The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Huiko
LD50

Re: The DXM topic

Post by Huiko » Fri 08 Aug 2014, 13:23

^Noh, saatat yllättyä. :D Otatko yhdessä vai useammassa osassa?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

IommiSG
Psykonautti

Post by IommiSG » Fri 08 Aug 2014, 14:48

^ajattelin ihan kerralla.
"We came to L.A. to record, and we stayed at a house in Bel Air. At the end of the day, it was all dope, booze, drugs, fucking chicks. Oh, dear, we had some fun in that house."
- Tony Iommi of Black Sabbath

Huiko
LD50

Post by Huiko » Fri 08 Aug 2014, 15:17

Hyvää matkaa Dextroverseen. :up:

Jokin aika sitten kokeilin itsekkin pitkästä aikaa omaa perusannostani (1800mg / 4) mutta oli vähän komplikaatioita. Toiseksi viimenen annos ei pysyny sisällä, ja se sitten vähän pilas sen viimesenkin vaikutukset. Opin sen että palaan edelliseen tyyliin, eli: 1800mg / 3:n.

Yksin, pimeässä, ja kuulokkeet korvilla on mun tapa matkustaa. Kuis`sää meet?

IommiSG
Psykonautti

Post by IommiSG » Fri 08 Aug 2014, 15:28

Kallio wrote: Yksin, pimeässä, ja kuulokkeet korvilla on mun tapa matkustaa. Kuis`sää meet?
Yleensä juurikin näin. Yleensä tarvii vielä jonkin kankaan silmille ettei mitkään valot haittaa yhtään.
"We came to L.A. to record, and we stayed at a house in Bel Air. At the end of the day, it was all dope, booze, drugs, fucking chicks. Oh, dear, we had some fun in that house."
- Tony Iommi of Black Sabbath

Petri6
OD

Post by Petri6 » Fri 08 Aug 2014, 17:12

Olen muutaman kerran dexmiä ottanut ja oikeastaan ainut kunnollinen trippi on ollut annoksella 1200mg eroteltuna, johon kuului muun muassa matkustaminen 2001 avaruusseikkailu -elokuvasta tutun valoputken läpi kulkeminen. Tämän jälkeen olen kolme kertaa nauttinut pari pakettia Saksasta tuotuja DXM-kapseleita (tuotenimi Silomat Intensiv, 360mg DXM/pkt, saa ilman reseptiä esim. Frankfurtin lentokentän turva-alueen ulkopuolella olevasta apteekista), en ole kuitenkaan saanut niistä kunnon trippiä edes 50ml erottelemattomaan ressuun (yht. annos siis 870mg) tai ilokaasuun yhdistettynä. Kiinnostaisi kokea tuo 1800mg annos, mutta jo 1200mg annoksella histamiinireaktio oli niin vahva, että en uskalla ottaa suurempaa annosta. Tietääkö joku muuten miksi DXM-fagissa varoitetaan ottamasta antihistamiinia deksmin kanssa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Huiko
LD50

Post by Huiko » Fri 08 Aug 2014, 18:39

^Vaikka kuinka koitan katella, en löydä tuota DXM-FAQia. ...Mutta olen joskus ottanut Marzinea ja Heinixiä kyllä pohjille eikä siitä ole ollut haittaa. Ei tosin hyötyäkään. En sitten tiedä mikä tuohon auttais. Annokset on ollu 50mg-100mg Marzinen kanssa ja Heinixin kanssa 90mg.

