Erikoisia paikkoja missä olet douppannu ja/tai kuositellu?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
sadsad
Karvakuono

Re: Erikoisia paikkoja missä olet douppannu ja/tai kuositell

Post by sadsad » Sat 24 Mar 2012, 14:08

Tylsin ja samalla varmaan erikoisin itsellä; muutaman päivän koppiloma laitoksella, n0,2g pelkästä hartsista pyöritelty pallo ja 80µg*5 lappuu röökiaskis mukana, jälkeenpäin mietittynä olisi pitänyt laput säästää pois pääsyyn, kun kerrankin olisi ollut tarpeeksi luettavaa.
Inside every cynical person, there is a disappointed idealist. - George Carlin

damazca
Lepakko

Post by damazca » Sun 25 Mar 2012, 21:30

Just kävin junan vessassa vapottamassa hitit AM-2201sta. hehkulamppuvapolla ;)
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.

Älyttö
Tuppisuu

Post by Älyttö » Mon 26 Mar 2012, 18:11

Kirkon vessassa käytiin joskus kaverin kanssa nauttimassa 2c-p:tä ja 4-aco-dmt:tä. Loi ihan mielenkiintoisen lähtötunnelman tripille.

Jossain ostoskeskuksessa eksyin 2c-e-päissäni naisten alusvaateosastolle, enkä meinannut löytää ulos sieltä, kun se tuntui jatkuvan loputtomasti kaikkiin suuntiin, enkä muistanut, mistä suunnasta tulin sisään.

Feya
OD

Post by Feya » Mon 26 Mar 2012, 20:29

akazaa wrote:Just kävin junan vessassa vapottamassa hitit AM-2201sta. hehkulamppuvapolla ;)
Juna on kyllä mahtava paikka kuosaamiselle, voi vain tuijottaa ikkunasta ulos joko kunnon nuokuissa tai sitten silmät pyöreinä visuaaleja ihmetellen. Itse matkustan junalla 4-8 kertaa kuukaudessa ja vaikkei se matka kestäkään kuin 2 tuntia, siitä on tullut mulle jo tapa, että jotain on otettava.

Bupre on se perus jos mitään muuta ei ole, mutta MXE ja happo on kyllä olleet parhaimpia. Mexeissä luulin olevani tomaatti lentokoneessa. :D

notetoself
Karvakuono

Post by notetoself » Mon 26 Mar 2012, 22:01

Feya wrote:
akazaa wrote:Just kävin junan vessassa vapottamassa hitit AM-2201sta. hehkulamppuvapolla ;)
Juna on kyllä mahtava paikka kuosaamiselle, voi vain tuijottaa ikkunasta ulos joko kunnon nuokuissa tai sitten silmät pyöreinä visuaaleja ihmetellen. Itse matkustan junalla 4-8 kertaa kuukaudessa ja vaikkei se matka kestäkään kuin 2 tuntia, siitä on tullut mulle jo tapa, että jotain on otettava.

Bupre on se perus jos mitään muuta ei ole, mutta MXE ja happo on kyllä olleet parhaimpia. Mexeissä luulin olevani tomaatti lentokoneessa. :D
Joskus istuin koksupäissäni junassa itse johanna tukiaista ja hänen siskoaan juliaa vastapäätä. Oli kyllä ainutlaatunen kokemus :down: :D

EDIT: muistaakseni irkkasin viel vaultin kanavalla samaan aikaan.

Kepardi
Psykonautti

Post by Kepardi » Tue 27 Mar 2012, 13:12

Feya wrote:
Matkalla matkustaminen on semi kuumottavaa, varsinkin junassa jos päältä/kotoa löytyy jotain. Happomatka bussissa pohjanmaalla oli varsin mielenkiintoinen, sateinen harmaa kevätpäivä ja helvetisti peltoa ja lehmiä.

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Thu 29 Mar 2012, 19:58

notetoself wrote:Joskus istuin koksupäissäni junassa itse johanna tukiaista ja hänen siskoaan juliaa vastapäätä. Oli kyllä ainutlaatunen kokemus :down: :D
Olen kateellinen, oikeasti. Ja samalla olen hyvin pahoillani puolestasi.

Aika ristiriitaista, mutta onneksi olkoon kuitenkin kokemuksesi johdosta :D
Looking for planet Gong...

