masokismiin tai muuten vaan pitää huonoista kokemuksista.

Pähteitä olen kokeillu laidasta laitaan. Kokeilut alkoivat tupakalla ja kofeiinilla joskus ala-asteen keskivaiheilla. Alkoholi ja imppausliuottimet astuivat kuvaan joskus 13-vuotiaana. Samoihin aikoihin tutustuin myös muskottipähkinään (ja banaanin- ja maapähkinänkuoriin :lol: ). 14-vuotiaana kokelin kannbista ensi kertaa, mutta se ei oikein toiminu kunnolla. Kokeilin sitä vielä muutaman kerran, mutta kunnolla se ei kolahtahtanut ennenkuin 16-vuotiaana ostin ensimmäisen oman biitin. Noin kahden gramman kokoisesta palasta poltin vajaa puolet kerralla. Se olikin sitten menoa. Elämäni kauhein, mutta samalla paras (päihde-) kokemus. Samoihin aikohin ensikosketus tutkimuskemikaaleihin.

Erityisesti lähellä sydäntäni ovat psykedeelit. Mutta välillä tulee kyllä otettua vähän mitä eteen sattuu, varsinkin jos ei ole kokeillut sitä ennen. Uudet kokemukset kiinnostavat aina. Nopeista en erityisemmin ole saanut mitään mailmaa mullistavia oloja, eikä valvominen meilestäni ole mitänkään hauskaa. Hitaita taas pelkään hieman vaikka ei oikestaan ole kokemusta kodeiinia vahvemmista. Mutta jo kodeinii on niin mukava kokemus että, uskon saattavani pitää vahvemmista vähän likaa.

Nyt en enään keksi/jaksa kirjoittaa mitään muuta. Kysykää jos jäi jokin epäselväksi tai haluatte tietää lisää.
...vie vain tilaa turhaan...

kurz
Psykonautti

Post by kurz » Mon 24 Jul 2006, 22:57

Ihan kun tänne olis alkanut tulemaan lisää ihmisiä sen jälkeen kun mulle kerrottiin suomi24( :evil: ) foorumeilla että psyvaultti ei olekaan kuollut.

Nojjoo, asiaan elikkä olen hiljattain täysi-ikäisyyden kynnyksen ylittänyt nuorimies savosta. Pääasiallisena harrastuksena on ollut lentopallo, välillä SM-tasollakin, mutta kuten sanonta kuuluu, "siitä nyt on aikaa". Nyt on uranvalinta edessä ja yhtenä vaihtoehtona on huumeiden myötä melko tutuksi tullut psykofarmakologia tai neurofarmakologia.

Kiinnostus huumeisiin alkoi 14-vuotiaana kun kaverini kertoi ettei ensimmäinen kannabispiikki välttämättä tapakaan. Emme tunteneet ketään jolta hankkia, emmekä halunneet mennä kadulta kyselemään jotain epämääräistä huumetta, joten päätimme kärsivällisesti kasvattaa itse. Tai oikeastaan päätimme että minä kasvatan kärsivällisesti itse. Sen jälkeen on tullut kokeiltua DXM:ää, LSA:ta, muskimolia, kratomia, bentsoja ja paria muuta (semi)laillista päihdettä. Tämmöinen lista koska en vieläkään tunne ketään, jolta voisi hankkia. Välillä on käynyt mielessä että pitäisikö vain mennä yöaikaan kaupungilta etsimään, mutta se ajatus ei houkuta. No, tämä aukko sivistyksessä korjaantuu kun on amsterdamin matka edessä.

Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale » Tue 25 Jul 2006, 19:05

Joo nuorimies pohjois Suomesta. Opiskelen. Kiinnostus ''aineisiinn' alkoi joskus 16v ku tuli tutkittua enemmän asioita netissä. Aine kokeiluihin sen enempää puuttumatta, kiinnostus on psykedeeleissä, ja luonnollisesti kuningas oopiumissa, joka tosiaan vaatii lujaa itsehillintää, ettei tuu sitä ''koukkua''.

Kiitos, kumarrus ja kuittaus.

Gonzo
Karvakuono

Post by Gonzo » Thu 27 Jul 2006, 22:45

Jep, kaippa se on aika itsekkin kootta ittensä, rekisteröityä ja esittäytyä. Eli olen pitkään ollut lurkkerina Vaultilla, lukenut juttuja, mutten koskaan saanut rekisteröityä. Tuntunut ettei ole ollut mitään sanomista.

Olen tosiaan sivarihippi keski-suomesta. Alkoholilla kaikki alkoi, tosin "vasta" 16-vuotiaana. Tupakkaakin kokeilin vasta 18-vuotiaana ja nytkin sitä harrastelee vain kännissä. Huonon saatavuuden takia ei ole tullut mahdollisuutta kokeilla vielä mitään psykejä. Kiinnostus on kuitenkin ollut pitkään ja tietoa on tullutkin luettua varmaankin muutaman kirjan verran. Keski-suomi on liiman imppaamisen ja esson luvattu maanosa ja moiset harrasteet eivät jaksa kiinnostaa.

Eli joo, eipä kai siinä muuta. Tulipahan tehtyä.
It's a satanic drug thing. You wouldn't understand

Ahab

Post by Ahab » Thu 27 Jul 2006, 23:58

Oli tarkoitus muuttaa Jyväskylään mutta ne suunnitelmat ovat ainakin toistaiseksi jäissä. Jaahas enpä olekkaan vielä esittäytynyt tässä.
Kolmos vaultin aijoista ollut mukana ja siellä joskus esittäydyin vastaavassa topicissa ja pohdin nimimerkkiäni. 21 vuotta kohta mittarissa.
Kasveista pidän ja muutenkin luonnosta ja mielenkiintoni kohdistuu lähinnä psykedeeleihin.
Yritän pikku hiljaa kuoritua toukkavaiheestani ja levittää siipeni kantamaan minut sinne minne tuulituuli kuljettaa. Uskon että jokainen voi olla jotain. Vain mieli meitä kahlitsee.
Mainittakoon vielä ymmärrettävyyden vuoksi että kirjoittelen tänne usein pikku paukuissa.
Last edited by Ahab on Fri 28 Jul 2006, 21:34, edited 1 time in total.

tropic
Apteekki

Post by tropic » Fri 28 Jul 2006, 18:27

Yo!

No sanotaas nyt jotain tähän...

21v olen ja eteläsuomessa vaikutan ja päihdepuolella kiinnostukseni on psykedeeleissä (etenkin sienistä tykkään) ja kaikenlaisia kokemuksia ja kokeiluja on jonkun verran takana päihteistä.

Pidän konemusiikista ja sen monista eri alalajeista ja itsekin väsäilen jotain electroa.

Harrastan taekwondoa ja olen myös kiinnostunut kaikenlaisista adrenaliinia päräyttävistä kokeiluista.

Koulut kesken ja duunit vaihtelee...

En mä oikein muuta osaa kertoa itsestäni...