Histamiinireaktio tulee joka kerta (ainakin harvoin nautittuna) ja menee sitten ohi. Viimeksi tuli kiire irrotella sormuksia kun sormet turpos niin paljon ja niin nopeesti. :left:

Kutina on myös jotain SAATANALLISTA, mutta pimeessä suihkussa oon yleensä helpottanu oloa ja nautiskellut. Sen rajan yli päästäkseen on dexmin kanssa mentävä fyysisesti ja psyykkisesti. :)

Aina kun oon koittanu porukassa ottaa nuo dexmit, niin ei oo tullu mitään koko touhusta. Ainoostaan sillon ku paikalla on ollu korkeintaan yksi henkilö mun lisäksi ja se on tajunnut antaa mun olla rauhassa oon päässy kunnolla irtautumaan. Kait se on se SET & SETTINGS? :D

Petri6
OD

Post by Petri6 » Fri 08 Aug 2014, 20:26

Erowidistahan se löytyy, tuossa antihistamiineja koskeva kohta:

http://www.erowid.org/chemicals/dxm/faq ... toc.4.11.2

Päättyy näin:

Conclusion: Traditional antihistamines may be suitable for first and second plateau dosage levels, but should not be used at the upper plateaus. NEVER use DXM with prescription, non-drowsy antihistamines!

Tuohon ei oikein kunnon syytä anneta, miksi juuri toisen polven non-drowsy antihistamiineja (esim. Heinixin setiritsiini) ei saisi käyttää, mutta olen sitten kuitenkin jättänyt tuon perusteella antihistamiinit ottamatta. Syklitsiiniä (Marzine) en aio tuon kanssa ottaa, koska se jo 50mg annoksella yhdistettynä pieneen valvomiseen (n. 24h hereillä) aiheuttaa minulla lieviä delirianttivaikutuksia. Ei tuo 90mg setiritsiiniäkään mikään pieni määrä ole, joten tuosta voisi päätellä, että histamiinireaktion takia tuollaiset 1800mg annokset eivät ole kovinkaan turvallisia.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

doof
Kameleontti

Post by doof » Tue 12 Aug 2014, 19:31

Olen muutaman kerran koittanut dexmiä, max annos n.600mg ja aina on laatta lentänyt ja älytön nausea että ei ole ollut tietoakaan mistään positiivisesta tai mielenkiintosesta olotilasta. Nyt olis kuitenki valmiiksi tehtyä jaauhetta tuntemattomin metodein tehty, nii voiko tuo jauhemuodossa olla toimivampaa kuin se hirveen vahva litku? Ketamiinia rakastan ja mexestä pidän, mutta dexmistä e n ole viel ikiä saanu mitään positiivista aikaseksi joten voiko tuo jauhe olla helpompaa vatsalle? Kokemuksia?

Huiko
LD50

Post by Huiko » Tue 12 Aug 2014, 19:57

Kyllä sä sen jauheen saat helpommin alas kuin litkun, mutta siihen jääkin nuo erot.

Jos et ole ostenut dextrometorfaania puhtaana, on siinä joukossa luultavammin ainakin sitruunahappoa. Se pistää ainakin itselläni vatsan herkäksi.

Jauheena Dexmi ei ole toimivampaa mutta jotkut on kokeneet sen hivenen erilaisena silti. Outoa lähinnä minusta. Helpompaa on ainakin tuon puhtaan jauheen annostelu, koska ei jää juurikaan arvailun varaan paljonko on onnistunut erottelemaan.

Mutta laita jauhe kapseleihin tai vedä pommina. Jospa se nausea jäisi väliin? :) Jotkut väittävät inkiväärin auttavan tuohon nauseaan.

doof
Kameleontti

Post by doof » Wed 13 Aug 2014, 20:54

Emmä taidakkaa uskaltaa koittaa tota enää ikinä :D viimekerralla jouduin konttaamaan sängystä vessaan jonne sitte lopuks jätin kaikki sappinesteetkin.. never egen jos tuolta ei voi välttyä! Mielummin 500kpl päivänsinen siementä kuin eroteltua dexmiä ja sen jälkiseurukset :mrgreen:

Eikä se maku vielä niin okseta, vaan nauseat alkaa ehkä vartin päästä ja kestää pari sekopäistä tuntia. Opioidit eikä psykedeelit pistä oksettaa eikä nauseaa ilmaannu, niin varmaa tuo happamuus mikä ärsyttää vatsaa

zerk
Moderator

Post by zerk » Tue 19 Aug 2014, 01:35

Dexmipurgat kuuluu asiaan joka kerta. (:
^^@_

NatiHero
Apteekki

Post by NatiHero » Wed 20 Aug 2014, 10:10

zerk wrote:Dexmipurgat kuuluu asiaan joka kerta. (:
Siitähä se lähtee vasta käyntii, ianki itellä ;)

