The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
User avatar
PinballWizard
Psykonautti
Posts: 53
Joined: 2013-01-01 20:34

Re: The DXM topic

Post by PinballWizard »

psychiCTalent wrote:
PinballWizard wrote:Jooh kai se on parasta sitten jättää ottamatta :(. Harmittaa vaan ku oon vasta päälle pari kymppinen ja elämän ennuste se etten enää koskaan pysty kyseistä ainetta ottamaan niin se on raivostuttavaa. Noh täytyy keksiä jotain muuta, rauhottavia hankkia tai jotain sitte.
No ite 19 ja kokenu aineen kanssa 1-3 plateut. Totaalista sekoilua, flippailua, no jos sitä "tripiksi" haluaa kutsua, menty pimeessä vaatekaapissa universumin laidalle ja takaisin. Silti nyt jälkeenpäin vasta tajusin tän aineksen vaikukset mun psyykeeseen. Monet frenditki sanonu et silloin ku vetelin dexmii nii olin vähän muuttunu. Ja suht koukuttavaki eines.. Aika myvkkyy.. :foil: Hassuu vaa kattoo ku porukka tosissaan haluaa tätä vaikka on syvemmissä tsygoosi-pyörremkyrskyis kävästy.. Itellähän ei siis mitää varsinaista psykoosia oo koskaan ollut ja silti en ikinä enää haluu koskee tähän.. :D

Entäs psykedeelit? Tai jos haluat dissosiatiivisia kokemuksia niin vaikkapa Salvia? Nämäkin vahvasti psyykeeseen vaikuttavia substansseja, mutta kaukana DXM:in tuhoisasta vaikutuksesta...


Ite käyny kaikki plateut paitsi sigman läpi ja sanoisin 4 melkeen täysin turhaks (imho) nimittäin taju lähti itellä huone pyöri ympärillä ja koin ruumista irtautumisen (kesti vain hetken) tai ainakin olin todella lähellä sitä. 2 plateau on suosikki, parhaat kokemukset sillä. Salviaa oon kokenu, ihan hauskaa mutta kroppa tuntuu oudolta ja saatavuus on lähes 0 tasoa. Ja oon vaan jotenkin rakastunu tohon dxm:n kiskomiseen siitä tulee just sellanen olo mistä tykkään, paras deeli / douppi mitä oon kokeillu.

Niin noh kyllähän sitä ihmiset ottaa paljon riskejä vaikka tietää että seuraukset voi olla tuhoisia. Itekin mietin tässä että pitäskö sitä pitkästä aikaa uskaltaa lähteä mielellään leikkimään ja ottaa 1 1 plateaun trippi ja tasottaa temestoilla jos alkaa kääntyy ahdistavaks. Tolet nimittäin varmasti nollissa kun viimeks viime tammi-helmikuussa ottanu.
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"
User avatar
psychiCNoob
Kameleontti
Posts: 982
Joined: 2012-02-11 13:49
Location: Metsä

Re: The DXM topic

Post by psychiCNoob »

PinballWizard wrote:Ite käyny kaikki plateut paitsi sigman läpi ja sanoisin 4 melkeen täysin turhaks (imho) nimittäin taju lähti itellä huone pyöri ympärillä ja koin ruumista irtautumisen (kesti vain hetken) tai ainakin olin todella lähellä sitä. 2 plateau on suosikki, parhaat kokemukset sillä. Salviaa oon kokenu, ihan hauskaa mutta kroppa tuntuu oudolta ja saatavuus on lähes 0 tasoa. Ja oon vaan jotenkin rakastunu tohon dxm:n kiskomiseen siitä tulee just sellanen olo mistä tykkään, paras deeli / douppi mitä oon kokeillu.

Niin noh kyllähän sitä ihmiset ottaa paljon riskejä vaikka tietää että seuraukset voi olla tuhoisia. Itekin mietin tässä että pitäskö sitä pitkästä aikaa uskaltaa lähteä mielellään leikkimään ja ottaa 1 1 plateaun trippi ja tasottaa temestoilla jos alkaa kääntyy ahdistavaks. Tolet nimittäin varmasti nollissa kun viimeks viime tammi-helmikuussa ottanu.
No joo, jos jostain todella tykkää niin sitä kyl haluu tehä useemmin. Päätös on yksinomaan sun hallittavissa, mut mä en suosittelis.

