Millaisia käyttäjiä täällä on

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Kirwa
Psykonautti

Millaisia käyttäjiä täällä on

Post by Kirwa » Sun 06 Mar 2011, 21:44

Tuli vaa sellane mielee et olis kiva tietää minkälaisia ihmisiä täällä on.
Eli mua kiinnostaa että minkälainen elämäntilanne ihmisillä on, koulutus, miten ajauduit käyttämään, yms.

Alotan itestäni:

Eli oon 20v, hammaslääketieteen opiskelija.
Vanhemmat ei oo eronnu ja on aina tukenu mua.
Ei oo esiintyny mitää masennusta tai mitää ikinä ja oon tähä asti kokeillu vaan alkoholia, kannabista ja DXM. Paljon kiinnostais muut psykedeelit.
Miten ajauduin aineiden pariin? No oon aina ollu kauheen kiinnostunu kemiasta ja siinä samalla on tullu luettuu paljon kaikesta aineista ja miten ne vaikuttaa. Eniten mua varmaa kiinnostaa psykedeelit. Kaikki tajunnanlaajentava on aina kiinnostanu ja oon varmaa halunnu kokee jotai yliluonnollista.
Mun mielestä on okei käyttää aineita rentoutumiseen kuhan käyttö ei mee siihen et on "pakko" saada pääsekasin ja elämän sisältönä ei oo mitää muuta ku ne aineet.

Nyt siis tiedätte minkälainen ihminen mä oon. Saatto olla aika suppee kertomus mut jos ihmiset lähtee mukaan tähä topicciin ni tottakai on kiva jutustella lisää.

Toivottavasti muutki osallistuis tähän. :)

Kirwa

King Ink
Moderator

Re: Millaisia käyttäjiä täällä on

Post by King Ink » Sun 06 Mar 2011, 22:52

Meil ois kyl tuolla toi Esittele Itsesi- aluekin, jonne näitä asioita on aika paljon kirjoiteltukin.
Löytyy myös omat topicit aineiden pariin ajautumisista, iästä & ammatista, sekä varmaan muistakin tänne tulevista seikoista.

Tosin ku tänne tulee varmaan ihan kivoja tiivistelmiä henkilöistä, ku tuol ''oikeella alueella'' olevat viestit tuppaa välillä oleen vaa pakosta kirjoitettuja ja minimivaateet täyttäviä esittelyjä.. en kehtaa lukita.

Enkä ite jaksa kirjoittaa nyt. :right:

ViimeisetHitaat
Psykonautti

Post by ViimeisetHitaat » Sun 06 Mar 2011, 22:57

Kirwa wrote:Eli oon 20v, hammaslääketieteen opiskelija.
Sullahan on mielyttävä tulevaisuus tiedossa! Saat kirjoittaa itsellesi respoja! En tiedä mitä rajoituksia hammaslääkärillä on, mutta bentsot ja Temgesic menee ainakin läpi! Miten on Oxynormin laita?

VH
Maailma on täynnä kaikenlaista pahaa: Huumeita, Viinaa, Naisia ja Rahaa

Kirwa
Psykonautti

Post by Kirwa » Mon 07 Mar 2011, 02:10

King Ink wrote:Meil ois kyl tuolla toi Esittele Itsesi- aluekin, jonne näitä asioita on aika paljon kirjoiteltukin.
Löytyy myös omat topicit aineiden pariin ajautumisista, iästä & ammatista, sekä varmaan muistakin tänne tulevista seikoista.

Tosin ku tänne tulee varmaan ihan kivoja tiivistelmiä henkilöistä, ku tuol ''oikeella alueella'' olevat viestit tuppaa välillä oleen vaa pakosta kirjoitettuja ja minimivaateet täyttäviä esittelyjä.. en kehtaa lukita.

Enkä ite jaksa kirjoittaa nyt. :right:
No perkele King Ink itse tullu kirjottaa mun topikkiin :D

Joo, siis saatoin olla vähä laiska ku en koittanu ettii tällaista topikkia. Mut jos kaikki alkais kirjottelee tähän ni saatas hyvät tiivistelmät jokaselta ihmiseltä.
ViimeisetHitaat wrote:Sullahan on mielyttävä tulevaisuus tiedossa! Saat kirjoittaa itsellesi respoja! En tiedä mitä rajoituksia hammaslääkärillä on, mutta bentsot ja Temgesic menee ainakin läpi! Miten on Oxynormin laita?

