Psychotexicated : Pohdintaa

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Hitler
Apteekki

Re: Psychetoxicated - Pohdintaa..

Post by Hitler » Mon 23 Apr 2012, 21:35

3 VIISASTA MIESTÄ

Viisas mies näki puiden kukoistavan paikallaan, vain minimaalisesti liikkuen. Viisas mies istui maahan ja jäi odottamaan. Hän näki että näin oli hyvä. Miehen ystävät toivat hänelle toisinaan vettä, mutta eivät ollenkaan kiinteää ruokaa ja lopulta viisas mies kuoli aliravitsemukseen.

Toinen viisas mies näki unessaan välähdyksen auringosta ja käsitti keltaisen jättiläisen olevan kaiken elämän antaja, ainoa kaikkivaltias joka oli nähtävissä omin silmin. Aurinkoon tuijottaminen oli Viisaan miehen rakas harrastus. Hän valmisti teräksestä kaksi rintalihaksen lävistävää koukkua. Koukuissa kiinniolevat köydet oli sidottu pihan lipputankoon. Nojatessaan lävistetyn lihansa varassa viisas mies tuijotti aurinkoon kunnes ihmeelliset värit ja tummat varjot täyttivät hänen näkökenttänsä.

Kolmas viisas mies kaivoi taskustaan värkit ja runkkasi vuokra-asuntonsa vessassa.
pirun hyvä nuolla kuorena

tRip
Me Gusta

Re: [:diudiudiudiu:] -- Ajatajatuksiii..

Post by tRip » Tue 24 Apr 2012, 15:24

Untitled-1.jpg
Keep it unreal.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 25 Apr 2012, 00:00

Ihmepäivä taas itsekusetuksen maailmassa ja sellaisis.

aamulähtee pienellä dosella pirii, joo ei mun niinkuin pitänyt sitä ottaa, mut otinpa kumminkin, että pääsin paremmin soitto hommiin... sit bupree vähän ennen lähtöä vähän madaltaan kaikkia fyysisiä tiloja.

Sit ööö lisää piriii..

sit ööö lisää pirii kaverin kanssa, kun pitihän sitä nyt vähän tarjota, eikä missään nimessäkään voinut olla itte ottamatta ja tottahan toki jostain sitä keskittymiskykyä piti kaivaa näihin koelukuihin ja sillai.

ja nyt särkee päätä niinkuin ööö on kohta viimeisen pari päivää särkenyt. Oikeasti tietteks. MUA SÄRKEE PÄÄTÄ, ei oo niinkuin pitkään aikaan tuntunut tältä, ja tänään tunsin myös sellaisen normaalin ja luontaisen nälän tunteen pitkästä aikaa ihme tunteita sanon mä. Siis. Jännästi muuten, kun kumminkin saanut bupree vähennettyä, niin alkaa huomaan, että enemmän ne nälän tunteet viimeaikoina on ollut mässyjä ei sellaista heikottaa ja on nälkä fiilistä, vain sellainen oispas kiva omonomon syödä jotain.

Mut joo... Kait sitä pakko ois subua ottaa niin tää keho vähän rauhoittuis taas. Piti tosiaan vähentää tässä ööö no... Ehkä tää tästä kait tää tästä menee suuntaan jos toiseen. Vitun koulu, vitun vappu. No :D Kyllä se jossain kohtaa :D

Mut siis kokopäivä, ainakin itseni mielestä kiskonut huumeita vain suoritukseni parantamiseen joka kyl auttoi paljon. Oikeastaan mulla on ollut IHAN SAATANAN siisti päivä.

Säätänyt huumeita hillunut siistien tyyppien kanssa, puhunut paskaa, soittanut kitaraa kivassa proggiksessa ihan vitun jeba. Sit taas toisaalta harmittaa, että oon saanut aika vähän sillai aikaa rakentavia asioita. okei kait mä tienaan rahaa taas vähän enemmän ja bändireenejä pidettiin, mut harmittaa, että vähän heikossa tasossa vielä muutamat taito alueet mitä pitäis kehittää enemmän. No sainpahan sen osan päivästä tehtyä kyl. Harmittaa, että jäi kuntoilu taas tällä viikolla tekemättä, ja nyt ois vielä jokunen läksy juttu jota vois vielä väsätä, mut... Nooh ehkä niitä voi vähän siirrellä joihinkin löysiin päiviin. Nyt vois tehä kaakaoo ja vähän lepuuttaa vaik niskaa taas, saatanan kipu vie multa ammattinautintoni.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 05 May 2012, 15:03

Kostaja - Arki on myrkkyy (Official video)

Mitäs tein sen.. Kun synnyin tänne.. hyvinvointivaltioon. :mrgreen: 8)

Pitäs varmaan muuttaa johki Äiti Amman ashramiin.
Tai kelasin jopa oikeesti.
Keep it unreal.

Kosmonautti
Psykonautti

Post by Kosmonautti » Sun 06 May 2012, 12:12

Helvetin outoja ajatuskeloja alkanu olemaan nykyään.
Huomaan että katson outoja dokkareita, pyörin oudoilla sivuilla. Katon wikipediasta tähtien synnystä hulluihin diktaattoreiden tietoa.
Luin Breivk manifestin jossa on ohjeet samanlaisen skenaarion tekemiseksi.
Sitä savuissa kahtonu kaikkee friikkii. ajatukset aika diippii.
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja

