The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
PinballWizard
Psykonautti

Re: The DXM topic

Post by PinballWizard » Thu 26 Feb 2015, 12:09

Sanosin että jos ekaa kertaa kokeilet, etkä halua erotella (kuumotus että jää bensaa sekaan on ainakin itellä melko vahva) niin hanki yks pieni pullo 2mg? 200ml muistaakseni 6,90 apteekista. Juo about 3/4 ja ota ennen kuin juot n. 1200mg buranaa, ja huom. nimeomaan buranaa nimittäin esim. ibuxone joka on halvempaa ainakin mulla aiheuttaa ei-niin-miellyttäviä kuuloharhoja isommalla määrällä. Tämä poistaa vatsakivut. Tosin mietoa vatsakipua kestää noin 30.min ennen kuin burana alkaa toimimaan. Elikkä siis.

Ite oon viime aikoina juonut pullon raakana siten että otan huikan ja huuhtelen vedellä alas. Alle 10 huikkaa niin pieni pullo juotu kokonaan ja jos haluaa esim sen 3/4 osaa juoda millä pääsee ihan hyvälle matkalle ilman täydellistä dissosiaatiota (hallusinaatioit, mahdoton liikkua, blackout, puheesta saa selvää, osaa käyttää mitään elektroniikkaa, salasanat pinkoodit ym unohtuu, hyvä kun osaa röökiä kääriä. Näin ainakin itellä. -2 tuntia niin alkaa lähestyä huippua joka kestää about tunnin - pari, sitten laskut. Monet sanoo että tästä tulee hirveä nausea että pakko laatata. Ite en tätä allekirjota. (riippuu kyllä varmaan monta pulloa otat mutta jos otat yhen ison tai yhen pienen niin huono olo ei pitäis olla niin kova että tarvii laatata, voi olla että vaatii totuttelua. Ite +50 trippiä ottaneena voin sanoa että en oo laatannu ku tasan yhen ainoan kerran, ja samantien trippi pärähti käyntiin että ehkä se on hyvä, mene ja tiedä.

Kuitenkin pahan maun saa helposti huuhdeltua maidolla/omena rypäle mehulla, jälkimmäinen on parasta imho 2e tölkki. Loppu vaiheessa trippiä voi tulla tila jossa leffat musa ym tuntuu tosi intensiivisiltä ja sellasia "ns. halluja" että silmäkulmissa saattaa nähä frendejä duunaamassa jotain ihmejuttuja mutta kun kattoo tarkemmin eli kääntää päätä vaikka leffasta niin ei näy mitään. Isommilla annoksilla sitten ihan eri juttu - 2 pulloa niin meno on jo ihan järjetöntä. En suosittele jos ekaa kertaa otat + myös ajatukset menee niin oudoiks esim. onpas kiva sohva - ei ku mä oon sinä - wtf? mä oon sohva ok. Tällästä ihme kelailuu jatkuu sit koko tripin ajan ainaki itellä jos otan enemmän ku yhen pienen pullon - tosin osa parhaista matkoista ollu isommilla annoksilla mutta omalla kokemuksella yli 3 isoo pulloo menee överiks, taju menee ja tripistä ei jää mitään käteen.

Eli siis tiivistettynä dxmi on hyvä päihde jos haluaa trippiin sosiaalisuutta, ei pelkkää sisäsen avaruuden pohtimista vaikka se on aivan yhtälailla läsnä. Ainoa mitä sanosin että kannattaa varoa on se että jos tätä ottaa enemmän ku kerran viikossa niin äkkiä huomaa että mikään muu ei jaksa kiinnostaa ku reissu dextroverseen. Noh tossapa tulikin se olennainen, hyvää matkaa :D. :mrgreen:

P.S en mee allerkirjottamaan että onko burana tän kanssa turvallista, itellä ei oo mitään oireita tullu mutta se ei tarkota sitä ettei niitä vois pitkässä juoksussa tulla tai että niitä ei tulis muilla. Jos epäilet, niin erottele ja tee se kunnolla niin riskit on minimoitu. Ite en vaan aina jaksa nähä sitä +30min vaivaa ja mahd. että leikkaa pussiin liian suuren reiän niin että koko setti valuu viemäriin :(. Sitä vitutuksen tunnetta on vaikee kuvailla.
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"

Huiko
LD50

Post by Huiko » Thu 26 Feb 2015, 12:33

Sitä lopputulokseksi saatua nestettä lämmitetään liedellä senkin takia että jäämät bensiinistä lähtee. Toinen syy on ettei nestettä ole niin paljoa enää.