VH
En tiiä yhtää vielä noista. Saa nähä sit parin vuoden päästä et mitä pääsee kirjottelee itellensä. Kylhä tuolta lääkiksen puolelta myös löytyy kavereita et jos niiltä sais myös jotai. :)

Kertokaa ihmees ittestänne!

Kirwa

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Mon 07 Mar 2011, 12:23

Mie oon 18 vuotias kuvallisen ilmaisun opiskelija Pohjois-Karjalast,
oisko joku about 8000 asukkaan kaupunki tää, tai kylä, tai kui vaa.

Harrastan musiikkia, hakkaan bassoa, kuuntelen, kerään levyjä, vähä kaikkee.
Luen myös, vaikka en läheskään yhtä paljoo kuin nuorempana.
Pelaan myös salibandya maalivahtina säännöllisesti, eli jotain urheiluaki, hee.

Huumeiden ihmeelliseen maailmaan eksyin joskus ylä-asteel vissii kun tuli jostain kauhia rastavaihe
päälle ja rupesin pilvee metsästämään, ja sitten kun löytyi niin polttamaan.
Oli se huippuu ku poltti sellasia gemmin jopoja ja sekoili sit ihan kunnol metsäs.
Siitä sit pikkuhiljaa rupes kiinnostamaan tämä legendaarinen ''tajunnan laajennus'',
tuli hippien touhuista luettua ja sitä myötä rupesin miettimään kuinka itse pääsen kokeilemaan jotain stydimpää huumet ku kannabist.

Eikai tossa sit ollut muuta vaihtoehtoa, ku pienel paikal asu, ku dexmiä ruveta keitteleen,
ja sillä sit mukavasti menikin ainakin puolvuotta säännöllises käytös, ja välil sit tatteja kun löyty syksyl.
Viime kesänä sit enempi tuli tutkareita kokeiltua, ja muita psykedeelejä, ja erinäköisiä jarruja kans.
Ja no, syksy meni sienien parissa ja talvi sekalaisis merkeissä. Ja nyt alkaakin olla jo kevät joten tässä ollaan.

Eli jos vaikuttaa että luulen tietäväni kaiken kaikest,
nii ei se ainakaan kokemuksesta johdu..

Mää oon ihmisenä sosiaalinen, mut välil perkeleen ujo,
välil vittupää, mut joskus tosi ihanakin, varsinki pienellä porukal .
Tapaan mielelläni uusia ihmisiä, mielellään ekaa kertaa selvinpäin.
Viihdyn ylipäätään aika pitkälti selvinpäin muutenki, välil tulee putkia vedeltyä,
mut niiden lopettaminen ei oo kauhee vaikeet ollu koskaan.

Minuu kiinnostais opetella kemiaa, ja jotain uutta kieltä.

Ei täs muuta, voihan sitä kysyä jos joku kiinnostaa tarkemmi.

IommiSG
Psykonautti

Post by IommiSG » Mon 07 Mar 2011, 13:15

Oon karvainen
"We came to L.A. to record, and we stayed at a house in Bel Air. At the end of the day, it was all dope, booze, drugs, fucking chicks. Oh, dear, we had some fun in that house."
- Tony Iommi of Black Sabbath

juss111
Lepakko

Post by juss111 » Sat 12 Mar 2011, 03:46

oon 27 vuotias mies vantaalta.
harrastan musiikkia laidasta laitaan mutta enimmäkseen konemusiikkia.
keräilen vinyylejä ja soitan niitä myös. (breaks,dubstep,drum&bass ym)
pari kattia löytyy ja paljon huonekasveja joista pidän hyvää huolta.
oon vaki duunissa ja yritän käydä sillä niin paljo ku jaksan.(onneks on joustava pomo)
kesäsin liikun paljon luonnossa ja vesillä kalastelemassa koska omistan moottoriveneen.(parasta terapiaa)
poltan paljon pilveä. liikaa. pitäis vähentää ja oonki vähentäny. muita huume ongelmia ei ole tällä hetkellä ja tuskin enään tuleekaan?
nyt katkes ajatus mutta ehjä tässä oli tarpeeks. jatkan joskus jos tuntuu siltä.
hyvää yötä.