Jatkoja. :P


Nyt jotain järkeä, kun lainaa edellisiä postauksia! Ei quote-torneja,
lainaa vain teksti mihin vastaat/viittaat! T: Mode
Last edited by Mushru on 2014-01-06 11:31, edited 1 time in total.
Reason: Quote-torni
Life = The Trip
User avatar
PinballWizard
Psykonautti
Posts: 53
Joined: 2013-01-01 20:34

Re: The DXM topic

Post by PinballWizard »

Jooh kiitos tuesta, täs nyt kärvistellen tulisilla hiilillä ku tekis nii pirusti mieli mutta järki sanoo että älä ota mut sitten on taas toi toinen pirullinen totuus että koko elämä ilman? en kestä elää sen ajatuksen kanssa :(.
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"
User avatar
psychiCNoob
Kameleontti
Posts: 982
Joined: 2012-02-11 13:49
Location: Metsä

Re: The DXM topic

Post by psychiCNoob »

Trust your heart bro.
Life = The Trip
User avatar
King Ink
LD50
Posts: 3911
Joined: 2009-07-10 10:38

Re: The DXM topic

Post by King Ink »

PinballWizard wrote:.. mut sitten on taas toi toinen pirullinen totuus että koko elämä ilman? en kestä elää sen ajatuksen kanssa :(.
En kyl ite kestäs myöskään ajatusta elää loppuelämä nuppi hajalla doupinkiskonnasta. Dexmi katoo kyl mielestä kun on ilman jonkin aikaa, ei elämä oo niin pitkä ilman kun ei ees kaipaa.

En suosittele ottamaan.

Ite oon aatellut lopettaa nyt kyseisen aineen käytön kokonaan. 2-3 vuotta sitten yli vuoden semisäännöllisen kiskomisen ja sen jälkeen parin vuoden satunnaisemman, mutta kuitenki puolivuosittaisen käytön jälkeen on alkanu dexmin jälkiolot olee tosi pitkiä. Mukava afterglow on muuttunu viikon tai jopa kahden epävakaaksi oloksi. En oo kokenu psykoosia koskaan, mutta jollain tavalla kuitenkin psykoottinen ja epämukava fiilis on hallitseva. Se on menny aina pois, mut tuntuu pitenevän joka kerralla sen verran, et taidan lopettaa nyt kokonaan.

Liekkö se elämänvaihe ja liian nuorena aloitettu käyttö loi jonku tosi oudon suhteeseen tähän aineeseen, tää on aina tuntunu jotenkin omalta ja erikoiselta päihteeltä. Jotain magiaa. Vaikka hyviä vaikutuksia, nostalgisen olon ja mielenkiintoisia trippejä edelleen saa, kuumottaa liikaa toi mitä se tekee omalle psyykelle.

Eilen ensimmäistä kertaa vuosiin jätin ostamatta isossa kaupungissa käydessä yhden tai kaks pulloo Resilaria jemmaan, aattelin vanhat erottelupullot ja aineetkin hävittää johonkin. Jos jatkossa palaa, niin olkoon sit jonkun toisen vehkeillä eroteltu satunnaiskerta. Tähän astisen elämäni ensimmäinen ja ainut huumeriippuvuus, heip.
User avatar
PinballWizard
Psykonautti
Posts: 53
Joined: 2013-01-01 20:34

Re: The DXM topic

Post by PinballWizard »

Joo oon kyllä samaa mieltä tossa sun kanssa että ei oo kivaa viettää loppu ikää psykoosissa varsinkin ku sitä on kestäny nyt jo about 3 vuotta ja paraneminen on työn ja tuskan takana. Kai se on sit niin (nyt ollu 9kk ilman mitään) että parempi pysyy irti noista psykoosia aiheuttavista tropeista, rauhottavat ja bisse on ainoo mitä voin kiskoo, kyllä niilläkin johonkin pääsee.
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"
User avatar
PinballWizard
Psykonautti
Posts: 53
Joined: 2013-01-01 20:34

Re: The DXM topic

Post by PinballWizard »

Jumala on olemassa. Keitin pienemmän pullon ressuu ekaa kertaa vuoteen ja helvetin rento olo. Aah että tätä on kaivannu. Peli ei ookkaan menetetty :cheers:
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"
gouranga

Re: The DXM topic

Post by gouranga »

