Hulluruoho

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Travel
Psykonautti

Re: Hulluruoho

Post by Travel » Mon 29 Apr 2013, 04:29

Itse napsin ensimmäisellä kerralla nuita siemeniä n.80-100kpl, aluksi olin että eih, eihän nämä nyt missään tunnu ( mulla ei ollut mitään kokemusta minkäänlaisista hallusinaatioista). Otin sitten muutaman bentson siihen päälle ja oleskelin vaan päivän, ei mitään.

Illalla kaveri sitten tuli kyläileen ja tarjos hyvät sauhut siinä, katselin televisiota ( mulla oli sellainen valokuvatapetti, television takana), yhtäkkiä nää tyypit alkaa kävelemään siinä tapetissa, olin et huh, ensimmäisiä halluja kun aloin koko elämäni aikana näkemään. Katselin siinä vähän aikaa haltioituneena tapettia ja käänsin pääni sitten tauluun, jossa oli mies veneessä. Mieshän pomppas veneestä pois ja alkoi puskea taulusta ulös, siinä vaiheessa mietin että taidanpa mennä nukkumaan, alkoi niin jänskättään :D

Makuuhuoneeseen mentyäni sammutin valot ja katselin pimeään, yhtäkkiä mun ympärille muodostui todella paljon hologram kuvioituja eläimiä yms, ne muodostui ja tuli aina ihan mun naamaan kiinni ja hävis savuna ilmaan n. 2 tunnin ajan sama homma, aina kun laittoi silmät kiinni, tuli niin kirkkaita valon välähdyksiä että tuntui että sokeudun.

Nukahdin sit siinä ja heräsin n. 8tunnin unien jälkeen siihen, että hologramkissa kävelee mun sängyn vieressä, brrr. Sepäs olikin aamun viimeinen hallu. Join siinä aamukahvit ja tsempailin mitä tekis päivän. Lähdin sitten kaverin kutsumanana iltaa istumaan hänen luokseen, kun oli perjantaikin.

Siinä istuskeltiin kaverin kanssa kahdestaan ja polteltiin lätkää, vihjaisn sitten frendille et mulla ois kotona noita siemeniä, haettiin niitä ja ite popsin sen 50ehkä niitä lisää ja kaverille annoin sen samaisen määrän myös. Muutama bentso taas ja läpyä niin paljon kun keuhkot antoi sitä vetää.

Ilta meni pienissä halluissa, mm. verhot aaltoi, kukat heilu jne.. Nukuin sitten sellaiset 3tuntia siinä ja heräsin kun kaveri huuteli savuille, siittä sit päivä taas käyntiin ja muutama bentso.

Illalla makoilin kaverin sohvalla ja havahduin siihen kun kaveri heitti mulle " onks täällä joku muukin ku sä selität täyttä päätä koko ajan jotain", käänsin pään ja näin mikki hiiren pluto koiran, tokaisin vaan hauvalle että oohan hiljaa ettei frendi luule mua ihan pipipääks ja voidaan jatkaa rauhas keskustelua :up:

Siinä aikani mietittyä imin hiisiä niin kauan et tipahin ja sain unen, kun alkoi menemään ajatukset ihan omille raiteilleen, nukuin taas muutaman tunnin, kävelin himaan ja nukuin n. vuorokauden putkeen.

Eipä sen jälkeen ollut enään mitään oloja.

Tuoki oli niitä aikoja kun olin aloittelemassa yhtään mitään, eikä ollut kiinnostusta ees etsiä mitä mikäkin roina voi saada aikaseksi kuin ihan vähän "kvq":n kautta. Mut ihan jees kokemus, ens kerralla sit viisaampana :)
Kaikki mitä kirjoitan, on vain oman pääni sisäistä fiktiota, jossa todellisuus on kaukaa haettua.

Pariah

Post by Pariah » Wed 22 May 2013, 11:56

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 22 May 2013, 13:03

Pariah wrote:http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 89722.html

Onkos täällä kokkailijoita? :D
Mä eniten mietin sitä miten tää on tapahtunut kunnolla? Ilman, että mun kaltainen tyyppi päättää myrkyttää jengiä.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Sober
Karvakuono

Post by Sober » Thu 23 May 2013, 15:30

Hyvä jäynä joltain joo. Eikö nuo olleet Belgiassa tuotettuja. Miten mahtaa toimia pakastamisen ja kypsentämisen jälkeen?
Synnyin sienistä

zrrl
Apteekki

Post by zrrl » Thu 23 May 2013, 17:25

Sober wrote:Hyvä jäynä joltain joo. Eikö nuo olleet Belgiassa tuotettuja. Miten mahtaa toimia pakastamisen ja kypsentämisen jälkeen?
Ihan hyvin on vissiin toiminut :) :| http://yle.fi/uutiset/pakastevihannekse ... an/6654703

Travel
Psykonautti

Post by Travel » Fri 21 Nov 2014, 07:43

Ajattelin hakia nyt ku älyää ees jottain huumaus aineista uudestaan ja kokkeilla kämpillä. Kirjoittelen kokemukset sitten :)
Kaikki mitä kirjoitan, on vain oman pääni sisäistä fiktiota, jossa todellisuus on kaukaa haettua.

taudis
Lepakko

Post by taudis » Fri 19 Dec 2014, 18:05

Aika moni varmaan sanoisi, että jos 'älyää' jotain huumausaineista, niin ei menisi tätä kokeilemaan. Minä en tosin lukeudu siihen joukkoon. Siemeniä löytyy vaikka en ole niitä nauttinutkaan, kasvattamista yrittänyt tosin huonolla onnella, ensi keväänä uudestaan siemenet itämään.