rebirth
Apteekki

Post by rebirth » Mon 07 May 2012, 01:58

Tänään on ollut pitkästä aikaa tosi huono päivä sattuu, ahistaa ja masentaa. Ei mulla oikein oo ketään kelle pystysin puhumaan ku emäntäki on henkisesti niin huonos jamas enkä taho kuormittaa sitä omilla ongelmilla siispä päätin avautua tänne. Miksi en mä voi vaan olla terve ja "normaali" niin kuin muut? Miksi justiin mulla pitää olla add, lievä lihasheikkoussairaus, kroonisia selkä- ja jalkakipuja ja kaikkia muitakin elämää rajoittavia sairauksia? Mitä niin pahaa mä oon muka tehny et olisin ansainnu kaiken tän paskan mitä elämä mun niskaani vuosien saatos on heittäny?
Tiedän kyllä että ei mun pitäis kitistä ku elämäni on silti suhtkot hyvällä mallilla, mutta miks mun muka täytys olla aina vahva? Eihän kukaan voi olla aina vahva vai voiko? On mullakin tunteet ja kyllä se itku isollakin miehellä silmään tulee kun pahaolo meinaa kasvaa sietämättömäks. Mäkin tarttisin joskus sitä tukea ja turvaa mitä muille pyrin tarvittaes antamaan.
Kaiken kukkuraks keskiviikkona olis aika lekurille nyt tuosta vastikää todetusta add:stä. Nyt jo kuumottelen et jos saan respan metyylifenidaatti pitosiin lääkkeisiin niin saan viellä rytmihäiriöitä tai lääkehepatiitin tai kuolen sydänkohtaukseen. Eniten huolestuttaa se et kuinka se vaikuttaa mun persoonallisuuteen tai luovuuteen. Itse tykkään mun ylivilkkaasta mielikuvituksesta ja peljättää et se "katoaa" jos rupean niitä syömään.
Josko tämä avautuminen tällä erää piisais ja pahoittelen jo valmiiksi jos jotakuta tämä viesti sattuu ärsyttämään.

ps.
Taitaa tietokonekki kohta hajota ku näyttö värissy/hyppiny jo muutaman päivän ja koneen tuuletin pitää muutenki ihan ihme ääntä.

edit. enimpiä kirjotusvirheitä korjattu

jaabajaaba
Psykonautti

Post by jaabajaaba » Mon 07 May 2012, 07:16

Mrmahla wrote: Kaiken kukkuraks keskiviikkona olis aika lekurille nyt tuosta vastikää todetusta add:stä. Nyt jo kuumottelen et jos saan respan metyylifenidaatti pitosiin lääkkeisiin niin saan viellä rytmihäiriöitä tai lääkehepatiitin tai kuolen sydänkohtaukseen. Eniten huolestuttaa se et kuinka se vaikuttaa mun persoonallisuuteen tai luovuuteen. Itse tykkään mun ylivilkkaasta mielikuvituksesta ja peljättää et se "katoaa" jos rupean niitä syömään.

edit. enimpiä kirjotusvirheitä korjattu
Kyllähän noi tahtoo ainakin itsellä vaikuttaa mielikuvitusta latistavasti, tulee vähän semmonen valtionvirkamies tyyppinen fiilis :o
Aika turha on noita edellä mainittuja sivareitakaan murehtia kun ovat aika harvinaisia kuitenkin, Lääkehepatiitinkin saa vain 1:10000 eikä se ole maailman loppu vaikka se tuleekin. Itsellänikin oli parhaimmillaan ALAT 2800 ja ASAT 1500 niin silti nyt on maksa jo ihan kunnossa.

rebirth
Apteekki

Post by rebirth » Mon 07 May 2012, 11:08

jaabajaaba wrote: Kyllähän noi tahtoo ainakin itsellä vaikuttaa mielikuvitusta latistavasti, tulee vähän semmonen valtionvirkamies tyyppinen fiilis :o
Aika turha on noita edellä mainittuja sivareitakaan murehtia kun ovat aika harvinaisia kuitenkin, Lääkehepatiitinkin saa vain 1:10000 eikä se ole maailman loppu vaikka se tuleekin. Itsellänikin oli parhaimmillaan ALAT 2800 ja ASAT 1500 niin silti nyt on maksa jo ihan kunnossa.

Mä todella toivon ettei mulle tuu tuota valtionvirkamiesoloa. Eilen tuli taas hieman yliajateltua ja stressattua kaikkea. Ny kun on saanu nukuttua niin mielikin on ees vähän positiivisempi eikä tunnu enää seinät kaatuvan niskaan. Mun ei sais ikään lukea mitään lääkeselosteita ku aina tää sama paniikki iskee jos on vähänkään vakavempia haittavaikutuksia listas. Nyt ei voi muutaku nauraa vaan ittelleen :D

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 10 May 2012, 05:07

Mrmahla wrote: Eniten huolestuttaa se et kuinka se vaikuttaa mun persoonallisuuteen tai luovuuteen. Itse tykkään mun ylivilkkaasta mielikuvituksesta ja peljättää et se "katoaa" jos rupean niitä syömään.
Koen stimulääkityksen tarkoituksenmukaisuuden nimenomaan siinä, että se rauhoittaa, omallatavallaan.
Ajatukset eivät hyrrää miljoonaa volttia paikallaan, ja fyysisestikin on levollinen olla.
Näin siis kun stimulantit toimivat optimimmillaan. (vaikea sanavänkyrä)

Itsellä tuon optimin hakeminen on kestänyt oikeastaan koko sen ajan kun dexeä olen käyttänyt.

Silloinkun arki rullaa, eikä toimettomuus vaivaa, on paljon helpompaa elää dexelääkityksellä.
Sen jotenkin hyväksyy, positiiviset ja negatiiviset puolet. Sillä lääkitys todellakin auttaa ylläpitämään elämässä tietynlaista balanssia.
Mutta liian helposti, ainakin itse onnistun sen balanssin heilauttamaan myös aivan toiseen äärilaitaan, kaaokseen. jos en ole tarkkana sen suhteen että otan lääkkettä säännöllisesti, rutiininomaisesti, ja vain sen ajan päivästä kun pitäisi saada asioita aikaiseksi.