Unohtakaa nyt se raakana imeminen, kun se sorbitoli on kuitenkin melkoista myrkkyä. Buranaa en voi suositella, etenkään tuollaisilla määrillä. Ne tapaukset joissa joku on kuollut buranan takia on harvinaisia ja niihin on liittynyt ruuansulatushäiriöitä. Ei se kuitenkaan niin vaaraton ole ja rasittaa yleensä vatsaa.

Jännä, että jollakin yksilöllä on noinkin poikkeavia kokemuksia. :)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

viixi
Karvakuono

Post by viixi » Fri 27 Feb 2015, 20:50

Kun nuo NMDA-reseptorit tukitaan ja inaktivoidaan niin sun kropassas pörähtää kaikki glutaminergiset (eli jotakuinkin kaikki) hermosolut "päälle".
Ja sigmareseptorit on selviytymistä varten.

PinballWizard
Psykonautti

Post by PinballWizard » Tue 03 Mar 2015, 19:12

viixi wrote:Kun nuo NMDA-reseptorit tukitaan ja inaktivoidaan niin sun kropassas pörähtää kaikki glutaminergiset (eli jotakuinkin kaikki) hermosolut "päälle".
Ja sigmareseptorit on selviytymistä varten.
Tarkotitko tolla "NMDA-reseptorien tukkiutumisella ja sigmareseptoreita ym että jos vetää raakana ja kiskoo buranaa päälle niin että kroppa ei tykkää hyvää ja voi käydä huonosti? Jooh ajattelin tästä eteenpäin erotella keitoksen, en nimittäin tienny että sorbitoli on myrkyllistä, kelasin että lähinnä epämukavaa, ja mitä tohon buranaan tulee niin ei se nyt kovin haitallista oo jos ei usein kisko. Voin olla tietenkin väärässä mutta jos vertaa muihin päihteisiin mitä porukka kiskoo, kadulla pyörii niin epämääräst mömmöö aina sillon tällön ettei niit viitti poistella pahemmin.
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"

PinballWizard
Psykonautti

Post by PinballWizard » Tue 03 Mar 2015, 20:36

Miten on muuten, itella lääkityksenä deprakine 1500mg päiväs + ketipinor 400mg päiväs + seroquel prolong 400mg päiväs ja truxal 12,5mg päiväs - onko tälläsillä lääkkeillä turvallista ottaa dxmää ja jos niin kuinka suuria annoksia? Annos koko nyt ei oo tärkee ku en ota korkeintaan ku yhen pullon mutta rupes vaan mietityttää että oon kyl tällä lääkityksel sellasen 10 trippii ottanu ilman haitta vaikutuksii mutta mietin että entä jos on jotain pidempi aikaisia vaikutuksia jota voi tulla jos jatkais tällä menolla? Mietin vaan että jos jo burana on haitallista niin mites nää sitten? Kerran soitin myrkytyskeskukseen ja kysyin että mitä vaikutuksia on jos ottaa yhen pullon (150ml) dxmii ja nää lääkkeet niin onko haittaa - vastaus oli että ei ole - mutta rupesin nyt funtsimaan että tuskinpa dxmstä niin paljon tiedetään myrkytyskeskuksessa että tiedettäis mitä mahollisia haittoja on jos näillä lääkkeillä ottaa dxmii?

En nimittäin pysty oikeen olemaan ottamaan varsinkin illalla noita lääkkeitä nimittäin se johtaa aina siihen etten saa unta n. 6 tuntiin ja sellanen on perkeleen ahdistavaa, toisin sanoen en tässä elämäntilanteessa pysty olemaan ilman lääkkeitä mutta en taas haluis luopua dxmistäkään, varsinkin kun siitä ei oo mitään psyykkista haittaa - mutta näyttää olevan että saattas olla jotain fyysisiä sitten? Tiedän että tällä foorumilla on paljon porukkaa joka tietää näistä lääkkeistä ja siitä miten vaikuttaa combona minkä ja minkä kanssa joten jos jotain vastausta tähän sais niin ois kiva kuulla. Tekis nimittäin vkl mieli trippailla mutta ei oikee viitti ennen ku on parempaa tietoo.

