The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
renttuni
Apteekki

Re: The DXM topic

Post by renttuni » Tue 06 Oct 2015, 19:02

En mä tienny että piti mennä rattiin. Se tuli vähä niinku pakosta ja semmosilta ihmisiltä jotka ei tiedä mun huumeiden käytöstä. Eikä ne nytkään tajunnu vaikka olin ihan kujalla siinä ratissa. Tai ei ne mua siinä nähny mutta paikanpäällä kuitenki.

Mutta siis joo, oli semmonen kokemus että ei tuu toistumaan.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 06 Oct 2015, 20:38

renttuni wrote:Saatte ihan vapaasti kivittää. Mutta ajoin autoa dexmeissä.
off topik

Ajettiin kaverin kanssa joskus autoa, kun kaveri oli vetänyt mexe vedot...

Huomattiin vasta puolessa välissä matkaa, että vedettiin mexee ja otettiin vedot.
Ihan hyvin ajettiin vielä ei mitään hätää :D

Mut joo kyl kivitystä ansaitaan puolin ja toisin. :roll:
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Fri 09 Oct 2015, 09:37

Dexmi tuntu tekevän aikalailla tota et "Eihän tää toimi, lähenpä kauppaan hakeen bisseä" tai muuta vastaavaa.

Sit tajuaa vasta myöhemmin tajuaa, et kuinka kieroutuneessa mielentilassa sitä todella onkaan.

Varo sitä peikkoa. :D
Life = The Trip

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Mon 12 Oct 2015, 14:02

Joo se oli ihan hurjaa kun auto tuntui menevön hitaasti, ja ei oikein erottanut tiestä tai maisemasta että liikkuuko ne. Ja auton ääntä ei kuullut kun omissa korvissa suhisi ja piippaili muutenkin. Mietin siinä että eräässä mun entisessä autossa ei toiminut nopeusmittari ja sillä olisi ollut ihan mahdoton ajaa dexmeissä. Kun ei ollut tietoa menikö auto neljääkymppiä vai satasta jossei kattonut mittaria. Välillä jopa tuntui etten muista mikä on kaasu ja mikä jarru. Ihan hirveää. Pelkäsin todella että tapan jonkun tai itseni. Ja tuntui siltä että jos aion joskus tappaa itseni, otan dexmiä ja ajan ulos motarilta. Kyllä, olen taipuvainen ahdistukseen ja masennukseen ja mietin joskus itseni tappamista kun on oikein paha päivä. Koska tuolloin minua ei pelottanut, koska tuntui ettei vauhtia ole ollenkaan. Ja en tuntenut ruumistani eli en tiedä olisinko tuntenut kipua tai mitään.

Olen ajanut autoa elämäni aikana pireissä, opiaateissa, rauhoittavissa, kännissä ym. Aina silloin on tuntunut että hallitsen ajoneuvon ja olen järjissäni. Mutta dexmeissä ajo oli jotain ihan hurjaa. Ehkä siksi kun olen ajanut vaikka missä aineissa, kuvittelin että ei se dexmeissä ajokaan nyt niin paha ole. Ja olin siis tosiaan ottanut 1200mg eli ei ihan pienestä annoksesta kyse. Huhheijaa. Luojan kiitos selvisin hengissä, ja ennen kaikkea muutkin ihmiset selvisivät.

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Fri 30 Oct 2015, 10:36

Mitenköhän sopis jos ottas tätä sienien kanssa? Kelasin ottaa noin 2g silokkeja nii olisko joku 600-900 mg miten hyvä idea?
Takana loistava tulevaisuus.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Fri 30 Oct 2015, 11:00

bilehile wrote:Mitenköhän sopis jos ottas tätä sienien kanssa? Kelasin ottaa noin 2g silokkeja nii olisko joku 600-900 mg miten hyvä idea?
Mä otin joskus äsidii ja dexmiä ja aika jännää dissoilua siitä tuli. Enemmän sen tuntuista kuin ois ollut jossain mexe tyylisissä kuoseissa...