UUUUUJEEE ens viikol ois kai tarkotus dexmailla. Viime reisu jäi vhähä vaisuks, mut nyt tyhjää mahaa ja sillee. Ja Hawkwindia (dexmalle kiitos, suosikki deksmi musaa nykyää) paukkuun kuulokkeissii :love:

Illuusio

Post by Illuusio » Wed 20 Aug 2014, 11:01

Yök dxm, jääny kuvotus KO. ainetta kohtaan viimetripillä..

Viimetrippi meni siinä että haistoin dexmin hajun ihan kaikkialla.. En päässyt sitä karkuun edes ulkona. Sitten aloin ajattelemaan dexmin makua ja aloin yökkäilemään, tätä jatkui 15min kunnes oli pakko mennä oksentamaan jo toinen kerta, ihan vain sentakia etten saanut dexmin makua pois mielestäni. Oksennus maistui ihan dexmille.. Ei vittu. Se oli kyl ihan karsee trippi, ja koko tripin ajan tuntu olevan painetta päässä, musiikki aiheutti 1-3sekunnin hedaripistoksia jotka oli tosi voimakkaita.

En kyl tähän paskaan ajatellu koskea enää.. Parempiakin huumeita löytyy. Onhan mul 1 "normi" 3P dxm kokemus, mutta entiedä.. No, ainakin olin enemmän sekaisin kuin koskaan esim: alkoholista, ja se on jo suoritus.

Ehkä se on ihan hyvä vaan etten pidä tästä yhtään, onhan tää semimyrkky.

Ymmärrän kyllä jos joku pitää.. Mutta en usko että tuun ees saamaan dexmiä alas ikinä.. Se maku.. Ei jumalauta, ei helvetti.

Mortalaplasia
Tuppisuu

Post by Mortalaplasia » Mon 29 Sep 2014, 22:09

Vähän outoa, mutta mulle tulee tästä aina kutinaa peniksen seudulle, ei mihinkään muualle.
Siitä sitten terska kuivuu ja siitä lähtee nahat ja alkaa koko terska vähän märkimään. Käveleminen pahentaa asiaa, kun penis hankaa housuihin. Muutaman kerran on ollut helvetin hankalaa kävellä, kun sattuu saatanasti.

Eihän tässä muuta, kuin se ihmettelyni että miksi se juuri penikseen menee toi kutina. Mulla on kyllä nyt Ataraxia, että seuraavan kerran pitää kokeilla DXM:ää ton kanssa, jos se auttaisi tohon kutinaan.
Vähän vaikea harrastaa seksiä tai runkata, kun terska hemmetti repeilee.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Mon 01 Dec 2014, 11:55

Mortalaplasia wrote:Vähän outoa, mutta mulle tulee tästä aina kutinaa peniksen seudulle, ei mihinkään muualle.
Siitä sitten terska kuivuu ja siitä lähtee nahat ja alkaa koko terska vähän märkimään. Käveleminen pahentaa asiaa, kun penis hankaa housuihin. Muutaman kerran on ollut helvetin hankalaa kävellä, kun sattuu saatanasti.

Eihän tässä muuta, kuin se ihmettelyni että miksi se juuri penikseen menee toi kutina. Mulla on kyllä nyt Ataraxia, että seuraavan kerran pitää kokeilla DXM:ää ton kanssa, jos se auttaisi tohon kutinaan.
Vähän vaikea harrastaa seksiä tai runkata, kun terska hemmetti repeilee.

Enpäs ole moisesta ennen kuullut. Mutta ei hätää, ei nalli palaisi kuitenkaan deksmin vaikutuksen aikana.
Vai toimiiko?