19 vuotiaana ensimmäinen trippi ja oli hauskaa. 2. plateaulla makailin sängyllä musiikkia kuulokkeista kuunnellen ja katsellen hianoja efektejä pimeydessä. Seuraavana iltana otin uudestaan saman annoksen ja ei toiminut. Otin sitten lisää ja menin nukkumaan. Huomasin jossain välissä että nyt pärähti ja lujaa :) hyppäsin sängystä ja tuntui helvetin oudolto jaloissa ja koko kehossa. Huonekkin tuntui pieneltä laatikolta jossa on ansassa. Teki mieli huutaa mutta koska äitini nukkui viereisessä huoneessa niin piti vain mennä rennoksi sänkyyn ja kasata ajatukset. Aika tuntui hyvin pitkältä. Päässä pyöri eräs musiikkivideo ja aika kului tuskan hiessä pyöriskellen kunnes LOPULTA tuntui hyvältä. Kaverille lähetin tekstiviestillä terveiset "todellisuuden toiselta puolelta".

Sittemmin parin kuukauden välein tuli otettua rennosti 2. plateulla. Savujen kanssa todella mukavaa vuoristorataa ja tsopikloonin kanssa jänniä hallusinaatioita pimeässä. Toistaiseksi viimeisimmät resilarit meni UV aattona ilokaasun kanssa koska tuntuu että tämä on saanut pääkopan jumiin pitkiksikin aikoja. Kaapissa on 200ml pullo mutta se saa odottaa, ei tee enää mieli koskea tähän myrkkyyn. Mutta katsellaan joskus.
User avatar
PinballWizard
Psykonautti
Posts: 53
Joined: 2013-01-01 20:34

Re: The DXM topic

Post by PinballWizard »

No joo onha tätä tullu aika paljo aikoonaa juotuu ja täytyy sanoo et kyl on jääny itelki traumoi joistai tripeistä ku otin överit pari kertaa 3 & 4 plateau. Nykyää jos otan nii oon huomannu et itellä ainaki dokaamine samal vie vainoharhat kokonaa pois ja muutama temesta päälle jos alkaa olo tuntuu nihkeeltä nii ainaki tollee viimeset 5 trippii meni iha kivasti, en tosin erotellu ku maximissaa 1 ison pullon, en viittiny lähtee 2 plateaulle seikkailemaa, täs ainees on jotenki jännä sillee et ku sitä ottaa nii ne edelliset matkat palaa heti mielee mut selvinpäi niit ei muista, tiedä sit et mistä johtuu.
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"
User avatar
PinballWizard
Psykonautti
Posts: 53
Joined: 2013-01-01 20:34

Re: The DXM topic

Post by PinballWizard »

Sattusko kukaan tääl tietämään et onko temestojen kiskominen dxmin & jurrin päälle haitallista? oon ite ottanu ny 5 kertaa sekä bissee et temestoi tripin päälle mut ei oo mitää haittoja ilmaantunu mut mietin vaan et ei ois kiva herää aamulla ilman ruumista.
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"
KarstaFari

Re: The DXM topic

Post by KarstaFari »

PinballWizard wrote:Sattusko kukaan tääl tietämään et onko temestojen kiskominen dxmin & jurrin päälle haitallista? oon ite ottanu ny 5 kertaa sekä bissee et temestoi tripin päälle mut ei oo mitää haittoja ilmaantunu mut mietin vaan et ei ois kiva herää aamulla ilman ruumista.
Kyllä bentsoja on safe ottaa melkeen koskavaan. Hitaat + bentsot ne ainoat kuumotukset on.. Mut nyt puhutaanki dxm + bnz, ota vain, ellei ennenkään ole menoa haitannut :)
Petri6
OD
Posts: 1362
Joined: 2010-06-21 19:26

Re: The DXM topic

Post by Petri6 »

KarstaFari wrote:
PinballWizard wrote:Sattusko kukaan tääl tietämään et onko temestojen kiskominen dxmin & jurrin päälle haitallista? oon ite ottanu ny 5 kertaa sekä bissee et temestoi tripin päälle mut ei oo mitää haittoja ilmaantunu mut mietin vaan et ei ois kiva herää aamulla ilman ruumista.
Kyllä bentsoja on safe ottaa melkeen koskavaan. Hitaat + bentsot ne ainoat kuumotukset on.. Mut nyt puhutaanki dxm + bnz, ota vain, ellei ennenkään ole menoa haitannut :)
Kyllä ne dissosiatiivitkin jonkin verran hengitystä lamaavat eli ei se bentso+dissosiatiivi -kombo mikään täysin turvallinen ole. Varsinkin jos sekaan heittää alkoholin, niin saattaa käydä niin, että niitä bentsoja tuleekin vahingossa rouskittua liikaa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
User avatar
Azee
Psykonautti
Posts: 142
Joined: 2010-02-28 13:34