Nykyään en kyl jaksais tuollaisest innostua vaan menis sienet sieninä ja dexmin ehkä jättäisin pois :D
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Fri 30 Oct 2015, 12:54

Tai sit tänää dexmi ja huomen sienet! Ja sit sunnuntaina viel jotain, tavote viettää suurin osa viikonlopusta tripillä :o Ihan halloweenin kunniaks, enhän mä muuten tämmösii (emävale!!) :oops:

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Mon 02 Nov 2015, 10:33

Toimi vähän oudosti: heitin D&S naamaan ja aloin laittaa ruokaa => sit purjoon ja kun olin varma et olo on parantunu nii aloin syömään. Puolivälis annosta ihmettelin ku mun juoma näytti muuttuneen kiinteeks ja nakkikastikkeesta alko kuulua pendulumia (oikeesti sitä kuulu kaiuttimista) :shock: Laitoin sen syrjään ja päätin et lähen keittiöön tarkastaan onko loputkin nakkikastikkeet alkaneet soida => nousin pystyyn ja olin ottamas askelta kun huomasin et jos nostan jalkani liian ylös lattiasta nii lähen lentoon enkä välttämättä pysty enää laskeutuun takas maanpinnalle. Pääsin sit keittiöön sellasel moonwalkin tapasel tyylillä ja huomasin että sama homma: pendulum soi. Kelasin et otan sellasta mehua kun oli outo maku suussa, kaadoin sitä lasiin nii se vaikutti ihan siirapilta tms ja maistu tosi pahalle. Sit mä tavallaan luovutin ja moonwalkkasin itteni sängylle makoileen. Ihan jees muttu jotenkin outo fiilis kaikenkaikkiaan :o

Ghostica
Psykonautti

Post by Ghostica » Mon 02 Nov 2015, 11:55

bilehile wrote: ja nakkikastikkeesta alko kuulua pendulumia
Meinasin tukehtua aamupalaani XD Ihan loistava. Harmi ettei omista dexmikokeiluista jäänyt kuin mustaakin mustemmat goottilaiset kirkot hetken leijuvina..
It's always darkest before the dawn

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Mon 09 Nov 2015, 11:50

Seuraaval kerral otan 1500-1800 mg, teoriassa pitäs riittää nelostasolle helposti, saa nähä millasta tulee. Ja syön sillä kertaa (mikäli voin) jotain muuta, en raaski syödä musikaalista ruokaa :shock: Miettikää kuin paha mieli taiteelliselle ruualle tulee jos sen vaan syö kylmästi...

poppers
Psykonautti

Post by poppers » Tue 17 Nov 2015, 19:33

bilehile wrote:nakkikastikkeesta alko kuulua pendulumia
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Nauroin tälle niin paljon!

Mut DXM:n kanssa meillä on pitkä ja hieno historia. :love: Oli mun ensimmäinen huumekokemus. Sillon se oli vaan sitä, et pää oli tosi sekasin, mut pari vuotta sitten aloin nauttia pienempiä annoksia ja saatoin sit viettää viikonkin DXM maailmassa. On tullu vedettyä hurjia annoksia, päästy sellaselle plateaulle, et näkee ja kuulee harhoja. Se oli kyl pelottavaa, mut ku aine alko laskea niin sit vaan nauratti ja oli hullun hauskaa. Sit on vedetty niit pienempiä annoksia myös, ja huomaan kyllä sillon sellasen pienen opparimaisen vivahteen. Tää toimii kyl tosi yllättävästi, joskus isommilla annoksilla ei pääse niin korkealle, kun joskus taas pienemmät saattaa yllättää ja uppoaa kokonaan dissomaailmaan. Pupillien koko on kans tosi jännä, pienillä annoksilla ne on normaalia pienemmät, kun taas isommilla levähtää kunnon lautasiksi. Ainoo ikävä puoli täs on kyllä ihan törkeä kusilukko, saatan viettää monesti tunteja vessassa istuen ja rukoillen, että kusilukkojumala aukasis sen ja täpötäys rakko tyhjenis.

Nään ihan hirveän usein unia, et oon just vetänyt DXM ja sit sekoilen, näkö on tosi outo (sellanen ku dissois nyt on), irtoilen kehosta jnejne.

