Erikoisia paikkoja missä olet douppannu ja/tai kuositellu?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.

Re: Erikoisia paikkoja missä olet douppannu ja/tai kuositell

Postby Asystole on Thu 12 Jan 2017, 13:39

Koiranäyttelyssä lipittelin pullosta unikkoteetä. Ja olin siis toimihenkilönä ko. näyttelyssä :)
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not. - Kurt Cobain
Asystole
Lepakko

Postby Freshii on Tue 24 Jan 2017, 22:27

Aiemmin jotain tähän vastannutkin, mut muutama viime ajoilta:
-kaupan sovituskoppi (joo ei fiksuin veto)
-über-hienossa ravintolassa (okei vessassa, mut sen verran tiuhaan siellä kävin, että lopputulos oli varsin mielenkiintoinen)
-usein tulee vedettyä autossa ensisijaisesti liikennevaloissa, mut myös ajaessa, ja molemmat on vitun urpoja ja idioottimaisia vaihtoehtoja. Etenkin on jäänyt mieleen pari kertaa, kun on tullut maija liikennevaloissa viereen ja just oon ollut väsäämässä laineja tai just ne kiskaissut.
-oikeustalon ja kyttiksen vessassa
-ulkomailla kadulla (kerran jopa stokiksen ihan ydinkeskustassa kävelykadulla, kun kelasin, ettei tule varmaan tuttuja vastaan)
Freshii
Psykonautti

Postby maskissa on Wed 25 Jan 2017, 13:08

Lapissa roadtrippaillessa joskus päädyin hieman suunnittelemattomasti todella hapoissa johonkin hopeasepän galleriaan kierrokselle. Söin lapun ku ajattelin että nyt on vaan autossa istumista ja maisemien kattelua ja ei tarvi olla ihmisten ilmoilla. Sit tuliki vastaan toi galleria ja kaikki halusi sinne, joutui sinne pyörimään pikkutakki-täti-ihmisten keskelle :D Olin nii henkisesti jotenki valmistautunu siihen et saa olla tosi rauhassa ja pelkästään matkatovereiden seurassa et oli vähän ahdistavaa... mut oli se aika siistin näkönen paikka ihmetellä silti, ei ollu mikään tavan galleria missä siististi lasivitriineissä kaikki vaan koko mesta oli kuin joku taideteos.
Mm. tällasta:
http://1.bp.blogspot.com/-ftKr_72iO3c/U ... c-wall.jpg
maskissa
Psykonautti

Previous

Return to Yleiskeskustelu