Re: The DXM topic

Post by Azee »

Rupesin tässä miettimään... Mitä jos tekis sellasen sitruunaROBOkakun? Tekis normi kakkupohjan ja sit erottelis satsit, laimentais kermalla ja iskis litkut kermasifoniin, vaahdottelis ilokaasulla ja pursottais sellasen kivan kuorrutuksen kakulle. Robocake!! :up:
No More Games. No More Bombs. No More Walking. No More Fun. No More Swimming. Boring. I am always bitchy. No Fun – for anybody. You are getting Greedy. Relax – This won’t hurt.
User avatar
psychiCNoob
Kameleontti
Posts: 982
Joined: 2012-02-11 13:49
Location: Metsä

Re: The DXM topic

Post by psychiCNoob »

Arminius wrote:Rupesin tässä miettimään... Mitä jos tekis sellasen sitruunaROBOkakun? Tekis normi kakkupohjan ja sit erottelis satsit, laimentais kermalla ja iskis litkut kermasifoniin, vaahdottelis ilokaasulla ja pursottais sellasen kivan kuorrutuksen kakulle. Robocake!! :up:
Maku vois olla aika ikimuistonen ! :cheers:
Life = The Trip
User avatar
PinballWizard
Psykonautti
Posts: 53
Joined: 2013-01-01 20:34

Re: The DXM topic

Post by PinballWizard »

Haha en kyl helvetis menis syömään sellasta tököttiä :D. Juotunaki iha tarpeeks karmeen makust.
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"
User avatar
IommiSG
Psykonautti
Posts: 100
Joined: 2011-01-05 17:01

Re: The DXM topic

Post by IommiSG »

ressu teköö hyvvää keholle ja mielelle, suoraan pullosta tai eroteltuna. antakaa mennä vaan
"We came to L.A. to record, and we stayed at a house in Bel Air. At the end of the day, it was all dope, booze, drugs, fucking chicks. Oh, dear, we had some fun in that house."
- Tony Iommi of Black Sabbath
User avatar
PinballWizard
Psykonautti
Posts: 53
Joined: 2013-01-01 20:34

Re: The DXM topic

Post by PinballWizard »

Taas tän pirullisen aineen syövereissä. Jotenkin aina eksyn apteekkiin ja sitten tulee ostettua ressua, en vaan voi itelleni mitään. Tää euforia on kokemisen arvosta, suosittelen, en oo ku kerran savujen kans kokeillu - en pysty ite pilvee polttaa nykyää ollenkaa maanisdepression takii mut dxm menee eikä aiheuta vainoja, paitsi ehkä seuraavana päivänä tai jos ottaa liian suuren dosen - sen takii oon pysyn täl ykkös plateaul, aikasemmin tullu vedettyy kakkosii kolmosii ja nelonenki, sigma on ainoo jota en oo halunnu testaa koska 4 tason trippi oli jo niin sairas etten todellakaan haluis viettää kokonaista päivää vaikutuksen alasena nähden jotain demoneja ym. sori jos vähän sekavaa - kirjotettu vaikutuksen alasena.

Erottelin tossa 2 tuntia sitten pienen 150ml ressu pullon ja päälle pari bissee ja yks temesta olo on ihan hyvä. Euforinen. Mut tää on jotenki niin koukuttavaa tuntuu jotenki aina et kun ottaa tätä nii aina pääsee pidemmälle mut missä se huippu on? oon kerran kokenu dxmeis sellasen huipun et muistan varmaan koko ikäni, oli nii hyvä fiilis et ei sanat riitä kuvaamaan. Kattelin Fear & Loathing in Las Vegasia kohtausta jossa Gonzo sekoilee hississä ja duke ja gonzo juoksee pitkin käytävää mulla vaan jotenkin "kolahti" se juttu nii pahasti etten unohda sitä ikinä, aina ku otan dxmii nii yritän päästä takas siihe samaan fiilikseen mut en oo toistaseks onnistunu. Sori jos tuli sekava ja paska viesti. :(
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"
boost
Lepakko
Posts: 203
Joined: 2013-09-20 14:16