Toisaalta onhan röökin polttokin vaarallista ja silti poltan mutta tää nyt on vähän eri juttu ku en haluu vaipuu jonkin asteen koomaan tai kuolla johonki muuhun comboon. :foil:

P.S noi lääkkeet siis ajottuu päivän mittaan.
Last edited by PinballWizard on Tue 03 Mar 2015, 21:15, edited 1 time in total.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 03 Mar 2015, 21:10

PinballWizard wrote: tää nyt on vähän eri juttu ku en haluu vaipuu jonkin asteen koomaan tai kuolla johonki muuhun comboon. :foil:
Pieniä annoksia kait voi käyttää, mutta joo enpä menis tollaisen lääkityksen kanssa mitään järkyttäviä annoksia käyttään. Tyyliin 1200mg on jo aika iso dose jota ei kantsi ylittää. Mieluiten jotain 800mg annoksia. Tos rupee oleen sellainen kombo päässä, että vois tulla jotain kouristeluu ym. Dexmikin sotkee aivokemiat aika sekaisin ja isoilla annoksilla pistää koko pääkopan aika pitkäksi aikaa uuteen tilaan. Jotenka suosittelen, ettet kauheasti pelleilis kyseisen aineen kanssa.

Kyllä kait sitä jonkun buranan voi ottaa, mut... Dexmiä ei ehkä kandee ottaa usein jos lääkitys on tollainen. Kannattaa pitää jalat maan tasalla välillä.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

PinballWizard
Psykonautti

Post by PinballWizard » Tue 03 Mar 2015, 21:20

Jooh veikkaanpa et oot oikees. En tosin oo aikonukkaan ottaa yhtä pulloo enempää ku ne tripit menee niin kaaottiseks (vaikka joskus hauskaa onkin) että kun on kerran mielenterveyden menettäny niin en viitti sitä uudestaan sotkee kun sen oon kerran saanu takas. Vaikka itelle tää dxmi ei nyt oo pahimmista päästä mut esim. paniikkihäiriöitä voisin veikkaa että saattais tulla isommilla annoksilla - joten tyydyn tohon vähään eli yhteen isoon tai pieneen pulloon kun sil pääsee sen verran sekasin et on kuitenki kartalla et mitä tapahtuu mut myös tarpeeks syvälle mieleen ettei matkasta jää tunnetta että ei ois päässy mihinkää. Mut kiitti infosta täytyy vaa pitää itsekurii tän asian suhteen -

koska itellä tää on nii pirullisen hauska aine et helposti tekee mieli vetää monen päivän putkii - onneks on kuitenki elämäs skolee ym täl hetkel mikä tuol sellast rytmii et ei jaksa joka päivä nauttii. :foil:

PinballWizard
Psykonautti

Post by PinballWizard » Wed 04 Mar 2015, 10:03

Mut joo lisäyksenä viel tohon edelliseen täytyy onneks todeta et vaik on ollu mont vuotta aika rankka lääkitys nii nyt sitä on vihdoin alettu laskee ja vois ajatella et ehkä ens vuoden loppuun mennessä saattaa olla tilanne edes et ei oo enää lääkityst ollenkaa muuta ku pakolliset rauhottavat messis jos tulee jotai probleemii. Nimittäi ite sain noist edellä mainituist helvetinmoisii painajaisii, unihalvauksii, valeheräämisii ym.

Nyt ku määrää laskettu nii voi sanoo et uskaltaa mennä nukkumaa ku ei tietää et ei oo sellane 6 tunnin katatonia edes. :cheers:

Ainiin ja no joo voihan täs omaa historiaakin kelata pikkasen eli siis kaikenlaist ongelmaa ollu mut nyt ne on (vihdoin) takana päin mutta varsinaine sairaus ei koskaa lähteny dxmistä vaa kaikesta muusta mitä tuli kiskottuu - mikä on mulle onni koska tää on oikeestaan ainoo douppi mist tykkään - muut tekee vainoharhaseks - ja ne joita haluisin kokeilla mut en uskalla - esim. lsd - meskaliini - ayahuasca ym on sellast et en uskalla lähtee leikkii niiden kaa vaik mieli tekis... noh mut parempi tää ku se et ois joutunu ikänsä elää päihteettä - yhes vaihees tällee olikin nii alko kyl hajottaa nii pahasti et elämä oli välil nii rankkaa et hyvä ku jakso syödä ja nukkuu.

mömmelö
Tuppisuu

Post by mömmelö » Thu 05 Mar 2015, 19:22

Voin vetäistä kevyesti 600mg DXM erottelematta, mutta en tajua miten te kestätte noita 1800mg-trippejänne? 600mg on jo ihan täysin irti itsestään ja alkaa panikoimaan ettei tunne sydämenlyöntejään.