Se on siis myönnettävä että dexe ylläpitää toimeliaisuuttani. Tavallaan tosi surullista ja nihkeetä kelata, että dexe on se moottori.
Toisaalta olen alkanut taas hyväksyä riippuvuuteni, sillä tässä yhteiskunnassa toimiminen vaatii sitä että pitää jaksaa, vaikkei jaksaiskaan, ja kun ei enää tahdo jaksaa, niin silti sitä vaan paahtaa ja yrittää jaksaa, kunnes lopulta romahtaa.
Näin minulle kävi dexen kanssa.

Itselle siis on todella tärkeää olla kosketuksissa tunteisiinsa. Nimenomaan niihin syvimpiin tuntoihin. Voisi sanoa että niihin tuntoihin jotka primitiivisinä jossain syvällä alitajunnassamme meitä ohjaa moraaliseen hyvään ja rakkaudelliseen voimaan elämää kohtaan.
Tunteista kumpuaa kaikki taide ja koko olemus. Ego on taas suodin sille miten me tunnemme asiat itsessämme, ja sen avulla luomme persoonaamme.

Ja juuri tässäkohtaa tulee se, miksi koen että amfetamiini muuttaa persoonaa.
Toisaalta se syventää, mutta toisaalta taas pinnallistaa ajatuksia.

Olen herkkä sielu. Dexe tappaa minussa jotain, tekee kyynisemmäksi ja tunnekylmemmäksi.
En voi sanoa että radikaalisti, mutta itselle huomattavasti.
Ja minä nyt vaan tunnen ettei dexe hyvääkään tee fyysiselle olemukselle, kuin myöskään psyykkiselle hyvinvoinnille.
Kaikessa on aina ne kaksi polariteettia. En sanoisi että hyvä ja paha, vaan ehkä pikemminkin yin&yang.
Se on se iänikuinen tasapainoilu niinkutsuttua kultaista keskitietä kohti.
Mutta uskon ettei täydellistä tasapainoa voi missään asiassa saavuttaa, sillä yin&yang on alati muuttuvaa.

Elämä mulle anto kemiat, lähdin niitä tsörgimään. Lopputulos on kaoottinen piripienipyörii-meininki, joka ei enää naurata.
Jotain ne tukahduttaa mun sisältä. Jotain ne ehkä tappoi peruuttamattomasti.
Olen optimisti, mutta lääkkeiden suhteen nykysin pessimisti, en absolutisti, enkä streittari.
Kaukana siitä, niistä nistimeiningeistä, kaukana itsestäni. Hukassa jossain loputttomassa suossa.

Ei ole hyvä olla ilman eikä hyvä olla lääkityksellä.
Oon vaikea ihminen, mut sen hyväksyin jo teininä.. tai silloin vaan ehkä niin kuvittelin.

Enää en vain koe että lääke jeesaisi riittävästi verrattuna mitä amfetamiini minussa aiheuttaa.
Tätä voi verrata siihen kun ennenvanhaa oli c-kasetit, sitten samoinen data pyörii cd-aseman pyörittämisnopeudella.
Nykyisin en pysy enää perässä yhteiskunnan rattaissa.. edes sen kuuluisan pirin voimin.

Paljon siitä on ollut hyötyä, sitä ei käy kiistäminen.
Kiistämättä on myös hyväksyttävä se tosiseikka että lääkinnällisen kuntoutuksen tarkoituksena on opetella elämään ihmisiksi.
Jos vaikka vertaa bupre-korvaushoidossa olevia, miellän heidät ikäänkuin samaan kastiin.
Aine vain pitää 'normaalia' yllä.

Mutta. En vain enää halua kyetä olemaan jotain mitä en ole, enkä myöskään halua muuttaa kemioitani sen takia, että olisin jotain muuta mitä olen.

Piru näiden lopettaminen on raastavaa ja haastavaa.. tulla itsensä kanssa toimeen
Eihän kukaan voi olla aina vahva vai voiko?
Tarvitseeko olla..?
Keep it unreal.

rebirth
Apteekki

Post by rebirth » Thu 10 May 2012, 15:26

tRip wrote:
Mrmahla wrote:Eihän kukaan voi olla aina vahva vai voiko?
Tarvitseeko olla..?
Omasta mielestäni ei tarvitse, sillä omasta herkkyydestään voi ammentaa vaikka mitä hienoimpia ja opettavampia elämänkokemuksia. Puhdistava itku on joskus mitä ihanin tunne. Täysin raukea olo, vapaa tuskasta ja valmiina nauttimaan taas kunnolla elämästä. Joskus vain tuntuu siltä et muu maailma odottaa sitä ikuista kestämistä ja vahvuutta sekä luovat tunteen siitä että herkkyys olisi vain ihmismielen heikkoutta vaikka minä väitän sen olevan ainakin jossain määrin ihmisen eräs suurimmista vahvuuksista.
Sekavaa tekstiä mutta niin on ajatuksenikin tai sitten teksti ei olekaan sekavaa vaan ainoastaan ajatukseni ovat.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 10 May 2012, 22:27

Mutsin seurassa oon oppinut itkeen.. niinkun näyttään muutkin tunteet.. niin hyväs ku nihkees flänäs.
Äideissä on se piirre ja puoli, ettei niilt voi piiloutuu.. kyl ne näkee ja tajuu, vaikkei tajuiskaan. Silmist sen näkee.. katseelt ei voi piiloutuu.

En osaa rehellisesti valehdella.. ainakaan tsiikaa silmiin.. osaan kyl olla kertomatta.