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Wed 17 Dec 2014, 23:46

Se on muuten denkeissä jännä juttu että silmät ja leuka väpättää niinkuin olis ottanut ison annoksen MDMA:ta, toisin kuin millään muilla (kokeilemallani) dissosiatiivillä. Mut se on just kivaa. Nyt sain tuolta eräästä monien tuntemasta paikasta DXM-jauhetta jossa myyjän mukaan saattaa olla hivenen joukossa 2C-B:tä. Itse en kyllä allekirjoita sitä, koska en ainakaan tuntenut läpi mitään joka olisi poikennut millään tavoin DXM:n vaikutuksista. Ja tulipa todistettua viimein itselle se, että denkströmiä nauttiessa se ryynä ei ole välttämättä aiheutunut sitruunahaposta vaan itse aineesta, sillä jauhemuodossa olleesta DXM:stä oksensin myös aivan yhtä antaumuksella kuin sitruunahappoon tai C-vitamiinin valmistetusta hullun laborantin selkäydinnesteestä.
Vai toimiiko?

Bronco
Karvakuono

Post by Bronco » Sun 28 Dec 2014, 12:20

Olin tästä aika innoissaan seuraavana päivänä ja hehkutin jo tuhkakupissa, mutta laitetaan nyt tännekin.
Eli testattiin frendin kanssa tossa aatonaattoa edeltävänä yönä miten DXM ja ilokaasu pelittää yhdessä. Molemmat kun ovat NMDA-antagonisteja, ajattelin että yhteisvaikutus olisi jotakin hullua. Niin se kyllä olikin, 600mg dexmiä ja päälle täydet keuhkolliset ilokaasua suoraan sifonista laittoi maailmankirjat sen verran sekaisin että huhhuh.

Keuhkojen tyhjennyksen jälkeen totaalinen dissosiaatiotila puski päälle about 10 sekunnissa ja todellisuus repesi alta. Putosin 2d-maailmaan, jossa mun elämää käsiteltiin erilaisilla valtavilla laitteilla ja järjestelmillä. Jotain 90 kaasutrippiä vedettiin yön aikana vuorotellen ja jossain vaiheessa meno oli aivan järjetöntä (niin outoa, ettei sitä pysty sanoilla selittämään). Takaisinpaluu oli aina kokemus joka pääsi listalle; "elämäni oudoimmat kokemukset". Loppuyöstä trippejä oli lähes mahdoton muistaa. Tuli vain kysyttyä että "mitäköhän vittua taas?" Keksin jossain vaiheessa mennä keuhkot täytettyäni peiton alle, joten kun aloin minuutin parin kuluttua päästä takaisin todellisuuteen, kiskaisin maailman kannen irti taivaasta ja sen yläpuolelta paljastui asuntoni ja taivaankansi olikin peitto.

Suosittelen tätä komboa kaikille mielenmatkaajille. Olo oli muutenkin aivan taivaallinen ilokaasun vaikutuksen aikana. Alkuyöstä tripeillä pystyi myös tanssimaan ja häröilemään. Ainoa miinus puoli oli että kun sieltä 2d maailmasta tai mikä nyt olikaan (vähän vaikea selittää) pääsi takasin elävienkirjoihin, tuntui siltä kun olisi suht selvinpäin. Oli vaan sellanen dxm perusolo. Tai sitten se johtui tuosta pienestä annoksesta. Vähän tuntuu jo, ettei tolla 600mg pääse enää oikein mihinkään sfääreihin.
I couldn't be a royal. It's like living in a supersonic goldfish bowl.
- Ozzy Osbourne

PinballWizard
Psykonautti

Post by PinballWizard » Sat 10 Jan 2015, 16:21

Pidin about vuoden pitusen breikin ku ollu aikasemmin ongelmia mielenterveyden kanssa. Johtuen monesta syystä, ei pelkästään päihteistä, tosin niistäkin aikoinaan kun tuli käytettyä vastuuttomasti ja monta kertaa tietämättä ollenkaan mitä tekee. Noh kuitenkin.

