Dopingin käyttö

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Kottonmouth

Re: Dopingin käyttö

Post by Kottonmouth » Thu 28 Feb 2013, 15:19

Moni on kyllä vetänyt juurikin Winsua ilman palauttavia ilman ongelmia. Tuskin pitäisi tulla mitään häikkää jos nyt ei kauhean pitkää kuuria kisko.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Thu 28 Feb 2013, 18:58

Kottonmouth wrote:Moni on kyllä vetänyt juurikin Winsua ilman palauttavia ilman ongelmia. Tuskin pitäisi tulla mitään häikkää jos nyt ei kauhean pitkää kuuria kisko.
Mulla pitäis olla muistaakseni 3-4 vk kuuri 30mg dosella.

Maksaa tuossa lähinnä kuumotan, koska tuli nuorempana dokattua aika runsaalla kädellä enkä ole maksa-arvoja testauttanut sen jälkeen.
Vai toimiiko?

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Fri 01 Mar 2013, 03:17

Mun mielestä ihmiset kuumottaa maksaa vähän turhaan. En siis todellakaan vähättele maksan hyvinvoinnin tärkeyttä enkä mitään, mutta onhan se nyt nähty että ellei ole jotain luontaista vikaa maksassa niin hyvää päivää millaisia määriä myrkkyjä se kestää. Ihmiset dokaa 80 vuotta, vetää tulehduskipulääkkeitä ku leipää jne jne.

Winstrolia kärsii vetää aika huoletta viikolle 8 asti ennenkuin tarvitsee kuumotella maksaa.

Hitler
Apteekki

Post by Hitler » Sun 03 Mar 2013, 22:12

Ja maksaa kannattaa olla kuumottamati, koska kuumottaminen kuumottaa maksaa.
pirun hyvä nuolla kuorena

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Wed 22 May 2013, 03:52

Eri substanssien keräilijän paheeni nousi jälleen kerran esiin ja nyt löytyy d-bolia, clemppuja, andropeniä (susta) sekä nuo yllämainitut Strombafortit. Nyt vielä ne palauttavat niin voi aloittaa syksyksi kuurin! dianabolin ja strombafortin yhteiskäytöstä en kuitenkaan vielä mene takuuseen, sillä kuten edellisistä viesteistä huomaa, välitän maksastani.
Vai toimiiko?

Personaes
OD

Post by Personaes » Sat 06 Jul 2013, 11:36

Sanokaas te doping kurut, että pitääkö paikkansa, että pitää olla vuosien säännöllinen sali-harrastus taustalla, että voi alkaa käyttämään doping-aineita?

Itse en juurikaan salilla käy(vaikka toisinaan on jaksoja, joissa käyn 2-3kk ajan), pääasiassa harrastan kuitenkin kamppailulajeja, lähinnä thai-nyrkkeilyä. Sen lisäksi harrastan hölkkäämistä, pyöräilyä ja laskettelua. Tällaisella taustalla ei tule kysymykseenkään? Pitäisi käydä salilla ensin säännöllisesti pari vuotta?

No. Sanotaan että olisin nyt käynyt tähän päälle sen 2v salilla. Mitä doping ainetta suosittelisitte ensikertalaiselle seuraavanlaiseen tavoitteeseen(vaiko yhtään mitään)? En halua mitään valtavia lihaksia, haluan vaan mahdollisimman timmin kehon, hoikan/timmin juoksijan vartalon. Vähän kuin tässä liittämässäni kuvassa. Ja joo, juoksemallahan sen juoksijan vartalon saa, mutta onko keinoja nopeuttaa esim. vatsalihasten kasvamista / tehostaa rasvan/nesteen/whatever poistumista kehosta, niin että on mahdollisimman tiukat lihakset ja timmi keho?
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

rlsmooth
Apteekki

Post by rlsmooth » Sat 06 Jul 2013, 15:44

Kuvanlaisen perus kynäniskan vartalon saa kyl helposti ilman dopingii. Tossahan ei oo kovinkaa kummosta lihasmassaa, perus alhaset rasvat vaan. Eli a)syöt tarpeeks paljon ja bodaat et saat massaa(eli vatsalihastenkin pitää olla isoja ja vahvoja, et ne näkyy) ja sit diettailet vaan tyyliin -500kcal kunnes näkyy. pakkotoisto.com tarkempaa ohjetta, tollanen on melko helposti saavutettavissa.

