Erikoisia paikkoja missä olet douppannu ja/tai kuositellu?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Psychonautilus

Re: Erikoisia paikkoja missä olet douppannu ja/tai kuositell

Post by Psychonautilus » Sun 08 Jul 2012, 12:56

Armeija varmaan; ainoastaan sellaset paikat missä kuosittelu on kiellettyä on erikoisia, muutenhan douppaan siellä missä satun olemaan. Sekä kasarmilla että leireillä paloi hatsi ja tuli vedettyä piriä.

Koulussa ja duunissa sit on tullu kans oltua ainaki paukuissa, kännissä, ryyneissä, tramaleissa, poreissa, koksupäissää...

Sit yhessä baarissa poltin tupakkakopissa changa-spliffiä. Just ku alko futaa ni sinne paukki joku känniääliö, ihmetteli et mitä vittuu mä poltan. Onneks ei tunnistanu DMT:n hajua, mut tuli kyl skidit vainot päälle.

ag00
Psykonautti

Post by ag00 » Thu 04 Oct 2012, 08:44

Älyhitit keskellä järvee järvest ja kauken maailman katoilla ja torneissa on tullu hiisaattua. no vedot jossain rantapuiston puskas..ei ehkä nii järkevä veto.

Jenkem

Post by Jenkem » Thu 04 Oct 2012, 09:06

En tiedä lasketaanko tätä varsinaisesti douppaamiseksi, mutta yön söin essoja ja siitä suorilta hautajaisiin. Erittäin ristiriitasia ajatuksia herätti.

hheiz
Karvakuono

Post by hheiz » Thu 04 Oct 2012, 18:17

Feya wrote: Itse istuin taannoin Aku Hirviniemen vieressä junassa..
Sukulaisia ollaan !

Ontopic:

Intissä, johtajana vielä. Koulussa. Kauppakeskuksessa. Junassa. Baarien tupakkakopissa monta kertaa savuja.

Aloin miettimään nii suunnilleen ikinä tuu neljänseinän sisällä kuosailtua. Baaríkuosailukin on suht laimeeta. Aina jossain bileissä tai muuten liikenteessä. Maalla varsinki on vitun siistii kuosata!

MethAciD
Lepakko

Post by MethAciD » Thu 04 Oct 2012, 19:51

Baarin tupakkakopis sauhutellu, baarin pöydäs viivoi, laivalla pari kertaa essoi ja vauhtii, junassa viivoja siinä penkkien luona
Siinä joitain, eipä oo tullu kauheen erikoisis paikois tullu kuosattuu
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.

ddisease
Tuppisuu

Post by ddisease » Wed 10 Oct 2012, 16:41

koulussa tuli imettyy vähä välii vaik mitä ja sit kauppakeskuksen sisällä jopoo

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Wed 10 Oct 2012, 21:17

megazones ainaki olin kerran päjäytyksis.

sit päivänä eräänä laskin pulkalla pikku hiteissä, olin polttanu jonarin laskettuani mäen kerran ja mentyäni vähän näkösuojaan.

pyörän selässä oon polttanu jonarin.

no hylätyn tulitikkutehtaan katolla hiisailin kans kerran.

oiskoha se siinä...?

Niijoo; sit kans on oltu aika hyvis loosseis erään kulttuurikeskuksen yhteydessä sijaitsevassa pienessä taidenäyttelyssä (menin vielä toisenki kerran samaan näyttelyyn myöhemmin hatuis). jumitin erästä taideteosta monta minuuttia. siinä oli tehty raamit puun kaarnasta ja mitäs siinä keskellä nyt olikaan, oliks siin jotai koivun tuohta...? Mut sit ne raamit menetti yhtäkkiä syvyysulottuuvutensa, havaitsin teoksen enää kaksiuloitteisesti. Lisäksi mulle tuli kela, että se teos oli portti toiseen ulottuvuuteen.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

Soppaluu
Lepakko

Post by Soppaluu » Thu 11 Oct 2012, 14:39

Kotona, kaverin luona, ulkona, bussissa. Oonpa ankea :|

dopE
Lepakko

Post by dopE » Thu 01 Nov 2012, 06:48

Tähän mennessä paras varmaan putkassa, kun oli NBOMe litkua nenäsumutepullossa. Vitutti aivan saatanasti tuolloin, 3pv olin kiinni. Ei muutaku huutoa vartijalle että viittiskö joku millään hakea sitä nenäsuihketta sieltä mun kamojen seasta ku meinaa olla vähä tukkonen olo :biggrin:

MethAciD
Lepakko

Post by MethAciD » Thu 01 Nov 2012, 13:37

dopE wrote:Tähän mennessä paras varmaan putkassa, kun oli NBOMe litkua nenäsumutepullossa. Vitutti aivan saatanasti tuolloin, 3pv olin kiinni. Ei muutaku huutoa vartijalle että viittiskö joku millään hakea sitä nenäsuihketta sieltä mun kamojen seasta ku meinaa olla vähä tukkonen olo :biggrin:
Oli varmasti mielenkiintonen putkareissu :D Ite en kyl putkassa kaipaa ku bentsoja, tai no kyllä siellä kaljaki maistuis.

Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius » Wed 21 Nov 2012, 15:23

oishan noita mut kyllä frisbeegolfia pelatessa "häkkien" välissä frisbeeltä subunokat vitullisessa tuulessa tyrimättä on jääny mieleen muistona joka tuo hymyn suupieliin.toki on tuota tullu paukut poliisivankilassa poltettua jne perus juttuja mutta vetikon rata 2010 ja toinen reikä ni sitä en unohda.
-=€ukataforia eis pathoS=-

lixcc
Psykonautti

Post by lixcc » Thu 22 Nov 2012, 19:30

Putkasta päästyäni parin millin lakat raakana kyttiksen edessä :D
"Elämästä saa ja pitää nauttia joka päivä. Matkustaminen on keino muistaa se." -Riku Rantala.

Hz0
Apteekki

Post by Hz0 » Fri 23 Nov 2012, 20:13

Pari vuotta sitten, kun olin vielä turvallisuusalalla töissä, poltin aamuhatsit ja tajusin sitten että tänään ei ollutkaan vapaapäivä ja kiirehdin töihin. Kävin tuolloin vielä vuoron päätteeksi kohteeni (iso ostoskeskus) katolla polttamassa jopon.

Kyllä ne stevetki hiisaa, vaikka ei uskois :)
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen

Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko » Sat 24 Nov 2012, 05:54

Hz0 wrote:Pari vuotta sitten, kun olin vielä turvallisuusalalla töissä, poltin aamuhatsit ja tajusin sitten että tänään ei ollutkaan vapaapäivä ja kiirehdin töihin. Kävin tuolloin vielä vuoron päätteeksi kohteeni (iso ostoskeskus) katolla polttamassa jopon.

Kyllä ne stevetki hiisaa, vaikka ei uskois :)
Pakko kysyy.. Mite uskot sun päihteidenkäytön vaikuttaneen sun työskentelytapoihi ja asenteisiis? Ootko ollu kiltimpi huumehippejä kohtaa?
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot

Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti » Sat 24 Nov 2012, 18:33

Kirjaston tietokoneella pari viikkoa sitten, eilen yöllä poliisien edessä bussipysäkillä vedin töötit.. :)
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?

Hz0
Apteekki

Post by Hz0 » Sat 24 Nov 2012, 18:44

Kopiokissa wrote:
Pakko kysyy.. Mite uskot sun päihteidenkäytön vaikuttaneen sun työskentelytapoihi ja asenteisiis? Ootko ollu kiltimpi huumehippejä kohtaa?
Tuota mainitsemaani episodia lukuunottamatta pidin yleensä kuosailut ja työt erikseen... asenne oli yleensä semmoinen että teen asiakaspalveluduunia mistä maksetaan mulle palkkaa. Ihmisten ulos raahaaminen ja kiinniottaminen oli ehkä 5% siitä työnkuvasta. Yleensä vältettelin turhaa provoamista ja usein kiinniotettujen näpistelijöiden/yms. henkilöiden kanssa monesti tuli läppää aina heitettyä poliisia odotellessa. Kovasti päihtyneiltä tuli yleensä pahimmat louskutukset. Pysyviä vihamiehiä ja työn ulkopuolella haastajia ei tullut yhtään, ihme kyllä. Kaikkein hankalinta tossa duunissa oli kattella alaikäisiä näpistelijöitä, joista isolla osalla oli hirveä kasa ongelmia jo valmiiksi esim. perheen kanssa.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen

Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko » Sun 25 Nov 2012, 02:19

Hz0 wrote:
Kopiokissa wrote:
Tuota mainitsemaani episodia lukuunottamatta pidin yleensä kuosailut ja työt erikseen... asenne oli yleensä semmoinen että teen asiakaspalveluduunia mistä maksetaan mulle palkkaa. Ihmisten ulos raahaaminen ja kiinniottaminen oli ehkä 5% siitä työnkuvasta. Yleensä vältettelin turhaa provoamista ja usein kiinniotettujen näpistelijöiden/yms. henkilöiden kanssa monesti tuli läppää aina heitettyä poliisia odotellessa. Kovasti päihtyneiltä tuli yleensä pahimmat louskutukset. Pysyviä vihamiehiä ja työn ulkopuolella haastajia ei tullut yhtään, ihme kyllä. Kaikkein hankalinta tossa duunissa oli kattella alaikäisiä näpistelijöitä, joista isolla osalla oli hirveä kasa ongelmia jo valmiiksi esim. perheen kanssa.
Mutta siis, tuliks sulle työuralla sellasii tilanteita että oisin vaik haistanu jonku polttavan jointtia? Oisko sun reagoiminen ollu siihe erilainen kuin muilla vartijoil sun päihdetaustan takia?
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot

boost
Lepakko

Post by boost » Fri 29 Nov 2013, 11:28

Viime talvena oli tarkoitus ulos mennä polttamaan nypittävää. Ulkona oli kuitenkin niin helvetin kylmä ja tuuli niin paljon, että päätin mennä takapihalla olevaan pikku koppimaiseen varastoon polttamaan piipusta. Muutaman hitin jälkeen kuulen, että faijahan on oven toisella puolella kolaamassa lunta. No äkkiä poltan sitten basen tyhjäksi ja tulen ulos sieltä varastosta. Tais olla aika kuumottavaa tulla sieltä varastosta yhtäkkiä, kun faija on siinä pihalla ja ihmettelee, että mitä helvettiä mä tein siellä. :)
Toinen aika outo paikka oli, kun olin porukoitten kanssa kesä mökillä ja broidin kanssa vedettiin siellä dexmiä ja hiisattiin.
Ja sitten kanssa aika perus ja kuumottava tilanne on se, kun menee töihin pajareissa. Varsinkin, kun kyseinen työ on puhelinmyyntiä.

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Sun 08 Dec 2013, 06:47

- Hautuumaalla piri-töötit, tulee spirituaaliset buustit.

- Lakka shotteja junassa, hyvin suli junan tuoli-tarjottimeen jälkiä.

- Intissä leirillä hash-joint ja PJ-telttaan ottaa sleebeniä.
>Intissä varuskunta-ravintolalta valon nopeudella tupaan ottaa temgesic nokkia, ihan ok vaikka ei paras vaihtoehto ennen hiihtämistä, puskee sitä hikeä.

Nyt ei kyl tuu muuta mieleen =>
In the land of the blind, one-eyed man is the king

MethAciD
Lepakko

Post by MethAciD » Sun 08 Dec 2013, 17:46

Metku wrote:- Hautuumaalla piri-töötit, tulee spirituaaliset buustit.
=>
Ei pahalla, mut hautausmaat vois jättää rauhaan :/ vaikka tuskin ne kuolleet siellä mullan alla välittää, mut ainaki itelle ne on jotenki "pyhiä" , ja kauniita paikkoja.
Varmasti läheltä ois löytyny joku parempi paikka :roll:

peemies
Lepakko

Post by peemies » Sun 08 Dec 2013, 17:54

MethAciD wrote:
Metku wrote:- Hautuumaalla piri-töötit, tulee spirituaaliset buustit.
=>
Ei pahalla, mut hautausmaat vois jättää rauhaan :/ vaikka tuskin ne kuolleet siellä mullan alla välittää, mut ainaki itelle ne on jotenki "pyhiä" , ja kauniita paikkoja.
Varmasti läheltä ois löytyny joku parempi paikka :roll:
Kuinkahan moni on käyny esim. Morrisonin haudalla polttaan pilvee/heittäny lapun naamaan/ottanu viskiryyppyä jne? Ottamatta nyt kantaa onko tämä nyt hyväksyttyä vai ei. Kuhan kelailin, että harrastetaanko tätä?
Last edited by peemies on Tue 10 Dec 2013, 13:02, edited 1 time in total.
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski

MethAciD
Lepakko

Post by MethAciD » Sun 08 Dec 2013, 18:25

peemies wrote: KUinkahan moni on käyny esim. Morrisonin haudalla polttaan pilvee/heittäny lapun naamaan/ottanu viskiryyppyä jne? Ottamatta nyt kantaa onko tämä nyt hyväksyttyä vai ei. Kuhan kelailin, että harrastetaanko tätä?
Siis ton sun esimerkin tietyllä tapaa ymmärrän, oisha se EHKÄ iha hieno fiilis ottaa lappu morrisonin haudalla, tai polttaa spliffi...vaikuttaa vaa vähä eri tilanteelta.
Mun pointti oli se, että hautausmailla ei pitäis yleensä douppailla/sekoilla/kännätä, tai muutenkaa meluta,...piri töötit ei MUN mielestä kuulu hautausmaille ,eikä ole mitenkään perusteltavissa vetää niitä siellä.