Mikään ei vaikuta musiikkiin näin, varsinkin bassorumpu tehostuu valtavasti.

Ja kaikki muut addiktiot lähtee.

varjo
Psykonautti

Post by varjo » Sat 28 Mar 2015, 17:48

Dexu on ihan kivaa ja käyttäisin varmaan useamminkin, jos se ei rei'ittäis aivoja säännöllisellä käytöllä ja suurilla annoksilla. Kevyet plateu 3 tripit ovat olleet mulle ihan riittäviä maksimiannoksia ja suurempia oloja dxm:ltä en kaipaakaan. Lähiaikoina olen käyttänyt plateu 1 annoksia ihan kevyenä iltahupina ja ennen baaria. Ennen baaria tuotakaan on vaan vähän huono ottaa heikon sosiaalisen kyvykkyyden vuoksi, koska seksiseuran hakemisesta ei tule oikein mitään, mikä on yleensä suurin syy mulle lähteä baariin. Säännöllinen pieni annostelu antaa myös ihan mukavan afterglow:n, jonka aikana lievää erilaista ajattelutapaa ja toimintaa esiintyy. Tämä afterglow on jotenkin pehmeämpi ja selkeämpi, mutta silti huomattavampi, kuin isojen annoksien jälkeinen.
Turhaa pelleilyä ja sen välttelyä vuodesta toiseen.

Isis
Karvakuono

Post by Isis » Tue 07 Jul 2015, 13:31

Dxm lähdössä kokeiluun. Just ostettiin tarpeet erottelua varten. Sanokaas, kuin pienellä annoksella mahdollinen yliherkkyys ilmenee? Testais ensin yliherkkyyden mahdollisuuden ja sitten ottais isompaa dosea. Voiko samalla kertaa vetää ensin pienen määrän ja jos ei tule yliherkkyysreaktioita, jatkaa isommalla annoksella vai pitääkö testit ja päihtymykset hoitaa eri kerroilla? Älytön kysymys. Kaikkea sitä miettiikin :D
Too bad - so sad

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Wed 08 Jul 2015, 02:35

Isis wrote:Dxm lähdössä kokeiluun. Just ostettiin tarpeet erottelua varten. Sanokaas, kuin pienellä annoksella mahdollinen yliherkkyys ilmenee? Testais ensin yliherkkyyden mahdollisuuden ja sitten ottais isompaa dosea. Voiko samalla kertaa vetää ensin pienen määrän ja jos ei tule yliherkkyysreaktioita, jatkaa isommalla annoksella vai pitääkö testit ja päihtymykset hoitaa eri kerroilla? Älytön kysymys. Kaikkea sitä miettiikin :D

Sanoisin että suurinpiirtein 50-80mg.
Vai toimiiko?

HamBuusi
Karvakuono

Post by HamBuusi » Fri 24 Jul 2015, 13:40

Anteeksi, mutta osaisisko joku auttaa minua, nimittäin en tiedä mikä minuun on tullut kun mikään aine ei toimi enää oikein mitä olen kokeillut Sitalopraamin (SSRI) ja Venlafaksiinin (SNRI) jälkeen ja siitä on jo YLI VUOSI kun niitä viimeksi söin. Nykyään ei ole mitään lääkitystä.
Oksikodoni on ainut opiaatti joka on toiminut kyseisen lääkityksen jälkeen, mutta vain pari kertaa kunnes sekään ei aiheuta kuin dysforiaa, kuten muutkin opiaatit nykyään.
Toisena voin sanoa MDMA:n, josta olen jotain euforiaa saanut nuiden mielialalääkkeiden jälkeen.
Ja kyseessä ei ole se etten vain huomaa tai tunnista oloja enää, mikään ei vaan toimi esim. LSD ja amfetamiini. DXM:kin aiheuttaa enää vaan sekavan, todella epämukavan olotilan jo pienellä annoksella (n. 200 mg) jota serotoniinisyndrooma kuvaa parhaiten. Ennen mielialalääkkeitä ehdin ottaa dekstrometorfaania yhteensä n. 40 kertaa 2-3 vuoden aikana jolloin annokseni oli yleensä 600 mg, kerran 900 mg.
"Trying is the first step towards failure" by Homer J Simpson