Mä oon 'emotionaalisesti haavoittuva', niinkun eräässä lausunnossa todetaan.. yliherkkä tän kulttuurin flipahtaneisuudelle.. itsekeskeisyydelle, narsismille ja itsekkyydelle.. on vaan se oma reviiri.. mis hippiaate? ees läpäl.. taisiis nimenomaa.. sopivasti.
Läppähän koko hippiaate.. julistetaan rauhaa ja rakkautta, ja halutaan muuttaa maailmaa.. mut sit todellisuudes ei saada aikaan tehdä asioille yhtään mitään..

Vai kenties kollektiivist hyvää, kollektiiviseen stääshiin hyvii ajatuksii.. uskon et sil ainakin saan jotain hyvää aikaan..

Hyvää e koskaan liikaa..

Mä oon ihan liian tunteellinen tähän kylmään meininkiin.. lapset haluu olla aikuisii, ja melkeen näyttääkin jo siltä.. ja aikuiset lapsii.. paitsi ne, jotka ottaa sen egon et rationaalisuuden avul voidaan ymmärtää maailmaa.

Matemaattisesti tilastoin tsiigataan liian kaus, ku ufot on jo laskeutunu salee joinain tatteina tänne.. Yks pisimpiin eläneit organismei maapallol.. vanhimmat 92-94 miljoonaa vuotta vanhoi, säilyneenä meripihkan sisään.. aika diippii.. tatit.. se meininki siel rihmastois.. miten ne kommunikoi hermoverkon tavoin satojen kilometrien päähän.. ja niist löytyy lääke kaikkeen.

"mä tunnen ja tiedän liikaa"

np:
*Paleface - Kuinka historiaa luetaan
*Asa & Toverit - Tyhmyys on illuusio
*Ismo Alanko - Sytytä Elämä
Last edited by tRip on Thu 10 May 2012, 23:00, edited 1 time in total.
Reason: siirsin yleiskeskusteluun
Keep it unreal.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Fri 11 May 2012, 13:32

Novittu.. Ollu niin hyvis pirteis (onneks loppu se paska:DD) et koko pointti tais jäädä edellises viestis.

Mä siis en oo ikin ollut hyvä näyttään tunteitani.. varsinkaan negatiivisia.. varsinkaan sitä herkkyyttä mitä mussa on. Mut ollu helvetin vapauttavaa se, et jos nykysin itkettää ni mä itken vaikka keskellä stadii. Jos mua naurattaa, nauran sen ääneen. Muiden on häpeä. Jos mä hymyilen, tykkään näyttää sen muillekin.
Kait sitä jonkinlaista egoa tossasuhteessa on joutunut kasvattaan.

Mä saatoin pienenä pillahtaa itkuun ihan mistävaan.. muttakun mä en uskaltanut näyttää sitä tunnetta. Sit ahdistuin, sain ryynei, ja elämä rupes kulkeen hyväs sumus.. Kunnes nyt astunu siit tunnelista pikkuhiljaa ulos ja todennut et kyl tunteensa saa, ja pitääkin näyttää.

Herkkyys on aitoutta.. Viel aidompaa on osoittaa sitä herkkyyttä.
Keep it unreal.

tRip
Me Gusta

Re: [:toxicated:] -- Ajatajatuksiii..

Post by tRip » Mon 14 May 2012, 18:53

Mä valaistuin, flippasin ja kaikkee siltä väliltä.. Oon enemmän selvillä kuin koskaan mitä todella haluan, ja mitä aijon..

Pygimiset on pygitty.. kuosaamiset kuosattu.. Kuhan meininki pysyy freesinä.. ja mahdollisimman moni ystävistä kuivilla.

Tapahtunut elämässä suuria käänteitä, ja tajunnut velloneeni vuosia paikallaan, vain koska en ole uskaltautunut heittäytyä.. elämään omaa elämää.

"Nyt mul on vastuut ja paskaa, enkä täst hommast etäänny" [Hopee (Lempi Joe) - Slummilintu]
Keep it unreal.

Dexma
Moderator

Re: Psychotexicated

Post by Dexma » Mon 14 May 2012, 19:23

Mä vähän käänsin tän topikin nimeä, kun musta tää vois olla yksi asiapitoisimpia keskustelunaiheita tällä foorumilla. Että pohdittais yhdessä minkä takia tänään tuli otettua jotain. Mitä tavoitteli ja saiko minkälaisia tuloksia sillä aikaan?

Pohditaan käyttöä. Tää nyt näyttänyt vähän tRipin omalta päiväkirjasivulta enemmän nyt viimeaikoina. Vaik tää onkin tRipin aloittama topikki, niin en anna hänen muuttaa sen topikin alkuperäistä ideaa :D

Ite tänään taas nappailin subbanaa astetta enemmän, että sain tehtyä huomisen kokeen takia enemmän töitä. Piti kyllä alunperin tämä päivä pitää pienemmällä dosella, tarkoitus oli myös ottaa huomenna se isompi päivä annos, jotta pääsis soitto hommat tekeen ilman suurempaa jännitystä. Subu itellä vie välillä kaikki fyysiset jännityksen oireet pois ja parantaa kyllä hitosti soitto toimintaa yleisön edessä. Homma näyttää luontevammalta ja improvisaatiot ovat paljon luonnollisemman kuuloisia.

Tuloksia sai ihan hyviä tänään, ihan sillä, että nyt jaksanut vääntää taas koko päivän reenaten. Ainakin puolet pitäis soittokoe tilaisuudesta mennä ihan nappiin. Ainut on joku suoraan nuoteista otettu random kappale joka haastaa paljonkin.