Feya
OD

Post by Feya » Thu 29 Mar 2012, 20:25

notetoself wrote:Joskus istuin koksupäissäni junassa itse johanna tukiaista ja hänen siskoaan juliaa vastapäätä. Oli kyllä ainutlaatunen kokemus :down: :D

EDIT: muistaakseni irkkasin viel vaultin kanavalla samaan aikaan.
Itse istuin taannoin Aku Hirviniemen vieressä junassa.. eihän se ole läheskään yhtä hehkuttamisen arvoista, mutta piti nyt kuitenkin mainita, koska julkkisbongaukseni voi laskea yhdellä kädellä. :D

Hienoin hetki oli kyllä, kun tapasin Nobuo Uematsun (Final Fantasysta sekä muista Square-Enixin peleistä tuttu) sekä säveltäjä/kapellimestari Arnie Rothin lentokentällä ja pääsin jutustelemaan molempien kanssa.

paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti » Thu 29 Mar 2012, 20:56

Eiks tuu junassa/bussissa paha olo jos on oppareissa? Aiheuttavat molemmat pahoinvointia (matkustaminen ja opparit), niin pisti miettimään. :P
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.

Touchet
Moderator

Post by Touchet » Thu 29 Mar 2012, 21:17

Mä juttelin eilen 5-MeO-DiPT-päissäni Dave Lindholmin kanssa kevään tulosta. Ei tää oikeastaan tunnu ees mainitsemisen arvoiselta.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924

Feya
OD

Post by Feya » Thu 29 Mar 2012, 23:12

OnnenVarjot wrote:Eiks tuu junassa/bussissa paha olo jos on oppareissa? Aiheuttavat molemmat pahoinvointia (matkustaminen ja opparit), niin pisti miettimään. :P
Itse en ole koskaan kokenut matkapahoinvointia ja oppareistakin tulee mulle nauseaa vain oikein isoilla annoksilla, ja silloinkin harvakseltaan. Mutta jos on herkkä kummallekin, kannattaa jättää väliin.

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Thu 29 Mar 2012, 23:40

Feya wrote:
OnnenVarjot wrote:Eiks tuu junassa/bussissa paha olo jos on oppareissa? Aiheuttavat molemmat pahoinvointia (matkustaminen ja opparit), niin pisti miettimään. :P
Itse en ole koskaan kokenut matkapahoinvointia ja oppareistakin tulee mulle nauseaa vain oikein isoilla annoksilla, ja silloinkin harvakseltaan. Mutta jos on herkkä kummallekin, kannattaa jättää väliin.
Yleensä matka kuin matka on sujunut mukavammin oppareissa. Jos pahoinvointia tulee, niin se johtuu kyllä liian kovasta kuosista ja tulisi ilman matkustamistakin.

PeppeHalti
Lepakko

Post by PeppeHalti » Sat 31 Mar 2012, 04:14

Alton towersin huvipuistossa hapoissa.

Ja kerran olen matkustanut hapoissa ensin junalla gatwickin lentokentältä lontooseen, sieltä metrolla kaupungin halki, ja junalla manchesteriin. Aivan huippureissu. Junat ja psykedeelit on hieno yhdistelmä. Voi istua mukavasti, ja on tilaa, maisema vaihtuu ja alkoholia ja ruokaakin saa tarvittaessa. Kannabista ei saa polttaa tosin, mikä on miinus. Metrokin oli aika jännä, kun se tuntui sellaselta muurahaispesämäiseltä se koko meininki.

Huomattavaa on myös, että kyseinen reissu sujui täysin ongelmitta, siinä missä vahvassa humalatilassa etenkin metron oikeaoppinen käyttö on varsin hankalaa ja ylimääräisiä lenkkejä tulee ajettua usein. Junilla tulee myös jatkuvasti ajettua humalassa oman aseman ohi jonnekin hornan tuuttiin, siinä missä hapoissa tajusi heti, että nyt ollaan kotona.

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Thu 12 Apr 2012, 15:23

Happohuppu wrote:
Olen kateellinen, oikeasti. Ja samalla olen hyvin pahoillani puolestasi.

Aika ristiriitaista, mutta onneksi olkoon kuitenkin kokemuksesi johdosta :D
Kohtasin muuten itsekin hiljattain Tuksun junassa, ja sen voin sanoa, että jos olisin ollut hapoissa, olisin kirkuen hypännyt ikkunan läpi.