Viime kuussa päätin että aika ois kypsä uudelle yritykselle ja otin aluks 200mg (iso pullo?) ja sen jälkeen n. 3h päästä pienemmän. Ihan tajuton matka pitkästä aikaa, positiivinen olo, tuntu ku ois heränny pitkästä unesta, huomas et miten kaavoihin kangistuneet ajatukset vapautu ja ylipäätänsä jäi positiivinen fiilis koko trippailua kohtaan, sen jälkeen tullu otettua vielä 2 kertaa, pienemmillä annoksilla. Huomasin et virkistää tosi hyvin pitkän selvinpäin olon jälkeen ja saa kattomaan elämää ja omaa suhdettaan maailmankaikkeuteen uusin silmin. Ainoo ongelma itellä tän aineen suhteen on että se on niin helvetin hauskaa et tulee otettuu useemmin ku ois ehkä hyväks.

Joka tapauksessa pääsin yli siitä pelosta että mikä tahansa päihde aiheuttaa psykoosin, varmuudeks oli temestoja mukana tripillä jos meno ois lähteny käsistä.

Täytyy jatkossakin ottaa, pienillä määrillä, ja fiiliksen mukaan, ei enää jaksa ees sellasta joka vkl sekoilua ku joskus enne, kuormittaa liikaa ja jotenki koko hommasta katoo tarkotus, noh jos ois mieleltään täysin terve että ei ois mitään riskiä saada mitään takapakkii mistään deeleistä/ym nii varmaan tulis kiskottua useemmin, mut täytyy elää sen mukaan miten asiat itellä menee, ei sen mukaan miten toivois niiden menevän, siihe kuoppaan oon jo liian monta kertaa pudonnu. :foil:
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"

PinballWizard
Psykonautti

Post by PinballWizard » Sat 10 Jan 2015, 16:33

Ja niin vielä pienenä lisäyksenä kuten joku mulle aikaisemmin kommentoi niin oon viimeikin oppinu nauttimaan elämästä ilman psykedeelejä. Tosin en kyllä hevillä haluu näistä mausteistakaan luopua :love:
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"

PinballWizard
Psykonautti

Post by PinballWizard » Sat 10 Jan 2015, 19:10

Tää on vaan niin rentouttavaa =D ei oikee oo koskaan tehny mieli mitään muuta testata ku on kerran kokenu dextroversen.

Idealisti
Karvakuono

Post by Idealisti » Mon 26 Jan 2015, 21:09

Onkos kellään kokemuksia Clotam 200mg (tolfenaamihappo) potenttiaalisesta vaikutuksista deksmipahoinvointiin? Itse ajattelin kokeilla voiko tuota yökötystä minimoida millään, kunhan vaan saan seuraavat deksmit eroteltua.
Yleensäkin oletteko ottaneet mitään deksmipahoinvointiin?
Tieto luo turvaa siinä missä yksin seilaan aavalla merellä niin tyynesti, kunnes verhot suljen ja esitys päättyy.

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Wed 28 Jan 2015, 00:23

Idealisti wrote:Onkos kellään kokemuksia Clotam 200mg (tolfenaamihappo) potenttiaalisesta vaikutuksista deksmipahoinvointiin? Itse ajattelin kokeilla voiko tuota yökötystä minimoida millään, kunhan vaan saan seuraavat deksmit eroteltua.
Yleensäkin oletteko ottaneet mitään deksmipahoinvointiin?
Hatsia kun olen polttanut niin en ole tuolloin kertaankaan oksentanut nousuissa.
In the land of the blind, one-eyed man is the king

hydrastic
Tuppisuu

Post by hydrastic » Thu 29 Jan 2015, 23:15

On toi kyllä vaan saatanallinen tuo maku, raakasuklaalla saa menemään aika hyvin alas mutta jää silti Makunystyröihin kummittelemaan...
Pitkästä aikaa erottelin pullollisen ressua ja äsken puolet vedin alas ja kuhan pääsee järkytyksestä yli niin jos koittas ton toisenkin hulauttaa. :P
eikun nauseoita odotellessa :|

Huiko
LD50

Post by Huiko » Thu 29 Jan 2015, 23:19

Ota ensi kerralla nauseaan edeltävästi inkivääriä. Makuun taas auttaa maito tai vahvalla salmiakilla voi myös koittaa peittää makua. :)

mömmelö
Tuppisuu

Post by mömmelö » Wed 11 Feb 2015, 18:50

Testasin erottelematta 600mg tyhjään vatsaan eikä tullut erityisempää kakkahätää.