Tässä viimeaikoina oon onnistunut helpot arkipäivät veteleen 0,25 mg xone doseja. Sellaisina päivinä, kun on ottanut stimuja niin tullut otettua kaksi kertaa 0,25 mg. Joskus myös tarttenut joinain arkipäivänä ottaa kaksi kertaa 0,25 milliä, kun ehkä aamusta tekee jotain asunnon ettimistä ja sitten illasta tulee kotiin ja tajuaa, että on paljon vielä tehtävää tekemättä.

Jos tällä viikolla olis vaik pari päivää ilman tota perusdosea ja pystyis vaik ensi viikolle saamaan sellaisen menon, ettei tarttis juurikaan mennä yli sen aamuisen 0,25 mg annoksen... Mut silloinkin on vielä pääsykoe ja elämäni ensimmäinen jazzi keikka niin voi olla, että menee vähän... niiskutettua viivoja..
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Mon 14 May 2012, 20:06

Dexma wrote:Pohditaan käyttöä. Tää nyt näyttänyt vähän tRipin omalta päiväkirjasivulta enemmän nyt viimeaikoina. Vaik tää onkin tRipin aloittama topikki, niin en anna hänen muuttaa sen topikin alkuperäistä ideaa :D
Sä nimenomaan teet kunniaa alkuperäiselle idealle :)

edit.fukit
Keep it unreal.

Basebo
Lepakko

Post by Basebo » Mon 14 May 2012, 21:08

tRip wrote:
Dexma wrote:Pohditaan käyttöä. Tää nyt näyttänyt vähän tRipin omalta päiväkirjasivulta enemmän nyt viimeaikoina. Vaik tää onkin tRipin aloittama topikki, niin en anna hänen muuttaa sen topikin alkuperäistä ideaa :D
Sä nimenomaan teet kunniaa alkuperäiselle idealle :)

edit.. fukit.
Poistit hyvän viestin...Ehdin kuitenkin lukea, oli mielenkiintoisia ajatuksia sinulla. Mutta älä luule, että viestisi olisi turhia. Vaikket niille aina vastakaikua saakkaan, niin kyllähän monet ihmiset niitä lukee ja saavat niistä varmasti mielenkiintoisia näkökulmia. Ja vaikkei ketään lukisikaan, niin ainakin itseni mielestä saa ajatuksiinsa enemmän selkeyttä kun kirjoittaa ne ylös ja jotenkin tulee sisäistettyä ja hyväksyttyä ne omat ajatuksensa.
Jatka vain ajatuksiesi jakamista, äläkä häpeile olla oma itsesi.
Olen muuten samaa mieltä kanssasi tuosta että miten kukaan voi tietää millainen on, jos ei itsekään tiedä. Itsellä ihan samaa ajatusrataa, kun on koittanut selvittää kuka oikeasti olen. Mutta toisaalta ehkä oman itsensä selvittämiseen tarvitsee sen toisen ihmisen, joka osaa katsoa sinua itseäsi toiselta kantilta ja hänellä on oma näkemyksensä.
älä kadu tehtyä, kadu tekemätöntä

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Wed 16 May 2012, 11:03

huhhu, mitä avautumista ja ajatuksenvirtaa :right: 8)

Oon todennut, että tärkeintä on pysyä rehellisenä itselleen.. ja olemalla rehellinen muille, osaa myöskin olla rehellisempi itselleen. Siltikin sitä välillä havahtuu itsekusetuksen D-kuiluista.. et vaikka olenkin rehellinen itselleni, saatan sulkea tiettyjä tosiasioita mielestäni, ja sepittämällä itelleni satua, johon alan itsekin uskoa.

Todellisuudessa mulla on päihteet lähtenyt ihan lapasesta.. ei mulle vaan huumeet sovi.. mä en osaa sitä kierrettä lopettaa.. aina jotenkin pahassa luupissa.. vaikken sekaisin ole aikoihin ollutkaan.. skidisti maistissa, usein just hyvissä.. ei pihal eikä kujal. Mut siltiki.. en osaa vaan lopettaa.

Lääkkeet mulla pysyy oikeestaan nykysin just siinä mitä lääkärin kanssa ollaan sovittu.. koska voin olla sille täysin rehellinen kaikesta. Mulla on oikeestaan maailman mahtavin lääkäri, koska se ymmärtää. Ainoa lääkäri kehen luotan myös auktoriteettina, sen ammattitaitoon.

Se kun frendei, ja ystäviä, alkanut delaan.. Se pysäyttää oikeestaan vasta siinävaiheessa kun hyvä ystävä kuolee. Se riipasee syvältä.. ja saa mut kelaan et.. .. . elämä on hauras.

Myöskin miten paljon sitä on aiheuttanut lähimmäisilleen huolta, tehnyt itselleen pahaa.. joutunut sairaalaan.. ei tollasetkaan vielä pysäytä.

Mut nyt kun huomannut et oikeesti keho alkanut pragaan.. Oon alkanut arvostaan terveyttäni, ja eläänkin oikeesti paljon terveellisemmin.

ja sit sitä taas aina vajoo siihen saatanan ongelmakäyttöluuppiin. ja siitäkun havahtuu.. vittu se on karuu tajuu.. Miten paljon pahaa mä oon saanu aikaan.. Kuitenkaan ketään ikinä tahtonut satuttaa.

emmätiiä.. Mulla on oikeestaan asiat helvetin hyvin.. mulla on kaikki mahdollinen tuki, ja mua yritetään jeesaa ja kuntouttaa.. Lopulta se on vaan musta itestäni kiinni. Tahdonko lopettaa douppimeiningit... .

Nyt on tullut se piste vastaan, et oon kyl enemmän tosissani kun koskaan! lopettaa douppimeiningit.. Kokonaan.
Ei ne vaan pysy mulla lapasessa.. aina lähtee lapasesta.

Pahois luupeis.. karannut ihan käsistä taas ihan kaikki :|

Stadis vaan nisteytyy. Mun on pakko alkaa miettiin jotain missä voin elää sellasta elämää kun haluan. Se ei tääl stadis ole mahdollista.
Keep it unreal.