Olio
Kameleontti

Post by Olio » Thu 24 Nov 2011, 07:12

no mo 22 ikää löytyy ja rumpuja tykkään ja osaan soittaa. Huumeist lähinnä jarruja vedän mieluiten mut kyl spiidiki ja essot menee ja ALKOHOLI on se pahin fuck it :P

Rastis
Lepakko
Location: I'm everywhere. I'm in the air you breath, and in the ground you walk on.

Post by Rastis » Fri 09 Dec 2011, 08:57

Pakko kai sitä tää on nyt kirjotella :D

Oon 18v sähkö- ja automaatioalan opiskelija "jokapuolelta".

Vanhemmat on eronnut ja ollut enemmän tai vähemmän vaikea lapsuus.
Vahvaa depressiota havaittavissa post-traumaattisella ahdistuksella höystettynä. Kärsin myös uniongelmista.

hUUmehista olen kokeillut kannabista, amfea, supua, oxycodonia, happoja, myös jotain muuta esim. tutkari deelejä, dxm yms.
Aineiden pariin saavuin junalla n. 3v. sitte ensimmäisten alkoholikokeilujen jälkeen ganjan kanssa, josta eteenpäin n. 2v niin alkoi deelien ja kaiken muun kokeilu testimielessä(joihinkin rakastunut toisiin en).

Persoonana olen helposti koukkuuntuva. Voin esimerkiksi suoraan kertoa olevani kovassa kannabiskoukussa, mutta onneksi en muita päihteitä niin usein käytä että vakavampaan koukkuun jäisin.
Hiisaamiseni lähtee todella usein pariksi kuukaudeksi käsistä kunnes tajuan taukoilla ja ottaa ohjakset taas haltuun

Tässä olen siis minä pähkinänkuoressa. Missä sinä olet?

ps. ei vittu että on inspis olo... piirtämään =>
"Kaikki tässä maailmassa on joko moraalitonta, laitonta tai lihottaa"

testeri420
OD

Post by testeri420 » Sat 10 Dec 2011, 17:39

Täällä on ainaki yks aivonsa nyrjäyttänyt.
Eli minkälainen käyttäjä?
No ainakin melkosen sekava tapaus tämä on. Niinkö? Kyllä vain. :foil:
Hieman ohisektorin puolella menty jo hetken aikaa mutta eipä se ainakaan minua haittaa. :P
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 15 Jan 2012, 04:48

Kyl se oli se hatsi mihin sit narahti..
Keep it unreal.

seesee
Lepakko

Post by seesee » Mon 16 Jan 2012, 10:14

Parikymppinen. Semistikuosaaja. Eli oikeestaan vaan sillon tällön. Kun nyt jotain saattuu oleen ja siihen sopiva ja mieluisa hetki. Tsilleen että kun joka kerta pääsee oikeen innostuun että jee nyt taas pitkästä aikaa niin on se kyllä aika kivaa.

Toisaalta helponta olla selvinpäin kun ei ole mitään mitä ottaa, kun on niin köyhä.

Nnooo, jotain muutakin infoo vielä? No oon tällänen tosi lyhyt ja epämaskuliininen. Laiska, saamaton. Unelmia on tulevaisuuden suhteen mutta pessimistinä en usko minkään niistä koskaan toteutuvan. Ylipopistoon pääsystä haaveilen, mutta tuskin pääsen. :roll: Ehkä yllätys positiivisesti?

