Hulluruoho

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna » Wed 07 Feb 2007, 00:21

Kyz wrote:ite oon syönyt noin 100 siementä ja matka meinas alkaa ihan hirvellä vauhdilla mutta sain stopattua menon rauhoittumalla mutta ne silmien näkö harhat on aika ovelia aktiivisena ja jälki pöhnässä :?
Siis minkä siementä? Eri kasveissa on voimakkuuseroja. Datura Stramoniumia? ? ?

?

Kyz
Lepakko

Post by Kyz » Wed 07 Feb 2007, 00:25

Datura Metel:in siemeniä :oops: sori unohdus mainita
"Kaksi Euroopan suurinta päihdettä ovat alkoholi ja kristinusko."

Friedrich Nietzsche

Ahab

Post by Ahab » Wed 07 Feb 2007, 01:58

immuzu wrote:...Ja kirjota ihmeessä stoori. Ois mielenkiintosta tietää enemmän daturoista...
Tyhmä Kansalainen on tähän mennessä ainoa joka on kirjoittanut trippistoorin näistä kasveista. hyoscyamus niger.

Tälläinenki topic löytyy: daturan polttaminen. Aika paljo offtopicia tossa.

Señor Escobar
Psykonautti

Post by Señor Escobar » Wed 07 Feb 2007, 03:28

voi että.. palautuu mielee ku oli tos kasvatusprojektina datura metelii tulos.. kasvo yli puol vuotta ja oli nätti kasvi tulos, annoin sit kaverin mennä kastelee sitä nii prkl kuoli pystyyn =/ harmittaa pikkuse, ku ois tehny mieli itekki sitä päästä maistaa sit joskus ..

kätsy
Psykonautti

Post by kätsy » Thu 08 Feb 2007, 16:53

Joo hulluruohon oon tyypannu joskus pari vuot sitte, syömällä, määrää en muista mut aika iso doussi oli. polttamalla ei vissiin oikee skulaa.

Alko toimimaan aika nopeesti. Alko vaan väsyttämään. Tasapaino ja koordinaatiokyky oli ihan nollassa. Sitten ku alko kunnolla skulaileen nii luulin et nukahdin. enkä muistanu tästä illast oikeen mitää. pienii fläsäreit tullu.

Olin siinä vissii jutellu jollekin lohikäärmeelle ja kun kaverit vähä herätteli ja sano et kenel juttelet nii olin vaa kattonut niit et mitä vittua ja jatkanu "nukkumista". Puhumine oli kans aika mahdotonta. tai ei siit kukaan mitää selvää saanut.
Sit kun oli päässy käveleen nii olin menny ympäri kämppää ja jutellu vaan niinku talo olis ollu täyn väkee.:D

sit ku lähdin uudellee illal "nukkumaan" niin joku pieni punane lohikäärme jossai katteli ja kuumotti hiuka mut pääsi siit sit ohi jotenki..

Yöllä oli jotai sit et juttelin jonku kanssa enkä muist yhtää kenen, pari kertaa naureskelinki jotai ja muistan et mietein et jos kaverit tulee kysyy et kenel juttelen niin oisin sanonu et puhun puhelimeen ettei ne vaan missää tapaukses luule et oon jotenki sekasin.

Ai niin näkö meni iha täysin, ei auttanu toise silmän kiinni pistämine tai mikään. Kännykäst ei nähny lukee viestejä varmaa kolmeen päivään eikä pahemmi telkkarista tekstejä tai muutakaan.

Sit noin 24h päästä lähettiin autol ajamaan joku 100km matka aika pimeellä ja koko matkan näytti et just kohdalla siihen auton eteen tielle ois ilmestyny ihminen, erillaisii ihmisii , nuoria ja vanhoi, joku kakara ajo pyörällä jne, ja sitte ku auto ois törmänny niihin ne katos. pari kertaa huusin kuskilleki et VARO :D
Ja näytti et ois satanu lunta.