Aesma
OD

Post by Aesma » Wed 16 May 2012, 19:38

Stadi on perseest. Kyl mä luen sun viestei ja toivon, että voin niitä jatkossakin seurata. Kylläpäs sun mieli vaihtuu/muuttuu nopeesti, sama tääl. Mulki on ongelma huumeiden kans ja ne ei tuntuis sopivan mullekkaan, aina tulee samanlainen nollaantuminen kun poltan pilveä, kaikki hyvät tuntemukset latistuu ja tilalle tulee vaan pelkoa, ahdistusta ja epätodellisuuden tunnetta. Aistit heikkenee, ääni sisällä vaimenee. Aina sama luuppi, olin jo monta kuukautta freshinä, mut sit heitin kaiken menee ja nyt oon entistäkin nuhrusempi. Ei siinä muuten mitään, mutta kun on työ ja kaikkea niin ei ole aikaa rappiolle, muuten särkisin itseäni vielä lisää ja lisää, kunnes kärsimys pakottaisi totuuden esiin..
Mikset kuulosta enää samalta kun puhelimessa sillon? Mikä meni pieleen?
Vielä stadista sen verran, et vittu vihaan asvalttii! Se on syöpä betonin ja kaiken muun semmoisen ohella.

Mulla tuli sama piste DXM:n kanssa, en enää voinut käyttää sitä koska se kokemus aina pahoinpiteli mun sielua, lopetin sen, enkä kadu, nyt mulla on sama ainakin pilven kanssa. Muita aineita en oo säännöllisesti käyttänykkään.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 24 May 2012, 14:24

Aesma wrote:Mikset kuulosta enää samalta kun puhelimessa sillon? Mikä meni pieleen?
Emmä tajuu mitä kävi.. Eksyin taas vanhoihin porukoihin:/
Kyllästyin yksinäiseen yksinäisyyteeni.

Taisin silloin taannoin sulle soittaessa jopa peräti olla selvillä vesillä.!.vielä.

Lähti huju (pahimpana) lapasesta.. ei se ollut enää elämää.. en ollut enää itseni.
En nukkunut viikkoihin kunnollisia yöunia.. pari kertaa yössä oli herättävä ottamaan shottii.. Se oli jotain aivan kaameaa.

Hämäriä muistikuvia... Siitä millaista on kun en tosiaan ole enää minä.. vaan kuoSHIT. itseinho-iteviha-itseuho-itsetuho.
Kalmistokin häämötti .. se pysäytti.. (vaihteeks)

Kävinpä siis taas läpi chemit ja riippuvuudet..
Päädyin, lääkityksellä paras.
Liian monta kertaa vajonnut kuosiputken syövereihin..

Riittävän monta kertaa (hartaasti toivon niin) noussut sieltä helvetistä takaisin.

Loputonta luuppia.

Streittiydestä alkoholismiin. Sen mä osaan.. en handlaa osaa, mut osaan kyllä.
Tippaakaan en vielä ole uskaltanut maistaa.
Aesma wrote:Vielä stadista sen verran, et vittu vihaan asvalttii!
Asfaltti tappaa jalat :/
Keep it unreal.

LeFairylette
OD

Post by LeFairylette » Thu 24 May 2012, 14:32

ihan mahtavaa luettavaa nämä tRip

Ite tulee kelailtua usein sitä että onko sitä itsekkään perillä siitä mitä on. Must ainakin tuntuu etten tunne itseäni, ainakaan aina. Mielipiteet ja tunteet muuttuu välillä niin suurella nopeudella ettei pysy perässä, eikä tiedä mitä ajatella, ja missä mennään. Sitä on vaan ihan sekaisin oman päänsä sisällä.

Mitä enemmän aikaa viettää yksin, sitä solmumpaan menee. Sitä enemmän kelaa, ja sitä paskemmalta tuntuu.
Ja nyt kun ei ole hiisaillut, olo vieläkin paskempi.

Onneksi pääsen viikonlopuksi irti tästä erakkoudesta, jos vaikka tuntisi ees hetken taas elävänsä.
Välillä kun tuntuu että on vaan vanki tässä "elämässä", ei oo mitää järkee.

Hiisatessa jotenkin...en tiiä, löytyy jotai syvyyttä tavallaan... ei oo niin paha.
Alkoholin kanssa, elämä tuntuu hetkellisesti mukavalta asialta, siihen saakka kunnes on liian turvat, tai siihen saakka että krapula iskee.
Päihteitä tulee käytettyä, jotta näkisi elämää eri kantilta. Näin selvinpäin kun se on, kuten aiemmin jo totesin, turhalta tuntuvaa...
Päihteiden vaikutuksenalaisena, jokseenkin siedettävämpää.
Sekavaa tekstiä, ei voi midist.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 24 May 2012, 15:20

Kansku, kiitos.. ja samaistus.

tai jotenkin pystyn samaistumaan monilta osin mitä kirjoitit.
Välillä kun tuntuu että on vaan vanki tässä "elämässä"
Jotain ton kaltaista tuntenut itsekin.
Ikäänkuin en kykenisi toteuttamaan elämässäni mitä haluan.

"Ylivireinen kieli tai lamaantunut jänis"

Mulla on aina ollut tunne että elän jossain omassa kuplassa, ja ajatukset sinkoilee miljoonataajuuksilla sen sisässä, kunnes jokin taajuus läpäisee kuplan ja kykenen olemaan sosiaalinen.

Ei ihmistä ole luotu yksin elämään.. Oman päänsä sisään lopulta vaan sekoaa, jos liiaksi pääsee erakoitumaan.