Touchet
Moderator

Post by Touchet » Thu 12 Apr 2012, 15:48

Happohuppu wrote:Kohtasin muuten itsekin hiljattain Tuksun junassa, ja sen voin sanoa, että jos olisin ollut hapoissa, olisin kirkuen hypännyt ikkunan läpi.
Miksi olit junassa jos et ollut hapoissa?

Juna + happo (75-150 µg:n annoksilla) = the thing.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 12 Apr 2012, 17:33

Touchet wrote: Miksi olit junassa jos et ollut hapoissa?
Joo mä oon vähän miettinyt miksen mä nykyään trippaa enään junassa niin usein..

mut siis...
oikeasti on jännää vetästä piri lainit, ja sit yrittää vain istua siinä junassa, jotenkin oikeastaan tosi nautinnollinen rauhallisuus siinä hetkessä.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Fri 13 Apr 2012, 11:51

Touchet wrote:
Happohuppu wrote:Kohtasin muuten itsekin hiljattain Tuksun junassa, ja sen voin sanoa, että jos olisin ollut hapoissa, olisin kirkuen hypännyt ikkunan läpi.
Haluat siis että olisin hypännyt liikkuvasta junasta? :foil:

Touchet
Moderator

Post by Touchet » Fri 13 Apr 2012, 12:10

Happohuppu wrote:
Touchet wrote:
Haluat siis että olisin hypännyt liikkuvasta junasta? :foil:
Sitä en toki voi suositella. En oo kokeillut, mutta maalaisjärki puhuu kyseisen teon toteuttamista vastaan.

Niin no, mutta: Miksi vetää happoa, jos tietää jo etukäteen miten hapoissa ajattelisi ja kokisi asiat?

Musta ois hyvinkin mahdollista, että pitäisin Tukiaista loputtoman kauniina jumalattarena, jos riittävän hapoissa olisin.

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Sat 14 Apr 2012, 00:10

Touchet wrote:Musta ois hyvinkin mahdollista, että pitäisin Tukiaista loputtoman kauniina jumalattarena, jos riittävän hapoissa olisin.
Ehtaa sigu-ainesta :shock: :mrgreen:

trollol
Kameleontti

Post by trollol » Sat 14 Apr 2012, 15:35

Haha, no juna oli aika mielenkiintonen paikka mikä tuli testattua.
Tai oikeestaan junan vessa, meinas vähän kämmiä tulla ku alko equazymiä murskailee siitä heilunassa vessanpöntön kannen pääl.. :D
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta

porter

Post by porter » Sat 14 Apr 2012, 16:25

jossain kirjastojen vessoissa yms junat... päivystykseen odotellessa tietysti subuviivoja vessassa :mrgreen:

Kirwa
Psykonautti

Post by Kirwa » Mon 16 Apr 2012, 18:38

Joo sieniä kerran popsin junassa, joka oli menossa takas opiskelukaupunkiini. Muuten hyvä matka mut ku yhes vaihees tulin vessasta pois niin satuin näkemään yhen tutun enkä uskaltanu vaa lähtee siit tilanteesta pois. :D Siinä sitten istuuduin viereiselle paikalle vähäksi aikaa juttelemaan niin heti ku kävin istumaan niin tunsin vaan miten eka tulee sellane olo et punastuu ja seuraavaks kunnon kylmähiki siihe otsalle. :D Tais vähä jännittää miltä ne lamput näyttää.

Oli aika vinka reissu ja meni aika nopeesti.

rebirth
Apteekki

Post by rebirth » Tue 17 Apr 2012, 18:18

Varmaa erikoisin pakkaikka on ollut kirkko. Kaverin kanssa salajuopoteltiin kerran ku siellä oli joku ihmeen herätys tapahtuma jossa ihmiset kaatuili alttarille kun pyhähenki valtas ne :roll: bentsoja ja/tai savuja oli pohjilla ja sen takia sinne tuli mentyäkin.
Tai sitten se kun menin hapoissa paikalliseen junttien suosimaan räkälään. Tunnin ajan olin siellä ainoa asiakas ja jouduin kuuntelemaan omistajan juttuja kokoajan paitsi kun kävin terassilla boosti savuilla. Meinas olla hieman vaikeaa keskittyä sen puheisiin kun omat kädet oli paljon mielenkiintoisemmat. Ne näytti ja tuntui nestemäiseltä hyytelöltä jotka pysyivät kasassa jonkinlaisen voimakentän ansiosta. Muutenki ajatus leijaili ihan missä sattuu milloinkin.