Viime viikolla nautin tätä refloihin ja taispa tää tosiaan jotenkin auttaa opparitolejen laskussa, koska olin edeltävänä päivänä ottanut subua ja mun tolet on suhteellisen korkeat, mut kahden päivän päästä kun vedin oxyconttia, niin 20mg humahti jo tosi hyvin päähän, mitä en ois uskonutkaan.
tajunta laajenee kunnes se hajoaa

ExtraTerrestrial
Psykonautti

Post by ExtraTerrestrial » Tue 29 Dec 2015, 22:06

Äskettäin meni huiviin 150mg dexmiä erottelemattomana, tarkoituksena testata yliherkkyys aineelle. Tiedän tasan tarkkaan erottelemattoman aineen laksatiiviset vaikutukset, mutten pihikinttuna halunnut vielä erottelutyötä tehdä, jos tuo aine nyt viekin ykkösplateauta korkeampiin sfääreihin. Mikäli yliherkkyyttä ei ilmene, huomenna tarkoitus olisi tehdä erottelu ja testata ainetta isommalla dosella. :up:

Vähän Ressu kiertää vatsassa, mutta minä jos joku olen kärsinyt vatsanväänteistä ja löysästä vatsasta. Sairauden myötä myös muutama paksusuolentähystys ja sitä edeltävä suolentyhjennys takana, joten ei tämä sorbitoliyliannostus ole vielä mitään. :P
Last edited by ExtraTerrestrial on Tue 29 Dec 2015, 23:48, edited 1 time in total.

Huiko
LD50

Post by Huiko » Tue 29 Dec 2015, 22:43

:D Muistakaahan sitten aina, ettei siihen dexmi-kutinaan jeesaa raapiminen. Ainoastaan suihku on jeesannut ja on mutenkin mystinen kokemus kun aistimukset muuntuu. ;)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

ExtraTerrestrial
Psykonautti

Post by ExtraTerrestrial » Tue 29 Dec 2015, 23:39

Mitä nyt noin pari tuntia sitten otin, niin kyllä tämä selkeästi ykkösplateaulta vaikuttaa. Jännän euforinen olo. Koko ajan tosin ollut tunne, että kaikki ei ole normaalisti. Hieman virkeä olo, ja musiikki kuulostaa merkillisellä tavalla paremmalta. Kutinaa on tuntunut vain toisen pottuvarpaan päässä, ja vatsanväänteetkin meni nopeasti ohi eikä vessassa ole tarvinnut käydä. Ehkä sitä huomenna sitten uskaltaa jo kasvattaa dosea. :up:

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Thu 31 Dec 2015, 14:03

Mulla ei ole koskaan aiheuttanut kutinaa, vaikka parhaimmillaan mennyt kerralla kolme 200ml pulloa eroteltuna.
Ajankulkua vääristää jännästi. Välillä tuntuu että on kulunut monta tuntia, mutta sitten huomaa että onkin mennyt vain 10 minuuttia. Myös kieli sammaltaa jos on tarpeeksi päihtynyt ja se on aika ikävää jos pitää esittää skarppia :shock:

Joskus ennen kun en vielä erotellut, puoli pulloa (100ml) ei vielä aiheuttanut vatsanväänteitä. Mutta 200ml aiheutti jo kipuja ja pari kertaa piti käydä vessassa.

ExtraTerrestrial
Psykonautti

Post by ExtraTerrestrial » Tue 05 Jan 2016, 00:12

Eilen tosiaan erottelin noin 1000 mg dexmiä. Sitä en tiedä kuinka suuri hukkaprosentti oli mutta annoin kyllä ainesten erottua tarpeeksi kauan, käytin ihan riittävät määrät sekä bensaa, soodatuhkaa kuin sitruunahappoakin. Lopputuotteessa oli varmaan 900 mg dexmiä, josta annoin kymmenesosan kaverille ja otin loput. Ei se lopputuotteen maku minusta nyt niin kamala ollut, maistui aivan ätäkälle sitruunamehulle. :) Laitoin siis kaksi teelusikallista sitruunahappoa 1,5 desiin vettä. Kaveri tunsi hyvin vähäisiä vaikutuksia, muttei mitään selkeitä. Ehkä olisi pitänyt antaa hieman enemmän sillä jopa hukkaprosentin jälkeen olin selkeästi kolmosplateaun dosessa painooni suhteutettuna.