Sit siitä n 12h päästä ku oli menos nukkumaan nii tuntu ihan et kissa ois tullu makailemaan jalkoje päälle. Sit katoin ja joo kissaha siin makaili.. sit potkein sen siitä pois ja se meni jotenki tosi hämärästi patterin taa ja vähä sähisi ja suuttu. Sit se varmaanki pyysi jotai kissa kavereitaa ja iha skidi kissoi alko menee verhotangos katossa ja sit lopult ne käveli mun ympärillä. pidin silmii kii sit ja koitin psyykat ne pois mut tunsin kokoaja ku sänky painu sillain et ne ois kävelly siinä. sit pistin valot pääl ja skarppasin vähä ja ne lähti.

Sitte pari päivää tuli sellasia et oli jo ihan "selvä" ja vaikka keitti kahvia, sit havahtu yhtäkkiä ja oli jossai iha eri paikassa ja oli just tekemäs sitä niinku käsillään mist havahtu eikä ihan muistanu mitä oli tekemäs. sitte jatko taas normaalisti jotai tekemään ja havahtu tällain.

Välil kans havahtu niinku ottamast jotai pöydältä ja just ku olis tarttumas siihen ni havahtu eikä siin mitää ollu eikä muistanu mitä siit oli kurottelemas..

Kolme-neljä päivää ottamisest tuli sellasii ku vaikka katto telkkarii niin sivusilmäl näki et joku ois tulos tosi lujaa sua kohti ja ku katto päin nii katos.

Ei kyl ollu mitenkää kivaa, ei pystyny yhtään psyykkaamaan itteään et mitä on tekemäs ja tekee. eikä hallittemaan tota trippiä..

En kyl kadu et olen ottanu , kokemusha seki, mut en kyl varmaan menis uudelleen ottamaan.

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Thu 08 Feb 2007, 18:05

Vähintään kiintoisa tuo kätsyn stoori. Mutta varmaan ihan totta tuollaisella delirium-tripillä ei enää paljon voi itseään psyykkailla kuntoon, vaan on pakko vain mennä siinä mukana.

immuzu

Post by immuzu » Thu 08 Feb 2007, 18:33

Toi 3-4 päivää hirvittää vaan vähän :D
Ei siinä muuten mitään, ku kokeilisin heti, mutta jos se venähtää 3 päivään....

Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna » Thu 08 Feb 2007, 18:41

Youtubessa oli video joka on ikävä kyllä nyt poistettu. Siinä näytetään poliisin kuvaamaa videota jossa keskustellaan kahden daturaa nauttineen nuoren miehen kanssa. Näyttävät pelokkailta ja polttelevat olematonta tupakkaa.

Mikähän siinä muuten on, että niin monessa daturatrippikertomuksessa kerrotaan tuosta ihmeellisestä olemattomasta tupakasta? Toinen yleinen hallusinaatio on varmaan sitten ihmiset, mutta sekin on jo paljon laajempi kuin tupakka.

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Thu 08 Feb 2007, 20:03

Tupakka on sellainen perusjuttu, mikä on niin monilla tapana, että se on aina alitajunnassa.

"I decided I needed a cigarette. Interestingly enough, I had one in my ear at the time. I smoked it, and took another one from my now-reloaded ear. Where were these coming from?
"
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Thu 08 Feb 2007, 20:04

Lasipallo wrote:Tupakka on sellainen perusjuttu, mikä on niin monilla tapana, että se on aina alitajunnassa.

"I decided I needed a cigarette. Interestingly enough, I had one in my ear at the time. I smoked it, and took another one from my now-reloaded ear. Where were these coming from?
"
:roll: Hubaa...

immuzu

Post by immuzu » Thu 08 Feb 2007, 20:19

hubabaa
:lol:

immuzu

Post by immuzu » Thu 08 Feb 2007, 20:55

Voisin tän viikonlopun jälkeen koittaa rustata jotain kokemuksia ylös ja myös noita doseja ... Kun ois tarkotus la testata

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Thu 08 Feb 2007, 20:57

3-4 päivän trippi on liian lyhyt :?

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 08 Feb 2007, 20:58

A'dyyli wrote:3-4 päivän trippi on liian lyhyt :?
Koko elämä on trippailua :shock: :roll:
Keep it unreal.