MUn tulevaisuuteni on joko ekologiassa tai sit musta tulee rekkakuski. Mutta koskae deleenkaan en usko haaveiden toteutuvan niin musta tulee oikeesti varmaan joko ikityötyön tai sit jos saan töitä niin sit mä siivoon paskasia bajamajoja jossain. Tai sit oon jossain oikeessa duunissa vaikka kaupassa, ASIAKSAPALVELUSSA VITTU!
No en tiedä kumpi olis pahempi. Bajamajojen siivous vai asiakaspalvelu. Oon niin epäsosiaalinen ja inhoon ihmisiä. Puo9li vuotta olin asiakaspalvelussa viime kevään ja kesän ja siis voi vittu kun meinas pää hajoo.
Siis tottakai tyhmä saa olla..
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu

trollol
Kameleontti

Post by trollol » Fri 17 Feb 2012, 14:04

18v. Pidän itseäni "viihdekäyttäjänä".
Hatsista lähti sitten vähän muihinkin aineisiin. Hatsia tulee polteltua suhtkot usein, muita sitten aina väliin, riippuu saatavuudesta yms tarpeesta.
Sekakäyttäjä oon joo, melkein kaikki menee mikä päähän menee. Paitsi alkoholi.
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta

C0H0

Post by C0H0 » Mon 20 Feb 2012, 23:34

Mietin juuri hieman omaa päihdekäyttöäni kun meni melkein kuukausi päivittäistä tissuttelua ja nyt taas selvinpäin. Tuollaista kausittaista narkkausta siis, että jollain päihteellä vetelee viikon-kuukauden putken jonka jälkeen saa päihtymisestä tarpeekseen ja viettää hyvin mielin selvinpäin kukauden pari jonka jälkeen sit taas jotain päihdettä putkeen. Vaikka tätä on kyllä itelle ollut vaikea myöntää, niin näin näyttäs menneen monen vuoden ajan. Työpaikat ovat aina olleet määräaikasia niin ei ole töissäkäyntiä häirinnyt kovinkaan paljoa. Kun rahat loppuu niin tulee haettua taas määräaikasia hommia. Sit näillä selvillä putkilla kuntoilen, meditoin ja vedän psyykkisesti ja fyysisesti itteni hyvään kuntoon, mut päihdeputkilla tulee taas vedettyä ittensä huonompaan kuntoon. :doh:

Kosmonautti
Psykonautti

Post by Kosmonautti » Sat 25 Feb 2012, 02:52

23 sekakäyttäjä. Käyn töissä.
Rankkaa pirin vetämistä takana, meinas käsi lähtee ku pimees autos otin klikin niin oli röökiä pohjalla, meni suoni mustaksi jonku kk ajaksi niin loppu rännäillyt kokonaan. Tahdonlujuuttakin löytyy ku motivaatiota on, 10vuotta poltin röökiä ja nyt 1,5v ilman

Savu, mdma,piri, subu, rauhottavat, alkoholi, rc, psykedeelit, lakka, yms.

Nykyään olen käyttöä vähentäny ettei ole elämän pääsisältö.

Olen vähän räp henkinen, hippi, pyörittelen diaboloa kesäisin. Ajelen moottoripyörällä. ¨

Oon aika rento, hoidan säädöt niinku sovitaan enkä rottaille.
Lopettanu rötöstelyti, mitä nyt joskus vähän graffitteja käyn tekee.
Mut ei enää murtoja tai autoja ota. tai muita hämärähommia harrasta.
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 26 Feb 2012, 03:04

Elämäntapa-taiteilija, sekakäyttäjä, Opiskelijja!

8v bentsoja.. xanorii 17veenä, -fail-,
Kerran muistan päässeeni irti koukusta.
ehkä vielä joskus lopetan.

Opiaatteit opin jo samoihin aikoihin.
Helvetillinen riesa..
ollut jo samoja vuosilukuja enemmän tai vähemmän päivittäistä.
Sitten tuli katukauppa ja Drgzit.. niihin sit narahdin.
Nyt vihdoin päättänyt kohdata sen daemonin ja giljotiinilla katkasta fukin kierre.
Se on joko tai.. mut ehkä ei.--. ei.

Ekan dexamfe respan sain add:n 3v. kupperisperin.
Alan oppia pikkuhiljaa.. vähemmän onkin enemmän.

