Erikoisia paikkoja missä olet douppannu ja/tai kuositellu?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Thoxium

Erikoisia paikkoja missä olet douppannu ja/tai kuositellu?

Post by Thoxium » Mon 26 Nov 2007, 00:17

Tämmöstä täältä ei näyttäny löytyvän.
Ite vetäny pirinokat baarissa ja punttisalilla (alottelin iltaa siel, treenin päätteeks :lol: )ja sit essonokat yökerhos. Pilvee suihkussa, ku porukat oli toisessa huoneessa (no eipä ollu erikoinen), poliisien täyttämällä leirintäalueella ja sit metässä. Kodeiinilitkua juonu koulussa ja linja-autos. Dexmeissä olin kerra baarissa. Sit pilvessä ja kodeiineissa ollu koulussa.

frapathea

Re: Erikoisia paikkoja missä olet douppannu ja/tai kuositellu?

Post by frapathea » Mon 26 Nov 2007, 02:46

Mulla oli yks reikäpää frendi joskus päälle vuos sitte joka otti deksimiä missävaan milloinvaan. Kerran se alko laattaa juna-asemalla ku odoteltiin junaa ja selitteli että ohhoh mistäs tällainen vatsatauti. Sit se oli siel junassa et uhhuh seinät valuu, mut skarppas hyvin ku ei ilmeisesti halunnu et jokunen siinä seurueessa huomais, en tajunnu että oli deksimeissä ennenku se sanoi. Mielenkiintoinen tapaus kyllä. Harmi että se katos jenkkilään enkä ole sen jälkeen kuullut siitä. :D

Itse harrastaa normimestoja, kellarissa, himassa tai metsässä yleensä, tai tennishallien takana (wtf noku se oli eka mesta ku tuli vastaan!) tai jossai shellin vessas (you go girl). Ei mitään ihmeempää. Paitsi ehkä ku menin kouluun rivatrilpurkki kädessä ja haahuilin siellä ja sopersin että hei tää helpottaa ahdistusta. Itse en muista tuota, mutta mulle kerrottiin jälkeenpäin. Vois pyyhkiä sen viikon kokonaan maailmankirjoista, ei tullu hyvää jälkeä.

spasm
OD

Post by spasm » Mon 26 Nov 2007, 20:33

900mg dxm yyterin biitsillä oli varmaan erikoisin
Kylmyys johtuu lämpötilasta.

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Mon 26 Nov 2007, 20:43

1000µg bromo-dragonfly nousuissa linja-autossa ja vieraalla paikkakunnalla oli mielenkiintoinen kokemus, pikkukaupungin eläkeläisillä taisi olla seuraavaksi viikoksi puheenaihetta kun meikä pupillit lautasena hörhöili ympäri kyliä.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

Kalastaja

Post by Kalastaja » Mon 26 Nov 2007, 21:12

Konemetsän kuolleiden metsät

Dagga
Apteekki

Post by Dagga » Mon 26 Nov 2007, 22:16

Baaris nyt tottakai sitä tätä partipirteet. Hylätty rehutehdas polttelumestana omistaa paikan sydämessäni, oi niitä aikoja. Ja kai sitä on polttanu vähän joka paikas, jäätyäni kiinni kasvatuksesta purin angstiani polttamalla mahdollisimman julkisilla paikoilla. Ai niin, kaveri houkutteli keikan aikana Klubin takahuoneeseen polttamaan jointtia, mutta riensi sit sieltä tarjoamaan vielä bändille kesken loppusoiton! Perheen välitön läheisyys voi aiheuttaa yllättävää kuumotusta kuosissa kuin kuosissa. Ja duuni on aika paha, paitsi hillityissä Amf-nousuissa ihan leppoisaa. Yoponuuska keskellä metsää tammikuussa (lämpimänä päivänä) oli outoo. speden nuuskaus UMF:in aikaan tapahtuma-alueen ulkopuolella nurmikolla, tavisohikulkijoiden välittömässä läheisyydessä. Niin ja essonousut pikajunassa uutenavuotena! Kaikenlaista hölmöä sitä on tehny.