Personaes
OD

Post by Personaes » Sat 06 Jul 2013, 20:48

Itse diggaan juuri ylemmän viestin kuvanlaista timmiä juoksijanvartaloa. Hauikset saisi olla vielä hivenen pienemmät. :up:

On ehkä väärä topic sanoa, mutta en itse ottais mistään hinnasta mitään super-lihaksikasta vartaloa. Tyyliin(kuva). Toki riippuu muutenkin ulkonäöstä/vartalosta millainen sopii ja makuasioita nämä kuitenkin.

Kynäniska4evah and proud!

Edit. Suttasin kuvan, ettei tule turpiin joskus vielä(suomalainen tyyppi).
Last edited by Personaes on Sun 07 Jul 2013, 11:14, edited 1 time in total.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

juss111
Lepakko

Post by juss111 » Sun 07 Jul 2013, 00:11

pari kaveria on yllä olevan kuvan näkösiä ja voi kyllä sanoa että ei niillä järki nykyään hirveen lujaa juokse. toinen ei voi ottaa alkoholia nykyään ollenkaan tai tulee täys flippaaminen ja siinä saa ollakki useempi partio paikalla rauhottelee kaveria. siihen ei auta ees kavereiden mennä lässyttää ku päässä pimenee niin pahasti että vetää kaikkia turpaan oli tuttuja tai tuntemattomia. tosi tervettä. selvinpäin kyllä pirun mukava. suomen fitness piireissäki kohtalaisen tunnettu kaveri. onneks ymmärsi lopettaa juomisen kokonaan.

Velho
LD50

Post by Velho » Mon 19 Aug 2013, 13:55

Itse olen saanut ylä-aste ikäisenä laillisesti testosteroni piikkejä viikottain. Ja nyt sen jälkeen kerran ottanut testosteronia IM :roll: ei ollut mun juttu, tuli vain vihaseksi.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Don't drink and drive

Take LSD and teleport

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Sat 31 Aug 2013, 09:58

En halua mitään valtavia lihaksia...
Ei niitä valtavia lihaksia tule kenellekään silleen "ei vittu, hups, kasvoipas muuten järkyttävät lihakset.!". Olipa kemiallinen valmennus missä kuosissa tahansa nin silti se vaatii työtä aivan saatanasti.

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Sun 15 Sep 2013, 21:23

Onhan tota rojuu tullu joskus lykittyy. Sustat, Decat, ryssät, thaikut, wintikat, testo.propiot ... yms. shitit ...
Vähän on/off, sillon tällön vetäny (noin kerran vuodessa). Aika snadin kuurin yleensä. Ei mitään hevosannoksia. Sillee et pysyy mieli virkeenä ja paikat jämäkämmässä kunnossa. Mitään raivareita en ole noista ikinä saanu, saatikaan yleensä raivareita saa. Näin lepposalle jäbälle täytyy tulla mekonen tilanne päälle ennenku lyö raivaria.
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.

boost
Lepakko

Post by boost » Wed 20 Nov 2013, 11:05

Juu....miettinyt, että voisi jonkinlaisen pro hormoni kuurin vetää jossain vaiheessa. Pitää kyllä lukea ja oppia tästä aiheesta enemmän ensin, että mikään ei sitten mene vituilleen.
Vai olisikohan kannattavaa venata vielä 2-3 vuotta, kun olen vasta 19-vuotias? :)