Noiden lisäks.. noh.. tuskin lienee ajanhuakkausta luetella kaikkia mieleenmahtuvia douppeja..
Sekä tsaikedeeleja.. ja joskus ihan rehellisiä psykedeelejä.
Tsaikedeelei jää joskus naattimaan vähän turhan pitkii kuurei. ja kaikenmoinen ihme spontaani happoilu.
Välillä melkeen osa koko sekakäyttö-siccii meininkii.

Mut kyl mä tiiän mitä mä vedän;-

Ihan skarppi jäbä kumminkin... Elän ainakin käsityksessä.
Elämäs on muutakin kun päästä sekavuustiloihin. Mut ehk vähän turhan usein..
Oikeestaan skarpimpi kuin vuosiin.

Alkanu innostuun taas mitä elämällä on annettavaa,,, ku oikeesti.. elämä on elämää varten annettu.

Kiinnostunu taas asioist.

Kyl tää tästä.

http://soundcloud.com/freakdance-record ... at-pyhimys
Keep it unreal.

placebo
Kameleontti

Post by placebo » Sun 26 Feb 2012, 14:44

Tällä hetkellä vielä 19-vuotias nuorimies pikkukaupungista. Viime aikoina ei ole tullut käytettyä oikeen mitään muuta kuin kannabista ja joskus harvoin alkoholia :) Kun rekkasin tänne foorumille kiinnosti niin hirveästi kokeilla kaikkea. Bentsot,psykedeelit,essot yms. tuli siinä läpikäytyä. Psykeistä tykkään ja pilvestä tietty <3 Olen kai jonkinlainen hippi, en kuitenkaan koe tarpeelliseksi lokeroida itseäni mihinkään lokeroon. Luon oman lokeroni. Olen lähes varma, että tavoitteisiini pääsyä ei voi estää..en ole siis ylimielinen olen vain realisti :)
Periaatteet perustana, totuus selustana.

Feya
OD

Post by Feya » Wed 29 Feb 2012, 05:22

Mielenterveysongelmainen, videopeliaddiktoitunut tietokonenörtti. Dissohuora, deelihippi, sekakäyttäjä takkutukka.

Cannabist
Psykonautti

Post by Cannabist » Wed 29 Feb 2012, 08:08

25v. hampuusi, ehkä vähä hippi, ex-alkkis, työtön, suurimmaks osaks itsenäisesti vähän sitä sun tätä opiskeleva maailmanparantaja.
Duuniin menin 15 vuotiaana, sit rupes alko maistuu päivittäin ja työt jäi vissii 19-20 vuotiaana, tai jossai siin paikkeilla..
Amiksest on kuskin paperit, etälukio suunnitelmis täs lähiaikoina.
Laitokset ahdistanu aina, armeija ja sen jälkee sivari molemmat jäi lyhyeen, sit sumplin vapautuksen.
Viime vuon koukahdin aika salakavalasti opioideihin ja bentsoihin, onneks loppu lyhyeen, savut, bisse ja sienet jeesas.. Ja olosuhteet..
Jos pitäis valita hitaat tai nopeet, ni hitaat.
Psyket kiinnosti jo teininä, et oikeestaan hakeuduin niitten pariin, enkä sillee ajautunu.
Nykyään enemmän selvänä ku kuoseis, enkä oikeestaan laske savuja kuositteluks, paitsi kaakao ja syötävät..
Sossun masseil ollu jo pidempään, vaik ois mahis sairaseläkkeeseen..
Meditoin aika paljon ja touhuun kaikkee jännää ja luen.
Oon kuulemma outo, ujo ja symppis. Sillon tällön kaikkee muuta ku ujo..
Kuvanveistäjä, aines: puu. Yleensä piirrän luonnokset, joskus ne tulee intuitiivisesti, haluu ulos puusta. Joskus piirtelin kyl enemmänki, lyijärillä.

Mitähä muuta, ei tuu mitään taas mieleen..

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Wed 29 Feb 2012, 14:00

Ainakin tällänen pieni hassunnäkönen tyyppi.. Semisti hipahtava,kaikkiruokainen ujo tyttö.
En mä oikeesti oo ujo,oon vaa aika varautunut. Vai miten sen sanoisi...