Mielentila sen sijaan oli aika erityinen.

SataG
Karvakuono

Post by SataG » Sun 15 Feb 2015, 17:15

Heipsan!

Oon kiinnostunu dxm:stä hiljattain kokemuksena ja nyt olisikin pari kysymystä ennenku uskallan kokkeilla.

Miten paljon pitää ottaa, että allergia herkkyys tulee ilmi?
Minkälaista annosta suosittelette ensikertalaiselle, sienillä olen ainoastaan tripannut aikaisemmin(kohtuudella, suurimmat annokset: semit: ~35kpl, cubensiksiä: ~2,5g, aina savuja messisä). Kerran kombottanu sienet+mdma+savuja(psyykeelle kyllä hitosti iisimpi kö pelkiltää sieniä, seuraavana päivänä tuli itkeskeltyä onnesta).
Nii ja en tiiä lasketaanko mdma/naksujen tuomia visuaaleja. Tai kun laskuissa nään usein alitajunnan tuottamia musiikkivideoita ennen nukkumaan menoa(vaatii kyllä savuja aika runsaasti ja ainahan sitä rollailessa menneepi) : P
Erottelenko dxm:n, muuta hyötyä kuin oksettaa-->ei niin paljon, ja saa helpommin alas(varmastikin siis iso jeesi, mutta vaivan arvoista?)?
Kuinka suurta määrää suosittelette? Haluan edelleen pysyä tuossa "kohtuudessa", suuret annokset kuumottaa näissä dramaattisesti tajuntaa muuttavissa substansseissa. Vaikkakin koen psyykkeeni olevan vahva, mutta oon aina ollu kaiken kanssa ylivarovainen, nössö.
Olen ajatellut ottaa yksin/mimmikaveri vahtina. Minulla on tapana, varsinkin sienissä, yrittää kontrolloida KAIKKEA, tai joku ihme miellyttämisen tarve ihan selvinpäinkin on, yms. paljon asioita joihin ei oikeastaan voi itse hirveästi vaikuttaa ja dxm ymmärtääkseni rikkoo päänsisäisen maailman täysin eikä mitään voi oikein kontrolloida? Tapahtuuko tämä vasta suurilla annoksilla vai myös kohtuu annoksilla?
Tarkoituksenani ei siis ole "täysin fuckd up" olotila, sitä en päihteiltä hae.

Lopuksi pahoittelut epäselvästä tekstistä, ulosannista sekä kielioppivirheistä. Kun kirjoitan, aivot tarttuu tyyliin seuraavaan sanaan eikä sitten saa mittään tolkkua ittekkää, että mitä sitä oli kirjottamassa. Ja siitä huolimatta tämä teksti on tarkastettu miljoona kertaa ennen kuin olen edes raakaversiota kirjottanu. : D