Isis
Karvakuono

Post by Isis » Mon 03 Aug 2015, 14:41

Plateau 1 kokemus ei ollu kovinkaan ihmeellinen. Ei oikeastaan mitään, mitä en normaalistikin voisi kokea. Epätodellisuuden tunnetta (mikä on normaalia minulle) ja esim. miehen ääni kuulosti vieraalta ja pelottavaltakin. Aika leppoisaa tuolla tasolla. Hyvin tuttuja disso-oloja jaa nauru oli herkässä.
Too bad - so sad

taudis
Lepakko

Post by taudis » Tue 04 Aug 2015, 01:19

On tää DXM kyllä fucked up päihde. big time fucked up.
Joku 750 mg hydrokloridia pisti kyllä kummastuneisuuden uusille, kummaakin kummemmille leveleille.

Täysin liikkumaton minä, sulautui sohvaan ja tipahdin kuin Liisa ihmemaassa konsanaan nuottija perhos-traileja jälkeeni jättäen mestaan, jossa logiikka ottaa lomaa. Mestaan, jonne hävitin puhelimeni (oma huone pienessä soluasunnossa!?) ja jossa Beatlesin musa kuulostaa avaruusrobottien laulamalta diskolta. Aika härön setin toimitti tuo. On kyllä nyt jo suurin osa peakin visioista täysin unohtuneet, ja se ET MIS mun puhelin on. Oikeesti. Mulla 't-t-ttrippailessa' on tapana laittaa (jos yksin) puhelin jonneki pois päältä, ja nyt "laskin sen käsistäni" niin slobbyhigh-kuosissa, että se on ländännyt jonnekkin tuonpuoleiseen, sillä ei näy eikä kuulu :(

edit: puhelin löytyi pois päältä jostain sohvan rankenteista.
Last edited by taudis on Tue 04 Aug 2015, 23:08, edited 1 time in total.
Come up with your own damn quotes.

Draco
Tuppisuu

Post by Draco » Tue 04 Aug 2015, 20:40

Tuli tänään eroteltua dexmiä (900mg) pitkästä aikaa, vuosi tai pari, ja lueskelin sit siinä ohessa tätä ketjua ja kauheen moni valitti että vaikeeta vetää sen maun takia. Tiedän toki että se ei todellakaan ole miellyttävän makuista mutta kun höyrystää määrän niin olemattomaksi melkein kuin mahdollista ja heittää kurkusta alas ja vettä päälle ja vielä vähän purskuttelee niin ei kyl mitään makuja jäänyt ollenkaan. Ei täs muuta. Odotellaan mitä tuo tullessaan. :)

Draco
Tuppisuu

Post by Draco » Wed 05 Aug 2015, 12:47

No toihan se. Mm. nauseaa ja ensimmäisen kerran tais laattakin lentää vasta tällä kertaa. Muinoin kun ei tullut raakanakaan ulos kuin perseen kautta. Jotenkin kroppa ei vaan enää kestä niinkuin ennen. Edellisillä kahdella sieni matkalla ollut pahoinvointia ja nyt tälläkin. Ja kovin työntää nyt joka reissulla informaatiota että pitäis vaan ruveta kuntoilemaan ja meditoimaan enemmän ja säännöllisemmin jos haluan saavuttaa ihanteitani. Rupeenko ehkä tosiaan olemaan siinä pisteessä ettei deeleillä enää ole vaan kovin paljoa annettavaa. Mene ja tiedä, näin dexmi krapulassa kirjoitellessa...

Sidney
Lepakko

Post by Sidney » Thu 13 Aug 2015, 23:20

Ei nopeella vilkasulla sattunut keskustelua silmään, niin kysympä siis itse.
Onko kellään kokemuksia dexmistä buprenorfiinirefloissa?