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Thu 08 Feb 2007, 21:05

tRip wrote:
A'dyyli wrote:3-4 päivän trippi on liian lyhyt :?
Koko elämä on trippailua :shock: :roll:
Hyvän suomenkielisen tavan vastaisesti totean että juurikin näin ja muistutuan vielä että matkalla kossu on mun kuski.

kätsy
Psykonautti

Post by kätsy » Thu 08 Feb 2007, 21:06

hahaha :D olis siin alkanu hajottaa enemmän jos ois kauemman kestäny ku ei ollu just hallittavis mitä teki ja sillai sit vähä paska ku ei voi mitää tärkeet varat viikoks.. Viidenten päivän oli tosi kova käsie tärinä ja vapisi mut varmaanki ne siin olevat hermomyrkyt sitte teki sen.. :roll:

Toi olemattoma röökin polttamne oli mullaki, paitti et oikee ei kyl pysyny kädessä kun oli nii koordinaatio kyky hukas.

niin joo ja sillon ku ekan iltan alko skulailee piti ottaa vähä yhdestä seinäst tukea ku horju niin paljo mut ei siin sitte mitää seinää ollutkaa.
Koko lattia aaltoili ja eli , ja sit luulin olevan koton jossain välis ja etein niitten kirjahyllyst jotain mitä ois kotona ollut.

Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka » Thu 08 Feb 2007, 23:51

Huhhuh, tää datura on kunnon kamaa :shock: . Vähän hajoilin noille kissa, kessu yms halluille :lol: . Trippistoorit on kyllä helvetin mukavaa luettavaa.

immuzu

Post by immuzu » Fri 09 Feb 2007, 12:29

Kätsy: Kuinka kauan suunnilleen kesti, että alkoi kunnolla vörkkiä ja miten kauan oli semmonen tila ettei kotiin uskalla mennä :D

kätsy
Psykonautti

Post by kätsy » Fri 09 Feb 2007, 17:07

Alko vartissa väsyttään ja sitte puoles tunnis toimi jo ihan hyvi...
No jos oisin ite asunut porukoilla tollon niin olisin sen 3vrk varannu etten voi niit nähdä kun tuli näit havahtumisia jostai iha muualta mis luuli olevansa, ja kun ei muistanu enään yhtään mitä oliki tekemässä..

Sit on kyl pari kaveria ketkä ottanu miedomman dosen ja he muistaakseen vaan sitä lehteä, niin on ollut vaan vuorokauden sillai sekasin ettei pystyny kontrolloimaan oikeen tekemisiään..
ite söin sitä kukan voimakasta osaa..

immuzu

Post by immuzu » Mon 12 Feb 2007, 11:09

Mulla toimi lähinnä unilääkkeenä :D Nukuin koko päivän. Siitä ajasta ku olin valeilla ei oo mitään kovin tarkkaa muistikuvaa. Jotain pätkiä. Eikä tullu kummempia visuaaleja ku, että seinät vähän väänty ja taulu valu seinää alas yms.. Tais olla ennen kukitusta korjattu sato tai jotain, ku kyllä mä kuitenki 200kpl niitä siemeniä söin.. Niin ja lähinäkö lähti täysin pariks päiväks. La otin ja on vieläki (ma) lähinäkö ihan paskana :D

kätsy
Psykonautti

Post by kätsy » Mon 12 Feb 2007, 18:22

immuzu wrote:Mulla toimi lähinnä unilääkkeenä :D Nukuin koko päivän. Siitä ajasta ku olin valeilla ei oo mitään kovin tarkkaa muistikuvaa. Jotain pätkiä. Eikä tullu kummempia visuaaleja ku, että seinät vähän väänty ja taulu valu seinää alas yms.. Tais olla ennen kukitusta korjattu sato tai jotain, ku kyllä mä kuitenki 200kpl niitä siemeniä söin.. Niin ja lähinäkö lähti täysin pariks päiväks. La otin ja on vieläki (ma) lähinäkö ihan paskana :D

Luulin kans eka ite et nukuin sen koko illan ja aamusti sanoinki et ei se ees oikee skulannu, mut toisi oli, sit kun ne kerto jotai mitä tein nii puski vähä fläsäreit :D:D

immuzu

Post by immuzu » Mon 12 Feb 2007, 18:25

No niin siis sitä just :D ku muisti menny aika tehokkaasti ja mulla on vaan jotain pätkii mielessä et tuijotan seinää ja se liikkuu yms..