Kiehtovaa, mmmmm.

Suosittelen kaikille Leena Krohnin kirjaa Datura tai harha jonka jokainen näkee, mikäli lukemisesta pitää ja delirium kiehtoo.
Come up with your own damn quotes.

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Sat 20 Dec 2014, 00:19

Datura on kyl jotenki kiehtova kasvi. Ollu aina, siitä lähtien kun tiedostin kasvin olemassa olon.

Kunnioitusta herättävä. Tän kasvin kanssa on leikki kaukana.

Datura sinut periköön jos pilailet hänen kustannuksellaan. :D

Jostain vois metsästää siemeniä ja kokeilla jos Datura haluais inkarnoitua ihan tälläsiin vaatimattomiin sisäoloihin. Tai no, en tiiä mihin saisin hänet sit mahtumaan ku kämppä jo valmiiksi täynnä kasveja muutenkin.. :doh:

ps. Mun mielestä Datura vois olla just niille jotka tajuaa oikeesti kasveista jotain muutakin, ku että niillä on juuret ja ne yhteyttää. Tää on sitä next-level meininkiä tjsp.
Life = The Trip

varjo
Psykonautti

Post by varjo » Wed 25 Mar 2015, 22:50

Kyllä datura ja pasuunakukat kuuluu mulla nykyään kategoriaan älä käytä. Muutama vuosi takaperin otin todella kevyen tripin sekä treshold tason kuurin. Tripillä tyhjässä huoneessa näin legendaarisen violettikaapuisen hahmon liikkuvan ja katoavan sekä tunsin jatkuvasti muiden läsnä olon ja peiton alla silmät kiinni ollessani näin saman kuin jos olisin vetänyt peiton pois silmiltä ja avannut silmät. Tähän käytin siemeniä ja daturan kukkaa, mutta en muista paljonko. Kuuri puolestaan oli sellaista jatkuvaa kevyttä erikoista olotilaa eikä missään vaiheessa tuntunut siltä että olisin yksin. Join teetä, jossa oli lehtiä ja kukkia sekä pasuunakukasta että daturasta silputtuna aamulla, iltapäivällä ja illalla. Molemmissa annokset olivat onneksi mietoja. En edes muista miksi päätin kokeilla, koska tiesin kuitenkin valmiiksi ettei olo ole millään tavalla parempi oli ilman tai ei ja sivuvaikutukset olivat epämiellyttävämmät kuin varsinaiset haetut vaikutukset.
Turhaa pelleilyä ja sen välttelyä vuodesta toiseen.

varjo
Psykonautti

Post by varjo » Sun 12 Apr 2015, 13:11

Nyt kun tarkemmin muistelin asiaa niin tajusin että olinkin noita kevyitä delirium kuureja ottanut useampia ja kauan. Asiaa ei silleen edes tajua, koska kokee olevansa selvä vaikutuksen alaisena ja välillä tuntuu että vaikutukset jäävät pidemmäksikin aikaa päälle ja tehdyt asiat unohtuvat, mutta saattavat joskus myöhemmin palata mieleen. Tuollaiset pidemmät käyttöjaksot myös erakoituttavat, koska koko ajan on tunne että paikalla on myös läsnäolevia ihmisiä vaikka istuisi vain yksin kotona. Tuolloin tulee myös tehtyä todella järjettömiä ratkaisuja ja muut ihmiset eivät edes voi huomata sen johtuvan jostain päihteestä, koska ulkoisesti delirianttien käyttöä ei voi huomata, joten ei voi epäillä millään tapaa päätöksenteko kykyä ja vaikka epäilisi, kaikkia se ei välttämättä kiinnosta pätkän vertaa. Jos jotain positiivista pitää hakea, on se että valmiiksi yksinäiselle henkilölle tästä voisi olla apua. Itse en silti käyttäisi enää.
Turhaa pelleilyä ja sen välttelyä vuodesta toiseen.

taudis
Lepakko

Post by taudis » Sun 03 May 2015, 20:28

Täytyy kyllä sanoa, että sellanen 50 (tietyn) inoxian siemenistä keitetty tee saa aikaan mielenkiintoisen päivän. Tuli sellanen härskin hupsu olotila ja näkökentässä tapahtui kaikkea pientä jänskää aina silloin tällöin. Jotenki sit tuli myös istuteltuu näit ihan mukavasti. Saatoin toimia ihan tietoisesti.

No jaa, kyllä tällä sais päänsä kunnollakin jumiin vaikka ei mitään kunnon 'trippejä' ottaiskaan. Jos ei yhteiskunnan tai juuri muiden ihmistenkään kanssa meinaa olla tekemisissä niin kuppi hulluruohoteetä kerran päivässä vois olla jopa ihan mukava keino viihdyttää itsään.

Mut sit toisaalta, joku psykoosi ei nyt oo hirveen hedelmällinen mielentila pidemmän päälle.
Come up with your own damn quotes.