Mulla on söpö pupu. Ja ihana poikaystävä. Diggaan luonnosta,eläimistä,hörhöilystä,höpöttämisestä,eri tajunnantasoista...
Kaikkiruokainen ainakin päihteiden suhteen. Hitaat,psykedeelit,dissot & kannabis nappaa. Nopeet vähemmän.
Joskus mulla on mennyt suhteellisen lujaakin nuiden kans,jos niin voi sanoa. Tai siis,ne on aiheuttanut mulle ongelmia.
Nykyään tulee vain silloin tällöin nautittua. Oon avoin aina uusille kokemuksille.

Möllöttäminen on mun juttu ja kamppailen just ajatuksen kans että pitäis mennä kouluun tai tehdä jotain aktiivista.
Joku vois sanoa että mä oon laiska,mut mä oon helposti passivoituva ja pelokas ihminen.
Ei houkuta ajatus oravanpyörässä juoksemisesta. Mut kyl kun mä saan jostain tekemisest kiinni kunnolla,
hoidan sen loppuun asti. Viimevuodet on verottanut aika paljon tota jaksamista.

Jotkut haukkuu mua luovaks ja taiteelliseks. Emmä oikeestaa oo.. Tai tykkään kyl piirtää ja maalaa..
Mut nyt ei oo tullu harrastettua jostain syystä.... :(

Mä oon psyykkisest joskus epävakaa ja neuroottinen mut eipä se oo juurikaan haitannut. Kun muhun tutustuu oon ihan kiva...... :mrgreen:
Tai siis,ensivaikutelmist must kelais et oon vaa hiljainen hyyppä,mut sitku uskallan,mä puhun ja puhun.

Mä tykkään meikkaa,laittautuu ja pukeutuu... :right: miinustetaan tuo siitä hipahtavuudesta..

Eli jOuuuu oon sympaattinen hörhö. 8) Mä diggaan ihan sikana ihmisist joiden kaa hengaan ja tykkään tutustua ihmisiin,
vaikka se aiheuttaa aluksi vaikeuksia. Mielenkiintoa ja energiaa riittää..

Oon aika pöhkö ja ootan kesää et pääsee metsiin kuljeksimaan ja puistoihin kaljottelemaan.

Wheeeee... ^__^ Nnii..! Ja oon erittäin perso makealle.. Pitää olla melkein jokapäivä jotain hyvää... :P

Tällänen mä,vieläpä tiivistettynä.
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti » Wed 29 Feb 2012, 17:03

Cannabist wrote:Sossun masseil ollu jo pidempään, vaik ois mahis sairaseläkkeeseen..
Kantsii se sairaseläke hankkia, jos on mahikset siihen: paremmat massit. Nimim. kuntoutustuella. :P
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.

PeppeHalti
Lepakko

Post by PeppeHalti » Fri 02 Mar 2012, 16:59

Mä olen hampuusi. Ganjaa ja lisää ganjaa. Joskus psykedeelejä harvoin. Ei mitään epämääräisiä pulvereita tai nappuloita ollenkaan, ne on nuorisolle sopivia hommia, ei tällainen vanha setä enää jaksa.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Thu 22 Mar 2012, 05:58

Olen reilu parikymppinen opiskelija joka on asunut vähän joka puolella maailmaa ja etsii omaa polkuaan. Pidän filosofiasta, aktivismista, itsetutkiskelusta, hedonismista, musiikista, tanssimisesta, ja rakkauden jakamisesta toinen toiselleen.

Olen melkoinen sekakäyttäjä. Pari-kolme vuotta sitten minulla oli hirveä pakko-kokeilla-kaikkea ja kokea joka ikinen mahdollinen tajunnantila -vaihe; koin itsteni kunnon psykonautiksi. Nykyään olen sitä mieltä, että suurin osa (nykyisin tiedossa olevista päihteistä) on koettu, ja suurinta osaa en välttämättä ota uudestaan, edes ilmaiseksi, tai en ainakaan maksa.