Hiisatessa on jotenkin helpompi hyväksyä yksinäisyys, ja jopa usein myös parempi olla ihan vain yksinään. Se tuntuu tuovan jotain syvyyttä muuten niin tappavan velloviin päiviin. Mut alkanut itseäni ahdistamaan sen tuoma jumisuus.

Siinämielessä olen alkanut pohtia omaa 'maanis-depressiivisyyttäni'
Se on kuin hengitys ulos ja sisään.

Kaikil meil on jaksoja.
Aesma wrote:muuten särkisin itseäni vielä lisää ja lisää, kunnes kärsimys pakottaisi totuuden esiin..
Something new borns when something old dies.

Tapan alituiseen sisältä itseäni..

Riippuvuutta on ruokittava.
Last edited by tRip on Thu 24 May 2012, 15:27, edited 2 times in total.
Reason: editoin wanhoi päiväkirjamerkitöjäni pois hiljalleen.
Keep it unreal.

LeFairylette
OD

Post by LeFairylette » Thu 24 May 2012, 15:27

tRip wrote:Hiisatessa on jotenkin helpompi hyväksyä yksinäisyys, ja jopa usein myös parempi olla ihan vain yksinään. Se tuntuu tuovan jotain syvyyttä muuten niin tappavan velloviin päiviin. Mut alkanut itseäni ahdistamaan sen tuoma jumisuus.
Juurikin tämä. Usein jos hatsia polttelee surassa, niin alkaa se seura ahdistaa, tuntuu et pitää saada olla yksin. Ja koska yksinäisyys on vallitseva piirre mun elämässä, niin se hatsi vaan jotenki sopii tähän, ja se tekee olon paremmaksi.

Holin ja monen muun päihteen kanssa sit taas on päinvastoin. Silloin on pakko päästä sosialisoimaan. Yksinäisyys alkaa ahdistaa normaaliakin enemmän.

Jotenkin musta alkaa tuntuu että täällää vaultissa on äärimmäisen paljon samankaltaisia ihmisiä kun mä...missä ne piileskelevät irl :roll:
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 24 May 2012, 22:23

Kansku wrote: Jotenkin musta alkaa tuntuu että täällää vaultissa on äärimmäisen paljon samankaltaisia ihmisiä kun mä...missä ne piileskelevät irl :roll:
Ehkä kandee tehä vähän samaa mitä ite tein joskus, että ihan yksinkertaisesti omaan aikatauluun tapaamisia kyseleen ihmisiltä ja reppu mukaan ja liikkeelle. Hesassa käymään ja siellä näkee vaik monia ihmisiä tai jotain..

Toimi ainakin joskus. Oli siisti tavata koko ajan uusia ihmisiä ja käydä vähän muilla kuin kotikulmilla.

Ite taas käytin tänään amfet ja subut poistaakseni jännitystä ja piristääkseni itseni soitto kuntoon.
päihtymistilalla tavoiteltu tila onnistui loistavasti.

Nyt ois kiva vaik vähän rentoutua vain jollain, mut taidan jättää huomiseen kemiallisen rentoutumisen.
tRip wrote:

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Wed 06 Jun 2012, 15:10

Stögikseen tää kuuluu.. topikki siis.. itsekin.

Korkkasin ensimmäisen.. heräsin omituiseen krapulaan.. se ei suostu lähtemään.. mä tahdon taas alkaa elää.
hiisasin bajarit..
se kruunas päiväni. Pikemminkin korkkas...i.

Taas yks niit päiviä kun tiedän vaan intuitiolla miks mä jaksan hengittää -- hengittämätttä lyö hiljaa hitaasti tahti..
tunto, tunne, tunnelma.. tunnemaailma - hengityksen rahti.
Sitämyötä muuttuu mieliala.

Mun sielu tahtoo kiljuu.!.

mut tahto lyötiin ränniin, ja silmäkulmas tuikehtii eloisa perhonen

Sekavaasekavaasekoaasekoaasekavaansekoaansekavaankaavaan.

tatti-flippi-afterglow <¤
Keep it unreal.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Wed 06 Jun 2012, 15:23

Dexma wrote:Nyt ois kiva vaik vähän rentoutua vain jollain, mut taidan jättää huomiseen kemiallisen rentoutumisen.
Kerro mulle.. mikä on se viisaus..

Emmä elä ehkä liikaa.. ehkä pikemminkin elän liika vähän
vaikka mun sielu roihuaa ihan öwärillä liekillä.. en sitä hallitakaan osaa.

"en osaa vaan olla / ketju mun ympärillä nolla nolla nolla / mitä enemmän reseptissä lääkkeitä, sitä vähemmän vastaväitteitä"
-Pyhimys

Chemit tappaa mus jotain.. ihmekään etten voi tuntea sitä riemua elämän.

Sit deeleillä raiskoan psyykeeni äärirajoil huulluusioissa ja fantasifrenioissa..

Sitä tuntee hetken oivaltaneensa jotain.. kunnes tajuuki et se kaikki on tässä. mussa itsessä.
Keep it unreal.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Mon 16 Jul 2012, 15:50

Kylmyys

kohmettaa mut keskelle betoni-aavikkoo
Eilen olin vielä aavikon kingi.. näennäinen kangastus kaikest hyvästä
Utopistinen turhautuneiden keidas

Näännyksissäni uskottelin kangastuksen olevan häämöttävä autuus
Ei siellä saanut edes janoaan sammumaan.
Eikä ihmistäkään toivottamassa tervetulleeksi.

Yksinäinen katseeni..

Jatkan kylmissäni aavikolla, sen varjoisalla reunalla.
Näen auringon vierelläni porottavan
Sen lämpöön suuntaan katseeni, kuitenkin varoen korventamasta tahdonvoimaani
toivoen keitaiden sijaan tulevan vastaan jossain kaupunki
jossa saisin janoni sammumaan, ja jossa minut myös terveeksi toivotettaisiin.