Itselläni tuolla määrällä vaikutukset olivat jo huomattavasti selkeämmät mitä testikerralla, mutten sanoisi että ihan kolmannelle plateaulle päästiin. Kokemus ei ollut oikeastaan juuri ollenkaan dissosiatiivinen, kuvailujen perusteella enempi kakkosplateaun tasoa. Olo oli hyvin rentoutunut ja "päihtynyt", myöskin euforinen ja tietyllä tavalla pirteä. Ainakin tuolla määrällä, mitä itse otin, kutina oli hyvin selkeää. Kutina alkoi päästä, aivan kuin päätäni olisi hierottu päänhierojalla voimakkaasti. Huuhtelin vinkin mukaisesti päätäni vedellä ja olo helpotti. Milloin mistäkin kuitenkin kutitti, kihelmöi ja poltteli. Kroppakin oli aika punainen. Jossain vaiheessa oli myös pakko hieman oksentaa, jonka jälkeen olo helpottui.

Kaikesta huolimatta mieluisa kokemus. Ehkäpä sitä voisi seuraavalla kerralla nauttia kaksi kokonaista eroteltua pulloa ja katsoa, mihin sillä päästään. :)

ExtraTerrestrial
Psykonautti

Post by ExtraTerrestrial » Tue 12 Jan 2016, 18:03

Eilen tuli nautittua vajaan parin pullollisen edestä deksmiä, joka omalla painollani vastaa vahvaa kolmosplateaun trippiä. Mainittakoon lisäksi, että viimekertaisen kokemuksen nojalla halusin varmistaa pääsyni kolmosplateaulle, niin boostasin kokemusta ennen erottelua ja sen aikana greippimehulla. Nousut olivat verraten hitaat, mutta sitten kun deksmi kolahti niin se kolahti lujaa. :D Sukelsin monenlaisiin maailmoihin, ajatukset lainehtelivat ikuisuudessa, aika menetti merkityksensä. Ainoa todellinen asia olin minä ja trippikumppanini. Ihan täysin dissosiatiivinen kokemus ei ollut, tunsin itseni kuitenkin tutuksi. Selkeästi dissosiatiivisempi tämä kuitenkin oli mitä ensi kerralla, ja huomasin paljon yhtäläisyyksiä MXP:hen. Psychonautwikin mukaan moni kokeekin MXP:n lähempänä DXM:ää mitä MXE:tä. Itsellä ei kuitenkaan ole MXE:stä kokemusta niin en osaa sanoa. Myös visuaaleja koin tällä kertaa. Hämärään huoneeseen muodostui seinille ja kattoon erilaisia kuvioita ja muotoja, samoin sulkiessa silmäni. Kutinaa esiintyi tälläkin kertaa, mutta jostain syystä viime kertaa huomattavasti vähemmän. Samoin pahoinvoinnin kanssa. Laskut olivat myös päänsäryn vuoksi hieman epämiellyttävät, mutta sen verta rankan kokemuksen vuoksi uni ainakin maittoi vähän nopeammin. :)

Vaikka kokemus oli kieltämättä hyvin mielenkiintoinen, niin bodyloadin takia en ehkä tätä kovin usein viitsi nauttia. Tosin en tiedä, onko greippimehulla jotain vaikutusta kokemuksen epämiellyttävyyteen. Ehkä jätän ensi kerralla sikseen ja katson, onko mitään eroa.

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Wed 13 Jan 2016, 14:52

^ Tota eikös se greippimehu pitäis nauttia aina hyvis ajoin ennen ku otat dexmiä? Ite yleensä tehny niin että juonu pitkin sitä päivää ku oon ollu ottamas. Kun eikai se buustaa jos ei oo ehtiny vaikuttaa kunnolla niihin maksaentsyymeihin.

ExtraTerrestrial
Psykonautti

Post by ExtraTerrestrial » Fri 15 Jan 2016, 01:10

bilehile wrote:^ Tota eikös se greippimehu pitäis nauttia aina hyvis ajoin ennen ku otat dexmiä? Ite yleensä tehny niin että juonu pitkin sitä päivää ku oon ollu ottamas. Kun eikai se buustaa jos ei oo ehtiny vaikuttaa kunnolla niihin maksaentsyymeihin.
Aloitin greippimehun hörppimisen ennen kahtatoista, ja hiljalleen hömpsin sitä pitkin päivää ja deksmin otin kuuden jälkeen. Luulisi sen vaikuttaneen tuona aikana. Loput mehut join sitten jonkin aikaa deksmin ottamisen jälkeen, jota ei ollut litrasta enää jäljellä kuin vajaa pari desiä. Jostain luin, että parhaan potentiaalin saa greippimehusta irti nimenomaan nauttimalla osa ennen deksmiä, osa sen jälkeen. Aikoja ja määriä en nyt muista, mutta luulisi silti tuon greippimehun vaikuttaneen.