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Fri 14 Aug 2015, 13:53

Ketamiini ainakin jeesas jarrurefloissa huomattavasti. Tiiä sit dexmistä...
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

Sidney
Lepakko

Post by Sidney » Fri 14 Aug 2015, 14:45

Tuli nyt paremmalla ajalla kaiveltua ja tän topicin puolivälissä oli zerkki tuumannut, että pienetkin annokset (100-200mg) dexmiä toisi paljonkin jeesiä viekkareihin.
Taidan siis päästä dexmineitsyydestäni. :D

taudis
Lepakko

Post by taudis » Mon 17 Aug 2015, 20:10

Ainakin itse oon kokenut, että DXM sellasilla 100-200 mg annoksilla auttaa jonkin verran refloissa. En kovemissa refloissa varmaankaan paljoa, mutta ainakin 1-2 panacodin (hmm opioideja refloihin no mut siis kuitenkin :/ ) kanssa se on muuttanut seminihkeet olot suht. siedettäviks ja pikku nuhan katoomaan. Tosin pikkunuhaan nyt ei ole tapana ees pannareita syödä.

Ja sit, oon omalla kohdalla ainakin todennut sen, että DXM vaikuttaa jonkun verran opioiditoleranssiin. Ja sit DXM:n pitäis kuulemma buustata sub-threshold annoksilla opioideja, itsellä kokemusta vain kodeiinin kanssa ja buustashan se, mut ei muiden oppareiden kanssa kombottelusta kokemusta niin en itse oikein voi tohon mitään todeta. Mut oon tilatulla DXM-hydrokloridilla ottanu sellasia lyhyitä ~50-100 mg x päivä - kuureja vedellyt joskus ja ei tietenkään yhtään opioideja sinä ainakana, ja kyllä huomaa kun viikossa-parissa toleranssi laskee todella matalalle verratuna siihen jos olisi ko. ajan muuten vain vetämättä jarruja.

HunterToroson
Tuppisuu

Post by HunterToroson » Fri 21 Aug 2015, 15:47

Semmosta kyselisin, että jääkö sitruunahappolopputulokseen etyylialkoholia perinteisen erottelun jälkeen?
Onko mahdollista keittää hetki jotta (mahd. jäljelle jäänyt) alkoholi hyörystyisi pois, ilman että itse DXM:n kerkeää pahemmin reagoida lämpöön?

Musta8
Lepakko

Post by Musta8 » Sun 30 Aug 2015, 22:42

Kelattiin tyttöystävän kanssa lähteä DXM:ää ottamaan. Olen lukenut tätä topikkia että saisin selvää minkälainen annos olisi ensikertalaiselle sopiva. Rakkaanikaan ei ole tätä ikinä ottanut joten kysyn että minkälainen annos olisi suht sopiva että pääsii hyvään skutsiin.

Kelasin kanssa että mites kun olen metadonikorvaushoidossa niin vaikuttaako tuo DXM metadonin kanssa miten?

Seuloissakaan tämä tuskin näkyy?
Hi..!

HamBuusi
Karvakuono

Post by HamBuusi » Tue 01 Sep 2015, 20:44

Musta8 wrote:Kelattiin tyttöystävän kanssa lähteä DXM:ää ottamaan. Olen lukenut tätä topikkia että saisin selvää minkälainen annos olisi ensikertalaiselle sopiva. Rakkaanikaan ei ole tätä ikinä ottanut joten kysyn että minkälainen annos olisi suht sopiva että pääsii hyvään skutsiin.

Kelasin kanssa että mites kun olen metadonikorvaushoidossa niin vaikuttaako tuo DXM metadonin kanssa miten?

Seuloissakaan tämä tuskin näkyy?
Varovasti! Ilmeisesti boostaavat toisiaan, eli ota dexmiä vähän pienempi annos.
"Trying is the first step towards failure" by Homer J Simpson

PinballWizard
Psykonautti

Post by PinballWizard » Tue 08 Sep 2015, 20:07

Omalta kokemukselta voin sanoa että ihan pienellä pullolla, pääsee matkalle raakana tai eroteltutuna, hinta 6.6e tai jtn.

En voi muuta sanoo ku että hyvää matkaa :D ja että 3,4 plateaut alkaa olee jo niin sekavia että kannattaa miettiä pitkään että haluuko kokee sellasta katatoniaa.