Inovix
Apteekki

Post by Inovix » Mon 12 Feb 2007, 21:10

immuzu wrote:No niin siis sitä just :D ku muisti menny aika tehokkaasti ja mulla on vaan jotain pätkii mielessä et tuijotan seinää ja se liikkuu yms..
Silmat kiinni te lahinna olitte. :roll:

Inovix

immuzu

Post by immuzu » Tue 13 Feb 2007, 11:31

luultavasti.. Mut noi haittavaikutukset oli sen verran isot etten enää tota jaksa:D Ehkä jotain muuta daturaa joskus.

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Tue 13 Feb 2007, 18:46

Hyppäsit suoraan matka/delirium-annoksiin?
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

Inovix
Apteekki

Post by Inovix » Tue 13 Feb 2007, 20:00

immuzu wrote:luultavasti.. Mut noi haittavaikutukset oli sen verran isot etten enää tota jaksa:D Ehkä jotain muuta daturaa joskus.
Mun uskomukseni on edelleen ett' kyseessa oli liian epamaarainen luukku mista materiaali tuli. Kasvi oli joku vaaraa laatua tai liian skidina poimittu. Siksi vaikutukset ilmeisesti jai pelkiksi haittavaikutuksiksi.

Inovix :roll:

Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna » Tue 13 Feb 2007, 20:31

Inovix wrote: Mun uskomukseni on edelleen ett' kyseessa oli liian epamaarainen luukku mista materiaali tuli. Kasvi oli joku vaaraa laatua tai liian skidina poimittu. Siksi vaikutukset ilmeisesti jai pelkiksi haittavaikutuksiksi.
Sitten voikin miettiä, että onko sillä daturalla jotain muitakin kuin haittavaikutuksia.
Mutta vakavammin... Jos ei muista mitä on tapahtunut niin on vähän paha sanoa mitään ja tuo muistinmenetys on aika tyypillinen vaikutus kuten myös näkökyvyn hetkittäinen häiriintyminen.

Mutta olihan tuossa aistien vääristymistä selkeästi mukana.

immuzu

Post by immuzu » Tue 13 Feb 2007, 20:47

Lymykonna wrote:
Inovix wrote: Mun uskomukseni on edelleen ett' kyseessa oli liian epamaarainen luukku mista materiaali tuli. Kasvi oli joku vaaraa laatua tai liian skidina poimittu. Siksi vaikutukset ilmeisesti jai pelkiksi haittavaikutuksiksi.
Sitten voikin miettiä, että onko sillä daturalla jotain muitakin kuin haittavaikutuksia.
Mutta vakavammin... Jos ei muista mitä on tapahtunut niin on vähän paha sanoa mitään ja tuo muistinmenetys on aika tyypillinen vaikutus kuten myös näkökyvyn hetkittäinen häiriintyminen.

Mutta olihan tuossa aistien vääristymistä selkeästi mukana.
No oli siinä niitäkin mukana aika hyvinki, mutta Inovixin mukaan olin melko selvän olonen. En sitten tiiä. Ne muistikuvat mitä mulla siitä on ni kertoo, että se ois toiminu ihan hyvin... Tiiäppä sitte tuosta :roll: Kai se toimi, mutta ois voinu paremminki sen tehä :D

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Tue 13 Feb 2007, 21:38

Kyllä se teidän meno pikkasen näytti joltain 'leptihaahuilulta, johon poppers pisti hieman vipinää :- )
Keep it unreal.

immuzu

Post by immuzu » Wed 14 Feb 2007, 11:09

Niin no se poppers oli kyl aika hajottavaa :D:D