^Mikä on kuolleiden metsät?
Image

Thoxium

Post by Thoxium » Mon 26 Nov 2007, 22:37

Dagga wrote:Baaris nyt tottakai sitä tätä partipirteet. Hylätty rehutehdas polttelumestana omistaa paikan sydämessäni, oi niitä aikoja. Ja kai sitä on polttanu vähän joka paikas, jäätyäni kiinni kasvatuksesta purin angstiani polttamalla mahdollisimman julkisilla paikoilla. Ai niin, kaveri houkutteli keikan aikana Klubin takahuoneeseen polttamaan jointtia, mutta riensi sit sieltä tarjoamaan vielä bändille kesken loppusoiton! Perheen välitön läheisyys voi aiheuttaa yllättävää kuumotusta kuosissa kuin kuosissa. Ja duuni on aika paha, paitsi hillityissä Amf-nousuissa ihan leppoisaa. Yoponuuska keskellä metsää tammikuussa (lämpimänä päivänä) oli outoo. speden nuuskaus UMF:in aikaan tapahtuma-alueen ulkopuolella nurmikolla, tavisohikulkijoiden välittömässä läheisyydessä. Niin ja essonousut pikajunassa uutenavuotena! Kaikenlaista hölmöä sitä on tehny.

^Mikä on kuolleiden metsät?
Ite polttelin vitunmoisissa xanorpilvikuoseissa pilvee peiton alla, ku porukat oli kotona, ukko tuli ovelle kyselee et ootko sä poika polttanu kannabista? Ni sanoin eiku maistelin uutta mentol tupakkaa. Vittu oli naurettavaa menoo, jumitutti niin paljo ja oli jo yö tulos hyvää tahtia, niin viittiny mihin lähtekään arkipäiväniltana.

Toine hyvä oli kun olin vetänyt piriä ja menin sit illalla ukon kans saunaan, sanoin itelleni et nyt vittu piän turpani kiinni. Mut eipä menny kauankaan kun alko kunno puheripuli taas :lol: Oli kyl mukavaa 8)

artemisia absinthium
Apteekki

Post by artemisia absinthium » Mon 26 Nov 2007, 22:44

Ei nyt mitää hurjii, mut poltellu pilvee joskus koulun pihalla ruokkiksella x) ..eikä se nyt täällä tunnu niin ketään häiritsevänkään, kunhan ei liikaa meteliä pidä.

growy
Kameleontti

Post by growy » Wed 28 Nov 2007, 00:58

Erikoisin.. hmm. Poltin joskus junnuna ostoskeskuksessa spliffin jossa ei saanut edes tupakoida..olin kyl kännis.. :lol: joo,ja junas DXM 600mg.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.

[Silppuri]
Psykonautti

Post by [Silppuri] » Wed 28 Nov 2007, 01:10

Parin päivän päästä DXM Afrikassa.
Life is noise. Find the melodies.

dimitri
Lepakko

Post by dimitri » Wed 28 Nov 2007, 01:10

Kärpässieniä metsässä, rannalla ja kylällä. Inspiraatiota olin hakemassa taideprojektia varten. Eipä sitä inspistä tullut vasta kunnes ilta rupesi hämärtämään ja näpit jäätymään, mitään ei tullut tehtyä auton renkaiden ja taivaan ihmettelyn lisäksi. Ihmiset sitten ihmettelivätkin minua, kun tuijotin miltei tunnin pysäköidyn auton vanteita, jotka näyttivät olevan universumin keskipiste tai jotain vastaavaa.

Thoxium

Post by Thoxium » Thu 20 Dec 2007, 23:23

Lauantaina laivalle, ni meinasin vetää semmoset mukavat 2mg alprakuosit ilman viinaa tietenki, nyt viikon tauon jälkeen. Sen jälkeen sit parin viikon taukoo, tai siis uudenvuoden kuosailun jälkeen Image

Nappi-Nalle
Psykonautti

Post by Nappi-Nalle » Sat 22 Dec 2007, 18:49

Kerrostalon katto on mun vakio kesäsin. Jo koltiaisena ollu pussikaljalla katolla ja nautiskellu auringon laskusta ja noususta. Kärsin korkeenpaikan kammosta mut silti katto on mesta missä täytyy aika ajoin käydä kuosaa. Mut ei kannata ottaa liikaa mukaan kun sit on se alastulo sellasta hapuilua et välillä hirvittää. Kerran menikin nilkka ku hyppäsin vajaa puolesta välistä 3kerroksista taloa. En oikein hahmottanu sitä matkaa, päissäni kun olin.