Re: The DXM topic

Post by boost »

Mikä on teijän suurin annos ilman, että olisi eroteltu?
Oma ennätys - noin 1000 mg
User avatar
PinballWizard
Psykonautti
Posts: 53
Joined: 2013-01-01 20:34

Re: The DXM topic

Post by PinballWizard »

Itellä vaan 300mg, niin pahaa ettei saa alas yhtä pulloo enempää, eroteltuna tosin 6 pulloo kerran mistä kaatu kyllä jonku verra lattialle et oiskoha ollu siinä 4-5 pullon tienoil mitä tuli otettuu.
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"
User avatar
PinballWizard
Psykonautti
Posts: 53
Joined: 2013-01-01 20:34

Re: The DXM topic

Post by PinballWizard »

Mut se oli ihan sairas trippi missää ei ollu mitää järkee makasin sohval nii sekasin etten pystyny liikkumaan sit meni pimeeks ja heräsin seuraavan päivän joskus aamulla vieläki ihan kujal. :down:
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"
User avatar
PinballWizard
Psykonautti
Posts: 53
Joined: 2013-01-01 20:34

Re: The DXM topic

Post by PinballWizard »

Omasta mielestä erottelu kannattaa aina koska siis yhen pullonkin alas saaminen on mission impossible, varma laattaaminen ja helvetinmoiset vatsakivut ainaki itellä. Eroteltunaki voi purjoo jos laittaa liikaa sitruunahappoo, mut ku laittaa sekaan vähän spritee & jääpaloi nii soljuu hyvin eikä oo ees mitenkää järkyttävän makustal. Ainoo mikä ittee huolettaa tos erottelus on se et sinne jää yleensä bensaa jonku verran ja sen litkiminen ei kyl oo terveellist.
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"
User avatar
magiclymagical
Apteekki
Posts: 397
Joined: 2006-10-25 15:17

Re: The DXM topic

Post by magiclymagical »

PinballWizard wrote: Ainoo mikä ittee huolettaa tos erottelus on se et sinne jää yleensä bensaa jonku verran ja sen litkiminen ei kyl oo terveellist.
Sen takia sitä haihdutetaan kattilassa, että bensat poistuu ja juotava määrä pienenee minimiin.

Yhen 200ml pullon oon ehkä joskus juonu erottelematta suurimmillaan. Pikku pulloja joskus kestin ilman oireita mut ei jaksa sitä määrää litkua enää oikeen juua ku maistaa ton deksmin läpi noista litkuista nykyää.
Paskalla trippaaminen on tasan yhtä hohdokasta miltä kuulostaakin imo. :roll:
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
User avatar
Travel
Psykonautti
Posts: 146
Joined: 2013-04-09 12:34
Location: Oulu Hooods.

Re: The DXM topic

Post by Travel »

Nyt kun saanu tätä psyykkistä puolta kuntoon, niin huomenna erottelua kaverin kanssa. Yhdesti erotellu aikasemmin, ei oikeen toiminut mut otin melkoisen vähän. Huomenna sitten enemmän ja fiilis trippailuun täysin kohillaan. :) Tuun huomenna kertoon enemmän ja lueskelen ohojeet ku en niitä täysin muista. :)
Kaikki mitä kirjoitan, on vain oman pääni sisäistä fiktiota, jossa todellisuus on kaukaa haettua.
User avatar
NatiHero
Kameleontti
Posts: 765
Joined: 2010-08-03 23:31

Re: The DXM topic

Post by NatiHero »

Täytyy kiskasta deksmiä ainaki kerran ens viikon aikana, että saa taas vähän tuntumaa hommaan. 25. päivä kun olis tarkotus juhlistaa synttäreitä ja alkuperänen nopee+alko yms. muuttu deksmi+alkoyms. suunitelmaks, pitää vähä ottaa tuntumaa et ois vähän muistikuviakin sit :D Mut ei ny iha sievistelylinjalle mennä, kuosivahti megeen, vodka pullo kouraan, ressut lasiin, pillerit suuhu JA MENOKS. Voin sit koittaa kasata muistikuvia kuuleman perusteella :cheers:

Onki ollu jo ikävä tätä.
Velho wrote: 2019-08-28 18:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
gouranga