Tupakkaa poltan silloin tällöin hermostuneisuussyistä, esim. luentojen tauoilla tai ennen tärkeitä tapaamisia, kun en viitsi jointtiakaan sihauttaa. Myös humalassa ja tiettyjen aineiden - eritoten stimulanttien ja esim. LSD:n kanssa - pidän tupakanpoltosta aika paljon.
Alkoholia juon lähinnä sosiaalisissa tilanteissa, mutten silloinkaan enää juuri suuria määriä - pidän itseäni vähän känniääliönä, ja vaikka kavereiden mukaan en sitä ole, on krapula ja morkkis jo pienestä soosista yleensä hirveä. Juon monesti kotona iltaisin bissen tai pari, tai sitten otan paukun jotain kalliimpaa viinaa - ostelen nykyään laadukkaampia mallasviskejä, vodkia, yms. jotka sitten kestävätkin yleensä hyllyssä monta kuukautta, kun erikoistilanteissa aina korkkaa. Mikseriksi löytyy yleensä jotain halpisginiä, vodkaa, blenderiviskejä yms.

Kannabista poltan aika lailla päivittäin, useita kertoja. Harvoin poltan ennen esim. koulua (ellei luento ole iltapäivällä ja satun heräämään aamukahdeksalta), mutta muuten pajaria palaa pitkin iltaa, vaikka varsinaisia unisavuja tipautuskeinona olen yrittänyt välttää. Hatsi on omiaan myös vähentämään laskujen ja krapulan vaikutuksia (masennus, hedari, nausea, unettomuus, ruokahaluttomuus). Kombotan kannabista myös aika lailla minkä tahansa muun aineen kanssa; se yleensä tuo kivan lisän, ja vähentää mahdollista nauseaa/lihasjäykkyyttä joita monet aineet tuottavat. Deelitripin alkupuolella en tykkää polttaa kovin paljoa, tosin, koska se tuntuu lisäävän "luuppivaikutusta" eikä trippi oikein pääse eteenpäin.

Psykedeelejä käytän todella mieluusti, välillä ehkä turhan tiuhaan. Ehdoton suosikki on DMT, jota poltan aina, kun tarjotaan, ellei n. 20min sisällä ole aivan kiireellistä menoa, taikka muuten satu olemaan esim. psyykkisesti todella valmistautumaton olo. LSD:stä pidän myös älyttömästi, joskaan en aina nykyään jaksa tai ehdi olla tripillä kahtatoista tuntia. Sienet ovat loistavia, mutta aiheuttavat valitettavasti minussa melko paljon nauseaa. Kombona LSD:n kanssa mitä parhain, kunhan jompaakumpaa on selvästi suhteessa enemmän - muuten ainakin minulla ne "kamppailevat". Käyttäisin mielelläni psykedeelejä noin 4-8 kertaa vuodessa, ellei DMT:tä lasketa, mutta joskus tulee vuosi ilman käyttöä, joskus taas tulee käytettyä kolme kertaa kuussa. Pidän isoista, egokuolemadoseista, ellen ole tripsitterinä muille, lähdössä ihmisten ilmoille taikka bileisiin. LSD:tä pidän ehkäpä parhaana bilehuumeena.

Stimulantteja käytän nykyään melko paljon, mutta oikeastaan yksinomaan amfetamiinia. Käytän sitä lisäämään energiatasojani että voin esim. bilettää tai valvoa yön päntäten; korjaamaan unirtymiä, jotta voin pysyä päivän hereillä valvotun yön jälkeen päästäkseni illalla uneen; parantaakseni keskittymiskykyä esim. lukemiseen jos on muuten utuinen olo; seksuaalisen suorituskykyni ja nautintoni lisäämiseen; sekä dopingiin liikuntasuorituksissa (esim. tavaroiden muutto, pitkät kävely/pyöräilymatkat eritoten kantamusten kanssa) - joskaan ei raskaissa, tiedän vaarat. MDMA, jos se nyt voidaan stimulantiksi laskea - tai sanotaan sitten empagoteeni - on mielestäni oivallinen huume, mutta yksistään melko tylsä. Väkinäinen euforia, jota seuraa meikälisellä yleensä melkoiset laskut. Pidän enemmän kombona esim. psykedeelin tai amfetamiinin kanssa.
2C-B, 2C-E ja 2C-I olivat kaikki minulle melkoisia pettymyksiä, joskin 2C-B LSD:n kanssa kombotettuna oli kokeilun arvoinen. DOx ja Bromo-DragonFLY:sta en ole pitänyt pätkääkään - liian likaisen oloisia minulle.