Kevätaamu kun aurinko nousee ja on tyyntä ja linnut laulaa, katolle jointille. Tulee sellanen tunne kun todistais mailman uudelleensyntymää. Mahtava fiilis.

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Sun 23 Dec 2007, 00:38

Mieluiten kotona mutta jotain laaajennoksia on tullut reviiriin tehtyä. Koulussa ja töissä oon ollut joskus kuoseissa. Erinäisissä kulkuvälineissä (jossain ostoskeskuksessa Tampereella vedin kerran 2c-e:tä ja tunnin päästä olikin oltava junassa, tuli aika kiintoisa matka). Golfkentällä, hautuumaalla ja muutenkin luonnon helmassa. Elokuvateatterissa. Festareilla aina milloin missäkin. Baarit ja klubit tietysti. Olenpa muuten myös kuosaillut tavastian bäkkärillä. Eilen oltiin rosegardenin/sen toisen raflan katolla. Poltin sitten jounia niin en enää uskaltanut mennä sinne katolle, kun ajattelin että mäjähdän siihen karaokebaarin eteen ja vaatteet menee oksennukseen.

Pitkään oon miettinyt että Vanhan Tanssikellariin pitäisi mennä kuosailemaan ihan vain paikan psykedeelisen ilmapiirin ja pitkän douppiperinteen takia, yo-talon vessoissa (jotka ovat legendaarinen spurgumagneetti) olen usein vetänyt piriä.

On kyllä kovasti kiinnostusta näitä eri paikkoja kokeilla. Antaa nimenomaan psykedeeliseen kokemukseen aivan erilaisen uuden potkun ja vivahteikkuuden. Esim. se lentokone olisi kyllä mukava, tai jokin historiallinen paikka ja edelleen mikäonkaan Seaworld...tai Visulahden Vahakabinetti. On kuulemma ihan saatanan sairas paikka.

Kalastaja

Post by Kalastaja » Sun 23 Dec 2007, 00:51

Lentokoneeseen mennessä otin vähän vanhettunutta 4-Aco-DMT:a, mutta se ikävä kyllä aiheutti vaan tryptamiininousut ei mitään tryptamiinipsykedeliaa. Olisi varmasti ollut ihan mielenkiintoista.
Sen huomasin, että ei kannata varata paikkaa turbiinien vieressä. Noissa laimeissa nousuissakin se häiritsi jo hitusen audiovisuaalista lentokone-estetiikkaa.
---

Yks tosi hassu paikka oli, kun olin psykebileiden jälkeisenä aamuna kauppatorilla hakemassa pullaa ja mehua ja siellä olikin silakkamarkkinat. Siinä 2C-E:n ja savujen pienessä nosteessa huomaan, että joku alkaa laulaa reggaeta/skata siellä silakka-nälkäisten äitien, lasten ja vanhusten edessä. Jukka Poikahan se oli lauleskelemassa silakkojen tappamisen kamaluudesta ja sotaisasta rodusta. Oli lievästi sanottuna surrealistista. Mummot ja kotiäidit heilumassa siinä tahdissa vielä ihan fiiliksissä. Huh. Kello taisi olla jotain kymmenen paikkeilla aamulla.

---
Mikä on kuolleiden metsät?
Metsä[t] jossa on kuolleita.

growy
Kameleontti

Post by growy » Sun 23 Dec 2007, 01:15

Tulipa mielee et gofkentällä oon mutustanu sieniä ja keskiviikkona olin koulussa kodeiiinipäis.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.

[Silppuri]
Psykonautti

Post by [Silppuri] » Sun 23 Dec 2007, 01:42

viewtopic.php?f=5&t=1391

Viimenen posti.
Life is noise. Find the melodies.

Ahab

Post by Ahab » Tue 08 Jan 2008, 06:21

Uutenavuotena olin jossain seurantalolla psytrance bileissä kuosissa 40mg 2C-B joka ei sitten toiminut kovin kummoisesti ja kun joskus 4-5 aikaan yöllä alkoi tanssijalka hyytyä otin 40mg 2C-T-7 joka ei ollut viimeksi toiminut ollenkaan (liian pieni annos tjs.) ja toimikin sitten niin hyvin että piti mennä autoon trippailemaan :lol: Ei siinä mitään se oli oikein hauska kokemus.
edit: kerran olen tosiaan polttanut jointin lahden kyttiksen vieressä. huomasin asian vasta jointin poltettuani.