Re: The DXM topic

Post by gouranga »

On käynyt niin että n. 100ml resilaria on sekoittunut 60ml Codesan Compia. Jos tämän cocktailin huitaisee niin mitäs on odotettavissa?
Vähän mietityttää ederfiinin ja DXM:n yhteisvaikutukset. DXM:ää olen ottanut yleensä 300mg kerta-annoksina ja Codesania n. 130ml kerta-annoksina.
User avatar
Huiko
LD50
Posts: 2483
Joined: 2010-01-18 15:13
Location: Pääkaupunkiseutu

Re: The DXM topic

Post by Huiko »

^Eivät ole toistensa vihollisia. Yksi resepti yskänlääkkeistäkin sisältää sekä dextrometorfaania että efedriiniä. Noin pienillä annoksilla en tiedä saatko huomattavia vaikutuksia aikaiseksi.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.


-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
User avatar
PinballWizard
Psykonautti
Posts: 53
Joined: 2013-01-01 20:34

Re: The DXM topic

Post by PinballWizard »

Joo muistin nyt miten toi erottelu tehää oikein et ton setin pystyy kiehauttaa ihan muutamaan senttilitraan niin et bensat haihtuu ilman et dxmi kuitenkaa katoo, olin unohtanu ku oli tos parin vuoden tauko et miten tää homma suju mut nyt muistan täytyy tos parin viikon päästä ku saa rahaa nii pitkäst aikaa ottaa trippi, helvetinmoiset nitkut jo nyt ku ajatteleeki asiaa mut pakko viel tää pari vk jaksaa... :cheers:
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"
User avatar
PinballWizard
Psykonautti
Posts: 53
Joined: 2013-01-01 20:34

Re: The DXM topic

Post by PinballWizard »

Nyt ollu about 3 viikkoo ilman, alkaa nitkut vähenee mikä tekee helvetin hyvää pystyy keskittyy arkeen ilman et kokoaja on mieles et millo seuraava reissu apteekkiin, kelasin nyt venyttää tätä taukoo ehkä kesään asti ku tuli tos muutaman kk:n aikana otettuu päälle parikyt kertaa, ei mitään kunnon trippei mut kuitenki tarpeeks hyvii.
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"
User avatar
Astronautti
Tuppisuu
Posts: 8
Joined: 2014-05-07 16:07

Re: The DXM topic

Post by Astronautti »

Joo moro vaan kaikille! Ensimmäinen päivitys sitten esittäytymisen. Oma suhteeni DXM kanssa on läheinen. On jo useaan kertaan mainittu täällä mutta ihan oikeasti, testatkaa toi yliherkkyys! Ei vie paljoa aikaa teidän elämästänne ja saattaa pelastaa teidät, vertaisin turvavyön laittoon.

MUTTA asiaan! Kerran olen tuolla myrkyllä överiksi vetänyt ja olkoon tämä varoittava esimerkki. Aloitin seikkailuni erottelemalla 3 pulloa resilaaria soodatuhkalla, zippo bensalla ja c-vitamiini poretableteilla. Helppoa hommaa, oiskohan nyt 13 erottelu kertaa takana ja aina onnistunut ilman ongelmia.

Jaoin tuon 1800mg deksmiä tasaisesti 3 lasiin ja sekoitin appelsiini mehuun. Ekat 600mg naamariin ja tunnin päästä tuli se paha olo mutten kuitenkaan oksentanut. Pahaa oloa kesti n.20min jonka jälkeen olo oli hyvin rento ja näkö alkoi menemään sumeaksi kuten kovassa humalassa. Toiset 600mg naamariin ja lattialle selälleen makailemaan, kuuntelemaan musiikkia ja katselemaan valveunia. Valveunissani olin vuoristo radassa ja tunsin kuinka kehoni valui lattian läpi (valveunessani tässä kohtaa alkoi alamäki siinä vuoristoradassa ja etummaisista vaunuista minua kohti alkoi kömpiä sellainen sateenkaaren väreihin pukeutunut minecraft- hahmo. En pelännyt ja annoin minecraft- hahmon tulla iholleni kiinni jolloin nappasin sitä olkapäistä kiinni ja heitin pois vaunustani :mrgreen: :mrgreen:

Tässä vaiheessa otin kukkasavut bongista jonka jälkeen nappasin viimeiset 600mg. Koko 1800mg meni siis jossain 2,5-3h aikana. Tässä vaiheessa touhu menee todella sekavaksi. Muisti pätkäsee ja seuraavat tapahtumat satunnaisessa järjestyksessä: Olen intiassa jossain yksiössä jossa on n. puoli metriä kaiken näköistä roskaa lattialla, ympärilläni on todella likaisia ja surullisen näköisiä ihmisiä jotka piikittävät itseään. Muistan kun yksi heistä kertoi minulle että jos menen ulos niin en tulisi selviämään minuuttiakaan siellä ja ymmärsin että hän on tosissaan, pihalla on jotain kamalaa. Sittempä sitä lilluttiinkin jo meressä ja ilma oli myrskyinen, taivas oli ehkä enemmän ruskea kuin harmaa tai musta. katsoin rantakallioita jotka olivat erittäin terävää mustaa kalliota ja katsoin kun aallot hakkasivat niitä vasten.

Sitten tapahtui se wtf- hetki. Zeus (kreikkalaisen mytologian ylijumala) leijuu n. 100 metriä yläpuolellani ja huutaa "RELEASE THE KRAKEN!" siis ihan oikeasti :mrgreen: Sitten kraken nousi vedestä ja se oli valtava musta kasa lonkeroita ja sen ääni oli kuin jonkin saatanallisen valaan laulua. Tässä vaiheessa pelkäsin ihan tosissani.

Näiden tapahtumien jälkeen heräsin lattialta enkä tunnistanut asuntoani omakseni. Hiippailin vain ympäri kämppää ja kuumottelin milloin talon omistaja tulee. Lopulta tajusin missä olin ja olin aivan varma että olin sammunut viinan takia ja että olisimme tulleet kaverini kanssa baarista luokseni jatkoille (yksin olin koko ajan). Aloin etsimään tätä mystistä kaveriani ja olin ilmeisesti vielä niin sekaisin että tuntui loogiselta etsiä kaveria roskiksesta, sukkalaatikosta ja tiskikaapista(?). Hallusinaatioita oli valtavasti vieläkin. Seinät menivät kuperiksi ja läppärini näyttö vaihtoi koko ajan kokoa n. 10 kertaa sekunnissa. Lopulta läppäri asettui ja jäi älypuhelimen kokoiseksi. Tässä vaiheessa totesin että eiköhän tämä sekoilu jo riitä ja menin nukkumaan. Valveunia oli paljon ja luulin katsovani televisiota sohvaltani mutta kun avasin silmäni niin olin sängyssäni, todellisuuden taju ihan jossain muualla kuin päässäni.

Aamulla heräsin vieläkin aivan sekaisin ja näin vieläkin valveunia. En pystynyt virtsaamaan ja tässä vaiheessa huolestuin todenteolla. Yritin saada kusta tulemaan suihkuttamalla lämmintä vettä haaroväliini ja n. 4h päästä kusi lopulta tuli. Sitä helpotuksen määrää! Vessassa käynti oli vaikeaa 3 päivän ajan ja 2. päivänä hengittäminen oli TODELLA vaikeaa. Fiksumpi olisi varmaan jo soittanut ambulanssin mutta johtuiko sitten deksmistä vai mistä kun ajattelin "jos kuolen niin kuolen mutta ambulanssia en soita!". Luojan kiitos selvisin, olo oli tosin tämän jälkeen henkisesti hyvin vahva ja mietin "selvisin tuosta, nyt selviän mistä vain!"
Ikävä mutta opettavainen kokemus. Tarinan opetus on tosiaan että olkaa varovaisia kun lähdette leikkimään DXM kanssa ja mielellään joku kaveri kattomaan perään ja TESTATKAA SE YLIHERKKYYS!
KOHTI ÄÄRETÖNTÄ JA SEN YLI!
User avatar
IommiSG
Psykonautti
Posts: 100
Joined: 2011-01-05 17:01

Re: The DXM topic

Post by IommiSG »

Onpas vanha kunnon dexmi ketju kuollut. Noh tänään otan 1050mg. Vakio-annos on aina ollut pullollinen eli 600mg. Saas nähdä miten erilaista on.
"We came to L.A. to record, and we stayed at a house in Bel Air. At the end of the day, it was all dope, booze, drugs, fucking chicks. Oh, dear, we had some fun in that house."
- Tony Iommi of Black Sabbath
Post Reply