Mistä parhaat euforiat?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Asystole
Lepakko

Re: Mistä parhaat euforiat?

Post by Asystole » Sun 03 Jul 2016, 21:16

Opatee lyricalla buustattuna ja tramadolilla maustettuna tahi sitten kodeiini-tatti-kombo.

Nopeista en euforiaa saa, ja monen kehumasta mämmistä on kokemusta vasta niin pienillä annoksilla etten saanut siitä irti juuri mitään.

Oikeesti haluisin kyllä saada parhaat euforiat ihan jostain muusta kuin huumeista. Ja oon saanutkin. Joku mieletön yhdessä onnistumisen fiilis, noin niinku esmes. Huippuu!
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not. - Kurt Cobain

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Mon 21 Nov 2016, 20:44

Kun mä kelaan hetkiä jolloin oon kokenu euforiaa, niinku ihan muksusta lähtien. Niin kauas ku pystyn muistamaan. (Tosi kauas.) Aina siihen on liittynyt musiikki. Tai oikeestaan äänet. Luonnon äänet, soittimien äänet. Harmoniat. Rytmit. Hiljaisuus. (Enpä muuten taida koskaan kokea enään täydellistä hiljaisuutta, koska tinnitus. Korvatulpat on aika pop.)

Huh.

Mitä tahansa ainetta ollutkaan verenkierrossa niin aina se musiikki on se juttu ollut. Ja tulee varmaan olemaan. Ei oo musiikin voittanutta.

Nyt oikeestaan ku rupee kelaa niin jotkuu esso/mdma-kokemukset jopa musiikin kanssa ovat olleet mulla ihan naurettavan euforia-köyhiä tapauksia. Sellasta väkinäistä ähinäeuforiaa ja hikeä. Jesh.. :D

Ilman tajusteita se fiilis on ehkä puhtain. Ja digaan tajusteista jotka ei häiritse niinkään sitä puhtauden tunnetta.
Life = The Trip

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Sat 17 Dec 2016, 01:44

Suboxoneprinssi wrote:Vahvimmat tuli koksusta ja herskasta räpylään (erikseen siis, ei speedballii), mut paras, tai parhaat, on tullu LSD:stä. On ollut tripin lakipiste, ja sitten jotenkin visuaalit, omat ajatukset, sillä hetkellä soiva ihan vitun tykki musa, tai joku muu yhdistelmä sekä sisäisiä että ulkoisia aistimuksia tuovat aivan uskomattoman rakkauden- ja kauneudentunteen. Rännäämäl noit kovii tuli sellanen olo et "huhhuh ku euforisoi, taitaa olla hyväolonuppi väännetty kaakkoon" - et vähän merkityksettömält, tyyliin "no näinhän tästä just pitäs tapahtuu". Hapois se on ollu aina kunnon liikuttava Heureka! -hetki.
Pakko lisää et yks ylivoimasesti euforisimmista huumeista mitä oon tyypannu oli mephedrone joskus 2009-2010 aikoihin kai. Mahastakin mä sain siitä ihan vitun hullut nousut, humis vaan päässä. Ihan ku ois ollu joku järkyttävä niitti jossa MDMA:ta ja metamfetamiinia/kokaiinia. Vittu et se oli hyvää shittiä. Tuntu vaan aika toksiselta.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sat 17 Dec 2016, 10:56

Suboxoneprinssi wrote:
Suboxoneprinssi wrote:Vahvimmat tuli koksusta ja herskasta räpylään (erikseen siis, ei speedballii), mut paras, tai parhaat, on tullu LSD:stä. On ollut tripin lakipiste, ja sitten jotenkin visuaalit, omat ajatukset, sillä hetkellä soiva ihan vitun tykki musa, tai joku muu yhdistelmä sekä sisäisiä että ulkoisia aistimuksia tuovat aivan uskomattoman rakkauden- ja kauneudentunteen. Rännäämäl noit kovii tuli sellanen olo et "huhhuh ku euforisoi, taitaa olla hyväolonuppi väännetty kaakkoon" - et vähän merkityksettömält, tyyliin "no näinhän tästä just pitäs tapahtuu". Hapois se on ollu aina kunnon liikuttava Heureka! -hetki.
Pakko lisää et yks ylivoimasesti euforisimmista huumeista mitä oon tyypannu oli mephedrone joskus 2009-2010 aikoihin kai. Mahastakin mä sain siitä ihan vitun hullut nousut, humis vaan päässä. Ihan ku ois ollu joku järkyttävä niitti jossa MDMA:ta ja metamfetamiinia/kokaiinia. Vittu et se oli hyvää shittiä. Tuntu vaan aika toksiselta.
SAMAA MIELTÄ MUUTEN! UNOHDIN AIVAN! SIIS SE KIINA MEPHEDRONE MIKÄ HAISI JEESUSSTEIPINLIIMAPINNALE! SE OLI JUST NIINKU KOKSU, MDMA, METAMFETAMIINI SEKOITETTUNA POTENSSII 10 <3
EDITT: JOO JA TOKSISTA INDEED. polvet meni violeteiksi siit :D
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

aghoriyogini
Tuppisuu

Post by aghoriyogini » Mon 30 Jan 2017, 20:45

Anaaliorgasmi... on mennyt vintti pimeäksi monta kertaa kesken moisen.