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Sun 13 Mar 2016, 12:22

Suositteletko muuten mitään tiettyä greippimehua buustailuun? Verigreippihän ei toiminu samal taval? Ajattelin täs viikon sisää taas dexmeillä ja kelasin et täl kertaa sit greippipresenssin kera.

doof
Kameleontti

Post by doof » Thu 17 Mar 2016, 20:35

4-6 vuotta sitten kokeilin parikin kertaa eroteltua dexmiä, mutta siitä tuli joka kerta aivan tajuttoman paha olo. En pystynyt kävelemään ja oksensin vatsan täysin tyhjäksi ja vähän ekstraa.. siis hyi vittu!
Onko toi nyt ihan normijuttu dexmissä? Bensaa, soodatuhkaa/lipeää(?) ja c-vitamiinia taisin käyttää. Mexe oli ihan kivaa ja ketamiini todella kivaa niin tekis mieli tätäkin koitta, mutta en tiedä uskallanko.

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Thu 17 Mar 2016, 21:34

^ Juu ei se tavatonta ole että tulee paha olo. Itsellä monesti oli poikkeus jos ei oksentanut, toki jossain vaiheessa kroppa tottu niin ettei tullut pahoinvointii.

Mut toisille ei tuu oikeen yhtään pahoinvointia. Yleensä tulee useimmille, mutta menee ohi aika nopeasti. Joillakin ei mene ohi koko tripin aikana.

Mut tosiaan ei ole tavatonta. Hyi vittu tulee nyt jo paha olo kun ajattelee sitä makua ja sitä pahoinvoivaa fiilistä ku samalla kutisee helvetisti ja kaikki pyörii. :D

Välillä ihmetyttää miten tätä pysty kiskoon niin tajuttomasti. :D Vaikka dissoja rakastan, ni en todellakaan enää ikinä nauti tätä näillä näkymin. Oon vaan liian herkkis nykyään sivuoireille. :D

Sori Dexma. Ei taideta pitää dexmibailuja ikinä. Ei edes vanhojen aikojen kunniaksi :---D

Edit. Niin ja sitä pahoinvointii on hankala helpottaa. Toki jonkin nauttiminen joka tasapainottaa sitä litkun pH-arvoa kun sen on juonut. Hmm. Ku se on aika stydiä litkua masulle. Mjaah, miksköhän ei ajatus liiku nyt...

doof
Kameleontti

Post by doof » Fri 18 Mar 2016, 01:34

Mulle ei oikeen tuu pahoinvointia mistään muusta päihteestä tai ruoasta. Ei edes kipulääkkeistä isommilla annonsilla vaikkei ole toleranssiakaan, mutta ehkä se on tuo alhanen ph joka pistää vatsan kramppaamaan. Mut joo hyi saatana se makukin! Voisko happamuuden nosto tehä siitä paremman makusta ja ennenkainnea helpommin sisällä pidettävän?
Muistan kun konttasin vessaan peitto niskassa ja takastulomatkalla jäin puoleenväliin matkalla sänkyyn. Voi olla että valitan kuin pikkupoika pienestä..

Tää dxm kuumostaa niin mielenkiintoselta että halun vielä koittaa että jos kuitenki toimis kivasti

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Fri 18 Mar 2016, 16:53

Mulle ei oo tullut ikinä pahoinvointia dexmistä, ja oon käyttänyt sitä yhteen väliin aika paljon. Eikä myöskään kutinaa ole tullut.
Viimeksi otin varmaan liikaa ja mielentila ei varmaan ollut kovin hyvä, koska tuli semmonen tosi ahdistava olo. Semmonen huono trippi ja toivoin vaan että vaikutus loppuisi.

ExtraTerrestrial
Psykonautti

Post by ExtraTerrestrial » Fri 18 Mar 2016, 18:03

Jännää miten itselläni tuo pahoinvointi ja kutina ei suoraan riipu nautitusta annoksesta. Kun ekan kerran erottelin ja kiskoin vajaan pullollisen edestä ressua niin joka paikkaa kutitti niin maan perkeleesti, olin punainen kuin rapu ja taisin oksentaakin. Sitten kun vedin parit erotellut ressupullolliset ja pääsin selkeästi toisiin maailmoihin, koin kutinaa hyvin vähän ja muutenkaan sillä kutinalla ei ollut yhdessä vaiheessa enää väliä. Vähän tuli kyllä laatattua, mutta sisältöä ei juurikaan tullut koska olin paastonnut päivän ja juonut greippimehua.