Ärsyttävin hippiterveisin,
satagrammaa :love:
Monkey see, monkey do

Huiko
LD50

Post by Huiko » Sun 15 Feb 2015, 18:34

SataG wrote:Miten paljon pitää ottaa, että allergia herkkyys tulee ilmi?
100mg vaikka. Itse kokeilin joskus 200mg:lla ja sitten loput kait perään pari tuntia myöhemmin. Punoitusta ja kutinaa tulee sitten joka tapauksessa. Älä raavi. :)
SataG wrote:Minkälaista annosta suosittelette ensikertalaiselle?
Vedä vaikka alkuun se pikku pullollinen. (450mg)
SataG wrote:Erottelenko dxm:n, muuta hyötyä kuin oksettaa-->ei niin paljon, ja saa helpommin alas(varmastikin siis iso jeesi, mutta vaivan arvoista?)?
Se sorbitoli pistää useimmat tottumattomat paskomaan kunnes on puolimetriä suolta ulkona, joten erottele. Ehdottomasti vaivan arvoista. Pystyt myös keskittymään vaikutuksiin paremmin kun ei ole vatsanväänteitä.
SataG wrote:Dxm ymmärtääkseni rikkoo päänsisäisen maailman täysin eikä mitään voi oikein kontrolloida? Tapahtuuko tämä vasta suurilla annoksilla vai myös kohtuu annoksilla?
Aika ison annoksen joudut ottamaan jos meinaat todellisuuden kadottaa. Se vaatii yleensä buustimisen ja sen että saat keskittyä olemaan.

mömmelö
Tuppisuu

Post by mömmelö » Tue 17 Feb 2015, 00:55

SataG wrote: Tarkoituksenani ei siis ole "täysin fuckd up" olotila, sitä en päihteiltä hae.
Sanoisin että DXM:n kanssa olet joka tapauksessa täysin fucked up. Se nyt vaan toimii sillai.

Ajattelin että tämä olisi Ö-luokan LSD-korvike josta saa lisäksi ripulin, mutta parin kokeilun jälkeen kyseessä on ihan omanlaisensa aine, joka ansaitsee täyden kunnioituksen siinä kuin LSD:kin. Eli tämän kanssa pitää olla yhtä varovainen kuin LSD:nkin.

LSD on ainakin mulla hyvin kirkasta ja valoisaa, mutta DXM on jotain hyvin demonista. Mulle tuli 600mg annoksella tarve pistää joitain ongelmia rempseesti järjestykseen ja tässä tapauksessa se oli ihan hyvää demonisuutta.

Nyt DXM sekä ihastuttaa että pelottaa. Vähän epäilen että se on pimeys, jos LSD on valo. Koska joskus on hyvä päästää demonit valloilleen. Pelkään vaan että tämän kanssa ne ottavat jossain vaiheessa kokonaan vallan.

Ja 600mg on aika kovaa menoa, koska mulla käveleminen alkoi jo olla todella vaikeaa. Siinä on myös jotain samoja piirteitä kuin alkoholissa ja stimulanteissa. En todellakaan suosittele ottamaan yli 600mg annoksia ekalla kerralla.

Huvittavin piirre on kyllä sen vaikutus musiikkiin, joka kuulostaa aivan mahtavalta. Tärkeintä on kuitenkin basso. Meinasin seota kokonaan biiseihin, joissa on hyvä bassorumpu. Mikään ei vaikuta musiikin aistimiseen tuolla tavalla.

Ja mäkin vertailen sitä vieläkin ennakko-olettamusten perusteella LSD:hen, mutta kyse on kyllä ihan eri asiasta.

SataG
Karvakuono

Post by SataG » Tue 17 Feb 2015, 17:23

Kiitosta vastauksista.
Nyt odottaan sopivaa hetkeä : )
Monkey see, monkey do

hydrastic
Tuppisuu

Post by hydrastic » Tue 17 Feb 2015, 17:34

SataG wrote:Kiitosta vastauksista.
Nyt odottaan sopivaa hetkeä : )
kannattaa myös muistaa että ekoilla kerroilla on hyvin yleistä että ei tapahdu juurikaan mitään, henk.koht. alko vasta kolmannella kerralla toimimaan kunnolla.
puolikas iso-pullo(300mg) tai kokonainen pikkupullo(450mg) olis aika hyvä alottelijan annos.
ja ehdottomasti erottelu, siirappi on ensinnäkin niin pahaa että vaikee saada alas koko putelia ja puolentunnin päästä sorbitoli alkaa puskemaan toisesta päästä jo ulos. :mad: :down:

EDIT: jaahas pitäskö laittaa dexmit erottumaan ku alko kutkuttaa niin :D