Opiaatteja käytän hyvin harvoin. Pidän niistä todella paljon, mutta onneksi saan niitä käsiini suht. harvoin. Kokemukset vahvojen jarrujen kanssa ovat jääneet pariin oksikodonikertaan, morfiiniin (ainoa kerta, kun olen ottanut jotain IV) sekä pariin opateepannulliseen. Tramadolista pidän, kodeiini on melko tylsä. Oksikodoni on tähän asti ollut suosikki, mutta morfiinia pitäisi kokeilla isommalla annostuksella. Käytän opiaatteja joskus kivunlievitykseen, jos minulla sattuu niitä olemaan - harvoin on varastossa muuta kuin muutama tramadoli, mutta iso haaveri jos sattuu niin yleensä reseptin saa myös - ja cannabis indica sattuu myös tehostamaan kivunlievitystä.

Bentsodiatsepiineja syön vähän joka tavalla. Syön niitä silloin tällöin - mm. nyt - ahdistukseen, paniikkihäiriöön sekä unettomuteen, lääkärin määräyksestä. Yli kymmentä on taidettu määrätä neljässä eri maassa. Syön niitä myös laskuihin, trippien lopettamiseen tai rentouttamiseen, tipauttamiseen, krapuloihin, sekä yleiseen vitutukseen. Kombotan niitä usein myös pieniniä määrinä esim. opiaattien kanssa. Olen bentsoille aika perso; en syö hirveitä määriä kerralla, mutta suuretkin purkit katoavat tosi nopsaan kun pikkuhiljaa aina mennään ottamaan "pari lisää kun ei oikein futaa".

Käytän siis päivittäin kannabista, lähes päivittäin alkoholia, joskus päivittäin bentsodiatsepiineja, melko usein stimulantteja, silloin tällöin psykedeelejä ja harvoin opiaatteja. Dissoista en pidä.

Zubs
Lepakko

Post by Zubs » Mon 02 Apr 2012, 21:13

Olen 19 vuotias tietotekniikan opiskelija.

Hatsia olen polttanut 3 vuotta, ensin kerran 2 viikossa. Nykyään lähes joka päivä.

Kerran olen kokeillut sieniä ja 2 kertaa 2C-B, toinen kerta linnanmäellä.

Olen käyttänyt metyylifenidaattia vielä vuosi sitten noin kerran 2 viikossa.

Kodeiinia olen käyttänyt 2 vuotta. Ennen about kerran viikossa, nykyään ehkä kerran kuukaudessa.
Subuakin olen käyttänyt 1½ vuotta parin päivän putken välillä. Nyt en ole käyttänyt subut 2½ kuukauteen enkä enää koskaan aio käyttää.

Hatsi on ehdottomasti suosikki, tuo sen normin chillin olon. Saa hommiakin tehtyä. Nyt on polttanut paukut ja nauttinut 210 mg kodeiinia. Just hyvä kombo! Vois kohta polttaa lisää.

Hyvää illanjatkoa kaikille! 8) :) :D :D :D :) 8)

Madmike
Lepakko

Post by Madmike » Sun 08 Apr 2012, 19:31

Olen utelias ihminen ja tykkään kokeilla erilaisia juttuja. Olen sen verran peloton, että en pelkää , vaikka monista aineista on sanottu pahaa. Niitä voi käyttää jos on varovainen.
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Mon 09 Apr 2012, 17:10

tRip on fiksattu hahmo, jonka tekstit ovat suureltaosin höpöhöpöö, mutta ne voi myös ottaa osin totena, osin välttämättä ihanihan tosissaan.. Osaltaan fiktaamatonta läppää.

;-)>~

Semisti sekakäyttöön taipuvainen, ja ylpeä tästä statuksesta.
Keep it unreal.

Trapped
Psykonautti

Post by Trapped » Fri 11 Oct 2019, 03:08

En pysty täs olotilas ees kertoo, muutaku addiktoituu kaikkeen... ja paskin päihde on alkoholi.
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.