Hmmm, pitäisiköhän taas deksmeillä jossain välissä? :P

PinballWizard
Psykonautti

Post by PinballWizard » Mon 26 Dec 2016, 20:42

Jaah pitkä aika viime postista. Kiinnostais tietää että onko täällä kukaan testannu Dxmiä sen puhtaassa muodossa, jauheena? Muistan joskus aikoinaan tota katelleen että pitäiskö tilata mutta oon miettiny että nappaako tulli tälläsen kuinka suurella todennäkösyydellä?

Jauhe itessään ei vaikuta kovin kalliilta mitä selailin arvio ois ehkä 10g postikuluineen ehkä 30e tai jotain...
Eikä ainakaan Dxm itessään myöskään laitonta oo vaikka sen käyttö onkin valvottua?
Joten siis periaatteessa tarkoittaa varmaan sitä että tulli voi napata aineen sillä perusteella että sen epäillään päätyvän päihdekäyttöön mutta mitään muuta varsinaista seuraamusta ei pitäis tulla (en voi tietenkään 100% sanoa kun en oo lakimies heh). Aikoinaan joskus tilasin methoxetaminee kun oli just tullu et sillon ei ainakaan ollu laitonta, nykyään en tiedä.

Joo eli siis lähinnä vaa kiinnostas tietää et jos on kokemuksia tosta jauheen tilauksesta nii että onko tullu läpi vai ei, meh. :cheers:
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Mon 23 Jan 2017, 11:21

Ajattelin käydä huomenna hakemassa yhden ison pullon ja käyttää sitä opiaattivieroitusoireita lieventämään. Lueskelin että jo 100mg dose (ja allekin) auttaisi todella hyvin. Siksi suunnittelinkin että laitan kaikki 600mg 100mg osiin ja juon aina 100mg kerrallaan niin kauan että toivotut vaikutukset saapuvat. Varmaankin joku 1-2 tuntia annosten välissä olisi hyvä sen takia että edellinen annos varmasti toimii täysin. Tripille en varsinaisesti tähtää, vaan pääasiana juurikin tuo apu refloihin. Keskiviikkona saan vielä Rivat apteekista niin luulisi näillä eväillä nyt hetken pärjäävän. Jos edes se pari viikkoa ilman opiaatteja..
Vai toimiiko?

Mekstori
Psykonautti

Post by Mekstori » Fri 10 Feb 2017, 02:38

Pitihän taas pitkästä aikaa ottaa dexmiä viime vkloppuna. 1200mg erottelin ja tosi tutkalla tuli oltua mutta ei ollu sitä samaa taikaa kun joskus ennen. Oon varmaan ottanut dexmiä joku >50 kertaa ja muistan lukeneeni joskus mystisestä 50 tripin rajasta jonka jälkeen ei dexmi enää vaikuttaisi. Osaako joku sanoa onko ihan täys myytti kyseessä vai onko ihan kyse normaalista vaikutuksiin tottumisesta?

Itse nimittäin olen kokenut muutamalla viimeiselä kerralla ettei saa oikein mitään irti dexmistä vaikka taukoa on kertojen välissä ollut jopa puoli vuotta. Tulee vaan sellainen sekava joskin visuaalinen trippi josta ei muista paljoakaan ja mistään afterglowsta ei ole tietoakaan. Onko muilla ollut samaa?

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Wed 22 Feb 2017, 03:06

Taidat olla vaan totaalien kyllästynyt dexmiin. Mitä tulee to hon pahoinvointiin, niin freebasemuodossa sitä ei ainakin mulla tule niin voimakkaana. Ja sekin menee ohi mikäli oksennan. Voisit kokeillast? :)

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Mon 28 Aug 2017, 13:22

Nyt täytyy kysyä , että ootteko kokeillu dexmillä buustata opiaatteja tai laskea sillä opiaatti toleranssia?
Googlella löytyy mielipiteitä puolesta ja vastaan.
Sillä kiinnostaa , kun jotku kirjotellu , että pienetkin määrät toimisivat ainakin tuohon toleranssin laskuun yllättävän paljon. :o