lanttu
Apteekki

Post by lanttu » Wed 09 Jan 2008, 00:48

lahijunassa ruuhka aikaan subu linjoi kiskoin siit ikkunan laudalta juna tosissaa täynnä porukkaa ja raakaa kukkaa esplanaadiil siin puistos duuni vaatteet pääl isosta bluntista vaatteis siis firman logo isolla (kesken duunipäivää) ja stockmannin katolla on tullu hiisaultua paljonki joskus paljonki on hazardei mestoi joskus teininä tullu harrastettuu ku ei oo paljo kiinostanu.
wtf

bUkkA

Post by bUkkA » Wed 16 Jan 2008, 10:55

Poliisiaseman edessä jointti, koulussa eetteriä, bentsoja usein koulussa varmaan jotain on tullut otettua myös julkisissa kulkuneuvoissa, mutta ei nyt tule mieleen.

amx03
Psykonautti

Post by amx03 » Thu 24 Jan 2008, 15:16

Hervannan kirjaston katto, jonne sijoittuu useiden eri substanssien koeiluja kesä aikana.. Subua, pilvee, bentsoja ja kerran HBWR.. Rakennelma on mielenkiintoisen näköinen, jos alkaa visuaalinen näkemys muuttuu ja lämpösenä kesäpäivä ei parempaa paikkaa bupren ja muutaman oluen nauttimiseen keksikään. :mrgreen:

Ravintola HUUMA hervannasta, joka on muuten viimeisen päälle paska paikka... Siellä tulee polteltua hatsia ja kerran on sienipäissäänkin poikettu siellä, ihan vaan ärsyttääkseen suomen kusipäisintä portieeria.. :lol:
Herb is a Godly creation from the beginning of the world. The political worldwide organizations have framed mischief on it and called it drugs.

growy
Kameleontti

Post by growy » Sat 26 Jan 2008, 02:36

Tuli hetki sitten tripattua helvetin oudossa paikassa.. Ison kaiuttimen päällä HBWR, josta pauhas musiikki lujaa.. Todella mielenkiintoista, kun se musiikki tuli oikeesti luihin ja se alko täristä aivoissa ja silmissä niin alko tuntua pikkasen ahdistavalta ja vaihdoin paikkaa.

amx03
Psykonautti

Post by amx03 » Fri 01 Feb 2008, 22:40

growy wrote:Tuli hetki sitten tripattua helvetin oudossa paikassa.. Ison kaiuttimen päällä HBWR, josta pauhas musiikki lujaa.. Todella mielenkiintoista, kun se musiikki tuli oikeesti luihin ja se alko täristä aivoissa ja silmissä niin alko tuntua pikkasen ahdistavalta ja vaihdoin paikkaa.
RECTUM :lol:
Herb is a Godly creation from the beginning of the world. The political worldwide organizations have framed mischief on it and called it drugs.

amx03
Psykonautti

Post by amx03 » Sun 03 Feb 2008, 22:56

aivoruoska wrote:pohjois-amsterdamissa poliisiauton takapenkillä kun poliisit jahtaa pillitpäällä jotain mopolijaa ja sakottaa sitä. poliisit täysin tietoisina että olen ihan täysin kuutamolla ja taskut täynnä "amsterdam-juttuja"

ei voinut olla repeemättä ääneen. oli niin utopistinen fiilis, kuin kattois jotain poliisisarjaa mut onkin ite paikalla.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Sun 03 Feb 2008, 23:25

aivoruoska wrote:pohjois-amsterdamissa poliisiauton takapenkillä kun poliisit jahtaa pillitpäällä jotain mopolijaa ja sakottaa sitä. poliisit täysin tietoisina että olen ihan täysin kuutamolla ja taskut täynnä "amsterdam-juttuja"

ei voinut olla repeemättä ääneen. oli niin utopistinen fiilis, kuin kattois jotain poliisisarjaa mut onkin ite paikalla.
Huh huh. Vie voiton.