Mutta kehon ulkopuolelta tulevista kemikaaleista, dihydrokodeiini. Harvinaista herkkua Suomessa (Enkuissa reseptivapaata) mutta kun tätä just sopiva määrä normikodeiinin kanssa silloin kun on malttanut odottaa että tolet vähän laskevat... :love: ja ehkä jos on aamulla ottanut bentsoa ja sit illalla tämä yhdistelmä niin ai että. :love: Kyllä siinä on rakkauseuforiat ja ihan spirituaaliset autuudet kehissä. Krishna tulee kylään ja lemmiskelee. (Enkä oo edes ko. kultin fani, mutta aika bhaktityylistä ekstaasia on hommat). Viitteen ymmärtävät ehkä vain harvat mutta hurmos on tosi.

Jostain syystä toi on mulla (kuten normikodeiinikin) toiminut parhaiten illalla just nukkumaanmenoaikaan. Mä en tiedä johtuuko mm. siitä että ihmisen metabolia on yllättävän vilkasta iltaisin ja että toimiiko just silloin noi maksaentsyymit paremmin. Tiedä häntä. Ainoa harmi on tietty sit se että unitunteja menee "hukkaan" mutta onko ne sitten niin hukkaan heitettyjä kun puoliunessa vain hymyilee ja hiplailee omia käsivarsiaan täydessä pumpulipilvessä. :mrgreen:

Velho
OD

Post by Velho » Tue 09 May 2017, 19:58

4-FA+MDAI vetu kyl hyvät pisteet joku 130mg 4-FA ja 100mg MDAI . :love:
Heroiini on kanssa antanut kovat euforiat
Midatsolaamista kun kobottaa
MDMA
Ja erinäisistä comboista saanut parhaimpia

Ja oha näitä mutta tossa nyt mitä jääny mieleen
Last edited by Velho on Sun 14 May 2017, 12:20, edited 1 time in total.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Valosini
Psykonautti

Post by Valosini » Sun 14 May 2017, 00:40

Tähän mennessä varmaan parhaat euforiat saanut heroiinista. Se oli jotain sanoin kuvaamattoman ihanaa. Jopa pelottavan ihanaa tälläiselle henkilölle, joka on hyvin perso opioideille.. Onneksi ei ole saatavilla niin usein Suomesta. Tosin länsinaapurista sitä kuulemma saa suhteellisen helposti ja vieläpä ihan kelpo laatua.

Tietenkin psykedeeleistä ja MDMA:sta tulee myös aikamoiset euforiat. Sellaiset, että keho tuntuisi sulavan silkasta euforiasta. MDMA:ssa on vaan se miinus, että jälkiolot ovat ainakin minulla usein hyvin ikävät. Sienissä taas negatiivisena puolena on arvaamottomuus, eli aina ei tule niitä hulluja euforia psykedelia viboja. Ensimmäinen MDMA sekä sienikokemus kyllä tulevat jäämään varmasti mieleen koko loppu elämäksi.

soulmate
Lepakko

Post by soulmate » Wed 17 May 2017, 22:28

Ilman tajusteita se fiilis on ehkä puhtain. Ja digaan tajusteista jotka ei häiritse niinkään sitä puhtauden tunnetta.
Mitkä ovat näitä tajusteita?
Last edited by Mushru on Thu 18 May 2017, 00:01, edited 1 time in total.
Reason: Minä korjasin quoten vaan ^-^
Mutta minä olin tulehen tuijottaja
jolle tuli niin tukalasti kuuma.

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Thu 18 May 2017, 11:02

Hyvä kysymys sinänsä. Johon ei kyl löydy mitää suoraa vastausta varmaan. Ainkaan multa. Anybody else? :D

Mut siis. Itteni kohdalla joku kannabis just maltillisilla annoksilla ja oikeella laadulla rupee olee sitä. Sit vaikka joku damiana, tee/kaakao? Ehkä pointti on enemmän siinä, et, käytti mitä tahansa, niin jos välttää sitä suuremman nousun tavottelua niin balanssi ja kirkkaus on paremmin säilytettävissä. Näin mä koen. Kannabiski voi olla aika sumentava tajuste jos sitä käyttää liikaa, kuten suurin osa varmaan tietää.