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Thu 17 Sep 2015, 14:45

Teenköhän erottelun jotenkin väärin, kun mun mielestä se litku ei maistu mitenkään erityisen pahalta? Oon erotellut useita kertoja (n. 10-15 kertaa) ja toimii kyllä. Mutta ei mulle tee yhtään vaikeaa juoda sitä litkua. En tiedä pitäisikö toimia jotenkin enemmän, eli että oonko tehnyt erottelun oikein.. ja nimenomaan että pitäisikö deksmin maistua enemmän ja pahemmalta jos erottelu on oikein tehty :/
Siis kun monet vaan puhuu että se on ihan kauhean makuista, mutta ei minusta. Ja niin, käytän c-vitamiiniporetabletteja, ja lopputuotekin maistuu hiukan appelsiinilta.

lordshiva
Karvakuono

Post by lordshiva » Thu 17 Sep 2015, 15:49

renttuni wrote:Teenköhän erottelun jotenkin väärin, kun mun mielestä se litku ei maistu mitenkään erityisen pahalta? Oon erotellut useita kertoja (n. 10-15 kertaa) ja toimii kyllä. Mutta ei mulle tee yhtään vaikeaa juoda sitä litkua. En tiedä pitäisikö toimia jotenkin enemmän, eli että oonko tehnyt erottelun oikein.. ja nimenomaan että pitäisikö deksmin maistua enemmän ja pahemmalta jos erottelu on oikein tehty :/
Siis kun monet vaan puhuu että se on ihan kauhean makuista, mutta ei minusta. Ja niin, käytän c-vitamiiniporetabletteja, ja lopputuotekin maistuu hiukan appelsiinilta.
Joskus aikoinaan tätä kokeilin, varmaan about 10 käyttökertaa. Välillä toimi kunnolla ja välillä heikommin, muistan kyllä, että kovimmat matkat tuli juuri kaikista vahvimman/hirveimmän makusista litkuista. Nykyään ei oikeen uppoa noi appelsiininmakuset c-poretabletit kun tulee vaan dexmi ja se hirveä maku siitä mieleen. Tietty varmaan vaihtelee ihmisestä, että pitääkö tätä makua pahana vai ei.

zero
Kameleontti

Post by zero » Mon 28 Sep 2015, 09:14

tähän erotteluun, onnistuin aikoinaan gamma(ym)-päissää tekemää semmost keltasen värist litkuu jonku litran verran minkä kumosin alas. maistu jonkin verran bensalta. :D mut kyllä se toimi. tuli vaan uudenlainen vaikutus, oire mikskälie haluut kutsua, tuntu että joku nappaa selästä/niskasta kiinni ja säikähtää ja juoksee keittiöö karkuu :D noh, sattuuhan näitä. siks jätän yleensä kokkailut muille.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Tue 06 Oct 2015, 08:28

Saatte ihan vapaasti kivittää. Mutta ajoin autoa dexmeissä. Olin semmosessa tilassa että olin ihan kujalla. Luulin aluksi ettei vaikuttanut ja että erottelu epäonnistui. Oikeasti mun olisi pitänyt keskeyttää autolla ajo.
Yhtäkkiä en tuntenut enää käsiä ja jalkoja. En tuntenut onko mun jalka kaasupolkimella ja kädet ratissa. Näkökenttä meni niin, että kaikki oli kuin hidastettua, ja mietin että nyt uskaltaisi ajaa vaikka rekkaa päin tai ulos tieltä, että ei sattuisi (kun ei ole tuntoa) ja se tuntuisi vain hidastetulta. Mun piti kattoa nopeusmittaria, koska en oikeasti erottanut oliko vauhtia 40 vai 100 km/h. Ja kierrosmittaria, koska en tajunnut mikä vaihde on päällä ja en kuullut mitään että miltä auton ääni kuulosti. Olin siis ottanut 1200mg dexmiä ja olin ihan ulalla. Matkaa taitoin tässä tilassa 40km ja olin yksin. Osan matkasta moottoritiellä. Mä pelkäsin että tapan jonkun. Olisi pitänyt oikeasti pysäyttää auto ja soittaa jollekin. Mutta mulla oli semmonen juttu oli pakko ajaa. Hui helvetti, en tee sitä toiste.

taudis
Lepakko

Post by taudis » Tue 06 Oct 2015, 15:50

No hmm oot siis vissiin itekki sitä mieltä et rankasti päihtyneenä ajaminen ei oo fiksuinta mitä voi tehdä, varsinkaan dissoissa/deeleissä, mut ihmettelen vaan siis sitä, et miks sit ees otit sitä dexmiä jos tiesit et sun pitää hypätä rattiin?