Skilla
Lepakko

Post by Skilla » Wed 20 Nov 2013, 13:25

oon jo pitkään miettinyt että pystyykö esim. kasvuhormonilla kasvattamaan hapenottokykyä ja verisuonia? etenkin periferiaa ajattelin. roinaa käyttäneiltä kavereilta kysellyt, niin kyllä he sanovat että esim hgh kuurilla muutaman päivän jälkeen lenkillä käydessä ei enää hengästy normaalisti. siinä olis syy miks voisin tulevaisuudessa kuurin vetästä. kertokaa viisaat :P

boost
Lepakko

Post by boost » Wed 20 Nov 2013, 21:23

Skilla wrote:oon jo pitkään miettinyt että pystyykö esim. kasvuhormonilla kasvattamaan hapenottokykyä ja verisuonia? etenkin periferiaa ajattelin. roinaa käyttäneiltä kavereilta kysellyt, niin kyllä he sanovat että esim hgh kuurilla muutaman päivän jälkeen lenkillä käydessä ei enää hengästy normaalisti. siinä olis syy miks voisin tulevaisuudessa kuurin vetästä. kertokaa viisaat :P
No siis....eikös nää kasvuhormonit, dopingit yms laajenna verisuonia, eli eikös niiden luonnollisesti sitten pitäisi lisätä hapenottokykyä?

just1fix
Lepakko

Post by just1fix » Sat 05 Sep 2015, 00:11

Pahoittelen tyhmästä kysymyksestä mutta jos kärsii c-hepatiitista nii varmaanki paremi pysyä kaukana tälläsistä hommista? :doh:

varjo
Psykonautti

Post by varjo » Sat 19 Sep 2015, 12:54

Vaikka mulla ei oo kokemusta kuin epistanesta niin piri ja anabolisten aineiden yhdistäminen on tuonut ehdottomasti miellyttävimmän olon tähän mennessä, hyödyistä puhumattakaan. :P
Turhaa pelleilyä ja sen välttelyä vuodesta toiseen.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Thu 14 Jul 2016, 07:20

Onkos kellään kokemusta tälläisestä suht uudesta valmistajasta kuin Syntholan? Hinta/laatu- suhde on ainakin kohdillaan. Tosin melko vähän kokemusperäistä tietoa löytyy googlettamalla. No anyway, hommasin eräältä jäbältä Sustalan (perus susta) sekä Decalan + Tamoxifen PCT:tä varten. Ehkä vielä hösselit mukaan jossain vaiheessa jos tuntuu ettei oma testo-tuotanto tahdo käynnistyä tarpeeksi nopeasti.
Vai toimiiko?

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Wed 05 Jun 2019, 05:34

Vedän itse 1 kk "kuurin" x 3 vuodessa Sustanon250, ja Testosterone Enantaattia. Siis jompaa kumpaa.
Tulokset ovat aivan järjettömän paljon paremmat, kunhan samalla syö oikein ja käy siellä salilla.
Lisäksi on lääkityksenäni myös efedriini 2 x 25mg/pvä pitämään vireystilaa yllä (lihassairaus).
Mulla mitattiin vapaan teston arvot ja pitempiaikaisen teston arvot, molemmat olivat TODELLA matalalla
ja lääkäri olisi aloittanut minulle testosteronilääkityksen, mutta ehdin tilata jo Sustaa niin lekuri löi homman jäihin.
kun seuraavissa labroissa (en tiennyt että ottaa vielä toiset kokeet),olin ehtinyt tuikata ekan millin perselihakseen,
ja arvot oli ihan katossa. Tietenkin pitää ottaa KUNNON PCT (post cycle therapy) tuote kuurin jälkeen.
Eli yleensä otan 6-bromoa tai arimistanea kuurin jälkeen, jotta estrogeenit eivät nouse.

Sen jälkeen pidän noin 2-3kk taukoa, ja aloitan uudelleen, JOS salilla ravaaminen vielä kiinnostaa.
Niin, ja IKINÄ en ole hermoillut kuurilla. Mun persoona onkin melko leppoisa muutenkin...
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.