boost
Lepakko

Post by boost » Sun 08 Dec 2013, 19:11

Ei siinä mun mielestä ole mitään moraalisesti väärää, jos nopeasti käy tyhjällä hautausmaalla polttamassa pajarit tai vetämässä lainin, kunhan ei kaada hautoja tai tee muuta tyhmää. Jos hautausmaa on pyhä paikka, niin en näe, että miksi se tekisi pajareiden polttamisesta siellä epäpyhää.
Ja jos Jim Morrisonin haudalla sitä tekee, niin miksi se tekisi asiasta jotenkin moraalisesti oikeutetun. Hautuumaa sekin on.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 08 Dec 2013, 21:42

MethAciD wrote: Mun pointti oli se, että hautausmailla ei pitäis yleensä douppailla/sekoilla/kännätä, tai muutenkaa meluta,...piri töötit ei MUN mielestä kuulu hautausmaille ,eikä ole mitenkään perusteltavissa vetää niitä siellä.
hmm. Kait se kuosaus aina hauskaa mitä omituisemmissa paikoissa, mut... Ei mun mielestä se mikään pyhäinhäväistys tai mikään sellanen ole, mutta ei sitä niin hörhöö esimerkkiä kandeis näyttää, että kiskoo piritööttejä just hautausmaalla.

Omalla tapaahan tuo on ihan hauska ajatus, mutta nibujen pitäis pitää mun mielestä jotenkin yllä sellaista hyvää käytöstä kuosatessa, ettei "selväpäisillä" olis sellainen käsitys meistä mikä aika monesti niillä on ja tän takia mun mielestä vois vähän miettiä näitä kuosipaikkoja.

Muistan kun turussa vähän aika sitten oli Turun sanomissa juttua siitä, kuinka kaupungin kirjastossa oli ongelmana se, että siellä kävi porukka kiskoon huumeita vessassa ja jätti piikkejään tai, että kuulin Naantalin apteekissa olleen ongelmana se, että nistit oli pistänyt johonkin läheiseen kukkapenkkiin sinne multaan piikkejä, sit ihmiset jotka hoiti sitä kukkapenkkiä niin kävi kantaan spigut apteekkiin. Tuli vähän sellainen olo, että jotain järkee hei, ei tarttis käyttäjä kulttuurin mainetta taas paskoo.

Sinällään mulle ihan sama missä kukakin kuosaa, kuhan tekee sitä fiksusti eikä sillain, että siitä mitään haittaa tulee kellekkään. Kyl mäkin oon trippaillut hautausmaalla, että eipä mulla paljoo varaa ole, mut tulipahan mieleen.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja » Sun 15 Dec 2013, 15:24

onhan sitä nuorempana kuosailtu laitoksissa jonkin verran. Svimbaa hihattanut silloin laitooksen vessassa, ja muutamaan otteeseen dexmiäkin on tullut kokkailtua ja juotua. Siis lastensuojelulaitoksessa.
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani

doof
Kameleontti

Post by doof » Tue 17 Dec 2013, 17:18

Oman työpaikan toimistossa dexmiä :) mutta dexmistä ei oo ikinä mitää muuta irronnu ku törkeetä oksentelua vaikka annos ollu 600mg, tai oikeestaa se ressupullo mistä ton verra pitäis saada.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 17 Dec 2013, 22:30

Psykedeelejä Seitsemisen kansallispuistossa, kun olin yksin vaellusreissulla teltan kera.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

zerk
Moderator

Post by zerk » Tue 17 Dec 2013, 23:47

Dexma wrote:Psykedeelejä Seitsemisen kansallispuistossa, kun olin yksin vaellusreissulla teltan kera.
Samasta paikasta lähtiessä mulla jäi käsi pakun liukuoven väliin ja mursin 3 sormea. Ja siellä oli vitun kylmät 4 päivää. :D
^^@_

Hitler
Apteekki

Post by Hitler » Wed 18 Dec 2013, 07:20

Mummoni hautajaisissa olin darrassa kahdesantoistavuotissyntymäpäivä, en tosin kokenut oikeutetuksi korjailla oloani kirkkomaalla tuolloin. Kädet tärisi, purjotti, herkät silmät.

Rauniot, paikat joissa on joskus ollut ihmisiä mutta jotka on nyt vallattu. Sikana fiksaatioo raunioihin, muksuna huvittelin kuvittelin kivikaupungit futuristisiksi rauonioiks jotka puskee vihreetä. Autioissa taloissa pyöriminen selvinpäin muuttui jossain vaiheessa aika luontasesti autioissa taloissa kuosaamiseksi. Luonteeni on nääs tunkkainen.
pirun hyvä nuolla kuorena

boost
Lepakko

Post by boost » Sun 29 Dec 2013, 23:57

Taas perjantaina olin dexmeissä ja pajareissa mökillä. Kummallisen tuntuista kävellä sellasissa oloissa samassa paikassa, missä ollut jo joskus neljä vuotiaana.