Elämäs pitkä jatkaa vaan eteenpäin.. Vaik kuin iskis lujaa entisen elämän haamut.
ja vaikka kuin ois näännyksissä.. pitää vaan jaksaa, kohti päämäärää.
Juoksuhiekka vetää salakavalasti syvyyksiin.. Sinne en tahdo enää. Se on kuin musta aukko.. kukaan ei tiedä mitä sen sisäl tapahtuu.
..tai mihin se vie.

Kuhan muistaa luottaa et kyl tää elämä kantaa.. jos uskoo niin.
Luulot on vaan näköeste, tieto hidaste.
Vauhti tappaa.. jos tautiin lankeaa.. mut oikeestaan vasta äkkijarrutukseen havahtuu.. tai siinkohti voi niittaa kii.

En ois uskonut et mun on oikeestaan paljon parempi olla ilman kemikaalist meininkii.. tai sitäki.. mitämikäki.

Kultanen keskitie..
Keep it unreal.

Pen
OD

Re: Psychotexicated : Pohdintaa

Post by Pen » Mon 16 Jul 2012, 18:00

Tänään otin tramadolia ihan siks, että musta tulis sosiaalisempi. Oon kaverilla jonka kanssa käydään istuskelemassa sen eri kavereiden luona ynnä muuta ja mun normaalilla luonteella uusille ihmisille puhuminen ei oikein ole helppoa. Erinäiset päihteet kuten tramal hieman auttaa tuota.

Pajaria poltellaan sitten ihan sosiaalisissa merkeissä, on mukavaa hengata, kattoa vaikka leffaa tai jotain porukalla ja kierrättää bongia.

En siis näe tänkertaisessa douppauksessa mitään huonoa. Oon kyl usein tota kelallut esim. yksin kotona hapoissa että olikohan tässä nyt taas järkeä - ihan kuin hukkaan menisi ilman sitä hyvää settiä ja settinkiä. Toisaalta, jos rahatilanne sallii tollasen "turhakäytön" niin mikäs siinä, kunhan ei vaan ton "turhakäytön" takia menis kyllästymään päihteisiin kokonaan. Toisaalta eihän sekään liene paha asia olisi.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Mon 16 Jul 2012, 21:59

Mä oon taas todennut, ettei kelleen oikeestaan sosiaaliset tilanteet 'helppoja' ole.

Mulle ne on olleet aina äärettömän vaikeeta, koska tunnen ettei mua oikeen ymmärretä.

Nykyinen kaveri&ystäväpiirini, lähipiirini koostuu lähinnä ihmisistä, joiden seurassa tiedän voivani olla oma hauras itseni.
En koe tarvetta ottaa mitään vain sen vuoksi että olisin sosiaalisempi.. tai sen asian ajaa yksi bishe tai vastaava.

Okei, on mulla lääkitykseni.. ja oikeestaan siihen sen verran tyytyväinen, etten koe tarvitsevani juurikaan muuta sitä tilaa sotkemaan.

En yhäkään sosiaalinen ole.. päinvastoin, sisäänpäin kääntynyt assi.. metsähiippari jota harva todella ymmärtää.
mut se olen minä.. en itseäni muiden 'vaatimuksesta' lähde muuttamaan.

Ehkä mulla on oikeestaan hyvä näin.. ilman turhia kemioita.. parempi.. parempi ja tasapainoisempi kuin aikoihin.

Silti se päihteidenhimo.. se on.. ja tulee aina olemaan osa mua.

Elämä vain on hyväksyttävä sellaisenaan kuin se on.. tällätavoin ajateltuna ei siihen voi kun olla tyytyväinen.. se on kaikki mitä mul on.. tää hetki. Oma itseni.
Keep it unreal.

maikkum

Post by maikkum » Mon 16 Jul 2012, 22:35

Poltin juuri paukut, koska halusin palkita itteni! Oon tehny hulluna duunia mökillä koko päivän ja tää kruunas kaiken. Huomenna joudun matkustaan takaisin etelään, ja veikkaan että viimeistään keskiviikkona oon jossain rilluttelemassa. Eikai siinäkään mitään pahaa ois, olispa tuota tullut oltua ilman kemikaaleja taas pari viikkoa :up:

Pakko vielä naputtaa tähän frendin riimit, jotka on ton lopettamisen jälkeen pyöriny päässä useita kertoja päivässä
"Hipit valtaa alaa, polttaa pajaa,salaa halaa sitä valkoista palaa, vitun kamalaa paskaa.
Ne jaksaa vielä hehkuttaa: mä oon niin hyvissä millistä parista, mä oon niin hyvis et ihan pakko narista!
Enkä mä valita taikka valista, mutta sanon tän sulle suoraan sä oot poika lääke-yhtiöiden huora"

Noh viimeistään Mettäfesteillä räjähtää :love:

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Wed 18 Jul 2012, 00:22

maikkum wrote:Pakko vielä naputtaa tähän frendin riimit, jotka on ton lopettamisen jälkeen pyöriny päässä useita kertoja päivässä
"Hipit valtaa alaa, polttaa pajaa,salaa halaa sitä valkoista palaa, vitun kamalaa paskaa.
Ne jaksaa vielä hehkuttaa: mä oon niin hyvissä millistä parista, mä oon niin hyvis et ihan pakko narista!
Enkä mä valita taikka valista, mutta sanon tän sulle suoraan sä oot poika lääke-yhtiöiden huora"
Ihan widun kova.!.

Poltin just bajat.. maailma on parempi paikka ja joujou...mut kuka mua tuol ulkon kyttää :foil:
:mrgreen:
Keep it unreal.