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Sat 05 May 2012, 11:14

Sairaalas niis huoneis on ne liukuovi vessat, olin just saanu aamun suboxonet ja sylkässy klikkii ne jemeksee. Hoitsu lähti menee ja menin vessaa ja väsäsin, olin pistämässä ku se hoitaja avas oven mut se ei kai tajunnu mitä teen ku istuin pöntöl. Luuli varmaan et oon paskal. Hämmentävä tilanne, sain ne töötit kumminki räpylää eikä siit mitää jälkiseuraamuksia tullu.

Olin varma et kohta joku lääkäri tulee sanomaan et sun xonet katkastaan. Kertaakaa en tajunnu siel jemmata lyricoita mitä sain päiväs 500 mg. Siel oli toi lääkkeitte jemmaus iha iisiä ja subua sain vaan 4mg niin emmä sil terveenä pysy oikein käytettynä, hihaan se potkas mukavasti aina, tai nokkaan.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sat 05 May 2012, 13:38

Eilen kännissä subua bussissa keskipenkillä, niin että takana olevat ihmiset salettiin näkivät kuinka taiteilija nokittaa meneen.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Feya
OD

Post by Feya » Mon 14 May 2012, 09:53

Tuli mieleen eräs kerta, kun ollessani todella sienissä menin yöllä jättimäiseen Walmart-supermarkettiin (Amerikassa siis). Kaikki siellä oli niin epätodellisen suurta, kirkasta, muovista ja pastellinväristä, tuntui kuin olisin astunut ihan uuteen mailmaan enkä millään pystynyt pidättämään nauruani.

Turun Tuomiokirkko hapoissa oli myös aika siisti. Ja sitten me otettiin siihen päälle subua ja harrastettii seksiä Vartiovuoren puistossa. Hyviä muistoja.
Dexma wrote:Eilen kännissä subua bussissa keskipenkillä, niin että takana olevat ihmiset salettiin näkivät kuinka taiteilija nokittaa meneen.
Joo, mäkin oon useampaan otteeseen nokitellut bussissa ainakin subua ja mexeä.

testeri420
OD

Post by testeri420 » Mon 11 Jun 2012, 20:17

Linjuri autossa poltin paukut joskus tuossa.
vuosii vuosii sit.
Ja vetoja vetäny linjurissa, ja laineja vetäny linjurissa.
öö junassa kanssa aikalailla sama meininki.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

robotomia
Psykonautti

Post by robotomia » Wed 13 Jun 2012, 12:20

Eipä missää erikoisissa paikoisse ole tullu kyl otettua. Useimmiten nuorempana tuli jossai rautatieasemalla vedettyä niitä, en kyl tiedä miksi. Pari kertaa koulussa olen juonut ja supua vedellyt. Ja jotain random nappeja ja savuja tullu siellä kanssa otettua. Linja-autossa kanssa supua, sieniäkin ja muuta. Omituisissa oloissa on tullut heiluttua muuallakin. Ei mitää ihmeellistä

:foil:
I put a Ressu in your happo... Hi' dawg!

CHIMONOKIKAARI
Psykonautti

Post by CHIMONOKIKAARI » Fri 06 Jul 2012, 10:11

Pienis hatseis ja aamukaljois Dachaun kuolemanleiri oli melkosen päräyttävä paikka.

Koulus, sairaalas, duunis, kotona, kavereilla, puistoissa, kahviloissa, ravintoloissa, you name it. Vetoja vedelty jossain juna-asemalla kun on reflasena tullu kiire.

Gabriella
Psykonautti

Post by Gabriella » Sun 08 Jul 2012, 12:37

Essoja tullut napsittua Pasilassa Messukeskuksen edessä ja Haaga-Helian rappusilla. Oli ihmisten ilmeet mielenkiintosia ku otin aurinkolasit pois :D
Ja bentsoja tullut otettua työpaikalla. Piriä on otettu työpaikalla :D Että tämmöstä.
-Gabriella
Life is a long trip. Be happy ;-)

Facebook
Allekirjoituksia