Ehkä joku piriki voi olla hyödyllistä sopivalla annoksella ja käyttötahdilla. Tai varmasti onkin. Mut mikä se sopiva annos ja käyttötahti on, on jo ihan eri kysymys.

Miten ite koet asian?

Edit. Tietyst psykedeelisillä tajusteilla on kans potentiaalia toimia, niin että niiden käyttö edistää henkistä homeostaasia. Mut ei aina nekään.

Ehkä mun kanta on kehittyny sen verran sun lainaamasta toteamuksestani, että en nää enää et substanssit ois absoluuttisesti jotain tiettyä. Vaan se juju tuntuu olevan meissä itessämme. Mikä on meiän intuitio käyttää niitä tajusteita.
Life = The Trip

substance93
Psykonautti

Post by substance93 » Wed 24 May 2017, 16:31

Ite oon saanu heroiinista IV ehkä ne parhaimmat euforiat. Fyysinen ja psyykkinen kipu lähtee kokonaan, ja nuokkuminen on mukavaa. Opiaatti/opioidinisti kun olen.

Puhtaasta MDMA-kristallista taas vähän erilaisen euforian. Vaikea selittää, mutta onhan se ihana fiilis vedellä sitä rakkaan ihmisen kanssa ja olla vaan lähellä ja puhua ja koskettaa. Ei tuu sellasta samanlaista nuokkumista kuin opiaateista. Aina ollaan puhuttu syvällisiäkin asioita, ja se on hyvin puhdistava kokemus.
~ ja antikristuksii ollaan ihan jokanen ~

welcome to the lonely hearts club

LeFairylette
OD

Post by LeFairylette » Wed 24 May 2017, 16:56

80mg oxy hihaan ja alla oli telari. Henki meinas lähtee mutta oli kyllä hyvä olo.

Oikee dose mämmiä on kyl kans. Sellanen rakkaus vaan täyttää koko ruumiin ja mielen. :love:
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 29 Jun 2017, 12:46

Elämisestä.

Vaik 98% onkin kärsimystä ja kurjuutta, niin niiden vastineeks kyl sit saakin jo upeita tunteita vailla minkäänlsista psyykeeseen vaikuttavaa chemiä..hetkittäin.. hetket joista vois kutsua pyhän käsitteellä, ja pyhittää ne hetket kun tuntee sen pyhän läsnäolon.

Valitettavan harvoin kyl.. mut pyhää pitää olla ja vaslia elämässä.. ja mikään ei vedä vertoja chemittömälle ilon ja oivalluksen tunteelle.

Usei sit luonnos vast tajuaa et oliki onnellinen.

Lohdullisia hetkiä elämässä. Tuntea olevansa onnellinen ja täynnä haaveiden sielullista maisemaa, värittäen toivon unelmiin uskomalla.

Ja kans ku hengittää.. tuntuu hyvältä. Vaan on ja hengittää. Läsnä.

Läsnäolevuus mun vastaus.. et tää hetki on just täydellinen, ja voi olla koskatahansa viimeinen he hengenveto.

Nautin mä.luonnossa elämästä.

:)

Voimakas hyvinvoinnin lähde. Jota samaa alan hengittää sen rytmiä.

Sit kans tietty ystävät. Euforiaystäviä.. ystäväeuforiaa.
Euforiaa ystävistä.
Ystäväni euforia. Mut se ensin antaa kärsiä .. euforia.. ennenku laukee orgastiseen tunteeseen.. mä oon vapaa.. vapaus on asenne elämään. Elämä ohjaa asenteita... euforia on vapautta. Vapaus on elämän vitullinen paradoksi.

Siks luonto ja ystävät. Ja rauhantila. Mielenrauha ilman kipuja.

<3
Keep it unreal.

Hessutico
Psykonautti

Post by Hessutico » Sun 02 Jul 2017, 01:15

Itselläni toimii yksinkertainen kombo, kannabis sekä luonto. Siihen vielä lisää musiikin niin se on tunteista hienoin
Broken body, broken mind, makes a merry cocktail.

Thatspecialsomeone
Psykonautti

Post by Thatspecialsomeone » Thu 31 May 2018, 11:05

1.MDMA
2.MDPV
3.Ayahuasca
4.Oksikodoni
5.Bupre&dormicum kombo

Ei sitä MDMA euforiaa vaan voita mikään. MDPV pääsee lähelle mutta on ihan erillainen olo.
The blue bus is calling us
Driver, where you taking us?