skirtfeber
Moderator

Post by skirtfeber » Wed 16 Apr 2008, 12:32

tuskimpa nyt mitenkää erikoisin mut tuli mieleen et joskus olin matkal helsingistä ouluun junal ja tutustuin johonki jätkää joka pyys polttaa hittii röökikoppii, mentii sinne ja väännettyy gugujojo, sydättii ja sinne pamahti joku kolmas jätkä joka lähti samantien menee ja tuliki yhtä nopeesti takas "kyhätääks kimpat" , seuraavaks sinne tuli kaks muuta jannuu jotka oli et "kiva tuoksu, meil ois vähä nyblist täs, pitäskö polttaa" oli sit meikä + 4muuta jätkää junan röökikopis blaadaa hittii :D
joku teinityttö sit tuli sinne ja oli ihmeen säikyn näköne et mitä tääl tapahtuu, se yks jannu tarjos sille "makutupakkaa" muttei mimmi ottanu ja kipitti karkuun :D

eräästä baarista löydettii kerra takaovi mistä päästiinki samassa talossa sijaitsevan pankin yksityistiloihin ja pankin takapihan partsille polttaa hitit :p

hakaniemen tori seinätvaluu bromoissa yhtä psykeis olevan kaverin kans roudaamas mimmii joka on niin ja näin öyskääkö naminousuissa uskaltamatta avata silmiä taikka kävellä eteenpäi ku bromot nii kovis meiningeis. Huuh.
when the going gets weird, the weird turn pro.

mauseri
LD50

Post by mauseri » Wed 16 Apr 2008, 12:47

[quote="Kalastaja"]

Yks tosi hassu paikka oli, kun olin psykebileiden jälkeisenä aamuna kauppatorilla hakemassa pullaa ja mehua ja siellä olikin silakkamarkkinat. Siinä 2C-E:n ja savujen pienessä nosteessa huomaan, että joku alkaa laulaa reggaeta/skata siellä silakkanälkäisten äitien, lasten ja vanhusten edessä. Jukka Poikahan se oli lauleskelemassa silakkojen tappamisen kamaluudesta ja sotaisasta rodusta. Oli lievästi sanottuna surrealistista. Mummot ja kotiäidit heilumassa siinä tahdissa vielä ihan fiiliksissä. Huh. Kello taisi olla jotain kymmenen paikkeilla aamulla.

---

[quote]
no huh huh,tais olla aika jännä kokemus :lol: putkassa pirin vetäminen on kyllä aika turhauttavaa ku ois niin paljon tekemistä,mut ku se saatanan ovi on lukossa!oon aika dexmeissä nyt..eka kerran tänään heti apteekista lähdettyäni heitin autolla ajaessa pullon ressuu naamaan.vittu ku nuo sanat tossa edellisessä lauseessa on väärässä järjästyksessä :shock: tais ressu kolahtaa :shock: :shock:
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

mauseri
LD50

Post by mauseri » Wed 16 Apr 2008, 13:13

A-klinikan vessassa piritöötit,sit selittään et ahdistaa ja tarvii enemmän lääkkeitä et pysyy kuivilla piristä! :shock: ,yhden kerran apteekissa raivosin ku ei ollu respaa tullu,ni sanoin et on mulla onneks hätävararespa(30kpl tenox),et antakaa perkele ne,sit se apteekin täti tuli sen purkin kanssa siihen ja rupes liimaileen niitä lappuja niin repäsin purkin sen kourasta ja heitin huikalla 30 tennaria naamariin ja tyhjän purkin löin pöytään..ei saatana,kyllä porukka katto et vittu mikä hörhö :oops: sit lahdin muistaakseni etsimään tk:sta sitä lääkäriä ja taisin löytääkin sen,huusin sille et vittu nyt hajoo pää!missä vitussa mun lääkkeet on?!no sehän kirjoitti heti sen respan xanoria+tenoxia ja takas samaan apteekkiin hakemaan n.60kpl 1mg xanoreita.ois hävettänyt jos ei ois ollu niin sekasin..

Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale » Thu 17 Apr 2008, 00:40

Taitaa olla niinkin tylsä kuin lentokone. Savuissa ja tramadoleissa makailin ja kattelin pilviä. :)
All things are equal, there are no special things.

mauseri
LD50

Post by mauseri » Fri 18 Apr 2008, 13:14

muistin just hauskan homman ku turussa yks tyyppi oli sanonu et hän vetää töötit ihan missä tahansa,no jätkät oli laittanu sen kelan toimistoon,no se jonotteli siinä ja sit ku tuli sen vuoro niin vetäs valmiit piritöötit :shock: oli pokkaa vielä pyytää jotain lappua et sais kelan korvaan ruiskut..ei vittu..oli jätkät nauranut. :lol: