The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
powergrower
Kameleontti

The DXM topic

Post by powergrower » Tue 01 Nov 2005, 22:48

Tämä laillinen aine ansaitsee paljon kunnioitusta osakseen. Täällä uudessa vaultissa ei olekkaan tästä pahemmin keskusteltu, joten ajattelin avata uuden topicin aiheesta. Plinkin puolella ainakin on juttua riittänyt.

Eli mitä mieltä olette ko. aineesta ? Ajan haaskausta, itsensä tuhoamista vaiko jotakin paljon syvällisempää ja palkitsevaa ?

http://www.trippi.info/trippipedia/Dekstrometorfaani

http://soul.fiveam.org/robsku/dihkal/dxm.html

Dekstrometorfaanin erottelu aloittelijalle

benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat » Tue 01 Nov 2005, 22:57

Minä en ole kertaakaan tuolta aineelta mitään saanut. Kolme kertaa olen sen isoimman ressun erotellut ja aina tuloksena ollut lobotomia olo ja järjetön kutiaminen. Mitään psykedeelisiä vaikutuksia en ole saanut.
Pitäisikö kokeilla isommalla annoksella? Kuitenkin kaikki kaverit ovat tuolla annoksella tripanneet ihan kiitettävästi. :?

tRip
Me Gusta

Re: The DXM topic

Post by tRip » Tue 01 Nov 2005, 23:06

Se mitä eilen tuli kokeiltua 300mg DXM oli mielestäni melko mitäänsanomatonta. Sellainen tyhmä olo, joka on kyllä ihan mukava ajanvietto-olo.
Uskon kuitenkin DXM:ssä olevan pontentiaalia sitä haluaville ja itseasiassa kokeilemani annos ei ollut kovin suuri. Sanon kuitenkin, ettei ole minun päihde.
powergrower wrote: [..]itsensä tuhoamista[..]
Tosta tuli mieleen uni, jonka näin viime yonä, siis dxm:n nauttimisen jälkeen.
Näin unta, että aivoissani oli matoja jotka porasivat reikiä aivoihini. Näin muitakin hyvin omituisia unia. Kaikki olivat melko lyhyitä ja jotkut muistan hyvinkin selkeästi.

alypaa
Psykonautti

Post by alypaa » Tue 01 Nov 2005, 23:20

Ainakin minun mielestäni deksmi on ehkä turhin tapa tuhota päätään... Minulla siitä tulee vaan jotenkin ahdistunut ja painostava olo :? Enkä viitsi sitä sen takia edes juoda niin paljoa,että jotain hallusinogenisiä vaikutuskia saisi kunnolla esiin.
Mutta toiset tykkäävät,minä en.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Wed 02 Nov 2005, 00:11

Tosiaan mullakin tuli nukkumaan mennessä hyvinkin ahdistunut olo.
Pitää muuten viellä mainita, että kolmas kerta toden sanoo eli kolme kertaa kokeillut, joista kahdesta en pitänyt. Dxm olkoon minulle pelkkä yskänlääke jos sitäkään, kun en koskaan käytä yskänlääkkeitä.

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Wed 02 Nov 2005, 00:56

benelux fat wrote:Mitään psykedeelisiä vaikutuksia en ole saanut.
Pitäisikö kokeilla isommalla annoksella? Kuitenkin kaikki kaverit ovat tuolla annoksella tripanneet ihan kiitettävästi. :?
Dxm ei ole varsinainen psykedeeli, vaikka jotkut niin sanovat, vaan dissosiatiivi.

Jostain olen lukenut vertauksen, jossa sanotaan psykedeelejä elämäksi ja dissosiatiivejä kuolemaksi.
Last edited by Lasipallo on Wed 02 Nov 2005, 15:13, edited 1 time in total.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

zero
Kameleontti

Post by zero » Wed 02 Nov 2005, 01:02

Lasipallo wrote:
benelux fat wrote:Mitään psykedeelisiä vaikutuksia en ole saanut.
Dxm ei ole varsinainen psykedeeli, vaikka jotkut niin sanovat, vaan dissoatiivi.

Jostain olen lukenut vertauksen, jossa sanotaan psykedeelejä elämäksi ja dissoatiivejä kuolemaksi.
Dissosiatiivi. ;)

Mut mut. Meikä tykkää, kolme kertaa muistaakseni oon vetäny. Ihmettelen mitä jengi puhuu tost "krapulast", itel iha ihmeen positiivinen ja lepponen olo aina seuraavan päivän :)

alypaa
Psykonautti

Post by alypaa » Wed 02 Nov 2005, 01:12

tRip wrote: Pitää muuten viellä mainita, että kolmas kerta toden sanoo eli kolme kertaa kokeillut, joista kahdesta en pitänyt.
Kaksi kertaa on vain tullut kokeiltua... Ehkä pitäisi sitten vielä testata kolmannen kerran :roll:

Osaako joku muuten vastata siihen,että kuinka vaarallista on kombottaa essojen kanssa? Jostain muistan lukeneeni ettei olisi kovin fiksua.
Voisi ainakin kuvitella ettei se mitään kovi hyvää päälle tee kun kummallakin taitaa olla tuo paha taipumus pään syömiseen :?

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Wed 02 Nov 2005, 02:46

Jos madmaa DXMn kanssa kombottaa niin voi tulla serotoniinisyndrooma ja viikatemies!

Minä en ole vieläkään kerennyt (lue: jaksanut säätää erottelua) ottamaan mitään kunnollisia annoksia tuota. Aina on silti ollut erikivaa niillä pienemmilläkin annoksilla. Vaikutusten loppuessa tullut kyllä aina jonkunlainen epämieluisa krapula.

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Wed 02 Nov 2005, 03:02

itsellä "laskuissa" ja nukkumaan mennessä on erittäin hyvä lämmin ja ehkä hieman "kuumottavakin" olo, ja visuaaleja näkyy oikeastaan silloin enemmän kun itse tripin aikana ja jonkinasteisia valveunia on kiva katsella.

uni on ehkä vähän vaikea saada mutta sitäkin mukavampaa on uinua hitaasti uneen miettien kaikkia ihme juttuja päässään vielä hiukan vaikutuksen alaisena.

yöunet eivät ole normaalin pituisia vaan lyhemmät, silti seuraavana päivänä herätessä on mitä mahtavin olo (siis mitä selvinpäin voi olla) eli erittäin pirteä , *voimakas* ja on hyvällä tuulella.

en tiedä ovatko muut huomanneet tätä samaa vaikutusta mutta DXM:n vaikutuksen alaisena on huomattavasti voimakkaampi olo, kerrankin yöllä nukkumaan mennessä työnsin itseni yhtäkkiä käsillä ylös ja HUOP olipa kevyt työntö, siinä sitten ihan muutenvaan tein 45 punerrusta eikä tuntunut juuri missään.(normalisti jaksan jotain 25-35)
sitten löin nyrkkeilysäkkiä ja se pienelläkin lyönnillä suorastaan lensi taivahan tuuliin, ja 15 kilon käsipainokin tuntui nostellessa styroksin palalta

epämiellyttäviä vaikutuksia ovat jonkiasteiset pelkotilat, kerrankin eräs iso kuusi lähti seuraamaan meitä ja piti juosta äkkiä pois sen kiitoradalta ym. :D , mutta ei ne niin pelottavia oo että mitään kauheeta pakokauhua aiheutuisi.

ja toinen epämiellyttävä vaikutus on oman naaman muuttuminen, naaman lihakset (jännittyvät ? ) tai jotenkin taipuvat ja ei uskalla kattoo peliin tai kaveria naamaan ku on niin pelottavan näkönen :D, kaverilla myöskin kulmakarvat nousevat itsestään ihan otsatukan rajaan ( en ymmärrä mite ne voi nousta niin ylös, näyttää ihan epäluonnolliselta)
, kukaan muu huomannut tätä "naamaan vääntymistä" ??

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Wed 02 Nov 2005, 16:19

Minulla on syvä ja kiero suhde dekstrometorfaaniin.

Paljon olisi sanottavaa siitä. Helvetin paljon. Jos kiinnostaa, voi lukea tuolta plinkistä sen pitkän DXM-threadin. Siinä on plajon oleellista.

Mutta painotettakoon sitä, että dissosiatiivien ei minusta kuulukaan olla mukavia tai miellyttäviä. Minulla ainakin ne tripit ovat yhtä painajaista.

Ja siinä piilee DXM:n kiehtovuus.

Ja siitä, missä määrin se aivot myrkyttää, ei siis todellakaan ole tieteellistä tutkimusaineistoa riittävästi, että mitään voi varmaksi sanoa, mutta itse kyllä uskon, että mukavasti tuo päähän reikää tekee.

Ja jos ei muuten, niin psyyke ainakin joutuu todella koville.

Se on skitsofreniatila, se dexmihumala.

Aftermath
Psykonautti

Post by Aftermath » Thu 03 Nov 2005, 12:37

zero wrote:Ihmettelen mitä jengi puhuu tost "krapulast", itel iha ihmeen positiivinen ja lepponen olo aina seuraavan päivän :)
Ei sitä "krapulaksi" voi sanoa. Pää on tyhjä ja kaatelee vettä vettä ohi kattilasta hellalle :lol:
I'm going upstairs now to turn my mind off

Mixa
Karvakuono

Post by Mixa » Fri 04 Nov 2005, 00:17

Hyvä aine, joka jaksaa aina yllättää.
Dexmistä löytyy melkoiset tehot.
Pidempiaikainen käyttö ei ole suositeltavaa :wink:
Mitäs minä sanoin...

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Wed 16 Nov 2005, 12:28

mites muuten on ekstaasin kanssa kun luin että ekstaasi + dxm on tappavan vaarallista, eli kauanko pitää ekstaasin nauttimisesta olla että uskaltaa dxm:n koskea ? ja kauanko dxm:n nauttimisen jälkeen uskaltaa ottaa ekstaasia ?

ja kaikki mielialamököt vissiin aiheuttaa vähintäänkin "bad tripin" ??
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Thu 17 Nov 2005, 16:27

MDMA:n ja DXM:n nauttimisen välisestä turva-ajasta en osaa äkkiseltään sanoa.

En sanoisi, että "mielialamököt" välttämättä aiheuttaisivat pahan dexmitripin (minula päin vastoin DXM jopa karkoitti moiset pariksi viikoksi) mutta todennäköisyys badtrippaamiseen kyllä kasvaa.

En siis TODELLAKAAN tuota miksikään mielialalääkkeeksi suosittele...

Leninkraak
Tuppisuu

Post by Leninkraak » Fri 30 Dec 2005, 02:28

Dxm mulle:

Dxm on kevyesti yksi suosikkiaineistani. Tavallinen annostus´kseni on 600mg ekstraktoitua dxm:ää, jonka jälkeen odottelen puolisen tuntia ennen kuin alan hiisaamaan savuja. Pienempiäkin annostuksia olen ottanut ja myös ilman savuja, mutta vaikutus jää todellakin lievemmäksi ja mitäänsanomattomammaksi kuin muuten.

Syy miksi tykkään kemikaalista niin perhanasti on se, että koemme vaikutuksen alaisena ystävieni kanssa todellista yhteenkuuluvuuden tunnetta ja rakkautta, kosmista yhteyttä.

Alun sekavien trippailujen jälkeen olen oppinut pääsemään dexmin alaisena mitä mahdottomimmille tripeille, älyttömiin maisemiin ja erikoisimpiin tunnetiloihin, saanut vastauksia niin elämääni koskeviin kysymyksiin kuin nähnyt aivojeni viestikeskuksenkin :)

Tykkään tosi paljon siitä miten musiikki muuttuu visuaaliseksi ja kaikki ajattelu tapahtuu ikäänkuin elokuvina. Ajalla, paikalla ja fysiikan laeilla ei ole mitään tekemistä dexmi maailmassa. Olen vain ykseydessä tajuntani kanssa, askeleen edellä aivojani.

Dxm verrattuna LSD:n.. Tykkään molemmista kuin hullu puurosta, mutten osaa sanoa kumpi on minulle hienompi ja sopivampi aine. Kyseessä on kuitenkin niin eri tavalla toimivat aineet, LSD:n ainakin minulle aiheuttaessa erilaisia tunnetilojen vaihtumista ja asioiden vain muuttuessa kovin merkillisiksi dxm sen sijaan antaa pääsytien maailman kummallisimmile ja hienoiimmille tajunnan sisäisille matkoille.

Aame.

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Fri 27 Jan 2006, 12:01

kaveri on tossa SSRI lääkityksellä ja meillä kummallakin kuitenkin tekis mieli pitkästä aikaa DXM:mää, eli miten ton SSRI:n kanssa oikeen sitten on? kellään mitään kokemusta lääkityksen aikana tehdystä dxm tripistä? onko terveydelle vaaraksi?
kaikkea mahdollista tietoa asiasta ois kiva saada :shock: :?

ja voisiko joku selittää mikä se "plateau sigma" oikeen on ku en oo saanu sitä oikeen selville, ja miten sinne plateau sigmalle pääsee, käsittääkseni ottamalla useita peräkkäisiä annoksia :?:

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Fri 27 Jan 2006, 12:16

HUUHAA wrote:--ja voisiko joku selittää mikä se "plateau sigma" oikeen on ku en oo saanu sitä oikeen selville, ja miten sinne plateau sigmalle pääsee, käsittääkseni ottamalla useita peräkkäisiä annoksia :?:
Eli siis vedetään pari päivää putkeen peräkkäisiä, ei mielettömän suuria annoksia. Sigma ei ole viitos plateau, vaan ehkä enemmän joku kolmosen tai nelosen vaihtoehtoinen versio, eikä mitenkään mukava, saati terveellinen.

Jostain luin, että tavallaan täydellinen skitsofrenia-simulaatio tuo sigma. Todellisuutta ja harhaa ei enää erota mitenkään toisistaan, enkelit, demonit, jumalat, calsutmoranit ja mattinykäset saapuu kämpille ja niiden kanssa voidaan olla vuorovaikutuksessa ja uskoa niiden olemassaoloon täysin.

Ja sen sellaista. SSRI... mitäs lääkkeitä niitä nyt olikaan? Ei varmaan terveellistä laisinkaan, mutta joku valistuneempi saa kertoa paremmin.

Dalph
Psykonautti

Post by Dalph » Fri 27 Jan 2006, 12:37

Täältä saat kaiken mahdollisen tiedon plateau sigmasta.

En suosittele kokeilemaan sigmaa, se ei kuullosta ollenkaan terveelliseltä ja puolet sen kokeneista ovat sanoneet, että se on ollut erittäin epämiellyttävää, eivätkä haluaisi koskaan kokea sitä uudelleen.

Combining suggestions from others I have come up with the following dosage regimen. Start relatively early in the day (the experience degrades if one is too fatigued), at about 6 to 10 hours after awakening. It helps tremendously if one is in good physical shape and not under emotional stress. Take a low second plateau dose. In three hours (or about 1 hour after the peak), take a second low plateau dose. At three more hours (or, again, 1 hour after second peak) take a high second plateau or low third plateau dose. After coming down from the third plateau, instead of going back to the second plateau and down to baseline, you may be left in Plateau Sigma. Drugs which inhibit cytochrome P450-2D6 seem to enhance the duration and intensity of the experience. Nicotine is reported to inhibit it, and may even prevent it entirely.

Tuossa otettavat määrät.

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Fri 27 Jan 2006, 12:48

juu, en ollu sigmaa kokeilemassakaan, ei ollut koskaan aikomuskaan... ihan yleisestä mielenkiinnosta vaan kyselin.

ja SSRI eli mielialalääkkeet, jotka vaikuttaa pääasiassa serotoniinin ja noradrenaliinin tuotantoon...

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Fri 27 Jan 2006, 17:35

HUUHAA wrote:kaveri on tossa SSRI lääkityksellä ja meillä kummallakin kuitenkin tekis mieli pitkästä aikaa DXM:mää, eli miten ton SSRI:n kanssa oikeen sitten on? kellään mitään kokemusta lääkityksen aikana tehdystä dxm tripistä? onko terveydelle vaaraksi?
kaikkea mahdollista tietoa asiasta ois kiva saada :shock: :?

ja voisiko joku selittää mikä se "plateau sigma" oikeen on ku en oo saanu sitä oikeen selville, ja miten sinne plateau sigmalle pääsee, käsittääkseni ottamalla useita peräkkäisiä annoksia :?:
En viitsi kirjoittaa, niin oikotienä käytän quoteja
facsimile wrote:DXM:n ja SSRI-lääkkeiden yhteiskäytön vaarallisuudesta.

DXM ja SSRI-lääkkeet ovat vaarallinen yhdistelmä kahdesta syystä:

1) DXM tiettävästi vapauttaa jonkin verran serotoniinia, joten serotoniinioireyhtymän vaara on olemassa jos samaan aikaan syödään serotoniin takaisinoton estäjiä. Vaara on kuitenkin käsittääkseni varsin pieni. Käsitys, että DXM ja masennuslääkkeet ovat tappava yhdistelmä on ehkä tullut siitä, että DXM ja MAO-estäjät ovat vaarallinen kombo. Samoin kuin on MDMA:n ja masennuslääkkeiden kanssa = MDMA+SSRI ei ole juurikaan vaarallinen yhdistelmä (pikemminkin päinvastoin, MDMA kun ei oikein toimi tuolla yhdistelmällä), kun taas MDMA+MAOI on hyvinkin vaarallinen.

2) SSRI-lääkkeet (kuten monet muutkin aineet, kuten greippimehu ja jotkut neuroleptit) estävät CYP2D6-entsymin toimintaa. Tämä entsyymi hajottaa DXM:ää DXO:ksi. DXM ja DXO ovat siis ne kaksi vaikuttavaa ainetta, ja näiden suhteen muutuessa myös trippi muuttuu erilaiseksi. Kun DXM ei muutu DXO:ksi normaalia reittiä, se tapahtuu toista kautta ja hitaammin. Tästä johtuen tripistä voi tulla voimakkaampi, erilainen ja se voi kestää pidempään. SSRI-lääkkeet eivät kaikki estä CYP-2D6 -entsyymiä yhtä voimakkaasti. Voimakkaita estäjiä ovat lähinnä fluoksetiini (Prozac, Fontex, Seronil) ja paroksetiini (Seroxat, Optipar). Myös venlafaksiini (Efexor) on CYP2D6-inhibiittori. Näiden kanssa DXM:ää ei pitäisi käyttää, varsinkaan suurina annoksina. Muut, ainakaan sitalopraami (Cipramil), fluvoksamiini (Fevarin), sertraliini (Zoloft) ja mirtatsapiini (Remeron) eivät ole voimakkaita estäjiä, eivätkä suuremmin vaikuta DXM:n metaboliaan. Lista ei todellakaan ole täydellinen, joten jos syö jotakin muuta lääkettä, kannattaa tarkistaa onko se voimakas CYP2D6-inhibiittori.
http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/v ... sri+dxm%2A

Lääkelaitos wrote:CYP 2D6 -isoentsyymi:

Koska fluoksetiinin kuten myös trisyklisten antidepressantien ja muiden selektiivisten serotoniinin takaisinotonestäjien metabolia tapahtuu maksan sytokromi CYP2D6-isoentsyymijärjestelmän kautta, voi yhteiskäyttö muiden tämän entsyymisysteemin kautta metaboloituvien lääkeaineiden kanssa johtaa lääkeaineinteraktioihin. Samanaikainen hoito pääasiallisesti tämän isoentsyymin kautta metaboloituvilla lääkkeillä, joiden terapeuttinen indeksi on kapea (kuten flekainidi, enkainidi, karbamatsepiini ja trisykliset masennuslääkkeet), on aloitettava mahdollisimman pienellä annoksella tai annos on muutettava mahdollisimman pieneksi. Yhteisvaikutukset myös neuroleptien kanssa ovat mahdollisia, koska fluoksetiini voi estää niiden metaboliaa. Fluoksetiinin käyttö voi nostaa esimerkiksi plasman klotsapiinipitoisuutta ja aiheuttaa kliinisesti merkittäviä interaktioita. Tämä pitää paikkansa myös, jos fluoksetiinia on käytetty edeltävän viiden viikon aikana.
http://spc.nam.fi/humspc/s/110163.xml?T ... plate.html

Trippirapotteja löydät varmaan erowidista ja huomaat itse, ettei ole mitenkään kannattavaa ottaa SSRI:n kanssa deksmiä, vaikka harvemmin se kuitenkaan on tappavaa.

Pitäisi varmaan tehdä jonkinäköinen faq näistä ainesta, mitä ei kannata käyttää yhdessä.
Last edited by Lasipallo on Tue 17 Oct 2006, 15:11, edited 1 time in total.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Mon 30 Jan 2006, 08:53

willian whiten DXM faqissa ei muistaakseni sanottu ekstaasia kovinkaan vaaralliseksi, vaikka muualla kyllä sanotaan fataaliksi yhdistelmäksi...
saatta tietty olla että muistan väärin :wink: , mutta en siis usko että ekstaasi on mitenkään terveellistä dxm:n kanssa...

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Mon 30 Jan 2006, 15:34

kellän tietoa kauankos nuo ssri:t pysyy elimistössä käytön lopettamisen jälkeen??.. eli milloin ois turvallsta käyttää dxm:ää lääkityksen lopettamisen jälkeen??....
kaveri muutenkin ajatellut lopettaa koko lääkityksen ku ei kuulemma mitään hyötyä oo sen vaivoihin...

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Mon 30 Jan 2006, 17:20

HUUHAA wrote:kellän tietoa kauankos nuo ssri:t pysyy elimistössä käytön lopettamisen jälkeen??.. eli milloin ois turvallsta käyttää dxm:ää lääkityksen lopettamisen jälkeen??....
kaveri muutenkin ajatellut lopettaa koko lääkityksen ku ei kuulemma mitään hyötyä oo sen vaivoihin...
Pari viikkoa olisi ihan hyvä varmaankin.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Mon 30 Jan 2006, 17:26

Pari viikkoa?? Siis minkänimisestä SSRI:stä on kyse? Mulla oli mielikuva että aineen poistumiseen menee pari päivää. Kun itse lopetin, pari päivää tuntu olo 'oudolta', jonka jälkeen oli taas täysin normaali olo.. No joo en kyllä mene sanomaan juuta enkä jaata.

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Mon 30 Jan 2006, 17:56

tRip wrote:Pari viikkoa?? Siis minkänimisestä SSRI:stä on kyse? Mulla oli mielikuva että aineen poistumiseen menee pari päivää. Kun itse lopetin, pari päivää tuntu olo 'oudolta', jonka jälkeen oli taas täysin normaali olo.. No joo en kyllä mene sanomaan juuta enkä jaata.
Muistelin vain, että yleisesti ssri:n vaikutus alkaa ja lakkaa noin parissa viikossa alottamisen ja lopettamisen jälkeen. Olisikohan nuo olleet jonkinlaisia vierotusoireita?

Lääkelaitokselta fluoksetiinin kohdalta tällänen huomio:
lääkelaitos wrote:Fluoksetiinin käyttö voi nostaa esimerkiksi plasman klotsapiinipitoisuutta ja aiheuttaa kliinisesti merkittäviä interaktioita. Tämä pitää paikkansa myös, jos fluoksetiinia on käytetty edeltävän viiden viikon aikana.

zero
Kameleontti

Post by zero » Mon 30 Jan 2006, 17:59

Lasipallo wrote:Olisikohan nuo olleet jonkinlaisia vierotusoireita?
Kyl, ite jouduin syömää viel pidemmän aikaa lopetuksen jälkeen noit efexoreita. Hirveit "sähköiskui" päässä, nauseaa, ahistusta sun muuta jos ei ottanu pariin päivään. Tuntu kyl hyvältä ku pääs eroo moisesta.

edit: Ja ei tosiaan mul vaikuttanu toi fluoksetiini ollenkaan DXM:n vaikutuksiin.

oxycontin
Psykonautti

Post by oxycontin » Mon 30 Jan 2006, 21:37

kävi vähän oudosti ton dexmin kanssa eilen. ´´nautein´´ sitä n.450mg klo 8 aikaan ja sitten pamahti niin etten saanut nukuttua koko yönä yhtään ja selvisin joskus vähän ennen yhdeksää. siitä sitten kouluun tosi virkeänä ja muutenkin meni koulupäivä tosi hyvin ja vasta nyt alkaa pikkuhiljaa väsyttämään, mutta ei vieläkään ole läheskään niin väsynyt kuin tuosta valvomisesta kuuluisi olla. lisäksi fyysiset voimat olivat melko huomattavasti kasvaneet. onko muilla ollut vastaavia kokemuksia?

Dalph
Psykonautti

Post by Dalph » Tue 31 Jan 2006, 16:12

Olen huomannut kanssa fyysisten voimien nousevan pariksi päiväksi tämän jälkeen.

Minulla on DXM:n ottamisen jälkeen seuraavat päivät todella outo ja sekava olo, enkä tiedä mistä tämä johtuu, olen ehkä vähän yliherkkä tms. Näinä päivinä olen huomannut esimerkiksi, noustessaan jollekin korkealle tasolle, niin tuntuu menevän ihan heittämällä vaikka normaalisti luulisi tuntuvan raskaalta.
Monet ovat puhuneet esim. punnerruksien olleen todella paljon helpompaa ja mennyt paljon enemmän kuin normaalisti.
Tämä kestää minulla ehkä 3-5 päivää riippuen vähän määristä.

psykootti
Tuppisuu

Post by psykootti » Thu 02 Mar 2006, 03:17

Dxm on parasta. Erotteluu kodin putkimies joka on sinisessä pullossa on parasta ja halvita.